!!!!!!!!!!!
!!!!
!!!!
!!!
!!!
!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!
!!
!!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!!!
.То пофіг,-але я внатурі класно лабаю.Свої пісні пишу.-і доречі класно виходить.Але хочеться чогось вищого,ну там,всякі замути мутити,а для того треба техніку мати.Наразі мій рівень відображає то шо я можу виконати на гітарі ,баха -Toccata and Fuge-прикольно таке всяке шпіляти!!!!!!!!!-бля:)

Шо-новий вид гумору мезкереітупізм?
.Всьо замнули.Я тут вчителя шукаю,бля.

), що бажання тратити на тебе свій час… може не виникнути в того вчителя, який тобі так потрібен…




також можу порахувати паралельну тональність (смішно), можу будувати акорди по…(ще смішніше)… і т.д. і т.п… Рано чи пізно будь-який музикант займається музичною теорією. Як правило - це відбувається "хвилями" - по мірі того, як стає зрозуміло, що необхідні нові теоретичні знання. Певні основи мають всі. А потім, по мірі потреби і бажання - доповнюють їх глибшими знаннями… Заміть, що, наприклад, те ж сольфеджіо - це окрема дисципліна, яка вивчається паралельно, а не "до того" як майбутній музикант бере гітару в руки. Теорію музики тобі ніхто не заважає вивчати паралельно з розучуванням вправ для розтяжки пальців і розвитку їх незалежності!
хоча прийшов я до неї сам з неправильних постановок - першопочатково тримав в руках гітару інакше, однак багато речей піддавалися виконанню лише в такій постановці рук. По ходу - коли дивишся, як грає один з найкращих гітаристів світу Марті Фрідман - здається, що він інвалід! Взагалі незрозуміло, як він може грати при такій постановці рук, а він - один з найкращих!… Якщо розбирати техніку гри правої руки, то виявиться, що тут взагалі маса протирічивих теорій, чого особисто мені достатньо для того, щоби я виніс висновок, що все це - порожняк!