Навушники Sennheiser

| 78 | Розділ: Запитання | 24 квітня 2011 10:53

Вітаю всіх з Великодневими святами!
Декілька днів назад купив навушники Sennheiser MX-470. Планув взяти навушники-вкладиші і вміститися в проміжок 150-200 грн. Під час прослуховування в магазині купився на прозорий, "кристальний" звук. Подальше тестування (плеєр Sony Walkman (CD/mp3), комп., касетн. дека) виявило, що враховуючи вказані плюси, Sennheiser MX-470 доволі тяжко працюють з низькими частотами, не вистачає об'єму. Власне кажучи, попадалися девайси за 30-40 грн., які звучали принаймні не гірше за ці. Тепер ось не знаю, що з ними робити. Навряд чи приймуть назад по гарантії. До Sennheiser користувався фірмовими вкладишами Sony (модель не пам"ятаю, були привезені з Нідерландів) та Philips. Обидва, як на мене, звучали більш приємно. Ось і захотілося дізнатися думку користувачів про цю фірму, її продукцію в залежності від цінового діапазону :)

P.S. Що скажете про Sennheiser MX-30, MX-40?
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

крабік | 24.04.11 10:58:47 | #

у мене є питання. ти оце встав зранку, поїв а потім написав, чи не міг заснути бо мучило тебе оце питання і написав ти це перед тим як поїсти? )

Andrew:) | 24.04.11 10:59:16 | #

я одного разу купив вушка Сенхайзер на подарунок, а вушка не підійшли то з пробелмами але протягом 14 днів повернули гроші

приходиш в магазин просиш повернути, вони кажуть ні…ти пишеш заяву на імя диектора в 2-х примірниках…здодатком чек

на одному примірнику просиш щоб розписалися і напсиали ПІБ, посаду і дату

а далі чекаєш відповідь не дають відповідь звертаєшся в Захист споживачів)) можеш відразу попердити в магазині що ти відразу звернешся в Захист Споживачів

Nikon | 24.04.11 11:07:03 | #

Дякую за пораду :) Перед придбанням назбирав купу відгуків про них. Більшість сказало так. От і слухай тепер думку інших :) Тим не менше, усі питання теми актуальні.
2 Крабік: Я встав зранку, поїв. Раз - дивлюся, на столі лежить плеєр з тими навушниками. І так мене то почало гризти, що не втримався

BAMPER | 24.04.11 11:10:31 | #

))

Керосин | 24.04.11 12:57:34 | #

Не поможет такая хитрость( если куплено в магазине с репутацией, где есть получающие зарплату за работу юристы).
Нет такого закона, согласно которого ты можешь вернуть прибор, купленный в магазине, без весомых причин, даже на протяжении 14 дней !!!
Если купленная единица не качественная, а это сможет определить только авторизированный сервис, и тогда с их заключением ты можешь обратиться в сервис за ремонтом или в магазин для замены прибора на такой-же или ему подобный, либо более дорогой с доплатой.
Если ремонт не возможен в 14-дневный срок и в течении месяца сервис не сможет предоставить запчастей, а в магазине не будет вариантов для замены, тогда возможен вариант возврата денег.
Почитай внимательно последнюю редакцию Закона о защите прав потребителей в Украине и не строй иллюзий.
Магазин - не прокат.
Сейчас переизбыток в информации, не найти отзывы о приборе сможет только самый ленивый + возможность исключить субъективный фактор у тебя была при покупке.
Наушники подари любимой девушке, себе купи за 30-40 грн. и успокойся.

убубуб | 24.04.11 13:23:22 | #

вагомими причинами може стати, навіть, наступне - погано працює з моїм плеєром, а мене не попередили, що таке може бути. у вас звучить добре, але до мого плеєра не підходить, а можливості спробувати з моїм плеєром під час покупки не було. повернути на протязі 14 днів з моменту покупки так, як було описано вище - можна. товар приймуть, зроблять повернення в касовому апараті, видадуть гроші, підкладуть заяву і копію паспорту в касову книжку. наявність юристів в магазині не сильно допоможе, оскільки прихід хлопаків з комітету захисту прав споживача, все одно, дуже небажаний, бо буде керівнику магазину коштувати нервів, часу і грошей.

