Легкі наркотики

| 102 | Розділ: | 25 липня 2007 10:34

Трава менш шкідлива ніж горілка. На думку багатьох вчених, алкоголь і тютюн небезпечніші від деяких т.зв. м ' яких наркотиків. У Великобританії їх вживає майже половина молоді, порушуючи закон, який через це стає фарсом. Влада переконана, що настав час покінчити з фікцією. Подібні думки чути в Німеччині, Швейцарії, Італії, Скандинавії. Голандські „coffee shops” довели, що легалізація, хоча й збільшує вживання наркотиків, не сприяє зростанню наркоманії в цілому. Йдеться про те, щоб кожний свідомо вирішував і розумів, що вживає. Це може забезпечити контрольований державою, легальний ринок наркотиків
Великобританія дізнається про наркотики все більше. 13 мільйонів британців визнають, що мали досвід з нелегальними наркотиками, а наша оцінка цілого явища стає зрілішою. Учасники нашого зондування частіше вважають тютюн небезпечнішим за екстезі, алкоголь – шкідливішим, ніж маріхуана.

Це дуже важливе спостереження. Воно відображає колективну оцінку ризику, яка, в свою чергу, свідчить про сукупний досвід нашого суспільства. За виявлення маріхуани або екстезі, тобто наркотиків, які переважно не призводять до узалежнення, і надалі може загрожувати вирок до п ' яти років ув ' язнення. Це покарання нібито показує, наскільки небезпечними для суспільства і для окремих осіб можуть бути ці наркотики. Однак більшість британців вже не вірить в серйозність цієї загрози
П ' ять мільйонів британців визнає, що курило маріхуану. Сьогодні медицина підтверджує їхнє переконання: маріхуана є безпечною, якщо не вживати її в надмірних і таких, що призводять до узалежнення, дозах. Часами навіть є менш шкідливою за сигарети чи алкоголь. На іншому кінці шкали знаходяться героїн і кокаїновий крек, щодо яких медицина і звичайний досвід солідарні: ці наркотики сильно узалежнюють і руйнують організм та психіку. Тримаймося від них подалі, як і більшість осіб, що вживають наркотики.

Між маріхуаною і героїном простягається спектр легких, здебільшого неузалежнюючих, наркотиків. Щодо їхньої шкідливості громадська думка знову виявляє більше розважливості ніж закон, хоча в цьому випадку звички значно випереджають результати медичних досліджень. Близько мільйона молодих людей регулярно вживає екстезі, а статистика смертельних випадків на диво низька. Подібна ситуація і з кокаїном. Існує ризик, що в майбутньому може виявитися: ці наркотики поглиблюють фізичні недуги, зокрема, хвороби серця, і з плином часу викликають психічні проблеми. Поки що це не відомо, натомість наші теперішні знання схиляють до думки, що ці субстанції – оскільки не є забрудненими – здебільшого не спричиняють узалежнення і є відносно малошкідливими, якщо їх вживають помірковано.

Безпідставною виявилася думка про залежність, яка грунтувалася на переконанні, що вживання т.зв. м ' яких наркотиків завжди веде до наркотиків важких.
В усіх західних країнах вживання наркотиків нестримно зростало протягом минулих 30 років. Західні суспільства просто не сприймають закон, який бореться зі всіма наркотиками – так, як суспільство Америки не схвалювало заборони алкоголю в 20-30-х роках. Оскільки попит і надалі зростає, ця хаотична війна служить лише зміцненню міжнародних злочинних картелів і створює у світі величезну мережу, метою якої є відмивання брудних грошей. Цю мережу успішно використовують міжнародні терористи та особи, що ухиляються від сплати податків.

Серйозною проблемою є також те, що мільйони молодих британців дорослішають, нехтуючи закони.
Хороші закони відображають наші суспільні пріоритети; теперішній закон цього не робить. Той факт, що так багато людей і надалі вживає наркотики, наражаючись на суворе покарання, доводить, що в цьому існує потреба; цей факт демонструє також, наскільки неефективним є теперішній закон у ролі відлякуючого засобу. У вільному суспільстві відповідальні дорослі люди повинні мати можливість користуватися своєю свободою, але водночас мусять зважати на небезпеку, на яку наражають себе і суспільство.

Уряд не є пасивним; чиновники і міністри, які мали справу з маріхуаною в часи своєї молодості, вже розмірковують про її “декриміналізацію” і мають дуже чітку позицію щодо героїну. Ми переконані, що вони повинні йти далі. Надійшов час легалізації збуту і вживання маріхуани.

Привілеїв легалізації не варто надавати цілому ряду неузалежнюючих наркотиків, бо невідомо, чи достатньою мірою досліджена їхня шкідливість для здоров'я. Найбільше наражаються на небезпеку молоді люди, які мають перед собою все життя. Натомість пропонуємо, щоб виявлення у людини таких наркотиків як екстезі і кокаїн не каралися. Це був би компроміс, при якому збереглися б заборони торгівлі цими наркотиками. Але це, властиво, розв ' язання, яке могло би бути скореґованим через 10-20 років. Ми не вважаємо, що вживання екстезі і кокаїну є настільки небезпечним, що заслуговує на ув'язнення і занесення до списку засуджених.

