почему ? я где-то читал, металлика, вроде, процессоры использует.
Стив Вай точно использует процессоры. Видел на записи Епики двд "We Will Take You With Us" у обоих гитаристов процессоры Лайн6.
Ну, то трошки не такі процесори, але, все одно, якщо в тебе нема можливості тягати за собою матьорі усілки, кабінети і рек з ефектами, і до того всього дорогущий футсвіч, то процесор - достойна альтернатива. Але тільки ХТ, або Х3, решта - шлак
Не знаю, не дуже подобається звук, хоч сам не грав, але чув не раз. На відмыну, від їхных педалей. А от Поди не раз бачив на концертах в різних виконавців, і кожний раз звук був просто афігєнський
всі "перці" скажуть одне і те ж - у Лайн 6 краще моделювання комбіків але звук гітар більше "усереднюється", у Босс - краща якість ефектів, "живіший" звук. Те, що ти не чув "афігєнного" звука з Босса - не вина проца.
хм..їхня імітація COSM звучить процесорно, це лиш імітація їхніх аналогових педальок. Не спорю - на рівень вище від конкурентів - зумів , коргів, і т.п. і т.д., але до Line6 не дотягує добряче. На мою думку line6 звучить більш аналогово, хоча все одно відчувається процесорний призвук
та не зовсім "лиш імітація аналогових педальок"… я, наприклад, граю на дістошні, який на рулений в "преампі" а не варіаціями емуляції овердрайву… тобто в ГТ-6, ГТ-8, ГТ-Про, ГТ-10 ти рулиш віртуальний комбік - вибираєш тим підсилювача, тип динаміків, їх кількість, розміщення мікрофонів, настроюєш "гейн", "низ", "середину", "верх", "презенс", настроюєш "соло" і т.д… - повна емуляція роботи з комбіком… інше питання - наскільки воно так само звучить, але зроблено все - мега кльово + на виході проца після всіх ефектів ще один емулятор… :) не забуваємо, також, про два канали, в яких можна нарулити абсолютно різний звук…
Відносно процесорного звуку… не думаю, що на записі багато людей відрізнить аналоговий дістошн від емульованого COSM-процесором… З Лайн6 не порівнював - не вдавалося одночасно бряцати і на тому і на тому, але знаю, що загальна думка гітаристів наступна:
- Лайн6 краще емулює комбіки, усереднює звук гітар
- Босс має якісніші ефекти, краще передає індивідуальність кожної гітари, менше усереднень.
є зворотня думка. 10 педальок не замінить одного проца. + по ним скакати прийдеться, ставити по кілька штук однакових з різними настройками, або ж перестроювати "на ходу"… А в проці ти можеш настроїти якихось пару сотень звуків і переключати їх одним чи декількома нажаттями на відповідні клавіші.
і куда його підключати, якщо, наприклад, використовувати педальки "Boss" чи Djim Dunlop "MXR"??? керувати тими педалями все одно не зможеш, хіба впаюватися в середину, виводити дроти до їх ключів… Або ж - ставити перемикачі ліній, які би перемикали звук по ланцюжку ефектів… але скакати все одно прийдеться, якщо якийсь ефект в середині ланцюжка треба включити чи виключити… в плані переключення проц не переплюнеш ніяк. Не забувай, що до проца також доставляється фут свіч + можливості програмування. Наприклад, Босс ГТ-8 має 4 педалі + педаль Сtl + педалі перемикання банків + зовнішні підключки. Виходить так: без зовнішніх педалей, без перемикання банків маємо 8 ефектів, які перемикаються одним-двома нажаттями на відповідні клавіші (4 ефекти запрограмовані на кожну педаль + ще 4 ефекти на педаль ефекту + ctl),… немало… додамо ще футсвіч… перемикання банків…
Є спеціальні девайси які вирішують цю справу - кожна педалька там підключається до окремого входу та виходу, а потім ти можеш їх міняти місцями програмним способом.
