Формуємо правильний звук: змішування перегрузу та чистого

| 73 | Розділ: Творчість і мистецтво | 11 березня 2011 21:05

Вітаю шановних форумчан!



Недавно після тривалої паузи знову вирішив покрутити свій двохканальний преамп. Власне, з"явилась пара думок, які найкраще обдумати в процесі.
Але спочатку нагадаю основні характеристики преампу
2 канали обробки звуку;
4 лампи 6Н2П-ЕВ, одна партія;
тракт обробки звуку повністю ламповий, ніяких напівпровідників;
3 режими работы: чистий звук, перегруз, чистий+перегруз, перемикання здійснюється по колу;
Налаштування кожного каналу окремі: драйв, рівень, НЧ, СЧ, ВЧ + master volume
Каналів два, в одному з режимів вони працюють одночасно, у вихідному сигналі можна регулювати співвідношення між чистим звуком і драйвом;
Чистий канал - Фендер, перегружений - Маршалл, так званий hotrodded.
враховуючи те, що регулювання в обидвох каналах мого преампу ОКРЕМЕ, звук можна нарулити доволі різний.
Ну і плюс всілякі корисні дрібнички: реле затримки увімкнення анодної напруги на лампи для подовження їхнього життя; выносний футсвіч; запобіжник на мережу і анодку.

Але щось у його звуці є особливе

Так от, вмикаємо чистий канал (зелений індикатор):

http://rghost.ru/4726529
Чистий як чистий, на максимумі з потужними датчиками можна відчути натяк на кранч



Потім вмикаємо перегружений канал (червоний індикатор):

http://rghost.ru/4726622
Ну, власне, все нормально… Класичний роковий саунд, але чогось все-таки не вистачає



Ще раз клацаємо футсвічом, і ось воно! Два канали працюють паралельно !

http://rghost.ru/4726728



Перегруз перетворюється на яскравий, динамічний, і головне - розбірливий ЗВУК! Ні, це не звук, це ЗВУЧАРА!

Тепер заспокоюємося і аналізуємо ситуацію. Чого ж не вистачало перегруженому каналу? Звук був цілком пристойний. Трохи забагато верхів, але це еквалайзером можна підрізати, стратокастер все-таки, нікуди від цього не дінешся. Що ж таке дає чистий канал перегрузу і чому підмішування чистого звуку у перегруз радикально міняє звук на краще? І чому напівпровідникові перегрузи на малих рівнях гейну поволять себе цілком допустимо, а на максимальних рівнях звук ніби в клітці замкнений.

Аналіз будемо робити поступово, не гарячкуючи.
1) Оскільки для перегрузу потрібно підсилення, а підсилення забезпечують активні компоненти (лампи і транзистори), то, можливо, суть в них? І правда, для активних компонентів існує такий параметр як частота одиничного підсилення, тобто така частота, на якій цей компонент перестає підсилювати сигнал, а просто його пропускає. Для ламп така частота - сотні мегагерц, для транзисторів - до 5 - 10 мегагерц, а для мікросхем операційних підсилювачів загального застосування типу JRC4558D (який кошмар!) не вище 3-5 мегагерц (!!!) А якщо при цьому враховувати, що реальна робоча частота не має перевищувати 1/100 від частоти одиничного підсилення… Ну, це нам відомо.
2) В перегруженому каналі активні радіоелементи працюють у нестандартному режимі - то у у режимі насичення, то у режимі відсічки, тобто у нелінійних діапазонах своїх характеристик. І це ще більше знижує швидкодію, оскільки власні ємності активних компонентів не можуть перезаряджатись моментально, для цього потрібен час! А якщо каскадів - декілька? У даному преампі в хайгейні - їх чотири! А у напівпровідниковій мікросхемі їх може бути 20 і більше !!! Плюс міжкаскадні фільтри і ємність монтажу! (Згадую дитячу гру у тепло-холодно: "Тепло!")

І тут напрошується логічний висновок, цілком очевидний: хайгейнові каскади ду-у-у-уже пові-і-і-і-ільні-і. І якщо їх багато, то ці паузи сумуються! На слух це може бути не так помітно, але це факт. Тому найкращі результати, вочевидь, показують повністю лампові апарати, де каскадів менше в декілька разів і швидкодія вища. І тому, підмішуючи до перегруженого звуку чистий, я фактично відновлюю динаміку звуку, з"являються акценти, чіткість і розбірливість! Особливо це помітно в ритм-партіях: ноти буквально "вистрілюються" (шкода тільки, що гільзи об підлогу не дзенькають ).

