Менеджмент інформує

| 90 | Розділ: | 28 вересня 2008 4:47

Робочий день, спілкуюся телефоном, через аську, а в мене регулярно запитують: а Ви не кинете? Ви з Києва чи Львова? Ви безкоштовно доставку робите??? =-O …
І коли справа доходить до доставки то якось для музикантів сам процес та сервіс є диким, от я і думаю
як треба розповсюдити інфу, про те, що у Львові активно працює музичний інтернет магазин MuzSweet?
Як менеджер магазину доношу до Вас наступну інформацію:
1. Ми нікого, нікуди не посилаємо ні ввічливо ні інакше та не ігноруємо, незалежно від обідньої перерви, пізньої години та вихідних днів, ICQ працює стабільно, з 9 та 10 00 і до 18 часом до 19-ї години, також є номер ICQ що працює уночі, переважно до 2-ї ночі
2. Ми не кажемо за два тижні буде Ваша гітара, примочка, синтезатор тощо, Ви певне не раз з такою ситуацією стикалися у магазинах Львова, веземо до Львова 1-2 дні, як є на складі
3. доставляємо у зручний для Вас час за вказанною адресою

Ми доставляємо до Вас додому, на роботу, в офіс і так далі музичні інструменти та обладнання безкоштовно
Я розумію звучить трохи дико і викликає наступне: та ну нафіг не привезуть мені нічого, привезуть брак, все одно впарять шось з того, що є у наявності…як я нещодавно читав на одному з форумів

Любі мої, от скажіть будь-ласка, нам нема чим зайнятися, везти з Києва обладнання у Львів, сплачувати роботу двох кур,єрів та водіїв + перевезення через пів країни, щоб Вам замість замовленного товару привезти інший?

Ніяке кидалово ми не практикуємо, Ви розраховуєтеся за замовлення по факту, тобто при доставці Ви перевіряєте обладнання на придатність та цілісність, а потім розраховуєтеся

Щодо товарів: є прайси на 80% обладнання легальної дистрибуції до України, але не усі товари виставлені на нашому сайті http://www.MuzSweet.com.ua запитуйте у менеджерів ціну, наявність та характеристики продукції що Вас зацікавила

Як і у будь якого магазину є свої переваги та недоліки, прошу зазначити, оскільки це інтернет магазин Вашого міста, рано чи пізно має перетворитися на оффлайновий магазин, - Музичний магазин без понтів та пофігізму
З повагою топ менеджмент MuzSweet.com
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

MuhaMed | 28.09.08 11:52:41 | #

стерти статтю як саморекламу, навіть не звертаючи на те шо їхній банер висить - хай собі висить, а такі статті писати - зась

sanya-kunitskiy | 28.09.08 12:49:16 | #

если бы я хотел рекламироваться, я бы написал купите … … … и … в нашем магазине и только в нашем, может ты и знаешь о особенностях покупок в интернет магазинах, но не факт что все знают
Хотя если ты видишь тут рекламу, врядли
Если бы на портале можно было редактировать сообщения, я бы убрал ссылку, один фиг, тут информация подаётся к размышлению

R-Type | 28.09.08 13:44:09 | #

просто ти робиш розумнішу рекламу, ніж "купітє"! :)
відносно твого крику душі про те, що мовляв, а нафіга нам везти з Києва, щоби потім комусь щось впарити - може, ти й правий, і "впарити" ніхто нікому нічого не хоче. але є реалії пост-совку і купа тупізмів на етапах виконання роботи, в наслідок чого частенько і виходить, що привозять не те, що хотів замовник… навіть не хотячи… або ж - так вирішив манагер десь там, в Києві, наприклад, який з клієнтом не спілкувався, а признатися, що точно того, що треба Львівському манагеру не захотів (або не знав істинну ситуацію, або пообіцяв, а воно вже було замовлене, відкладене і т.д..)… і ось, той манагер, щоби врятувати ситуацію вирішує відвантажити зі складу точно таке саме, але трохи інакше,… воно їде через всю Україну… а потім, ти, як героїчний манагер доблесного Львівскього відділення компанії - мусиш то комусь "впарити"… :) Ось через щось таке люди і переживають. Бо мають негативний досвід, можливо, пов'язаний і не з вашою компанією…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:08:06 | #

