Де береться натхнення?

| 114 | Розділ: Запитання | 30 березня 2010 18:51

Муза - тьотка підступна. Сьогодні за 10хв можна написати дві композиції, а завтра, після завтра і т.д. щось стискається всередині тебе і як наслідок депресія (ну принаймні в мене така штука). Звичайно, можна наліпити пластмасових конструкцій, але слухача не проведеш!

Питання: 1. Як і де шукати музу? (як ви це робите).
2. Чи існує взаємозв'язок між талантом та натхненням (чим більше таланту, тим частіше натхнення)?
3. Якби Муза дійсно була тьолкою, то на кого вона схожа? :)
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Rostik91 | 30.03.10 18:54:42 | #

Пиво.

El Diablo | 30.03.10 19:03:53 | #

Так!

El Diablo | 30.03.10 19:04:51 | #

Так!

El Diablo | 30.03.10 19:05:28 | #

Опа, два рази запостилось. Ізвінітє!

-=Claret-Violet=- | 30.03.10 18:58:05 | #

1. пошукай під шафою або в підвалі
2. як казав один класик, що натхнення - це відмазка лінивих
3. якби муза була тьолкою, то вона була би з маленькими рогами та вим"ям, копитами

Psiixa | 30.03.10 19:05:31 | #

нє, ну з пунктом 2 не згідний взагалі, а той "один класик" - нєадекват!

-=Claret-Violet=- | 30.03.10 19:11:55 | #

тоді юзай наркотікі і алкоголь, щоби знайти музу!

Psiixa | 30.03.10 19:14:53 | #

Тупо.

-=Claret-Violet=- | 30.03.10 19:17:22 | #

тупо взагалі задавати такі питання. кожен сам повинен знайти власний рецепт, щоб викликати музу

Rostik91 | 30.03.10 19:15:30 | #

нашо є пиви, а пиво робить диво.

CoCA coLLа | 30.03.10 23:17:43 | #

а пиво це не алкоголь? )))
нє смєшитє мєня

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:05:23 | #

Муза… штука злосна… Появляється найбільше в екстремальних ситуаціях. Так що… йди або піднімай собі настрій, щоб бути на хз якому небі від щастя, бо порийся по сайтах, на яких розказують про свої нещастя і т.д. Короче зроби так, щоб тобі було класно далі нікуди, або навпаки. Нууу… не знаю як в інших людей, але на мене дуже таке діє, …перегляди різних душевних фільмів, прослуховування якоїсь хорошої музики, зазвичай якоїсь атмосферної… Ну… Муууууза… Що тут ще скажеш? Вона невловима. І не кожному дано вміння її… ні, не зловити, а приманити :)

Psiixa | 30.03.10 19:09:35 | #

Ну тут ти права… Іноді, коли відчуваєш себе останнім гімном на Землі - муза приходить, але щоб втішити чи насміятися - то вже інше питання.

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:11:35 | #

тааа… то вже треба бути або накуреним, або бути як то кажуть, під природи такої породи

Psiixa | 30.03.10 20:02:06 | #

Другий варіант…

CoCA coLLа | 30.03.10 23:18:41 | #

екстрим ситуація : трахни шлюху без презіка ;)

Shybzzz | 30.03.10 23:35:16 | #

ніфіга не погоджуюсь

коли счаслівий - нічо толкового не напишеш і не сачініш
всі таланти лібо схильні до суїцидів лібо до наркотіків лібо пйаніци - і то не тільки в іскустві, а й в науці

шоби стати талантлівим - тре перше стати несчасним - далі талантлівим - далі відомим - а далі збухатися

memfis | 30.03.10 19:07:20 | #

багато крутих музикантів наріки, роби висновки)

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:09:12 | #

ти крутий музикант? хотіла би послухати твою гру…

memfis | 30.03.10 19:16:53 | #

ні - я дуже ацтойний музикант і взагалі прі чьом тут я?

