Концерт Український Рок Понад Усе - Враження...

| 146 | Розділ: Враження | 28 листопада 2008 23:54

Власне годину тому і закінчився цей концерт:) Незважаючи на певні труднощі котрі переслідували цю подію на протязі усього часу аж до останнього дня, концерт вважаю вдалим! Дякую всім, хто долучився до цього дійства, організував, прийшов і підтримав!
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Matvik | 28.11.08 23:59:31 | #

Звиняйте. шо не прийшов. в мене рєпа була

Lactarius | 30.11.08 00:44:52 | #

А в мене таке враження, що я тебе бачив в коридорі… Ну хоча хз…

MoZ6Go | 01.12.08 22:35:01 | #

угу, там якийсь тіп реально на Матвіка смахував

Лисий | 29.11.08 00:06:19 | #

класний концерт. Тінь Сонця відіграли люксово.

Sink | 29.11.08 00:07:39 | #

Визволитель, Ріфф Інк, Фаєрхед - зачотно; Ірій, Тінь Сонця - добре; Холодне Сонце - бля, чуть не заснув; Рейн - незарах, талон. Це так коротко наразі)

Патлатий | 29.11.08 12:17:44 | #

Тінь Сонця - рулить!
Якби холодне сонце не затримали б, то Тінь Сонця могли б ще щось заспівати.
Хоча правда те, що фонило постійно.

фойнісінько | 29.11.08 00:07:56 | #

а хто лабав??

Shkarpetok | 29.11.08 00:08:36 | #

ціла купа орг. недопрацювань: затримка початку на півтори години, народ тупо мерз на вулиці. ударник першого гурту забрав ключ на хет і т.д. не сподобались рейн, феєрхед. ірія не чув. в холодного сонця шось вокал не качав.. але прикольно. а тіні класно дали жару. моя суб"єктивна думка, бо я не дуже то слухаю мітол. загалом світло і звук прикольні.

Deicider | 29.11.08 00:15:20 | #

щодо організації згоден.. далеко не найкраща, але могло бути й гірше ;) Всі недостатки перекрив позитив отриманий від концерту і атмосфери яка склалася:)
Сподіваюсь що в майбутньому буде ліпше!

Sam92 | 29.11.08 00:43:15 | #

+

Shkarpetok | 29.11.08 00:09:44 | #

о! забув про Визволитель! хотів на десерт лишити) сподобались найбільше після тіней сонця. молодці!

Sam92 | 29.11.08 00:36:20 | #

не в тєму, але, я на тя так втикав думаю знайоме лице…справді був ти))))

Shkarpetok | 29.11.08 00:44:00 | #

а я теб не знаю) наступного разу підходь!)

Mephisto | 29.11.08 00:11:17 | #

Звук хріновий, але що від києва візьмеш?

Sam92 | 29.11.08 00:37:27 | #

-
звук був нормальний, якби час від часу не фонило…

Mephisto | 29.11.08 00:39:49 | #

Лядно, нормальний як на кт Київ, але не більше

Sam92 | 29.11.08 00:43:51 | #

ти на Погулянці був?!

Mephisto | 29.11.08 01:05:10 | #

Давай не порівнювати святе з грішним
Я досі дивуюсь, як там Хучі затягли Кораллі на виступ. Але від цього факту звук в Києві не стає кращим ні на йоту.

Shkarpetok | 29.11.08 01:08:22 | #

а коралі прям мелатіка)

Mephisto | 29.11.08 01:09:59 | #

а шо таке мелатіка???
P.S. Тебе тоді там не було
Диск з фотами до тебе дійшов?

Shkarpetok | 29.11.08 11:33:49 | #

дійшов, дякую) маю на увазі, що коралі не настільки крутий гурт, що аж "затягувати" їх на погулянку)

Mephisto | 29.11.08 20:42:52 | #

Сорі, але, імхо, якість звуку на погулянці вони давно переросли

Leia | 29.11.08 00:30:57 | #

Та хз, мене якось особливо не заперло, але це швидше через мене а не через концерт(( вопше більше твереза нікуда не прийду. І мені дуже сподобалося як воно все виглядало, там місцями якщо подивитися на сцену воно так класно було, Ксенька з тими крилами ващє як ісчадіє ада.

Sink | 29.11.08 00:47:12 | #

ви хоч в зал взагалі заходили? а то сиділи як дівки на виданню

Leia | 29.11.08 01:02:39 | #

уяви собі. даже більше ніж ти, стояв там двері підпирав

Sink | 29.11.08 01:05:08 | #

нічо я не підпирав, я був тверезий цілком. просто ірій вже приївся, а холодне сонце то як снодійний засіб якийсь

Lactarius | 29.11.08 01:11:51 | #

я теж тверезий був… Але під хайрхед встояти неможливо…

Sink | 29.11.08 01:13:39 | #

та звичайно, але мене шебільше ріффи заперли) дуже качово було саме під них відриватися)

Lactarius | 29.11.08 01:15:48 | #

ріфи не закачали… хз може просто не пощастило з групою, яка перед ними грала…

Leia | 29.11.08 01:13:22 | #

нє, то тверезий, то не добре…то сонце просто зле звучало, я там одну пісню не могла дати дупля спочатку якою то він мовою співає. і туалет, о, туалети тамка мєгозачотні. якійсь, курча, брутал-індастріал.