Розумна реклама є також реклама і це погано, бо що я не напишу усі будуть сприймати це як рекламу, не зважаючи на те що наступні пости аж ніяк не будуть стосуватися магазину, просто скажуть: та він же з магазину (…) тут мала бути назва))))))
так в тому і суть, як тобі привезуть щось не те що тобі потрібно ти відмовляєшься і відправляєш на йух манагера, навіщо тобі мікрофон що був у вжитку, подряпана гітара, або синтезатор без блоку живлення (ці усі нюанси узгоджуються не перед доставкою, а перед відправленням обладнання з того самого Києва)
Ремікс здається магазин називається у Чернівцях, так от:
Був випадок по Чернівцях: замовляє соліст гурту Stelthi продукцію М-аудіо Oxigen 49 (міді клавіатура 1080 грн), а йому привезли Axiom 49 за 1740 грн, і він не зміг забрати гроші, оскільки він давав їх наперед (специфіка роботи магазину, прикинь приходить людина шанована у музичній тусовці міста, а їй не довіряють, що типу Сергій (так звати соліста) відмовиться від замовлення)
Замовив він у нас міді клавіатуру, бо у нас воно простіше і працюють люди зацікавленні, а не на зарплату чи на дядю

Ми спочатку думаємо, потім робимо, якщо треба той самий Фернандес чорний то їде чорного кольору гітара, як треба живлення до мікрофону про це також треба просто сказати, + є комбопідсилювачі різних модифікацій та літерами у кінці, наприклад Берінжер є модель BXL 3000A ULTRABASS) то літера А - не свідчить про активний комбік, а про алюміній

Таких нюансів достатньо по багатьох позиціях

За прояву подібного ''героїзму'' манагер що спробує продати щось не за схемою, буде думати на майбутнє, оскільки є накладення штрафних санкцій, за те що страждає і,мя бренду, яке б.є по іміджу, реакція очевидна: пішов на форум і усе розповів, купив - намахали, це швидше робиться ніж коли задоволенна людина купила собі інструмент вона дуже рідко напише на форумі, тож треба реєструватися, пароль пам,ятати тощо
Навідміну від премій типу: Красавчег, продам не те що треба було клієнту, але головне своє вернули і усе зам,яли

ALEXandrus | 28.09.08 13:54:15 | #

До речі, про пофігізм (це не стосується саме Музсвіту, був досвід з іншими інет-шопами). От не розумію, писав чуваку раза 3-4 спитатись про наявність товару, про яку на сайті ніц не вказано було, і жодного разу не відповіли. Невже грошей не треба?))

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:22:50 | #

Про магазини я кілька разів на форумах зустрічав настпупне:

Магазин … и магазин … вообще менеджеры помороженные , в аське никого нету, отвечает на постой бот (автоответчик), а телефон не отвечает

це пов,язано із специфікою роботи, був собі власник магазину і вирішив він рухатися у ногу з часом ,створив сайт, забив позиції, поставив ціни та контактні телефони з адресою (система: хто захоче купити той приїде до магазину, байдуже що може не бути у наявності тієї позиції, людина вбиває 1,5 години часу і якщо їй пощастило - далі усе зрозуміло)

Чому аська в Магазині ''N'' мовчить: є кілька версій
1. менеджер запустив власну аську (у якій змішані контакти, формату друзі-робота і не відповідає на повідомлення бо у нього вихідний чи робочий день завершився)
Фірма що себе шанує створює аську для роботи свого працівника, якщо вона неактивна, значить там немає консультанта, а не картина з приватною аською: статус занят, не беспокоить, а то має цікавити клієнта? Включив аську - будь аска відписати мають, оскільки повідомлення прочитане

Грошей треба усім і завжди, але не працівнику що працює на ставку та чітко за графіком, + є магазини які працюють з кількома постачальниками і вони не привезуть до Львова товари іншого постачальника
Головна особливість це власна дистрибуція та право ексклюзиву, тому у ''8-й Ноті'' наприклад Ви ніколи не побачите синтезатори Yamaha, ударки Sonor та тарілки інших брендів
Тому якщо тобі не відписали по товару що не представленний на сайті, це свідчить про те що їм той товар не цікавий і привезти його нереально

ALEXandrus | 28.09.08 21:21:58 | #

Сонори таки з"являються в "8 ноті"))
Може і так, в той час товару, що мене цікавив, майже ніде не було. Але і результат такого маркетингу був на ліцо - мені більше хотілось заплатити трохи більше в іншому магазині, ніж паритись з тим, хоч і дешевшим.

