До уваги всіх львівських музичних формацій!!!

| 106 | Розділ: | 22 квітня 2008 2:23

Ви отримали унікальну можливість заявити про себе на теренах українського музичного простору! Стартує Всеукраїнський Фестиваль Живої Музики «РОК У ТВОЄМУ МІСТІ» У Р О К, метою якого є підтримка вітчизняних рок-колективів та пропаганда рок-руху в цілому.
Збір заявок на участь у фестивалі триває до 1 травня. Для реєстрації участі у фестивалі, колективу необхідно надати:

* Демо-версію 3-5 найкращих пісень формату MP3;
* 4 фотокартки колективу формату JPEG;
* Відео версію концертного виступу (бажано);
* Резюме гурту (дата створення,кількість учасників на сцені,мистецькі події,участь у фестивалях і концертах тощо);
* Заявка на участь з обвязковою вказівкою контактів колективу (у довільній формі);

Дану інформацію надсилайте на електронну адресу: lurock@mail.ru або на поштову адресу: м.Київ, вул.Овруцька, 28, п.22 Литовка О.В.

Організатор фестивалю: продюсерський центр «ЛІСА-СТАР»

Телефони для довідок:

8067 940 75 07 Олександр Литовка
8097 346 83 41 Тетяна Бондарь

КОНЦЕПЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ
Дослідивши та проаналізувавши ситуацію у вітчизняному шоу-бізнесі щодо фестивальної діяльності, продюсерським центром «ЛІСА-СТАР» було прийнято рішення про створення кардинально нового музичного фестивалю. Більшість українських фестивалів є поверховими і скоріше статистичними, аніж такими, що здатні хоча б відкрити нове яскраве ім’я, не говорячи вже про продюсінг, менеджмент чи промоцію майбутньої зірки.
У світовому шоу-бізнесі рок-музика займає мінімум другу після поп-музики позицію за об’ємом продажів аудіо-альбомів. На жаль, в Україні ситуація кардинально інакша. Комерційний попит існує лише на поп-виконавців, а цілий пласт молодіжної альтернативної культури залишається поза ринком. Продюсерський центр «ЛІСА-СТАР» вирішив започаткувати Відкритий Всеукраїнський фестиваль живої музики «Рок у твоєму місті» UРок. UРок – це щорічний захід, що проводиться в декілька етапів. В процесі свого розвитку фестиваль має набути конкретних обрисів. Завдяки розширеній географії учасників, фестиваль…

відвідають виконавці як з близького, так і дальнього зарубіжжя, що в подальшому надасть змогу конкурувати з найбільшими європейськими музичними фестивалями (Гланстонбері. Sziget, Przystanek Woodstock тощо).

Фестиваль планує охопити всі регіони України (не менше 50 концертів).
Фестиваль проходитиме в три етапи:

1. «Рок в твоєму серці» - прийом заявок на участь у фестивалі від колективів
2. «Рок в твоєму місті» - проведення відбіркових концертів в містах
3. «Рок в Україні» - фінальні концерти переможців в регіонах з прямими телемостами та прямим показом на одному з центральних ТБ каналів.

Статус – відкритий всеукраїнський, міжнародний, багаторівневий
Учасники – представники 70 міст України та автономної республіки Крим (орієнтовна кількість гуртів – 600), зарубіжні гості.
Аудиторія – вікова – від 13 років; соціальна – необмежена; орієнтовна кількість – 400 000 глядачів та багатомільйонна телевізійна аудиторія.


1. Жанровий спектр
Завдяки спеціалізації фестивалю на всіх існуючих стилістичних напрямках рок-музики, забезпечується попит широкого кола аудиторії віком 15-50 років на музичний матеріал у всіх напрямках рок-музики.
2. Комплексний підхід
Комплексний підхід передбачає створення першого в Україні бренду, що спеціалізуватиметься на переорієнтації споживчого ринку аудіо- та відеопродукції шляхом продюсування рок-колективів - переможців фестивалю, розміщення публікацій іміджевих матеріалів у друкованих періодичних виданнях та фестивальному каталозі, розміщення музичного матеріалу гуртів на FМ-радіостанціях та проведення рекламної промо-кампанії.
3.Телевізійне втілення фестивалю
Фестиваль ставить перед собою як одне з основних завдань організацію та проведення повноцінної сучасної та високопрофесійної телевізійної зйомки всіх подій і заходів фестивалю з метою отримання конкурентоздатного телевізійного продукту для подальшого розміщення його на одному із загальнонаціональних ТБ-каналів та на комерційних каналах як в Україні, так і за межами нашої держави.
Всі події та концерти фестивалю проводяться в жорсткому підпорядкуванні до вимог телебачення.
4. Міжнародний статус
Співпраця з подібними західними фестивалями надає змогу інтеграції українських виконавців до європейського і світового шоу-ринку та долучати до числа запрошених у якості гостей закордонних виконавців, проводити взаємообмін музичних колективів та організовувати телемости в режимі прямого ефіру з аналогічними фестивалями Європи.
Це значно розширює географію фестивалю та створює відповідний іміджевий статус.
5. Надання змоги творчої самореалізації
Всебічна підтримка рок-руху в Україні та талановитих вітчизняних рок-гуртів, надає їм змогу творчої самореалізації на загальнодержавному та міжнародному рівнях.
Затвердження за Україною статусу всебічно розвинутої та прогресивної країни в творчо-музичному аспекті, небайдужої до проблем організації дозвілля молоді, що дбає про своє культурне майбутнє, країни, здатної створити якісне змістовне видовище європейського ґатунку.
6. Соціальна адаптація
Створюючи умови для творчої самореалізації молодих виконавців, пропагуючи здоровий спосіб життя (дотримання загальноприйнятих норм моралі відмови від вживання психотропних та наркотичних речовин, обмеження вживання алкоголю та тютюнопаління), фестиваль покликаний знизити рівень антигромадських, негативних проявів у молодіжному середовищі країни, активізувати питання здорового дозвілля та формування високого рівня позитивного світогляду молоді на основі розвинутого почуття патріотизму, естетичної обізнаності, національної самосвідомості та духу взаємодії.