Також в того ж Боса є міді контролери за допомогою яких можна вирішити це питання
все одно, щоби отримати хоча би якусь ен-ну частину того, що ти можеш мати в проці - тобі потрібно буде купити дві валізи педальок, купу шнурів, перехідників, блоків живлення і т.д., а толку з того потім буде менше за набагато більше потрачених грошей…
Ох і нафлудили тут… а по темі нічого((
Хочу даний проц ібо фіч в ньому багато, зручніше його таскати, ніж 10кг педальок (на який ще б здалося педаборт, щоб докупи все трималося), зручно виставляти настройки і одним кіком переключати, а не сидіти і крутити звук (позначки якого записані на папірчику), ще даний проц має незалежних два процесора (тому можна його юзати і вокалістові), ще проц може бути як зовнішня звукова карта для запису звуку (чув записи -- не гірше професійного).
Педалькі тоже кульно, але з ними дороще вийде і возні з ниби більше. ІМХО.
Та правильно ти все пишеш. Проц дає економію грошей та часу, більшу зручність використання, часто і кращу якість, можливості швидше 'нарулити' звук, якщо розібрався у всьому.
А по сабжу тобі не пишуть, бо не мають такого проца на продаж.
Блондіного, це типу до того, шо ти не кажеш модель, а кажеш колір))) А проц той - атстойний, та і не дивно, Берінджер, ще і за такі гроші.. Краше педальку хапни собі, то хоч перегруз нормальний будеш мати
так, пашол нахуй це вопєрвих
по2, я разработчік програмних рішень І МЕНІ ПОХУЙ НА МУЗИКАЛЬНИХ ЗАДРОТІВ акі є ти ібо блядь на тобі квоту:
>> а я в тому ніхрєна нишарю но маю свого бєрінгєра і мині пох nu metal gain ахаха
і по 3: я тебе ващє не просив камєнтити то бля ібо щітаю думку твою убогою і нічтожною
вот єслі би ти мені дістав блядь CFRONT під VC++ -- ото мав би сі з тобов розмову
вапроси шановний ше будуть?
Слухай, чо ти починаєш? Я тебе і не думав образити, а просто собі прогнався. А в тебе яката неадекватна реакція. Ніколи не чув гонів про блондінок? Не можна ж ображатись на кожний невинний гон. А стосовно ню-металу, то віриш, круті нюметалічні банди також грають на хорошому апараті, просто в них звук інакший. І якби ти мені сказав, що який-небуть програмний продукт - гавно, то я б принаймні спробував розібратись, чому саме він гавно, а не рубати зразу. Можеш мене вважати задротом, якшо хочеш, то твоє діло.
А ти шось крім нього юзав колись? А то я колись також купив собі дешевенький проц, хоч і трошки кращий, радувався, як слон, а потім допер, яке ж то гавно)
йооооооопппппп!!!
я собі граю ДЛЯ СЕБЕ а не для вас! і єслі в мене буде жиланіє зіграти для теби, то я постараюся розкошелитися на боліє качіствінне
йопшт так то я собі по мінімуму купив шоб посмакувати тікі
відіш лі, не так сильно заперло шоби пиззіти тікі про проци прічомочькі струни гітари усілкі і прочє
Гг.. Ніколи не шарив, який сенс грати тільки для себе? А я ту всю катавасію затіяв, бо ти образився, шо в тебе проц галімий, хоча він і є галімий, але, якщо ти граєш для себе, то і на галімому можна, всі так починали
умніца, почінаєш дуплити
тім боліє я ніразу несказав шо він в мени піздатий замєть ібо мині для щястя нибагато нада
тепер ти поняв чьо мене їбла твоя мисль від самого почятку? без обід
Та ну я то поняв, просто ти якось дивно відреагував.
ПС. Продай проц нафіг, і купи якусь аналогову примочку, повір, не пожалієш. Тим більше, що тобі навряд чи сильно потрібні ті купа ефектів
Берінджер попадається непоганий, але то скоріше вийняток, ніж правило. Може німецька збірка і хороша, не знаю, але те, що у нас, виробляється в Китаї. От, непоганий кобік басовий, який стоїть на Коновальця. Але конкретно даний процик не витримує ніякої критики, кажу ж тобі, включись в хорошу педальку (але не в лінію), і "камераден, пачувствуй разніцу".
Ну ти ж ойтішнєг, баш читаєш, мабуть, не чув про блондінок, в яких питаються - який в тебе ноутбук? А вона - чевоненький (синенький, зелененький, потрібне підкреслити). І з тим процом так само вийшло. Бибач, не втримався
блядь я потвому шо , живу в джюнглях ілі шо?