якісь в тебе не смішний жарт,канєха якшо то жарт..якась ти странна.

я серйозно, про багатьох всесвітнньо відомих музикантів писали, шо вони творили одні з найкрутішийх своїх творів під чимось, ну якшо не під лсд, то під всякими стимуляторами ітд.

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:18:13 | #

це не жарт:) просто цікаво як ти себе оцінюєш :)

memfis | 30.03.10 19:26:08 | #

якшо ще хтось часом не зрозумів, так для загалу, бачу унікуми є - то було не про мене.(ващє з чого там можна було взяти шо то про мене?) О_о

я себе не оцінюю-я безцінний)

Psiixa | 30.03.10 19:11:23 | #

та вони тому і наріки, бо натхнення шукають. Дураки.

tomko yorko | 30.03.10 19:11:53 | #

Рекомендую перестати ставитися до створення пісень чи малювання картин (ітд) як до "творчого процесу", і почати сприймати це як роботу
якшо митець талановитий то він по ходу творить продукт незалежно від настрою
Лєнон колись казав шота тіпа: "Якщо ми з Полом заходимо зранку в студію то до вечора пишемо пісню"

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:14:38 | #

в дечому ти правий, а в дечому ні. просто прийти і клєпати пісню за піснею, картину за картиною це зовсім не те, ніж от коли душа потребує вилитись…

tomko yorko | 30.03.10 19:17:21 | #

приходиш і клєпаєш, а потім ставиш то в ряд (картини) чи в плейліст (пісні) і зразу видно де душу пробирає, то і лишаєш, а решту в утіль
Повертаючись до Бітлів, не думаю що вони випустили і половину того що написали

Селянка зі Львова | 30.03.10 19:21:56 | #

Ай, на мою думку пісня має писатись поривом душі, а не бажанням наштопати побільше пісень. Хоча різні гурти - різні підходи. хз

tomko yorko | 30.03.10 19:25:40 | #

поривом душі пишуться бардовські зарісовкі, а більшість справжніх "хітів на віка" -- це чітко (майже математично) вирахувані конструкції (переважно свідомо), круто коли ця конструкція вдається внаслідок натхнення, але так буває лише в міфічних випадках (як з тою байкою шо пісня Сатісфекшин приснилася гітаристу Ролінгів)

slavko stimac | 30.03.10 19:29:02 | #

Yesterday, за легендою, теж приснилася. Тільки там слова про омлет були.

slavko stimac | 30.03.10 19:28:03 | #

Правда. Пол сказав таке: "Ми з Джоном написали сорок сім пісень, до того як з'явилася Love Me Do (перший національний сингл). І тільки тоді ми переконалися, що недаремно цим займаємося".

tomko yorko | 30.03.10 19:29:13 | #

вот-вот і я а чьом!

Корбел | 30.03.10 19:17:53 | #

наліпити пластмасових конструкцій - хух… Ледь не впав. Сорі, щось таке пошле в логову полізло.
У мене буває що вже через силу працюю, але все виходить. тож напевно треба меньше відмазуватись і пахати.

WatchOut! | 30.03.10 20:13:13 | #

ага, 100%, вот ж буває шо комусь приходиться писати музику в термін, там, візьмем, композитору до фільма замовили або до реклами, всяке таке, і все норм виходить якось, ніяка не пластмаса, по собі знаю що деколи можна ходити і паритись що нічо не йде, але деколи вистачає пересилити себе, сісти і почати, як все візьме і піде. Тобто муза це така тьолка шо піддається в деякій мірі, не зовсім вередлива.

Psiixa | 30.03.10 20:17:28 | #

Ну ось і перший серйозний висновок!