Отже, двохканальна обробка звуку гітари, особливо у важких стилях дозволяє радикально покращити звучання! Спробуйте і переконайтесь самі!

Успіхів!

P.S. Lineup: fender stratocaster, преамп, чистий канал Crate Blue Voodoo і рідний кабінет, shure sm 57, студійна звукова. Обробки ніякої.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Smerch | 11.03.11 21:20:09 | #

Я вот только одно хочу спросить- почему не поставить тесловские 12ax7? =)

ArArAt | 11.03.11 21:24:14 | #

тому що наші нічим не гірші!

Ivanhoe | 11.03.11 21:25:37 | #

Наши не хуже А тесловские хороши, не спорю, только цена выше и проблем с поиском больше. А вот электрохармоникс я бы не брал ни за какие деньги.

Smerch | 11.03.11 21:53:05 | #

Электрогармоникс есть сферическое говно в вакууме по известным причинам. Но про не хуже- почему бы тогда не менять в Триаксисах да Ректифайрах лампы на 6н2п-ев?

Ivanhoe | 12.03.11 07:03:51 | #

Я к маркам ламп отношусь без фанатизма. А прямая замена из-за слегка разной цоколёвки невозможна. И режим для 6н2п немного отличается, нужно корректировать. Хотя при желании - это полчаса работы паяльником.

Керосин | 11.03.11 21:21:28 | #

Не вижу,какая Первая буква в названии преампа?

Ivanhoe | 11.03.11 21:31:16 | #

Л

GENiK | 12.03.11 11:15:33 | #

ArArAt | 11.03.11 22:04:57 | #

а я от думаю собі: чого мені звук Plexi і JCM800 найбільше подобається… ну тепер ситуація трохи прояснилась)

NewMatvik | 11.03.11 23:28:23 | #

Ого, а де ти в нас їх знайшов?

ArArAt | 11.03.11 23:29:48 | #

а чого їх шукати? ти шо Deep Purple чи Хендрікса не слухаєш?

NewMatvik | 11.03.11 23:35:07 | #

Нуу, все одно, щоб зрозуміти, що тобі звук якийсь подобається, треба на ньому пограти. Інакше то необ"єктивно

NewMatvik | 11.03.11 23:29:29 | #

Взагалі, це дуже кльова тєма, підмішувати чистий до перегруженого. Додає атаки, і ващє прікольно. На записах так роблю. Тільки, мені здається, ще б варто чистий компреснути трошечки перед тим.

ArArAt | 11.03.11 23:30:28 | #

а гармонайзери якісь юзаєш?

NewMatvik | 11.03.11 23:35:40 | #

Ніколи не юзав. Якшо шо, на записі можна другу партію налабати на інтервал, воно природніше звучить

ArArAt | 11.03.11 23:38:26 | #

а я думав, ти мені підкажеш які кращі бо я юзав… вінтажності додає))

NewMatvik | 11.03.11 23:39:31 | #

Гармонайзер додає вінтажності? Це ж яким макаром?

ArArAt | 12.03.11 08:50:41 | #

Матвік, сорі… тупанув))) не гармонайзер, а максимайзер… тре швидше спати йти…
А ще про програмні сатуратори щось розкажеш?

NewMatvik | 12.03.11 13:10:16 | #

Максимайзерами різні речі називають

dimebag | 12.03.11 09:13:05 | #

з гармонайзером будеш вінтажний аля браян мей :)

mezkerei | 11.03.11 23:54:02 | #

про шо ви пишете хз. в мене враження шо я на гітарі не граю і своїх звуків взагалі не маю

