Уніж фест - враження або хеві метал покачав маси...

| 107 | Розділ: | 30 червня 2008 22:33

словом був на Уніж фесті. спочатку не сподобалось, потім сподобалось і так ще кілька разів.
серед мінусів:
- мала сцена
- мало звуку
- не радували деякі гурти (наприклад джаз-блюз якоїсь київської кантори явно не був в дусі фесті)
- палюче сонце, яке обжарило половину люду)
- платне перебування на фесті
- воділи падли які дерли купу бабла, щоб доїхати до фесту((
серед плюсів:
- хеві метел групи тінь сонця реально роздав всім, хоча не був хед лайнером того дня. звучало дуже цікаво, насичено, качово, порадували також нові музони з елементами дум металу і паверу
- атмосфера фесту
- цікаві вишиванки
- душі і туалети з нормальною зантехнікою і шампунями
- відсутність місцевого рагулізму, бійок, крадіжок
- кльова, смачна, бютжетна їдалка
- дністер
- волейбол)

сподобались гурти:
тінь сонця, пропала грамота, скрипалька і беквокалістка в синьому з гурту ті що падають вгору, брейм стокер, а також гурт "фінал чемп європи" з коментуванням сашка лірника

ну може ще хтось щось допише)
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

MUWM | 01.07.08 02:16:49 | #

Брем стокер - це особэнно хевы темал..про всьо інше мовчу…
спочатку не сподобалось, потім сподобалось і так ще кілька разів. - геніально©

A20 | 01.07.08 10:56:53 | #

Брем Стокери то боги хеві метала, які і всіх інших ізвєсних мені стилів !!!!

real_noname | 01.07.08 13:31:40 | #

чувак, де я писав що брейм то метал?
сприймай все позитивно!

MUWM | 01.07.08 16:20:08 | #

заголовок - це 80% успішності теми, заявляю як людина яка знайома з цим
якщо чесно, якби не було слова "Уніж" я б навіть не почитав тему через слово "хеві метал"…
вот…

real_noname | 01.07.08 16:31:52 | #

ну просто для мене і для багатьох людей так і сталося як і написано в заголовку… я в тому не винен

Pooh | 01.07.08 23:53:06 | #

брейм

RioT | 01.07.08 02:22:56 | #

- відсутність місцевого рагулізму, бійок, крадіжок
йопт) чудеса прямо)))))))

Kishak | 01.07.08 06:03:59 | #

Хотів їхати дути виключно заради Тінь Сонця! Але не получилося через сесію!
Та в мене в плпнпх зробити їх у Львові у наступному році, вже можливо з новим альбомом! :)

madness | 01.07.08 15:43:47 | #

ыыыыы… та поехал бы и дунул, чё ты?

A20 | 01.07.08 10:54:28 | #

файний фест, чьотка організація, якби ше бабла стільки не брали…
автору плюс один

Hippie | 01.07.08 11:59:31 | #

Якщо можна, хай автор розкаже, чим саме джаз-блюз був явно не в дусі фесту

real_noname | 01.07.08 13:30:29 | #

а нафіга тих африканських мотивів на фесті?

Hippie | 01.07.08 13:43:42 | #

Давай так: я питаю не для того, щоб доїбатись. Мені потрібна якісна і чесна аргументація твого моменту, оскільки я з того гурту і потрібно просто дещо проаналізувати (весь рок - це африканські мотиви).

real_noname | 01.07.08 13:54:58 | #

яка назва гурту? для початку?
потім напишу враження

Hippie | 01.07.08 14:01:05 | #

А там ще були якісь гурти з Києва, що грали джаз-блюз? "Квітень Руїн"

Miklos | 01.07.08 14:01:42 | #

ще були мандариновий рай, але вони з одеси вроді

Hippie | 01.07.08 14:05:22 | #

Мандариновий рай з Києва. Але вони грали менше блюзу-джазу, ніж ми:)

Miklos | 01.07.08 14:06:27 | #

ясно :) а у вас група кльова

Scorpion | 01.07.08 14:11:43 | #

Мандаринки з Черкас, непоганий такий акустичний проект

Hippie | 01.07.08 14:16:17 | #

Мандаринки, здається, в Києві. І вони, здебільшого, електронний проект. Просто на УНІЖ не зміг поїхати їх ударник, тому вони підготували акустику.

