Дайте пройти!

| 298 | Розділ: Офтоп | 22 березня 2012 10:31

Друзі, як дехто з вас знає, у фейсбуку (а тепер уже й поза ним) діє громадянська ініціатива «Дайте пройти!», спрямована на розчищення львівських тротуарів від машин, які не дають пройти.



Ми вже надрукували наліпки, якими позначатимуться такі машини. Сьогодні перший організований рейд. Долучайтесь!

Сайт ініціативи - http://www.trotuar.lviv.ua/
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

aliens | 22.03.12 10:39:54 | #

ну є деякі місця на яких інакше припаркуватись неможливо, з тим нічого не поробиш…

ACKET | 22.03.12 10:42:44 | #

а потім тєгла від водіів))) уххх вєсєло!))) а наскільки це законно?

aliens | 22.03.12 10:45:23 | #

V_lw | 22.03.12 10:48:22 | #

там на сайте достаточно инфы и насчет законности и насчет тягла и антитягла)

V_lw | 22.03.12 10:51:01 | #

вот основная на мой взгляд часть закона, которая касается вас, если захотите лепить
15.10. Стоянка забороняється:

а) у місцях, де заборонена зупинка;
б) на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками);
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
г) ближче 50 м від залізничних переїздів;
ґ) поза населеними пунктами в зоні небезпечних поворотів і випуклих переломів поздовжнього профілю дороги з видимістю або оглядовістю менше 100 м хоча б в одному напрямку руху;
д) у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів.

AlexJOk | 22.03.12 12:03:29 | #

Ничего лепить они не имеют права в любом случае. Да и что такое ПДД- большинство подобных деятелей только догадываются =)

Bart Simpson | 24.03.12 14:12:51 | #

…кожна машина буде з наліпкою

ThRAsH | 22.03.12 10:59:03 | #

ооо завтра брюховичі будуть перекопані вздовж і поперек)))))

carlos | 22.03.12 11:07:52 | #

А нет инициативы бей дальтоников? На любом переходе пешеходном целый день можно но лбы лепить.

ThRAsH | 22.03.12 12:28:42 | #

кастате ДА!)

Matvik | 22.03.12 13:25:20 | #

Ага, також вірно. Але дальтоніки скоріше самі постраждають від таких дій (хоча не завжди), так шо то їх проблеми.

carlos | 22.03.12 14:44:41 | #

за "непреднамерянное" тоже садят, и из-за какого-то придурка могут на тюрьму закатать - занефиг.
гемороя может хватить хоть ты на 100% прав((

Matvik | 22.03.12 16:57:59 | #

Так, ну я маю на увазі. що все ж це не рівноцінно з автомобілістами, які срають на всіх. Хоча, таких набагато менший відсоток, ніж серед пішоходів.

Hippie | 22.03.12 11:25:15 | #

те, що заборонена стоянка - не дає вам права самим вирішувати ту проблему. ідіть працювати в ДАІ. а в протилежному випадку я б трактував це все як дрібне хуліганство. ну, або якщо вже зовсім охуїти - то самоправство по криміналу.

ACKET | 22.03.12 11:43:10 | #

ідіть працювати в ДАІ. - четка)))))))

Land | 22.03.12 11:54:43 | #

+1

slavko stimac | 22.03.12 12:07:42 | #

обожи!обожи! самоправство! кримінал! анархія!

Hippie | 22.03.12 12:12:54 | #

хуярхєя. начепи дзвіночок на шию.

slavko stimac | 22.03.12 14:57:24 | #

Чіхуахуа не терплять такого відношення!

P@R+!Z@N | 22.03.12 12:14:48 | #

дає право.
а кого оштрафують за дрібне хуліганство, може у відповідь подати в суд на ДАІ за неналежне виконання професійних обов'язків))

Land | 22.03.12 12:34:42 | #

так имхо, если видишь урода, который припарковался так, что все мешает и отказывается переставить машину культурно, вызываешь ДАІ та и делов то, они тока рады будут. А то у нас больно много людей, которым занятся больше не чем, кроме как ходить и конфликты провоцировать

ЗЫ. с предыдущей работы юрист вроде выиграл суд у Міск. Ради после того, как его автомобиль забрал эвакуатор за неправильнкю парковку. на сколько помню, он уплатил штраф за парковку, а потом отсудил больше за то что эвакуатор забрал его машину, которая является частной собственностью и типа не имел права забирать. Как то так. Думаю ты сам знаешь возможные лазейки
Поэтому в случае подобных акций в итоге самому можно оказатся неправым.

P@R+!Z@N | 22.03.12 12:54:21 | #

тоже можна)

OWOSCH 0 2/3 | 22.03.12 15:16:24 | #

ну вызовеш ты гайцов, ну приедут они, даст им нарушитель 50-100 ре и всё в масле. А если чел со связями, то они ещё и извиняться перед ним будут.

AlexJOk | 22.03.12 15:58:25 | #

Если чел со связями и ты ему наклейку на лобовуху ляпнешь- потом еще извиняться будешь и станешь клиентом травматологии. Потому вариант с вызовом гайцов лучше.

Land | 22.03.12 16:10:51 | #

чел попадет как минимум на взятку в 100грн.
побольше ему подпотит нервишек и в следующий раз подумает
а так ему тока веселье дать тягла паре активистов

Бубенчик | 22.03.12 16:43:10 | #

да что за детский сад?вы пробовали гаи вызывать и засекать когда они приедут?если приедут вообще…

OWOSCH 0 2/3 | 24.03.12 08:57:51 | #

пудово.

Ram Lam Yam Mam Bam | 24.03.12 20:36:10 | #

раз в милицию звонил, очень надо било, просил приехать, так они трубку бросили)

Hippie | 22.03.12 12:50:17 | #

га-гага

slavko stimac | 22.03.12 11:57:30 | #

Молодці. Бо я до цього цвяхами машини шкрябав.

ACKET | 22.03.12 12:28:14 | #

так то ти бля!!!!

ThRAsH | 22.03.12 12:30:07 | #

капці тобі! а я то думав хто мені винен за перефарбовку 2х дверей і крила!

slavko stimac | 22.03.12 14:56:42 | #

не переживай - тепер можна буде заклеїти ті подряпини яскравими наклейками!

aliens | 22.03.12 12:59:47 | #

Цікаво подивитись як пункер втікає від якогось власника лєксуса на машину якого він наклейку наліпив)

ACKET | 22.03.12 13:02:41 | #

от стопудово))) а потім буде висіти женя в брюховичах і думати, шо не так воно вже йому і заважали ті машини))

Land | 22.03.12 13:12:22 | #

Копает Женя яму и думае: "Зачем на лексус клеил, рядом девятка стояла "

Papa Het | 22.03.12 13:16:13 | #

запустіть громадську ініціативу з створення достатньої кількості стоянок для автомобілів, а не хуїтою страдайте…

Мать Твою Тереза | 22.03.12 13:27:58 | #

В точку!

Matvik | 22.03.12 13:30:56 | #

Одне іншому не заважає.

madness | 22.03.12 13:19:29 | #

смешно будет вызывать ментов на поддержку, когда 75% нарушений будут ими же и/или с ними связанными элементами произведены.