sanya-kunitskiy | 28.09.08 21:26:29 | #

ясненько)))))
Мова не про поставки у ''8 ноту'', а про те що там ніколи не буде Tama, DW, Pearl, Mapex…і так далі, тому що це магазин іншої дистрибуції

Прикинь така ситуація постійно, у нас львів,яни через Київ роблять замовлення (тут є склад товарів дистрибутора) і ми веземо у Львів, бо там дуже повільно то рухається

R-Type | 28.09.08 21:33:58 | #

слухай, а то нічо, що "8-ма нота" - то магазин дистрибутора Сонора, який працює на лише на території Львівщини???
Хочеш Сонор - йди у "8-му ноту", в них "перші руки". Хочеш щось інше (Тама, Pearl…) - шукай в інших магазинах, бо по умовам дистрибуції вони не можуть торгувати всім решта…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:00:22 | #

наконец то ты это сообразил))))
я про это и говорил, что Ямаху в всоьмой ноте ты не купишь, и не купишь остальные товары типа Беринжер, М-аудио… потому что это не их дистрибуция

про мой пример с отгрузгой Киевского склада (дистрибутора Акрополис) я думаю через 2 сообщения наступит прояснение

R-Type | 28.09.08 22:18:26 | #

не понял… что значит, наконец-то я это сообразил? Че тут соображать? Может, ты спутал, кому что писал?

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:42:44 | #

ага)))) прошу прощение ,я хотел ТАма написать а не СОнор, увлёкся..)))))))))))))))
у Вас аватары похожие (к слову)

R-Type | 28.09.08 23:21:39 | #

я не понял фразы "наконец то ты это сообразил))))"… не понимаю, в связи с чем это было мне написано..?
относительно оговорки "сонор" и "тама" - там все понятно. Акрополис - дистрибьютор "Сонора", соответственно, в своем магазине представляет "сонор".
Аватары похожие… блин, а в каком месте?

sanya-kunitskiy | 28.09.08 23:40:55 | #

я тебя перепутал с другим пользователем, извини ;)))))))

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:01:25 | #

тому у ''8-й Ноті'' наприклад Ви ніколи не побачите синтезатори Yamaha, ударки Sonor та тарілки інших брендів
вверху напсиано)))

R-Type | 28.09.08 22:26:40 | #

спірне слово "ніколи"… В цьому світі так часто міняються уряди, політики, курси держав… не рідше - дистрибутори та виробники, яких вони представляють…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:44:25 | #

прозевать бренд можно если его вообще не развивать, тогда действительно его отберут и отдадут ребятам поответственнее
Но это нужно уметь)))))))

R-Type | 28.09.08 23:14:49 | #

а бывает и наоборот - бренд нафик никому не нужен из нормальных фирм и за него цепляются только слабые и новые… Или бренд перегибает палку в отношениях с дистрибьютором по условиям и просто становится неинтересным грамотному дистрибьютору…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 23:41:52 | #

правильно!

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:12:45 | #

Перші руки… це ж не базар де усі перепродають, у інших магазинах така сама ціна, оскільки ціну встановлює і контролює дистрибутор (якщо він цінує дистрибуцію бренду)
Подивись по інету та й так по магазинах наприклад ціни на Ямаха та М-аудіо, різниця не більше 1%

R-Type | 28.09.08 22:25:01 | #

покупка товару у "перших рук", навіть за умови одинакових цін, має деякі переваги.
Дистрибуцією займаюсь понад 10 років. Контроль цін - це лише гарні слова. На практиці досягти повного контролю цін на ввіреній території не вдалося жодному виробнику чи дистрибутору, ба, і навіть, державі з її апаратом контролюючих органів. Вплив на ціни, в звязку з конкуренцією з іншими торговими марками, а також - взаємозалежністю між виробником та дистрибутором, чи дистрибутором і ділером, чи магазином, як правило, є лише "рекомендаційним"…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:49:53 | #

Я маю прайси, так там є рекомендаційна ціна, а э роздрібна, от роздрыбної усі і притримуются
а щодо демпінгу, так він в принципі був раніше, зараз серйозний дистрибутор контролює ціни, є 3 дистрибутори у країні які не дозволяють створювати хаос і якщо дізнаються про демпінг то відвантажувати пеерстануть