Little_Dre@m | 26.10.10 16:01:58 | #

А я з тим не погоджуюсь. Якщо силувати себе щось написати, може щось і напишеться, але воно не буде хорошим

slavko stimac | 30.03.10 19:26:00 | #

Натхнення, як і здоров'я, береться з роси та з води.

hendr1x | 30.03.10 19:28:24 | #

"Берется водка в магазине, а я наказываю, жестоко наказываю" (с) Наша Раша Яйца Судьбы.

punker | 30.03.10 19:35:12 | #

в Бояні

Wahnsinn | 30.03.10 19:48:43 | #

1. вона сама тебе найде:)
2. ні:)
3. -

VictimOfFate | 30.03.10 20:05:45 | #

стандартна рог львівська відповідь - пиво і сіськи
взагалі з будь чого. пофіг ти можеш брати його з радості, з депресняку, чи навіть з розчарування в тому світі. Музика є всюди. якщо вже довгий час не приходить натхнення то може щось варто змінити в житті?

Psiixa | 30.03.10 20:14:17 | #

Власне, якраз було цікаво скільки народу шукає натхнення в алкоголі, наркотиках і т.д.

punker | 30.03.10 20:22:53 | #

в алкоголі і наркотиках шукають скоріше забвенья, няж натхнення

Трамбулямбулямбус | 30.03.10 20:14:49 | #

надихають будь-які емоційно-забарвлені події, моменти, які так чи інше зачепили би митця
Для кожного це буде своє
До прикладу, одна з найсильніших(і як на найважча) пісень Клептона Тірз ін хевен, була написана як наслідок смерті сина, що насправді було сильним стресом для автора.
Том Йорк будучи юнаком попав у невеличке ДТП, і так злякався, що почали з"являтися пісні типу Кіллер Карз
Таким самим чином з"явилось багато пісень про війну, кохання і т.д.

Згоден з думкою, томка йорка.
Щоденна праця не заважає пориву душі, а навпаки вдосконалює вміння чітко передати свої переживання

Мишко | 30.03.10 20:36:05 | #

Ну вот і я о томже, шоб створити щось дійсно вартуюче потрібно пережити якесь сильне враження, трансформувати його в той чи інший рід мистецтва, можна довго збирати різні малонькі враження, так сказать капіть, а потім вилити в щось, тут вже потрібен професіоналізм, щоб максимально точно ті враження передати. А від чого берутся враження, від наркоти, алкоголю, чи ДТП то вже не суть важно.

MarkX | 30.03.10 21:01:18 | #

трамбалямбус добре пише, слухай його, але не слухай томка йорка - музику не можна перетворювати в роботу, її треба робити не для того шоб нею заробляти гроші. зовсім не для того.

tomko yorko | 31.03.10 14:05:16 | #

справа не в зароблянні грошей, а в тому що 99 відсотків тих, музикантів, художників, письменників якими захоплюються і яких називають талановитими не створили нічого отак тупо вставши з ліжка і от прийшло натхнення і з"явилася от така пісня: http://www.divshare.com/download/10930552-c45
от така картина: http://www.arthistory.ru/img/picasso/2.jpg
і от така книжка: http://www.ozon.ru/multimedia/books_covers/1000639489.jpg
це все результати довгої настирної роботи

MarkX | 31.03.10 19:30:05 | #

бачу ми непорозумілись.я сприйняв слово робота в іншмоу сенсі ніж ти мав на увазі.
це цілковита правда, шо крім таланту треба ше й працювати над тим шоб він не втух. але! одне без одного ніц не варте.

Ram Lam Yam Mam Bam | 30.03.10 21:02:04 | #

у жопі. не шучю.

jabovsky | 30.03.10 21:58:07 | #

ну я підозрював, що стимулювання простати впливає на нашу творчість ;)

Керосин | 30.03.10 23:02:53 | #

да.согласен!
пока работает простата-прет вдохновение,когда приходит менопауза )))…,тогда начинаются темы про депрессняк,наркотики и остальной шлак.