Matvik | 22.03.12 13:28:43 | #

Ви ніби в іншій країні живете. Гаїшніки ніколи не будуть якихось крутяків на мажорних тачках пресувати, так шо смішно чути, як тут всі на них ківають. Воно то звісно незаконно, тому, перш ніж таке ліпити, потрібно удостовіритись, чи немає поблизу камер стеження, ну і всякого інакшого. А перехожі вас точно не затримають, тільки підтримають.
І звісно, головне тут - клеїти такі наліпки лише на ті тачки, стосовно яких стопроцентно видно, шо власники охуїли. Тобто, якшо навколо все забито, ну і він там половиною на тротуар заїхав, то це можна зрозуміти.
А так, ініціатива хороша, не у нас її придумати. А шо робити

Land | 22.03.12 13:52:48 | #

гаишники наоборот любят тормохить тачки покруче :)

Matvik | 22.03.12 13:56:10 | #

Тачки з крутими номерами - бояться

Papa Het | 22.03.12 13:54:55 | #

країна в фінансовій, соціальній та культурній ПІЗДІ, а люди про тротуари переймаються))) прям діти…

ThRAsH | 22.03.12 15:02:57 | #

ти забув про ЕХ.УА!)))

Чешир | 22.03.12 14:15:08 | #

примітивний рагулізм. ппц а потім всі округлюють очки і дивуються чого така жопа в країні і купа бидла. бо бидло придумує такі тупарилі і незаконні акції. і якшо люди, які приймають участь в таких штуках, не бачать нічого неправильного та аморального, то можна лише поспівчувати їх розумовому розвитку.

slavko stimac | 22.03.12 15:06:29 | #

Не треба робити таких ініціатив. Треба терпіти, матюкатися, обходячи машини на тротуарах, і писати тут гнівні коментарі.
А ше треба їздити на роверах, бо прийшла весна і Садовий поробив нам всім гарні рівненькі велодоріжки.

ThRAsH | 22.03.12 15:09:42 | #

де доріжки?

aliens | 22.03.12 15:30:34 | #

4 метра біля оперного і пару метрів на Липинського)

ThRAsH | 22.03.12 16:02:10 | #

а і напевно той висєр біля депо на сахарова))))

slavko stimac | 22.03.12 22:06:16 | #

ше є на вулиці Вороного за "Жоржем". Там десь 50 метрів зробили!

aliens | 22.03.12 23:29:55 | #

ого, ну тоді це все вирішує!

slavko stimac | 23.03.12 00:07:03 | #

якраз досить, щоб розігнатися і з розгону в'їхати в сміттєві баки, що стоять далі.
це при умові, що там не буде запаркованих авто, а для цього нам потрібні гарненькі кольорові наклейки!!!

Мать Твою Тереза | 23.03.12 10:27:45 | #

афигеть как много!

Kroolick | 22.03.12 15:15:31 | #

альтернативне обговорення цієї теми вже є в камюніті фб
такшо

))

ACKET | 22.03.12 15:16:49 | #

в якому камьюнити?

Kroolick | 22.03.12 15:31:52 | #

у фейсбуку (а тепер уже й поза ним) діє громадянська ініціатива «Дайте пройти!»

mezkerei | 22.03.12 15:40:54 | #

да блядь, у львові дайте пройти. де машину на дерево тре паркувати? є кагєшна мудаки, але у 80% просто нема де паркуватись, тому не пишть хуйні рєбята

ACKET | 22.03.12 15:43:24 | #

а шо, тобі вже наклеїли?)))

ThRAsH | 22.03.12 16:02:53 | #

абідєлся? хаді пішком) як я)))))

brutal_gore | 22.03.12 15:49:30 | #

1 - клеить надо только на машины особо ретивых долбоебов которым реально похуй как встать. я таких буржуев периодически заклеиваю у себя возле черного кота. в центре реально встать негде, так что тут клеить надо на рыло нашему меру и прочим пидарам.
2 - пешеходы в большей своей части тупорылое стадо которое ходит как хочет и где. всем насрать на светофоры, переходы и тд. тупорылые курицы снуют туда сюда создавая водителям аварийные ситуации.
ясно что их никто уважать не станет
хотите уважения на тротуарах - уважайте тех кто на дорогах. Взялся лепить на машины наклейки и учить людей правилам - будь добр одевайся как пидар сам соблюдай эти правила.
Акция правильная , но с учетом наших реалий бесперспективная ибо даже если сильно захотят поставить в центре машину - некуда.
Так что лечить таким методом можна небольшой процент охуевших мажоров, депутатов и всяких зажранных мудаков которые реально плевали на всех и там где может встать 5 машин он один поставит свою.

ThRAsH | 22.03.12 16:05:31 | #

слюшай дарагой! кагда ты будешь пробиваться в верховную раду я буду первым кто будет агитировать за тебя!)

4yk | 22.03.12 15:57:22 | #

то тре дійсно не клеїти а за двірники зачіпляти, мене колись вкурвила припаркована на пішохідному переході машина, то я роздрукував записку і вставив її за двірник, і водій проінформований і майно не пошкоджене…

ACKET | 22.03.12 16:07:22 | #

ти така розумна)))) капець))) водый викинув записку геть, нечитаючи))) зматюкав тебе вголос, сыв собі і поїхав))) а ит тту думаєш)))) а вот якшо наклеїти то чуваня достатньо потрахається)))

ThRAsH | 22.03.12 16:10:44 | #

старою зЭльонко тре писати тоді вже так потрахаються що все життя буде памятати) можна спробувати ще йодом але він гірше тримається)

ACKET | 22.03.12 16:11:52 | #

зєльонкою важко швидко написати - паркуюсь як мудак)))))

Мать Твою Тереза | 22.03.12 16:16:07 | #

зачем парится? не проще маркером?!

ACKET | 22.03.12 16:28:52 | #

неа, зеленка вйєдається)))) хуй потом смоешь))

ThRAsH | 22.03.12 16:30:58 | #

маркер не такой вьедливый) сколько времени сходит зелёнка? а маркер 1 или 2 раза с мылом)

Мать Твою Тереза | 22.03.12 16:48:54 | #

так вы еще и вандалы?! такие тонкости знаете

Breathtaker | 30.03.12 14:50:53 | #

цвяхом треба!

ThRAsH | 30.03.12 14:52:57 | #

заплатив за інтернет?))))

ACKET | 30.03.12 14:56:23 | #

тебе по голове.

4yk | 22.03.12 16:20:54 | #

записка була написана доступним шрифтом, таким що видно було за метрів 5 такшо думаю він(чи вона) таки її прочитав. Чуваня то потрахається, але ставати бидлом щоб викоренити бидло то з розряду щоб запанувало добро треба щоб всі добрі зібрались і вбили всіх поганих.

ThRAsH | 22.03.12 16:31:49 | #

"треба щоб всі добрі зібрались і вбили всіх поганих."
ВО! дЭло кажеш! народ хто добрий? приэднуйтесь!

ACKET | 22.03.12 16:57:22 | #

нет негров - нет рассизма!

Бубенчик | 22.03.12 16:48:28 | #

я так понял тут некоторые давно пизды не получали…

Papa Het | 22.03.12 16:51:52 | #

тонко подмечено)

Land | 22.03.12 16:52:55 | #

это ты предвидишь наклейку на своем лобовом стекле?

Бубенчик | 22.03.12 17:00:30 | #

мне жалко клейщиков херни на моё стекло,увижу-дам пизды,ибо клеить хуйню на мою машину имею право только я!кроме того,я стараюсь соблюдать ПДД по мере возможности. при таком наличии далбоёбов на дорогах и тротуарах делать это трудно.ну и клейщики после контакта с моим авто(я не видел),будут либо долго вываривать и стирать одежду,либо покупать новую…

ACKET | 22.03.12 18:14:27 | #

ти їх вимажеш?))))

