вони класно проганяюцця на концертах)))) В них фірменна фішка - -вона прям на сцені рішають шо грати, причьому то дуже весело виглядає. там типу гітарист і басист одерчасно на вокалі ну і барабанщик стукає. Веселі пісень, афігенна техніка гри, особливо в Віталіка (то гітарист). І реально дуже класний вокал
ну та…віддали свої пісню Океану Ельзи, коли ті починали, вони зокрема на ній і виїхали… От з Віталіком якраз мала щастя познайомитись…Тільки нічого не знаю про те, чим він зараз займається…По-моєму на студії якійсь працює
рекомендую Дивних. такі класні дядьки))))
Камелот мене перший раз як я почув ващє парвав)))
Білий Шквал, там басист дивних грає, класний вокал і тематика пісень
Тіні Забутих Предків і Визволитель, то вже по рекомендаціях слухав, в принципі класно, але Дивні палюбому в кілька раз Лучє))))
а мені здавалося, що якраз роблять…в них такі гітаркі!ням-ням!!! вони, правда, не часто виступають, але виступають!!! Ти особисто від них почув, що вони забили?
взагалі-то вони в свій час виступали часто, але не останнім часом, точніше-взагалі не виступають, в них нова програма з Киричук…
по ідеї, вони планують виступ, шота цікаве і нове, краще ніж було,тобто досконаліше за технікою…гм..хоча - хочеш насмішити Бога-побудуй плани наперед..
Файним хлопам із села подвійний ріспегт. Єдиний гідний український гурт, який вартий уваги всього світу. Всі решта гурти…чіста для сібя..лакальні, аби були..
хахахаха)))
на хвилі незалежності подібного стьоб-блюз-роллу було дохрена, тільки до нашого часу дійшли одні гади. до прикладу новояворівська група "слоїки" у свій час лабала подібний музон, мала якута популярність, але в силу деяких обставин розпалась
Бльо, якщо про цей гурт ніх не мож дізнатись, а щоб його прослухати, треба жопу рвати…То краще, зі словами "нєх розпадатись", просто сприйняти, що гурту тупо і не було.
у мене є оцифровані записи з бабін. проблеми були в тому плані, що декого відправили на дурдом (наслідки вживання ширки), дехто поїхав на заробітки, а дехто просто хуй забив. так шо нєхуй демагогію розводити
Та насрати мені на них..Хоча б з огляду того що вони не змогли нікуди вибитись(незалежно від причин), а отже в них не було ні звучання ні гідної дискографії. Нах на них звертати увагу? Тупо підвальний гурт, як і мільйони інших, але ціниться те що можна послухати і побалдіти, а щоб отримати задоволення, то треба щоб це було на хороших інструментах і апаратурі зіграно і записано.
агагагагагагг))))) +мільйард
ти хоч дивився на чому писали гади свої альбоми?)))))
я тобі подавав конкретну групу не як еталон, а власне хотів вказати, що подібні колективи були, їх було напевно багато, але вилізли одиниці. це були часи коли реально грошей ні на що не було. так само як і океан ельзи. подібних груп греблю гати, але чомусь прорвались одні вони
Боря…коротче тако…Гадюкини ясні річ група охфігенна але:
1)вони лабали далеко не на найкращих,а часто і не на хороших інструментах(то я знаю від чувачка який особисто з ними лабав)
2)Були інші офігенні гурти,які не вибились,і причин тут дохріна.До прикладу,ти не скажеш шо Кула атстой,хоча ця група розпалась нахуй.Про таку групу як Лесик Бенд я взагалі не знаю чи ти чув,а це історія…
3)в неті не буде інформації якшо якийсь чувачок її не закине,якшо можливість закинути певну інфу про гурт "ХУЙІМАНДАВОШКИ" має три людини,то з них 2 людини забє хуй,а 1 подумає шо то нах нікому не потрібно,шо в неї і без того лімітований нет+шо в неї нема часу…словом тоже забє хуй і полізе стягувати порнографію чи сидіти в чаті чи тянути фільми з нета чи колупатись в носі чи ше шось…коротче ти вловив суть
Во мля яка суть…Гурти ахуєнні є, і навіть на стільки ахуєнні, що в мене очі повилазять, але вони сукі никаються, що звісно ж страшно обідно, і тому я не можу робити висновки які гурти є найахуєнніші і ліпити їх в рейтинг. Так?
