Майстрова гітара VS фірмова гітара

| 28 | Розділ: Офтоп | 12 липня 2013 15:17

Шановні гітаристи ! якому варіанту ви віддаєте перевагу , що все ж таки круче ? гітари Патієвича, Кудрі, Лобанова іт д. чи фірмові штатовскі палки ? настав час вияснити це питання раз і назавжди ! )
Опишіть детально свої думки спостереження по цій темі
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Lactarius | 12.07.13 15:33:28 | #

Як на мене то це дуже надумана тема…
Якщо є якісні серійні гітари, які відповідають твоїм потребам, то чому б не купити серійну?
Якщо ж є бажання отримати щось унікальне, зроблене по твоїх вимогах роками виношених в голові… Так саме роками, тому що якщо робити такий інструмент - треба перепробувати купу інших.

Land | 12.07.13 17:00:38 | #

я бы отдал приимущество мастеровой гитаре.
и что бы мастером был, желательно, Лес Пол, или Лео Фендер

mezkerei | 12.07.13 17:02:15 | #

у порівнянні з хорошими штатівськими і хорошоми майстровими однозначно штатівські.інше питання шо для кожного є хороше?

P@R+!Z@N | 12.07.13 17:04:21 | #

є куча нюансів

ACKET | 12.07.13 17:11:11 | #

після певного періоду юзання і ознайомлення з творчістю наших гітарних майстрів тільки брендові інструменти і обладнання. шось не так в кожній, не знаєш що, але в мене якесь неприємне відчуття коли береш в руки майстровий інструмент

Корбел | 12.07.13 17:18:16 | #

Як казав дядя Стерлінг Болл (директор Ernie Ball Music Man), в інтерв'ю під час одного з Factory Tour: - У нас 120 моделей гітар і басів, але люди все одно замовляють кастом.
Кастомшоп є як на ММ, так і на Фендері чи Гібсоні. Значить вони не дарма там є і цей сегмент ринку доволі великий, тому його стараються зайняти і великі фірми.

Майстрова чи фірмова - поняття дуже відносні. На фабриках працюють такі ж люди, такі ж майстри і інструменти відомих брендів названі в честь їх засновників (наприклад Лео Фендер, Арвил Гібсон, Ерні Болл).
А що говорити про Вінсента Фодеру (Fodera)? Це фірма чи майстрові інструменти?) Ніби фірма - відома нізва, а от ніфіга - реальний кастомшоп. На його басах лабають відомі сенсеї.
Або Садовскі, чи Майк Лулл, Бенавенте, Ф Басс, Конклін, Лекленд і тд… Всі вони починали самі робити свої інструменти.
Все відносне. Горшки не боги обжигають і не боги роблять гітари. Якщо маєш вуха, руки і власний смак, то і знайдеться час щоб підкреслити для себе як звучать різні породи дерева, звукознімачі, нюанси. А там і не впадлу витратити грошей на хороший інструмент, що би на грифі не писало.

P@R+!Z@N | 12.07.13 18:53:10 | #

повністю згоден.

efim | 12.07.13 17:37:54 | #

Вопрос из серии: "какая каша вкуснее, рисовая или гречневая?". Ответ-"та, что вкуснее приготовлена."

Корбел | 12.07.13 17:54:29 | #

+

DiSPiRiT | 12.07.13 23:04:03 | #

Лейбак, фірма, кантора, якість, гарантія, вікова історія бренду, фендер чи гібсон, або якшо ти металіст то бісер чи який джексон, цілий шмат історії в тебе в руках, рокенрол, детка, це блять гітара як в твого кумира з шкільних часів - ось це я відчуваю беручи до рук фірмову гітару) Я не думаю як вона зроблена, я певен що вона ахуенна. Коли тримав в руках майстрові інструменти в голову лізли думки з серії *гарно зроблено, гарно звучить, майстер молодець*, і в такому дусі.