Бубенчик | 22.03.12 18:19:58 | #

это произойдёт без меня…)

AlexJOk | 22.03.12 18:21:06 | #

Если в багажнике авто лежит такая штука:

то вымазывать никого не надо… От другого будут отстирывать ^_^

Бубенчик | 22.03.12 18:25:18 | #

у меня под сидушкой труба водопроводная пластиковая свинцом нашпигованая…

ACKET | 22.03.12 18:36:40 | #

еххх! широкой души ты человек, Бубенчик))))

AlexJOk | 22.03.12 18:41:34 | #

Креативно, действенно, индивидуально!

ACKET | 22.03.12 16:56:34 | #

slavko stimac | 23.03.12 00:07:43 | #

довели ж кроля!

4yk | 22.03.12 17:15:14 | #

мож зразу чувакам надрукувати нову версію наліпок з написом "дайте п*зди"

ThRAsH | 22.03.12 17:25:46 | #

а Вы, сударь, сутенёръ?))))

punker | 22.03.12 18:11:17 | #

Дуже бісить коли на паску всі суки приїжають на джипах святити ковбаску і заставляють своїми джипами всі тротуари.
на площі там де памятник Федорова мою собаку раз чуть машина не збила, а там не має бути машин, ну і я думаю у всіх вас є такі випадки

AlexJOk | 22.03.12 18:18:44 | #

А я каждый день вижу как быдло валит через дорогу по диагонали, причем там, где вообще не должно быть людей. И что дальше?

Приходит домой пьяный гражданин Козлов и говорит жене: "Все-таки зря говорят, что новые русские грубые и необразованные. Я вот сейчас дорогу перебегал перед мерседесом, а водитель меня даже уважительно по фамилии назвал. Для вас, говорит, козлов, подземный переход построили.

aliens | 22.03.12 22:13:45 | #

а мене бісить коли паркуєшся біля тротуару (не на ньому, а біля нього), потім приходиш, виїжаєш, дивишся в праве дзеркало а воно вивернуте. ну якого хера? мало тротуару чи шо? я ж коли їду ніби не зачіпаю дзеркалами пішоходів

Бубенчик | 22.03.12 18:23:20 | #

Предлагаю ещё три акции
1-заклейми маршрутчика
2-забей гвоздь в голову блондинке за рулём
3-отрежь ноги пешеходу на проезжей части
клеймо,гвоздь и бензопила уже в багажнике,кто присоединиться?

Бубенчик | 22.03.12 18:45:51 | #

Жень,расскажи как первый день прошёл?пальчики целы,набирать текст можешь?синячков нет,завтра на улицу выйти сможешь?

brutal_gore | 22.03.12 19:03:30 | #

на самом деле я свою первую налепку еще прошлым летом налепил)))я до сих пор печатаю пальчиками хорошо)))

Бубенчик | 22.03.12 19:04:56 | #

на ногах?))

brutal_gore | 22.03.12 19:16:10 | #

у бабушки))

Бубенчик | 22.03.12 19:19:41 | #

Ленина?))

ACKET | 22.03.12 19:13:16 | #

тоесть пальчиками?)

AlexJOk | 22.03.12 19:17:22 | #

Были пальцы- стали пальчики. Чего непонятного?

punker | 23.03.12 12:21:06 | #

я не клеил!!!!!!!!!!

e | 22.03.12 23:31:40 | #

воно так виглядає ніби люди чьота начінають робити, думати. но по суті всі просто хочуть зробити друг другу западло

Pooh | 22.03.12 23:33:31 | #

нафіга комусь у львові машина? пішки ходіть, ліньтяюги нещасні, чого я повинен ваші вихлопи нюхати цілими днями?

e | 22.03.12 23:33:59 | #

^ правильний текст для наклейки

weird fish | 22.03.12 23:40:26 | #

гагагагагагаа

aliens | 22.03.12 23:41:10 | #

зайдеш пішки з галицького перехрестя на сихів (до прикладу)?

Pooh | 22.03.12 23:42:42 | #

кому то взагалі може бути потрібно? до прикладу можна сісти на екологічночистий тролейбус. або на велосипеда, якщо дуже вже приперло.

weird fish | 22.03.12 23:44:14 | #

з галицького перехрестя нема тролейбусів по моєму.

aliens | 22.03.12 23:46:25 | #

і трамваїв теж, і взагалі електрика то не є екологічно чиста штука

Pooh | 22.03.12 23:46:49 | #

бо жодній людині в голову не прийде туда їхати

aliens | 22.03.12 23:45:11 | #

ну як кого час підпирає, якшо неспішно то можна і так, а якшо людина має встигнути за день побувати в багатьох місцях то тролєйбусом не встигнеш

Pooh | 22.03.12 23:47:15 | #

таких ситуацій не буває, а якщо бувають то стиль життя є радикально неправільний

aliens | 22.03.12 23:50:40 | #

я радий за тебе шо тобі нетреба ходити на роботу, шо в тебе немає ніколи важливих і невідкладних справ і шо ти виходиш на вулицю тільки прогулятись заради власного задоволення, таких людей як ти дуже мало.

Pooh | 22.03.12 23:52:20 | #

ну хто вам винен, шо ви свій час не можете нормально розподілити. а ле от мені автомобілісти дуже винні, що я 23 роки їх випарами дихаю. сволочі(

aliens | 22.03.12 23:58:32 | #

так візьми і переконай більшість нафтових компаній перейти на виробництво екологічно чистого палива, а виробників автомобілів на виробництво машин які б на ньому їздили, і про заправки не забуть. і тоді все буде круто, я думаю ніхто би не був проти.

Pooh | 23.03.12 00:00:09 | #

тоість, ви мені псуєте здоров"я, а я повинен шось робити для вас? забавно виходить. нічо, вас ісус на страшному суді покарає.

aliens | 23.03.12 00:05:17 | #

все на світі відносно, тебе не замітно в порівнянні з кількістю автомобілістів)

Pooh | 23.03.12 00:08:59 | #

мене не замітно з космосу, бо ви все небо закоптили і ісус мене не бачить тепер. вас теж не бачить, між іншим.

aliens | 23.03.12 00:21:02 | #

Бог скрізь бачить тебе, бачить усі твої дії, заняття, відчування, думки…

pablokorner | 22.03.12 23:47:13 | #

ну це є годинки дві, і то є корисно

ThRAsH | 23.03.12 07:06:07 | #

я ходжу)

Papa Het | 22.03.12 23:46:48 | #

ну да…нафіга вставати в 7.00 щоб добиратися на роботу машиною, чи в 6.00 щоб двома маршрутками??? краще ставати в 4.00 і піздувати пішком…здоровя все ж!!))

Pooh | 22.03.12 23:48:18 | #

а нафіга так далеко від дому працювати? знову таки ви якось чудово ставите свою зручність перед загальним здоров"ям і екологією, не дивуйтесь, що хтось не поважатиме ваші майнові права.

aliens | 22.03.12 23:52:17 | #

"а нафіга так далеко від дому працювати?"