7. Супутні заходи

1. Гала-концерт за участю найкращих колективів живої музики України та запрошених колективів з країн Європи.
2. Проведення презентацій та прес-конференцій (не менше 5)
3. Проведення семінару з проблем захисту авторських та суміжних прав, круглого столу присвяченому перспективам рок-музики в Україні.
4. Випуск відповідної друкованої продукції.
5. Випуск супутньої продукції з емблематикою та тематикою фестивалю.
6. Випуск відповідної аудіовізуальної продукції на різних носіях
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

jazzanova | 22.04.08 02:25:31 | #

А шо башляйуть?))) Как всегда тіпа рекламу?)))

ka4ka | 22.04.08 02:25:38 | #

якшо чесно то ті всі вимого то дурне.. головне це подати заявку до першого травня. такшо зголошуйтесь. чим більше - тим краще

jazzanova | 22.04.08 02:26:23 | #

так питання гонорарів йа не бачу розкритим?

ka4ka | 22.04.08 02:28:13 | #

та я ненаю.. то типу фестиваль.. ну значить безкоштовно..

jazzanova | 22.04.08 02:29:40 | #

ну йак то зрозуміти значить …??? Шешори, Славське Рок, Мізунь Фест, Підкамінь тіпа тоді виходить що не фестивалі..??? бо там обумовлене питання гонорару…то треба йакось парішати

ka4ka | 22.04.08 02:31:03 | #

я спитаю.. і саку потім

ka4ka | 22.04.08 02:31:22 | #

*скажу

jazzanova | 22.04.08 02:33:57 | #

обовязково…це дуже важливо…

ka4ka | 22.04.08 02:28:42 | #

http://www.tilkorock.com.ua/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=21&Itemid=117

Miss_Murder | 22.04.08 03:32:29 | #

А ти подав заявку?? )

nevidomuj | 22.04.08 02:38:20 | #

та, ви орсновне подайте заявку, а бабло на вас і так відмиють)
кого цікавлять деталі - ukrrock.at.ua

jazzanova | 22.04.08 02:42:07 | #

мене цікавить не бабло йаке на мені відмийуть…а то бабло йаке мені заплатять

nevidomuj | 22.04.08 02:53:41 | #

повір, якшо на тобі відмивають бабло, то дуже мало шансів отримати від організаторів гтонорар)
а мене цікавить результат мого виступу, а не заробіток)
Для мене музика ніколи не стане видом заробітку)

jazzanova | 22.04.08 02:57:22 | #

1. На мені бабло слава Богу не відмивайуть, томущо йа завчасно йак ти мабуть помітив питайу про такі речі.
2. Результат мого виступу йа вже і так знайу..ібо прошли времена коли йа цим парився…время точіт)))
3. А для мене йе і досить не поганий..принаймі для того щоб не нити йак в Україні хуйово бути рок музикантом, нема прадюсера, спонсора йакий би мені харошому задля розвитку укр музики дав би пару рублів на альбом. Йа сам собі спонсор і ні в кого не прошу і ні на кого не нарікайу.

nevidomuj | 22.04.08 02:59:57 | #

ти в одному пості пишеш шо музика для тебе вид заробітку і в ньому ж пишеш "Йа сам собі спонсор і ні в кого не прошу" тоді вперед - зароблені іншим методом гроші ПОВНІСТЮ вклади в музику. Підеш на таке?

jazzanova | 22.04.08 03:02:35 | #

ти мабуть не поняв…Йа музикойу заробляйу і те що заробляйу вкладайу в неї ..))) Дядя йа на таке не "підеш" а ходив 3 роки…поки воно не почало мені повертатись ))

nevidomuj | 22.04.08 03:05:01 | #

я то зрозумів ше з самого початку розмови)
останнє питання: ти будеш їхати далеко в інше місто, щоб виступити без гонорару(якщо за дорогу гроші повернуть)?

jazzanova | 22.04.08 03:07:11 | #

Залежно йакий Фест..Йакшо Таврійські ІГри чи Мазепа Фест чи Рок Січ то буду)) А на фест йакий робиться вперше і йавно не внушайе довіри судячи з того що йа побачив то ні..

male4a | 23.04.08 18:32:06 | #

деталі - на ОФІЦІЙНИХ СТОРІНКАХ САЙТІВ www.tilkorock.com.ua, www.fdr.com.ua, ukrockfest.livejournal.com. Більше немає ЖОДНИХ ДЖЕРЕЛ ОФІЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ!!!

nevidomuj | 24.04.08 03:42:24 | #

А віжколи це в ОДНОГО фестивалю з ПОДВІЙНОЮ назвою СТІЛЬКИ ОФІЦІЙНИХ САЙТІВ?????

punker | 22.04.08 02:44:35 | #

впадло по буху…хай басіст подає…або завтра)

Marrrcus | 22.04.08 02:46:21 | #

ааа…буха сволота…кіко мона!?

jazzanova | 22.04.08 02:48:44 | #

Йа окрім цього бреда на тому сайті нічого іншого не знайшов )) Ви кидайете ссилку на цю чепушню..з посиланням на усі деталі )) Да організаційа висший пілатаж))

На початок данної розмови одна з організаторів, Тетяна Бондарь, попередньо домовилась про співпрацю у проведенні патріотичного концерту рок музики.Представники ряду птаріотичних структур вже понад тиждень шукали спонсорів, вели переговори з рок гуртами та шукали всі можливості провести фестиваль.