Однак потрібно зберегти теперішнє покарання у випадку наркотиків, узалежнююча властивість і сила впливу яких становить загрозу для життя. Війна з героїном повинна тривати. Якщо вона буде мати відповідний статус і отримає підтримку суспільства, то матиме й шанси на успіх, оскільки буде вважатися обґрунтованою.

Маріхуана повинна поширюватися на основі концесії: не можна її рекламувати; слід її оподатковувати; точно контролювати її силу та інформувати про вплив. Ці засади жорсткіші, ніж інструкції, що стосуються алкоголю і тютюну. Потрібно зберегти покарання за нелегальну торгівлю наркотиками, споживання яких було легалізоване, але декриміналізація повинна уможливити докладніший контроль їх хімічного складу, щоб бути впевненими, що вони не шкідливі
Ці заходи повинна підтримувати серйозна освітня програма, спрямована на роз 'яснення потенційної загрози. Ми вважаємо, що ці пропозиції призведуть до розвантаження поліції, підвищення прибутків, зменшення вмісту шкідливих домішок в наркотиках і збереження заборони відносно тих наркотиків, які справді небезпечні. А передусім ці заходи доведуть, що ми живемо у зріл і шій державі. Тепер нам потрібні політики , які мають достатньо хоробрості для вчинків.

Вітаємо ринок наркотиків у Франкфурті-на-Майні! Вітаємо досконалу ринкову економіку! Забудьмо про бюрократію, обмежені поставки, непристосованість до потреб клієнта! Як споживачі, ви можете розраховувати на ціни, що постійно знижуються, однак приносять постачальникам великий зиск. Створіть рентабельну особисту чи сімейну фірму. Навчіться цінувати позитивні риси глобалізації!

Начальник відділу боротьби з наркотиками франкфуртської поліції Гельмут Роснер вважає, що торгівля кокаїном, екстезі, героїном, креком і маріхуаною приносить річні прибутки, „виражені в сотнях мільйонів”. Це можливо завдяки розташуванню міста на перехресті повітряних шляхів континенту; Франкфурт, місто з найбільшою кількістю іноземців, що проживають в Німеччині, є справжнім кінцевим пунктом Т IR -ів, що прямують із Балканів. Протягом 20 років ціни на всі наркотики, крім маріхуани, зменшуються. Кокаїн в 1984 р. коштував 330 марок за грам, а в 1999 – вже тільки 120 марок.

Натомість чистота речовини рішуче погіршилася. Опитування дилерів і споживачів показали, що чистота героїну становить від 5 до 10 відсотків. На легальному ринку в такому випадку говорять про шахрайство. Незважаючи на це, кожний посередник заробляє 100 відсотків.

Поставники швидко реагують на ринковий попит. Зменшується попит на героїн, а збільшується на кокаїн? Без проблем. – Це так, ніби завод „Мерседес” замовив у підрядників на завтрашній ранок додаткових 500 задніх мостів, – говорить Роснер, який бореться з наркоманією. Сотні дилерів спостерігають за потребами ринку. Отримавши інформацію, люди, „які мають контакти”, роблять один дзвінок до „резидента” в Туреччині чи в іншій країні на наркотичному шляху. За день або тиждень, залежно від речовини, вантаж вже в дорозі.

Способи задоволення цих інтересів до болю нагадують діяльність великих концернів. Люди Роснера досліджували мережу, де ділери зустрічаються на конференції в Брюсселі, потім летять для подальших переговорів в Турин. Однак немає тут ніяких хресних батьків мафії, картелів чи тіньових монополістів. Причиною є наближеність Голандії. Багато дилерів швидко їде через кордон, користуючись шенгенською угодою. В Голандії затоварюються кілограмом героїну або маріхуани – і о сьомій зранку вони вже на роботі. Робота дилерів нагадує принцип роботи Інтернету. Якщо один зв 'язок п і дводить, програма шукає наступного вільного шляху до мети. Франкфурт постійно on - line . Героїн, контрольований державою – це перший крок до звільнення наркотиків від кримінального тавра. В майбутньому це може також бути способом для поповнення бюджету міста. Зробити таким чином вдалося в Цюриху, де обкладено податками не споживачів, а торгівців. Лише на витратах, пов 'язаних з переслідуванням злочинців, заощаджується щорічно 20 млн. євро. Пітер Рейтер з університету штату Меріленд вважає, що контрольований продаж героїну може принести великі заощадження.

Наскільки законодавство, яке стосується наркотиків, відстає від поглядів на життя в сучасному суспільстві, показує огляд їхнього споживання. Маємо junk на вокзалах та осіб середнього й вищого прошарків суспільства, що вживають кокаїн і героїн. Як і з алкоголем: тут пияки, там – завсідники винарень. Схожі принципи, але цілком інші межі між тим, що легальне, і тим, що кримінальне.

