Illuminated Void - Estrangement [EP] (2012)

Illuminated Void - Estrangement [EP] (2012)

| 58 | Розділ: Музичні релізи | 17 липня 2012 13:45

Львівський Metal-гурт ILLUMINATED VOID випустив свій дебютний ЕР альбом "Estrangement".

Почати записувати наш матеріал вирішили після двох концертів у Львові (в тому числі на конкурсі Level Up в 2011 р). Для запису вибрали студію Сихів/Rec. Послуги студії та її можливості були на досить високому рівні.


Не можемо сказати, що повністю задоволені кінцевим результатом. Залишилось багато такого, чого нам не вдалося реалізувати внаслідок відсутності технічних можливостей і знань.

При написанні музики ми не орієнтувалися на якийсь конкретний стиль. Ми отримали на руки цікаві, неординарні гітарні партії від нашого гітариста і старалися не втратити їхню нестандартність під час створення оточення для них.

Дякуємо за допомогу у записі нашого ЕР альбому на студії Сихів/Rec Юркові Криваку.
Зведенням та мастерінгом матеріалу займався звукорежисер Женя Maverick.

Заходимо та слухаємо наш ЕР альбом онлайн: vk.com/illuminated_void
Або Завантажуємо
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

ACKET | 17.07.12 14:47:42 | #

хороша музяка)))) чотко) тільки опис такий, що не спонукає до прослуховування)

Sacrum | 17.07.12 17:12:49 | #

Доречі, досить кльово) Тільки опис дійсно змініть)

MiM | 17.07.12 17:33:50 | #

десь писав комент але ся згубив… Музяка - качяЄ! Грув метал! мені не вистачило трошки мелодичних тем вокальних (з ними б зацікавило більше) загалом гуууд
але блін зара переглянув опис… Ви граєте ГРУВ МЕТАЛ! будьте відповідні до стилю ЖОСТКІ І ЧЬОТКІ! ніяких "Не можемо сказати, що повністю задоволені кінцевим результатом. Залишилось багато такого, чого нам не вдалося реалізувати внаслідок відсутності технічних можливостей і знань."! знаєте свої мінуси і те що вони є - врахуйте і виправляйте а слухачам цього не варто знати бо не чувши матеріал вже враження що це якийсь відстій, а насправді так не Є!

MiM | 17.07.12 17:36:20 | #

на рахунок вокальних тем то Euthanasia самоЄ вонО!

MiM | 17.07.12 17:34:12 | #

сореє якось з коментом не поцілив :)

guitargoth | 17.07.12 20:12:23 | #

При написанні музики ми не орієнтувалися на якийсь конкретний стиль
Ну хватит уже

Лисий | 18.07.12 11:24:12 | #

ахах) +

Grindfickinger | 19.07.12 02:49:18 | #

Ти теж замітив!)))
Ну…розумієш, ми не могли оминути модну тенденцію при описанні нашого стилю)!
Якщо чесно, то ми хотіли просто зрозуміло висловитись відносно напрямку музики…

d|D | 17.07.12 21:08:43 | #

ну послухав так і непогано ))) можу сказати, що по запису чути що є моменти де можна щось додати ( і можливо хотілось але не вийшло ) ну і наживо має рвати краще. Як для першого ЕП досить класно ) удачі в подальшому розвитку )

Grindfickinger | 22.07.12 04:09:56 | #

Дааа…черговий раз пересвідчуємося, що інтерес у Львові до металу просто ніякий…Таке враження, що випускати музику і публікувати це тут навіть немає змісту…
В будь-якому випадку, дякуємо всім, хто приділив увагу нашому релізу і хоча б прослухав один трек…

Тим, хто прокоментував тут наш матеріал і висловив свою думку відносно нашої музики - велике спасибі, раді, що наша музика комусь цікава…

GIO | 22.07.12 11:02:14 | #

Це ж Рок Львів ))))

MiM | 22.07.12 11:58:36 | #

"інтерес у Львові до металу просто ніякий" тану! он Johny B Gut більше 300 коментів!))))

Grindfickinger | 23.07.12 02:23:28 | #

Johny B Gut - це кантора Кумара. А Кумар у Львові знатна особистість!
Інтерес до його творчості завжди великий.
Та й стиль там полайтовіший буде, вокал без гроулів, скрімів, підхрюкувань…

MiM | 23.07.12 09:02:46 | #

висновок?! менше гроулів, скрімів, підхрюкувань… !) ну і зробити все щоб світитись як омога більше, більше Діми)))

MiM | 23.07.12 09:02:59 | #

це я серйозно!