Мій знайомий виставив рахунок фактуру на товар із знижкою -1% і він перестав бути дилером ,саме погане що він так і не відвантажив нічого (перевірка була і попався)

R-Type | 28.09.08 23:16:39 | #

просто попався на "показовий розстріл"… Переконаний, що сотні разів він чи його конкуренти давали і більші знижки…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 23:43:02 | #

та да, + откаты разные и прочие приколы, но за 1000 грн прибыли как то не хочется чтобы отрубали 12-15 брендов дистрибутора, себе дороже

ALEXandrus | 28.09.08 23:17:01 | #

не знав, що Нота - дистриб"ютор Сонорів, просто написав що бачив там ці ударки

R-Type | 28.09.08 23:23:55 | #

по суті - це магазин "Акрополіса". А той, в свою чергу - дистрибутор тм"Сонор".

sanya-kunitskiy | 28.09.08 23:43:29 | #

млаток!)))

Lanz | 28.09.08 16:16:41 | #

Такі речі тре писати саме на музсвіті, а не тут. Не шарю що рокльвів до музсвіту має…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:29:48 | #

Рок Львів це музичний форум на якому 80% постить львів,ян, на сайті інформація написана, але від того що треба досконало пояснювати (R-Type наприклад написав що я розжував як для совка)
R-Type певне не раз звертався і купував собі щось у магазинах, тому він у курсі справи
Моя мета підняти культуру Інтернет Споживача, Львів нам перш за все цікавий, як місто із розвинутою музичною культурою, я думаю що профілактика не завадить, оскільки навіть кияни питали у минулому році: куди треба гроші переказати і Ви точно доставите…? на що була відповідь: навіщо Вам йти у банк, переказувати гроші і чекати на замовлення якщо Ви за цей самий час можете піти до магазину і придбати те що Вам потрібно
Ми доставимо - Ви розрахуєтеся

Lanz | 28.09.08 17:41:06 | #

а нащо музсвіту свій сайт? я чомусь думав щоби ТАМ пояснювати усі нюанси замовлень і обновлення у магазині…а так офіційна інформація сайту подається на рокльвові…це типу вважаєтья нормально?

sanya-kunitskiy | 28.09.08 19:58:07 | #

про совок повідомлення бачиш?

ALEXandrus | 28.09.08 21:24:26 | #

До речі, ви б на музсвіті замутили окремий розділ, де б розписали все "по поличкам" і розгорнуто стосовно замовлень, ваших можливостей і послуг доставки і т. ін., щоб інфа була доступна як з сайту, так і з форуму. Це до sanya-kunitskiy)

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:04:43 | #

ок)) робимо, але поки воно не наразі, по сайту зараз треба прописати кілька скриптів та модулів… а потім обов,язково буде, я особисто то прописав для програмерів у технічні завдання

sanya-kunitskiy | 28.09.08 22:08:27 | #

як лінк на порно кинути чи щосі абсолютно ліве, що не стосується музики, то норм, а як на музичному форумі повідомлення про особливості роботи магазину закинути інформацію так то вже жах, не добре і так далі…

Доречі жоден інтернет магазин поки не згадано, як по сервісу так і по особливостям роботи, думаю коментарі зайві
Хіба ця сторінка робить суспільству шкоду?)))

Lanz | 29.09.08 16:08:39 | #

це реклама

sanya-kunitskiy | 29.09.08 22:28:20 | #

ага, и куча телефонов для связи, чтобы реклама эфективно работала
Ты вообще читаешь что люди пишут?

Roll | 28.09.08 16:26:24 | #

Мєнздрав предупреждает

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:30:13 | #

Ха - ха ха))))))))

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:59:41 | #

я не Минздрав, предупреждать не стану))))))))))))))))))))

Sink | 28.09.08 16:29:41 | #

Новасті с полєй

sanya-kunitskiy | 28.09.08 16:31:54 | #

крік души на самом дєлє))))
Пркинь я вже рік працюю і мене за тиждень разів по 10 питають подібне, причому не тільки львів,яни, а й ті музиканти що у інших містах мешкають, де ми працюємо по аналогії

punker | 28.09.08 17:13:47 | #

о
молодцы

sanya-kunitskiy | 28.09.08 17:16:05 | #

Дякую, на справді я дуже враженний толерантністю і дякую за виваженні та послідовні думки користувачів що не лишилися байдужими, причиною до написання мені послугув не брак коштів та не вільний час, а данна стаття з форуму, от і вирішив проінформувати
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=12783

