Запис Живих Барабанів.Дешево!!!!!

| 187 | Розділ: Продам/куплю | 4 грудня 2008 12:41

Студія "Лептон" По заявках трудящіх (минула стаття форуму,де багато хто виявив недовіру якості електронним барабанам) придбала комплект мікрофонів,стійок,шнурів і всбого необхідного щоб писати живу ударку.

Унікальність пропозиції полягає в тому,що ми виїждаєм у вашу любиму репитиційну базу і записуємо ваші ж барабани прямо на місці.

Ціна такої послуги буде 50 грн/год.мінімальне замовлення 2 години.

Як завше ви маєте опцію приїхати до нас і записати електронні барабани.Решту інструментів можна писати на місці або в приміщенні студії "Лептон" (більш пріорітетно з точки зору якості)

Ласкаво просимо!
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

modnik | 04.12.08 13:21:00 | #

о…класно) в скільки мікрофонів і шо за мікрофони в наборі?

Zeppelin | 04.12.08 13:39:35 | #

AkG 112 D (vintage bass drum mic) Audio-Technica AT2021 (2 Overhead,1 hi-hat) Auidio-Technica 4mb dynamic drum mics

Zeppelin | 04.12.08 13:40:55 | #

Shure Sm 57

в сумі 9 міків.

Matvik | 04.12.08 17:13:32 | #

А на бочку?

Matvik | 04.12.08 17:13:57 | #

Ой, соррі, втикнув)

Matvik | 04.12.08 17:14:35 | #

Тим шуром що підзвучується?

V.I.C. | 04.12.08 14:23:24 | #

можна якісь контакти пліз?

фойнісінько | 04.12.08 14:24:32 | #

як на мене барабани треба в студіі писати, де все налаштовано, і приміщення відповідне, а на репах що там???!!!! обшивку приміщення для запису не будите возити з собою!

Shkarpetok | 04.12.08 14:35:26 | #

+75476666634211

STRANGER | 04.12.08 14:46:38 | #

яка бля різниця, де писати??! головне, шоб барабанщик міг зіграти!

фойнісінько | 04.12.08 14:53:53 | #

вміння іграти дуже важливо, Шумахер на тавріі б нестав чемпіоном!!

Matvik | 04.12.08 17:04:55 | #

Хм… В тебе великий досвід запису, я бачу)))

punker | 04.12.08 20:41:47 | #

кстаті в нього є досвід :)

Matvik | 04.12.08 21:00:57 | #

Гг…))) Ну добре, а чого ж питається, яка різниця?

Graves | 04.12.08 21:48:02 | #

ну написано ж дешево, відповідно для дешевеньких записів підійде, якшо скажімо все решта вдома прописується на слабому компі

vasyaimmortal | 04.12.08 14:41:28 | #

1 мікрофон в бочку і 2 в руки)

фойнісінько | 04.12.08 14:58:20 | #

варіант, підзвучувати кінчики поличок і бочку, всього 3 мікрофона треба!

Matvik | 04.12.08 17:24:25 | #

Ідеальний варіант

real_noname | 04.12.08 17:48:18 | #

1 в бочку і по мікрофону примотати до кожної палички

ALEXandrus | 04.12.08 20:26:09 | #

Нафіг палички? Мікрофонами

Matvik | 04.12.08 21:01:49 | #

Треба розробити спеціальні мікрофони, з габаритними, пружніми і ваговими характеристиками паличок)

ALEXandrus | 04.12.08 21:03:58 | #

І з пластиковими накінечниками)

Matvik | 04.12.08 21:38:09 | #

Наконечники мають бути чутливими до ударів, з п"єзоелементами

madness | 04.12.08 14:58:37 | #

хмм… а кто будет звукоизолировать ударку на моей любимой репетицийке?
и с чего вы взяли, что у меня вааще есть более-менее норм ударка-то? =)

фойнісінько | 04.12.08 14:59:23 | #

во во!!

Zeppelin | 04.12.08 16:50:10 | #

У всіх є вибір. моя справа надати можливість. Судячи про ваші відгуки у більшості з вас є дуже багато грошей на запис (ви відразу цілитесь на дуже круту студію,тоді дивно для чого ви взагалі сюди писали) або є пропозиції запису дешевші з кращими умовами (заглущене приміщення ітд..).
Зауваження щодо приміщення: якщо стеля 3м і більше і якщо площа кімнати більша за 20м. квадратних то природнє відбиття звуку від стін (реверберація) створить тільки позитивне відчуття обєму у записі.
Якщо ж хірові барабани,то тут я нічим не поможу поки.

Мені взагалі інтересно було подивитись як все діло розвивається: 35 грн за годину на електронних драмсах побрєзгали,50 грн на живих але по репетиційках також бачу стидяться,видно вам всім треба заглушену студію,з крутими барабасами і комбіками за 150 грн/годину.І в тому випадку я сумніваюсь що найдуться довольні,а навіть як і найдуться то вони не будуть мати грошей на запис.
Тому інтересно: чи тут всі навколо такі круті музиканти що їм потрібен тільки найкращий звук і ніяких компромісів (бо вони дають багато концертів і зароблять уйму грошей,так як в них купа щасливих фанів)
Або тут одні гімнярі,які і грати не вміють,і слухають їх тільки такі самі гівнярі понапивавшись до відсутності свідомості,а пишуть вони по статтях на форумах не тому шо їм треба запис,а тому що в них афігенне почуття гумору і немає в них більше заняття (замість того щоб музику писати) як сидіти і срати в каметнах.
Надіюсь всі зрозуміли що до чого.

Matvik | 04.12.08 17:11:23 | #

Я б не був таким жорстким в коментах, оскільки це відбиває клієнтуру

madness | 04.12.08 17:37:32 | #

ахуенный Пи-Ар ход. уже бегу к тебе.