Hippie | 01.07.08 14:16:34 | #

електричний

Miklos | 01.07.08 14:05:51 | #

*з черкас… хз.. я їх не чув, але дето писало, що вони якось звязані з джазом.. хз короче

real_noname | 01.07.08 14:06:54 | #

там вокалістка співала в стилі середньому між русланою і гайтаною)

real_noname | 01.07.08 14:06:18 | #

ти шо був на фесті?

Miklos | 01.07.08 14:46:31 | #

гугл був + розказували знайомі;)

Hippie | 01.07.08 14:50:54 | #

І з чого ти взяв, що в нас кльова група? Бачив фотки в Гуглі?

Miklos | 01.07.08 14:52:21 | #

ти ж демки викладав))) вони мну сподобались

real_noname | 01.07.08 14:05:26 | #

тоді ми про одне:
отже квітень руїн: не можу сказати що грали фігово. грали кльово і досить професійно, але як я вже написав вище такого формату гурти не є у форматі фестивалю. Ти ж сам бачив як більшість глядачів сприймало вашу музику. ті, що шарять в якійсь стилістиці, виконанні слухали, але реально більшість пішла по пиво. я теж прихильник думки, що таку музику треба слухати у львові в дворику ратуші за келихом пива.

Hippie | 01.07.08 14:14:04 | #

Знаєш, до нас підходили люди і говорили, що ми їм сподобались (в основному, це були музиканти). Були вже визнані в Україні музиканти, які казали, що, на їхню думку, в той день можна було слухати лише Квітень Руїн і Гайдамаки.
Я розумію, що в музикантів набагато більше (в основному) розвинено музичний смак, ніж в середньостатичного слухача.
Тому напрошується висновок: ми граємо для музикантів? Варто щось змінювати чи варто битися об стіну низького музичного смаку середньостатичного українця, щоб зрештою пробити її? Чи варто просто грати не для українців?

ПиСи.
Крім того, нафіга тоді було нас запрошувати на фест? Бо заявки ми не подавали, просто наш альбом вийшов у МА "Наш формат" і вони запросили нас на фест.

real_noname | 01.07.08 15:03:40 | #

та… бачу ти від скромності не помреш
Квітень Руїн і Гайдамаки…

Hippie | 01.07.08 15:08:05 | #

Вибач, я ту фразу не придумав. Я цитував.

real_noname | 01.07.08 15:16:03 | #

щось я помітив тенденцію, що музиканти джазу блюзу думають, що вони не знати яку небесну музику високорівневу грають… твої слова: "чи варто битися об стіну низького музичного смаку середньостатичного українця". особисто я ніфіга не люблю джаз блюз, але на публіці того не афішую…
якщо для тебе інші гурти того вечора задовільняли низький музичний смак середньостатичного українця - то ти дуже помиляєшся.
Ви вигрібаєте на стандартизованих качових ідеях стандартного джазу-блюзу. нічого вашого я у вашому виступі не почув. А якщо взяти ідейність гуртів пропала грамота і тінь сонця - то ви багато в чому програли, тому не будь таким пафосним!

Hippie | 01.07.08 15:32:39 | #

Цитую тебе:
"ті, що шарять в якійсь стилістиці, виконанні слухали, але реально більшість пішла по пиво".

Подальший мій пост виплив із цієї твоєї фрази. У мені немає жодного пафосу, я просто раціонально намагаюся проаналізувати ситуацію.
Ти сказав, що наша музика не підійшла фесту по формату. Скажи, якого формату був фест?