ну та, я шось про то не подумав

Papa Het | 23.03.12 01:46:27 | #

ну бля…канєш краще дворніком у власному дворі…і ставати можна пізно і робота під носом…а головне похуй що ЗП в районі 1000 грн в місяць…на бухло якраз вистачить…а сімю нах послати…най самі виживають, да?
йдеться про те що до любої ситуації треба підійти як зі сторони так званої "жертви" так і зі сторони "винного"…ну стоять тачки…вам мішають пройти…а водії собі мозги їбуть де ту тачку поставити коли парковок нема в місті достатньо…чому в західних країнах автівок значно більше, а такої проблеми немає? бо парковки є!!…
так що, пух, купи собі машину і все відразу зрозумієш…і не задаватимеш дурних питань типу "нафіга дадеко працювати"…

Pooh | 23.03.12 01:50:38 | #

можна переселитись ближче до роботи, якщо так хвилює тебе це питання. більше того, можна на роботі жити, якщо тобі так конче потрібна висока зарплата, а на екологію і моє здоров"я тобі плювати.
мене не хвилюють машини на тротуарі, мене погане повітря хвилює, а це ніякими парковками не зміниш, тим більше, що львів це таке хитре місто, де їх можна зробити хіба на сихові.

Pooh | 23.03.12 01:51:41 | #

п.с. двірники встають дуже рано, близько 5-ї, тіки б тобі було зручно і приємно по тротуарам ранком ходити, але ти ж класний пацан і поставиш на той тротуар своґо джипа заморського і бичок викинеш, чи не так?

aliens | 23.03.12 01:54:52 | #

ти ідіот

Pooh | 23.03.12 01:56:10 | #

головне що ти розмна, класна і добра людина. щастя тобі і здоровля.

aliens | 23.03.12 01:58:29 | #

та нє, я розумію якшо ти то все пишеш по приколу, бо в нормальної людини неможе бути такої логіки

Pooh | 23.03.12 02:00:33 | #

конєчно не може бути. нормальна ж логіка - це сри і сси де хочеш, бо не тобі то потім прибирати і тим травитись. сідай в машинку і ввввжжжжжж! може ти ще й шуби з тюленят носиш?

aliens | 23.03.12 02:04:52 | #

нормальна логіка побудована на розумінні реальності, а ти зараз складаєш враження прибульця який ніколи не жив на планеті земля в місті Львів.

Pooh | 23.03.12 02:08:26 | #

твоя реальність - це ілюзія, ти живеш суєтним життям і переймаєшся суєтою тому тобі правильні слова на хибні здаються, тому і машину на тротуар ставиш, хоча ніяка машина тобі насправді не потрібна і тротуари, по великому рахунку, також.

aliens | 23.03.12 02:12:37 | #

а шо мені потрібно?

Pooh | 23.03.12 02:14:21 | #

а я звідки то маю знати? у серця свого питай.

aliens | 23.03.12 02:22:41 | #

серце підказує шо оце

Pooh | 23.03.12 02:27:57 | #

не серце це тобі підказує, а ілюзія, породжуюча глупоту.

e | 23.03.12 02:30:40 | #

серце, як підказує такі вєщі скорше за все містить ше такі речі серед всього іншого:

brutal_gore | 23.03.12 11:21:13 | #

хата четкая. девки стильные. пацан к успеху идет.бобер тоже молодец)))
все в теме. все в рамках мечты любого галычанына)))

Hippie | 23.03.12 14:30:57 | #

тільки от судячи бо гербу, хата і тьолки в Бобруйску

Papa Het | 23.03.12 10:31:53 | #

ти напрочуд правий) на екологію і твоє здоровя мені абсолютно наплювати))

Pooh | 23.03.12 12:20:05 | #

ну то я залишаю за собою право наліпити тобі, що захочу на машину, бо мені теж абсолютно плювати на твої права.

Papa Het | 23.03.12 13:08:09 | #

тільки ти упустив той факт що мій похуїзм на твоє здоровя є абсолютно законним…а ліпити наклейки на чужі автівки це дрібне хуліганство…стаття 173…"За просте (некваліфіковане) хуліганство передбачено покарання у вигляді штрафу від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8 500 - 17 000 гривень), арешту на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до п'яти років. Найбільш суворе покарання за кваліфіковане хуліганство (без сполучення з іншими злочинами) - позбавленням волі на строк від трьох до семи років."…
так що я буду тільки радий побачити тебе біля своєї машини)))

AlexJOk | 23.03.12 12:14:13 | #

Чтоб ты знал- выхлоп автомобиля, особенно современного- полная хуйня по сравнению с выхлопом ТЭС, ТЭЦ, металлургических заводов и всего прочего, против чего никто не пенится особо.

Pooh | 23.03.12 12:21:27 | #

тільки добав туда шкоду, яка завдана природі видобутком нафти, створенням самої машини і тд.
та і те, що необхідні нам електростанції шкідливі, не значить, що треба толерувати ще одну шкідливу річ.

AlexJOk | 23.03.12 12:29:54 | #

Необхідно використовувати АЕС, які при проектній експлуатації приносять шкоди в сотні разів менше, ніж ТЕС. І автомобілі переводити на новий вид палива. Водії будуть абсолютно не проти перейти на водень або щось інше. Їм також не подобається бензин з його цінами.

Papa Het | 23.03.12 13:15:28 | #

технічно це ціла хуйня…при бажанні машин екологічних наклєпати можна до пізди і трошка…
тільки кому це вигідно?? нафтовидобувачам?? от-от…не забувай хто править балом…

e | 22.03.12 23:48:50 | #

да. і концепцію роботи нада переглянути буде сразу. наклейки "дайте поспати"

mezkerei | 23.03.12 02:24:52 | #

нічо не їбе. через тиждень пересідаю на байк і похуй на парковку

ThRAsH | 23.03.12 07:09:49 | #

женнь! а не думали начать чистку с парков всяких? ато кагбев парковой зоне хуже чем между машин припаркованых не там! и никому дела нет что гуляя в парке идёшь по битому стеклу, пластиковых бутылках и т д… конечно же наклеечки на прыватну власнисть клеить интереснее) но мне кажеться надо начинать с порядка для каждого из нас! а не для центра и мажоров которым негде парковаться)

Hippie | 23.03.12 07:48:05 | #

в центрі прикольніше гуляти. хулі весню сонячною лазити по болоті і гавні в пост-зимових парках. в парки треба літом ходити на шашлики і пиво.

ThRAsH | 23.03.12 10:25:40 | #

вот! похавав шашликів з пивом і все порозкидав… нормуль)
да і парки під літо самі прибираються)))))
да погано в парках! дууужжеее

Hippie | 23.03.12 10:53:21 | #

так двірники ж з бюджету гроші отримують, працівники жеків. ми ж їм і платимо. є спеціальні працівники, які прибирають парки. а ми маємо їх засирати, шоб люди без роботи не сиділи

ThRAsH | 23.03.12 10:56:59 | #

ма ла дєц! прадалжаєм срать усюди) я ж єбать бабло за то кидаю…хмммм а якщо тобі дадуть норм бабло то дупу підставиш під всякчіскіє ізвращєнія? напевно ні отожбо платиш, їби мозх жеку але при цьому не будь свинею!

Мать Твою Тереза | 23.03.12 11:06:59 | #

ты ведь это не серьезно?!

Hippie | 23.03.12 13:07:00 | #

завтра ти підеш прибереш парк, післязатвра, а на третій день звільнять працівника, який прибирав цей парк, бо у ньому чисто. і ти будеш тоді утримувати його родину? а скільки парків і таких працівників по країні? кожен має бути на своєму місці, усе система - і кожен гвинтик має займатися своєю справою.

Мать Твою Тереза | 23.03.12 14:16:18 | #

и "субботники" тоже плохо?

Hippie | 23.03.12 14:26:44 | #

суботники це зло саме по собі бо Ленін придумав, а Ленін жид і москаль

Мать Твою Тереза | 23.03.12 14:33:40 | #

ну, иногда и жидо-москалей появляются не плохие идеи. в кон-концов субботники не проходят с лозунгами "всемирной Гевалюции" )))

Hippie | 23.03.12 15:06:54 | #

суботнік асоціюється з обовязковістю, шо неприпустимо для рокера як вільної по суті своїй людини!