R-Type | 28.09.08 18:03:26 | #

купував через інтернет-магазини не одну річ. Проблемним був лише один інтернет-магазин по книжкам, не буду його називати. З усіма іншими - всі покупки пройшли на "ура" без сучків і задоринок. А взагалі, я більше десяти років працюю в сфері торгівлі і тому знаю всі проблеми, які зустрічаються…
Відносно оплати по банку і т.д… Є питання гарантій. Без підтвердження покупки гарантія, взагалі-то, не дійсна, тому покупцю може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, чи заміні неякісного товару. Магазин може виявитися порядним і піти на зустріч покупцю, зробити заміну чи ремонт безоплатно, може захотіти додаткову оплату (ніби, на пересилку і т.д. - ХОЧА НЕ МАЄ НА ЦЕ ЖОДНОГО ПРАВА, ЯКЩО ТАКЕ НЕ ОБУМОВЛЕНО В ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВЯЗАННЯХ!!!) А ось коли на руках є гарантійні талони, умови гарантійного обслуговування і документ, який підтверджує факт покупки (касовий чек, квітанція про банківський перерахунок, чи, хоча б, товарний чек + свідоцтво про реєстрацію приватного підприємця та свідоцтво платника податку - спрощеного чи ПДВ) - від гарантійного обслуговування відмовитися не можливо. Якщо ж продавець все-таки відмовляється від гарантійних зобовязань і у покупця є документ, що підтверджує факт покупки товару саме в цього продавця - Товариство Захисту Прав Споживачів дуже швидко пояснить продавцю хто він, де і навіщо і це буде дуже боляче для останнього. Ось тут виникає питання про те, що, як на мене - краще все-таки сплатити по банку сумму за товар і мати на руках документ, який оспорити взагалі неможливо… Також, хочеться платити солідній фірмі, а не ПП Пупкіну, наприклад, який сьогодні є, а завтра - закрився нафік і чхати хотів на всі свої зобов'язання перед покупцями. Додам, що сумніваюсь, що у Львові є реальна філія Музсвіту з реєстрацією, касовим апаратом, офіційними працівниками і т.д… Скоріше за все, мове йде про реалізацію продукції через якогось Приватного Підприємця (відповідно, без ПДВ, що правда, не суттєво для кінцевого споживача-музиканта, + він ще й часто міняється, як правило і т.д…), без офіційного оформлення працівників (тебе, наприклад… хоча, ти й сам можеш бути приватним підприємцем на спрощеному оподаткуванні, якщо обороти позволяють платити єдиний податок)… А відповідно - більша частина нормальних людей відносилась, відноситься і буде відноситись до такого бізнесу через приватного підприємця, як до "шарашкіної контори" (і будуть в більшості випадків праві) і ти нічого тут не вдієш. І тим більше, не варта багато кричати , якщо то все працює не зовсім офіційно, фірми, по суті, не існує у Львові, не платяться відрахування у фонди, податки і т.п… відношення до таких підприємств було і буде лише одне - "шарашкіна контора". тому будуть перепитувати по 150 разів одне і те ж і будуть боятися. І свій імідж "солідної компанії" треба буде заробляти роками відмінного сервісу і виконання усіх обіцянок і зобовязань, даних покупцю… Або ж… не працювати, як "цигани", а все-таки відкривати гарний красивий іміджевий магазин, з солідною вивіскою, гарним приміщенням, нормальною юридичною особою, з усіма дозволами на руках від усіх органів влади, певною кількістю працівників, виплатою нормальних офіційних заробітних плат, товарними запасами і виконанням усіх зобовязань і т.д., що само по собі є збитковим, тому й не робиться…
ІМХО - моя думка - дарма ти тут кричиш. Поки люди не будуть бачити "солідної фірми" - будуть відноситись до компанії, як до "шарашкіної контори", тому будуть перепитувати, недовіряти, хвилюватися.
(по ходу додам - практика здирати з покупця гроші за пересилку в ремонт обладнання, яке підлягає гарантійному обслуговуванню - значно посилює імідж "шарашкіної контори", тому, особисто я - принципово у такої фірми нічого не куплю, а в нас таке здирництво "на пересилку" - класика)