Керосин | 24.04.11 13:36:27 | #

погано працює з моїм плеєром - нет такого определения при проведении экспертизы в сервисе.
Если вернут деньги в магазине, то только по причине снисходительности к покупателю, хотя объективных причин для этого нет.
"Споживачами" пугать не стоит, не помогает
Так-же как бы и ты пугал налоговой продавцов.
П.С. Прикольно тебе было б купить бэушные наушнички

убубуб | 24.04.11 17:51:02 | #

є визначені правила торгівлі. їх ніхто не відміняв. так само, як і інструкції прийомки товару по кількості та якості (П-6, П-7), які працюють з п'ятдесят шостого року, якщо не помиляюся. на протязі 14 календарних днів неушкоджений товар може бути повернутий. Відносно "скисходительности к покупателю" - в будь-якому магазині стільки є різних невідповідностей до вимог законодавства, що керівникам магазинів просто категорично необхідно бути "снісходітельнимі к покупатєлю"… задовбати захистом споживачів, санстанцією, пожежниками, провірками по охороні праці і т.д. і т.п. можна любий магазин. Вчи матчасть, бізнесмен. ДВОХ людей достатньо для того, щоби зупинити роботу будь-якого підприємства, а якщо не зупинити, то зробити ту роботу надзвичайно неефективною і дорогою. Є фірми, які, навіть, перевірки від Прем'єр Міністра і від Президента (окремо від попередньої) перевіряли. То їхня робота - головне, щоби скарга була!

Керосин | 25.04.11 14:13:14 | #

на протязі 14 календарних днів неушкоджений товар може бути повернутий
Нет такого правила!

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 15:40:03 | #

нажаль ніхто тобі нічього не поверне, оскільки товар був у вжитку. на протязі 14 днів ти можеш повернути товар який тебе не задовільняє, проте знаходиться в робочому стані і не був у вжитку. якби це були великі вуха ше можна було б пробувати повернути, але вакуумки і вкладиші повернути практично не реально. кому їх потім продадуть?) Наступний раз слухай навушники при покупці.

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 15:42:08 | #

то до нікона було)

ThRAsH | 24.04.11 22:15:56 | #

ДожЫлись) с фотоаппаратом разговаривають)

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 23:13:09 | #

да я сам в шоке) вроде ж не пью)

крабік | 24.04.11 17:04:34 | #

на протязі 14 днів ти можеш повернути будь-що окірм ліків і споживних товарів.

убубуб | 24.04.11 17:43:25 | #

абсолютно вірно.

ThRAsH | 24.04.11 22:17:43 | #

напротязі можна застудитись) а от протягом якогось періоду це зовсім інша річ))))))

крабік | 25.04.11 12:57:01 | #

на протязі пишеться окремо, як не крути )

ThRAsH | 25.04.11 13:06:39 | #

та ёпт всеодно продує!)

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 19:10:41 | #

Стаття 9 пункт 1 "Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром."
вчіть закони) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12

убубуб | 24.04.11 19:14:52 | #

і шо? по якому саме пункту ти збираєшся відмовити?

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 20:12:29 | #

товар був у вжитку) от і все.
але то не я збираюсь відмовити) він не в мене брав)
але я би не повернув йому грощі, максимум би на шось обміняв.
плюс до того ж питання чи є в нього чек, якщо нема, може навіть не рипатись, ніхто нічього навіть міняти не буде)

убубуб | 24.04.11 20:26:48 | #

чеки на всякі такі речі зараз всі зберігають - гарантії ж даються… коробки, упакування - також. а що товар був у вжитку - то ти ніяк нікому не докажеш, якщо немає якихось фізичних пошкоджень і т.д. тобі прямо в заяві напишуть, що товар у вжитку не був і тоді вже тобі доведеться щось комусь доводити. а якщо ще тобі нормальний істеричний скандал закатати прямо в магазині при інших клієнтах - ти не тільки повернення прийняв би, але ще й доплатив би, щоби тільки забути ту історію і щоби вона не повторювалася більше.