Lactarius | 29.11.08 00:31:16 | #

Рейн - незарах, абсолютно не розігріли публіку, всі просто стояли і дивилися ("Давайте ше раз бо я збився" то було жесть)… Ріфф інк - непогано тільки от публіку не зачепило… Файрхед - ІМХО найкраща група вечора (на тінь сонця не дочекався:( ) Ірій - вокалістку не було чути, але загалом непогано. Холодне сонце - вокал був трохи одноманітний, гітару було погано чути.
П.С. Шкода що не дочекався тінь сонця…
П.П.С. це все імхо

Lactarius | 29.11.08 00:34:55 | #

точно Визволитель - респектна група, яка офігенно розігріла публіку. Почалися перші слеми) відлабали круто)

Sam92 | 29.11.08 00:35:13 | #

Тінь Сонця відіжгли, просто афігенно))) велика подяка організаторам, особливо тому шо виписували за те що зал затримуєм, то було на моїх очах, але дякую що дав зіграти Тіням на біс, респект!

Sink | 29.11.08 00:45:11 | #

Стосовно звуку, то добре звучали вокали у всіх, крім Ксенії… гітари сяко-тако, більш-менш

Lactarius | 29.11.08 00:47:02 | #

Більш менш, але в кількох груп їх було відчутно недостатньо.

Leia | 29.11.08 00:45:27 | #

Анімбрейс постригся)))

Sink | 29.11.08 00:46:28 | #

Аскет це так відкоментував: "Срань господняя, і ти, Брут?!"(с)

Патлатий | 29.11.08 12:10:06 | #

А коли він був патлатий?

unembrace | 29.11.08 23:46:04 | #

FURER | 29.11.08 00:46:35 | #

заєбіся було!

FURER | 29.11.08 00:48:53 | #

а ше я познайомивсі з Васьов Імортилом!!!!! він тож був радей зо мнов познакомитисі!!!!!!!!! ХАЙ ЖИВЕ ДЕЗНЯ! ХАЙ ЖИВЕ ВАСЯ!

Sink | 29.11.08 00:49:53 | #

вау! історична подія! і ми сі побачили)

FURER | 29.11.08 00:50:25 | #

ну да, але ти мене ж вбити не погрожував

Leia | 29.11.08 01:03:04 | #

ого

SelfishBitch | 29.11.08 09:13:13 | #

а ще ми з тобов танцювалі *ред*

hendr1x | 29.11.08 00:47:51 | #

Бльо, тільки приповз додому. Скажу так, віступ першої группи я пропив в барі, попав вже на другий виступ. І опять 25ть, лажа со звуком. Досі в вухах звенить, такого не має бути впринціі. Зловити би того козла який звук налаштовував и вибити пару зубів

Зі всіх груп сбодобалося впринціпі тільки остання, Тінь Сонця якщо я не помиляюсь (там в них симпатична скрипалька є). Ну ІРІЙ ще, але хз чи то мені сама группа з її виступом сподобалася, чи їхня вокалістка, хз хз…

Все решта так собі.

Все це суто мої думки і враження.

hendr1x | 29.11.08 00:48:41 | #

Соррі за помилки, по клаві нормально не попадаю

punker | 29.11.08 12:15:50 | #

rock!

provokatorka | 29.11.08 00:59:30 | #

угусь..в принципі майже всі файно відлабали, загальна атмосфера вечора дозволяє простити всі огріхи організаторам)
заперло - Визволитель, Riff ink, Фаєрхеди і само собою Тінь Сонця, що ж до Ірію, то таки визвучка шось троха лажала, імхо вони зазвичай крутіше качають.(респект вокалістці вміє дівчисько, що гріха таїти))
що ж до світла то троха незгодна..виглядало воно таки цікаво і неординарно але для роботи з фотоапаратом нікуди не годилось..доводилось час від часу грішити з спалахом
було мнясо)))

Tramvaj | 29.11.08 01:02:31 | #

мене цікавить така штука, там звукорежсер був взагалі, маю на увазі крім тих гуртів які мали своїх звукачів???
бо на скілки я дивився за пультом, то шось ніхуя нікого не помічав за ним!!!!!!
тобто, або тіпу просто похєр було шо звук гівно або він троха глухуватий.

Lactarius | 29.11.08 01:10:13 | #

був чувак який світив мобілкою на пульт бо нічого не бачив.

Tramvaj | 29.11.08 01:12:55 | #

нє нє нє нє, то чувак збоку за світло пультом, то видно було шо людина працює

Lactarius | 29.11.08 01:17:01 | #

а за лівим пультом теж хтось був…

SelfishBitch | 29.11.08 09:16:21 | #

так ну шо я можу сказати ..звіт писатиму сьогодні ж , щоб не забути . Фоток буде ДУЖЕ мало бо після Холодного СОнця в мене сіла батарейка .
Що я скажу зараз те що критиці підлягає особливо група Рейн , Фаєрхед і Ріфф інк . Остання чомусь не дуже вписалась і особисто мені не сподобалась , то ж буду критикувати . Холодне Сонце …це те чого я чекала дуже давно . Але чому так мало?? Перша група яка заставила мене співати …і …плакати …
Тінь Сонця - було просто супер .
Але через свою головну біль я ледве дотрималась до кінця .
Щож , більше буде у звіті …

Lactarius | 29.11.08 13:09:48 | #

Не знаю чим тобі файрхед не вгодили… Мені вони більше сподобались ніж ХС

SelfishBitch | 29.11.08 13:11:17 | #

почекай чуть чуть … викладу звіт , там все написано .
ХС - набагато професійніше грають то раз . по друге то група ,яку я давно чекала …