На рахунок ідейності - то в кожного своя ідейність, і говорити в чому ми там програли пропалій грамоті чи тінь сонця в ідеях, по-моєму, якраз трішки пафосно з твого боку. Бо - так, ми переслідуємо своїми текстами певні ідеї, також певну ідею переслідує тінь сонця. В них вона поки-що може бути яскравіше визначена. Але в нас вони не зовсім збігаються. Якби ми переслідували одну і ту ж ідею, ти міг би закидати, що у її висвітлені ми програли.

Крім того, немає сенсу порівнювати нас по ідейності, бо:
1. З незалежних від нас причин на Уніжі ми не зіграли того, що хотіли.
2. Особисто мої ідеї ще формуються. І вони не будуть полягати у простому "Слава Україні!".

real_noname | 01.07.08 15:36:02 | #

успіхів!

Hippie | 01.07.08 15:40:53 | #

зрозуміло. тобі того ж.

Hippie | 01.07.08 15:39:19 | #

Крім того, не обов'язково бути музикантом джазу-блюзу, щоб розуміти, що в середньостатичного українця низький музичний смак.
Коли ми граємо свій блюз-джаз, після виступу під сценою стоїть п'яний панк і кричить "чювакі, ахуєнно! зіграйте ше! зіграйте панк якийсь!" - про що це свідчить?
Чи коли я нещодавно дивився передачу про святкування останнього дзвонику в одному із сіл київської області. Там показували як гарні, ніби-то розумні і тендітні дівчатка (навіть не хлопці, про це мовчу) танцювали і підспівували на свій випускний: "атєстат в краві, па бакам канвой, і міня вєдут пад сірєни вой" - пісеньку, як пацанчік на випускному пацанчіків за бабу порізав - про що це свідчить?

Hippie | 01.07.08 15:12:19 | #

Крім того, особисто мені Гайдамаки не подобаються. Та ж Хорта чи Мандариновий рай мені набагато цікавіше.

Scorpion | 01.07.08 13:05:38 | #

Організація джалізова, сподобалось майже все(від туалетів до проживання ), крім добирання, в тому сенсі, що багато бабла дерли водії і деякі групи не вражали.
Тінь Сонця, Пропала Грамота, Брем Стокер і Ті, що падають вгору - те що хотів почути і почув.
Зачьот Сашкові Лірнику за коментування матчу фіналу Євро-2008, повеселив він нарід.

GO! | 01.07.08 14:47:58 | #

Мене особисто найбільше вразив хлопака на інвалідному візку! Подвійний ріспект йому!!!!!!!!!!!!!!!!!

фактично сама | 01.07.08 15:46:46 | #

та мене теж вразив хлопака на інвалідному візку…
фест- простосуперський!
великий респект тому люду,який безпосередньо сприяв йому!…
те шо сонце попекло то таке,я сама спеклася страшенно,але весь позитив перекрив то!
Перкалабу вперше чула наживо:)..це шото з чємто..але вже не було сил до кінця ковбастись:)
салют,трохи налякав,коли вже спалося:)подумалось шо війна почалась:)
багато на фесті було присутньо звісно іванофранківців,дуже кльовий люд,мушу зізнатись,прикольніший за ментальністю від львів"ян,принаймні дуже позитивний нарід!
засмутили Королівські Зайці,яких дуже чекала,а вони відлабали якось дуеж сухо:(
потішили Мандариновий Рай,Рура-то просто капець,такі кльові чуваки!!!,Абздольц,Пропала Грамота…
офігітітєльно виступили Гайдамайки…
ніяе враження справили Смарагда…
куроч стіко груп,що перераховувати троха туво:)

фест-спуер.хто не поїхав,той лохонувся.і те шо 15грн-вдень воно того вартувало..ну мо" було поставити і 10-грн тоді просто елєганьско:),але то таке:)

real_noname | 01.07.08 15:53:59 | #

ти була
чо я ті не видів…

Kroolick | 01.07.08 16:00:38 | #

і те шо 15грн-вдень воно того вартувало..
то тобі 15грн в день а не студентам?)

Scorpion | 01.07.08 16:05:17 | #

Та якраз студенти і платили за один день по 15 гривників. а старший наріл по 30.