ну…припустім…але…"Всі решта гурти…чіста для сібя..лакальні, аби були.."(с)ти
тобто це вказує на хуйовість і обмеженість гурту…тут не взято до уваги складностей процесу розвитку гурту,а про форсмажорні обставини я взагалі мовчу
Та до чого туд форс-мажорні обставини? Є гурти які пробиваються у вілікі сцени і є гурти які так і залишаються підвальними гуртами і розпадаються, про них забувають(такі гурти є тупа лакальні і обмежені, не творчістю, а можливостями і часом, тому вони чіста для сібя).
Взагалі-то..нє. В свіжих світових гуртах можна почути багато нового цікавого, в них ідей класних дохріна, але вони ще молоді і лабати не дуже вміють, вони з інструментами, як з дубінками. Короч музика получається кльова, але тупо каркасна, через нестачу в музикантів технічних вмінь. А от недавно був на репетиції стрийського джаз-бенду(викладачі з муз шкіл, старі дрихілі), то той мастєр клас який вони показували з інструментами, я у Львові в гуртах ще не бачив, дідки все своє життя лабали, в них муз слух охринєнний шо то піпєц, я був дуууже вражений..Але ідей в них тупо нема.
Короч найкраще, це коли маєш ідеї і вмієш лабати…У Львові, як і взагалі на теренах України в цьому трохи слабкі успіхи(
"В свіжих світових гуртах можна почути багато нового цікавого, в них ідей класних дохріна, але вони ще молоді і лабати не дуже вміють, вони з інструментами, як з дубінками."
чьо ти чєшеш?)) яку групу не слухаю з "світових", то всі лабають так, що нашим "звьоздам" як до сраного неба. їхня подвальщіна дає нашим підсрачнік як в плані музики, так і техніки.
і все діло в тому, що традицій у нас немає музичних, школи так сказати.. смішно коли говорять, що грають у львові трушний олдскул блюз/хеві чи шото таке - "етого нє может бить, потому что етого нє может бить нікогда!!!" (с)
правільно, школи дуже корисні, викладачи які тим займаются, вот в нас багато гітаристів займаются так як має бути, довгий час???? мало таких, в основному квінти і ,,пігнав чесати,,
я мав на увазі школу, як власне не установу, а традиції музичні. скільки біо не читав, а одиці тих хто стає кумирами мають хоч якусь музичну освіту. просто молоді бачать як круто грають старші та намагаються підгледіти в них, прочитати в книжці, журналі чи відеошколі. це формувалось у них довгий час, а в нас такого немає. в нас ж немає факультету шред металу чи дарк елктро для клавішників. тобі просто тупо дають базу, а ти вже вчишся конкретно сам. в тому числі і техніку шліфуєш під свій рівень
В порівнянні з нашими Львівськими гуртами та, вони лабають офігєнно. Але ти був на репетиції якогось джаз гурту, а особливо коли скад гурту - це 12 викладачів муз шкіл, яким 40-60років, і які все своє життя що й роблять - так це дрочаться з тими інструментами?
мені похєр на тих викладачів якщо чесно;) я джаз не слухаю, тому мені це є нецікаво. я можу тобі назвати молоді групи пацан з яких по 25 років і вже дають мастер класи в консерваторіях, а не зариганих жаз клубах, які записують двд з відеошколами і т.д. хоча можливо і не є відомими шо пєзда
Я також не слухаю джаз, але це стиль в якому проявляється найвища технічність, всі решта стилів, то просто піздьож в порівнянні з джазом. На рах твого похєр, повір, таке видовище варте уваги. А і пльо, як і я говорив, чпулі толку від тих технічних виконавців, якщо вони цю ааахуєнну технічність не можуть відобразити в якійсь музиці, подати якусь ідею, думку..Вони тупо фігачать безтолково..