evil-dark | 30.03.10 23:35:12 | #

у тебя всегда на все ответы то ли жопа, то ли какашка, то ли гавно

jabovsky | 30.03.10 23:58:23 | #

какашка - це продукт вдохновєнчєской работи попи, просто…

evil-dark | 31.03.10 00:02:32 | #

просто ты не выкупил фишку)

jabovsky | 31.03.10 00:47:31 | #

я викупіл і сразу же пєрєваріл, обработав не свой лад ;)

evil-dark | 31.03.10 00:48:45 | #

вас посетила муза?;)

jabovsky | 31.03.10 12:36:17 | #

нєа…вона навіть не звітується, де шляється…вот уже 7-й дєнь…

evil-dark | 31.03.10 14:04:42 | #

А зараз я лінтяй

а к лентяям она не приходит

AJVI | 30.03.10 21:12:16 | #

як нема, то що б не робив-не зв"яться..натхнення-річ спонтанна..хоча може з"являтись і в процесі

Ellenka | 30.03.10 21:48:42 | #

включила я сьоні тєлік, перший раз десь за два місяці і натрапила на М1… і слухала то годину десь… ну я в повному шоці… звідки беруться ті ацтойні співачки з тими дибільним піснями))) і кожна друга пісня однакова)) скік цікаво вони платять, шоп таке ге в ефір випустили) але найголовніше - думаю ті чувіхи вважають, що вони круті і висловлюють тими піснями неземні почуття до когось, що аж кожен, хто слухає пустить сльозу… аж бісить, чесн слово… за годину жодної норм пісні, хоч то і М1, але все одно…

от як закохаєшся - точн муза прийде) в мене так буває, відразу хочеться фось файне робити.. або файне само собою виходить) негативні події, звичайно, яскравіше… але не дуж хочеться, фоб вони траплялись)

Psiixa | 30.03.10 23:01:16 | #

А ось і другий серйозний висновок!

Boogagaga | 30.03.10 21:52:09 | #

залежно для чого те натхнення потрібне…якщо писати віршики-пісеньки,як для мене…то тут нада щоб любімий чєлавєк спортитив мені настрій, очі відкриваються, розум світліє… і таке виходить!!!! ну це в мене…я так поділилась…сокровєнним…)

punker | 30.03.10 21:54:49 | #

Коли ти нарешті напишеш цей самий найкращий текст
Ти отримаєш секс
Ти отримаєш ріспект і визнання
Чи твоя проблема графоманія?
Тисячі поетів щодня
Тисячі поетів щодня
Будують будівлі багатоповерхові зі слів
Вкладають зміст, псуючи тисячам читачам зір
Вкладають контент, інновації власних переживань
Поети годуються тілом своїх дітей й чужих знань
Читаючи на день декілька сучасних своїх колег
Я перестаю здогадуватися - хто закінчив "Політех"
Хто закінчив ПТУ, ЛНУ, КНУ і інші варіації
І хто пачками пише вірші, в перерві між мастурбаціями
І коли ти нарешті напишеш цей свій самий найкращий текст
Ти отримаєш секс
Ти нарешті отримаєш секс!

А іще існує багато літературних гуртків
І Інтернет - сайтів існує власне для того, що ти хотів
Писати рецензії, пачками і дебелі коментарі
Всі знають все, всі одночасно й генії і рагулі
Й деколи дискусія переходить на особисті роз`яснення
Читач тішиться з "Ти б***ь гівно, шо не ясно на?"
А іще існує літературний консерватизм (знай наших)
Тараса Шевченка цитуй, кохай, (пацан в свій час багато текстів зає**шив)
Кажу тобі: вчися синку писати і мову свою бережи
Над кожним русизмом у тексті слинею капай, ногами дрижи
Ну і звісно, коли ти напишеш свій найкращий патріотичний текст
Ти отримаєш інтернаціональний міжрасовий секс


Короче, хлопці, давайте цю тєму замінать
Бо всі так люблять критикувати
Кожен зуміє будь-кого-крім-себе обісрать
Насправді негласні істини, недалеко від досяжного
І я не побоюся виразити цього слова відважного
Кохаймося ми того варті усе одно
Всі поети хочуть сексу, коли пишуть …