подаю уривки розмови

Condor ?(16:33):ми говорили що це буде україномовний рок..я тут такого не бачу.tetyanka_2007 ?(16:35):тобто ти не хочеш допомогти, бо щось не відповідає твоїм внутрішнім ідеям?Condor ?(16:35):що значить не відповідає ідеям? Ти казала що це буде патріотичний рок.ти про одне розповідала,а виявляється все інакше

tetyanka_2007 ?(16:45):тому що мене саму прижала податкова, а так щоб цей фест відбувся, концепція буде оця

tetyanka_2007 ?(16:49):для тебе важливіші твої принципи чи те, щоб цей фест відбувся для молоді?Condor ?(16:51):інші люди які над тим працюють знають що змінилась концепція і це будуть російськомовні концерти? tetyanka_2007 ?(16:53):не знають, а навіщо?


Condor ?(17:04):український рок може бути лише українськоюінакше це не український а хохляцькийtetyanka_2007 ?(17:04):тобто патріот не може бути російськомовним?Condor ?(17:04):патріот України російськомовним бути не можеце нонсенсглянь в тлумачний словник слово патріот. якщо не може то імпотент

tetyanka_2007 ?(17:07):а якщо пісні патріотичні, про Україну?Condor ?(17:08):які можуть бути патріотичні пісні російською?tetyanka_2007 ?(17:09):люблять Україну, але їх так виховувалиот наприклад, як ти думаєш, я - патріот?Condor ?(17:10):ти говориш Українськоюtetyanka_2007 ?(17:11):хорошо. Теперь будет так. ОК?tetyanka_2007 ?(17:12):ты категорически против разместить концепт?tetyanka_2007 ?(17:14):мой отец ненавидит западную украину, но при чьом тут я или вы?я пишу стихи на русском, але готова вбити будь-кого хто буде ображать Україну

Condor ?(17:17):Ти себе послухай - український рок російською..в чому його українськість?tetyanka_2007 ?(17:17):в стилістиціCondor ?(17:27):Тоді я категорично проти назви Український рок і слів "української свідомої молоді"

Condor ?(17:26):чи можливо поставити умову фесту - україномовні пісні?тексти Українською. tetyanka_2007 ?(17:27):нет


Розмова продовжилась телефонічно де мене переконували що патріотизм і націоналізм протилежні речі,що патріотичний український рок може бути російськомовним і що націоналісти дебіли.Закінчилось образами в сторону Львівян і фразою "націоналізму не буде, буде патріотичний концерт".Наступного дня, як ні в чому не було, в асьці Тетяна запитала чому я досі не поставив інформацію на сайт.
Ми не можемо допустити такого злочину як спекуляція поняттям патріотизм.
З повагою адміністрація сайту.

Andrew:) | 22.04.08 02:51:49 | #

ой…Тетянка-Тетянка))))…то Роллік'с…то панк концерт у Львові…тепер цілий фест…

jazzanova | 22.04.08 02:53:09 | #

Дай угадайу…ніхуйа не виходіт??

Andrew:) | 22.04.08 02:55:10 | #

там сам толком не знаю…давно з нею не спілкувався…але на концерті який вона організовувала в ОДНЕ-ВСЕ було чол 15 максимум

Matvik | 22.04.08 12:58:58 | #

Та, хулі тут, блін, різниця - 15 чоловік.. 20 000…

I4NI | 22.04.08 13:09:48 | #

імінна

GENiK | 23.04.08 14:44:22 | #

Да-даааа!!!! Мене це тоже улибнуло… :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

nevidomuj | 22.04.08 02:55:18 | #

ти спочатку прочитай і подумай над тим хоч трішки, а тоді обсирай

Andrew:) | 22.04.08 02:59:08 | #

ти то до чого?? і кому?? до речі…ні один норамльний організатор не буде робити сат на ЮКОЗІ зі стандартним доменом…хочаби візьме орг.уа + простеньку ЦМСку…далі цей весь фест то шось на грані фантастики+я знаю організатора…тому сумніваюся шо шось з того вийде

jazzanova | 22.04.08 03:00:15 | #

+1 ))) написали майже одночасно))

nevidomuj | 22.04.08 03:02:50 | #

попередній пост був відповідю до цього jazzanova | 22.04.08 02:48:44

jazzanova | 22.04.08 03:09:43 | #

Цього самого )))

male4a | 23.04.08 12:40:53 | #

Почитав би хоч трошки інфу на ОФІЦІЙНИХ СТОРІНКАХ САЙТІВ, тоді б говорив. У нас їх всього три: www.tilkorock.com.ua, вісточки на www.fdr.com.ua та живий журнал фестивалю ukrockfest.livejournal.com. І ще відгуки про "Рок у твоєму місті", що відбувся уже у Дніпропетровську та Білій Церкві (Київська область).

