головне в шнурці це витривалість до обривів жил(фактично логарифмічно залежить від ціни та товщини шнура ) та хороші джеки з файною пайкою дротів. все . решта це все хуйня.
якість самого дроту, жил, матеріал з якіх вони зроблені, якість джеків, матеріал спайкі, обмотка, екранка. е різна якість, так само як і гітара, якщо гітара е то яка різниця з якого дерева вона зроблена, і з якіми звуко знімачами, головне щоб спаяно було все добре, і струни були, так получается???))))))))))))
так з людини, але якщо людина грае на китайському гамні за 150$ гітара в продуктовому, і все решта ткого плану, апарат і дріт, то звуку, вибач, але не буде якісного!!!
тре якіто кабеля купити нормальні, а то граю на якомуто гавні, яке сам і паяв… ще джек з якоюта захуйобіною і залазить лише в гітару, а в примочку не пролазить… якіто зомер хуєв(((
Proel i Horizon - на мою думку найкращі.
А взалалі: багато залежить від опору провідників, витка, джеків і матеріалу запайки.
Я якось прочитав на одному сайті інфу, де один чувак писав, як паяв для бас-гітари мікрофонний стерео-шнур. І хоч оп%B
Proel i Horizon - на мою думку найкращі.
А взалалі: багато залежить від опору провідників, витка, джеків і матеріалу запайки.
Я якось прочитав на одному сайті інфу, де один чувак писав, як паяв для бас-гітари мікрофонний стерео-шнур. І хоч опір на ньому був більший, звук став яскравіше. ХЗ - може щось залежить і від виду електроніки на баслі…
Є ще одна прикольна фірма, хоч і дорога - Planet waves
м-да… Пару слів:
якщо граєш на активній електроніці, то все, що потрібно від шнура - щоби він контачив нормально, не був переламаний і т.д. Жодного впливу на звук при довжині шнура навіть 20м не буде. Якщо граєш на пасиві - при довгому шнурі можливий вплив на звук через паразитну ємність шнура - чим шнур буде довший, тим більше буде втрат на високих частотах, але дійсно почути це можна лише при досить великій довжині шнура. Якщо використовуєш шнур довжиною 3-6 метрів то єдине про що варта турбуватися - джеки, спайки і цілісність шнура (буває, наприклад, шнур всередині десь переламаний, ніби працює нормально, але часами чуєш "шелест" з динаміка, особливо, коли той шнур кидаєш, чи змотуєш-розмотуєш в підключеному стані). Яка фірма написана на шнурі - та хоч Мейбах чи Ролс-Ройс - то до одного місця. Звичайно ж, я навіть не говорю про те, що шнур має бути екранований, багатожильний і т.д. - то все зрозуміло, думаю, кожному. Поняття "мікрофонний кабель", "гітарний", "басовий" - то повна фігня, різниці між ними немає. Це все одно, як маркетологи по побутовій хімії скоро придумають окреме мило для правої руки і окреме для лівої - перемога маркетингу над здоровим глуздом. І опір шнура (одиниці, чи десятки Ом) не йде ні в яке порівняння з опором пасивного звукознімача (від 3 до 20 кіло Ом) тому говорити про нього - просто смішно, це говорить лише про некомпетентність людини в даному питанні.
Висновок - береш любий екранований багатожильний шнур з нормально підпаяними нормальними джеками будь-якого кольору. Не береш тонкого шнура, не допускаєш, щоби шнур заплітався в вузли - щоби не параламувався. Все.
НЕ ЗГІДНИЙ, тоді питання а чому різниця велика в звучанні??? я порівнював, шнур якій коштує 30 доларів, і МОГАМІ 100 доларів, різниця добре відчутна, а якщо взяти дріт за 40 гр з трембіти то мови і не може бути, там далеко до того що за 30 доларів буде!!! звичайно то на фірмовому апараті, і хорошій гітарі, не на кітаях!!!
я ніколи не грав на дроті довший ніж 5 метрів, і не чув як впливае довжина дроту, але чув про то що пишу!!! мені майстер один давно казав що дріт то е дуже важлива штука, на яку мало хто звиртае увагу, я пропускав мимо вух, поки не зьявилась можливість порівняти!! все пізнается в порівнянні!! і ше таке!!! вот коли тюнингують машину звуком дорогім, там дроти до колонок стільки коштують… як в декого магнитофон!!!
тобі любий радіотехнік скаже, що то все - просто здирання грошей.
Ясно, що якщо ти взяв для порівняння якийсь антенний одножильний дріт, чи неекранований чи, ще якесь гімно - то буде різниця в навності фону і т.д… але шнур не звучить! шнур - не примочка, не процесор! якщо математично моделювати шнур - це є RC-ланка, яка має опори самого шнура, опори спайок, контактів джеків і ємність між центральною жилою і екраном (землею), відповідно - це фільтр, який відсікає високі частоти, але дуже високі - їх людське вухо не чує! Разом з пасивним звукознімачем з'являється LC-ланка, знову ж відсікаються високі частоти… поняття резонансу… але ще раз повторюся - ємність шнура надзвичайно маленька і вплив ємності шнура відчутно при певних довжинах, які музиканти і не використовують.
звичайно то не на такому рівні міняется звук, що слухаешь кітайскій страт і американскьй припустимо, фірма буде і на дешевих дротах звучати, а добавити якісний дріт буде краще звучання!!!