Grindfickinger | 24.07.12 01:32:36 | #

Що таке Діма, поясни будь-ласка, не зрозуміли…

MiM | 24.07.12 08:48:48 | #

дыма це КУМАР)

Grindfickinger | 24.07.12 01:31:41 | #

Добре…) Наступний альбом буде Пост-роковим без гроулів, скрімів, підхрюкувань))) і взагалі без вокалу, - інструментальним
А ще краще, думаю, будем лабати якусь срану попсу, яка подобається більшості і все буде Ок…Точно нікого напрягати не буде))

Напиши ще десь Грайндерам чи Бруталдезерам якимось, що типу, чуваки…та заберіть ваш напряжний вокал, бо це мені не подобається…
Концепція важкої музики така (так вже склалось)), що для кожного жанру свій тип вокалу, від нього можна звісно відхилятись, але мінімально…

GIO | 24.07.12 01:36:16 | #

"Концепція важкої музики така (так вже склалось)), що для кожного жанру свій тип вокалу, від нього можна звісно відхилятись, але мінімально…"
Скажи це Бітвін зе Барієд енд Мі))
А сприводу вподобань то дійсно кожному своє. Але людина висловила власну думку на аваше ствердження про Кумара) от і всЕ)

MiM | 24.07.12 08:51:14 | #

о обмежаний металіст детектед! ніякого розвитку! только МЕТАЛЛЛЛ! можеш не розписувати мені про концепцію важкої музики) я сам не тінті поп граю))))) але хочеш щоб було більше слухачів? роби так щоб музика була приємною більшості! а це значить як мінімум чистий вокал на приспіви (для вашого матеріала)

d|D | 24.07.12 12:18:01 | #

чувак, ну в мене вже таке враження що ти сам не слухав їх. Куда їм там чистий вокал впихнути ? ну я вот рази 3 по кругу переслухав, і може 1 момент є і то нахуй воно там нада… Да чистий вокал сам по собі додає потужності, якщо в тебе ше й голос як у вокаліста з скар сіметрі ( бувшого ) то гріх не використати але в їх музлі нікуда вабще )

MiM | 24.07.12 12:21:04 | #

та ну! а я б втсавив! при чому в кожен трек) просто для цього треба мати бажання експериментувати а не бути обмеженим металістом і нити потім що ніхто не хоче це слухати…

GIO | 24.07.12 13:46:57 | #

Мені теж чистого особисто не вистачило там, або хочо б різноманіття екстрім.

Grindfickinger | 24.07.12 17:20:42 | #

Сам ти обмежений! Ніякий я не обмежений!!! А шо може бути крутіше металу???
->

MiM | 24.07.12 17:25:34 | #

не плутай метал з гівном :) метал нижче а це грайнд)

GIO | 24.07.12 17:31:57 | #

Много чего, тагже как и наоборот)

Grindfickinger | 24.07.12 18:48:09 | #

***ув, як в лужу ***ув… Людям обмеженим тяжкі для розуміння такі словообороти…

+Angy+ | 24.07.12 17:49:07 | #

ти б ще Caninus кинув

Grindfickinger | 24.07.12 18:45:18 | #

А ось і він!

ACKET | 24.07.12 20:51:51 | #

ну та))) ти дуже чітко спостовуєш позицію міма своїм коментом! браво! торжество інтелекту!

Grindfickinger | 24.07.12 21:58:56 | #

Тим не менше ти і так все правильно зрозумів. Думаю, не тільки ти)).
Просто в певних випадках ти розумієш, що перед тобою залізобетонна стіна, і легше обійти, ніж битись лобом.

MiM | 24.07.12 22:39:43 | #

от саме я такий вот бетонний що прям простыше обыйти ныж пояснити свою позицію в цьому питанні. Вам стало цікаво чому в вашій темі мало відгуків, вам сказали що музика норм але не цікава бо нема цікавих елементів, на що реакція була не як музиканта а як нєфара з акустикою, звичайно простіше сказати що пост-рок гівно і чистий вокал це убого ніж зробити висновки і попрацювати над вдосконаленям)

GIO | 24.07.12 23:09:03 | #

истинно)

Grindfickinger | 24.07.12 23:24:34 | #

"Нашо мені холодильник, якщо я - не курящий" (с)
MiM, ти доволі дивна людина. Даєш відповіді на непоставлені питання, не вникаєш в написане, а потім дивуєшся, що твої рекомендації - не по темі. Глянь, якщо тобі цікаво, пост, з якого це все почалось, і придивись, на що саме була реакція, як ти виразився, "як нєфара з акустикою". Бо досить тяжко порозумітися, якщо кожен говорить про щось своє.

MiM | 24.07.12 23:31:08 | #

ну а сам хоч зрозумів ланцюжок? чи так глянув на перший комент і зразу згадав з чого все почалось не освіживши в памяті проміжних ланок?

Grindfickinger | 24.07.12 23:47:14 | #

MiM, поясню ще так: тяжко знайти правильну відповідь, якщо неправильно поставлене питання. Тому давай припинимо цей потік підсвідомості. От ти написав свій перший комент і він дійсно був по темі, і з твоїм зауваженням про опис я справді згоден. А дальше вже пішло-поїхало…

GIO | 24.07.12 11:32:47 | #

Нака!)