HED | 30.03.10 22:02:44 | #

йо йо йойо йо

V_lw | 30.03.10 22:47:52 | #

*читачів

punker | 30.03.10 23:39:23 | #

читачам тоже канає

V_lw | 30.03.10 22:49:40 | #

Всі знають все, всі одночасно й генії і рагулі - заебашил)

Bunny | 30.03.10 23:59:09 | #

хто автор?

punker | 31.03.10 15:17:29 | #

я

Bunny | 31.03.10 17:07:14 | #

чьось я так і подумала)

Hatred | 31.03.10 14:13:23 | #

Краткость сестра таланта (А.П. Чехов)

jabovsky | 30.03.10 22:03:26 | #

1. Коли кожен день займаєшся музикою, вдосконалюєшся, тоді і надхнення приходить частіше. Але які механізми його приходу я не знаю, але це бажествєнно. Напевно має бути якась книжка, яка називається "Организация творческого процесса", де якийсь митець пише: чувак, я колись думав так як ти, що надхнення приходить так-то і так-то, насправді то все фігня, слухай мене, я тобі розкажу, як збільшити часи надхнення до максимуму.
Але такої книжки я не знайшов, тільки по крупіцам собіраю тайну ету.
А зараз я лінтяй і тоже жаліюсь, що немає музи, а тиждень тому Она прішла…і я цілий день був нє свой і я дрожал і закативал глаза і бил возбуждьон і говоріл непонятноє…

2. Она женшіна-животноє… она стєрвотна і вимоглива

evil-dark | 31.03.10 00:01:08 | #

ты был тогда немного неадекватный)

jabovsky | 31.03.10 00:48:29 | #

как можна бить адекватиним етому міру, сопрікасаясь з внєзємнимі сущєствамі… ;)

evil-dark | 31.03.10 00:51:41 | #

да, после общения с Душами с планет Водорослей или Летучих мышей, сложно оставаться адекватным тут… :)

Kreker | 30.03.10 22:04:23 | #

натхнення береться там, де й діти.

Трамбулямбулямбус | 30.03.10 22:33:54 | #

в капусті?

evil-dark | 31.03.10 00:03:46 | #

аист приносит)

Kreker | 31.03.10 15:05:09 | #

вапшєто не зовсім так, ви не знаєте всієї історії.
лелека приносить дітей у вигляді вітамінів в капусту, капусту привозять в магазин, ваші батьки купують капусту, приносять додому, роблять смачний вітамінний салатик, після чого чемно йдуть в ліжечко, щоб поєднати свої статеві клітини навічно. ну а далі ви знаєте з уроків анатомії. десь тако.

Трамбулямбулямбус | 31.03.10 17:26:35 | #

або тупо з торентів качають

CYKAHAX | 30.03.10 22:40:37 | #

Вмажся чимось, бери гєтару і іграй васа псіхадел

V_lw | 30.03.10 22:43:13 | #

сложно сказать где оно берется, главное уметь не провтыкать момент и быстренько записать, зарисовать, запомнить,сыграть. уметь уловить этот настрой, воплотить его.
если бы вдохновение было женщиной… незнаю. точно знаю что женщина - может мыть вдохновением.

V_lw | 30.03.10 22:43:43 | #

* быть.

CYKAHAX | 30.03.10 22:43:58 | #

ололо, помой меня вдохновенієм женщіна!

V_lw | 30.03.10 22:52:21 | #

ололо, ты если берешься доебываться к опечаткам, то сам пиши грамотно.

CYKAHAX | 30.03.10 23:10:14 | #

да я не даєбався, просто прікінь єслі б вдохновєніє було жидкою субстанцією, то женщіна могла б помити тебе вдохновєнієм, або там якто назвати мило Вдохновєніє або шампунь, і на форомах б більше не вспливало це уйобське питання про де береця вдахнавєніє

V_lw | 30.03.10 23:31:43 | #


экий ты изобретатель! ну даешь!