Особливістю політики, яка стосується наркотиків, є те, що вона відрізає певну групу речовин від ринку і позбавляє громадян самостійного доступу до них.

Міжнародна конвенція про опіум, підписана в Гаазі 1912 року, була першим результатом глобальної стратегії протистояння наркоманії і до сьогодні залишається „матір'ю” всіх постанов на світі щодо одурманюючих засобів. Підписана 1931 року в Женеві конвенція про обмеження виготовлення і регулювання поширення наркотичних ліків зобов'язала держави до вирішення цих потреб у Пос тійному Центральному Органі Ліги Народів в Женеві. Це була система планової економіки, яку звичайно у вільному світі не приймали.

Ліга Народів -- це сьогодні ООН, а місце Постійного Центрального Органу зайняла Міжнародна Рада контролю за наркотичними засобами ( International Narcotics Control Board ), що знаходиться у Відні. 1988 року там вітали Андорру як 153 члена Антинаркотичної конвенції. Термін „планова економіка” зник, але система залишилася та ж. Країни повідомляють про свої потреби: так в 2001 році Німеччина хотіла 10 000 грамів кокаїну для медичного використання. Товар хорошої якості і постачається пунктуально.

З досвіду колишніх соціалістичних країн знаємо, що будь-яка планова економіка має молодшого брата, який її швидко відсуває в тінь. Це чорний ринок. Уявлення, що громадянам НДР не потрібні для щастя джинси, західна музика, 20 різновидів сиру чи 15 видів колготок, спричинилося до розквіту чорного ринку, де за шаленими цінами можна було купити все.

Планову економіку наркотичних засобів сміливо можна порівняти з плановою соціалістичною економікою недавнього минулого. Задекларований в її рамках попит німецького населення на маріхуану дорівнює нулю, хоча суспільний попит виглядає цілком інакше. Щорічно конфісковують близько шести тонн маріхуани. Того, що не перехоплює поліція і прикордонна служба, й надалі достатньо, щоб заспокоїти попит близько 2 мільйонів її споживачів.

Панує думка, що побічні результати заборони не повинні піддавати сумніву сам принцип, оскільки кожне її пом'якшення може мати катастрофічні наслідки. Це переконання ґрунтується на загальновизнаній думці про руйнування особистості „засобами, що спричиняють звикання”. Саме за цим десятиліттями спостерігала наука, що у сотнях досліджень займалася майже виключно екстремальними формами поганих звичок. У 30-і роки була поширеною думка про небезпеку, якою загрожують наркотики, виготовлені з коноплі ( Cannabis ), „зілля-вбивці” ( killer weed ) . Увага концентрувалася на окремих випадках надуживання наркотиків. Ніколи не досліджувалося, що діється із загалом споживачів наркотиків.

Майбутня політика стосовно наркотиків мусила б насамперед визнати легітимність попиту на психотропні речовини для всіх. Так, як закон сьогодні легалізує гомосексуальну орієнтацію. Торгівці наркотиками не повинні боятися, що будуть вбиті чи видані конкурентами, засуджені до ув'язнення чи смертної кари – через повішення (як в Південній Азії) чи постріл в потилицю (як в Китаї). Важливо провести основні закони у цей визначальний період нашого буття, коли ідея відкритого суспільства ще не прийнятна.

Держави не можуть переорієнтувати свою політику, поки мають зобов 'язання планової економіки згідно з міжнародними угодами. Але від них можна відмовитися. Від головної конвенції ООН ( Single Convension ) можна відмовитися до 1 липня щороку, а від віденської конвенції – будь-якої миті. Майбутнє законодавство, що стосується наркотиків, як і старе, має бути укладене на основі якнайкращого знання про нормальні випадки споживання наркотиків. Це знання діаметрально змінилося: наркотики є – незважаючи на способи і мету вживання – передовсім смаковими речовинами
Якогось вечора зателефонували мені з однієї радіостанції, щоб задати найпідступніше з запитань: Що Ви, як професор етики, думаєте про молодь, що п'є і обкурюється? Я відповів, що коли мені було 18 років, я випивав не лише у вихідні, що випробував всі заборонені речовини, які тільки можна було курити, ковтати чи вдихати, що відвідував місця, в яких не повинен був тоді бувати і отримував багато приємності від зустрічей з особами, які там звичайно бувають, і що й надалі п'ю, курю тютюн, а буває, що й не лише тютюн. Врешті відправив радіо інквізитора: Запитай когось іншого. Я дуже зайнятий, працюю над черговим твором.

Потім я чув розповіді нещасних батьків молодих людей, що смертельно отруїлися, споживши бозна-що, змішане невідомо з чим. Провину за трагедію закидали організаторам розваги, міській владі, але жодного слова звинувачення не адресували головним винуватцям: прихильникам і пропагандистам заборони продажу засобів, шкідливість яких полягає в нелегальності.