тобішь єслі ти в мене спитаєш якій в мени браузер, то я тобі не скажу бля шо в мене там лисичька намальована, да? ахаха , да , ти шутнік , бігме
так шо уважаїмий ілі чітай між рядками (бльо, да там ващє всьо було внятліво написано) ілі нипиши нічьо
як виглядае педалька симулятор комбіків???? я думаю на рахунок еквалайзера, як само ти його вікорстистовуешь, якщо в тебе метал зоне, там частотно можна крутити і крутити???
про симулятор комбіків нижче написав вже, а еквалайзер в мене настроєний таким чином. щоб обрізати найвищі частоти, але і щоб високої середини достатньо було. На самому металзоні так не викрутиш, на жаль
Санс амп, по ходу - підсилювач, який можна загнати в перегруз + набір фільтрів. ото й уся модуляція…
схема для радіолюбителів http://www.guitar.ru/articles/make/sansamp_rebuild/sagt2.gif… там же можна знайти і варіанти переробок того щастя…
Як на мене - якщо є Босовська Метал Зона + Босовський еквалайзер (по ходу - я також то все маю і часами використовую) - для якісного дістошна і чистого звуку більше нічого і не потрібно…
мав десь схемки з прикладами звучання кількох спікерсімів, один навіть рекомендувалось вмонтовувати в метал зону для видалення піску… навіть деталі зібрав для маршал спікерсім, але як то часто буває закинув то діло(
Можливо це тому. що ти грав в хороші апарати завжди, і не сильно заморочувався стосовно різниці між звучанням різних апаратів. То як кому, але для мене особисто важливо. Чи ти маєш на увазі, що тобі в лінію нормально звучало?
я маю на увазі, що якщо є вуха, голова і руки + комбік, чи мікшерський пульт з підсилювачем і широкосмуговими колонками (типу, "в лінію") + більш-менш терпимий дістошн + еквалайзер - все буде звучати!
якщо є все з вищевказаної апаратури, але звук - гімно - ІМХО, питання в вухах, руках, голові, досвіді та вміннях того, хто строїть звук, а не в наявності чи відсутності симулятора комбіка!!!
Блін, Матвік, все, що дає тобі той симулятор - ріже низа до 100 Гц (там бубніння одне), зрізає трохи частоту в районі 400-500 Гц (то роблять усі розумні рокери на еквалайзерах, мікшерах чи комбіках) і круто ріже частотку з затуханням до 20 Дб/октаву фільтром з полюсом безкінечного затухання (як правило) починаючи, приблизно, з 4 КГц (те ж розумний рокер-звукач, чи гітарист, робить на своєму еквалайзері і мікшерському пульті чи комбіку, навіть, якщо на комбіку і на пульті написано "гімно"). Тобто, симулятор ріже все те, що не відтворює комбік, формуючи АЧХ, схожу на АЧХ комбіка. Що заважає тобі зробити те ж за допомогою еквалайзера та регуляторів тембрів на пульті чи комбіку??? ІМХО - лише вуха, голова, руки, досвід, знання та вміння… Я зі своїм колишнім другим гітаристом колись (в девяностих) оцінювали вміння звукорежисера, який настроював звук гітар в залі - по положенні лише одного регулятора на мікшерському пульті… Звичайно- то не зовсім коректно, але повір - повністю відображало реалії - той у кого той регулятор стояв у "правильному" положенні - відстроював кльовий звук, і навпаки… :)
Додам ще одне… всі говорять, що Метал Зон сипе піском… а я з тим категорично не згідний - настроювати треба вміти! В метал зоні є шикарний параметричний фільтр-еквалайзер на одну полосу (якби зробили більше полос - для більшості юзерів це була би катастрофа - вони би взагалі ніколи його не настроїли!) + фільтр низів та фільтр верхів… ніхто не заважає настроїти їх по-розумному, а не на максимальний "скрежет", як то багато хто робить… Можна і без еквалайзера настроїти метал зон в лінію на пристойний звук.
Ще про еквалайзер… якщо маєш 30 полосий, тобто третьоктавний еквалайзер - можеш з любого гімняного драйву крутий звук зліпити, без усяких симуляторів, емуляторів і т.д…
Ну тобі давайте всі повикидаємо комбіки, і будемо грати в лінію, так? Повір, я еквалайзером пробував по-різному накрутити, і все одно, не виходило.. Може я і криворукий, але ж тоді. за твоїми словами, виходить, що і лампові голови теж можна замінити еквалайзером, і круті кабінети, і все-все-все! Діло в тому, що всі ці девайси мають нелінійні характеристики.