sanya-kunitskiy | 28.09.08 18:38:49 | #

Ми працюємо, як юридична особа, бухгалтерія точно в курсі усіх наших розрахунків через безготівкову систему а також податкова (ми поруч з ними офіс раніше знімали)))))
У Львові є офіс, він на 4 за п,ятибальною системою оцінюється, оскільки у ньому зосереджена праця нашого персоналу, автоматично розвіявся міф про те що для інет магазину треба 2-3 людини і ніяких податків… погодься стати солідною фірмою за 1 рік складно, але добре стояти в інтернеті можна ;)

при доставці ми видаємо касовий чек та гарантійний талон, що посвідчує купівлю обладнання саме у нашому магазині
як покупець втратив свій талон - ремонт також можливий, оскільки серійний номер списаний у сервісному центрі, якщо у нас купували то без проблем можна полагодити та усунути недоліки

Ще жоден не сплачував подібне перевезення, не тому що інструменти не ломаються, а тому що сервіс є першочерговою послугою
Єдине але, ми не сплачуємо перевезення, якщо клієнт отримав на товар знижку
Купуючи без знижки у покупця є право на безкоштовне перевезення, скільки таких музичних інтернет магазинів надають подібну послугу, я певен що жоден

R-Type | 28.09.08 18:44:09 | #

тоді маєш ще троха реклами у вигляді деякої роз'яснювальної роботи, а-ля питання-відповідь… (з тебе знижка, як буду щось купувати )

sanya-kunitskiy | 28.09.08 18:46:54 | #

+ будемо видавати кредит на придбання музичного обладнання, через певний проміжок часу
Тому нам немає чого ховатися від покупців

а на рахунок гарантій після оплати через банк, вклав гарантію при відправленні чи по доставці і питання відпало було б куди вкладати

sanya-kunitskiy | 28.09.08 18:48:24 | #

R-Type Дякую))))
Не питання, як звернешся я про тебе не забуду, головне нагадай ;)

Ти власний бізнес маєш чи у податковій працюєш)))?

R-Type | 28.09.08 19:13:19 | #

ні, не у податковій… але й не власний…
так… "побєлить, покрасить…" (с) Народна Творчість. :) … жартую, просто то не має жодного стосунку до цього форуму…
Є деякі речі в асортименті музсвіту, які мене цікавлять… Може, звернуся, побачимо…

ACKET | 29.09.08 01:38:30 | #

зря, всьо є, я там працюю))

R-Type | 29.09.08 13:34:30 | #

гг… а ти знаєш перелік всього, що має бути?

ACKET | 30.09.08 03:58:13 | #

мені не все потрібно для роботи)

R-Type | 30.09.08 04:02:12 | #

часто для роботи взагалі ніц не потрібно…
Зате є речі, які потрібні для спокійної роботи…

sanya-kunitskiy | 28.09.08 23:44:58 | #

главное что язык бизнеса прост, на нём нужно уметь разговаривать

ACKET | 29.09.08 01:38:51 | #

саньок, маладца!)

sanya-kunitskiy | 29.09.08 02:02:59 | #

с возвращением Кольок! ;))
Я уже заждался! ;)

OWOSCH 0 2/3 | 29.09.08 04:14:11 | #

блин, Саня, ты прям все расписал, даже добавить нечего)

sanya-kunitskiy | 29.09.08 11:18:53 | #

я теперь буду кидать ссылку на эту статью, дабы не объяснять чё да как

R-Type | 29.09.08 13:36:20 | #

ага… и зарплату манагеров тоже сюда пересылай, раз им (и тебе, как я понял по статье) "взападло" клиенту все лишних двадцать пять раз пояснить!

efim | 29.09.08 15:54:51 | #

Питання до Muzsweet. Чи могли б Ви привезти педаль "Tube Professional" російскої фірми SMB. Це найкраще, що я колись чув (не рахуючи MESA BOOGIE)

R-Type | 29.09.08 16:28:43 | #

до речі, а яка саме "Tube Professional"? їх є 6 модифікацій. Хотів би знати, яка саме тобі так сподобалася, бо й сам подумую про щось таке лампове… :)

efim | 29.09.08 16:41:49 | #

1 модифікація. Решта 5 називаються Super Tube Professional. Їх я не чув.