GO! | 01.07.08 16:10:39 | #

Найдрайвовіші були Роллік'си. Просто їм не пощастило, що одні з перших виступали.
Народ віддавався на всі 100% Гайдамакам. Хапали один одного за руки і то направду були дикі танці!!!!! Є що згадати;)

amay | 02.07.08 12:23:15 | #

Під Гайдамаків й справді кльово відірвались!!! Стою собі стрибаю, тут мене хапають за руку і я вже кудись біжу, а потім кружляли в колі, бігали потягом… суперсько було!!! дарма що купа синяків на ногах

livemylo | 01.07.08 18:33:25 | #

фест справив дуже хороше враження, зважаючи на то шо те дійство робилося перший раз ше й на закинутому колгоспі
сподобалось і доступність всього шо відбувалося без всяких там пантів чи то може люди франківські троха єнші за львівських чи нє
гурти порадували особливо Брем стокер і Тінь сонця відірвався від душі досі ноги болять…
велика подяка організаторам шо таке замутили а гроші не головне то було того варто в даному випадку платне перебування і досить складне добирання відіграли роль фільтра від людей, яким просто треба повтикати на збіговисько пяною мордою

amay | 02.07.08 12:35:39 | #

Фестиваль був суперовий, хоча я там фактично день була, але вражень всеодно ціла купа. Ходили на зустріч з Андруховичем, на літературну майстерню, рохмальовували фарбами себе і панно з тризубами, втикали на вокаліста СКАЙ який розклав коло нас намети, купались у річці… ну і звичайно концерт!!! Вперше почула вживу Тінь Сонця, відчуття від їх виступу описати словами неможливо, дуууже потужно грають, я під величезним враженням!!! Ще Пропала Грамота сподобалась, ну і звичайно ж Гайдамаки, їм віддала увесь свій голос і фізичну силу, просто валилась з ніг після концерту. А щодо грошей, так, троха дорого обійшовся доїзд і перебування, але ж воно того було варте, чи не так?

Mephisto | 03.07.08 04:14:58 | #

Авторе і чим для прикладу Брем Стокер, Абздольц, Роллікс, Мартові, Nameless, Амальгама, Факультет (список можна продовжувати) були більш форматними аніж той самий Квітень Руїн?
Щодо футболу, то при всій повазі до Сашка, як любитель цеї гри віддаю перевагу дивитись трансляції з нормальним коментарем, або без ніякого, але аж ніяк не в дусі коментарів на фан-сайті Сергія Савелія. Пішов до наметів після першого тайму, вернувсь на Перкалабу.

Hippie | 03.07.08 12:45:48 | #

О! Можливо саме так ми спробуємо вийти на причини і наслідки!

real_noname | 03.07.08 12:57:20 | #

може вже досить піаритися…
раджу тобі привикати, що завжди будуть прихильники і противники вашої музики! таке наше життя!

real_noname | 03.07.08 12:56:27 | #

тому що як я вже писав джаз і блюз це негритянська музика
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%B7
http://ru.wikipedia.org/wiki/Блюз
тому вважаю менш форматним ніж до прикладу стокерівський панк "козакам до сраки"
орест, я ніц не маю проти розвитку того напрямку музики, але таку штуку тре слухати в ресторанах і за келихом пива, а не на фестах, де треба стрибати і махати патлами чи просто підспівувати ліричні пісеньки
то є моя думка. думаю частина люду зі мною погодиться, частина ні.

Hippie | 03.07.08 13:04:57 | #

По-перше, майже весь стокерівський панк з фесту в своїй основі мав ска. Усі гурти на фесті, що грали з духовими - грали ска. Ска - музика, яку придумали чорні. Хіп-хоп Ролікса чи Хорти (хай і про партизанів) - чисто чорна музика, бо коли джаз і блюз давно стали міжнародними, то реп ще тримає позиції.
В Європі за літо проходить півтисячі фестивалів джазово-блюзового, блюз-рокового спрямування, де люди танцюють, а не водять хороводи чи штовхають і б'ють один одного (=слемляться і мошаться).