jazzanova | 22.04.08 02:59:49 | #

йа прочитав… )) Йакшо дають сцилку на детальніші умови Рок Фестивалю по цілій україні на укозівський сайт де на головній така чепушня ..замість того , за чим йа власне туда зайшов.. Враження складайеться не на користь організаторів з йіхнім непанятним фестом((( А такі да((

nevidomuj | 22.04.08 03:01:36 | #

тепер, я надіюсь, ти хоч щось зрозумів

jazzanova | 22.04.08 03:05:31 | #

йа за 5 років надивився купу таких арганізаторів фестів ..з мегограндіозними планами вплоть до привезення Радіохеда..Всеукраїнський в 3 етапи )) Ніодин з них невідбувся і схема подання інфи була приблизно така сама йак ту вас)) не ображайся..йа просто йак людина йака музицируйе.. виступайе і трохі вже пабачіла…скажу тобі що довіри це не внушайе..а молоді команди на це ведуться і черпайуть надійі))

nevidomuj | 22.04.08 03:08:41 | #

я не ображаюсь, але і ти зрозумій, шо то не в нас)
Я маже зразу казав шо з того діла не буде)

jazzanova | 22.04.08 03:09:22 | #

от і парішалі )))

male4a | 23.04.08 18:29:17 | #

То читати треба інформацію не тільки на невідомо якому сайті. Ну скільки разів пояснювати, наш сайт зараз у розробці, у нас є три (ТРИ!) офіційні сторінки! І фестиваль уже проходить! Хто цього не розуміє, подивиться на тих же ВКАЗАНИХ МНОЮ сторінках відгуки і результати проведення другого туру фестивалю у Дніпропетровську і Білій Церкві.
У Львові все ще попереду))))

nevidomuj | 24.04.08 03:40:23 | #

А ти знаєш що той "невідомо який" сайт мав бути "офіційним"?
Серйозні організатори на такому домені сайт не роблять)
тому спочатку подумай і прочитай зміст розмови, а потім вже відкривай писка

Andrew:) | 22.04.08 03:04:36 | #

зате замашки астрономічні…купа фантазі…вплоть до Зігета і Вудстока…а шось ніц не чути…

Andrew:) | 22.04.08 03:09:32 | #

"Фестиваль планує охопити всі регіони України (не менше 50 концертів)."

50 концертів в Україні ото замашки

"фінальні концерти переможців в регіонах з прямими телемостами та прямим показом на одному з центральних ТБ каналів."
на одному?? на якому??)))


"орієнтовна кількість – 400 000 глядачів та багатомільйонна телевізійна аудиторія."
якби дійсно так було то спонсорів би стільки підписалося шо можна би було привезти "звёзд" з-за кордону…я хочу ІллНінйо…вони теж Укр.патріоти


"надає змогу інтеграції українських виконавців до європейського і світового шоу-ринку"


і ше купа реплік яка мене дуже веселить

jazzanova | 22.04.08 03:11:17 | #

Замашкі круче чем Таврійські Ігри ))) А Фінансово то пудово круче бо 50 концертів з всієйу інфраструктуройу потягне тонни бабла..А вибивати його будуть у критих спонсорів Дівчинка Тетянка йака вчиться ну максімум на 3 курсі)))

Andrew:) | 22.04.08 03:13:21 | #

неа…вона закінчила помоєму географічний…Шевченка

nevidomuj | 22.04.08 03:14:48 | #

ну то рекорд)

GENiK | 23.04.08 14:48:38 | #

Блін, ото наржався, як кінь!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andrew:) | 22.04.08 03:01:22 | #

збір заявок до 1 травня а ше толком нормальної інфи не має…

nevidomuj | 22.04.08 03:06:44 | #

так про це ж і йде мова)
наскільки маргінально то мучено)
а перша стрічка - ви отримали УНІКАЛЬНИЙ шанс)))))

jazzanova | 22.04.08 03:08:23 | #

тіпа ти тоже признайеш шо то всьо йакось пальоно і кончено на перший погляд?))

nevidomuj | 22.04.08 03:10:36 | #

признаю)

GENiK | 23.04.08 14:49:55 | #

і на перший, і на другий і т.д… :))))))))))))))))))))))))))))

Zyon | 22.04.08 02:51:15 | #

то бля дуже багато читати тре… сюрікен вам в сраку

jazzanova | 22.04.08 02:52:01 | #

прічьом читати ахінєйу якусь

poiSSSon | 22.04.08 03:03:51 | #

я тож нічого не прочитала, а флудить хочеться

vasyaimmortal | 22.04.08 03:25:55 | #

цікаво, цікаво…

Matvik | 22.04.08 12:31:24 | #

Немає конкретних дат і умов, хоч би сайт якийсь замутили, чи що?

Scorpion | 22.04.08 12:35:58 | #

Скажу так: на хуй шоу-бізнес!!!!!!!

Matvik | 22.04.08 12:41:14 | #

Може і не найобка, даний ПЦ був помічений в якихось міроприємствах, але все одно, якщо в них нема навіть сайту, то щось важко повірити, що зможуть організувати такого рівня фестиваль, як заявлено

Andrew:) | 22.04.08 12:44:00 | #

ІМХО, ніц з того не буде…я вже казав, що знаю організатора, тому думаю нічого в неї не вийде…але заявку можете подати…за це ж гроші не беруть

Matvik | 22.04.08 12:45:56 | #

Угу, то точно, треба манагера підключити, хай розгрібає)))) Авось, один якийсь концерт і вийде замутити))

male4a | 23.04.08 12:45:54 | #

"Рок у твоєму місті" уже розпочався і пройшов у Дніпропетровську і Білій Церкві. І найкращі команди тих міст уже названо на ОФІЦІЙНИХ сторінках, які я зазначила вище.

nevidomuj | 24.04.08 03:46:59 | #

а де ж поділась МЕГАХІТОВА ПОДВІЙНА НАЗВА "Рок у твоєму місті" "Урок"????

Matvik | 22.04.08 12:55:09 | #

Ше мені таке сподобалось - "..орієнтовна кількість – 400 000 глядачів.." і "…не менше 50 концертів…"
Тобто в середньому по 20 000 на концерт))) Круто, хочу такий опенейр!

I4NI | 22.04.08 13:10:44 | #

уніКАЛьно!

Kishak | 22.04.08 16:37:46 | #

Гурт FireHead подаэ заявку на участь в цьому фесті. Якщо ж це на*обка, то х*р з ними! А якщо ж ні і ми пройдем, то це буде МЕГО ЗЛО!