Matvik | 04.12.08 17:08:40 | #

Звичайно, дана пропозиція може мати певний попит, і не є зовсім безкорисною. Я б радив використовувати такий метод при записі вдома, бо барабани вдома не запишеш. Проте, звичайно, дуже важливим питанням при запису ударних є саме приміщення, де він проводиться. Ну і якість установки теж, звичайно… Тому, як на мене, добитись нормальної якості в таких умовах все ж не вдастся, хоча, для малобюджетних записів - саме те, що треба.
П. С. Може хто підкаже, де в нас дійсно якісно пишуть барабани?

modnik | 04.12.08 18:57:32 | #

П. С. Може хто підкаже, де в нас дійсно якісно пишуть барабани?
ICQ 405-710-048 пиши

ALEXandrus | 04.12.08 20:28:42 | #

Сторушко сподобалось, єдине що ціна зараз кусається через валютні курси)

ALEXandrus | 04.12.08 20:46:36 | #

В Туристі непогано пишуть, дешевше вроді. Але там сама ударка Сонор 2007 з дешевими пластами звучить не ахті, плюс оверхеди трохи слабуваті. В Старушці ударка класна, стійок скіки хош, словом - більше сподобалось. В обидвох конторах спокійні і виважені звукачі, приємно працювати

Matvik | 04.12.08 21:02:55 | #

В Туристі пишуть, вже ж, поки, не на високому рівні, через те, що нема можливості багато канального запису. Звичайно, для демок зійде. Зато там найкраща рєпа

ALEXandrus | 04.12.08 21:07:10 | #

Зрештою в Туристі і ціни нижчі на порядок) В них найкраще мабуть писати демки всією групою при обмеженому бюджеті
Ну ненаю щодо репи, мені (в плані драмів) значно більше подо Старушка. Жаль тіки в скрипочника на неї алергія, ніяк визвучитись там гарно не получається)) Зате Погулянка, звичайно ж, ховається

Matvik | 04.12.08 21:37:34 | #

В Старушці крутіший апарат, але заглушка, на моє суб"єктивне вгаження, на Коновальця крутіша набагато. Драми десь однакового рівня, судячипо відгуках барабанщиків, зато на Коновальця вони звучать набагато тихіше, що є серйозний плюс. Ну і бочка - упоєніє

ALEXandrus | 04.12.08 23:12:08 | #

бочка - лялічка, така крастова тичка, ммм… Зато томи трохи гавно по звучанню (імхо, ну не подобається)

Matvik | 05.12.08 01:30:13 | #

Ну, томи - то далеко не головне, як на мене

aliens | 04.12.08 23:18:17 | #

Ударка в туристі крута, набагато краще звучить ніж ямаха в старушці, тільки от пластики поміняти і буде шик

Bazzillio | 05.12.08 09:39:14 | #

єфім купив Рекордінг кастом чи ні?
2007 сонор аж так крут*

Matvik | 06.12.08 12:32:59 | #

Не знаю, але всі мої знайомі барабанщики хвалять ту ударку

gringov | 04.12.08 22:18:56 | #

старушка-не серйозно! одна ударка на концерт,репи, запис! Ніх…не серйозно!!!!

Matvik | 04.12.08 22:54:04 | #

З таким самим успіхом можна сказати "одна гітара"… Якшо ударка хороша. то чому вона має не звучати добре, незалежно від того, де її юзають?

ALEXandrus | 04.12.08 23:09:13 | #

В принципі ти правий, в ідеалі було б інакше. Але все ж ударка там і як на запис досить класна, мені дуже сподобалась

Zeppelin | 04.12.08 17:31:24 | #

Якщо клієнт відноситься до другої категорії моєї класифікації,то хай ображається,я не люблю з такими мати справу.
Першої категорії у львові у нас просто нема,імхо.
Я надіюсь на просто розумних людей,які тверезо оцінють свої можливості і потреби і вибирають оптимальні рішення.

madness | 04.12.08 17:38:29 | #

Якщо клієнт відноситься до другої категорії моєї класифікації,то хай ображається,я не люблю з такими мати справу.
Першої категорії у львові у нас просто нема,імхо.


ааааааааааааааа +++)))))

перевожу на нормальный язык:
я никому не нужен, так как вы все долбоёбы, но тем не менее, полностью понимая, свою проф непригодность буду ушнить и харить!

Zeppelin | 04.12.08 17:48:15 | #

Якщо ти не розумієш як вигідно можна скористатись з моєї пропозиції то я не прошу тебе тут викладувати свої переклади.

efim | 04.12.08 17:34:28 | #

не професійно.

Matvik | 04.12.08 17:50:43 | #

Ну, вони ж і не претендують на професійний запис, я так розумію

Zeppelin | 04.12.08 17:56:57 | #

Повторюю,знову для тих хто в танку: більшість людей тут мітять на професійний запис.голівудська якість їм потрібна.

Matvik | 04.12.08 18:00:21 | #

Ну не треба перекручувати слова. Мається на увазі, що рівень демки, а не альбому, тепер ясно, надіюсь?

Zeppelin | 04.12.08 18:00:59 | #

Є така штука як маркетинг,коли продуктам присвоють міфічні якості і можливості,і задопомогою массмедіа навязують цю думку іншим.Хто сам не пробував,(а якщо зовсім зле з мізком то і пробування не поможе) то гарно цю лапшу проковтує і себе дурить і інших.
Фішка в тому щоб розуміти без допомоги тих людей які звукозаписують/продають апаратуру що саме собі потрібно.
Я з 8 років з головою був погружени

Zeppelin | 04.12.08 18:12:07 | #

Є така штука як маркетинг,коли продуктам присвоють міфічні якості і можливості,і задопомогою массмедіа навязують цю думку іншим.Хто сам не пробував,(а якщо зовсім зле з мізком то і пробування не поможе) то гарно цю лапшу проковтує і себе дурить і інших.
Фішка в тому щоб розуміти без допомоги тих людей які звукозаписують/продають апаратуру що саме собі потрібно.