ти все спрощуєш, "утріруєш"… основна мета комбіку - настройка СВОГО ВЛАСНОГО ЗВУЧАННЯ! основна мета того, що люди грають комбік+мікрофон->пульт - забезпечення СВОГО ВЛАСНОГО ЗВУЧАННЯ як на репетиції, так і на концерті чи на записі. Якщо ж свого власного звучання немає - можеш грати і в лінію і в комбік і в лампу і в транзистор… хоч в радейко, лиш би грало і щоби усі чули! Комусь подобається ламповий стек, хтось грає на транзисторному… основе питання - ВЛАСНЕ ХАРАКТЕРНЕ ЗВУЧАННЯ, яке дуже важко забезпечити, коли весь час граєш на різних апаратах, невідомо у що і т.д… Для таких випадків і існують спікерсіми і симулятори комбів. В мене, наприклад, в проці є емуляція комбіків. Але на різних апаратах я використовую різну емуляцію, бо для мене не стоїть питання власне в емуляції, а лише у звуці на виході, який я маю отримати! часто буває, що АЧХ емулятора і АЧХ апарату в який включився на стільки негарно складаються до купи, що краще грати без тої емуляції, чи вибрати якийсь інший комбік в емуляторі…
блін… дивний ти чоловік, їй Богу!
знову все утріруєш… катастрофа якась…
на мою думку - немає значення, яке обладнання використовувати, лиш би добитися необхідного звучання! можна, при бажанні, завжди грати в лінію - як на рєпах, так і на концертах. Але тоді музикант на сцені повністю залежний від звукорежисера, і не може ніц "нарулити" сам, по суті, не може ніяк вплинути на звук як на сцені, так і в залі… Кльовий комбік - це вимушені затрати, на які мусить піти музикант, якщо хоче мати всюди свій власний звук. Еквалайзер - по суті своїй - дуже крутий темброблок! відповідно дозволяє краще настроїти звук, ніж без нього, "витягнути" звук там, де це не вдається і т.д… чим більше полос у еквалайзері - тим краще можна все настроїти. Але це не означає, що можна грати лише на еквалайзері і я такого ніде не говорив. Ним можна замінити, або ж доповнити деякі інші темброформуючі пристрої.
Ну так правильно, але я ще не бачив ні разу, щоб в лыныю нормальний звук відстроїли, не використовуючи при цьому якихось преампів і спікерсімів. Я ж то тільки за.. От в мене зараз під ногами валяються метлазон з еквалайзером, і лінія, оскільки комбіка не маю. То скинь, буть добрий, настройки, котрими можна в цю лінію прийнятний звук нарулити. Я вже таке пробував, не виходило ні разу
R-Type, Ти ніби правильно всьо пишеш, але про "лінійність" трохи не коректно. тут треба розрізняти частотну і амплітудну лінійність/нелінійність.
сам по собі силовий блок гітарного підсилювача більш менш лінійний як в частотному так і в амплітудному просторі (при умові якщо він не перевантажений!!!). принаймні його намагаються зробити максимально лінійним.
але!
по-перше, каскади попереднього підсилення є далеко не лінійними (мова йде про амплітудну нелінійність) - вони спеціально так робляться, в цьому власне і полягає "ламповість" звуку!
Тепер, якщо каскад має нелінійну передавальну ф-цію, то в сигналі на виході з*являється досить додаткових гармонік (їх парність/непарність залежить від типу нелінійності каскаду, а спектральна потужність залежить від навантаженості каскаду), в тому числі і "каша", "пісок" і т. ін. Для того щоб компенсувати надлишок зайвих гармонік, прямо в каскаді влаштовують місцеві фнч (як правило - конденсатор з анода на землю+анодний резистор) і фвч (задається номіналом прохідного конденсатора + резистора, на який він навантажений).
по-друге. сильно нелінійним як в частотному так і в амплітудному просторі є кабінет, і, зокрема, сам динамік (знову ж таки, особливо при значних перевантаженнях). це є очевидним з точки зору елементарної механіки, тут пояснювати нема шо.
отже. комбік (преамп+амп+каб) є дуже нелінійною системою як амплітудно так і частотно. амінь.