Ніхто насправді не знає, з чого складається куплена на чорному ринку речовина, яка її шкідлива доза, покупець не може переконатися, підробка це чи ні, а споживання такої речовини підноситься до рангу ритуалу. Бездумний хрестовий похід проти наркотиків привів до того, що засоби, якими можна розумно користуватися, розглядаються законом як небезпечні для життя, узалежнюючі та злочинні. В американських в ' язницях перебувають сотні людей з неймовірно суворими вироками за те, що порушили ідіотське табу, бо хотіли щось випробувати на собі.

В багатьох латиноамериканських країнах нелегальна торгівля наркотиками – наслідок обмеженого підходу – робить неможливою демократизацію. Волосся встає сторч! Вільям Блейк написав, що дорога надміру веде до палацу мудрості. Більшість молодих людей несвідомо прилучається до цього повчання, хоча сумніваюся, чи багато з них читали його твори. Замість того, щоб забороняти пиття, краще було б, якби ми навчили пити правильно. Єдине, що треба заборонити – це порушення відпочинку інших людей і засмічування громадських місць.

Честертон застерігав від фанатиків, що домагалися закриття пабів: „Для мене краще Англія вільна, ніж Англія твереза”. Я поділяю його точку зору і стосовно Іспанії, і у відношенні до решти людства.


Дакую що почитали і зробили висновки
Ваш Morphine
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Героїн | 25.07.07 11:57:09 | #

вот я так скажу "Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a big fucking television, choose washing machines, cars, compact disk players and electrical tin openers…choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on the couch, watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarassment to the selfish, fucked-up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life. But why would I want to do a thing lke that? I chose not to choose life. I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?" …

пі.Ес.: Reality is a crutch for people who can't handle drugs

Данецкий | 25.07.07 12:13:22 | #

Я героїн не підтримую

Героїн | 25.07.07 12:16:13 | #

пох за статтю зачьот…

Змучений Циба | 25.07.07 12:42:31 | #

яzик | 25.07.07 17:03:10 | #

копіпейстер. ти вживаєш героїн?

Genyker | 25.07.07 12:21:17 | #

+99999999999999999999999999999999999!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

дикун | 25.07.07 12:28:11 | #

В першу чергу легалізація потрібна виробникам. Це дозволить збільшити обєм ринку і відповідно прибуток. А тобі вона для чого? Приємніше травитись(розслаблюватись) опіумом, ніж спиртом? По-моєму ніякої різниці, хоч я й не можу категорично стверджувати бо нічого крім коноплі не вживав.

Героїн | 25.07.07 12:29:01 | #

дик податок піде в казну…

Данецкий | 25.07.07 12:42:06 | #

обовясково в казну, ми з того тільки виграєм

дикун | 25.07.07 12:51:53 | #

А витрати на імпорт? Чи у вас є інноваційний план розвитку конопляно-макового господарства в Україні?
А податок до-речі нелегальний бізнес теж платить:)

Genyker | 25.07.07 12:54:27 | #

Та, але небось ніразу не в казну… То саме шо з проституцією, тільки гроші більші

дикун | 25.07.07 13:01:38 | #

Я з державної казни маю туж саму частку, що з приватних кишень чиновників і міліціонерів, куди платять наркоторгаші зараз:)
Але імпортування нового товару (в нашому випадку збільшення обсягу) не веде до збагачення країни, а навпаки. От якби ми могли могли іншим запропонувати якийсь наркотик на продаж…

Genyker | 25.07.07 13:05:23 | #

Конопля і у нас росте, можемо мухомори експортувати і макову соломку

дикун | 25.07.07 14:30:18 | #

Мак і коноплі ростуть, але бренду "українська конопля" немає. Доведеться спочатку довести споживачам, що наші рослини не гірші азіатських:)
Мухоморна ідея мені якось більше подобається, але хіба є великий ринок споживачів мухоморів?

Genyker | 25.07.07 14:34:09 | #

Забабахаєм рекламу, повісим банер на рок.львів.юа, напряжем всіх знайомих закордоном шоб влаштовували мітінги на підтримку наших мухоморів, придумаєм слоган, шось типу "наші мухомори - ваша радість!, для людей - як для себе!, ударим мухоморами по алкоголізму і нікотиновій залежності!!!", карочє заєбісь буде

Данецкий | 25.07.07 12:38:29 | #

Дякую за терпіня , і згаяний час на прочитання статі

AMERIKANOS | 25.07.07 13:32:41 | #

ЗНАЄШ Я НАВІТЬ НЕЧИТАВ АЛЕ Я ПРОТИ НАРКОТИКІВ НАВІТЬ ЛЕГКИХ.

Genyker | 25.07.07 13:33:43 | #

мля, ну то може прочитаєш, чи шо?.. А я проти космосу, я там не був, але всьоодно проти…:?

rvxNecroTrue | 25.07.07 14:33:44 | #

пиво і цигарки - це не легкі наркотики.
це війна проти народу.