Lactarius | 30.11.08 00:25:10 | #

Ну хіба якщо то група на яку ти чекала. А я як людина яка до того чула тільки тінь сонця(яких я нажаль не дочекався) і холодне сонце вважаю що файрхед виступили краще за ХС

FURER | 29.11.08 11:24:29 | #

Мені зо всього не сподобалися Рейн. На Файрхедів і на Ріфф Інк я не потрапив. А Тінь Сонця і визволителі мені дуж навіть сподобалися. Дуж гарно відіграли. Трохи більшого сподівався від Ірія і від Холодного Сонця, але всерівно зіграли вони непогано. можна сказати шо концерт був афігенний

SelfishBitch | 29.11.08 11:37:16 | #

Власне мій фотозвіт . НЕзвично мало фотографій ( сцуко , буду закуплятись тепер батарейками … ) але я задоволена ))
http://picasaweb.google.ru/blackdrug18666/28112008# - Пікасса
http://vkontakte.ru/photos.php?act=album&id=58732764 - кантагт , кому так зручніше ( для контакту, буду рада вашим коментарям…але адекватним . не адекватні труться ))

Патлатий | 29.11.08 11:57:26 | #

КАЙФ!!! Я вже давно так не відривався!!!

А ви?

Мені сподобалися всі групи, крім Рейну і Холодного сонця.
Поки вони виступали, я або сидів на лавці, або виходив кудись із залу.
Вокалістка Ірію мала класний (смішний і кумедний) епатаж (лол, мені було так смішно, коли вона відривалася з тими крилами, і їй вони так сильно заважали; її коротесенька шкіряна спідничка, і оголені цицьки - мабуть, у залі не знайшлося б такого чувака, який би відмовився з нею переспати, але не забувайте ще про присутніх в залі лесбіянок і бісексуалок ), але в неї голосу зовсім нема. Наскільки я розумію, всім подобається Ірій через те, що всі вважають, що головне гітара, інші інструменти, а не вокал. Хоча погоджуюся, що інструменталісти Ірію відлабали на всі сто, як і Тінь Сонця, та інші групи, які мені сподобалися.

Взагалі, я не прихильник трешу, але виступ Firehead мені сподобався, я класно під цю групу повідривався, як і під Тінь Сонця, тепер тиждень шийка буде боліти.
Ще було пару прикольних гуртів, назв яких я не пам'ятаю, але тим не менше, вони не згірше лабали, ніж гурти, які я перерахував.

Взагалі, чим мені найбільше сподобався цей концерт - так це тим, що він був РІЗНОПЛАНОВИЙ. Кожна група мала по 30 хв (якщо вони не затягували), внаслідок чого ти не встигав заскучити. Стильове різноманіття дозволяло не розслаблятися протягом цілого концерту. Що разу щось нове - це набагато краще, ніж коли цілий концерт слухаєш одне й те саме. Хоча, з іншого боку, шкода, що через тих мудаків з Тернополя Тінь Сонця не встигла відлабати свою програму. Це прикольно, коли хедлайнерів дають під кінець, це змушує всіх чекати до кінця концерту, але з такими ситуаціями, нехай би краще Тінь Сонця відлабали на початку, або всередині. Або ще якось по-іншому зробили, бо я вважаю, що це несправедливо. Таким чином ми плавно переходимо до того, що мені не сподобалося. Не сподобався, як я вже казав, Рейн (під нього тільки парочка ІМО відривалася, з якої всі втухали), не сподобався гурт Холодне Сонце, а особливо той момент, коли Тру Металер їм показував, що стоп, треба кінчати, а вони давай ще одну пісню. Це не професійно. Я б на місці Тру Металера взагалі б більше концертів не влаштовував з такими групами. Хоч цілком можливо, якби я був би на місці того чувака, я б теж ходив, щоб всі інші гурти відлабали якомога менше часу, а мій гурт якомога більше. Хоч це все ж таки не логічно, не раціонально. Краще вже сольний концерт зробити. Тобі не маєш ніякого обмеження по часу, і лабаєш цілий концерт.

Здається, це й усе.

Здивувало, що приперлося стільки народу, адже афіш нормальних так і не було. Але було класно. Український рок понад усе!!!!!!!!!!!!!!!!

R-Type | 29.11.08 12:06:39 | #

м-да… У Ксенії з Ірію - супер голос!!! Якісний, дзвінкий, широкого діапазону… Якраз те, що потрібно для такої музики. Просто мікрофон їй зробили занадто малочутливим - треба було трохи гейну і волюму додати на пульті, а можливо і тембра покрутити (не був на тому концерті, не чув. За те не раз чув її голос на інших концертах. Особливо кльово вона звучала в Старушці на "little dead Bertha". Не варта писати речі в стилі: "але в неї голосу зовсім нема", коли не вмієш відрізнити помилок звукоорежисури від помилок чи проблем музикантів.

SelfishBitch | 29.11.08 12:07:20 | #

дійсно , на ЛДБ її було суперськи чути )))

Патлатий | 29.11.08 12:15:48 | #

я не був на тому концерті, але я слухав записи, мене також не поперло.
Одноманітний вокал, якщо його чути на записі, і взагалі відсутній як такий на концерті.
Помилка звукорежисури - не помилка звукорежисури - це мене особливо не цікавить.
Якби я був би на її місці, і чув би, що мене в моніторах зовсім ніфіга не чути, я би відмовився від виступу.
Вокал - це основне в групі, і його МАЄ БУТИ чути, яким би він не був.
Якщо налаштування звукорежисури якісь інакші, то вокалісте, чи вокалістко, прошу пані, зробіть спершу саундчек, якщо вокалу не чути, дайте по макітрі пану звукорежисеру, а не робіть такої лажі.