Matvik | 22.04.08 17:07:13 | #

Да! Дайош 100 000 на стадіон!

Bazzillio | 22.04.08 17:09:39 | #

457-125-330 - tetyanka_2007
тагда паабщяйся з нею лічна

male4a | 23.04.08 12:43:19 | #

ДО УВАГИ ВСІХ:
електронну адресу зазначено НЕПРАВИЛЬНО!
Інформацію надсилайте на ОФІЦІЙНИЙ МЕЙЛ ФЕСТИВАЛЮ tetyanka.muzpr@mail.ru
Якщо виникатимуть питання, то телефонуйте:
8067 940 75 07 Олександр Литовка
8097 346 83 41 Тетяна Бондарь

GENiK | 23.04.08 14:51:46 | #

Ух, бля, мене розриває!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Abiturient | 23.04.08 19:31:06 | #

Найбільше мені подобається необмеженість їхньої поштової скриньки, на яку крім музики відео з концертів можна закидати

На сайтах екрім того, що тре подати ніц не написано.

Але не доганяю гон. Заявки (по Україні) приймаються до 1 травня, а у двох містах уже дійства відбулися…

male4a | 23.04.08 19:37:38 | #

Ну то присилай архівом, все доходить, скарг ще не було - все надходить. Спасибі мейл.ру))))
Заявки приймаються до 1 травня. А як було писати: у Білій Церкві - до 13 квітня, у Дніпропетровську - до 19 квітня, а у інших містах - інші терміни? Дивний ти

Abiturient | 23.04.08 19:47:55 | #

Для Львова до коли? До 1 травня? Яка к-сть груп планується бути відібраною зі Львова? Де виступатимуть? (чим менше інфи - тим менше довіри до вас)

nevidomuj | 24.04.08 03:49:49 | #

вони того не розуміють
просто хочуть зробити свою брудну справу)

MAMAY_ua | 23.04.08 19:53:09 | #

Привіт всім!
Прочитав все написане. Враження …
Я Олександр Литовка, головний продюсер фестивалю "Рок у вашому місті", та може хтось мене ще знає, як продюсера та людину, яка створила "Оркестр Янки Козир".
Знаєте, дуже смішно читати деякі речі відносно відмивки бабла. До цього часу ми не маємо ЖОДНОГО Спонсора (виняток "Наш Формат", який оплатив проїзд до Дніпропетровська організаторі та гостей фесту). Але робота в цьому напрямку ведеться і сподіваюсь, що все буде гаразд.
Тепер з приводу бабла для музик. jazzanova напевно представник гурту, який має шалену популярність та щільий графік концертних виступів. Фест демократичний. Будь-який колектив, який подав заявку і грає один з напрямків року - має гарантію виступу. Хочете подавайте заявку і виступайте, хочете нічого не подавайте і обсирайте організаторі
Нажаль, за Львовом у мене тепер пов'язане не тільки добре, а й неприємні речі. Провокатор із Граніту т.з Андрій робить все, щоб фест зірвався. Його справа. Собака скавчить, а караван прямує своїм шляхом. До-речі, на сході України аналогічні Андрії, які розповсюджують чутки про буцімто, що цей фест входить до урядової програми з метою повної українізації сходу. Марення на сході і заході.
Ми шукаємо, що МОЖЕ ОБ'ЄДНАТИ МОЛОДЬ УКРАЇНИ, а вони шукають мотиви розєднання. Сподіваюсь, що адекватних і тверезих людей більше. Мені було дуже приємно, що деякі гурти із Дніпропетровська ВПЕРШЕ співали українську пісню. І ще одне. Для Андрія. Жодна патріотична структура не допомогла фінансово. Мабудь ліпше просити гроші на цей фест у не патріотів.
Наостанок. За місяць проведена певна робота, а саме:
• Покладено початок рекламно-агітаційної кампанії в Інтернеті.
• Відбулося три прямих ефіри на радіо Першому Національному, «Промінь», «Ера» загальною тривалістю більше двох з половиною годин.
• Проведено одну прес-конференцію.
• Отримано 110 заявок від музичних колективів 24 міст. Прийом заявок триває.
• Були проведені концерти у містах Біла Церква та Дніпропетровськ.
• Проведені та ведуться переговори про концерти в різних регіонах України.
• Проведені повні маркетингові дослідження (концертні майданчики, молодіжні та політичні організації, озвучки концертів, музичні колективи тощо) більшості міст України.
• Ведеться робота із потенційними спонсорами та донорами фестивалю.

28 квітня я буду з Оркестром ЯК у Львові. Готовий поспілкуватися і отримати завки з демками особисто. Хай вам щастить.

Abiturient | 23.04.08 20:08:28 | #

Привезіть із собою заодно батька Тетяни (може, глянувши на наші культурні звичаї, перестане ненавидіти нас, людей із Західної України).

jazzanova | 23.04.08 20:09:55 | #

Я вважаю шановний ,Олександр, що виступати гурти які якісно грають і грають хорошу музику за просто так просто не правильно…я грав не на одному фестивалі де велась подібна політика як у вас…але як завжди випливало бабло було і не мало і вкладалось в основному в кишеню людей які мали до цього відношення. Купляти гурти тупо за виступ це гнило і нагадаю на дворі не 2003 рік. Зараз молоді команди стали дуже цікавими і підривними…вам за бабло яке вам дали потрібно відчитатись..сам робив подібні речі. але чомусь "Янка Козир" не грайе за дурно а як мені відомо не за маленьку суму. Я розумію з чогось треба починати.Але нагадую не 2003 рік на дворі ..і я не вірю що немає грошей гуртам на хоч і символічні але гонорари (не кажу про себе). Музика це теж праця ..а як відомо КОжна праця повинна оплачуватись. Рок у вашому місті для наших гуртів..повірте у нашому місті ті гурти і так знають. Такшо будьте добрі якщо так помпезно розкручуєте свій фест , так і підтверджуйте якось свою помпезність і престиж. А якщо ні то робіть концерти по будинках культури і кажіть про те що ви тільки розвиваєтесь.