Мать Твою Тереза | 23.03.12 15:19:08 | #

не согласен. это всего лишь стереотипное мышление. К примеру "1 мая" ассоциируется с демонстрациями, гвоздиками, парадом, пионерами-комсомольцами и так далее. хотя "1 мая" это: а) праздник международный; б) впервые отпразднованный в капиталистическом США.
так что и субботник можно подать под другим "новым" соусом

Hippie | 23.03.12 15:28:58 | #

Дєнь Пабєди тоже мєждународний, як і 8 марта

Мать Твою Тереза | 23.03.12 15:45:01 | #

А 8 марта тоже не сопоставимо со свободной сущностью рокера?! )))

ThRAsH | 23.03.12 14:18:43 | #

ХАРОШИЙ ТРОЛЛІНГ)

Мать Твою Тереза | 23.03.12 14:23:33 | #

нету тут тролинга, просто мне не совсем понятна точка зрения собеседника

ThRAsH | 23.03.12 14:29:13 | #

а я не про тебю! )))) я про аппонента)

ACKET | 23.03.12 14:28:41 | #

ага)) тільки гвинтики ніфіга шота не роблять))

Hippie | 23.03.12 14:29:52 | #

то тобі так здається, бо ти гвинтик і не бачиш далі власної різьби

ACKET | 23.03.12 14:55:33 | #

окай))) як скажеш)))

punker | 23.03.12 12:14:16 | #

та мне пох, у мну температура 38, я препостил просто на самом деле бо харят когда на тротуарах в паску. я лично ниче клеить не намерен

ThRAsH | 23.03.12 12:23:41 | #

та я понял) но всё же почему б не поднимать бучу по более важных вопросах… например скинуться и выгнать нах всех политиков ато обходяться в полтора милиона нам каждый… а толку… только говнище разводят)

punker | 23.03.12 12:37:41 | #

еслі затрагівать вопроси то наверна нада сначала с гарантом решать шото

OWOSCH 0 2/3 | 24.03.12 09:09:05 | #

всей страной скинуться на снайпера?

slavko stimac | 23.03.12 12:52:32 | #

Я був цих вихідних у Стрийському парку і якась худоба поламала там з десяток нових лавок. Які б то наклейки такі придумати, щоб вони перестали ламати?

Hippie | 23.03.12 13:08:05 | #

можна клеїти на лоб "підар" всяким гопам, які лави ламають. організуй акцію!

slavko stimac | 23.03.12 13:27:13 | #

ти що! не можна ображати людей!

Hippie | 23.03.12 14:27:21 | #

от, що і треба будо довести

slavko stimac | 23.03.12 16:17:47 | #

але можна клеїти на їхні машини красиву наклейку: "Не ламай лавку! Будь людиною!"

Hippie | 23.03.12 18:53:30 | #

у них нема машин

Felix | 23.03.12 10:00:44 | #

Мда, отой дебілізм називає себе "соціально свідомою молоддю". Наклейки… на лоб собі наклей. Замість робити "размуноє добоє вєчьноє (с)", насрати і кричати - "я борюся з системою!". Даунізм.
В парку з ногами на лавочці, наригати під двері, купа сміття в парках після таких…

slavko stimac | 23.03.12 10:06:20 | #

диви, як класно чувак скаче!

Felix | 23.03.12 17:41:07 | #

Прикольно

ACKET | 23.03.12 10:24:54 | #

нєєєє,!!!! починати треба з відстрілу рагулів і бидла)) а ще краще спалювати, живйом, а перед тим довго катувати, як інквізиція. в мене тут нещєстє, навушники зламались, часу нема перепаяти, то вот доводиться тепер замість харошого прогу на зупинках і в транспорті слухати бидло всяке, сьоня такого наслухався шо капець.

ThRAsH | 23.03.12 10:28:12 | #

зачем? катувати? на це немає часу! чистка і все!

ACKET | 23.03.12 10:31:02 | #

шкода, що на таке ніхто не дасть дозвіл, купа моралістів набіжить, будуть мило фоткатись з бидлом, показувати які вони хороші.

Hippie | 23.03.12 10:55:47 | #

ти міг би палити бидло живцем

ACKET | 23.03.12 10:56:45 | #

але тоды мене посадять)) а я не хочу))

Papa Het | 23.03.12 12:09:56 | #

ну знаєш…в чиїхось очах ти теж рагуль)) тут нічого не зробиш…є різні точки зору так як і різні сторони конфлікту та різні інтереси…треба просто навчитися бачити з двох сторін…

AlexJOk | 23.03.12 12:18:39 | #

Типу стереозображення?

ACKET | 23.03.12 12:31:03 | #

ну знаєш…в чиїхось очах ти теж рагуль)) - нє опровергну))))

але все ж, людина, яка публічно хвалиться, як побила дівчину і обіцяла її обісцяти (розповідь була з усіма подробицями і горою мату), голосно матюкаєтсья в громадських місцях, дужже голосно ображає жінок матом. ну йопта, от ще скажи шо це не бидло? знаєш, я коли жив в гуртожитку, то багато гівна надивився, ті бики з села, то просто піпєц, вони тупі, обмежені і без будьякого бажання розвиватись, целі в жізні, півасік і сігі васа. досі в шокове, нафіга такому було вчитись в ВНЗ якшо потім таким биком там в себе в селі і буде. тупо біомаса, на калбасу.

ThRAsH | 23.03.12 12:38:10 | #

ну бо кожному своє місце… не даремно вони в селі родилися … якщо вовка виростити в місті то всеодно він піде рано чи пізно) … коріння кагбе правіт)

ACKET | 23.03.12 12:39:11 | #

вот вовк і поїхав назад в болехів)) жена, дві хати)))))

ThRAsH | 23.03.12 12:40:34 | #

отожбо! я поважаю тих людей які вийшли з села і туди вернулись щоб там будувати свою сімю і майбутнє… да людина навчилась грамоти але це не значить що цій людині місце в мегаполісі…

ACKET | 23.03.12 12:42:11 | #

шота ми не той случай обсуждаєм)))) я тобі про бику, а ти про вовка)))) у нього всьо харашо буде))

а от то бидло, ну я хз, чесно))) будуть бухать під магазом в селі))) сажать картошку?)) ну не знаю, чесно в чому сенс їхнього існування і як вони самі собі то уявляють.

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 11:36:06 | #

цікаво, чому це розцінюється, як хуліганство? така наліпка не пошкоджує майна і не створює взагалі ніякої проблеми. вона всього лише виявляє в присоромлює порушників. якщо комусь не подобається те, що такого не передбачено в законі - можна внести таке нововведення в закон. скажімо, поки в місті не буде зорганізована достатня кількість паркувальних місць, такі наліпки будуть попередженням перед штрафами. такий собі експериментальний вид контролю, який показує громадську позицію. а позиція громадськості стає все сильнішою і вже мало хто підставляє другу щоку для ляпаса. ще трошки і буде порядок, пішоходи матимуть прохід, спокій і чисте повітря, транспорт стане доступним, швидким і екологічним, рівень культури, організації та відповідальності зросте, бо інакше пізда вам всім.

aliens | 23.03.12 12:08:09 | #

"ще трошки і буде порядок, пішоходи матимуть прохід, спокій і чисте повітря, транспорт стане доступним, швидким і екологічним, рівень культури, організації та відповідальності зросте"

ага, щас

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:05:17 | #

інакше пізда вам всім.