"але це стиль в якому проявляється найвища технічність, всі решта стилів, то просто піздьож в порівнянні з джазом."
для мене вершина це класика. паганінні і бах - це початок всього і вся. це вершина!
"якщо вони цю ааахуєнну технічність не можуть відобразити в якійсь музиці, подати якусь ідею, думку..Вони тупо фігачать безтолково.."
це взагалі лольство і нюбство повне. якщо тобі не подобається ця музика, то не обсирай хоч. таке враження, що крім блюзу і року 60-х нічого неіснує. і взагалі краще розширювати кругозір для розуміння суті музики, щоб потім можна було судити про неї.
навчись поважати думку інших зрештою;)
Взагаліто з класики в муз школах починають, повільно зіскользуючи на всякі регтайми та джаз в консерваторіях..
А музику я обсираю, бо тіко так я можу показати своє фе. Якщо це просте, надрочене бігання по пентатоніці, чи переігрування якихось класичних композицій на гітарі то це тупо синдром бота, я ж не прийду в філармонію, сяду за рояль і почну якнайшвидше гами ганяти, бо це сцуко тупо і примітивно, як би швидко я ті гами не ганяв…Це і є різниця між технікою і ідеєю. В ідеї втілюються якісь емоції, почуття, переживання, створюється зовсім новий муз твір, не залежно від стилю, хоть навіть дез мітол, пох, головне, що це щось нове і від себе.
скажи то башмєту і прочім) думаю будуть раді почути критику від тебе;))) буде цінним досвідом для них;)
шо ти тої пентатоніки вчепився?))) реал смішно читати. у тебе яката неприязнь до шреду і техніки гри загалом, яку мають як правило ті, що тупо самі ніц не можуть.
зрештою як ти можеш говорити про те чи хтось вкладає душу і почуття в музику, а хто ні, якщо ти тої музики тупо не розумієш і не сприймаєш? по чому ти судиш шо в дезі душа є, а в музиці Джейсона Бекера чи якогось павер нойзового індустріальщіка її нема? і взагалі дез тут нє к сєлу вставив;)
Що таке башмет? Резинова баба?))
А пентатоніки, гами, то я до того, що нафіга класіку ганяти на гітарі, та тим паче не придуману самому, а тупо нафігарену методом "дроч-передроч" готову композицію Моцарта, і може вас шановних пре, але на гітарці класіка звучить якось..бує..струн маловато)). Ну ваашето про смаки не сперечаються, і я тебе всеодно не переконаю.
Взагалі-то замість дез можеш вліпити будь-що, це означає що я говорю про весь спектр муз стилів
І на рах душі)), воно тупо відчувається не залежно від стилю, не обов'язково, що воно сподобається, але воно дійсно відчувається..Вєрь мне цуко!
до чого моцарт?) ти з тим моцартом вічно носишся як дурінь з дверима) на скрипці і контрабасі ваще 4 струни і шо?))) а класику для гітари ніхто не писав?))) Паганіні зрештою був не лише віртуозним скрипалем, але і хорошим гітаристом, багато творів написав для гітари в тому числі.
продовжувати дискусію смислу не бачу, бо це лише витрачання часу. а вірити комусь, хто є вбитий в певні музичні рамки, при тому дуже жосткі і не поважає музуку людей, які справді витесали себе, зробили революцію в музиці і вклали в це душу я не можу і не буду. скажи паралізованому Бекеру шо він не вкладав в свій шред серця і душі. адью)))
Та до чого тут Бекер? Я проти нього щось мав? Я тобі мля зовсім про інше, хулі ти зганяєш на всяку хню, перестань чинати по-діагоналі!:? Паганіні молодець що таке писав, і проти нього нічого не маю, я маю проти тих, хто тупо переігрує, нехай того ж Паганіні, тільки дуже швидко і вважає, що він бля трушний музикант. В жопу таке! Таке враження, що ти зара ще й на спейс шатли зістрибнеш…А Моцарта я приписав там тому, що класіку гітаристи деруть в основному з ф-но, а з Паганіні.Внятн?