Дякую..
З.І а на рахунок продюсерства спитаю у Юрія Ліуша …він я думаю мав би знати ..

jazzanova | 23.04.08 20:16:42 | #

А ))) інайголовніше, якщо така поважна людина як пробюсер "ЯК" ,яка робить такий мего фестиваль дає посиллання на інфу на юкозівський сайт , а питання проведенгня Фесту у Львові вирішує з Кондором (Ржунімагу). Це ще раз підтверджує все що я сказав на тему серйозності того фестивалю вище))

jazzanova | 23.04.08 20:18:11 | #

я пропоную вирішуватим то питання з Фінгером, там чи Франкліном ці люди впринципі так само як і кондор можуть вам дуже допомогти )))))))))))))))))

nevidomuj | 24.04.08 04:11:32 | #

Якщо в Вас нема, на разі, жодного спонсора, то, поясніть, будь-ласка, яким чином відбулись два конценрти в Дніпропетровську та Білій Церкві????
Чи Вам все(апаратура, оренда землі …)оплатили????
Тоді це теж спонсорство)

Abiturient | 23.04.08 19:58:47 | #

Коротше так. Оскільки інфа дуууже карява, питання наступні:
Після прийому заявок групи на прослуховування розкидатимуть по різних містах (себто не у тому місті виступатимуть, представниками якого вони є)?
Чому у двох містах вже відбулися відбори, якщо заявки ше досі приймають?
Який критерій відбору на виступ у місті? (якщо різножанрова музика, то тоді це алогічно вибирати кращу групу, бо кращі вибираються із напряму/стилю, у якому працюють).
Виникає ще купа питань, бо, на жаль, організатори не спрмоглися "черкнути пером"…

MAMAY_ua | 23.04.08 20:13:36 | #

http://www.podcaster.org.ua/ Український Рок'н'Рол: “Рок у твоєму місті” раджу послухати

MAMAY_ua | 23.04.08 20:24:58 | #

для jazzanova .
1. вам за бабло яке вам дали потрібно відчитатись… Бабло поки я вкладаю своє особисте. Поки що нічого і ні від кого не отримав.
2. згоден з тим, що кожна праця повинна оплачуватися. Ми хотіли, щоб ті, хто не має можливості виступати - виступили. Просто мені телефонували зі Львова і питали, а можна демку надати записану на мобільнику? Іще раз повторюю, нікого не примушуємо. Хто хоче, той приймає участь.
3. Оркестр Янки Козир виступав у Дніпропетровську безкоштовно. У Львові буде виступати за половину свого гонорару, який не є великим
4. Ми тільки почали. вихід на той рівень, який я собі запланував має відбутися протягом троьх років. Сподіваюсь, що ми не будемо після цього брати гроші з учасників та колективів як це роблять деякі інші фести.

jazzanova | 23.04.08 20:35:22 | #

ну-ну))) Шо бьудем багато говорити у мене своя думка у вас свої сподівання. Відбудеться фест якшо відбудеться ..там по відгукам все буде усім ясно . Хто правий а хто ні. Дякую

nevidomuj | 24.04.08 04:13:41 | #

ЯКИМ ЧИНОМ ПРОЙШЛИ ДВА КОНЦЕРТИ, ЯКЩО І ДОСІ НЕМА ЖОДНОГО СПОНСОРА????????

nevidomuj | 24.04.08 04:19:33 | #

І якщо Ви маєте на меті ОБ'ЄДНАТИ МОЛОДЬ УКРАЇНИ, то чому робите різницю в вартості виступу ЯК між Львовом і Дніпропетровськом?
Чим Львів перед Вами таким завинив, що ви з нього гроші берете за те, що в Дніпропетровську "на халяву"?

Astarta | 23.04.08 20:31:37 | #

отак андерграунда культура стає масовою :)

MAMAY_ua | 23.04.08 20:36:36 | #

для Abiturient
1. Після прийому заявок гурти виступаюсть у СВОЄМУ місті. Із кожного міста обираються найкращі, які будуть преставляти свій регіон. Регіони, шляхом жеребкування, обирають місце виступу. Виступають в інших регіонах. Захід - схід, центр, південь, північ.
2. У Білій Церкві музиканти самі вирішили з цією датою. В Дніпропетровську, через майданчик, який було надано саме на це число. Дніпропетровські гурти мають змогу що заявитися і виступити у Дніпродзержинську.
3. У місті виступає той, хто подав вчасно заявку, має в своєму репертуарі пісню українською мовою (з 15 хвилин виступу), та позиционує себе, як рок гурт, який грає рок-музику. У Білій Церкві та Дніпропетровську виступили ВСІ, хто подав заявку. 2 колективи виступали вперше на сцені. був один колектив, який вже виступає 15 років.

Кондор | 23.04.08 22:02:50 | #

до О. Литовки:
Олександре! Ви назвали мене провокатором. Буцімто я зриваю такий мега суперовий захід.

Тоді поясніть:
1.Що означають слова з положення про цей фестиваль – “підтримка національно свідомої молоді” ??

Національна свідомість - сукупність елітних, власне національних ідей, які сприяють розвитку нації в усіх сферах її функціонування;
стійка, усвідомлена система уявлень індивіда про себе як про представника певної нації.
/Баронин А.С.Этническая психология.-К.:Тандем, 2000/.

Яку націю представляють російськомовні гурти на фестивалі українського патріотичного року??