R-Type | 29.11.08 13:23:45 | #

ого, який мудрий…
Прикинь, а якщо в моніторах і на сцені загалом все було нормально???? Чи ти не в курсі, що звук в залі і звук на сцені - то різні речі?.. Думаю, ти ще й не в курсі того, що звук в порожньому залі різко відрізняється від звуку в напівпорожньому та заповненому залі?.. а також того, що часами в деяких приміщеннях (наприклад, з абсолютно голими стінами без штор і м'яких обивок) взагалі нереально правильно вокал відстроїти?..

SelfishBitch | 29.11.08 13:24:45 | #

насправді R-Type правий на всі сто … А Патлатому варто ходити частіше на концерти …

Патлатий | 29.11.08 13:46:32 | #

R-Type | 29.11.08 14:20:15 | #

та ти не смійся. Ти голову включи, щоби вона думала скоріше, ніж руки по клаві клацають. бо такої фігні тут понаписував - читати неприємно, ще й продовжуєш якусь пургу дописувати постійно…

R-Type | 29.11.08 13:26:55 | #

о… мені тут пісню їхню скинули записану… Кльовий вокал!

R-Type | 29.11.08 13:31:51 | #

(раніше я лише на концертах їх чув - то перший студійний запис, який я чую) мені дуже сподобалось.

Sink | 29.11.08 13:44:06 | #

треба було тобі на Визволителів прийти)

R-Type | 29.11.08 14:11:57 | #

та я хотів… давно Мановар не слухав… а тут - певна місцева модифікація… тим більше - кажуть, що добре відіграли…
не вийшло… може, хто відео викладе - то б подивився обов'язково…

Патлатий | 29.11.08 13:47:43 | #

Я взагалі також не в курсі того, чи вони взагалі якийсь саундчек проводили

Тільки, якщо вірити словам інших, то таки не проводили, і це їм великий мінус.

Патлатий | 29.11.08 13:50:03 | #

Це їм великий мінус у будь-якому випадку.

R-Type | 29.11.08 14:09:16 | #

це оргам великий мінус, а не групі. Це орги так організували концерт, а не група. Група - лише виконавець на концерті. Вона не розписує час, не встановлює апаратуру, і не налагоджує її.

Matvik | 29.11.08 20:37:23 | #

+100000

Matvik | 29.11.08 13:38:33 | #

Стопудово, я також здивувався

Miklos | 29.11.08 16:36:51 | #

мну нажаль не було на цьому концерті… бльо я осіліл лише до моменту де за ірій було… бльо це ваще фейл і піздєц полнєйший… ояєбу… я промовчу за цицьки і прочє, бо тут коментувати шото важко, да і бажання особо нема… скажу лише за момент, де про голос було…голос у ксенії піздатий, так шо нєх писати хуєту. яєбу… я в ступорі

Miklos | 29.11.08 16:37:27 | #

таке враження ніби ти ірій хуйом слухав

gringov | 29.11.08 16:39:04 | #

правильно

punker | 29.11.08 11:59:23 | #

http://rock.lviv.ua/?category=2&article=831

SelfishBitch | 29.11.08 12:01:11 | #

+1 )))

punker | 29.11.08 12:15:24 | #

пасібо за фоту

SelfishBitch | 29.11.08 12:16:01 | #

але в тебе швидкість …я їх тільки виклала )))))

punker | 29.11.08 12:20:35 | #

а я тіки проснувся …мене ше хитає від вчорашнього :)
бодун…а настінька ше апарат заряжає. а я хотів вже написати бо хара їду по дєлам

SelfishBitch | 29.11.08 12:22:33 | #

я свій тільки сіла писати ))

MoZ6Go | 29.11.08 12:08:55 | #

Круто було… Найкраще ІМХО виступили Файрхед, Тінь Сонця, Ріф інк і Визволитель. На Ірію був тіко на 1 пісні - шось мене не вперло, Рейн - ноу коментс, Холодне сонце - розчарувало, я чекав від них більшого як на передостанню виступаючу банду. Коротше, концерт був охуєнний, незважаючи на хєровий звук - хуйово були вистроєні гітари(я їх ввобше ніхуя не чув) і вокал. Отак.

mezkerei | 29.11.08 12:14:10 | #

ви шось не туди ходили))

Патлатий | 29.11.08 12:16:44 | #

ти про шо???

mezkerei | 29.11.08 16:39:47 | #

я про ай лав ю бейбі і про куха!

SelfishBitch | 29.11.08 13:25:39 | #

РИзикну викласти свій звіт сюди , пізніше коли його викладуть на сайт дам ссилку …

Український Рок Понад Усе . 28.11.2008
Виступ Гуртів : Rain , Визволитель ,Riff Inc., FireHead , Ірій , Холодне Сонце , Тінь Сонця