Zeppelin | 12.03.11 11:10:45 | #

так і знав шо на сайті заведецця колись такий от троль,який буде грузити неумних чайників-музикантів невнятними кусками технічної інформації похожої на панос летючого дикобраза.
Щоб мої слова не виявились таким самим гавном,я таксамо технічно спростую інфу: http://www.chipinfo.ru/dsheets/transistors/13102.html от тя ссилко на параметри типічного малопотужного транзистора,який застосовують в примочках.там та гранична частота не менше 150мгц.
а во вторих звідки шановний аффтор взяв цифру 1/100 ? з довідника стелля?
в сіді-двд плеєрах взагалі достатньо подвоєння частоти,щоб отримати ісходну форму звукового сигналу. (теорема найквіста)
якшо хтось дуже привередливий до слухає 88кгц,ну 196 кгц максимум що є зараз на двд і не жалуєцця!
Товариші,але ж це не сотні мегагерц !
Тим патче що гітарні динаміки спецово не відтворюють частот більше 5кгц,шоп не срати верхніми частотами на хай гейні.

Ivanhoe | 12.03.11 11:59:36 | #

Якби шановний автор коменту знайшов у собі сили коректно сформулювати запитання, я би йому зміг грамотно відповісти, причому абсолютно безкоштовно! (зазвичай приватні консультації платні). А так смислу в цьому я не бачу. Тільки дивуюсь як можна не поважати своїх колег - музикантів. Вам має бути соромно!

Zeppelin | 15.03.11 02:58:20 | #

чоловіче,твоєї птушної кваліфікації не вистачить щоб відповісти на ті питання,котрі можу задати я,знаючи наперед на них відповіді.

Zeppelin | 12.03.11 11:34:07 | #

п.с. джиммі,той шо хендрікс,грав у фузз зроблений вообше на германієвих транзисторах,які маю ще гірші параметри за кремнієві,і ніхто на затримки і повільність його звуку не жалувався )
вообшем аффтор хотів найти легкий спосіб пояснити феномени звукотехніки,також любить всякі міфи…

Ivanhoe | 12.03.11 12:08:39 | #

Автор не шукає легких способів. Автор свого часу довго експериментував і вивчав чужий досвід, аналізував свої помилки. Автор вклався у обладнання для власної лабораторії і книги для власної бібліотеки. Автор репрезентував результати свого власного експерименту. Хто зможе - нехай повторить. А хто не зможе - мусить довіряти наявним результатам.

Zeppelin | 15.03.11 03:01:57 | #

такий автор на сайті не один,і судячи з результатів його діяльності самий убогий,но самий впертий.

Jurawleg | 15.03.11 09:26:29 | #

а вот это зря сказано было!..

ArArAt | 15.03.11 09:38:48 | #

слідкуй за словами! нефіг людей ображати!

Smerch | 12.03.11 12:58:20 | #

Вот и мнение старших товарищей, которые почитали данную тему, но в форуме не участвуют:

1. все семплы, кроме клина - гамно, имхо.
2. 6н2п в перегрузе - какашка.
3. утверждать, что 6н2п не хуже… блять, это пиздец, особенно, для мего-грамотного чувака, коим он себя считает.
4. "я к маркам ламп отношусь без фанатизма…" и т.д. с намеком на то, что все лампы, в принципе, взаимозаменяемые - это пиздец.
5. чип JRC4558D - всем миром считается серьезно звучащим чипом… свои эксперименты я проводил очень давно, потому сейчас ничего не скажу - надо заново паять все и сравнивать звук. но я не уверен, что весь мир ошибается, а Дима из Франковска - дАртаньян, знающий истину.
6. это самое "кровосмешение" звука (чистый плюс перегруженный) есть, к примеру, у меня на месе… блин, оно годится только для небольших перегрузов. и правильно матвик написал - клин надо компрессировать, чтобы от него толком оставались только атаки, а остальное компрессировалось и пряталось за перегруженным звуком… но в целом - я счастья в этом не вижу и не слышу
7. бля, ну, что за название темы? чел что - истина в последней инстанции??? я просто охуел - сейчас меня научат как "формировать правильный звук". пиздец. кто ему сказал, что это правильно? нахера лечить всех? продаешь изделия - продавай, но блять, нахуя корчить из себя самого грамотного и возводить всякую хуйню (именно, хуйню!) в ранг "правильного звука". я чувака не понял.
8. "Отже, двохканальна обробка звуку гітари, особливо у важких стилях дозволяє радикально покращити звучання! Спробуйте і переконайтесь самі!" - это пиздец. чел реально не слышит нихуя, если такую хуйню пишет.