Я давно звик щодо прихильників-противників. Мене просто реально цікавлять такі обмежено-дикі погляди на культуру і життя у деяких людей.

real_noname | 03.07.08 13:15:51 | #

1. ска панк і ска то різні речі так що не плутай!
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%BA
2. "Усі гурти на фесті, що грали з духовими - грали ска" - порівняй чистий ска і музику гайдамак… щось мало спільного там бачу…
3. то їдьте на ті фести і виступайте, або організовуйте такі ж фести, якщо для тебе водити хорободи, махати головою чи слемитись є неправильно.
4. ти ж мене не знаєш а вже говориш про якусь обмеженість. не ображай мене плз

Hippie | 03.07.08 13:20:22 | #

Ти сам себе обмежуєш, коли заганяєш музику у рамки формату.

Чистий ска і ска в нас так само є сенс порівнювати, як і говорити, що в нас взагалі є якась музика чиста і в грається так, як ТАМ.

Ска чи ска-панк - усе має в своїй основі музику чорних. Рок-н-рол вийшов із блюзу.

От і поїдемо. Я вже писав, що на Уніж ми не напрошувалися, нас запросили.

real_noname | 03.07.08 13:41:20 | #

а як без формату - давай тоді ірину білик, кіркорова запросим на уніж фест… нашо ставити музику в рамки…

Hippie | 03.07.08 13:46:38 | #

давай

Hippie | 03.07.08 13:47:17 | #

ти не відповів на запитання "який був формат фестивалю Уніж?"

real_noname | 03.07.08 13:47:59 | #

див на сайті уніжа

Hippie | 03.07.08 14:10:49 | #

Там нічого немає про формат фесту. Якщо є - дай посилання, будь ласка.
Все що я знайшов з наближеного до формату:
"Ми – різні. Різні за віком, з різних регіонів країни, з неоднаковими поглядами на світ і родом професійних занять, люди різних статків і соціальних статусів. Люди різного політичного, бізнесового і громадського досвіду та досягнень. Але об'єднує нас ідея дієвого патріотизму…
ЧОГО МИ ХОЧЕМО:
Хочемо збільшити ефективність індивідуальних ініціатив та успіхів через їх об'єднання, взаємодопомогу і взаємопідтримку, через втілення конкретних справ – кроків у напрямку творення України. Нашого дому.

Цікаво дізнатися про ідеї які переслідують створенням цього фестивалю,мету яку ставлять перед собою,а також плани на майбутне.


Коментарі

Ідею відкоментував: Влад

Фестиваль - бантик до Кузні, привід зібрати в одному місці адекватних хороших людей, плюс інформаційний привід поширити в ЗМІ інформацію, що є така територія українського адеквату, плюс привід перевірити на вшивість наших прихільників -бо тільки по справах можна відсепарувати справжніх людей від патріотичних верескунів.
В цьому році фестиваль відкритий, але якщо ми побачимо, що на подію напхається забагато рогулів та неадеквату, наступні події будуть клубними - тільки для тих, хто в українському форматі, або принаймні його підтримує.
Наші ідеї прості -зайдіть на www.format.ua, там все більш-менш зрозуміло.

Ну, і програма з формат.юей:
http://format.ua/index.php?go=Pages&in=view&id=185

Де?

Tender exp | 05.07.08 02:31:31 | #

Да хулє ти с нім споріш, он некампєтєнтєн і убиточен, судячи з каментів

Mephisto | 05.07.08 02:25:33 | #

В тому і штука, що ніякого))

A20 | 03.07.08 13:51:16 | #

а я децела хочу

A20 | 03.07.08 13:53:36 | #

воно звичайно цікаво таквово дискусувати, але біда в тому шо в результаті ви ні до чого не прийдете, бо насправді ви просто зараз любите трохи різну музику

real_noname | 03.07.08 13:55:58 | #

ну що я зроблю, що моя душа належить хеві металу

Mephisto | 05.07.08 02:29:47 | #

Одним з батьків якого є той же блюз

Hippie | 03.07.08 14:12:12 | #

Ми дискутуємо не про те, що джаз - погано, а хеві-метал - добре. Особисто мене цікавить, чому на УНІЖІ джаз не може звучати, а хеві - може. Бо хеві придумали українці? ПІсля колеса чи до?