NewMatvik | 24.04.11 20:31:20 | #

Так по-ходу, якшо розпаковані, значить був у вжитку, хіба ні?

убубуб | 24.04.11 20:42:11 | #

1. а якщо сам продавець їх і розпакував для перевірки?
2. а як можна вияснити, що товар не підходить, якщо його не розпаковувати? розпакування - не відмазка від обміну. 100%.

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 20:45:50 | #

якшо їх розпакував продавець, то ти можеш одразу послухати і визначитись чи вони тобі підходять. а не розводити бодягу з обмінами і т.д.

убубуб | 24.04.11 21:04:29 | #

це не заважає потім повернути товар. інше питання, наскільки це правильно з моральної точки зору.

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 22:53:16 | #

отож і воно. є багато техніки до якої неможливо дістати читий гарантійний, крім як відправити на перевірку виробнику. і прікінь, приходить тіп і купує наприклад нокію С7 за 3500 грн. а потім каже шо йому неподобається колір наприклад, чи вона йому не влазить в його барсетку)
і по закону я мушу обміняти тому кретину телефон, при тому, що гарантійний талон вже заповнено. в ітозі або продавати з заповненою гарантією (і 95% покупців відмовляться купляти той товар), або ж відправити виробнику, якій поверне його за місяць-два, коли той телефон вже не буде актуальним. от і думай що правильно з моральної точки зору? можливо клієнт має подумати перед тим як купляти??

Land | 24.04.11 23:32:35 | #

Мой знакомый так свичи на оной фирме раза 2 менял поломанные, хотя возможно они выходили из строя бо неправильно использовал
но никто не мог этого доказать.

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 23:38:36 | #

заканало ему)) есть пару способов так телефоны убивать, что потом пишут акт что ремонт не возможен, а условия эксплуатации не нарушались)

Land | 25.04.11 00:22:00 | #

а еще раз в банке с другом переводили деньги, нам отказали в услуге и сказали, не нравится, пишите в книгу жалоб, так после написания в книгу жалоб, прибежал администратор, тут же был найден выход работниками банка из ситуации, нас обслужили, и извинились, хотя потом выяснилось, что мы не совсем правы были, бо буквально за день до посещения банка были приняты какие-то новые нормы о переводе денег.

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 00:31:15 | #

гг) в банках вообше народ оторваный работает, они там думают что они царь и бог в одном лице) и наглые пипец. хотя не везде

убубуб | 25.04.11 03:51:16 | #

гарний приклад.
Насправді, 99% заявок про "пишіть куди хочете", "звертайтеся до кого хочете" грунтуються виключно на знанні того, що 97% людей того не зроблять через власну лінь, відсутність знань (куди ж і як, насправді, треба звертатися), небажання тратити на то час, небажання серйозних конфліктів та через інші такі причини. Але є 3% людей, котрі створюють продавцю проблему, якщо той вчасно не зрозумів, що саме з цим клієнтом краще не жартувати.

убубуб | 25.04.11 03:35:52 | #

любий бізнес несе в собі масу ризиків. Додам також, що описаний тобою випадок - 100%-ий кретинізм не покупця, а продавця, який впарив телефон. Або не відмовив від покупки. або ще щось там. Тобто, недопрацювання продавця при продажі.
Класний продавець - той продавець, який вміє продавати дорожче ніж всі решта, те, що йому потрібно продати (а не те, що хоче клієнт першопочатково), на кращих для себе умовах (передоплата, а не кредит) і без усіляких гарантій і післяпродажних сервісів, при тому робить то так, що клієнт приходить до нього знову і знову і йому (клієнту) надзвичайно подобається купувати саме в того продавця! А продавця, якому не один клієнт без грунтовних причин повертає (чи, хоча б, намагається повернути) товар через день після покупки - треба звільняти з роботи, бо він не на своєму місці.