пиво ні чим не гірше за горілку. то вбитть організму і мізків.

Данецкий | 25.07.07 15:08:09 | #

Мда сравніл Хуй з пальцем

rvxNecroTrue | 25.07.07 15:09:44 | #

ті не шіріш

Данецкий | 25.07.07 15:33:45 | #

Чувак не пий пива, пиво то зло

rvxNecroTrue | 25.07.07 15:35:22 | #

я стараюсь

Данецкий | 25.07.07 15:42:00 | #

так чо ти пишеш шо пиво то наркотики

rvxNecroTrue | 25.07.07 15:43:41 | #

алкаголь есть наркотык. без шуток.
пиво есть алкаголь. тоже не прикол.

Героїн | 25.07.07 14:34:14 | #

та шо тут розводити діскусію ні пра шо…пра бренди всякі і т.д…ті шо би ввозили сюда наркотікі платили б нам…но то таке…мудрувати можна багато а той хто хоче наркотики буде їх далі нелегально пробивати…віват опіум)))

rvxNecroTrue | 25.07.07 15:30:16 | #

нарахунок ВАЖКИХ наркотиків буде цікаво прочитати

Алістер Кроулі "ЗАПИСКИ НАРКОМАНА". Всуп.
Та і взагалі книга дуже хороша.
Шукайте в неті.

Героїн | 25.07.07 16:10:47 | #

я читав)))))…

A20 | 25.07.07 15:37:58 | #

легкі наркотики -- легке зло

Героїн | 25.07.07 16:11:12 | #

я тяжке зло…бугагага

Irzha | 25.07.07 16:09:41 | #

Нє,а чо, ідея нормальна. Коноплю, наприклад, з дозволами і без всеодно будуть продавати. А так хоч якийсь відсоточок державі піде. Фігня шо всі ті "добрі" організації шум піднімуть і фіг шо з того вийде. а так ідея може бути.

Корок | 25.07.07 16:17:01 | #

Якщо її легалізують то по перше: збільшится кількість наріків, особливо серед дітей. Поглянь на тих школярів, які в 11 років палять. Будь впевнена, після легалізації, вони з 11 років будуть курити траву. Те як вона висушує мізки я бачу на прикладі своїх одногрупників, уяви вплив на дітей.

І друге: після легалізації ми отримаємо сотні тисяч наріків з усієї східної європи!!! воно нам треба?

Данецкий | 25.07.07 16:21:10 | #

Голандія най розвиніша нація в світі, і вних всьо нормально,

shikari me | 25.07.07 16:27:39 | #

Ага =) Може там вони і знають міру, а у нас не знають її ні в чому. Гуляти так гуляти, пити так пити… Ми отримаємо тисячі трупів. Це перспектива?

Irzha | 25.07.07 16:33:28 | #

Шо ви вічно причепитесь: в них там ого-гой, а в нас пшик і нічого?! Шо в них, шо в нас є свої наркомани і алкоголіки. Від такого не застрахована жодна країна!

Irzha | 25.07.07 16:30:21 | #

Шановний, вони ВЖЕ з 11 років курять траву. У нашій країні дуже високий відсоток тих, хто вживає якусь шмаль.Не думаю,шо то викорениш.

Корок | 25.07.07 16:36:23 | #

Значить будуть з 10
Справа в тому, що з наркоманією треба боротися, а не підтримувати її. Легалізація - це просто бажання держави відірвати і собі шматок пирога.

Не ігноруйте другий наслідок, тисячі закордонних наркоманів на наших вулицях.

LeZo | 25.07.07 16:17:49 | #

задохуя букв…

shikari me | 25.07.07 16:26:05 | #

Дивилися фільм Трасса 60? Там було одне містечко з легалізованою наркотою =) Дуже гарно показано, доречі скоро може десь таке і зявиться.
Особисто я проти наркотиків, навіть проти тютюну і зловживання алкоголем. Як на мене це дурна трата грошей, часу, нервів і відносин з людьми.

P.S. Тільки пиво у добрій компанії і добре вино на Новий Рік =)

Winged_Twilight | 25.07.07 16:27:09 | #

Підтримую.

Данецкий | 25.07.07 16:34:15 | #

В цьому фільмі фантастики багато, в житі такого нема,
недавно був в амстердамі і можу сміло сказати ,що я за

Данецкий | 25.07.07 17:51:44 | #

Привілеїв легалізації не варто надавати цілому ряду неузалежнюючих наркотиків, бо невідомо, чи достатньою мірою досліджена їхня шкідливість для здоров'я.

Корок | 25.07.07 16:33:23 | #

Вибачте за матюк, але такої хуйні я ще в житті не читав!

