Акція непокори: молодь за свої права

| 72 | Розділ: Інше | 3 червня 2009 23:34

Докладніше тут http://vkontakte.ru/club9968466

А якшо коротше то:
Завтра, в четвер 4 червня, відбудеться похід колони від пам'ятника Іванові Франку до міської ради. Там відбудеться театральне дійство покликане призупинити постанов №369 і №133 та розпорядження №416-р Кабінету Міністрів, а також наполягають на проведенні повноформатних консультацій зі з приводу зазначених документів зі студентськими та молодіжними організаціями України.
Такі акції протесту відбуватимуться синхронно у великих містах України.

Зустрічаємось о 15:00 в четвер 4 червня біля пам'ятника Іванові Франку.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

EmperoR | 03.06.09 23:40:55 | #

молодь! молодь! чого ж ви з часом так прогадуєте завжди

Лисий | 03.06.09 23:45:26 | #

http://www.terminally-incoherent.com/blog/wp-content/uploads/2007/09/slowpoke.gif

EmperoR | 03.06.09 23:49:08 | #

http://i40.tinypic.com/349ayxj.jpg

tjata | 03.06.09 23:45:23 | #

SONze | 03.06.09 23:51:01 | #

а тятка всьо в свому репертуарі

пуашок | 03.06.09 23:53:21 | #

а хто сказав, що молодь має якісь права?

tjata | 03.06.09 23:54:41 | #

а треба в когось питатись?

ALEXandrus | 03.06.09 23:59:42 | #

Про шо акти хоть?

tjata | 04.06.09 00:07:32 | #

Тут все написано http://vkontakte.ru/club9968466

сокира | 04.06.09 00:25:53 | #

ви шо, так навмисно? чому саме завтра? вас купив промінвестбуд? (

як протестувати, то протестувати цілий день. приходьте зранку на цю акцію:
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=15647

сокира | 04.06.09 00:30:47 | #

а на які спеціальності держзамовлення скоротилося?

tjata | 04.06.09 00:31:14 | #

та воно ж в різний час.. можна і туда, і туда.. і совість чиста буде шо дві акції підтримав) якби не було, а ці дві дійсьно важливі

Abiturient | 04.06.09 08:21:37 | #

А я вас абсолютно НЕ підтримую!
То сволочі прогулюють пари, а викладач, який і так має понаднормове навантаження, повинен з ними відпрацьовувати безкоштовно (тобто оплата 1 раз, а працює 2)?
Побували б ви в шкурі викладача, то знали б, що це таке. Скатіни.

Abiturient | 04.06.09 08:26:54 | #

А відносно скор. держ замовлення на кілька років теж правильна річ: у роки народження теперішніх вступників настала демографічна криза.

Зрештою, якщо навіть відкинути цей аргумент, то це через конкурс покращить успішність.

сокира | 04.06.09 10:09:44 | #

ну і також закрили багато липових закладів, у яких була халявна ліцензія.

Mephisto | 04.06.09 14:08:45 | #

+1 до обох пунктів ;)

d|D | 04.06.09 08:34:49 | #

Деколи люди прогулюються пари, через те, що на них нічого не вчать )))

сокира | 04.06.09 10:07:16 | #

то це треба проводити аудит конкретних викладачів, а не прогулювати пари.

ЕЙп | 04.06.09 10:04:49 | #

Я б тебя пристрелил и меня б не посадили.

Abiturient | 04.06.09 11:52:00 | #

Та я знаю, що ти далбайоб, який гордиться тим, що його дідуля під час війни вбивав людей.

ФіZя | 04.06.09 12:24:11 | #

ууу.. А это ты зряя..

ЕЙп | 04.06.09 12:26:08 | #

Ебало прикрой, гомнюк сцука! Мой деды не воевали. Моих прадедов вообще розстреляли потому потому, что они не нравились таким уебкам, как ты.

А за слова ты ответишь.

Abiturient | 04.06.09 12:39:48 | #

Стоп. А хіба це не ти писав у статті, створеної десь 8 травня, що твій дід на війні десятки людей вбив і ти цим гордишся?

ЕЙп | 04.06.09 12:46:22 | #

ТЫ ЧТО БЛЯТЬ ДАЛБАЙОБ!?!?!?!?!