NewMatvik | 24.04.11 20:51:05 | #

Я розумію, але мені здається, що на розпакований товар це правило не мало б поширюватись, бо як його потім назад запакують? Треба і зі сторони продавців дивитись

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 20:54:28 | #

бля, хоть ти мене підтримав) слава Матвіку)

NewMatvik | 24.04.11 21:00:49 | #

Та прошу)

убубуб | 24.04.11 21:10:48 | #

чому не має поширюватися? взагалі, лише продукти харчування та ліки рекомендується запаковувати так, щоби для того, щоб добратися до товару було необхідно знищити упакування, пломби і т.д. навіщо так запаковувати, наприклад, телевізор? знову ж, якщо ми говоримо про техніку - все одно її перевіряють, упакування вскривається, потім заклеюється скотчем. Скільки разів в магазині техніки продавець вам, чи комусь поряд на питання "чому розпаковано?" відповідав - ми перевіряли чи працює?! Словом, те, що упаковка вскривалася не означає, що товар не може бути повернутим по причині того, що не підходить покупцю, якщо він повертається цілим та неушкодженим.

Land | 24.04.11 23:45:34 | #

а гитары, примочки, процессоры, комбики, синтезаторы, микрофоны и т.д. в трембите, элтоне, 8 ноте все распакованные и почти все приходят и пробуют на них играть а потом же кто-то получается покупает б.у. инструмент, бо его раз 15 в день точно кто-то тестирует

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 23:54:07 | #

только музыканты этим не слишком заморачиваються походу) у нас другой подход, главное чтоб работало)

Land | 24.04.11 23:56:17 | #

та ладно в мегамаксе и фокстроте все телевизоры работают сутки на пролет, их потом запаковывают и продают

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 00:02:34 | #

и из-за этого у них часто звезда матрице приходит, заставку часто одну и ту же ставят. уже не раз таких трупов видел(( а а продают как новые)

убубуб | 25.04.11 03:18:24 | #

тобто, нечесних продавців, все таки, більше ніж нечесних покупців, так?

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 08:37:53 | #

не продавців, а керівництва мереж. їх там ніхто не питае. сказано продати і все

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 20:43:01 | #

хрен там я би шось повернув, а доплатити то ваще бред. в мене були прецеденти з неадекватними клієнтами) і обмін, а ніяк не повернення вартості товару, може відбутись за вказівкою керівництва, або якши клієнт прийде на слідуючий день і культурно попросить поміняти товар на інший., при тому шо товар на вигляд буде абсолютно не вживаним. а таких хто бикує відправляємо в захист споживачів, де їм пояснюють шо вони ніхера не праві.

убубуб | 24.04.11 21:15:30 | #

звичайно, рішення про прийняття повернення та виплату коштів- має бути підтверджено повноважною особою, якою звичайний продавець, як правило, не є. А якщо нормально звернутися до захисту споживачів, то пояснювати доведеться магазину. і повторюся - є ще багато різних інстанцій, куди можна пожалітися (абсолютно безкоштовно, максимум - потратитися на конверт з маркою), щоби нанести збитків магазину, де працює бикуватий продавець.

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 22:42:30 | #

переходимо на взаємні образи?

убубуб | 25.04.11 03:21:52 | #

тебе ніхто не ображав і на тебе ніхто не натякав. але, якщо ти вважаєш себе саме таким продавцем - задумайся, може, краще роботу змінити?

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 08:42:33 | #

я себе таким не вважаю, я завжди дуже ввічливий з покупцями і нікому не хамлю. але при тому я знаю закон, і не дозволяю всіляким неадекватам користуватись магазином як прокатом.