якщо уважно прочтитати статтю, то видно. що держава просто захотіла відхопити грошей на торгівлі наркотиками. ну вчитайтеся: "Лише на витратах, пов 'язаних з переслідуванням злочинців, заощаджується щорічно 20 млн. євро" - вихід: визнати їх не злочинцями і не витрачати кошти

Irzha | 25.07.07 16:34:59 | #

Ну а нє? То всім ясно…

Winged_Twilight | 25.07.07 16:35:40 | #

Сорі за офтоп, але всі проблеми через заборону смертної кари, а не через наркоту!

Корок | 25.07.07 16:37:45 | #

Хлопче, я цілком тебе підтримую. Розумієш становище, приємно.

shikari me | 25.07.07 16:39:59 | #

Одного разу в 1943 році, коли наше місто було окуповане німцями, то вони установили порядок "не красти", а хто вкраде, того повісять на центральній площі. Через декілька днів вночі зловили одного батька і його сина, які з чужого льоху виносили картоплю, вони їх повісили на площі, після того випадку німці ще довго держали наше місто, але більше ніхто не крав. Це мені одна бабуся розповіла.

+1, як казав хтось там, чи Бендер, чи хто: "Только массовые расстрелы спасут родину!"

shikari me | 25.07.07 16:35:45 | #

Доречі в тему скажу: а чи хотіли б ті, хто за легалізацію, щоб ваші діти з 10 чи з 7 років замість жвачок купували траву, і поверталися додому нікакіє?

Данецкий | 25.07.07 16:39:34 | #

Чувак , є закони який це регулює,
Продавати лише з 18 років, і тільки 5п грам і тільки в Кофішопах
Ніхто дітям не буде то тулити
В Європі це вже Легелізували, а ми тоже Європа є

Корок | 25.07.07 16:40:50 | #

У нас на алкоголь і тютюн закон не працює, теж саме буде і з маріхуанною

shikari me | 25.07.07 16:45:13 | #

Чувак зараз в Україні закон про продажу спиртних та тютюнових виробів з 18 років, але діти смалять з першого-третього класу, а хто трохи розумніший, то з 5-го і пьють так само. Одного разу був на пляжі, прийшло пять дітей, ну клас 5-ий це максисимум, дак вони і курили і портвейн розпивали і пивом запивали… а яка їхня мова була, то мені навіть гидко згадувати. Мат-перемат. Якщо легалізувати наркоту, то поховаеш країну і тільки тому, що вона почне деградувати в 10 а то може й в 20 раз швидше!

Данецкий | 25.07.07 16:47:53 | #

перечитай ще рас статю, повністю ,а не кусками

shikari me | 25.07.07 16:58:38 | #

Перчитав я твою статтю і я тобі скажу от що, наша цивілізація деградує, і я впевнений, що легалізація наркотиків буде, рано чи пізно, але це наступний крок до краху суспільства.

Данецкий | 25.07.07 16:36:08 | #

Я за Легалізацію Проституції і Легких Наркотиків

Данецкий | 25.07.07 16:36:39 | #

воно і так є , так чому ні

Героїн | 25.07.07 16:40:38 | #

мачі їх братішка с вастока!!!

Данецкий | 25.07.07 16:45:23 | #

Я бачу вам промили мозги, що маріхуана і Єкстазі шкідливі, перечитайте ще раз статю

слоненятко | 25.07.07 16:47:40 | #

I pravyl'no zrobyly shcho promyly, ibo njehuj - ce ty uvazno perezytaj komenty Korka i zroby vidpovidni vysnovky

Корок | 25.07.07 16:51:20 | #

Чувак, це тобі промили мозги. Я з 8 класу вчуся з наріками і можу тобі багато чого розповісти. Навіщо мені наукові праці на тему, якщо я всі наслідки бачу на власні очі.

Навіть якщо припустити, що маріхуанна не шкідлива, то стан сп"яніння від неї є все-одно. Тепер уяви легалізований натовп неконролюючих себе людей.

Данецкий | 25.07.07 16:53:56 | #

Чувак як ти ставишся до алкоголю, на мою думку від нього людина взагалі неконтрольована

Корок | 25.07.07 16:56:27 | #

Негативно, але по дурі зв"язався, тепер намагаюсь кинути. Пью зараз лише пиво і те намагаюсь кинути.

Данецкий | 25.07.07 17:00:35 | #

Я Багато працюю, І вживаю алкоголь, правда лише на вихідних, в валикій кількості, це на даний час єдиний спосіб рослабитися, під алкоголем збуваються всі заповідні мрії

Данецкий | 25.07.07 16:56:17 | #

Я ше раз кажу, що є така штука як Кофі шопи, де якщо тобі нема 18 років , то тобі траву не продадуть
Є відповідні нормативні акти які це контролюють,

Корок | 25.07.07 16:58:18 | #

а в нас є наклейки на кассових апаратах "я не продаю сигарети неповнолітнім" і що? допомагає?