R-Type | 29.09.08 16:51:07 | #

спасибі…
вже розібрався… Одна "Tube Professional" і купа STP… фотка подібна до того, що в тебе бачив…

sanya-kunitskiy | 29.09.08 18:05:14 | #

Якби продукція російскої фірми SMB була представлена на Україні превезти би змогли, а так я поки не знайшов ні офіційного дистрибутора ні контробас,є))))))))))))))

R-Type | 29.09.08 19:11:33 | #

Якби була представлена в Україні - самі б привезли.

sanya-kunitskiy | 29.09.08 22:26:50 | #

для цього і потрібен дистрибутор)))
Хоча б офіційний

sanya-kunitskiy | 29.09.08 18:03:21 | #

)))))))))))))))даже 5 человек в день по 10 минут = 50 минут, целый час, от такой продуктивности можно попугаем стать))))))

R-Type | 29.09.08 19:14:08 | #

Прикинь, у меня Торговые Представители в день до 30 клиентов обслуживают, тратя на каждого не менее 10минут… при этом не из офиса по телефону, а лично посещают их… И часто - через день одно и то же говорят одним и тем же клиентам…
Что поделать, если таковы требования Работы, за которую платят деньги???

sanya-kunitskiy | 29.09.08 22:25:09 | #

особенности бизнесса, гербалайфщики по 50 раз одно и тоже гооврят каждому в чёткой последовательности, разумеется есть нюансы в работе каждого из нас, но поверь, сегодня ниодного звонка небыло с вопросом доставки, единственный был вариант:
Выдаю гарантию, а там адрес магазина дистрибутора (там сервисный центр находится) и парень грит: о, так я думал там купить… на чот я ответил : и заплатили бы за свою мидяху ещё 60 грн проехав домой на такси… я таки оказался прав, по его словам + магазины не работают круглосуточно, я ему в 20 00 отгрузил

R-Type | 30.09.08 00:42:01 | #

умение работать с возвражениями клиента да и вообще с клиентом - это именно то, что отличает хорошего продавца от плохого! Если ты в этом спец - так тебе и карты в руки (или трубку телефона)! :) Однако, никакой интернет-магазин не заменит хорошей витрины классного магазина! Реально в мире уже давно очень серьезный процент объема продаж в ряде направлений товаров сместился в сторону интернет-магазинов, но без классного имиджевого магазина, где клиент может все посмотреть и "пощупать" все это не работает! Вплоть до того, что производители, например, бытовой техники, содержат убыточные узконаправленные имиджевые магазины с собственной продукцией именно из соображений имиджа, представленности, возможности продемонстрироать продукт покупателю, пусть даже он потом купит этот продукт в другом магазине или по интернету! Никакой сайт не заменит человеку возможность посмотреть на товар "живьем", потрогать его руками, а о звуке "живых" инструментов - просто молчу… Абсолютно не представляю себе, как можно купить, например, краш в интернет магазине!? Электрогитару - еще куда ни шло, но "железо" к ударке??? И каждому понятно, что пофигу, где покупать какой-нить миди-интерфейс или еще какой-нить электронный прибамбас - лишь бы сервис был получше, гарантия и все такое… Добавим к этому понятие "импульсной покупки" - когда желание что-то приобрести появляется спонтанно, или же, благодаря классной демонстрации товара продавцом - из сомнений превращается в намерение приобрести и человек достает деньги и приобретает товар, за которым не шел в магазин (кто не в курсе - именно на это нацелена вся прикассовая зона во всех супермаркетах, дополнительные красивые стенды, дисплеи и т.д.)… В муз оборудовании такое - более редкий фактор, чем в покупке водки, презервативов и жевательной резинки однако, тоже присутствует, особенно, в случае наличия классного продавца в магазине…

…кстати… будет весело, если благодаря доблесной курьерской службе клиент, которому ты отгрузил товар в 20:00 получит его через три-четыре дня и то у соседа, например… тогда вместе посмеемся над преимуществами сервиса и экономией 60грн…

sanya-kunitskiy | 30.09.08 02:37:30 | #

Вплоть до того, что производители, например, бытовой техники, содержат убыточные узконаправленные имиджевые магазины

это да, особенно когда у одного магазина есть теневые магазины по сбыту, одни убивают более продаваемый бренд, а вторые наоборот, в итоге выигрывает тот кто держит оба магазина так как люди верят людям))

мы планируем активные продажи, но в ближайшее время, сейчас бы сайт доработать.