Matvik | 12.07.13 23:11:27 | #

ДЛя професіонала важливіша якість гітари. а не історія бренду, я впевнений

Lactarius | 12.07.13 23:12:42 | #

В сраку шмати історії, люба гітара - це дерево яке росло роками і під яке сцяли собаки і алкоголіки. Люба гітара - це шмат історії

mezkerei | 13.07.13 01:58:48 | #

всраку тоді цілу музику. краща гітара не поможе каще рок валити |..|,

Dude | 13.07.13 09:11:19 | #

"Лейбак, фірма, кантора, якість, гарантія, вікова історія бренду", "ось це я відчуваю беручи до рук фірмову гітару"
Це може мати сенс тільки по відношенню до топових інструментів.
Візьми в руки якесь бюджетне гавно типу індійського Джексона чи китайського Бісєра. Які відчуття?

DiSPiRiT | 13.07.13 14:24:34 | #

так майстрову гітару з бюджетною ніхто і не порівнює.

Корбел | 13.07.13 11:21:01 | #

Один мій друг купив гітару, як виявилось потім, бо така сама у його кумира. Опустив ремінь на яйця як кумир, одягнувся як кумир, а сказати про нього можна було: - гітару купив, шмот купив, а грати не купив.
А що робити у випадку наприклад з Ред спешл? Цю гітару робив ще батько Браяна Мея, на якій Браян грав фіг зна до якого року. Тепер вона лежить десь за склом, в затертому з роками стані і коштує шалених грошей. Оце я розумію історія, це рок.
Але коли ти виходиш на сцену з копією такоі гітари, то грати маєш я чорт, щоб сам Мей подивився це відео потім в ютубі і сказав "а цей хлопець крут",. Бо всі знають що це за гітара, що вона унікальна і пов'язана з легендарними Квін.

Matvik | 13.07.13 14:11:18 | #

Як то, за склом? А він хіба не грає на ній вже?

Корбел | 13.07.13 16:21:09 | #

Кажуть що іноді ще грає, але думаю що більше він використовує копії. Я якось був натрапив на відео, не на одній гітарній фабриці робили копію Ред Спешл і Мей приніс оригінал щоб з неї зняли розміри. Гітара була в такому вбитопу стані що я не думаю що він постійно на ній грає, переважно на копіях.

Matvik | 12.07.13 23:12:09 | #

Питання странне, важливо, яке весло конкретне. Плюс майстрових - можна зробити конкретно під себе

Корбел | 13.07.13 02:20:58 | #

Хотів би трішки написати за свій приклад, власні інструменти і до якого звуку я прийшов в результаті на сьогодні. Можу тільки сказати що це ще не остаточний варіант звучання і за життя я ще напевно багато разів змінюватиму свої смаки і мінятиму баси, від цього я тільки радий.
За все життя я був власником не багатьох басів, теперішній є тільки сьомий. Але я радий що знайомий з майстрами Олександром Кудрицьким і Олегом Лобановим. Особливо дуже багато басів Олега пройшли через мої руки і вуха, що дало мені трішки в ширшому спектрі розуміти нюанси і особливості його гітар і гітаростроїння загалом.
На сьогоднішній день в майстерні Лобанова робиться під мене бас, звук якого я очікую почути таким як мені уявляється, виходячи з набутих знань і практики.
По специфікаціях здавалось би нічого особливого і можна було б купити щось з аналогів відомих брендів але, знову ж таки, багато чого впирається в нюанси і далі я поясню що саме.
Раніше я вже замовляв бас у Олега за власним кресленням і ось що вийшло.

Цей бас я дуже люблю, але з того часу багато чого я підкреслив нового для себе.
Отже новий бас: Корпус - цільний тангентальний ясень, Топ - тигровий палісандр, Гриф, болт-он, тангентальний клен з накладкою єбоні макассар, Мензура 35", корпус з пустотами, датчик кастомний Ф.Чернишов під ММ. Струни крізь корпус, електронікою передбачуване перемикання роботи режиму катушок датчика з послідовного в паралельний і балансу гучності між ними. Креслення і розрахунки робив я, форму малював під враженням дизайну різних фірм.