Як це людина може розуміти не маючи знань в області фізики,електроніки,електроакустики?
Які та людина може контраргументи противопоставити у відповідь психологічній атаці під назвою маркетинг?

Я з 8 років з головою був погружений в заняття радіолектронікою,звукотехнікою.радіогурток,пізніше політех (електрофізичний фак,Напівпровідникова Електроніка)
І весь цей час я експерементував,пробуав,робив лампові підсилювачі,примочки ітд. Паралельно з тим я програмував,вивчав музичний софт.Тільки по кубейсу я прочитав 3 товстенних книжки щоб навчитись записувати.Скільки я форумів музичних перечитав,статтей про зведення,утворення звуку ітд.
Граю на гітарі не гірше за будь-кого в нашому львові.
І це все для того щоб якийсь засранець який знає 2 акорди розказував мені про мою профнепридатність?!?

Matvik | 04.12.08 18:53:55 | #

Перепрошую, це ти мене засранцем назвав??? Я всього лиш намагаюсь поснити, що не можна розраховувати на професійний запис барабанів, якщо маємо непридатне для цього приміщення. І якісна апаратура і крутий звукач тут не поможуть, хіба я не правий?

Zeppelin | 04.12.08 19:34:21 | #

птіца гаварун-атлічаєцца умом і сообразітєльностю )
ти говорив про профнепридатність?
якщо ні то з чого ти вязв що засранець то про тебе?

А нарахунок запису то я до того,що для науки того рівня яку представляєте ви-електронні барабани то за щастя,ну але якщо ви щовсім круті і маєте більше грошей то пишем акустику,але параметри приміщення аж ніяк не будуть домінантним і рішаючим фактором який зробить вашу запис таким афігенним.

Matvik | 04.12.08 19:37:25 | #

Просто тоді треба було про засранців писати у коменті, відповідному тому, в якому говорилось про профнепридатність, от і все

Matvik | 04.12.08 19:39:28 | #

Тобто, ти хочеш сказати, що якість буде однаковою, незалежно від того, де записати барабани - В підвалі з голими стінами без заглушки, чи в студії з хорошою заглушкою?

Zeppelin | 04.12.08 19:45:21 | #

Якщо обєм приміщення великий то заглушки непотрібно.

punker | 04.12.08 19:51:38 | #

ггггг…і получиться запис з піздатейшим ревером :)
як When The Levee Breaks

Matvik | 04.12.08 19:58:21 | #

Все ж таки, там вони писали далеко відставленими мікрофонами, а не у великому приміщенні (наскільки мені відомо, може і помиляюсь). Тому не факт, що ефект буде саме такий

punker | 04.12.08 19:59:12 | #

я ж з іронією пишу :)
ясне діло шо Цепу далеко до такого запису як робили Цепи

Matvik | 04.12.08 20:01:02 | #

Ну чому далеко? Просто треба грамотно організувати, все ж таки, Пейдж був геніальний продюсер… Я взагалі не шарю, чо він на мене наїхав, вроді ж не обсирав нічого

Zeppelin | 04.12.08 20:03:27 | #

Знову повна профанація: зwhen the levee breakes писалося взагалі 2ма мікрофонами (оверхедами) і ПРОСТО НЕБА (там ше спочатку в паузі чути як пролітає літак)

Matvik | 04.12.08 20:17:26 | #

Можна джерело? Я не настоюю на істині в останній інстанції, просто це діло про Мікрофони в холлі вичитав на якомусь досить серйозному сайті (не пам"ятаю, на жаль, на якому)

Zeppelin | 04.12.08 20:25:24 | #

мені не в кайф тебе вчити.роби свою справу-грай і роби музику.інші будуть робити свою-записувати і зводити.

Matvik | 04.12.08 21:03:58 | #

Не треба мене вчити, мене це питання конкретно цікавить, щоб я точно знав, як воно було насправді, чи то кримінал? Якась дивна реакція

Matvik | 04.12.08 20:00:08 | #

Репетиційок в нас небагато з великим об"ємом, погодься. А великий зал дає, скоріше за все, певний ефект, воно, звичайно, кльово, але не завжди потрібно

Zeppelin | 04.12.08 20:04:44 | #

якщо звук знімається багатьма мікрофонами то цей ефект зводиться тільки до позитиву,тому що мікрофони впритул знімають тільки свої барабани

Matvik | 04.12.08 20:13:54 | #

Добре, тут треба слухати, мабуть

Matvik | 04.12.08 18:58:18 | #

>Граю на гітарі не гірше за будь-кого в нашому львові.
Я розумію, що ти, можливо, і на рівні граєш, але казати таке - несолідно, як на мене

Zeppelin | 04.12.08 19:39:51 | #

треба доходчиво пояснити людям про що тут йдеться,інакше просто бачу не доходить.
А ти взагалі не читаєш шо я пишу,і поносиш своїми коментами взагалі невпопад.
коли я пишу "AkG 112 D (vintage bass drum mic) " то тобі це не говорить рівно ні про що,а от шур 57 то вже то шо ти колись у свому житті раз чув і тому в тебе думка протікає в напрямку басс бочки.Я вже не раз тебе обламував на твоїх же гонах,але ти впертий і далі наполягаєш на свому.
я би не хотів з тобою мати жодної справи,бо від таких як ти одні проблеми а не співпраця,тому можеш більше не напрягатись мені що небудь писати.