Чешир | 24.04.11 22:49:55 | #

хуйня! вот по яким критеріям ти можеш оцінити, чи товар був у вжитку?. купляю я ті саму вакумки припустим - вдома сильно детально слухаю (чистими вухами блядь!!!!!!!!!!) - звучання=гавно. вони і так гарно і чисто і ново виглядають. я їх ше старанно привожу в передюзабельний стан і вигляд, акуратно запаковую назад, і приношу тобі. через 2-3 дня після покупки. причина повернення - сестрі мого двоюрідного брата не сподобалось, як колір навушників грамоніює з її весняним шаликом. і я якшо власник не хоче доводити справу до суду, бабло повертається в 99% відсотках. ну або міняється на шось інше, з доплатою (поверненням коштів), канєшно шо мова йде про то, шо я акуратний, гарно всьо зберіг включно з чеками і т.д.

Чешир | 24.04.11 22:51:54 | #

то до овощя…

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 22:58:23 | #

впизду. йдеш в захист споживачів і не їбе. я ж не знаю, може ти ними ректально користувався)

Чешир | 24.04.11 23:37:20 | #

ги, дик мене тоже не їбе! http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12 вот тут багато всякого цікавого є… )))

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 23:39:58 | #

доїбатись вирішив, чи шо бля??

Чешир | 24.04.11 23:47:53 | #

бля, абіделса, да? я ж любя, а ващє, споживачів нада цінити, бо ми всі такі) і ти тоже)))

OWOSCH 0 2/3 | 24.04.11 23:51:43 | #

та отож бо і воно шо не всі. адекватних покупців багато, але уєбашок, які не можуть самі зрозуміти шо вони хочуть також не мало.

Чешир | 24.04.11 23:53:05 | #

ну тут да, ти прав, сасіска. но всьо равно! магу затроліть єслі шо))))

Land | 24.04.11 23:59:32 | #

ты явно продавцом работаешь где-то

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 00:23:29 | #

проницательный)) уже 5 лет в торговле) сейчас мобильные продаю, фотоапараты, эмпэтришки и прочее))

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 00:24:04 | #

а раньше муз.оборудованием занимался)

убубуб | 25.04.11 03:12:09 | #

5 років в торгівлі і до цього часу ще продавець. карма, мабуть?

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 08:39:57 | #

та ні, не продавець, а старший продавець, то по перше, а подруге це на цій фірмі, а до того був менеджером

NewMatvik | 24.04.11 19:30:20 | #

Взагалі, вимагати від навушників-затичок якихось крутих басів - нерозумно, як на мене. Їх там чисто фізично не може бути. Можливо, одні трошки ліпші, трошки гірші, але суті то не міняє

Чешир | 24.04.11 22:51:31 | #

матвєй, ти слухав затички за 2500 тисячі грн?))))

NewMatvik | 25.04.11 00:05:03 | #

А яким макаром вони баси відтворювати нормально будуть? З головою резонувати шолі?)

OWOSCH 0 2/3 | 25.04.11 00:24:38 | #

головне правильно пыдыбрати голову)))

Чешир | 25.04.11 00:25:24 | #

и ушы!!!

NewMatvik | 25.04.11 01:15:10 | #

Підозрюю, шо тоді під кожну ноту треба буде окрему голову)

ThRAsH | 25.04.11 08:41:19 | #

2500 тисяч? тобто 2500000?? нифигасе)

NewMatvik | 25.04.11 12:42:59 | #

Може вони з платини зроблені з використанням якихось секретних технологій, котрі міняють розміри голови під час зміни басової ноти з метою покращення резонансу?)

убубуб | 25.04.11 03:25:50 | #

чому? хіба в "затичках" не буде чути фон 50Гц від плеєра (наприклад), якщо той заживити не батарейкою а поганим блоком живлення? чи 50 Гц то висока частота?

Smerch | 25.04.11 11:08:58 | #

Слышно будет, но вот динамика на этой частоте будет никакая. Гудеть- пожалуйста.