ну, хуй с ним, с сатуратором и тем, что там написано и т.д… но это… блять, утверждения радио-электронщика, а не чувака, который слышит звук… семплы это доказывают. Реально - подмешивать можно. такие идеи меня посещали еще в глубокой юности, я это реализовывал… и… всякий раз отказывался от этого! это возможно и дает определенный результат в отдельных случаях, но принимать это за правило "правильного звука" - ну йоб же его мать! пускай сам и играет на этом зуке!

cookie | 15.03.11 01:50:17 | #

авторитетні старші товариші авторитетно заявили: ета піздєц.

Blackened | 12.03.11 13:18:09 | #

Автор по-моєму дійсно трохи перегинає палку. Про які сотні мегагерц можна говорити в даному випадку, якшо маємо справу з НИЗЬКОЧАСТОТНИМ ТРІОДОМ, з яким типовий каскад передпідсилення обмежується смугою пропускання в кілька десятків кГц???

Viray | 12.03.11 14:16:49 | #

Так как сталкивался с прибором лично и имел возможность долгое время крутить-вертеть "туда-сюда"и знаю его не по семплам, то решил высказать и свое мнение. Не спорю, что автор свое мнение на основе своего личного опыта, которое я лично уважаю, поставил в основу угла, что делать не следовало и реакция не заставила себя ждать. И так, далее сугубо мое мнение насчет звука этого преампа. Канал клин - я бы не сказал что это фендер. Просто хороший клин без лишних украшательств и тому подобное. Работа ручек тембра блока реально дают гибкость в настройках. Слушая семпл клина реально слышна работа Crate Blue Voodoo и кабинета, так как у себя я получал другое звучание. Канал перегруза - маршал тут соглашусь, так как именно такое у меня представление. Один только раз разогнал на полную свой комбо в разрыв которого был включен этот предварь. Звук - просто супер, очень понравился. Словами описывать не буду, но все требования к перегрузу он выдерживает. Его даже греть не надо. Родной перегруз моего пиви нервно курит в сторонке. Прослушав семпл лишний раз понял что информативность у большинства семплов даже на сайтах именитых производителей - ноль. Все равно что цветы в противогазе нюхать. Насчет смешивания двух каналов, то фишка прикольная, но тоже склоняюсь к режиму с небольшим подгрузом.
Всем мир и творческих успехов!

Smerch | 12.03.11 14:53:09 | #

А кому понравился последний семпл смешения? Подпишитесь плизз.

GENiK | 12.03.11 17:31:27 | #

гавно а не звук

Alexx | 13.03.11 11:18:02 | #

Ну, по-перше, спішу заспокоїти деяких товаришів - 6Н2П-ЕВ в перегрузі цілком пристойна, звук формується не тільки і не стільки лампою, як її обв'язкою - супер-пупер-охуєнна 12АХ7 в якомусь гавні не буде звучати ліпше ніж 6Н2П в гарно зробленому девайсі

По темі: автор зловив оргазм від результатів свого експерименту і поспішив поділитися щастям з світом.

До автора: фігня це все. Затримка - це коли лабати через програмний емулятор на компі. До речі, якщо врахувати що швидкість звуку в повітрі за Н.У. 413.2 м/с - то коли я лабаю через програмний емулятор(!) на компі в навушниках затримка в 10мс означає те, що я стою за 4 метри від "динаміка". Яка затримка на "повільних" тріодних низькочастотних каскадах - невідомо, 0.5мс набереться?

Smerch | 13.03.11 12:24:55 | #

6н2п, даже если ЕВ, с говенной обвязкой будет звучать на перегрузе говеннее, чем супер-пупер-охуенная 12ах7 (и да, не все 12ах7 супер-пупер-охуенные если что).

Alexx | 13.03.11 12:37:09 | #

звук і його говенність - поняття відносні, дехто дрочить на такий звук, від якого мене ригати тяне… ну ти поняв, та?

Alexx | 13.03.11 12:46:27 | #

+ є такий фактор, називається "а ми бідні і жадні", мені коли я клепав свої апарати тратитися на якісь кошерні 12АХ7 лише для того шоб убити їх тривалою експлуатацією на експерементально-закритичних режимах якось не хотілося… а от 6Н2П-ЕВ можна купити в любого дєдулі з лампами подішовкє і палити їх будь-яким доступним методом без угризєній совісті і удушування жабою

Smerch | 13.03.11 17:43:32 | #

Про бедность, жадность и возможность юзать 6н2п вместо 12ах7 никто не спорит, но вот когда Ivanhoe тут сказал, что она не хуже- я маленько удивился.