Matvik | 04.12.08 19:55:02 | #

Блін, при чому тут гони???? Про шур я загнався, бо не дочитав комента вище, і виправився там!!! Що тут неясного???? Просто здалось, що одні 57-і на підзвучці, і це, власне і викликало певне здивування стосовно підзвучки бочки. І взагалі, що за звичка переходити на особистості в чисто технічному спорі? Не бачу нічого поганого в тому, щоб задати кілька питань такого типу

punker | 04.12.08 19:56:53 | #

ведеш себе як Дядюшка БУ тільки менш маштабно…

punker | 04.12.08 19:57:15 | #

ведеш себе як Дядюшка БУ тільки менш маштабно…

Zeppelin | 04.12.08 20:16:29 | #

ти думаєш ти заслуговуєш кращого ставлення?

Matvik | 04.12.08 20:18:42 | #

На добре ставлення заслуговують всі, хто не заслужив на погане. За Пункером останнього не помічав

punker | 04.12.08 20:18:48 | #

при чому тут ставлення? я про твої умні наїзди на Матвіка.
і умняки про запис.

Zeppelin | 04.12.08 20:26:05 | #

а з твоїми тупняками що робити?

punker | 04.12.08 20:28:27 | #

знайти їх спочатку :)

Zeppelin | 04.12.08 20:35:47 | #

питання знайти хоча би одне обгрунтоване висловлювання,ато ссилки на емоційнсть гітар одні і абстрактності по поводу облаштовуваностей студій.

punker | 04.12.08 20:44:58 | #

обгрунтував же…на репетиційках можуть бути ненастроєні барабани і визвучка буде стремна…тому і якість буде стремна.

Zeppelin | 04.12.08 21:04:47 | #

то що барабани ненастроєні то не завада до визвучуванню їх.якість буде на рівні івона немає нічого спільного до висоти натягу пластиків.настроювання барабанів то діло кожного барабаньщика-ти ж не даєш гітару настроювати звукорежу (хоча думаю шо і таке може мати місце)

punker | 04.12.08 21:38:51 | #

запишеш так?:
http://rock.lviv.ua/?category=5&band=481&mp3=390

Zeppelin | 05.12.08 01:04:06 | #

нічо особливого,зроблю краще,правда це буде коштувати тобі.

punker | 05.12.08 01:19:21 | #

не буде це мені коштувати, я з тобою не збираюся співпрацювати, поки не почую якість твоїх записів і не заціню її…
тобі удачі в начінаніях

ALEXandrus | 04.12.08 20:50:42 | #

Lactarius | 05.12.08 01:27:51 | #

Негарно так ображати когось… Також негарно казати що ти один найафігенніших гітаристів львова…
Тим більше про тебе складається не дуже хороше враження, а це може вплинути на кількість твоїх клієнтів.
П.С. Не ображатися.

punker | 04.12.08 19:42:36 | #

не на всіх репетиційках буде харашо записано таким чином.
як на демо може і поканає…але рахуйте шановні шо це тіки барабани…
+ надо же шоб група барабанщику наігрувала в наушніки + мітроном надо…
багато нюансів…ліпше пісатьсо на готовій обладжненій студії…

Zeppelin | 04.12.08 19:59:37 | #

і знов ти находиш ахуєнні рішення! а то що записати мікс пісні це 5 хв і достатньо щоб ударник потім мав під що записуватись в наушниках то ти не догадався?!?
І те що у львові немає студій які би записали всіх разом в окремих кімнатах з взаємним моніторингом немає то ти теж не знав,напевне тому що сам 2 рази тільки писався і то в підвалі,а аргументуєш так ніби великий спєц і гуру.

punker | 04.12.08 20:02:31 | #

вважаю робити мікс напряжним.
вважаю шо барабанщик при записі має чути живу `емоційну` гітару (чи своїх живих музикантів з банди)
п.с. писався я в ParkWheel Studio шо зовсім не є підвалом. і там робилися якісни записи як по дорожках, так і коли банда разом пишеться.
а в підвалах я махав писатися - там холодно :)

Zeppelin | 04.12.08 20:12:12 | #

хуєю з твого досвіду,коли тобі здається що коли банда разом пишеться то це виключає можливість писати по дорожках всіх окремо.
Взагалі я відстоюю істину тільки тдля того: усі хто опісля ті паноси будуть читати щоб не склалося хибного враження про можливості звукозапису.

Matvik | 04.12.08 20:15:28 | #

Він мав на увазі, що запис робився як одночасно (але на окремі доріжки), так і окремо кожним музикантом

punker | 04.12.08 20:16:07 | #

нічо не виключаю. з власного досвіду писався і по дорожках і разом. всюди є свої плюси і мінуси.
а істина вона в кожного своя…
і, істина позамежами досяжного (с) Х-файлеS

Zeppelin | 04.12.08 20:20:03 | #

інтересно які плюси в того що ти називаєш все разом?
для твоїх проспіртованих мазгів така проста істина може дійсно бути за межами твого сприйняття.
такщо це завідома заскладне питання як на тебе.

punker | 04.12.08 20:22:00 | #

все разом - тобто коли банда залазить ы пишеться (ну по дорожках воно записується звісно) основним плюсом є те шо музло получається "живіше".
зара багато фірмових звукачів повертаються до такого методу
Єстєственно потім вокал і накладки будуть писатися зверху.
послухай альбом групи Димна Суміш "в країні ілюзій"

Graves | 04.12.08 22:09:08 | #

я б вже не відписував на ті репліки… така зверхність і неповага.. Пункєр, нашо тобі то здалося?