Отак ми святкували закінчення осені у Львові, під звуки українського року. Пройшло дійство традиційно , цікаво , злегка швидко. Сам концерт розпочався з досить тривалою затримкою , яка вплинула на таку його швидкоплинність. Хотілось більшого , але маємо те, що маємо . Надіємось, це буде враховано у майбутньому.
Першою на сцену вийшла молода група Rain. Вели себе учасники на сцені скуто , власне - ніяк. Музика їх мала б почати розігрівати публіку,але цього не сталось . Мелодійність , забагато ліричності , та певний страх (?) до сцени .Більше репетицій та роботи над харизматичністю ! Не те , щоб група абсолютно не сподобалась, але не можу сказати нічого позитивного в їх сторону, потрібно більше практики виконавцям .
Після ліричного початку на сцену вийшли хлопці у вишиванках, а саме гурт "Визволитель" . Український Рок такий , яким він має бути! З перших пісень у мене виникла думка "Чому я не чула цих хлопак раніше ?" Адже музика у них дійсно драйвова , з красивим і сильним чоловічим вокалом. Навіть затримка на початку не зіпсула моє враження про них. Хотілось би почути їх на сцені ще ! Патріотично , красиво і сильно - ось що характеризує їх музику.
Riff Inc. - попри свою розрекламованість , група не вписалась у даний концерт. Так , за словами ведучих , вони грають досить незвичну музику , але це не дало бажаного ефекту публіці. Коли навпаки вони мали продовжувати тримати публіку на певному рівні , то чомусь сталось не зовсім те чого хотілось - вони її розслабили. Хоча, не можу не згадати гарну поведінку вокаліста ( першій групі бажано було б звернути на це увагу ).
FireHead - не багато можу написати , адже у нас хлопці дуже чутливі до критики. Але обіцянка є обіцянкою. Отже, прогрес у поведінці на сцені видно , за що однозначний плюс. На мою думку, хлопцям варто або зробити важчим звучання вокалу , або ледь ледь (!) зробити легшим саме звучання, бо складається враження , що ви знову таки на перехідній стадії обрання стилю. Досить цікаві вокальні партії , та особливо ритм-секції. Моя думка все ж неоднозначна ,але позитивна.
Ірій - залишилось дуже хороше враження про минулий їх виступ , а цього разу було декілька розчарувань. Вокалістку було дуже погано чути , мішанина у звуці . З другого боку , група як завжди красиво стилізована , відмінна поведінка на сцені , та прекрасні пісні . На жаль слів цього разу вже не було так добре чути, як на минулому виступі.
Холодне Сонце - знаю групу ще з давніх своїх часів. Перший альбом колись завчила на память, тому чекала їх виступу з нетерпінням. Під час їх звучання на мене нахлинула хвиля спогадів ,які довели до сліз. Грали в перемішку : пісні з нового альбому, а також зі старого. Пісні зі старого знало півзалу і підспівувало за вокалістом. Особливо порадували пісня "Тінь Кохання" ( заспівана на вимогу публіки ) та відомий кавер на Depeche Mode . Єдиний мінус у виступі групи - дуже мало часу їм виділили! Мені здається, хлопці заслуговували на більшу кількість часу на сцені .
Тінь Сонця - Страшенно змучена я таки дочекалась хедлайнерів. Хороше освітлення , вдало підібраний репертуар. Буквально з перших пісень вони підірвали публіку. Окрасою на сцені стала скрипалька , хоча особисто мені не було чути її гри. Дуже жаль , що їх виступ був не таким вже довгим ,як цього хотілось , але тим що було ,я думаю ,задоволені всі ,хто дочекався .
Ось таким був вечір українського року для львівської публіки. Надіюсь він буде не останнім . Велика подяка організаторам , гуртам , людям , які прийшли (їх було досить багато , а це дуже позитивний показник !)." Український рок житиме , завдяки вам " - сказав один з ведучих і , на мою думку , він правий. Чекаємо нових концертів , нових подарунків у стилі Рок .

Патлатий | 29.11.08 13:51:41 | #

"але маємо те, що маємо" кравчучка, блін
На пост президента мітиш? лол!

SelfishBitch | 29.11.08 13:53:02 | #

я взагалі аполітична людина , ненавиджу будь які питання по політиці…а то моя найбільш вживана фраза . міг би вже за стіко часу спілкування зі мною замітити )))))

Патлатий | 29.11.08 14:07:40 | #

нє, твоє цитування першого президента сучасної України я помітив тільки тепер

SelfishBitch | 29.11.08 14:40:51 | #

вітаю з цим надбанням )))

Lactarius | 30.11.08 00:31:02 | #

ПОгоджуюся зі всім крім ХС і Хайрхед

Lactarius | 30.11.08 00:34:37 | #

Про ХС я маю на увазі не саму музику, а те що не було нормально чути гітари і вокал не був достатньо визвучений. На альбомі звучить то все краще і збалансованіше.

Lactarius | 30.11.08 01:12:09 | #

П.С. НА ФКУС І ЦВЄТ ФЛОМАТЄРИ РАЗНИЄ.
п.п.ц. нечатячи натиснув капс, але лінь передруковувати… хавайте так.