2. Для чого організаторка фестивалю (Тетянка) приховувала інформацію про російськомовні виступи? Чи не для обману і паразитування на патріотичних почуттях?
Доречі це її батько ненавидить Львів. Я ж люблю Дніпропетровськ.
Хто ж тоді розкольник?

3. Дилетанство навіть у заявках – це ваш рівень професійності?
(спочатку в умовах стояло про фото в форматі MPEG 4!!, вичерпної інформації немає досі..)
Не дивно що вас не підтримують спонсори. Вони цінують свої гроші.

4.Прирівняння до Зігета і Вудстока.
орієнтовна кількість – 400 000 глядачів.." і "…не менше 50 концертів…"

В Дніпропетровську було 20 000 глядачів? Чи може в Білій Церкві??
Знову брехня. Чи може спростуєте?

І те що така людина робить з себе високопоставленого продюсера…. сумно.
Ви, пане Олександре, виглядаєте як підлий, корисливий маргінал і безсоромне БРЕХЛО.


P.S.
Дуже приємно що все ж поміняли назву фестивалю і замість «українського патріотичного року» пишете Фестиваль Живої Музики.
Це означає що перші результати вже є, а відповідно організатори Фе! стивалю визнали свою вину.

MAMAY_ua | 23.04.08 23:00:05 | #

до Кондор
1. Що означають слова з положення про цей фестиваль – “підтримка національно свідомої молоді” ??
А де це написано???? А що не в западло національно-свідомій особистості перекладати з ворожої мови цитату /Баронин А.С.Этническая психология.-К.:Тандем, 2000/.??? Де в якому положенні є слово український патріотичний рок. І власне що це таке?
Гурти, які живуть в Україні і співають будь-якою мовою є українськими гуртами. Але в нашому положенні кожен гурт, не зважаючи якою мовою співа (російською, китайською, угорською тощо) обов'язково має виконувати одну пісню українською мовою.
Я не думаю, що краще відгородити захід України від усіх інших регіонів і робити вигляд що Україна має три чи чотири області.
2. Я не знаю про що вела розмову Тетянка з вами. В данний момент за фест відповідаю я. У вас є можливість робити патріотичний фест патріотичного року. До речі брехня про яку ви розповсюджуєте чутки про спонсорів і якісь гроші дурно тхне. Ось ті гроші, які виділялись на патриіотичний фест можете використовувати і робити те, що хочеться.
До-речі, Тетянка, як і я любимо Львів. Діти за батьків не відповідають. Чи може Чорновіл старший був такий самий, як і молодший????
Взагалі, мені це нагадує одного Козака, який постійно віщав з екранів тв : Вікторе Ющенко. Ваша дружина американка … Мабудь теж патріот.
3. Тут була звичайна помилка. Яка в подальшому була виправлена. В офіційному положенні фесту цього немає.
4.Перший Зігет мав бюджет 150 тисяч доларів і біля 70 000 глядачів. В останньому бюджет склав біля 10 мільйонів євро і 500 000 людей. Питання скільки років пройшло від першого до останнього???? Ми ставимо перед собою завдання і намагаємося їх вирішувати. Допомогають нам в цьому чи заважать. Ми просто намагаємося робити свою справу.
5. В Дніпропетровську було дуже мало глядачів. Там так само ведеться робота. І їх там лякають примусовою українізацією і тим, що з учасників будуть брат и гроші. Але ті хто був на концерті отримали масу позитиву і сподіваюсь дещо переглянули в своєму світогляді. Повторюю, цей шлях зможе пройти лише той, хто буде йти. Подивимось скільки буде людей в наступному році. через два, три..
Як бачите не шановний мною пан Андрій я не є БРЕХЛО (на відміну від вас). Тим більше, підлим, корисливим маргіналом, жидом організатором, придурком.
Якщо хтось з нас і відмиває гроші, то це ви Андрій ("ви" з маленької, бо не поважаю). Ось цікаво, а що ви такого РЕАЛЬНОГО зробили чи робите для України????
Знаєте, ви дуже схожі на вашу славну землячку Ганю Гєрман. Патріотку. Україномовну.
Робіть, що робите. Це ваша справа. Хочете попіаритися на фесті - робіть собі рекламу. Я вже настільки старий, що ви мені просто не цікаві. А культура вашої поведінки під час якихось диспутів говорить тільки про її повну відсутність. Сподіваюсь, що майбутне України не за такими, як ви та Г.Герман.

Кондор | 24.04.08 03:48:23 | #

1. Ворожих мов не існує. Існують придурки які перекручують чужі слова. А словник є в електронному варіанті в перекладі українською.
2. В тому положенні яке Тетянка тицяла на сайт.. в мене на емейлі лежить лист такщо не відмазуйтеся.
А от фразу український патріотичний рок ви мені поясніть. Бо так написано у тому ж положенні в назві, яку потім змінили.

ви не відповіли: Яку націю представляють російськомовні гурти на фестивалі українського патріотичного року??

3.Відгородження робить Тетянка.. батько якої ненавидить Західну Україну.
І Тетянка відповідно теж, як і українську мову, принципово нею говорячи в певних випадках

Такщо або ви знову брешете, або поперемінно з Тетянкою.
Діти за батьків відповідають, Олександре (якщо це Олександр). І покійного Чорновола сюди не вписуйте.

Я нічого не говорив про відмивання. На вас шапка горить??
Я говорив про паразитування на патріотичній ідеї.

А ви ще раз підтвердили свою брехливісь і голослівність.

Тут суцільна помилка: дилетанство Тетянки, яке покривається дилетанством Олександра, бо набрав собі таку команду.
І не визнаючи цього кричить що все не так!!

Як на свій вік, я зробив не мало і продовжую робити, але на відміну від вас тицяти пальцями, мовляв такий модний не буду. Нема перед ким., зрештою.