що до ему-симу-імітаторів: простенькі намагаються відтворити тільки частотну нелінійність, складнііші (як от "синя примочка", сансамп) намагаються симулювати як частотну так і амплітудну нелінійності.
еквалайзером можна намагатися відтворити тільки частотну нелінійність (.
хоча не сперечаюся, 30-смуговий еквалайзер - це кльово. але при умові якщо це дорогий серйозний еквалайзер, бо дешеві (зібрані на дешевій елементній базі) - шумлять, сцуки..
ну і накінець. жоден ему-симу-імітатор не здатний відтворити того, що вміє хороший комбік.
хоча на сьогоднішній день напівпровідники дедалі дедалі краще імітують "ламповий" звук.
і загалом, чим дорожчий і серйозніший дівайз, тим краще їм це вдається ;)
о. дуже грамотний чоловік, приємно! ще можна було згадати і про фазові зсуви, наприклад, якщо вже поглиблювати поняття нелінійності… чи про різні варіанти виконання як самих динаміків, так і комбів… але то таке - знання і так відчуваються…
ти все правильно написав. я повністю з тобою згідний. Але ми сперечалися трошки про інакше…:
Мої твердження, якщо ти перечитаєш топік з початку суперечки - почалися з того, що в звязці Метал Зон + еквалайзер + комбосимулятор останній я вважаю непотрібним (була моя фраза про те, що мені завжди вистачало еквалайзера). Звичайно, за умови, що ми говоримо про те, що комбосимулятор не додає додаткового драйву (з еквалайзера ми можемо отримати лише хрипіння за певних умов, але не драйв) Спрощення того всього (не знаю, як перескласти російське слово "утрировать" і похідні від нього) - пішли з боку моїх опонентів, тому і зїхали в сторону від того, з чого починали… У всіх своїх твердженнях я виходив, власне, з тих передумов - ми нарулюємо звук з Металзони в лінію чи в якийсь нездалий комбік і порівнюємо варіант - емуляція чистого канала комба симулятором, чи гра в еквалайзер… Може я трохи незрозуміло пояснюю, але, думаю, можна зрозуміти, про що йдеться, якщо перечитати частину топіка… Я не намагався доказати, що еквалайзер замінить драйвові можливості комбіка і т.д… в кінці, кінців, процитую себе самого :
"я маю на увазі, що якщо є вуха, голова і руки + комбік, чи мікшерський пульт з підсилювачем і широкосмуговими колонками (типу, "в лінію") + більш-менш терпимий дістошн + еквалайзер - все буде звучати!"
При тому сам же рекомендував грати у свій власний комбік (я, наприклад, маю таке щастя і всім толковим гітаристам рекомендую мати щось таке людське, а не пачку симу-емуляторів) для забезпечення свого власного "рідного" звучання.
ну і по суті: так, Ти правий, що якшо є матьорий 30-ти смуговий еквалайзер з глибоною рагулювання кожної смуги хоча б +-20 децибел, тоді не треба простого спікерсіма (який моделює ачх комба).
але якшо є всього-навсього семисмуговий GE-7, то цілком доречно заюзати ще "синю примочку", тим більше вона перевантаження також непогано симулює (сансамп, звичайно, краще :))
про фазу Ти також маєш рацію, але фчх безпосередньо прив'язана до ачх, тим більше до фазових спотворень людське вухо найменш чутливе, тому в даній галузі це не дуже актуально.
я в своїх словах такої логіки не спостерігаю… Еквалайзером можна "вичистити" звук не дуже якісного драйву. Чи покращити звук якісного… По суті, така примочка, як дістошн, чи драйв - складається з підсилювача-обмежувача і темброформуючих ланок, тобто - фільтрів і темброблока (ті же фільтри, але регульовані). А еквалайзер являє собою набір регульованих полосових фільтрів зі сталою частотою резонансу. Мати десятиполосий темброрегулятор - думаю однозначно краще, ніж мати один регулятор тембру, як в багатьох примочках. А якщо той регулятор тридцятиполосий - можна добитися просто потрясаючого звуку! А до чого тут дерево гітари?
апсолютно підтримую, апарат, той самий хороший ламповий стек дає своє неповторне забарвлення, свій фірмовий звук, тоді чому ж купа світових фірмачів не грає з металзоном в лінію?