MiM | 24.07.12 11:58:42 | #

говоря о вокале и метале
та и вобше есть вал просто трушного метала с чистыми вокалами или с вставками благодаря которым группы становяться интереснее, но скорее всего тут мы общяемся с вокалистом который настроен "петь" в грайнде и изза не умения петь чистым вокалом считает это совсем отстоем :)

MiM | 24.07.12 12:04:40 | #

вот! Пост-рок и сраная попса которая нравиться більшості :)
и это только по поиску в стилях близлежащих к сабжу

GIO | 24.07.12 13:45:58 | #

Раз уже на то пошло))

Grindfickinger | 24.07.12 18:50:48 | #

ти мене розкусив…

GIO | 24.07.12 11:34:15 | #

А ещё Opeth есть например ))

GIO | 22.07.12 10:59:08 | #

Вибачаюсь, що с запізненням, послухав ще в реший день, але забув відписати. Музика мені сподобалась, все витриманно і гарно. Не дуже сподобався вокал. Може як би в ньому буле якесь різномаїття, по тиру ще якісь техніки використати, чи чистий, булоб цікавіше, так воно трохи монотенее і плоске стає, як на мене. Але взагалі мені сподобалось, ставити клеймо "Львівський роцк" не можна) успіхів!

mezkerei | 22.07.12 11:56:49 | #

я вже писав, стаття та ділась. там був стиль якийсь смішний вказаний. тут скажу шо якийсь девіл драйвер. вторякове музло, яке досить акуратно звучить. але знову таки - назва, картінка, стілістіка всьо втарякове і не цікаве зовсім. принаймі мені, сорі

harlly | 24.07.12 21:11:50 | #

по музлу примитив…таких банд лет 5 тому назад во Львове была огромная туча,видимо одни из не многих кто выжил).мастеринг оставляет желать лучшего…
" Ми отримали на руки цікаві, неординарні гітарні партії"…где?вы открыли для себя новое музло в виде первых альбомов девил драйвер и ат зе гейтс?)

MiM | 24.07.12 21:29:04 | #

не там просто выше барабанщик всё внятно пояснил что он кроме как грайнд ничего не хочет знать :)

Grindfickinger | 24.07.12 21:45:31 | #

Там выше кое-что противоположное сделали.
Спроси себя, что такое "сарказм".

Grindfickinger | 24.07.12 21:52:09 | #

Если написано "цікаві, неординарні гітарні партії", то такими они должны быть для всех. Разве не так? ;)

MiM | 24.07.12 22:42:50 | #

о тут ты прав! но чёт тут никаких "цікаві, неординарні гітарні партії"… простой ОЧЕНЬ простой грув который со временем имеет шанс стать интереснее если хоть минемально обратите внимание на коментарии почему ваша музыка не подняла волну воссторга.

ACKET | 25.07.12 00:01:59 | #

нє)) ну ДД то ж капець як неординарно, люди тут не шарять просто)) ти на верном пути))))

Grindfickinger | 25.07.12 00:29:08 | #

Та люди, ***ний в ***, ви що, справді сарказму не розумієте??… Мій комент вище читається наступним чином:

Для нашої групи ці партії були цікавими і неординарними. Але це для нас. Впевнені, наша музика може ще багато кому сподобатись, але також впевнені, що для багато кого вона взагалі не буде нічого вартувати. Така вже природа речей. Комусь це попаде під настрій, а комусь ні. В когось в жопі буде свербіти і він не зможе нормально вслухатись в музику, а хтось в принципу на дух подібне не переносить. І т.д. і т.п.

MiM | 25.07.12 08:58:32 | #

"Впевнені, наша музика може ще багато кому сподобатись, але також впевнені, що для багато кого вона взагалі не буде нічого вартувати" прям капітан надзвичайнановина :) а вище вас зацікавило чого ж це мало коментів… виходить що другий варіант, і то при тому навіть пояснили чому! Отже не варто нервуватись! Не нервуйся! роби висновки!

Grindfickinger | 25.07.12 11:06:36 | #

Ета Правал!!!!)))

MiM | 25.07.12 11:09:58 | #

ну чого так кричати! не нервуйся і все буде добре!

Dante-21 | 25.07.12 14:22:41 | #

підтримую. музика вічна. може після нашої смерті цей еп більше людей зацінять)))))
головне не паритись, і працювати далі, в поті чола)

MiM | 25.07.12 14:44:39 | #

от жеж з першого комента я згідний з людиною на всі 100% :)

Grindfickinger | 26.07.12 02:11:43 | #

Ви просто генії!!!!!
Я вас всіх люблю

ACKET | 26.07.12 13:49:51 | #