Патлатий | 29.11.08 14:06:45 | #

Про Rain - в принципі, погоджуюся.
Визволитель - теж погоджуюся, тим більше, їхній басист з мехмату.
"Riff Inc. - попри свою розрекламованість"
Яку ще розрекламованість??? Я про них нічого не чув. Як на мене, класно відлабали, а може, то мене ще до того часу від Визволителя перло.
FireHead - вони порвали всіх, весь зал.
О! Ірій! Тут вже цікавіше.
Я радий, що ти нарешті погодилася, що "Вокалістку було дуже погано чути, мішанина у звуці." Тільки дозволю собі уточнити. "слів цього разу вже не було так добре чути" - слів не було чути зовсім. "група як завжди красиво стилізована , відмінна поведінка на сцені" - додам, що красива стилізованість трохи суперечила відмінній поведінці на сцені. Адже крила їй, як не крути, капітально заважали, коли вона відривалася. Добре, що вона здогадалася зняти їх десь чи то посередині, чи то перед останньою піснею.
Про Холодне Сонце я категорично не погоджуюся. Хоча я їх ніколи і не слухав раніше, але я не шкодую про це, адже вони мені не сподобалися. Вокаліст взагалі виглядав як гламурний гопнік. Стиль у них - щось схоже на той підвид doom metal'y, в якому 1 удар по тарілці на хвилину.
"Єдиний мінус у виступі групи - дуже мало часу їм виділили!" - категорично не погоджуюся. Вони ПЕРЕБРАЛИ СВІЙ ЧАС. Я вже про це писав, їм Тру Металер вже показував, що їхній час давно вийшов, а вони знай далі на сцені залишилися. І через них на "Тінь Сонця" зовсім не залишилося часу, а в них була дуже велика програма. Як на мене, концерт можна було провести без груп Rain і без групи Холодне Сонце. І дати можливість групі "Тінь Сонця" відспівати якщо не всю, то хоча б більшу частину своєї програми, ніж вони відспівали
Хто "заслуговував на більшу кількість часу на сцені" - так це явно "Тінь Сонця". Вони МАЛИ що співати, і ХОТІЛИ це співати. Вони були хедлайнерами, більшість людей прийшла саме на них, а вони майже нічого не заспівали.

Патлатий | 29.11.08 14:09:09 | #

Я тільки шкодую, що не зміг тоді в Піккасо прийти на тінь сонця

SelfishBitch | 29.11.08 14:12:10 | #

На рахунок Ріффів , то ти таки певне рідко буваєш на рок.львові…

І так - зі мною погоджуватись не потрібно . НЕ подобається ХС - не слухай , але моя думка є моєю думкою.
І твою думку я читала і не включатиму у свій звіт .

Доречі звіт в найближчому часі буде розміщений на Froster.org

R-Type | 29.11.08 14:17:54 | #

ти різницю між "Вокалістку було погано чути" і "але в неї голосу зовсім нема" відчуваєш????? я вже не говорю про всю ту решта порнографію, яку ти вище в тому свому першому "жирному" пості понаписував про Ірій і відношення до нього публіки…

punker | 29.11.08 16:21:27 | #

+ і мяв :)

Mephisto | 29.11.08 20:40:33 | #

Особливо порадували пісня "Тінь Кохання" ( заспівана на вимогу публіки ) та відомий кавер на Depeche Mode .
Кавер на депешів здертий з Раммштайну 1 до 1?

SelfishBitch | 29.11.08 20:44:52 | #

В Рамштайну голос сильніший …

Leia | 29.11.08 22:50:15 | #

о да, капєц як схоже

ThRAsH | 29.11.08 22:29:09 | #

"…бо складається враження , що ви знову таки на перехідній стадії обрання стилю" і правильно склалось) з новим складом нові пошуки.. аможливо ми постійно чогось будемо шукати. я наприклад постійно змінюю вподобання і це дає якісь впливи… не можемо ми стояти на одному місці…) повірте незабаром ми вразимо слухачів…

d|D | 29.11.08 14:39:02 | #

Ну почнемо )))

Затримка діло таке, на нормальних концертах ( європейського рівня ) вони теж бувають регулярно і навіть по 3-4 год … я розумію що до цього не потрібно звикати, але надіюсь на наступних концертах орги врахують цей факт і почнуть усе вчасно ( хоча деколи краще почекати 2 год і почути добре налаштований звук і апаратуру ).

Ну з груп … Rain - загалом непогано але розігріву не було … думаю треба було першими дати виступити групі *визволитель* яка дала публіці заряд і почала як вже згадували перші слеми і хедбанжінг.
FireHead - відіграли дуже якісно ( як на мене ) і зал їх підтримував як нікого, відіграли повну програму ( бо на хелловін не було можливості ) і засіли у головах людей думаю на довго ))))
Ірій - під час їхнього виступу я пив пиво надворі так фо нічого розповісти не можу *)))
Холодне Сонце - … ну грали не погано але ІМХО мені зовсім не сподобалось, вокал не чути ( незнаю хто винний сам вокаліст чи звукач ), гітара була десь у хмарах … думаю краще б я послухав Ірій а тоді пішов пити пиво Оо )
Тінь Сонця - Просто супер, все на найвищому рівні ( Чув їх в живу перший раз і вражень просто море ). Можна сказати тільки одне .. якби таких груп на Україні було більше ми б з вами знали що таке *якісна українська музика*.

Публіка була суперова, підтримувала групи як могла на протязі усього вечора і руками і ногами ))))

hendr1x | 29.11.08 14:42:41 | #

Сильно не порадував знову неналоштований звук. Ну епрст! Ну чому не можна його налаштувати наперед все полюдьски, незнаю з чим це звязано. Після виступу звеніло у вухах ніби снаряд біля мене взірвався.

Хто там загнув - "Фаєрхеди всіх порвали" хіба що своїм високочастотним гулом від якого у багатьох зразу заглушило вуха)) Як на мене єдині хто нормально виступив то це ІРІЙ и Тінь сонця, вот вони як раз всіх підірвали своїм запалом і музикою, народ слемився під них і дурів. Під рештиу груп більшість просто стояли і втикали.

hendr1x | 29.11.08 14:44:49 | #

а, це моя думка

punker | 29.11.08 16:22:22 | #

файри качали більше всіх не то шо порвали :)

…но мы не будем сориться мы все за пивом обсудим :)

d|D | 29.11.08 16:34:11 | #

Фаєри дали перцю … в кожного просто свої смаки )

Lactarius | 30.11.08 00:39:03 | #

То моя думка. Я зразу сказав, що не чув тінь сонця. Але з всіх решта гру найбільше сподобалися визволитель і файрхед.