Alexx | 13.03.11 13:09:52 | #

ну от, наприклад, моя перша спроба записати демку (сама-сама перша), якій вже рівно один рік: http://rghost.ru/4749852
звук далекий від призрачних ідеалів абсолютної більшості народу, але мені досі здається шо звук для того шоб він був "ніштяяяк" по моїх мірках треба було лише радше косметично підкрутити в різні сторони.

ЗИ: назва файлу, яку тупорилий файлообмінник підло зберіг незмінною - не гон, а сурова реальність життя, файл так і називався в момент запису)

Smerch | 13.03.11 12:28:08 | #

Кстати всегда думал, что при нормальных условиях скорость звука в воздухе равна ~340 м/с

Alexx | 13.03.11 12:36:15 | #

ага, точно, моя лажа - взяв в таблиці не те число
але висновки від цього не міняються

Greys | 13.03.11 18:47:50 | #

ох і тяжко ж бути гітаристом

V_lw | 16.03.11 23:44:08 | #

вот поэтому я не гитарист

Ivanhoe | 14.03.11 17:54:21 | #

Ух ти! Оце накатали! Але запитань по суті або конкретного переліку розбіжностей так і не написали. Шкода, а я сподівався на конструктивний діалог.
Для тих, хто сподівається одержати роз"яснення, прохання сформулювати перелік запитань! До роботи, джентельмени!

Blackened | 14.03.11 21:19:48 | #

Ну ж не обов'язково питання ставити прямо в "лоб" шоб вести конструктивний діалог. Дехто чітко висловив свою думку щодо сабжу і, думаю не важко зрозуміти з чим саме людина не погоджується, просто уважно прочитавши написане. Крім того і кілька питань цілком по суті можна було знайти, наприклад моє:
"Про які сотні мегагерц можна говорити в даному випадку, якшо маємо справу з НИЗЬКОЧАСТОТНИМ ТРІОДОМ, з яким типовий каскад передпідсилення обмежується смугою пропускання в кілька десятків кГц???"
і близьке до нього за змістом:
"звідки шановний аффтор взяв цифру 1/100 ? з довідника стелля?"

Ivanhoe | 14.03.11 22:26:06 | #

Добре.
1) Вакуумні прилади у своїй більшості високочастотні. І вони здатні підсилювати і модулювати коливання в десятки та сотні мегагерц, що дуже просто перевірити, якщо спробувати на ректифаєрі (на низькочастотних лампах 12АХ7WE) зловити радіо. Радіоли "Беларусь", "Симфонія" та інші мали у ВЧ тракті нібито низькочастотну 6Н2П. Я власноруч робив на цій лампі приймач для КВ-1 діапазону! Поганенький, але прийом був!
Тому у хороших конструкціях послідовно в коло сітки першої лампи включають опір (він в даному випадку грає роль ВЧ індуктивності) або дросель, а сам балон екранують якимось немагнітним матеріалом.
2) Цифра 1/100 - це критерій, який використовують хайендщики і просто досвідчені інженери для забезпечення гарантованого запасу підсилення на високих частотах і запобігання паразитній фазовій модуляції сигналу (яка, до речі, надзвичайно псує звук). В радянській літературі цей показник був 1/10, але за останні 15 років багато що змінилось, якщо хтось не в курсі. Наприклад, про доцільність використання потужних вихідних транзисторів з частотою одиничного підсилення не менше 3-5 МГц неодноразово зазначав творець лінійки підсилювачів Lynx Audio Дмитро Андронніков. І взагалі для лікбезу раджу почитати наприклад "Frequency Response of Transistor Amplifiers for Electronic Circuits" (http://cktse.eie.polyu.edu.hk/eie304) Prof. Michael Tse, 2004. Нписано надзвичайно доступно і цікаво. Є малюнки!
Ну якщо лінь, то ось, наприклад: MJ15003 Ft = 2 MHz. Круто? Але у них є діапазон, де коефіцієнт підсилення однаковий, і ця зона як раз до 20-30 КГц. Тому якщо для підсилювача, НЧ то цього ледве вистачає.