real_noname | 03.07.08 14:36:24 | #

ну ти про мою обмеженість почав

A20 | 03.07.08 14:36:42 | #

можливо це троха стереотипне сприйняття, але в мене теж джаз асоціюється з келехом пива десь за столиком в підвальчику…
хоча відповідючи на твоє питання то в УНІЖІ може звучати всьо, там пяні панки навіть КІШ лабали

Hippie | 03.07.08 14:49:30 | #

ну, джаз то я перегибаю. особисто ми не граємо чистий джаз, у нас все з приставкою рок.

GO! | 03.07.08 14:32:29 | #

To Hippie - треба вміти сприймати критику)

Hippie | 03.07.08 14:38:08 | #

Йопти! Яку критику? Розкритикуйте, будь ласка, гурт "Квітень Руїн". Це нам справді дуже потрібно: знати свої недоліки, де ми лажали і т.д. Чесно. Тут, поки-що, критики не було.

real_noname | 03.07.08 14:44:16 | #

по піару ви переплюнули фаєрхедів вже))

real_noname | 03.07.08 14:45:38 | #

дай відповідь, але чесно!
чого вас лірник зігнав зі сцени після 4 пісні?

Hippie | 03.07.08 14:56:16 | #

так, власне, я й намагаюсь це з'ясувати. Лірник вибачався і сказав, що то не він, він тільки ведучий, йому сказали, щоб ми сходили. Я запитав у Сергія, який був куратором гуртів. Сергій сказав: "Бо ви вже відіграли 25 хвилин". Я сказав, що то неправда, бо ми зіграли хвилин 17, бо я знаю хронометраж своїх пісень. Тоді він знову почав вибачатися і казати, що то не він прийняв таке рішення. Ввечері я запитав особисто Влада - організатора фесту - в чому причина: він сказав, що не знає, він не займався музичною частиною, а під час нашого виступу його взагалі там не було.
І вже потім моя дівчина сказала, що розмовляла з якимось Григорієм, куратором сцени, який сказав дослівно таке: "Зрозумійте, ви прикольна банда, я вас в автомобілі слухаю, але ви не в форматі фесту". (те ж саме, що кажеш ти).
Якби з ним розмовляв я, я б, все ж таки, отримав справжню відповідь.
Бо "ви не ф форматі" звучить тупо. Виникає логічне запитання: Нафіга запрошували? Ми зіграли 4 пісні, які є на нашому диску і весь "Наш формат" їх чув. Вони не брали кота в мішку.
Можна ж сказати прямо: "ви хуйово граєте" чи "ти хуйово співаєш" чи "ви матюкаєтесь зі сцени".

real_noname | 03.07.08 15:02:09 | #

хреново звичайно вийшло! сам знаю, як то зі сцени зганяють які то відчуття.
відношення до організації даного фесту не маю… ніякого григорія не знаю. думка була незалежна від нього і сформована відносно ситуації, яка панувала серед публіки під час вашого виступу (якось інтуєтивно)
більше ніц конкретно сказати не можу - так як я написав вище, шо лабали ви норм.

Hippie | 03.07.08 15:06:38 | #

Так власне. Я зсередини не можу нормально оцінити якість нашої гри. Якби грали хуйово, так і скажіть. Був один мат на сцені (гітарист сказав мені "бля, не чую сакс на сцені" - так як там все підзвучено мікрофонами, можливо, хтось з оргів почув). Через це - так і скажіть.
А говорити "ви не в форматі": гурт перся з Києва на виступ, щоб почути - ви не в форматі. Звичайно, певну рекламу ми таки отримали, але шото горєччю атдайот від таких перемог.