Солоденька... | 29.11.08 14:57:07 | #

давно не була на такому скупченні металістів, ржака

прийшла десь після 8 і, як виявилось нічьо не пропустила! концерт ніби нічьо… ну, як на метальовий

punker | 29.11.08 17:16:28 | #

секс! з друзями…мяв і сором…

pashko | 29.11.08 20:12:58 | #

Тут вперше побачив подяку організаторам і розуміння шодо затримки. Насправді організатор був один. Всі фінансові і інші питання вирішував я. Інші, мені допомагали зі звуком, світлом і т.д. За що їм теж окрема подяка. Дякую також всім гуртам, які виступили.

Matvik | 29.11.08 20:36:42 | #

Я чув, що 3 орги було.. Ну, хз

ThRAsH | 29.11.08 22:19:27 | #

Принагідно дякую всім шанувальникам FIREHEAD які нас підтримали!… коли стоїш на сцені і відкриваєш себе, щоб Ви відчули емоційне задоволення, щоб Ви могли поглинути в світ у якому немає проблем на роботі, навчанні, в сім"ї … в світ де Ви можете викинути все, що болить в Вас…і взамін ми берем ваші емоції… це єдина ціль концертів важкої музики, ніякої "показухи", ніякої комерції… ДЯКУЄМО ЗА ПІДТРИМКУ, ТА РОЗУМІННЯ! ми не граємо заради визнання Вами нас) а заради відчуттів… Якщо комусь щось в творчості FIRAHEAD неподобається, це ваше право! В кожного є той пункт який дає відкрити себе…

Lactarius | 30.11.08 00:40:29 | #

Копіпейстимо:) ну-ну)

ThRAsH | 01.12.08 09:50:11 | #

ні все з памяті писав! )

Sam92 | 29.11.08 22:22:58 | #

в мене є відео з Тіні Сонця - Слався Мати Русь (повне) і пару коротких…ше фотки є, якщо комусь цікаво можу залити…

d|D | 29.11.08 22:29:50 | #

Заливай )))) !

pashko | 29.11.08 22:43:21 | #

Sam92

заливай вконтакт. я звідти викачаю…

Sam92 | 29.11.08 22:44:46 | #

думаю ніхто не образиться якшо на рапіду залию…

MoZ6Go | 01.12.08 02:09:50 | #

давай

Galitskiy | 29.11.08 22:44:59 | #

.ех.. ведучі були хороші:).. Кішак качав цілий вечір.. безумовний талант з позитивним фейсом та потужною горлянкою:).. а чо це тут так спільнота на REIN наїздить?? тут критикуй не критикуй, а Барсук все ж користується неабиякою популярністю у дівок:).. загалом, прохідних груп ніби не було.. просто були ті, котрі більше цікавили.. RIFF INC подобаються все більше.. певно нарешті альбом таки придбаю:).. особливо остання композиція вставила.. так і бачу її саунд-треком у якомусь моторошному фільмі.. FIRE HEAD хочеться слухати і слухати.. не набридли.. це вже величезний плюс.. ритм-секція просто розривна.. басист також шарить.. а зміна зачісок то, певно, продовження світових тенденцій:).. ІРІЙ віддалист цілком, тому загальні враження найкращі.. завдяки вокалістці, сценічності та напрацьованому репертуару.. ось.. хух.. нарешті дійшов до "тернопільських монстрів".. то скажу так для тих хто чув їх вперше і шокований.. розслабтеся.. ви їх два роки тому не чули:).. вони зара хоч купи тримаються.. але вокаліст що правда й далі не співає таке враження, а народжує на сцені.. клавіші, гітари та вокал зовсім не такі як на записі.. їх певно геній якийсь зводить в студії.. пам*ятник йому:).. в принципі, колектив абсолютно не органічний.. і то певно найбільший мінус.. якщо не рахувати закос під H.I.M.. кавер на DEPECHE MODE позор номер два після закосу під фінів.. могли б вже не повторювати за RAMMSTEIN.. тим більше так невдало.. а гітарист краще б про зачіску подбав, замість того шоб окуляри на базарі за 25 грн. купляти.. та все ж вокаліст виріс.. нарешті троянду забрав з мікрофона.. може десь скоро і співати перестане:).. і ось на фоні ХОЛОДНОГО СОНЦЯ їх наступники ТІНЬ СОНЦЯ показали, що таке органічність.. все на своїх місцях.. відмінно збалансовані партії, сценічна апетитність та концепт.. остання пісня ПРО МІСЯЦЬ І СОНЦЕ просто розірвала свідомість.. мега текст.. місяць поверни моє сонце.. геніально.. дякую..

pashko | 29.11.08 23:17:29 | #

Sam92

вконтакт теж

Sam92 | 29.11.08 23:31:27 | #

по перше, якшо хоч написати мені, то звертайся до мене.
по друге, не буду, бо потрібно конвертувати, а мені впадло і я зі старого компа, а ним то буде пів дня…

Sam92 | 29.11.08 23:57:10 | #

http://rapidshare.com/files/168678124/Tin_Sonca.rar.html
тут всі відео і фотки які я зробив, але там виключно Тінь Сонця

d|D | 30.11.08 09:24:21 | #

головне шо на Слався мати Русь )))) відео є ))))