NewMatvik | 25.04.11 12:44:49 | #

Ну бо якшо казати про нормальні баси то, по-перше, їх можуть адекватно відтворювати тільки великі динаміки (недаремно вони такі і є в сабах) а, по-друге, ми бас відчуваємо більше грудьми і жопою, аніж вухами. Хоча, може в тих крутих вухах якісь психоакустичні ефекти використовуються, хз)

Керосин | 25.04.11 14:11:08 | #

Уважаемый пользователь «убубуб».
Прочитал Ваши комментарии по данной статье и решил освежить для себя правила торговли, прочитав из ссылки, приведенной выше, Закон Украины о защите прав потребителей, который, я вижу, Вы пытаетесь здесь вспоминать.
Вы путаете понятия ВОЗВРАТ ТОВАРА и ОБМЕН ТОВАРА.
Специально для Вас копирую статью, в которой оговорены правила при покупке товара надлежащего качества:

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної
якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо
товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,
кольором, розміром або з інших причин не може бути ним
використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом
чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк
не оголошений продавцем. { Абзац другий частини першої статті 9 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI ( 2741-17 ) від
02.12.2010 }

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)
( 172-94-п ) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується
Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу,
споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного
асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати
договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого
товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж
надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у
день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який
вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із
споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його
купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день
розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день
розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не
пізніше ніж протягом семи днів.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12
или здесь:
http://www.timer.dp.ua/databank/goods/consumer.htm

Еще хочу напомнить о том, что экспертизу придется оплачивать покупателю, если он не сможет доказать не соответствие качества товара установленному:

4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів (робіт, послуг), що придбаваються (замовляються), демонстрацію безпечного та правильного їх використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) у цих випадках зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну товарів (робіт, послуг).

У разі коли під час гарантійного терміну необхідно визначити причини втрати якості товару (роботи, послуги), продавець (виконавець) зобов'язаний у триденний термін з дня одержання від споживача письмової заяви організувати проведення експертизи товару (роботи, послуги). Експертиза провадиться за рахунок продавця (виконавця). Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару (роботи, послуги) споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець) мають право оскаржувати висновки експертизи у судовому порядку.

(частина четверта статті 19 у редакції
Закону України від 10.01.2002 р. № 2949-III)

П.С. Уважаемый «Гроза бизнесменов».
Цитируя Вас:
«задовбати захистом споживачів, санстанцією, пожежниками, провірками по охороні праці і т.д. і т.п. можна любий магазин. Вчи матчасть, бізнесмен. ДВОХ людей достатньо для того, щоби зупинити роботу будь-якого підприємства, а якщо не зупинити, то зробити ту роботу надзвичайно неефективною і дорогою. Є фірми, які, навіть, перевірки від Прем'єр Міністра і від Президента (окремо від відповісти
попередньої) перевіряли. То їхня робота - головне, щоби скарга була!»
«а якщо ще тобі нормальний істеричний скандал закатати прямо в магазині при інших клієнтах»
- задаюсь вопросом, неужели при наборе в фискальные органы отсутствует тест на психическую уравновешенность и мужскую выдержку?

убубуб | 25.04.11 15:17:56 | #

і що ти хочеш?
пояснюю алгоритм:
1. навушники не підійшли мені за кольором, фасоном, формою, габаритами та з інших причин.
2. аналогічних, але з підходящими мені кольором, фасоном, формою, габаритами і т.д. - в тебе немає. обмін неможливий.
3. з запропонованих тобою - мені ні одні не підійшли. обмін з доплатою також неможливий.
4. повертаєш мені гроші.
древні йоги казали - треба 10 хв читати і 50 хв думати над тим, що прочитав.

і ще раз. задовбати можна любе підприємство - любого виробника, любого продавця, рітейлера і т.д. В кожного питання є вартість. У випадку, коли до вирішення питання долучаються фіскальні органи зі зрівноваженою психічною чоловічою витримкою - вартість питання зростає.

що ще пояснити?

Керосин | 25.04.11 15:55:59 | #

объясни, проверяла ли ты эту схему?

убубуб | 25.04.11 17:00:46 | #

схема робоча 100%. Перевірено неоднократно. Навіть з продуктами харчування. Існує, відповідно, і інструкція для касирів та бухгалтерів щодо повернення грошей з касового апарату.

Керосин | 26.04.11 01:28:10 | #

в какой сети?

убубуб | 26.04.11 10:42:19 | #

Фоксмарт