І без підставні звинувачення мене, замість спростування брехні, чудово вказують на вашу «культуру» поведінки

Ви, Олександре безсоромна і ница людина. І все таки БРЕХЛО. Це чітко видно з попереднього вашого коменту.

Кондор | 24.04.08 04:05:35 | #

пункт 6 положення. Соціальна адаптація
читаємо : почуття патріотизму, національної самосвідомості…

Що скажете тепер? Такого не було?

А може собака отут закопана? :
tetyanka_2007 (16:45):
тому що мене саму прижала податкова, а так щоб цей фест відбувся, концепція буде оця
Condor (16:51):
інші люди які над тим працюють знають що змінилась концепція і це будуть російськомовні концерти?
tetyanka_2007 (16:53):
не знають, а навіщо?


tetyanka_2007(17:12):
ты категорически против разместить концепт?
tetyanka_2007(17:14):
мой отец ненавидит западную украину, …я пишу стихи на русском

Condor (17:26):
чи можливо поставити умову фесту - україномовні пісні?
тексти Українською.
tetyanka_2007(17:27):
нет

Klayd | 23.04.08 22:40:11 | #

Хлопці та дівчата, кінчайте сваритись! Це дуже файний молодий фест. Усім рекомендую приходити як учниками, так і глядачами. Це нове свято живої музики, треба підтримувати таке, а не засирати, а потім казати шо ми не можемо вийти на європейський рівень. Те шо відбувалося у нас, у Дніпропетровську, мені дуже сподобалось. І я гадаю, що варто замислитись над тим шо в нас нема нормального фесту маштаба країни! І зараз є можливість це зробити! Дайвайте робити свято, а не гімно!

Кондор | 24.04.08 03:51:53 | #

Справа не у фестивалі, а у системній брехні організаторів. Добре що хоч змінили положення фестивалю, позабиравши слова про свідомість і патріотизм.

male4a | 24.04.08 12:38:18 | #

Так прикольно читати те, як ти намагаєшся виправдатися у очах спільноти, Кондоре… Просто дивовижно.
Кому цікаво, почитайте відгуки про те, що було у Білій Церкві і Дніпропетровську. Користуючись нагодою, хочу подякувати керівництву ДК "Росава" у Білій Церкві та власнику "Рок-кафе" Дніпропетровська Олександру Германовичу, які надали нам приміщення і апаратуру для проведення фестивалю.
До речі, 10 травня я буду у Львові, відбудеться презентація нового альбому гурту "Хорта". Кому цікаво, можемо зустрітися і поспілкуватися.
Стосовно Львову власне…дуже люблю це місто, раз у місяць приїжджаю точно.
Тетянка

nevidomuj | 24.04.08 14:00:59 | #

В такому випадку в Вас були спонсори????
Чи надання приміщення і апаратури не є спонсорством???
Ви суперечите словам О. Литовки, або того, хто замість нього пише ці коментарі)
Поясніть, будь-ласка
Просто цікаво знати істину, а не лише чиїсь думки

male4a | 24.04.08 15:38:55 | #

Це не є спонсорством. Це є допомога і нормальне людське розуміння важливості того, що відбувається. Як мінімум тому що вхід був мінімально платним, а всі зібрані кошти пішли на рахунок даних закладів. Але їм за все велике спасибі! Що ж стосується проїзду, реклами, харчування тощо - це виключно за свої кошти. Олександр Литовка ж ясно написав: "2. У Білій Церкві музиканти самі вирішили з цією датою. В Дніпропетровську, через майданчик, який було надано саме на це число. Дніпропетровські гурти мають змогу що заявитися і виступити у Дніпродзержинську" То що не так? Сподіваємось на краще, але наразі фінансування ми не отримали. Але навіть не сумнівайся, я особисто (і О.Литовка теж) робимо все можливе і неможливе, щоб фест відбувся і у Львові, і у інших містах.

nevidomuj | 25.04.08 01:43:21 | #

1.Вхід не може бути мінімально чи максимально платним
2.Невже в Вас така велика кишеня, щоб можна було профінансувати такий грандіозний концерт(точніше 2 грандіозних кончерти)
3. Ми в Вас віримо і надіємось, що цей фестиваль пройде на високому рівні і не буде елементом заробляння грошей

Кондор | 28.04.08 14:17:37 | #

Ти справді така пришелепкувата? Тобі поставили запитання (в т.ч. комент виділений червоним і жовтим) , ти на них не відповіла.
Тебе зловили на брехні, а ти каж що хтось виправдовується? Нє ну ти йо*нута на всю голову

Кондор | 28.04.08 14:21:02 | #

Вибач, але наразі вже зробили величезне гівно. І насрали прямо в душу. Литовка прикривається шо він матьорий продюсор. Але це не дозволяє бути йому мудаком, і прикривати таких як тетянка дуреп (нагадую шо вона викон. директор). Мало того що постійнго брешуть, так ще й втихаря змінили концепт і не насмілюються навіть в цьому зізнатись..

madness | 24.04.08 15:15:34 | #

всегда радуют креативные, незабитые названия.

male4a | 28.04.08 12:27:17 | #

ВСІМ МУЗИКАНТАМ ТА ВСІМ, ХТО МАЄ ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ЛЬВІВСЬКИХ МУЗИЧНИХ ФОРМАЦІЙ!!!

Христос воскрес!))))))))))
Тетянка

Andrew:) | 28.04.08 12:38:02 | #

Воїстину ВОСКРЕС)))) :-*

madness | 28.04.08 12:29:30 | #

прочёл ещё пару строк. щас убило: фотоКАРТКИ в формате джпг…

male4a | 28.04.08 13:04:02 | #

і що?