81 розроблений спеціально для перегрузу і звучить відповідно дуже класно само на перегрузі, а на кліні повний порохняк - сухо і тріскуче.
85 має дуже ларну серединку і на перегрузі немає такого саунду як 81, хоча також звучить гарно. имхо більше підходить для встановлення в позицію "нек" , особливо якщо треба тру звук)))
сам використовую якраз таке розташування і дуже задоволений)
немає за що. доречі тут не активна електроніка, це активні датчики.
Активна електроніка (активний темброблок) - це коли пасивні датчики, а попередній підсилювач вмонтовано в плату темброблоку.
Акдивні датчики ЕМГ - попередній підсильвач вмонтовано в сам датчик, датчик екрановано і герметично залито. ЕМГ являє собою самий надійний активний датчик в світі.
шось я розігнався…)))
Бльо! Та я в курсі, що ЕМГ-рулить…В мене стоять EMG-ESP шось там…Но мені бракує потужності звуку…Ось я і вирішив поставити шось інше.Але поки ше не знаю шо.
почитай статью, там написано про принцип работы как пассивных, так и активных датчиков (я когда-то ее уже постил )
http://www.guitar.ru/articles/pickup/secrets-2/
актив чи пасив? - то питання швидше теологічне, ніж технічне )))
довіряти/не довіряти там нема чому. просто дорожчий активний темброблок буде якіснішим (як і абсолютно все решта).
це просто різні підходи до формування гітарного звуку.
хтось любить тільки (!!!) пасивні сінгли (страт) і тільки (!!!) ламповий весь тракт. і твердить шо це тру а емг ацтой.
а хтось і сам інструмент фарширує складнющою електронікою (і звукознімачі і преамп/темброблок) і далі обробляє звук супернакрученими цифровими процесорами - і також звучить "тру", і т. д. ))
в обидвох випадках справа в ціні. як дешевий хріновий цифровий процесор може назовсім відбити охоту до цифрової обробки звуку, так і хріновий пасивний інструмент і ламповий апарат може породити огиду до всього пасивного/лампового.
от і все.
від себе додам лише:
активні звукознімачі дають широкий рівний спектр, так би мовити, "сировину" для хорошого звуку, який ще треба сформувати іншими пристроями. тому для активних звукознімачів є бажаним хороший активний темброблок (тому що він гнучкіший і ефективніший в даному випадку) + бажано мати хороший преамп або процесор. далі - напівпровідник чи лампа - по шарабану, звук і так вже зформований ;)
пасивні звукознімачі вже мають сформований звук (в кожного - свій). побутує твердження що саме пасивне формування звуку - оце "тру". хто зна, може й так. в кожного свій шлях. в цьому випадку до повного щастя потрібно лише добрий інструментальний шнур (!!!) і простий але хороший ламповий (бажано) апарат (комб/стек).
Як все складно. Звузимо суть проблеми: В мене інструмент з пасивними датчиками.Для того, щоб поставити на нього активні звукачі ще щось доставляти треба? Якшо так, то що саме?