punker | 04.12.08 22:09:54 | #

шоб він зрозумів шо він http://i042.radikal.ru/0801/24/28df06ece6ff.jpg

punker | 04.12.08 20:23:44 | #

може ти мене неправильно зрозумів на рахунок "разом"?
«ЖИВАЯ ЗАПИСЬ»-способ, набирающий популярность во всем мире среди групп, играющих в стилях от поп-рок до death-metal. Во время живой записи музыканты находятся в одной комнате и записываются одновременно (так как на репетиции), без вокала. Затем дописываются дополнительные партии гитар и т.д. Затем пишется вокал и бэк-вокалы. Способ предпочтителен для сыгранных групп, для тех, кто делает в своем творчестве упор на атмосферу, настроение, эмоциональность, для групп как начального, так и профессионального уровней. Играя одновременно, в одном помещении, музыканты создают определенную атмосферу, которая передается на записи, а при визуальном контакте получается эффект дирижирования и,как результат, игра-более слаженная, появляется т.н. «кач» в музыке. При правильной расстановке аппаратуры, проникновение звуков в другие микрофоны, сводится к минимуму.
(с) EF-Studio

Zeppelin | 04.12.08 20:31:06 | #

ефім пише виходячи зі своїх можливостей і так я йому вигідно (він не може ізолювати ударку в прозорому боксі,тому ссилається на"правильной расстановке аппаратуры" )
а такі як пункер це сприймають за чисту монету і вже біжуть туда писатись.
Головне то оформити гарно контекст в якому подається інформація,він і обмалює в уяві клієнтів все те що недоговорюється.

punker | 04.12.08 20:38:33 | #

ну по-перше Єфім пише по різному:

EF-STUDIO предлагает Вам следующие способы записи:

«СТУДИЙНАЯ ЗАПИСЬ»-классический способ, при котором музыканты записываются по очереди (вначале барабаны, затем бас и т.д.) Такой метод предпочтителен для музыкантов, делающих в своей музыке упор на технику исполнения и сложные пассажи, для тех, кто пользуется услугами сессионных музыкантов, для студийных проектов и музыкантов, предпочитающих занятия дома с метрономом совместным репетициям.
Барабанщик записывается под метроном или акомпанимент ритм-гитариста или бас-гитариста (или того и другого), играющих в контрольной комнате. Дальнейшая запись происходит под записанные партии барабанов

«ЖИВАЯ ЗАПИСЬ»-способ, набирающий популярность во всем мире среди групп, играющих в стилях от поп-рок до death-metal. Во время живой записи музыканты находятся в одной комнате и записываются одновременно (так как на репетиции), без вокала. Затем дописываются дополнительные партии гитар и т.д. Затем пишется вокал и бэк-вокалы. Способ предпочтителен для сыгранных групп, для тех, кто делает в своем творчестве упор на атмосферу, настроение, эмоциональность, для групп как начального, так и профессионального уровней. Играя одновременно, в одном помещении, музыканты создают определенную атмосферу, которая передается на записи, а при визуальном контакте получается эффект дирижирования и,как результат, игра-более слаженная, появляется т.н. «кач» в музыке. При правильной расстановке аппаратуры, проникновение звуков в другие микрофоны, сводится к минимуму.

«ДЕМО ЗАПИСЬ» делается способом одновременной игры в режиме non-stop, то есть включается запись, группа накапливает материал, делая по нескольку дублей. Сводится вся непрерывная программа, а затем режется на песни. Такой способ сводит к минимуму бюджет, но студия не дает гарантии качества, в отличии от «живой» и «студийной». Поэтому демо запись не используется для тиражирования и публичного прослушивания, зато отлично подходит в качестве демо-материала и для самоконтроля.

«КОНЦЕРТНАЯ ЗАПИСЬ» делается также поканально с последующим сведением в студии. Также ставятся микрофоны, снимающие возгласы аудитории, что придает живости и естественности концертной записи

(с) EF-Studio

по друге такі як пункер чотко знають як має звучати РОК музика груп таких як в пункера і чотко собі уявляє де найти ліпший варіант запису взаємовигідний для пункерів і інших.

я тобі виразив тільки свою думку. я гготовий визнати шо я багато не знаю по звукозапису. а ти плужиш на мою суб"єктивну думку цитати з однієї з книжок по кюбейсу які ти вивчав довгими і холодними ночами.

а з іншого боку ти гарного контексту не оформив вапще - і навіть прикладу таких записів не виклав.

Zeppelin | 04.12.08 20:18:11 | #

аргумент емоційна гітара зовсім піздатий ) зрештую вартий такого як ти.
Коли руки з жопи і невмієш грати то всьо шо твому барабаньщику треба то емоційна гітара разом з тобою.

punker | 04.12.08 20:19:34 | #

Ыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыы
http://www.august.ru/img/user/1209_1.jpg

Zeppelin | 04.12.08 20:23:19 | #

мдада…пульт і 2х дорожечний бабінник.
Фсьо шо треба пункеру,його легко розвести на таку постну хйню,зато на більш вартісні речі він навіть не подивиться.

punker | 04.12.08 20:26:55 | #

http://tarkin.ru/pic/y.jpg

Matvik | 04.12.08 20:02:24 | #

Да нє, тут ти нєправ, окремий запис барабанів - діло хороше

punker | 04.12.08 20:04:32 | #

я не спорю шо хороше…але в пристосованій до цього діла студії… на настроєних барабанах…а не на репі наприклад на погулянці…шо він приїде включить мікрофони і буде супер запис?

Matvik | 04.12.08 20:08:39 | #

Ну от, і я про шо… Ше на Коновальця можна було б, мабуть, там гарно звучать.

punker | 04.12.08 20:11:00 | #

+

Zeppelin | 04.12.08 20:37:00 | #

адресу в студію!