"нехай того ж Паганіні, тільки дуже швидко і вважає, що він бля трушний музикант"
Малмстін грає в один один речі Ніколло без зайобу, а те що грає сам, то це вже ні тваіво ума дєла;))) Паганіні сам був технярь шо песець, що тупо "ганяв" туда-сюда
".А Моцарта я приписав там тому, що класіку гітаристи деруть в основному з ф-відповісти
но, а з Паганіні."
сцуко ржлш сотонах))) бля воно вже і не смішно, нажаль(((( але ржати хочеться))) реально досить, бо задовбало ту хуйню дурну читати ;)))
у тебе збочене двояке ставлення. типу якшо це класичний композитор, що жив 2 століття тому, то можна дрочити з дуру, а якщо ці речі (або свої власні) грає той кого ЗАРАЗ називають послідовником того ж Паганіні, але з своїм стилем, звучанням.тобтоколи технічні складові однакові або схожі, а інструмент, час та музика інші, то це вже тупость))) ти реально собі в голову вбив якута дурь, що ніхто з них душі не вкладає. говорити таке це тільки підтвердити, що ти сам ні чорта не січеш. у класиків толком і назв в творах не було. там все зводилось до якоїта цифри, номера або назви тональності в якій грав. розуміння поняття "душа" і т.д. це субєктив. зрозумій це в кінець!!! деякі з тих творів взагалі були спочатку вправами на відпрацювання техніки, тобто чимось синтетичним, що навіть і твором назвати не можна, а лиш потім стали тим, що зараз іменується класикою. це з часом люди самі (знову ж таки субєктивно) почали приписувати якісь смисл, що в силу авторитетності людей, які оцінювали її і закріпився як якесь стереотипне бачення смислу. це просто питання часу! капріси паганіні це задродцтво, що було чимось середнім і було створене самим Паганіні, щоб задовольнити своє самолюбство, мол який він модний, що таке придумав і грати може. а потім це вже стало творами для хайтехових скрипалів, а потім і гітаристів. навіть зараз одиниці можуть похвалитись, що грають всі 24 капріса. таке саме і з сучасними гітарними творами, що поєднують в собі нєвєбєнну тєхніку, але з закладеною по дефолту у них душою композитора. та навіть просто задротні брутал дезери вкладають душу в те, що роблять.
говорити, що хтось грає без душі, це те саме, якби я сказав, що раз джаз чи блюз грають в якомусь кабаку, то це тупо лабання для пяних дегенератів за гроші, а не виконування музики.
>деякі з тих творів взагалі були спочатку вправами на відпрацювання техніки, тобто чимось синтетичним, що навіть і твором назвати не можна, а лиш потім стали тим, що зараз іменується класикою.
Назви хоча б один…Бо технічні твори називаються етюдами і вони небули чимось меншим і не стали чимось більшим ніж етюдами, це твори для відпрацювання якогось(а інколи якихось) технічного прийому. Ти класикою не сильно займався, тому й так криво січеш.
>у класиків толком і назв в творах не було. там все зводилось до якоїта цифри, номера або назви тональності в якій грав
Толком назви творів у класиків були(в більшості), але часто вони не задавались питанням піару.
>скрипці і контрабасі ваще 4 струни і шо?
А то що скрипка - то взагалі смичковий інструмент і її сюди пихати на стільки ж доцільно як і боян.
P.S. Мля, ти тупиш. Бо я тобі кажу про тих, хто просто дере партії з класичних творів. Це мля примітивне мітолічне плагіацтво, ти їх захищаєш, мабуть вважаєш що тихонько пиздити і вдвічі швидше той твір лабати - це нормально. А проти тих, хто фігарить шото нове з класики, я нічого проти не маю, нехай собі творять, це навіть похвально. А дезери, хай лабають, я десь писав що я проти них? Мені просто мало що з того подобається, от і все. Якого ти його сюди приписав?
"Бо технічні твори називаються етюдами і вони небули чимось меншим і не стали чимось більшим ніж етюдами, це твори для відпрацювання якогось(а інколи якихось) технічного прийому. Ти класикою не сильно займався, тому й так криво січеш."