shikari me | 25.07.07 17:05:43 | #

Одного разу ми з другом вирішили випити пива. Пішли до торгового центру Аладін, що в Києві на Позняках. Я кажу там дівчині: "Дайте чернігівське Біле 0.5 на розлив", вона на мене подивилася, потім затрималася на 2 секунди, але пішла і набрала пива. Мій друг Олег каже їй, мені також пива Білого 0.5. А вона йому, а тобі я не дам, бо тобі немає 18. А він їй каже, да мені 19 (а йому й справді тоді було 19, зараз 20), а вона йому, - документи покажи, а він не мав з собою, а потім до мене: а тобі є 18? я кажу "так", а мені й спарвді було тоді 18, зараз 19 =) а вона мені - документи покажи, а в мене не було студентського. Вона тоді каже на гроші, і пиво не дала й мені. Ми довго сміялися =))))

Але це було лише одного разу в житті. Я 1000 разів бачив як продавці давали сигарети і алкоголь дітям яким навіть 15 не було =(

Корок | 25.07.07 17:00:41 | #

І ще: те що є обмеження по віку ВЖЕ говорить про наявність негативних наслідків. Чому такі товари як тютюн, алкоголь, наркотики, порно мають віковий ценз, а кифір і цукерки ні?

дикун | 25.07.07 17:02:33 | #

а ті бабусі, що поштучно продають школярам цигарки і денатурат алкашам не братимуть участі у торгівлі? Якщо їх не перевішати, вони будуть купувати легкі наркотики в кофішопі чи готувати вдома і задовольнять попит тих кому офіційно не можна чи надто дорого.

Данецкий | 25.07.07 17:05:11 | #

Я говорю тільки про Кофішопи і тільки про них

слоненятко | 25.07.07 17:00:22 | #

Nashe suspil'stvo ne gotove do legalizaciji ce raz, dva: i narkotyky i alkogol' i tjutjunopalinnja je nagatyvnymy javyshchamy i z nymy treba borotysja a ne legalizovuvaty - treba ciny pidnimaty na spyrtne i sygarety i borotysja z nelegal'nym biznesom v cij sferi ale znovu z taky v nas ce ne prokanaje

Данецкий | 25.07.07 17:02:44 | #

і будемо ше в більшій жопі, Шо заробимо потратимо на Алкогол

Корок | 25.07.07 17:06:37 | #

Якщо людина продає хату, щоб випити, то хай продає, а потім помирає від алкоголізму, або голоду. Не шкода.
Нормальна людина при відсутності грошей кине пити.
До того ж діти не зможуть купувати алкоголь. А зараз літр пива коштує дешевше ніж літр кифіру!!!

слоненятко | 25.07.07 17:09:24 | #

ot vlasne : znajomi z Pol'shchi buly v ahuji vid togo shcho v nas sik dorozhchyj vid pyva…

слоненятко | 25.07.07 17:07:29 | #

nu chomus' v Shweciji de alkogol' dorogyj liudy ne vytrachajut' vsi zarplaty na buhlo a prosto menshe pjut'

shikari me | 25.07.07 17:09:25 | #

Наш президент бориться за те щоб по тєліку не показували реклами алкоголю і тютюну, за те щоб у людних місьцях не продавали алкоголь, за те щоб до 18 років взвагалі не продавали цього, і тільки тому що з 18 людина сама за себе відповідає, а ми тут легалізувати наркоту хочемо. Це ніж у спину президенту!

Данецкий | 25.07.07 17:11:34 | #

і тобі раджу перечетати статю щераз повністю

Данецкий | 25.07.07 17:09:54 | #

Чувак, ти молодий, в тебе все житя по переду,
Вызьми косяк і затянися. відчуш шо ти молодий студент, ти не школяр, ти заро більше за школярів втикаєшся ніж за свої переконаня

слоненятко | 25.07.07 17:12:24 | #

ce ty do kogo pereproshuju?:)

Данецкий | 25.07.07 17:13:55 | #

взагаліто до корка але , я це кажу всім

Корок | 25.07.07 17:20:30 | #

По перше: висловлюйся своїми фразами, а не відсилай всіх по десятому разу читати статтю, по друге:
я переймаюсь за майбутні покоління, які можуть просто не народитися, бо дитина яка почала вбивати себе в 11 років до 25 не доживе.

На рахунок "Вызьми косяк і затянися. відчуш шо ти молодий студент, ти не школяр" - Стрибни з парашютом, залізь в гори, під землю, займись сексом - отримаєш набагато більше кайфу.