Ще питання?

Smerch | 14.03.11 22:46:13 | #

Есть еще вопрос: а пентиум кор 2 дуо с 2 ядрами по 2 ГГц круче прозвучит, чем MJ15003 Ft ?

Blackened | 15.03.11 01:35:38 | #

1)Знову читаєте поміж рядків. Я ж говорю про типовий резистивний каскад з спільним катодом на основі якого побудовані практично всі відомі преампи і смуга пропускання якого практично не перевищує кількох десятків кілогерц, а не про саму лампу окремо взяту чи про якісь нетипові для звукової техніки види включень, де задля розширення частотного діапазону жертвують іншими важливими для гітарних справ параметрами (наприклад схема з спільною сіткою хоч і придатна для роботи з високими частотами, проте має вхідний опір менше кілоома…ох і добряче б "сів", наприклад, гітарний високоімпедансний сигнал, попавши в такий каскад). Далі, на рахунок ловіння радіо ректифаєром (якщо я правильно зрозумів, маєте на увазі знамениту серію підсилювачів від Меси, а не якийсь секретний совєцкій радіопрійомнік ), так от ловите Ви ним, скоріш за все, банальний "колгоспник", який є по суті низькочастотною електромагнітною "наводкою" від ліній побутової радіомережі. А щоб зловити передачу по якомусь там КВ-діапазоні, наскільки мені відомо, треба спочатку налаштуватись на певну несучу частоту на якій змодульований звуковий сигнал (а для цього потрібен, як мінімум, коливальний контур з високою добротністю…хм, цікаво, де ж його знайти в ректі?). Далі, про опір перед сіткою, так званий "антизвонный" резистор. Про яку ВЧ індуктивність Ви розказуєте???(не приймаєм до уваги ті типи резисторів які мають високу паразитну індуктивність, які зараз мало використовуються, тим більше в "хороших конструкціях", бо вони можуть тільки погіршити ситуацію в даному випадку, створивши разом з міжелектродною ємністю лампи паразитний резонанс) Цей резистор всього лише чинить опір можливим високочастотним "наводкам", які без нього спокійно б "пролітали" собі через ємність сітка-анод в наступний каскад. Складається враження, що Ви тут або навмисне "вішаєте лапшу" людям, які не розбираються в електроніці, розкидаючись на ліво і на право розумними словами, не залежно від того чи воно має відношення до даного напрямку/теми/девайсу, або ж дійсно плутаєте поняття і "додаєте до кілограмів метри".
2) Тут таки дійсно "додаєте кілограми до метрів"…До чого тут взагалі хайенд зі своїми стократними запасами ? Якби Меси, Маршали, Фендери та ін. слідували таким правилам, начитавшись популярних глянцевих хайендівських журналів, ми б мали гівно а не легендарний гітарний звук. Про які ж тут взагалі мегагерци можна говорити, Ви ж не радіостанцію і не хай-енд комплекс тут продаєте!

P.S. На рахунок сабжу, нагадує винаходження велосипеда яке викладається в форматі якогось ноу-хау з забиванням мозку різним непотребом.

Ivanhoe | 15.03.11 14:55:13 | #

1) Я ж говорю про типовий резистивний каскад з спільним катодом на основі якого побудовані практично всі відомі преампи і смуга пропускання якого практично не перевищує кількох десятків кілогерц.
Рекомендую просвітитись щодо десятків кілогерц для резистивної схеми із спільним катодом

Зверніть увагу на швидкість наростання напруги і максимальну напругу на виході. Так, коефіцієнт підсилення на такій частоті малий, але варто знизити частоту сигналу і підкорегувати номінали елементів… І мушу вас запевнити, що десятки кілогерц для даного типу включення - не межа!
2)…для забезпечення гарантованого запасу підсилення на високих частотах і запобігання паразитній фазовій модуляції сигналу… Ще раз повторити? Я гадаю, не варто.
3) Ви ж не радіостанцію і не хай-енд комплекс тут продаєте!
Я хіба хоч словом обмовився про продаж?
4) На рахунок сабжу, нагадує винаходження велосипеда яке викладається в форматі якогось ноу-хау з забиванням мозку різним непотребом.
Я не боюсь експериментувати, чого і вам бажаю. А якщо стаття не подобається - не читай, я ж нікого не примушую.