Papa Het | 23.03.12 12:10:41 | #

ну да…і ваще жити стало краще!!!

Land | 23.03.12 12:22:39 | #

"давайте лечить диарею закрытием туалетов"
если есть нехватка мест для парковки, то давайте действовать на нервы водителям, которые собственно тут не при чем.

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:04:56 | #

більшість водіїв не роблять собі проблеми з того шо нема парковок, бо їм і на тротуарі нормально. інакше вони б це питання піднімали. в даній ситуації крайніми виявились пішоходи, от з них все і почалось.

Papa Het | 23.03.12 13:09:51 | #

якщо ти хоча б раз в житті була в центрі міста то мала б зрозуміти що навіть при бажанні зробити парковку тупо НЕМА МІСЦЯ!!!…так що не неси єресь…

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:25:41 | #

заспокійся.
я питаю, чому водії не піднімають ці питання? вони ж мають більше ресурсів, більше можливостей. чому досі проблема не вирішена?
хочете їздити комфортно на своїх авто - шукайте інвесторів, самі інвестуйте в містобудівельні проекти, пропозицій вже купа є.

Papa Het | 23.03.12 13:28:31 | #

звідки стереотип що водій який має авто має більше грошей ніж пішохід??
авто - це пасив…а пасиви не приносять гроші…вони їх зїдають…мати авто значно витратніше ніж їздити тією ж маршруткою…єдина вигода - час та зручність…

P@R+!Z@N | 23.03.12 13:37:08 | #

тому що люди, які купують автомобілі мають більше грошей)
особняки у Львові чи передмісті - також пасив, чи ні?

Papa Het | 23.03.12 13:40:13 | #

так…тільки коли ти ним володієш з ціллю використання…ці речі - будинок, авто - вони зїдають гроші…ти несеш постійні витрати на їх утримання…
інша річ - коли ти купуєш нерухомість і продаєш її…чи здаєш в оренду…чи використовуєш як засіб отримання грошей…тоді це актив, який приносить гроші…

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:41:09 | #

ми живемо в країні, на чолі якої - король пасивів. а ти про якісь активи розповіаєш.
от тому і виникає обурення, бо людина яка купує авто за мільйони, яке потім з'їдає ще більше для їзди в невеличкому старовинному місті, ця людина мало того, що плює на інших, так ще й на всю планету плює разом взяту і на всі її енергетичні закони. бо це недоречно. зараз є маса альтернатив цим доісторичним гробам на колесах, чому б не придбати собі екологічніший гібрид чи той же, не побоюсь цього слова, велосипед?
правильно! мати авто значно витратніше, у всіх аспектах. і тому, хто не боїться витрачати, бо має невичерпні джерела ресурсів у вигляді податків людей, йому має бути соромно!
бо хто найчастіше їздить на "крутих" авто? чиновники і їх діти, секретарки вузів, корупціонери і всі хто їм, вибачте, смокче. це правда в нашій країні. і не треба применшувати масштаби. все це робиться за ваші гроші і працю, за ваші податки, які ви платите десятикратно. не треба зливати… я розумію, що інтернет дає ілюзію щастя, і можна сидячи за компом навіть не помітити як хтось пристроївся ззаду, але ж йбтвмт…будьмо уважні!

Papa Het | 23.03.12 13:47:51 | #

мені теж має бути соромно за те що зливаю всю стипендію на авто??))
поцікався скільки вартує гібрид…і не буде питань…

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:51:21 | #

я чудово орієнтуюсь в цінах, а також можу запевнити, що деякі львів'яни цілком можуть дозволити собі таку покупку.

мені теж має бути соромно за те що зливаю всю стипендію на авто??))
тобі вже соромно

Papa Het | 23.03.12 13:53:05 | #

а ти ванга?)

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:01:45 | #

ванга провидиця, а тут вроді як психологія

Papa Het | 23.03.12 14:13:12 | #

значить ти фрейд? чи юнг?))

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:39:27 | #

та не переживай, он у декого взагалі ні стипендії, ні машини)

Land | 23.03.12 13:59:55 | #

посмотрим, как ты будешь на велосипеде везти диван или шкаф

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:04:07 | #

оххо, водії здебільшого возять свої десятитонні пуза, а не меблі.
для меблів можна замовити грузове таксі )

Land | 23.03.12 14:09:38 | #

ты говоришь о меньшенстве.
большинсво машин в городе бюджетных, купленных владельцами с целью економии времени или необходимости по работе

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:19:54 | #

бюджетні машини - це ті які придбані за рахунок сплати податків громадян! отже нам вирішувати, доцільно це чи ні. і раді бога, яка економія часу? які можновладці взагалі думають про економію?
подивитись на марки автомобілей і все стає ясно. лексуси економлять час? а якще економія простору, якщо вони весь тротуар займають, як же економія природних ресурсів, якщо вони їх жруть та ще й повітря забруднюють? як сказав папанет - це пасив, і тут можна тільки погодитись.
більшість машин купуються для підкріплення свого статусу і є не більш ніж засобом фетишу.

Land | 23.03.12 14:26:49 | #

по твоей логике, если я купилю машину, значит я стал депутатом гор. совета и купил ее за твои налоги

такое впечатлени что мы живем в разных городах, я вижу 1-н лексус приблизительно на 50 ланусов ВАЗ-ов и других автомобилей приблизительно этой же ценовой категории

mezkerei | 23.03.12 14:38:03 | #

+100500
якась неголічна ненависть, вооо, тиии, машину купииив, сукааа

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:38:24 | #

та необов'язково депутатом ставати, достатньо стати не самим слабим звєном в будь-якій державній структурі.

тобто якби ти бачив 50 лексусів на один ланус, то це було б резонансно, а так хай собі їздять, можна закрити очі? там он дівчину згвалтували і спалили, ну бувають трафунки, не кожен день таке, то можна далі жити спокійно…

mezkerei | 23.03.12 14:48:12 | #

да, дєйствітєльно! хороший приклад, потрібно дійсно замислитись. сьодня на мому тротуарі припаркувались, а завтра це може бути твій тротуар!

Land | 23.03.12 14:55:35 | #

ага, теперь еще и владельцы автомобилей стают автоматом насильниками ?

mezkerei | 23.03.12 14:37:26 | #

ну вот нахєра виділяти категорії дебілів на лексусах і всіх під них приписувати. в мене 1.6 тазік новий з усіма нормами по викиду і так далі. паркуюсь де можна, стараюсь чим по менш займати місьця. читаю твої коменти і охуїваю. якшо ця машина мені який статус добавляє то ояєбу який я крутий. і так дуже багато, так я б сказав більшість. а ця мінорна частина дебілів, дійсно існує і прямопропорційна пішоходам які срочно вибігають бо там маршрутка їде. львів не прстосований до такої кількості машин, це правда. тому я пересідаю на байк)) і всім раджу

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:49:37 | #

ти просто сам по собі крутий і тобі вже нічо не треба для статусу. вітаю з придбанням байку і вірю в то, шо коли ти будуватимеш собі віллу, вона буде сучасна і офігєнноекологічна, а ще там буде крута репетиційка і студія де ти будеш лабати і записувати крутий музон, який буде радувати толпи людей, які ходитимуть на твої концерти) ура!

mezkerei | 23.03.12 15:00:45 | #

ну ващєто дякую бо так і буде принаймі мета явно реальніша і більше користі людству чим зробити місто лева перлиною європи) ура!