V_lw | 30.03.10 23:44:31 | #

лучше одеколон назвать "Вдохновение"

RioT | 31.03.10 03:12:09 | #

истерика))))))))))))))))))))))))))

BlackTeddy | 30.03.10 22:47:55 | #

Блін, якшо ти часто пишеш, то маєш знати стан, в якому шось виходить. Особисто мені б'є в голову шось писати, коли в мене поганий настрій, якісь проблеми, чи дипресія, апатія… Звісно це відбивається на творчості, і все таке негативне. Але це вже своєрідний стиль.

Little_Dre@m | 26.10.10 16:21:24 | #

В деякій мірі згідна, багато залежить від настрою, одні автори передають хороший настрій, інші ліричний. Про поганий настрій не буду, його передають ті люди, що погано пишуть:) Пісні є різних характерів, по кожній пісні можна оприділити, що за людина її написала, характер тієї людини і який вона мала настрій в той момент.

d|D | 30.03.10 22:57:32 | #

в пе*де )

-=Claret-Violet=- | 30.03.10 23:06:32 | #

в ПердіЬ

carlos | 30.03.10 23:03:05 | #

У нас в коллективе, начинается ворческий процес, затем появляется вдохновение(наверное от игры), Мы черпаем его друг из друга.
так что, смело можно заявить, что вдохновение не берется, а дается))

Psiixa | 30.03.10 23:21:40 | #

Ну що… Можна зробити деякі висновки:
1. Натхнення приходить за умови кропіткої праці над собою (кожна робота заслуговує на відповідну віддачу).
2. Перепади емоційного стану людини (кохання, розставання, секс, мастурбація).
3. Алкоголь та інші прикольні засоби.
З.І. Процентів 90 з нас вивчали філософію, де ми зустрічали терміни, правила, аксіоми понять "матерія", "свобода" і т.д. Ніби все зрозуміло, але нічого не зрозуміло. Так і тут - натхнення не має логічних пояснень, але зрозуміло одне: муза не обійде стороною тих, хто на це заслуговує!

Пєстік | 30.03.10 23:45:34 | #

найгірше коли перехідний період між порами року.тоді всьо так якта тупарило.

evil-dark | 31.03.10 00:03:24 | #

а у меня тогда повышенная активность

VictimOfFate | 30.03.10 23:48:19 | #

Вчора пробував - не вийшло. напевно тому, що думав весь час про сьогоднішню контрольну… до якої я так і не підготувався.
Сьогодні пробував - вийшло. Бо не думав про те що треба прогу здати. просто проникся темою.

Висновок: Натхнення береться з музики. то як матриця. отримай натхнення - його не існує! Щоб замутити шось треба "ввійти в матрицю" поринути з головою в музику і залишатися там. якшо ти будеш думати "блін мушу написати той риф" чи ше шось таке - в більшості випадків не вийде, або вийде стандартне шось.

evil-dark | 30.03.10 23:59:45 | #

каждый человек талантлив, только не все могут раскрыть свой талант на протяжении жизни. ну, я так думаю. вот.
Кто-то сказал, что талант - это 1% дара и 99 % работы над собой. Что-то в этой есть. Да и Маркес говорил, что вдохновение приходит только во время ра­боты. Вдохновение не приходит по зову, желаю или за деньги. Ангел, гость, который не приходит к ленивым. Явится в тот момент, когда не ждешь. Просто бац - и все) Вдохновение, как ветер - не видишь, а чувствуешь. Кровь закипает, появляются крылья и ты паришь…
Я не жду муз, не ищу их. Сами время от времени дают о себе знать.
Что вдохновляет? Когда как. Может вдохновить солнышко, а может - ливень. Желание творить может появится от радости или боли. Я стараюсь все время что-то творить, порой даже через силу, бо надо работать над собой. иногда выходит такой бред, что ну его, а иногда - все отлично ( наверно, когда муза приходит)

