Плутанина з теорією

| 24 | Розділ: Запитання | 29 січня 2010 23:52

Вже вкотре пробую розібратись по-людськи(тобто зрозуміти і засвоїти) з теорією ладу.
Читав про неї з різних джерел і в голові каша від того.

На жаль, я студєнт-самоучка, і не маю ні бабла, ні часу систематично займатись з хорошим викладачем.
Буду вдячний за толкове посилання, де все було б розкладено по поличках від початку до повної основи))

п.с. не придирайтесь до слів, пліз.
п.с.2 Проявіть хоть чутачку адекватності
Сеньк ю за атеншн
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

PacyuchinA | 30.01.10 00:06:01 | #

Я тобы завтра скажу назву книжки в якый всьо розписано як для дыбылв…Там за основу береться гама мажорна або мынорна просто пыднымаэш або опускаэш певны ступены на пывтон ы все. в ладах нычо складного нема, ынша рыч шо ъх треба ше вмыти юзати…

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 00:10:04 | #

буду вельми вдячний.
Якраз канікули почну вчитись

Bunny | 30.01.10 00:08:04 | #

а це взагалі з якої області?

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 00:10:52 | #

теорія музики
інструмент гітара якщо що

Bunny | 30.01.10 00:13:45 | #

а, ясно, я шось подумала, шо то про то як впорядкувати хаос

Egoman | 30.01.10 00:20:55 | #

Візьми будь-який підручник по сольфеджіо для муз школи…Там все рписано (фрігійські,мексолідійські..які хочеш лади…які ступені повишаються,які понижаються і т.д.)

Viray | 30.01.10 00:22:16 | #

приходишь ко мне, за час основу понимания ладовой теории дам. Сложного ничего там нет. Хотя будет зависеть от твоей подготовки.

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 00:30:11 | #

я подумаю.

Лисий | 30.01.10 00:29:01 | #

http://www.guitarplayer.ru/old/school/satriani/modal_theory.html Джьо Сатріані - Бог, слухай його

PacyuchinA | 30.01.10 11:48:05 | #

Нє я шарб ладову теорію, але так як він її пояснив то ужас просто…

Лисий | 30.01.10 14:08:26 | #

ну от власне)))

Matvik | 30.01.10 00:36:31 | #

Лічно я махав вчити всі лади. На слух воно простіше)

Лисий | 30.01.10 00:38:05 | #

почітай цю шнягу Сатріані, він там базаре, шо його вчитель казав, шо насправді вчиш це тільки для того шоп краще виразити свої музичні образи

Matvik | 30.01.10 00:42:00 | #

Нє, ну то само собою)) Але я лінуюсь, хоча то треба б вивчити

Лисий | 30.01.10 00:50:15 | #

як я вас розумію, чудово розумію (С)

MarkX | 30.01.10 01:08:57 | #

я чогось не розумію чи шо…лад. шо ти хочеш про нього вивчити? фізичну інтерпретацію? чи використання? чи зміну звуку? чи шо? я просто не розумію шо там складного!!!

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 01:19:23 | #

хочу вивчити коли і як який лад використовується, які ноти і чому в кожному з них знаходяться.
що з ними можна витворяти

MarkX | 30.01.10 02:22:12 | #

капєц.це вчити не треба. воно запамятається коли ти будеш то використовувати. вивчи назви нот і які з них мають дієзи бемолі. вивчи назви струн. кожен лад піднімає тон(pitch) звуку на півтона(якшо не знаєш шо це - навіт ьне знаю як пояснити - одиниці вимірювання звуку в 12бальній шкалі + октави. то саме шо на піаніно з 4орної клавіші пеерйти на насутпну білу) шляхом скорочення довжини струни і цим послиенням її дзвінкості(я то4но не знаю, але помоєму фізика каже шо тоді вона швидше коливається і тому виходять вищі ноти - це залежить від довжини і товщини стурни).
кожен лад викоритсовується тоді коли треба взяти конкретну ноту.наприклад при стандартній настройці гітари треба взяти 3 лад на стурні ля шоб дістати ноту до(базова нота ля - 0 лад - пересунутись на 3 вперід маєш ля# - сі - до). при різних настройках тйо сам лад дає різні ноти. як бачиш лади звужуютсяь ближче до кінця грифу. ці відстані має передбачити гітарний майстер, звуженян повязане з фізичною інтерпретацією звуку.
шо з ними можна витворяти? - затискати, зачіпати, бити по них. перший спосіб найпростіший - проста гра на гітарі різними стилями. другий - флажилєт. його добре чути на 5, 7, 12, 17, 19 ладах і десь над круглою діркою тою(12 лад - то4на середина стурни - флажилєт тут дає звук рівно на октаву вище від пустої стурни(в правильно зробелних гітарах), 5 - середина між 12 і початком 17 - тд, 7 - кінець першої третини стурни, 19 - кінець дугої третини, 4 - кінець першої 1/5, 9 - кінець другої 1/5, 16 - кінець 3/5 і ше є місце де ладів нема де є кінець 4/5. по третинах і пятих звук ділиться рівно і в всіх цих місцях дає однаковий тон) третій спосіб - я його називаю "флажилєтинг" - це поєднання тепінгу і флажилєту. ну думаю тоіб вже забагато це буде.
можливо є ше кісь призначення, про які я не знаю, але думаю зараз вони тобі не знадобляться. вивчи базове спочатку.

Лисий | 30.01.10 02:24:35 | #

а ше "свистки" можна робити "палм гармонікс" здається. але то тебе шось не туда понесло)

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 13:55:16 | #

дякую, ну ноти на гітарі я знаю і про флажилєти теж…
але не шарю що це за іонійський, дорійський…і т.д.
Їх тупо як гамми вчити чи як?
Тоді чому вони називаються лади, а не гамми?

п.с. з чайніків не ржуть(це так для профілактики)

Лисий | 30.01.10 14:07:09 | #

утрірувано пояснюю - гамма ДО-мажор, а в ній лади - дорійський, фригійський, іонійський, тощо

MarkX | 30.01.10 14:10:55 | #

якби я з тебе ржав я б інакше це все написав.як на мене я доволі досутпно все пояснив. тим бліьше це вже справа кожного чи він рже з чайника чи нє.

Трамбулямбулямбус | 30.01.10 14:33:55 | #

дякую

Трамбулямбулямбус | 31.01.10 00:36:05 | #

Усьо, я роздуплився, тепер пректіс

thx to PacyuchinA