Mephisto | 05.07.08 14:01:16 | #

На це питання відповідь можу дати я, бо стояв на сцені з камерою і чітко бачив як під час 4ї пісні дядечко з бейджиком організатора (той що вибігав з відеокамерою на сцену час від часу) показав що треба міняти гурт. То саме в принципі було з ТС, яких хотіли забрати зі сцени ще перед Козачою могилою, але вони для себе ще часу трохи вибили, хоч і не стіки, скіки було обумовлено до того.

GO! | 03.07.08 14:34:46 | #

Дивіться фотки з фесту!!!!!!!!!
Шукайте себе коханих - http://www.anri.com.ua/fotosy/unizh-fest-chastyna-2-den-druhyj-28-chervnya/

real_noname | 03.07.08 14:44:49 | #

а є з 29-го фотки?

A20 | 03.07.08 14:57:49 | #

Ось ше фоки, там навіть я є
http://picasaweb.google.com.ua/paladin.ua/200802

Scorpion | 03.07.08 15:01:58 | #

Бля, і себе на тих фотках побачив )))

Hippie | 03.07.08 15:03:28 | #

Про що говорить ця фотка?
http://lh5.ggpht.com/paladin.ua/SGoLvlsAp-I/AAAAAAAABFA/_0HDdrLrPLU/s144/IMG_1310.JPG

Scorpion | 03.07.08 15:07:13 | #

Два хлібороба, нащо вони ті пальці тикають

Hippie | 03.07.08 15:09:49 | #

це американізація

A20 | 03.07.08 15:12:28 | #

це алкоголізація

real_noname | 03.07.08 15:13:20 | #

факолізація

Hippie | 03.07.08 15:15:31 | #

фекалізація. до речі, на фесті було досить російськомовних людей в вишиванках. Один, навіть, був з оселедцем і в вишиванці.

Hippie | 03.07.08 15:11:02 | #

Взагалі, інколи добиває рагулізм деяких ніфармалів. Їм, ля, посеред гір поставили унітази, як в них вдома. Вони їх на другий день вимазали в гівно повністю.

real_noname | 03.07.08 15:13:03 | #

то ти десь не туда написав…

Hippie | 03.07.08 15:14:01 | #

та чому. до хліборобів на Уніжі

real_noname | 03.07.08 15:17:39 | #

))
1. то не гори - до гір там ще далеко
2. звідки ти знаєш що то неформали
3. до чого тут унітази і гамно до хліборобів
я знаю цих двох хлопак… вони до гамна ніякого відношення не мають

Hippie | 03.07.08 15:21:13 | #

1. ну, гори - хай трішки образно, але спробуй довезти партію унітазів в УНІЖ, зроби там душ.
2. Можливо, не неформали. Можливо, українські патріоти або місцеві вимазали все сидіння унітазу товстим шаром гівна.
3. Бо такі персонажі як на фото легко могли б той фак показати і чистоті фесту
4. Ну, якшо знаєш, то точно не мають

ALincoln | 03.07.08 16:26:26 | #

Мушу щось написати:
Чого ти на когось наганяєш і називаєш рагулями (я маю на увазі персонажів), немаючи при цьому ніяких фактів… так негарно виходить… я ж не кажу що ваша група матюкалась на сцені чи ще щось в цьому роді…
Між іншим персонажі на фотках слухали усі ваші музони, не знаю чи ваша група вписувалось у формат чи ні, бо не бачу якогось чіткого наперід визначеного формату… я просто за то що виступати має право кожен хто хоче, і кого запрошують…

Hippie | 03.07.08 16:47:16 | #

Хлопців на фото я рагулями не називав. Рагулями я називав тих, що замастили сидіння унітазів.
На рахунок хлопців на фото я просто запитав, що означає їх жест. Все інше - твої домисли. Про нашу групу можеш говорити все, що про неї думаєш. Як і про мене особисто.