А тепер про нюанси: На сьогодні зв'язка "ясень + клен з накладкою + ММ датчик" для мене є чи не найкращою. Яскравий рик, атака, все це можна почути граючи на ММ-х
Чому не палісандр і що дає єбоні - робить звук ще гострішим, а точніше насичує його особливим лязгом і хрустом. Можна напевно було обійтись і твердим кленом, але єбоні працює безпомилково, а твердий клен не так резонує. Ось приклад.
http://www.youtube.com/watch?v=3nMrTj6o_6Q
Чому мензура 35" - Якщо ви хочете щоб у Вас звучала низька Сі, або дроп Ля, беріть 35"-мезурний бас. Раніше я вважав що суть в грифі, його конструкції і матеріалі, але Сі всеж трішки вилітала з міксу і це проблема багатьох басів, хай-ендових в тому числі. Ті хто грають на бюджетних басах, взагалі не можуть зрозуміти чому Сі звучить як нитка для білизни. Багато фірм які роблять баси на 5+ струн давно перейшли на 35" і мультимензури. Крім того мені подобаються як ці баси звучать, бо сам характер звуку, чи як там розумно сказати, синусоїда))) - трішки міняється. За посиланням в ютубі ( 35" scale bass ) всім стане зрозуміло, бо люди то і роблять, до показують як звучить с*ка НИЗ.
Що таке корпус з пустотами і навіщо: Цей прикол я підгледів у Садовського підчас одного інтерв'ю. Фішка виявляється не нова і Гібсон давно вже дірявить ЛесПол для зменшення їх ваги, а крім того це ще знімає напруження з волокон дерева корпусу і дозволяє трішки легше розкачати деку, дає більше обертонів і хороших ніштячків. До того вітчизняний ясень трішки важче за болотний, але звучить зібраніше. Після того як Олег зробив декілька таких басів з пустотами, я зрозумів цю фішку. Зараз крім Садовскі, це роблять багато контор.
За посиланням в ютубі ( bass chambered body ) можна знайти багато басів.
Катушки паралельно/послідовно, струни скрізь корпус, болт-он - тут все ясно.
Датчик кастомний Ф.Чернишов під ММ - тому-що перепробував їх купу і це дуже круті датчики. Тим більше відстань між струнами я робив по 19мм (бо мені так зручніше), замість стандартних 16.5мм і магнітоводи спеціально виставляли під цей розмір.
Коротше я надіюсь що цей бас виправдає мої надії і коли він буде готовий, я зможу сказати так це чи ні.

Greys | 13.07.13 10:23:43 | #

Ти крут.)

mezkerei | 13.07.13 12:24:57 | #

перепрошую, але ти закрутий для цієї статті, вийди

Lactarius | 13.07.13 23:01:46 | #

олол тру)

sam_svij | 13.07.13 23:46:35 | #

фірма то є фірма і нєфіг тут сперечатися.
*expireans means everything* - досвід значить все, майстри на фірмових заводах в рази зробили гітар більше ніж наші львівські, + секрети і технології…
думаю, що тут все ясно, наші майстри можуть хіба наближено зробити, але не краще.

Lactarius | 13.07.13 23:54:09 | #

expireans ще що таке)?

Dude | 13.07.13 23:54:55 | #

Experience, граматєй!

sam_svij | 14.07.13 11:54:36 | #

ой та ладно, я там дивлюсь шо я пишу, головне мисля

John Silver | 14.07.13 03:57:36 | #

описую детальне спостереження - якась незрозуміло до чого стаття про підробку гітар (тізер?) Потім аналагічна за змістом ще одна + випадково знаходиться чувак, якому, звичайно невпадло то все так гарно і схематично розписувати респект за виконану роботу. Хоча, то мабуть, дається взнаки кримінальне минуле стара робота – і справа лише в покупці нової гітари, а не в холіварному спамі – тоді соррі, можу звозити в магазин де купив свою брендову та непідроблену, правда не дуже близько їхати - до Києва, але якраз збираюся)))