Blackened | 16.03.11 00:33:26 | #

1) Мда…і про який конструктивний діалог тут можна говорити, коли Ви далі продовжуєте читати поміж рядків і вибирати окремі тези, спотворюючи тим самим суть питань щоб "підігнати" під них свою відповідь. Та й відповідь це мало нагадує. До чого тут взагалі схема цього кінцевого підсилювача відеосигналів? Яж вже писав, що не заперечую можливості розширити частотний діапазон каскада з даною лампою (уточняю - 6н2п, бо в останньому Вашому прикладі вже фігурує 5670 - аналог 6н3п), але це негативно відіб'ється на більш важливих параметрах. В наведеному мною прикладі добряче дістанеться вхідному опору, в Вашому прикладі - коефіцієнту підсилення(щоб при цьому отримати хоча б Маршаловський гейн треба "нагородити" з десяток каскадів). Чим оправдані такі жертви? Хайендівськими правилами, які в більшості нічим не доказані?
2)Це вже я чув, і повторювати не просив. Знову ніякої відповіді не побачив, окрім копіпейсту. Звідки Ви взяли, що саме такий запас є секретом правильного гітарного звуку? Доведіть це практично, а не закидуйте пустими розумними фразами. Бо ж як всім відомо, основа тогого самого звуку в більшості складається з різноманітних спотворень впродовж усього тракту формування звуку, і його ідеологія в основному протилежна загальним правилам конструювання електроапаратури, не ховорячи вже про всякі хайфаї і хайенди.
3) Ну вибачте, помилився. Але чомусь Ви придерлися саме до цього слова, хоча воно тут, як на мене, суті не міняє. Нехай буде "Ви ж тут не про радіостанцію чи хай-енд комплекс розповідаєте". Так підійде?.
4) Не маю нічого проти Ваших експерементів, та й взагалі про це нічого не писав. Просто зачіпило те, що Ви викладаючи в цій статті по-суті "боян" описуєте його як якийсь власний винахід, ноу-хау, і при цьому, як написав Zeppelin, забиваєте мізки людям "невнятними кусками технічної інформації", які до сабжу практично ніякого відношення не мають.

P.S. Цитата: "А якщо стаття не подобається - не читай, я ж нікого не примушую"
Як можна не прочитавши статті, зробити висновок чи вона подобається чи ні?

Zeppelin | 15.03.11 03:03:47 | #

питання в тому що ти ігноруєш мій допис нарахунок того що динаміки гітарні все що вище 5кгц ріжуть. і вперто настоюєш на "хайендівських" стандартах типу 1/100

Smerch | 15.03.11 13:04:36 | #

Це така стратегія- ігнорування речей, які можуть похитнути твою позицію =)

Blackened | 16.03.11 00:42:56 | #

Точно, так люблять наші депутати робити)). Журналісти їх питають одне, а вони тупо "падають на мороз" і говорять зовсім інше…

Ivanhoe | 15.03.11 15:01:04 | #

Згадані мною фазові спотворення, викликані нерівномірністю коефіцієнту підсилення, на жаль вилазять і в діапазонах до 5 кГц. Поняття "фазове спотворення сигналу" вам, сподіваюсь, зрозуміле?

Якщо не подобається - дотримуйся своїх стандартів, ніхто ж не примушує!

Zeppelin | 16.03.11 02:02:50 | #

яким чином фазові спотворення гармонік вищих порядків впливають на фазу основної гармоніки?
може я помиляюсь але гадаю шо ніяк. щоб перекрутити фазу основної гармоніки я навіть незнаю шо то треба: розірвати коло зворотнього звязку шолі,інтересно як то вийде зробити якшо в більшості каскадів існує локальний зворотній звязок.
імхо ше один фейл твоєї теорії.

Zeppelin | 16.03.11 02:10:15 | #

фазові спотворення формуються нелінійними елементами реактивного характеру,які і сопсно її крутять. яким чином зміна передаточної характеристики (четай зміна коефіцієнту підсилення) яка є характеристикою чисто активного елементу може покрутити фазу? це те саме шо взяти змінний резистор,крутити його повзунок (ака гучність) і казати шо я кручу фазу. обоснуй.