Abiturient | 04.06.09 12:50:29 | #

Упс. Відкрив ту статтю. Не ти. Забираю слова назад.

Хоча, ні не забираю. Поясни, що розуміти під "Я б тебя пристрелил и меня б не посадили".

ЕЙп | 04.06.09 12:59:20 | #

ТАК, БЛЯТЬ, ТЫ СНАЧАЛА ШТАНЫ СНИМАЙ, А ПОТОМ СРИ!!

Я тебе ничего обьяснять не буду. Были бы мозги, сам бы понял. Бля 25 лет, а такой тормоз. Хуле платить преподам за пересдачи? Это типа легализация взяток? Подумай.. Бред это все.

А отвечать ты, всеравно, будешь..

Abiturient | 04.06.09 13:06:47 | #

"А отвечать ты, всеравно, будешь.. відповісти"
Гамно вапрос. На забудь спочатку перечитати всі свої коментарі у цій статті до мене.

ЕЙп | 04.06.09 13:09:37 | #

блять.. Ты мне кактус напоминаешь…
Он тоже вроде такой остряк, а мозгов то нету.

Abiturient | 04.06.09 13:35:05 | #

Ти людської мови не розумієш? Я не про перездачі пишу, а про відробки (пропущених занять). Це є абсолютно різні речі. Дуже жаль, що ти у свої 17 чи скільки там років досі не розумієш, що це таке.

Hippie | 04.06.09 14:01:19 | #

як він може розуміти, коли він ще в школі має бути?

ЕЙп | 04.06.09 22:54:46 | #

да, я в 8 класе.

ЕЙп | 04.06.09 22:55:35 | #

все ты меня убедил. Крутой

сокира | 04.06.09 10:09:03 | #

шось таке я теж думаю.
все регулюється точково і своєю відповідальністю.

Miklos | 04.06.09 11:48:24 | #

+1

пуашок | 04.06.09 12:22:50 | #

тада. студєнтішкі абалдєлі в канєц

Matvik | 04.06.09 22:57:25 | #

Та нє, відпрацьовувати ясно, шо не треба. ПРосто самі хай вчать

N@tylka | 04.06.09 10:50:05 | #

взагалі це дуже складно вміти зацікавити студентів своїм предметом..і зробити так шоб вони його не прогулювали..в нас є таких декілька..але то дуже мало)

Abiturient | 04.06.09 11:19:10 | #

A на влдробках цікавіше стає?

Поставте себе на місце викладача. Уявіть, вантажите ви вагони. Потяг поїхав, потім десь перевернувся і товар побився. А вам кажуть знову навантажити, але безкоштовно, бо товар до місця призначення не дійшов.

Abiturient | 04.06.09 11:35:08 | #

ПС; крлим викладача є ще лаборант чи ін. обслуговуючий персонал, який аж ніяк не винен, що пара не цікава, та все ж змушений працювати.

пс2 - якщо через розпіздяїв викладач тратить відробками час, який би мав присвятити підготовці до пари, то та пара буде не цікавою, відповідно, породжує згідно вашої логіки прогул. От і виходить, що самі собі підсираєте.

Та й, зрештою, студенти при поступлені підписують договір. Отже прогул - порушення і ні не держава, ні не викладач тут не винен.

Bazzillio | 04.06.09 11:49:27 | #

коли людина іде вчитися, то її не треба зацікавлювати, вона повинна розуміти чого вона у вищий навчальний заклад пішла

взагалі БРЄД. в нас савковий підхід, що всі повинні мати вищу освіту. Тому у вузах опиняється купа зайвих людей, а через це падає загалом рівень навчання.
падіння держзамовлення на 10% - це взагалі мінімальне в порівнянні з тим, що потрібно на ринку праці. і взагалі держ. замовлення повинне зобов"язувати відпрацьовувати на державних роботах там, де це можливо. карочє, непочатий край роботи з освітою.
хоча бабки за прогули двоякке питання. хоча загалом справедливе стосовно бютжетників - якщо дежава платить гроші за твоє навчання, а ти забиваєш хуй, то повертай гроші

ALEXandrus | 04.06.09 23:25:27 | #

+піцод

Land | 04.06.09 12:41:07 | #

круто, ты поступаешь в университет, а тебя там еще должны и чем-то заинтересовать, и удержать ?
не интересно, забираешь документы, на твое место найдется человек, которому интересно будет, и преподу не надо будет лезть и кожи вон, что бы удержать студента на паре, и более ответственный и знающий сотрудник потом выйдет в той или иной сфере

d|D | 04.06.09 12:31:17 | #

Щоб вони не хотіли цим законом досягти, робиться все тільки для того щоб набити кишені…

Abiturient | 04.06.09 13:04:37 | #

"Набити" кишені, чи зробити нормальну оплату викладачам?