в том то и суть что клиент просил после 20 00 доставить, так как он до 19 00 на работе (ни один муз. маг дольше 19 не работает) но я доставку проконтроллировал…
нее, ну это был бы беспредел: а прикинь привозят соседу товар, мол расчитайтесь так и так, а Вам сосед из квартиры номер … по приезду деньги вернёт..
в итоге ни соседа ни денег, хорошая схема)))))))

sanya-kunitskiy | 30.09.08 03:29:14 | #

самое обидное за клиента, что он наивно едит в Киев и там не находит то что ему нужно, а не находит не потому что нету в наличии, а не знает как искать
Ведь в киевских магазинах должно быть всё, якобы столица, но если нету значит не повезло скажет разочарованнный музыкант и поедит домой

А любой интернет магазин 100% склад не держит, так как нету особой потребности, соответственно: если нет на складе дистрибутора, значит в остальных магазинах и интернет магазинах врядли есть
в оффлайне может и залежалось что то
Наш знакомый во Львове спецом в Киев ехал карту купить звуковую, но не нашёл, я ему говорю:
и не влом было ехать?
он: а чё, типа ты привезёшь?
Я: ну так это наши пертнёры, если есть на складе мы во Львов переправим и всё
но он сначала помялся, думал я гоню, как это так, с такими крутыми дядьками Музсит работает, но потом заказ сделал и получил таки свой девайс))))
А потенциальная клиентура звонит во все магазины да спрашивает есть ли … или хотя бы … только с перламутровыми пуговицами?
Мир умрёт без моей музыки, найдите аналог и так далее ;)

sanya-kunitskiy | 30.09.08 03:31:26 | #

Ведь в киевских магазинах должно быть всё
это не Турция, в Турции есть всё))))))))

R-Type | 30.09.08 03:43:18 | #

не устал?

sanya-kunitskiy | 30.09.08 03:46:05 | #

я до 2-х ночи рабоать привык, чё там уставать

R-Type | 30.09.08 03:51:27 | #

я про рекламу себя любимого на этом сайте

sanya-kunitskiy | 30.09.08 03:56:14 | #

если бы я хотел рекламу сделать я бы проплатил банеропоказы на форуме или нечто подобное, а расценивать факт как рекламу…
тогда наша жизнь вообще пиар, раз на то пошло

ACKET | 30.09.08 04:00:10 | #

+5150(с)

R-Type | 30.09.08 04:01:03 | #

-5151(ц)

Miklos | 30.09.08 04:07:34 | #

вийшли на ноль)))

ACKET | 30.09.08 04:08:20 | #

на адин))

sanya-kunitskiy | 30.09.08 04:09:30 | #

Miklos | 30.09.08 04:10:24 | #

а точно)) в мінус)

ACKET | 30.09.08 04:11:18 | #

)))

R-Type | 30.09.08 04:00:42 | #

Реклама - это информационный охват рынка. Вне зависимости от того, врет она (обычное явление) или говорит правду (относительно редкое явление). Именно информационным охватом рынка в этой статье ты и занимаешься.

sanya-kunitskiy | 30.09.08 04:06:35 | #

сомневаюсь что большинство дочитывает статью до конца, особенно после конструктивного предложения её стереть в первом сообщении

R-Type | 30.09.08 04:11:52 | #

вот и заминай ее апдейтить.

sanya-kunitskiy | 30.09.08 04:16:52 | #

договорились!)) отвечать только в целях разъяснения ;)
Спасибо большое:
ALEXandrus за адекватность
R-Type за знания и полезную информацию
punker за то что ты есть
;)

feel4you | 30.09.08 04:19:38 | #

Че-то не понимаю, зачем спецом ехать в Киев, не пошарив перед этим по инету и не прочесав список магазинов, в которых бывает что-нибудь подобное…

sanya-kunitskiy | 30.09.08 04:27:19 | #

вот видишь, тебе это понятно, а есть же группа туристов, которая поедет рискнув, на круйняк хоть Киев увидит
На самом деле никто даже в магазин не звонит не просит придержать или узнать по наличию есть ли сейчас инструмент или когда будет поставка