Zeppelin | 16.03.11 02:10:24 | #

фазові спотворення формуються нелінійними елементами реактивного характеру,які і сопсно її крутять. яким чином зміна передаточної характеристики (четай зміна коефіцієнту підсилення) яка є характеристикою чисто активного елементу може покрутити фазу? це те саме шо взяти змінний резистор,крутити його повзунок (ака гучність) і казати шо я кручу фазу. обоснуй.

Zeppelin | 16.03.11 02:10:27 | #

фазові спотворення формуються нелінійними елементами реактивного характеру,які і сопсно її крутять. яким чином зміна передаточної характеристики (четай зміна коефіцієнту підсилення) яка є характеристикою чисто активного елементу може покрутити фазу? це те саме шо взяти змінний резистор,крутити його повзунок (ака гучність) і казати шо я кручу фазу. обоснуй.

Zeppelin | 16.03.11 02:11:19 | #

пише "помилка,комент не лізе,спробувати ще раз" от три рази спробував-результат на лице (

efim | 14.03.11 20:13:08 | #

Расслабтесь, спорщики: лампа 6Н2П ничем не хуже 12АХ7, а чтоб вы были в курсе Mesa Boogie комплектуют свои Rectifier лампами 12АХ7, сделаными на российском заводе, выпускающем лампы "Svetlana" и "Sovtek"

NewMatvik | 14.03.11 22:26:30 | #

Ну то відомий факт, але і факт теж є такий, що ті лампи, які випускаються для Меси, робляться набагато ліпше, ніж прості

Ivanhoe | 14.03.11 22:32:09 | #

А тобі відомо, що на території нашої держави перемарковують радянські лампи і наносять зовсім іншу шовкографію? Деяких речей взагалі краще не знати.
В електрохармоніксах електродна система - як у звичайній 6Н2П (не -ЕВ), слюда стоїть криво. Я не здивуюсь, якщо десь там штампують WE

Smerch | 14.03.11 22:31:27 | #

Это разные заводы.

Smerch | 14.03.11 22:32:08 | #

Старшие товарисчи говорят, что это все хуйня. а лампы эти делаются на Разных заводах. Вот так.

Smerch | 14.03.11 22:33:50 | #

Света - это Света. А Совтек - это Совтек. Он же электрогармоникс, тюнгсол. А Меса - это Света. И 6н2п - это, все-таки, не 12ах7, хотя очень и похоже.

Smerch | 14.03.11 22:43:44 | #

Попрошу кстати подписаться тех, кто эти лампы в руках держал, а то некоторые тут походу не видят даже различия конструкции.

Ivanhoe | 15.03.11 15:04:48 | #

Подальше продовження дискусії, на мою думку, змісту не має. Тему можна вважати закритою, оскільки це вже суцільний оффтоп.

Land | 15.03.11 16:20:18 | #

конечно же, смысла нет. насколько мне известно - гитарный преамп - антинаучная х-ня в принципе своем (с), ибо работает в совершенно нелинейных, совершенно недопустимых для обычного оборудования режимах, как правило. И смысл к нему применять законы и книги, которые учат, как правильно строить оборудование с максимально линейными характеристиками?

BlackTeddy | 15.03.11 16:29:23 | #

Звук гавно в обох семплах з перегрузом…

PacyuchinA | 16.03.11 22:22:09 | #

І впізду спори)))

dummy:) | 16.03.11 20:50:56 | #

по верхній середині 6н2п сре так, шо нормальні вуха не витримають такого звуку. ЕВ-модифікацію не чув, кажуть шо кращі. Якщо серед семплів, шо навів автор сам перегружений канал звучить ще терпимо, то це змішування просто виносить мозок! Це хто таке в світі робить?! Саме от так як в третьому семплі?

П.С. десь натрапляв в неті, де продавали прибор, який фігурує в топіку. Ну дарагіє, це вафлі. Сума, якшо не помиляюсь була чи то 300 чи то 400 баксів. За це убожество радянського педалєстроєнія (преампостроєнія)!

П.П.С. не розумію, чесно кажучи, взагалі цих топіків електротехнічних. Сам інженер за освітою, але в музиці я в першу чергу музикант, а не інженер. Слів мудрих - тонна, а на ділі - невнятний звук.