Greys | 23.03.12 18:30:02 | #

йуля, бюджетні = дешеві. шось в тебе геть на тій архітектурі криша їде

ACKET | 23.03.12 18:51:01 | #

пацталом)))

Hippie | 23.03.12 14:20:22 | #

кстаті, глянув би як ти будеш вести пузо на велосипеді зимою

ThRAsH | 23.03.12 14:25:40 | #

) по наших зимових дорогах хіба на лижах їздити))))))))))
зачєм? за статистикою в межах міста ДТП стаються частіше саме зимою! Дороги загружені і затори саме зимою! тут вже має кожен водій задуматись зекономити на ремонті, паливі чи все ж гріти дупу в машині) не спорю десь далеко поїхати такі да… але ніяк не в місті

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:31:06 | #

))
відать, комусь прийдецця похудать

aliens | 23.03.12 15:09:40 | #

блядь який нахер гібрид??? ти хоть вкурсі шо при виготовленні батерей для електродвигунів ше більше забруднюється довкілля ніж від вихлопів бензину??

mezkerei | 23.03.12 14:34:11 | #

вибач, але ти якусь таку хіпстерську хєрню несеш шо аж смішно))) хочете ходити комфортно на своїх ногах - шукайте інвесторів) я бачу ти зовсім без поняття, як і куда платяться гроші і вічно забуваєш шо живем в україні) успіху в розклеюванні!

AlexJOk | 23.03.12 12:24:35 | #

Хто тобі сказав, що така наліпка не пошкоджує майна? І хто має право взагалі доторкатися до чужого майна?

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:19:39 | #

ну перш за все розплутувати цей клубок треба починаючи з питання чиє майно і яким способом нажите.
чомусь наліпки наклеюють не на всі машини, (принаймні я таке явище спостегірала) а на "найкрутіші", на всі ці лєксуси та інші гроби на колесах. з одного боку несправедливо. а з іншого - треба розуміти, що ситуація тут значно ширша і глибша, ніж проблема парковок. тут суть в гаслі "мені плювати на всіх"… дивно, що на рокльвові стільки людей стоїть на стороні ткзв закону і порядку.

яким чином наліпка пошкоджує майно? там на ній що, супермегаклей?

Land | 23.03.12 13:25:18 | #

на рок львове наверное просто есть люди адекватно оценивающие ситуацию
а не тупо подписываются под акцию абы протестовать, не понятно за что

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:28:40 | #

та ні, думаю, що людям просто не понятно за что протестувати.
от ти, наприклад, пішохід, чи водій?

Land | 23.03.12 13:29:39 | #

пешеход

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:43:15 | #

от ти, як пешеход, якось відстоюєш свої права, хоча б в усній формі?

Land | 23.03.12 13:59:04 | #

не понял к чему вопрос ?
если меня что-то не устраивает, то я говорю об этом

Бубенчик | 23.03.12 18:11:20 | #

о каких правах ты говоришь в бесправном государстве?что ТЫ можешь отстоять? ты-никто,я-никто,все простые смертные-никто.и когда один Никто,будет лепить другому Никто херню на заработаный автомобиль,то я считаю,что первый никто не прав и заслуживает получить по ебалу!
Мерсы и Лесксусы процентов на 70 имеют владельцев которые простые Никто,просто они умеют работать,и зарабатывать(то что они наёбывают
других никто,так в этом виноваты именно вторые,которые дают себя наебать и эта тема не для сюда)а те никто,которые не могут заработать на Мерс или Лекс и их давит жаба,ибо кроме зависти и лени они не наделены больше ни чем,ходят и вешают хуйню на авто первых никто,провоцируя агрессию и конфликты.я хочу посмотреть как эти бойцы за права и справедливость:
1-переходят дороги
2-клеят хуйню на Крузак с мигалками припаркованый не по правилам!!!

mezkerei | 23.03.12 18:18:55 | #

)) +++

AlexJOk | 23.03.12 15:43:02 | #

А тебе не приходило в голову, что человек может быть и пешеходом, и водителем, и при этом в любом случае стараться исполнять ПДД?

Papa Het | 23.03.12 13:29:44 | #

от це я й намагаюся донести до людей)) ситуацію треба бачити з обох сторін…

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:49:29 | #

а ти можеш запропонувати якісь альтернативи? можливо у тебе є якісь ідеї, проекти, довкола яких ти об'єднуєш людей? може ти є членом якоїсь організації чи в тебе є пропозиції щодо її створення?
ну ж бо, я хочу почути це, бо якщо ні, то ти заслуговуєш таку ж наліпку "мені наплювати"

Papa Het | 23.03.12 13:52:38 | #

не тобі вирішувати що я заслуговую…
я не претендую на звання лідера якогось проекту чи ідеї…я просто намагаюся зрозуміти чого можна добитися наклейками на автівках коли проблема не в самих авто, а в відсутності місця для них…

P@R+!Z@N | 23.03.12 13:59:09 | #

ця організація, про яку йде мова, закликає боротися лише зі знахабнілими власниками авто, які автомобілями не дають проходу пішоходам.
одні автомобілісти, якщо бачуть що нема місця паркуватись їдуть шукати інше місце, а іншим пофіг.

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 14:11:52 | #

це десь так само, як мільйони українців намагаються зрозуміти, чого можна добитися, сходивши на вибори…
або що зміниться, якщо викинути сміття на купу іншого сміття, яке лежить на клумбі. або що зміниться, якщо врятувати бездомного собаку, або допомогти хворій людині… ітак всі помруть.
такі аналогії можна продовжувати до нескінченності. але я думаю цих достатньо, щоб щось змінити.

Land | 23.03.12 14:21:27 | #

в данном случае, я думаю, акция абсолютно бесполезная и направлена не на улучшение ситуации, а тупо на провокацию конфликтов

Hippie | 23.03.12 14:28:48 | #

ліпше взагалі нікуди не лізти, а то ше пизди отримаєш

Land | 23.03.12 14:36:57 | #

я всего лишь за здравую оценку целесообразности проведения акций.
читая твои комментарии, я так понимаю, ты тоже, а данный коммент можно расценивать как попытку меня слегка потролить

Greys | 23.03.12 18:31:34 | #

++

AlexJOk | 23.03.12 15:39:07 | #

Я їжджу на мерседесі. Чесно нажитому за чесну роботу. Паркуюся по правилах (якщо і на тротуарі- то так, що лишається більше 2м для проходу пішоходів). Покриття сучасного авто-лак. Він в любому випадку кращим не стане від наклеювання та відклеювання наліпок (поміть- дешевих наліпок з неякісним клеєм, який лишає після себе бруд, який хз чим змивати). А тепер представ собі ситуацію, коли певний ідіот, який не знає ПДР, але йому дуже завидно на мерседес і те, що він припаркований на тротуарі (пох що за правилами це не заборонено) клеїть мені наліпку. Легко передбачити мою реакцію якщо я цього ідіота зловлю за таким заняттям. Як мінімум- він стане клієнтом травматології. Як максимум- оплатить мені фарбування всього корпусу автомобіля заново + гроші за мій витрачений час + гроші за моральну шкоду. То кому тут "плювати на всіх" і до чого тут розділ на дешеві та дорогі автомобілі? Бидло паркуватиметься посеред пішохідного переходу незалежно від автомобіля- що на Жигулях, що на Лексусі. І переходить дорогу бидло так само, як і у себе в селі- де заманеться. І чорно заздрить всім на більш дороге майно.

ПС: На гібрид я пересяду тоді, коли він стане їздити як нормальний автомобіль. Бо зараз в них потужність і динаміка як у слимака. А коштують вони зовсім не фігню.