От тебе безкоштовно хтось щось вчить? От прив'яжемо до нашого сайту тему. Ідеш ти до викладача по барабанах. За годину 30 грн (чи скільки там). Обгрунтування - він, щоб уміти навчити потратив час. А виклада у ВУЗі не тратив час? Спочатку закінчив ВУЗ як студент, пішов на 3-4 роки на аспірантуру, захистив дисертацію, попрацював спочатку асистентом, а вже згодом дали звання доцента (мінімум 5 років стажу, тобто це десь, коли вік 30 років). Щоб мати професора ще над докторською кілька років посидів (це паралельно до того, що по 3-4 пари в день, ще й аспірантів, дипломників і курсовиків виховує). І повинно бути 10 років після отримання звання доцента. Тобто мінімум вік 40 років, більшість яких присвячено навчання себе та інших.
І така людина має безкоштовно іти на відробки? А сім'ю чим годувати має і взагалі бачити ту сім'ю?

d|D | 04.06.09 13:15:09 | #

його ніхто не змушував іти і вчити, вчителям завжди тяжко жилось так шо не треба тут піднімати теми *чим годувати сімю*…

Abiturient | 04.06.09 13:23:22 | #

О, то виявляється студік, який прогуляв пару є правий, а викладач є неправий?

Знаєш, в мене на факультеті останнім часом багато студентів прогулювало пари. Потім прийшли на залік і кажуть "так ми ж оохоронцями працюємо вночі. А зранку змучені і йдемо спати, тому до вас на пару не попадаємо". Це, хочеш сказати, нормально???
Питаюся ще раз, ти б особисто працював вдвічі більше, ніж передбачено умовами договору? Якщо так, то я знайду тобі роботу. Один день працюватимеш за оплату, другий безкоштовно. Тобі подивимось, як заговориш.

d|D | 04.06.09 13:30:46 | #

Ну я особисто працюю і приходжу на пари після роботи, ну але є різні люди… Працював би і працюю, бо маю на роботі деколи теж ситуації яких би не мало бути і роблю там купу справ які б по суті не мав би робити, але я знав на, що йду і не маю рожевиж окулярів, що все буде як я хочу чи так я написано, так само і вчителі знали на, що вони йдуть… Я не хочу сказати, що мені до поясу на вчителів і як в них там життя іде, але цим документом вони ніфіга не змінять і це факт…

Hippie | 04.06.09 13:34:51 | #

насправді ви трохи не про те говорите:
1. Викладач має працювати нормовано.
2. Студент має право вільно відвідувати заняття.

Відробки треба скасувати.

d|D | 04.06.09 13:37:32 | #

Ну вот це вірно написано…

Abiturient | 04.06.09 13:45:09 | #

Відробки, скажімо, на філології чи ще чомусь справді не потрібні. Але ж от відробки студентів медиків??? Я б не ішов до такого лікаря, який практичні заняття пропустив, а тепер на мені буде практикуватися.

Bazzillio | 04.06.09 13:50:29 | #

ну, мєдіків я би взагалі виділив окремо - коли помилиться молодий економіст, то нікому біди не буде, коли архітектор заплужить, то є перевіряючі інстанції, а якщо помиляється молодий лікар, то може покалічити чиєсь життя. Жаль, що самі студні меду рідко про то задумуються

Mephisto | 04.06.09 14:17:37 | #

А коли інженер з проектом якогось моста до прикладу?

d|D | 04.06.09 13:54:38 | #

і тут логіка є ))) але я думаю, що більшість людей яка ходить на практичні теж не сильно там напружується ))

Matvik | 04.06.09 23:01:47 | #

Ну не скажи. ПРинаймні, на старших курсах напружуються

ALEXandrus | 04.06.09 23:29:39 | #

Зазвичай якщо мають потенційного роботодавця і вимоги

Matvik | 04.06.09 23:02:58 | #

То то саме, шо лаби в нас - зробити мусиш все одно. А теоретичні знання він і сам може отримати окремо