Matvik | 04.12.08 20:45:23 | #

Емммм… То репетиційка Гардаріки, ззаду готелю Турист, чи як там його, біля кінцевої двійки

ALEXandrus | 04.12.08 20:55:54 | #

Там і так пишуть

Zeppelin | 04.12.08 21:17:03 | #

там пишуть в 2х канальну звукову карту все зводячи в пульт.потім ти з тим стерео сигналом драмсів вже нічо не зробиш

ALEXandrus | 04.12.08 21:19:18 | #

Це да, чув нехороші відгуки про це з боку інших звукарів. Але для демок там файно

Matvik | 04.12.08 21:40:57 | #

Просто воно вже не підлягає зведенню, хіба мастеринг.. А то серйозний мінус

Zeppelin | 04.12.08 20:33:01 | #

тобі лед зеппелін вен е ліві брейкс судячи сподобався. рішити такий запис найпростіше-в погоду без вітру і дощу витягнути ударку з приміщення на двір і вуаля! маєш лед зеппелін.
і ненадо пристосованих студій.

punker | 04.12.08 20:39:10 | #

хуй ти так запишеш як в них… хуй в нас хтось так запише.

Matvik | 04.12.08 20:43:15 | #

Ага.. Як по мені, то вони в першу чергу тим вигребли, найкращий звук, як на той час, і найоригінальніший взагалі. Пейдж для мене в першу чергу кращий продюсер, а вже потім крутий гітарист

punker | 04.12.08 20:45:29 | #

+

Zeppelin | 04.12.08 21:02:32 | #

точно так само-ні.можна краще.тоді не було таких якісних цифрових аудіотрактів як тепер.

punker | 04.12.08 21:06:07 | #

http://www.cineastentreff.de/teleschau/200703/5/200703_179236_2_024.jpg

gringov | 04.12.08 22:20:08 | #

не професійно мати одну ударку-виручалку

Chyvaak | 04.12.08 18:09:45 | #

абасралі

Zeppelin | 04.12.08 18:12:33 | #

мля тупий народ зараз пішов.
Я хотів все по чесному і доброму,но ви самі провокуєте.
Хй вам а не дешевий і якісний запис!
Через років так 40 коли зявиться сиві волоски на башці може хтось і зрозуміє чьо йому треба було.

RioT | 04.12.08 18:57:14 | #

студия ахмад…

RioT | 04.12.08 18:58:25 | #

ахмед

madness | 04.12.08 19:00:56 | #

Зеппелин как всегда в адеквате =) уже который год одно и то же =)

punker | 04.12.08 19:42:49 | #

ALEXandrus | 04.12.08 20:57:27 | #

punker | 04.12.08 20:05:42 | #

http://www.superstar.pepsi-sms.ru/fotos/panikovs_07-02-2008_01-25-30_b.jpg

Zeppelin | 04.12.08 20:15:56 | #

піздєц.купа непотрібного для запису желіза перше з нього-пульт.
Пультом користувались тоді,коли 2х канальна якісна саундкарта коштувала як машина преміум класу,тому зводили все на пульті і відразу і потім нічо вже з тим записом не зробиш.
Заєбісь альтернатива! Пункер! ти виправдовуєш надії які я на тебе покладаю! )

punker | 04.12.08 20:16:58 | #

ти іронії не зрозумів :)

Zeppelin | 04.12.08 20:34:05 | #

тут одна іронія,я прямого тексту видимо не знайшов.

Matvik | 04.12.08 20:11:03 | #

Добре, я думаю, дискусія абсолютно безпредметна, поки ми не почуємо готові роботи. Чесно, було б цікаво послухати

Matvik | 04.12.08 20:34:27 | #

Одне з основних правил при виборі контори для запису - культурний і нехамовитий звукач, оскільки взаємодія з ним - основа для подальшої якості отриманого результату. Виходячи з цього, я би в цієї людини не писався б навіть на халяву, будь він хоч звукорєжом світового рівня, і мав студію на 10 поверхів

punker | 04.12.08 20:39:48 | #

+

Graves | 04.12.08 22:17:38 | #

підтримую, прочситавши це все вже неприємне враження. Хоч мені писатись і не треба, але я б краще десь ше нагріб грошей і в інших людей писався, чисто через відношення

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 20:41:24 | #

… а давайте по существу вопроса… Судя по заявленному перечню микрофонов ни один из них (кроме басового) не имеет супер узкой диаграммы направленности и таким образом каждый из микрофонов будет снимать не только свой элемент ударки но и соседние… таким образом прир сведении локализовать тарелку либо хай-хет становится невозможно… иро приводит к грязи в записи и невозможности применить динамическую обработку треков… кроме того разнотипность микрофонов дает окраску тона барабанов и и разноуровневый шум на миксе… Потом микрофонов просто мало для работы с барабанами…

Chyvaak | 04.12.08 20:48:44 | #

9 міків мало???
ммм…
впенений?

Matvik | 04.12.08 20:55:39 | #

На мінімальну ударку якраз, по ходу.. Бочка, дробнік, дробнік(мембрана), альт, альт, альт, хет, 2 оверхеди. Хоча, в принципі, якшо Борсука, або Руля, то точно не вистачить))

ALEXandrus | 04.12.08 21:00:58 | #

В нас часто пишуть і з 7-ми, себто по одному на кожен бубен на ударний пластик + 2 оверхеда

Matvik | 04.12.08 21:07:05 | #

7 - то вже замало… А Зеппелін пише одним мікрофоном хет просто, тому вкладається в 9. Не може сказати, чи є відчутна різниця, але, переважно, стараються підзвучити хет двома, бо ж ми чуємо коливання повного хету, а, якщо один мікрофон, то я так розумію, що записуватиметься більше коливання верхньої половини, а вони, очевидно, відрізняються

ALEXandrus | 04.12.08 21:12:18 | #

Згідний, для хвайного запису малувато. Щодо хету не можу сказати точно, так як не пробував і не слухав всі варіанти, але загалом, думаю, і одного майка на верхню тарілку буде достатньо. Відкритий хет не буде засипати шумом, і акценти по закритому добре почуються. Хоча, що цікаво, в Старушці при записі майк був направлений на нижню тарілку хета, і тож досить кльово вийшло!