ги… давай подумаємо…:
Ти граєш на Коновальця в Ланеї… нехай з якимось там симулятором… на концерт врубаєшся в якийсь Маршал…або нонейм якийсь, чи берінджер чи ще щось… яке знайшлося у оргів… і рулиш звук… заново… і він завжди трошки різний… навіть з симулятором чогось-там… то який у тебе звук??? його і стандартним не назвеш і фірмовим теж і т.д… зрозуміло, що то все від бідності і від того, що в нас на такій музиці ніц не заробиш, але зате мусиш купу грошей хоронити в неї… але факт є фактом - з таким підходом розраховувати на завжди кльовий, одинаковий, власний, крутий звук, навіть маючи емуляцію комбіків у проці (як у мене) чи симуляцію комбіка в примочці (як у вас) - не варто, бо то не формування власного кльового звуку, а "викручування" з хренового…
…а ось, якщо ти "фірмач" - купив собі кльовий комбік, нарулив його раз і назавжди на свій власний звук (після довгих пошуків, наприклад) і всюди таскаєш його з собою - тоді і спорити нема про що, бо саме так і має бути! Тоді є зміст в визвучці твого комбіка за допомогою мікрофона, тоді можна говорити про неповторне забарвлення і т.д… але тоді непотрібен сансамп та інші ему-симулятори… :)
По ходу… якось зарулив я до вас на репу з комбом Маршал 50Вт… врубали вашу примочку і т.д… і не розкачали ніц… комбіка тупо не вистачало… Я, навіть, розгубився… часу не було на експерименти, але якось я не очікував, що комбік там "потоне"…
А в мене він у тому ж приміщенні той же комбік прекрасно звучав, абсолютно не тихше ніж ті Ланеї 120 Вт, з прекрасним чітким звуком - всім дуже звук подобався… прекрасно відрєпали на ньому. просто таскати його незручно, хоч я і на машині їжджу, то ж не граю я на ньому на рєпах… А от тепер думаю - може то він тоді і не звучав через те, що якісь симулятори лишні у вас були включені і то все не простикувалося разом?…
о… вже нижче почитав… мабуть таки була тоді "синя примочка" включена… Я ж віткнув у комбік шнур з ланеї… ось і не зазвучала та вся кухня - маршал з маршаловскою симуляцією (чи що там у тебе було нарулено), то, мабуть, троха закруто було… :)
я не вслуховувався в звук. Зайшов у приміщення, коли хлопці вже перестали грати. Скоренько перепідключив, і прозрів від калічного звуку… який був звук до того - чув лише через двері, такщо просто не вдумувався хто на чому грає і т.д…
Так що жодних плюсів "синя примочка" на тому не заробила. Хоча я не виключаю, що це цікавий, кльовий девайс.
ніхто не каже замінити апарат. каже замінити спікерсім. якщо ти маєш еквалайзер, який може регулювати +- 15 Дб + темброблок у пульті - ще +- 15-20 Дб… + динаміки все одно будуть мати завал на верхах (не часто ставлять класні твітери і драйвери)… як правило - того достатньо. Якщо тобі недостатньо - та не питання! - юзай сансамп і максимум акустик (самому, якщо чесно цікаво послухати той максимум акустик)
я трохи неправильно виразився… давай так:
"юзай сансамп і максимум акустик (один з них на вибір, або, якщо хочеш - обидва одразу)"…
або так:
"юзай сансамп чи максимум акустик чи щось інше такого типу, що би тебе влаштовувало по звучанню"
… словом - ти зрозумів.
)) Своє власне звучання - це те , як ти його сформував, і хай це буде комбік, чи лінія, чи проц, чи 10 проців - це все можна віднести до власного звучання.
однак, ти ж намагаєшся добитися того, щоби твій звук був всюди абсолютно однаковим, щоби витримувався саунд групи, правильно? З власним комбіком досягнути цього найпростіше.