sole | 25.07.07 17:14:01 | #

ja dumala vy pro kefir

A20 | 25.07.07 17:18:35 | #

Кожен повинен сам вирішувати, що йому вживати, а що ні. Але те що небезпечне повинно бути ще й важко доступним…

shikari me | 25.07.07 17:22:20 | #

Да я вже 2 рази прочитав статтю, але кожна стаття, як ти не крути несе свою філософію. В мене є фільм одного доктора наук, який все життя пропрацював лікарем, і він там каже, що коли після пляшки пива ті ідеш в туалет, то ти там виссикаєш свої мозги, з наукової точки зору і ще дуже багато таких речей, від яких я просто ОФІГЕВАЮ. Той чувак читає лекції в унівеситетах і школах на рахунок негативного впливу всього алкоголю і всіх наркотиків.
Якщо твоя стаття каже, що легалізація нічого поганого не зробить, то це каже стаття. А реальність дуже відрізняється від статей, від документальних фільмів і від поглядів і переконань науковців.
Я ледь найкращого друга не втратив в школі, коли він поїхав з друзями на природу, а потім ледь не помер від перенасичення алкоголем, що лікарі ледь відкачали, тому не розповідай мені про позитивні наслідки від накроти. Я впевнений що не одна сотня матерів втратить своїх дітей після цього…

Данецкий | 25.07.07 17:28:38 | #

я тоже той фільм на компі маю, і можу сказати то брет, так вже само як свідки єгови,
А якщо хтось переборщив з алкоголем то йього проблеми, він міг і меншу дозу вжити

Данецкий | 25.07.07 17:24:09 | #

ви розумні люди і маєтє свою думку, в чом проблема,

Vitysya | 25.07.07 17:24:15 | #

Різна синтетика на яку присіла вся енергійна молодь: Сінутекс, Декс, Амфітамін, Трамадол, Екстазі, обезболюйчі з аптеки… Все це менш шкідливо ніж ширка героїн та кокаїн, та не викликає великої залежності навіть з третього разу.

shikari me | 25.07.07 17:30:27 | #

"менш шкідливо" - ото то і воно!

Як думаєте, чому зараз кожна третя дівчина народжує тільки з кесаревим розсіченням живота?
Бо здоровий спосіб життя і спорт замінив інтернет, алкоголь, сигарети, Сінутекс, Декс, Амфітамін, Трамадол, Екстазі, обезболюйчі з аптеки. От вам і енергійна молодь!!!

Данецкий | 25.07.07 17:33:36 | #

Ти заганяєшся то не правда

Vitysya | 25.07.07 17:33:57 | #

Тобі справді пояснити чому дівчата родять кесарево? Та томущо ми живемо в 21 ст. І непотрібно терпіти того нестерпного болю. Уяви собі що з тебе вилазить величезний гарбуз і роздирає на шматки всі твої мязи в низу живота. Приємно?

shikari me | 25.07.07 17:40:25 | #

Моя мама народила 4 дітей, всі хлопці, і чомусь ніколи не просила різати її. А ті дівчата, які навіть на скакалці не вміють пригати, про які пологи можна вести мову.
Елементарний приклад: минулого року у таборі серед всіх дівчат провів конкурс, хто більше проскаче на скакалці, жодна з них не змогла мене перепригати, а половина показала такі смішні результати, що мені було просто соромно за них. І це при тому, що близько трьох років я тільки граю в баскетбол і футбол, а на скакалці зі школи не пригав. І тільки не треба мені розповідати що 10 хвилин болю, гірше за розрізання живота. Я ніколи цього не відчую, але проблема і не в тому що біль, а проблема в неспроможності!

Данецкий | 25.07.07 17:30:54 | #

це легкі наркотики, я впевниний ,що ко ли ви їдете в карпати і хтось має Травку то ви всі курите

Корок | 25.07.07 17:34:08 | #

ні

Данецкий | 25.07.07 17:36:30 | #

Ви якісь не правильна молодь

Корок | 25.07.07 17:38:55 | #

Здесь стыдно быть хорошим (с) ГО

Данецкий | 25.07.07 17:34:24 | #

Невже я помиляюся

Sam92 | 25.07.07 17:38:31 | #

підтримую корка, НІ!!!!

Vitysya | 25.07.07 17:37:55 | #

Всі курять якщо є і нетреба з себе ботана строїти.

Данецкий | 25.07.07 17:41:45 | #

пыдтримую, вас ны хто непалить ми всьо навсього дискусыю ведем, я знаю точно шо на вихідних я їду в карпати і в мене буде 2 пакети Канжі адборної

shikari me | 25.07.07 17:42:06 | #

У сьомому класі викурив за три дні 6 сигарет "прилуки", більше жодного разу не курив, зовсім нічого…

Данецкий | 25.07.07 17:43:24 | #

Пацани не паліться з нами СБУ …

Lynn | 25.07.07 17:55:35 | #

сотий камент.

shikari me | 25.07.07 17:55:36 | #

як на мене тема вичерпана, хто курив далі курить, хто не курить, навіть і не проситься… а взагалі легалізують чи ні колись у нас наркотики не від нас залежить, але благо що президент у нас глибоко віруюча в Бога людина, та дуже розумний політик. За єто йому і респєкт!!!

No_Fear | 16.10.07 07:21:33 | #

Кароче Мені влом було це все читати такшо відповім просто на вивіску я вживаю і буду і мені похуй шо люди скажуть яш не ширяюсь !!!!!!