Hippie | 23.03.12 15:48:06 | #

розкажи-но нам ліпше як ти на мерседес заробив?

Land | 23.03.12 15:57:14 | #

устроился "не самим слабим звєном в державній структурі." наверное

AlexJOk | 23.03.12 16:04:07 | #

Не хочу

Hippie | 23.03.12 18:55:51 | #

та я вже зрозумів як: барижиш -
Продам колонки (порталы) SoundKing F215 (250 ватт)
7 (2 тиж, 3 дні тому) | Розділ: Продам/куплю | 04.01.12 00:33
Продам усилитель SoundKing aa600j (230 ватт)
3 (2 тиж, 3 дні тому) | Розділ: Продам/куплю | 02.01.12 18:33
Процессор Intel Core 2 Duo 1.86, память DDR2-533 4x1Gb
23 (1 міс, 1 тиж тому) | Розділ: Продам/куплю | 28.11.11 20:06

AlexJOk | 23.03.12 22:21:37 | #

Ой плохо у тебя с пониманием, если ты считаешь, что с таким барыженьем можно заработать на мерс)) Чтоб у тебя шестерни не потрескались от тяжкого мыслительного процесса: продаю я те вещи, на которые заработал собственным трудом, а потом решил продать ;)

Greys | 23.03.12 18:33:26 | #

і ше тут поставлю ++

aliens | 23.03.12 23:15:33 | #

як тобі це вдається?) я про паркування шоб лишалось 2 метри. Ві Львові далеко не всі тротуари мають 2 метри))

AlexJOk | 23.03.12 23:38:33 | #

паркуюсь там, де є 2 метри))

aliens | 23.03.12 23:41:28 | #

виходиш з рулєткою міряти?)

AlexJOk | 23.03.12 23:48:37 | #

та на око видно, що трохи більше 2 метрів є))

P@R+!Z@N | 23.03.12 13:38:14 | #

власність зобов'язує

Land | 23.03.12 12:26:43 | #

а давай тебе на платье/куртку/сумку будут клеить "перехожу дорогу не поправилам", когда ты будешь не правильно переходить догу.
наклейка же не ипортит твою одежду

ThRAsH | 23.03.12 12:29:13 | #

та лучше сразу подзатыльник такой шоб мозх отреверберировал) тогда проснёться организьм и поймёт что дурость делает!)

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 23.03.12 13:01:42 | #

я тільки за ;)

Felix | 23.03.12 17:44:57 | #

Така наліпка пошкоджує майно. Тому що через годину зняти її буде вже проблематично. Дуже свідомі, громадські і всьо такоє? Викличте міліцію, дочекайтеся приїзду, вкажіть на порушення правил паркування, і вимагайте усунення (евакуатор) - так, як писали вище. Це і є свідомість. А срати під двері клеїти наліпки, мотивуючи це тим, що таке не заборонено в законі - імхо брєд.

Hippie | 23.03.12 18:57:01 | #

евакуатор також протизаконний. можна тільки штраф виписати

Felix | 24.03.12 06:24:20 | #

Не протизаконний. Читай правила.

Hippie | 25.03.12 23:02:38 | #

які ше в сраку правила? читай конституцію, цивільний кодекс і закон "про власність"

Чешир | 23.03.12 14:45:05 | #

вам хуйня в голові, а нам хочуть заборонити їбстись по-християнськи) http://uareview.com/misionerska-poza/

Мать Твою Тереза | 23.03.12 14:48:20 | #

действительно проблема…

ThRAsH | 23.03.12 15:01:47 | #

завтра всі підлітки будуть кахатись без гуми в місіонерській позі))))

Greys | 23.03.12 15:15:11 | #

тролололололо

Судячи з реакції депутатів на доповідь Королевської, більшість із них сприйняли законопроект схвально. Зокрема, Олег Ляшко аплодував стоячи, коли Наталія Юріївна розповідала про популяризацію колінно-ліктьової позиції, при якій чоловік ззаду.)))

Greys | 23.03.12 15:16:10 | #

так то фейкові новини, тюююю, я то думав((

Чешир | 23.03.12 15:22:05 | #

чекай! є іщьо! податок на тарганів!

punker | 23.03.12 15:11:50 | #

Срач на пятьорку я в шоке ваще

slavko stimac | 23.03.12 16:13:06 | #

а шо? юзери тижнями акумулювали енергію, а тут така вдячна тема: клеїти чи не клеїти, дати тягла чи спалити зразу? просто мічьта!

Hippie | 23.03.12 15:27:41 | #

вот вам тємка покручє перекритого тротуару
http://news.zn.ua/POLITICS/deputatu_dali_2_goda_uslovno_za_ubiystvo_cheloveka-99244.html

slavko stimac | 23.03.12 16:16:24 | #

це нас, простих мешканців не обходить, поки нас не застрелили з автомата.

Мать Твою Тереза | 23.03.12 16:38:58 | #

ибо мы халопы

Jurawleg | 23.03.12 18:48:25 | #

Хожу пешком - водители пидарасы!
Сажусь за руль - пешеходы уёбки!
Сажусь на велик - ВАЩЕ ВСЕ пидарасы!!!! (с)

AlexJOk | 23.03.12 22:24:38 | #

Сажусь на мотоцикл - все хотят меня убить!!111 (с) =)

Papa Het | 23.03.12 22:51:41 | #

в нас стіки водіїв-рагулів шо на мотоцику чи ровері справді дуже небезпечно їздити…кажу це як власник і машини, і мотоцика і ровера))

mezkerei | 24.03.12 01:09:18 | #

мотикпривіт!

Breathtaker | 25.03.12 20:53:42 | #

Буржуй)

ThRAsH | 28.03.12 08:50:31 | #

о да! зара не їзджу бо є за ради чого дити) а коли було пофіг то адреналін був ше той!

ACKET | 23.03.12 22:42:17 | #

про велик - на все 100500)))

ACKET | 24.03.12 13:16:57 | #

Bart Simpson | 24.03.12 14:57:23 | #

mezkerei | 24.03.12 16:13:15 | #

вот хочу бачиити хто наклеїть на цей тазік наклейку.

aliens | 24.03.12 21:14:05 | #

+1
йому взагалі насрати на ДАІ, я думаю шо вони навіть його чіпати не будуть)
а хто наклєйку наліпить тому я не заздрю…

Ram Lam Yam Mam Bam | 24.03.12 20:31:43 | #

шо вот реально пройти неможна? і шо ці люди роблять? зариваються в землю? прикро дуже.

Breathtaker | 25.03.12 20:52:55 | #

Ше б очистити тротуари від бабульок, які торгують молоком і овочами з супутніми зграями мух і купами сміття, як ото на Привокзальному чи Шота Руставелі, і буде ващє зашибісь!

сокира | 28.03.12 00:16:33 | #

це кстаті єдине ще нормальне молоко, яке вартує пити, дєтка. а мух поки що немає - погодні умови не льотні.

Breathtaker | 30.03.12 14:54:57 | #

Щодо молока - не спорю, але те місце, яке вони вибрали для його продажі…

сокира | 28.03.12 00:15:41 | #

хороша ініціатива, підтримую. треба ше роздрукувати наклейки "бидло" і клеяти на всіх, хто валить на червоне світло, без переходу і перелазить через турнікети. а також лізе без черги. а краще не наклейки, а розжареним залізом клеймити відразу межи очі.

ThRAsH | 28.03.12 08:48:17 | #

вот! клеймо, підтримую! але це технічно надто складно! краще печатку з незмиваємими чорнилами!