Abiturient | 04.06.09 13:42:25 | #

Не забувай, якщо викладач працює понад норму (для доцента це 600-800 годин, але працює дехто і 900, не враховуючи відробок), то якість втрачається. Студентам виділили час для навчання? Виділили. Від армії відстрочку мають? Мають. Степуху тим, хто вчиться платять? Платять. Так які проблеми? Хочуть працювати - хай працюють, хочуть гуляти - хай гуляють, але у вільний від навчання час. Нафіга ж тоді було йти "вчитися"?

d|D | 04.06.09 13:47:22 | #

я ось погоджуюсь з тим, що хіппі написав і думаю так усім краще буде…

Land | 04.06.09 13:50:16 | #

600-800 годин хуясе о_О, это за какой период??

Abiturient | 04.06.09 14:04:22 | #

За рік.
Це 35 робочих тижнів (18 у 1-му семестрі, 17 у 2-му). Тобто 175 робочих днів (якщо мінус вихідні, то десь до робочих 170 днів). На аспіранта дається всього лише 25 годин на рік (це пів години на тиждень, але хороший науковий керівник мало не щодня з аспірантом прцює по 2 годинки, тобто з сотню докидає, щоб виховати хорошого послідовника).
Дипломник - 27 годин, курсовик лише 3 (звісно, викладач явно на них не 3 години тратить, а на порядок більше).
Тобто при мінімальному навантаженні з 2 пари в день є. При реальному - 3 пари, аспіранти, дипломники, курсовики.

І крім того викладачі зобов'язані займатися наукою. Коли? Мій науковий керівник виходить з роботи іноді об 11 вечора. По суботах приходить накою позайматися. Докторську пише вдома в неділю.
То їм ті відробки нафіг не потрібні (особливо, коли ще й з них нічого нема).

Land | 04.06.09 14:11:09 | #

а ну тогда нормально :)

Hippie | 04.06.09 23:05:35 | #

от у мене тоді питання: і як ти встигаєш стільки часу просирати на рокльвів?

Mephisto | 04.06.09 14:15:38 | #

Якщо всі керуватимуться такою логікою, то наступне покоління нікому вчити буде

Matvik | 04.06.09 23:01:19 | #

Ти тут в корні не правий

Abiturient | 04.06.09 13:53:02 | #

А що поганого у тому, щоб брати гроші "за надання бібліотеками послуг з користування літературою понад установлені терміни"?
Дали на певний термін. Почитав. Треба ще - прийшов здав і якщо замовлення кимось іншим на цю книжку нема (книжок кілька, а бажаючих можуть бути десятки), взяв знову.
Не хочеш дати іншим користуватися цією книжкою - плати гроші, які підуть на поповнення бібліотеки книжками, зокрема купівлю ще такої ж книжки книжки, якщо вона така вже важлива.

d|D | 04.06.09 13:55:12 | #

не ну тут все норм )

Hippie | 04.06.09 14:00:35 | #

так він має на увазі, шо то аналогічні ситуації і прєпод як книшка

Matvik | 04.06.09 22:58:59 | #

Абітурієнт просто вже ближче до прєпода, ніж до студента)))) А по-суті, чув, що держзамовлення зменшиться лише на всякі бристи-економісти, якіх і так, як гавна. Сумніваюсь, наприклад, шо на фізфак менше брати стануть студаків

ALEXandrus | 04.06.09 23:31:45 | #

Матвік тебе цуко побити?))

Matvik | 05.06.09 00:04:49 | #

Нє, бо я, сцуко, правий)))) А нафіга стільки тих спеціальностей? Економісти потім клерками в банку працюють, в ліпшому випадку. Посто дурна мода, то чого на неї державні гроші тратити? Якісь технологічні спеціальності ліпше розвинути

Matvik | 04.06.09 23:01:06 | #

А відробки - ф топку, це брєд якийсь. Не прийшов студент на пару - ну то не прийшов, його проблеми. Нафіга шось відробляти, і ше й прєподів харити тим?

RauS | 04.06.09 23:05:58 | #

вакарчюка фпізду, але я мав в сраці ваші всі акції непокори, бо то всьо то саме шо в кокаколу пердіти.