Matvik | 04.12.08 21:34:28 | #

Другий мікрофон дасть додаткову варіацію звучання

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 20:57:16 | #

… Посчитай сам … Бочко - 2… рабочий -2… 3 - тома… райд и крэш- 2… хай-хэт- 2… а если есть еще что то - то добавляй еще…

ALEXandrus | 04.12.08 20:59:38 | #

В ідеалі так. Еххх, було б у нас таке десь

Zeppelin | 04.12.08 21:00:32 | #

бочко 1мік,робочий 2 міка,томи 3 міка,хет 1 мік,оверхеди 2 міка.

Zeppelin | 04.12.08 20:56:35 | #

мда?!? типу в басового мікрофону вузька направленість? вона якраз сама широка зі всіх-вісьмірка,друге діло шо він прямо в дірі пластика бассбочки і все інше буде глушитись.
А от якраз аудіо техніка 2021 є гостро направленими пальчиковими конденсаторними мікрофонами,які і вибиралися для того щоб локалізувати звук окремих тарілок (оверхеди) і звук хайхета щоб потім можна було його хоч якось обробити.
А про різнотипність мікрофонів це взагалі перла! як можна добре однотипними міками записати ударку? на все поставити динамічні? чи на все конденсаторні? (шось не пригадую такого конденсаторного який би витримав звукового тиску бассбочки прямо в дірі)
Тут ви Сергій Валентинович звичайно звичайно жжоте. і про шум тоже ) інетересно звідки він возьметься з конденсаторного міка в якого -95дб шуму і максимальний тиск в 145? чи з преампа і саундкарти в якої 114дб сигнал/шум?
Я розумію що ви могли побачити в мені конкуренцію і намагалися її знівелювати кількома технічними термінами,але я би на вашому місці розглянув пропощицію про співпрацю,так як вам скоріше за все знадобилася би жива драмка у вашій студії зі всім до неї прилягаючим,включно кваліфікований персонал.А драмси я можу позволити собі купити для такої благородної цілі.
Можемо почати переговори прямо зараз)

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 21:03:43 | #

… как то вы все просто понимаете - однотипные - это с близким чутьем и дин-диапазоном…поэтому они и собираются в комплекты… конденсаторные пользуют для панорамной подсветки барабанной установки… а насчет сортрудничества - всегда к вашим услугам… что то вы меня плохо подумали - а зря… почему вы не воспринимаете чужой опыт? … я записывал акустические барабаны лет десять и путем проб и ошибок а иногда и неудачь пришел к электронным… а тяга к акустике - это глупость которая проходит с опытом… как тяга к "ламповому" звуку…

Zeppelin | 04.12.08 21:11:44 | #

так однотипні і присутні-на томах однакові міки,робочий і бочка-то взагалі діло смаку.оверхеди і хет 3 однакових пальчикових конденсаторних.
У всіх динамічний діапазон з запасом достатньо широкий для запису драмсів,а чуйка то взагалі діло гейну преампів,які теж мають достатнє підсилення для будь-яких застосувань.

На рахунок чужого досвіду тут я з вами згідний,так як маю сам електронні драмси,але ж проти стада не попреш! коли клієнт хоче живу ударку (бо на електронній він не уміє грати) то йому таку можливість потрібно надати,те ж стосується і лампових апаратів.те що у вас їх нема не надає вашій студії більшої популярності.

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 21:30:48 | #

… ну ламповых приборов у меня достаточно… вы же сами видели… а насчет стада - это в точку… ни в коем разе не хотел вас как то обидеть - вы должны пройти этот путь как я вижу сами… удачи и если нужна помощь - всегда к услугам…

ALEXandrus | 04.12.08 21:13:19 | #

До речі, на вашій студії зараз тіки електронні ударні? Живих не пишете?

Zeppelin | 04.12.08 21:19:17 | #

живої ударки в тому приміщенні де студія писати не можу по причині сусідів.

punker | 04.12.08 21:21:13 | #

да, это не rock…это так …"рочёк" (с) тусовка

ALEXandrus | 04.12.08 21:24:48 | #

Це до Дяді Бу було)

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 21:35:12 | #

… пример моих барабанов несколько ниже…

ALEXandrus | 04.12.08 23:14:48 | #

Тобто акустичні ударні не пишете, я так розумію?

Chyvaak | 05.12.08 18:30:22 | #

угу, не пише

RomaRock | 05.12.08 15:32:45 | #

а тяга к акустике - это глупость которая проходит с опытом… как тяга к "ламповому" звуку…


Навіщо йти на вашу студію і писати там пласмасові гітари якшо це в наш час можна зробити вдома (guitar rig,amplitube)безплатно.
Ваша помилка в тому шо ви хочете під себе підстроїти Львівських музикантів,а не підстроїтись під них як це і має бути.
Гітаристи хочуть мати чесний правильний звук який вони чують на пластинках (Metallica,Pantera,Zeppelin,Purple) може це наївно але вони в це вірять)
І цей звук створювався тільки на лампі,не розумію звідки у вас така агресія в сторну лампи?
Ваш 16-ти бітний Хамелеон це є імітація стеків,примітивна найобка
Це як резинова тьолка,а нашо нам резинова якшо є студії такі як Leva, MD-studio, Up-records, і там є реальна ЛАМПОВА тьолка) а ціни ті самі

Matvik | 04.12.08 20:49:00 | #

Короче, лінки на готові роботи - в студію!

punker | 04.12.08 20:50:21 | #

ф студію!