CYKAHAX | 31.03.10 00:14:35 | #

каждый человек талантлив, я это гарантирую

Little_Dre@m | 26.10.10 16:24:56 | #

Так, але комусь не хватає грошей, бажання або хороших друзів, щоб його розвинути:)

НІМФА | 26.10.10 16:28:37 | #

я з тобою згодно,що кожна людина має талант

Hatred | 31.03.10 14:11:45 | #

1. Щодо музи, то вона часто приходить тоді коли ти її не чекаєш і навпаки.
2. Натхнення і талант можуть бути набутими в процесі життя і взаємозв'язок можливий. Проте коли натхнення більше ніж таланту або коли його узагалі нема, то тоді можлива втрата відчуття дійсності і переоцінки своєї сутності.
3. Джессіка Альба

evil-dark | 31.03.10 14:14:34 | #

3. Джессіка Альба

у вас хороший вкус)

-=Claret-Violet=- | 31.03.10 17:40:43 | #

мастурбация на фоткі і відєо джесіки альби визиває вдохновєніє

VictimOfFate | 31.03.10 19:33:04 | #

3 то основне! тільки темненькою вона кручє була. однозначно.

CYKAHAX | 31.03.10 17:47:00 | #

єслі б муза була тьолкою вона була б похожою на діву марію

-=Claret-Violet=- | 31.03.10 17:49:12 | #

то якто слішком ідіалістично. непорочне зачаття від святого духа

CYKAHAX | 31.03.10 17:51:39 | #

да з суперкниги тока імя брати нада, а далі історію можна додумати, ну тіпа діву марію ж ніхто не бачив, можна уявити шо вона була дето така сама хароша кіса як джессіка альба напрімєр, шо вона не рожала ісуса христа і шо вона ваабщє не рожала і шо їй було 15 років напрімєр, але в сваі лєт 15 многа узнапа ана і т.д

=Mentikora= | 01.04.10 12:01:34 | #

Музи, а їх кажись було 9, являються покровительками науки, поезії і мистецтва… Кожен бачить свою музу у своїх речах - гітара, фотографія мами, хтось там про Джесіку Альбу заікнувся)
Не шукайте її, а просто творіть, причому щось хороше і для всіх)

Kava | 01.04.10 12:13:52 | #

єдине можливе натхнення в цьому світі це тайм прешер!!
от мені треба було деситихвилинну прову написати. все того інспірейшн не було. а тут хопа остання ніч і таке натхненя вже 6 сторінок намалювала.
словом обкладись дедлайнами й кавами - і буде саме справжнє інсперейшн.

Kava | 01.04.10 12:22:04 | #

не існує - часом натхнення буває у придурків стіни побмальовувати фразами Вася лох. натхненням прям аж світяться. а слово з троьх букв й то криво косо умудряються нацарапати.
якби муза була жінкою вона була б худа невиспанна нещасна й з синяками під очима. ще як варіант анорексично худа від вічного недоїдання.

VOVIKpf | 01.04.10 12:35:18 | #

натхнення приходить в процесі, основне заставити себе сісти і робити. Береш літрасик пивариса, приходить ніч, сідаєш і …приходить ранок))))

Little_Dre@m | 26.10.10 15:45:10 | #

Часто натхнення приходить несподівано, Наприклад, робиш Ти якусь роботу або взагалі нічого не робиш, і тут Тобі в голові починає крутитись музика, якісь незрозумілі ноти або слова пісні залежить від того, що Ти пишеш:) Коли таке відчувається, береш в руки ручку і пробуєш все записати на папір. Коли записуєш, дивишся, щоб та річ, яку Ти пишеш звучала так як треба. Буває таке, що крутиш тими словами, і нічого путнього або намагаєшся щось накалякати в результаті фігня виходить:)
Думаю що муза чи натхнення - це поняття абстрактне, його потрібно відчути:)

НІМФА | 26.10.10 16:27:59 | #

Натхенення приходить і уходить…
Буває таке частоу мене…