незнаю шо там закідати, ті спікерсіми прості як двері по зборці … )
http://rock-tiras.km.ru/project_spksims.shtml.htm
тут є спікерсіми, 3 схеми, з прикладами звучання, я собі той шо маршал зібрав, вроді гут, пісок ріже, просто незнаю, через комбік ніколи неіграв )
і ше зібрав сансамп, той шо з http://tonepad.com/ тожа гут, сансампи кстаті з встроєними спікерсімами, хоть і хіровими …
і ше зібрав компресор, правда я незнаю як компресор протестити, шось мну здається шо він некомпресує, і дісторшен простий, зара хорус CE-2 збираю
Мож бути, шо для тебе, як спеціаліста по тому і прості) Але ж суть в тому, що одне діло "непоганий", а інше "такий, що повністю імітує рух динаміка". ПРосто там така скаднюща фізика виходить, що часто це зробити є принципово неможливо, тому ніякий спікерсім, на мою думку. не замінить живого кабінета. Але, маємо те, що маємо, тому вони виручають часто
я не спеціаліст, я ше так, вчуся покишо … ) ну спікерсім комбік незамінить, то понятно, але якшо нема комбіка то спікерсім ліпше ніж напряму в лінію тикати ))
досить цікаво відносно результату, якщо врубатися в нездалий комбік… якщо у нездалого комбіка АЧХ - більш широкосмугова, він пропускає більше верхів - ти почуєш різницю… якщо ж нездалий комбік ріже частотку ще більше, ніж повинен різати комбік - тобі той симулятор допоможе не більше, ніж якийсь нездалий темброблок… краще допоміг би еквалайзер… :)
суть любого симулятора- спікерсіма, чи комбосіма у відтворенні АЧХ того пристрою, який він емулює, та відтворенні впливів регуляторів, якщо такі передбачені. Якщо ж говорити про ідеальний комбо-симулятор - він мав би повторити настільки комбік при включенні в лінію, що користувач не відчув би різниці між настройкою комбіка та настройого того комбо-симулятор - ніби він крутить ручки на комбіку, а не на симуляторі… Тобто, наприклад, вмієш ти Маршал ТSL 90 JCM 2000 настроювати на "свій звук" - поставив такі ж настройки на його симуляторі і отримав в лінії точно такий самий звук - ось справжня кінцева мета симулятора…
ну та я з дитинства паяв всяку хню, потім закинув то діло) потім навіть прості лампові преампи типу томато робив) були спроби і з підсилювачами))
а з спікерсімом… було так, що я забив на нього, бо захотів купити санс амп (подобався і подобається звук його, ну і для лінії звісно), а паяти відповідно його не хотів, бо ну дуже складно для мене - раз, а подруге якості та надійності такої не добюсь. потім взагалі забив на всьо) ща от знову думаю за санс =)
та й зараз хз чи куплю) бо хотілось б прикупити з часом міді клаву типу роланд пс300)) примочка до гітари і так є, а клави ма. вощем на все грошей нажаль немає(
Санс Амп тріак має три незалежні канали, з записом настройок, а сама примочка аналогова. І дає зовсім інший звук, ніж метлазон.
А метлазони і еквалайзера, звичайно, достатньо, коли в тебе за плечима хороший апарат, а от коли треба врубуватись в якесь гавно, чи взагалі в лінію, то дуже допомагає симулятор (або преамп) зі спікерсімом. До того ж, навіть на хороших, але різних, апаратах, звук вийде разним, а мені, наприклад. найбільше подобається звук Фендеровського апарату, але його ніде нема, а за допомогою тої синьої примочки я отримую приблизно однаковий звук на всьому
Ну Сансамп це насправді самодостатня примочка з спікерсимулятором, яка включається на концерті в лінію і більше нічого не потрібно. В комбік звучить "рідкувато"
Максимум Акустікс "Trio", то українська кантора. Ця педалька на диво вдала, коштує всього 260 грн, а апарати моделює класно, принаймні, за такі гроші. Жаргонна назва "Синя Примочка"))) І вона аналогова. Моделює Месу, Маршал і Фендер, три канали перегрузу, і положення мікрофона. Можна використовувати і як перегруз звичайний також. Серйозний мінус - неможливість оперативної зміни каналів, оскільки має лише кнопку вкл\викл.
http://muzsweet.com/Pedal-efektiv-Maximum-Acoustics-EM-3-TRIO.MuzSweet
Тільки там помилки в описі деякі, наприклад, еквалайзер все ж 2-х смуговий.
Особисто я юзаю даний девайс в режимі симуляції чистого каналу Фендера, і включаюсь в розрив комбіка
дякуючи тому "сранню" твоя засрана тема постійно висить у "статтях зі свіжими коментами"! - тож, можливо, хтось, у кого є сабж таки її побачить і продасть тобі об'єкт твого бажання.
Але ти правий - давно пора твою тему к'єбєнізіровати!