Sam92 | 30.11.08 12:45:14 | #

в мене акумулятор сів…курва більше 15 секунд не знімав…

d|D | 30.11.08 14:38:56 | #

та я так і поняв ))))) але нічого 1 пісню норм зняв ))) і пару фоток )

Sam92 | 30.11.08 14:46:55 | #

мну вперло коли Іван взяв бандуру як гітару…

unembrace | 30.11.08 01:08:40 | #

Суб*єктивно і коротко :
Організація ноль, Кішак ще розказував певні деталі її, та взагалі жах (дуже оригінально зроблені квитки, напевно в Ворді за пару хвилин до початку). Народ молодець. Світло якесь неясне, бувало музикантам в очі било, хоча моментами класно. Ведучі молодці, в Кішака талант пи*діти Отже саме дійство. Чого так всі гонять на Рейн ? Чи це знову ж таки тенденція, якщо якийсь Гуру сказав, та й я так кажу ??? Так, вони не підходили на початок, і не спрямовані були розрухати народ, їхня музика інша … так, треба ще працювати і працювати, але ж вони по свому хороші. Так, далі співав чувак О соле мія на українській мові Визволитель давно хотів почути, і вони не розчарували … Образ, патріотизм, дух, респект, особливо сподо пісня Вперед, чогось нагадало мейденів Трупер (басісту респект) Ріфф інк не пішов взагалі, навіть незнаю, не зрозумів я їх … Файрхед дуже і дуже сподо, звук потужний, мощний, ТРЕШ !!! Прогресуєте … молодці Тіки не не захоплюйтесь дезом, елементи якого мені довелось почути Ще тре сказати, що народ дуже класно відривався під нього, і підтримував, особливо Червонограйнд(таке відчуття, що вони найбільше всіх підтримували). Ірій, заради якого я ходжу на концерти щось вчора не дали жару, якби не Дракони, то взагалі б … Холодне Сонце спортив весь настрій, я ледь не заснув, ХІМ, що ще добавити, а вокаліст вобще розмішив Тінь Сонця … Знаєте, після їхнього виступу я зрозумів, що в Україні є групи Все на високому рівні … не буду довго описувати всі найкращі відчуття і побажання. Дякую всім, хто гарно відзивався про мою нову супур пупер фурер зачску

vasyaimmortal | 30.11.08 02:35:23 | #

http://metal.lviv.ua/0133.php звітюк.

pashko | 30.11.08 13:34:54 | #

2 unembrace

Стосовно організації. Ти знаєш скіки тре на*батись шоб організувати концерт в приміщенні де нема по суті нічого крім сцени і то далеко не найкращої??? Затримка була частково повязана з тим шо деякі гурти вистроювались довше. Стосовно звуку і звукачів під час концерту не мав можливості простежити. Організатор не може бути у 3-ох місцях водночас!!!
Стосовно ведучого то він не повинен пи*діти зі сцени а говорити в тєму! Коротше я свої висновки зробив. Робіть свої!

punker | 30.11.08 13:45:21 | #

паш, ну не напрягайся так. зауваження в тєму. ти молодець шо замутив концерт, але треба шоб ти прийняв зауваження по організації і наступний концерт робив ще круче…
людей же на концерт багато прийшло і всі довольні групами і музлом :)

FURER | 30.11.08 13:46:37 | #

+1

pashko | 30.11.08 14:05:54 | #

2 punker

Не люблю коли люди не оцінюють твої старання! Насправді то не тіко в мене, але й у всіх хто колись шось організовував. Десь, шось не догледів і маса невдоволених виступає після того.

Sam92 | 30.11.08 14:10:17 | #

заїбісь було, не парся!

Matvik | 30.11.08 15:43:33 | #

Дик оцінили ж, вроді

Lactarius | 30.11.08 14:10:01 | #

Концерт був файний. просто треба врахувати кілька деталей наступного разу.
П.С. Ше не бачив такої теми на рок львові шоб десь чогось не обсирали…

pashko | 30.11.08 14:14:07 | #

Па-любому!

Walcerman | 30.11.08 14:31:29 | #

Народ в нас такий, який попри те, що йому сподобалось і загалом він задоволений, він всерівно знайде що обісрати…Хоча, чесно кажучи, не актуальних зауважень я не бачу.Недостатків була купа, але хіба ви прийшли туди, шоб на недороботки дивитсь? Залиште в спогадах краще з того що було.

SelfishBitch | 30.11.08 14:46:14 | #

http://www.froster.org/modules.php?name=Afisha&op=report&s_id=1543 - НАРЕШТІ )) Короче , виклали мій звіт))

Власне це ті слова . що є тут . нового багато не добавилось …

Чекаємо нової роботи )))

Ангелятко з ріжками | 30.11.08 14:54:07 | #

враження позитивні, особливо від Тінь сонця) на жаль, інші групи толком не вдалось послухати…

real_noname | 01.12.08 12:41:10 | #

мої враження)
1. все що потрібно рейну - це зняти той метроном з вух барабанщика. нехай він грає з групою а не з метрономом…
2. за виступ визволителя я мушу подякувати васі іморталу… дакую кулєго!!! в залі звуку не чув. на сцені ніби +\- норм було.
3. ріф… фірмачі… знаходяться на рівень вище…
4. фаєрхед. я прохавав. фаєри піднялись!!!
5. ірій. блін… не визвучили. ксені ріспект якщо чесно…
6. холодне сонце… місцями було кльово… місцями не дуже
7. тінь сонця реально показало як треба якісно лабати.