ДЯДЮШКА БУ | 04.12.08 20:53:24 | #

… ПОжайлуста…http://narod.ru/disk/2371656000/06%20-%20%D0%91%D0%BB%D1%8E%D0%B7.mp3.html

punker | 04.12.08 20:55:33 | #

да мы не про ваши, а про работы автора темы.

Matvik | 04.12.08 20:56:01 | #

То не до вас було

Zeppelin | 04.12.08 20:57:53 | #

Міки я купив зовсім недавно,і ще ніяких записів мені ними не доводилося робити,такщо у вас є можливість стати першими і показати приклад всім наступним.

Matvik | 04.12.08 21:00:16 | #

Ну то хоч якісь старіші

Zeppelin | 04.12.08 21:21:39 | #

старші ти можеш послухати з попередньої статті про студію лептон

Matvik | 04.12.08 21:32:54 | #

Ну хоч тут ссилку можна?))) Чесно, дуже влом шукати

ALEXandrus | 04.12.08 21:03:30 | #

В якості акції можна першого безплатно записати, м?))

Matvik | 04.12.08 21:07:36 | #

Гг))) Ич, який шустрий))))

ALEXandrus | 04.12.08 21:14:05 | #

Зато тобі першому дам послухати)) Так шо галасуй за міня!)))

Matvik | 04.12.08 21:31:55 | #

Ну дивись мені)

Zeppelin | 04.12.08 21:18:29 | #

40 грн/година. тільки як на те що ти перший.

ALEXandrus | 04.12.08 21:20:55 | #

матиму на увазі)

Lactarius | 04.12.08 21:17:59 | #

АААААААААААААААА!!!!!!!!!! ЖИВІ БАРАБАНИ!!! РЯТУЙТЕСЯ!!!

Zeppelin | 04.12.08 21:20:58 | #

живий робот-барабани і неменш жива лампова емоційна повзаюча гітара.все живе,рухається плодиться.
публіка в шоці.

Lactarius | 04.12.08 21:25:14 | #

новини… "Гітара задушила слухача струною… Та вибила зуби грифом… Бас-бочка зохавала басиста… тепер він не може вилізти звідти"

Zeppelin | 04.12.08 21:30:13 | #

публіка не може не перестати вживати галюциногени…

Lactarius | 04.12.08 21:31:31 | #

нє то всьо твої живі барабани!

mezkerei | 05.12.08 00:13:38 | #

та, заєбісь, вже замовили)))

Romario | 05.12.08 19:21:44 | #

Уважно все перечитав і справді здивований, що припущення, що автор знайде спільну мову з Сергієм Валентиновичем, справдилося.
Ідея загалом може й непогана, але реально не знаю місць, куди б можна було потенційно виїхати на замовлення - багато хто репетує на орендованих точках, власники або керівники яких, ймовірно, категорично відмовлятимуться від того. В інших випадках може бути замале і незаглушене приміщення. Але як для такої кількості точок зйому - дуже хороша ціна (в ідеальному фарші, пам*ятаю, 12 нарахував і то для випадку, коли на томах по одному пластику).
З іншого боку, відверто смішно виглядають позиції деяких полемістів тут, які спочатку кричать "давай заглушку", а потім говорять про прийнятність для демо-запису 2-доріжкових барабанів.

До речі, що за барабани стоять на студії "Лептон"? Точніше, гума, як в Дядюшки Бу, чи інше? Бласт-біти на тому можна писати?

Zeppelin | 06.12.08 11:51:28 | #

нарешті тверезий народ пішо,радує )
барабани в мене Roland TD-7 я правда незнаю що таке бласт біти але думаю собі шо то є питання семплера на компі (бо іменно комп робить звук в кінці підключений через міді,а не модуль барабанів,де не влізе 48 Гб семплів )))

Zeppelin | 06.12.08 11:54:47 | #

нарахунок запису то хто буде питати дозволу у власників репетиційних крапок?!? шо ? який запис? у нас репитиція! просто мікрофони розкинули )
ніяких інших рухів зі сторони орендатора репитиційки не вимагається,банальна репитиція і все )

Matvik | 06.12.08 12:31:05 | #

Ну тут однозначно, на рєпі можна робити все що завгодно

Land | 06.12.08 12:14:27 | #

Один из примеров бласт бита, это когда по дробнику играют 8-ми нотами, по хэту 8, по бочке 16-ми в темпе приблизительно 180-200.
Я так думаю, что суть вопроса была в том, есть ли у твоего пада дробниковского отскок, потому что без отскока бласт бит играть почти не реально.

Zeppelin | 06.12.08 19:15:39 | #

щей який відскок!
резина ж! певне більший як від пластика (шо і лякає неумілих дропнікістів)))

Romario | 07.12.08 11:33:45 | #

Та от власне, що в електронних барабанах поверхня падів іншакша і часто проблеми виникають (особливо в недосвідчених барабанщиків) щодо відтворення динаміки гри. Особливо при виконанні швидких партій, рівних за velocity. Та менше з тим…

Я не барабанщик і мої колеги найближчим часом не мають потреби записувати барабани, але тим не менше бажаю успіху знайти клієнтів.
Єдине що б радив - не надто агресивно реагувати на молодих-зелених (хм, я певно теж такий порівняно з С.В.), бо вони думають, що їх на студії завстидають і попринижують за рівень гри, не будуть їх слухати, не намагатимуться допомогти нарулити звук, який вони хочуть тощо.

Matvik | 06.12.08 12:30:10 | #

Про дві доріжки - то гон був, по-ходу)

._COSINUS_. | 28.02.10 01:25:29 | #

та шняга ше актуальна?