ALincoln | 03.07.08 17:28:19 | #

1. Я думаю що всі знають що цей жест означає… це був прикол, якщо ти ще досі не зрозумів… я як вертався додому у маршрутці якась дівчина в вишиванці таке ж саме показувала і її фоткали…, всі ржали, це було просто по приколу…
2. Я не збираюсь чиюсь групу тут оцінювати… я не можу назвати себе великим музикантом…, але поважаю стилі які щось мають спільне із блюзом і джазом, вважаю це високотехнічною музикою, для того щоб лабати такий стиль - тре щось троха петрати в музиці, але тут ще справа смаку.
3. І у тебе і у автора є свої смаки і вподобання… я наприклад поважаю і хеві метал, і джаз, і блюз… кожний стиль можна асоціювати з якоюсь певною вершиною на яку вилазиш… тому раджу з повагою відноситись до стилів… це ж музика, і кожен виражає свою сутність через неї…
4. На рахунок того чи вписувались ви у формат - я вже написав… якщо вас запросили - значить вписувались…, просто ваш стиль не всі будуть слухати, так само як для прикладу взяти і поставити там камерний оркестр, який би почав Вівальді грати… , мені би сподобалось…, бо я то люблю, але народу з пивом можливо й не дуже…

Hippie | 03.07.08 17:36:02 | #

1. Зрозумів. Але перепитав. Бо така фотка дійсно не одна, там ще є кілька.
3. Я з повагою відношуся до стилів. Ти десь бачив, що я щось погане писав простилі музики в цій статті?
4. В нас виходить зімкнене коло: фестивалі роблять для людей з пивом, а потім дивуються, чому в нас існує М1.

ALincoln | 03.07.08 18:47:54 | #

На фесті - купа молоді які хочуть веселитись, дуріти, пити пиво і даю гарантію що більшість з них і близько не знають що таке блюз чи джаз чи той же хеві метал, бо не чули ніколи толком такої музики…, просто коли наприклад виходить Абздольц і починає дуріти і бавитись на сцені - їм то більше хавається… На вашому місці я би ні на що не зважав, і не думав би про формати, а продовжував працювати, і захопив би свою течію… ІМХО(модне скорочення) - не важливий стиль, важливо то наскільки професійно, і з якою віддачою грати…

Hippie | 03.07.08 19:01:17 | #

ІМХО - це не модне скорочення, а абревіатура від Імєю Мнєніє Хуй Оспорішь. Ми й так мало на що зважаємо, але будь-які ситуації, які в більшій чи меншій мірі впливають на мене, я звик аналізувати.
А те, що люди на музичних фестах ніколи не чули про блюз, джаз чи хеві-метал і приходядь туди тільки потусуватись і попригати - рудимент з дискотек і не дуже добре.

ALincoln | 03.07.08 19:23:28 | #

Я то і мав на увазі… коли писав ІМХО… я то завжди розумів як ін май опініон…, можна було і не розшифровувати і не показувати що ти багато всього знаєш…

на жаль, так і є… більшість людей того не знають…

Hippie | 03.07.08 19:31:24 | #

так фестивалі, особливо такі як УНІЖ, що позиціонують своєю метою - підняття української нації, мали б розвивати смак та музичний кругозір середньостатичного слухача, а не давати йому те, що він хоче в силу того, що не знає нічого кращого (я не про цей фест конкретно, не потрібно зараз говорити, що я наїхав на музикантів УНІЖА - за підбором виконавців він був одним з найкращих в Україні, але є й ще кращі гурти).

ALincoln | 03.07.08 15:17:19 | #

Які ще хлібороби… помоєму всьо нормально… звичайний собі американський жест… що тут страшного… (на фесті такого багато було )

Hippie | 03.07.08 15:21:50 | #

і музика - рок - також була американською

real_noname | 03.07.08 15:22:23 | #

тільки не хеві метал

Hippie | 03.07.08 15:28:55 | #

так. хеві метал хай буде англійським

real_noname | 03.07.08 15:11:17 | #

дуже гарно…

LAREN FATUM | 18.07.08 17:05:21 | #

шо ви тут собі женете?!
всьо пішло з України…

Miklos | 18.07.08 17:05:51 | #

з галичини якшо бути точним