сцуко шо я маю кожне твоє слово коментувати?))) я з тебе бля усераюсь))) я за це і писав, повторювати не треба моїх слів;))) я і так опуси тут видаю формату а4. може буду тобі розяснення проводити "що таке етюд", "твір", "вправа")))
цікавлюсь класикою з того часу як і рок з блюзом почав слухати, тобто з років 6, так шо не говори, знаток;))
"А то що скрипка - то взагалі смичковий інструмент і її сюди пихати на стільки ж доцільно як і боян"
то ти ж почав ту хуйню з струнами, а не я;)))
Брітва))) ти тупиш нє по дєцкі. ні одної фрази розумної ти не написав, постійно якогось хєра згадував за моцарта, який ваще нє прі дєлах і прочу єрунду. почітай інтєрвюшки, музику послухай, тоді скачай моцарта або перепиши у когось і тоді говори;))))
"А дезери, хай лабають, я десь писав що я проти них? Мені просто мало що з того подобається, от і відповісти
все. Якого ти його сюди приписав?"
ти ж сам згадав за дез))) "В ідеї втілюються якісь емоції, почуття, переживання, створюється зовсім новий муз твір, не залежно від стилю,
хоть навіть дез мітол, пох, головне, що це щось нове і від себе."
короче ти мені вже набрид, сперечатися з тобою, доводити щось це все одно шо з стіною говорити. хоча нє… думаю шо стіна луччє, бо вона хоч мовчить))))
Ну-ну..Не тікай)) якшо такій вумний, назви той ахуєнний твір, який був колись вправою, а пізніше став чимось більшим - аля "клясікою"))).
На рах дез мітолу…ти дурбецело))))). Прочитай ще раз моє цуко ауєнне речення яке ти хвацько виділив, і на яке хотів опиратись, може зрозумієш високу мораль, що я прирівняв в можливостях втілення ідей в музику дез мітол до всіх інших стилів(для мене він найбільш дивний, тому я ним закриваю перелік), а не згівнив його.
А класіка на одній гітарі всеодно звучить убого, можеш на стіну карапкатись, але ти нічого не зміниш, там не сильно получається лабати в лєгадо, чи в алєгро…Якато жопа получається. Дві гітари то вже інше діло(класіка звучить кльово), але це інакша байка і там свої баги
Всьо, когоч, мене ця інтулігентно-дибільна дискусія вже задоубала, було весело, але я вже схарився. Всеодно ти ніхрена толковішого не здатний написати))).
перечитай комент і знайдеш там за етюди і інше. не придерайся до слів, бо це сцуко харить. один хоч? етюд Рахманінова es dur. у Скрябіна, Брамса і інших теж було. а Паганіні речі як я писав вище теж писались для розвитку техніки власної і самолюбcтва. до прикладу були я тобі вже як недорозвиненому розжовував, а тобі то в хуй. ти не забувайся і не пиши блять хто тут "дурбецало" і прочу "остроумну" хуйню, бо я тобі не кент, усьок? на те, на що здатний ти я вже тут побачив, і не тільки я. тобі доводити взагалі як я писав вище нічого неможливо, бо тупо недоходить. дезер))) хаха)) бачив як ти в чаті Еміра Гота дезером назвав і приписав йому Моцарта. короче іді слушай своїх гадюкіних не лізь в речі в яких поняття зеленого не маєш
>етюд Рахманінова es dur. у Скрябіна, Брамса і інших теж було. а Паганіні речі як я писав вище теж писались для розвитку техніки власної і самолюбcтва.
Я б запитався "чим же став той мі-маж. етюд?", бо етюди як прилюдії в концертах використовували коли ше Паганіні не було, тож розкажи що змінилось(це просто питання з цікавості, тож бізабід).
І бля, почав спір з взагалі безглуздої брєдятіни. Я порівнював старших професіоналів з молодими гуртами, а ти якогось хуя закордон поліз. Шо в тебе з моском? Якого гуя встріваєш і крутиш все через жопу? Сильно вумний, читай уважніше, думай і тоді пиши якийсь комент, бо ти мелеш все шо тобі в голову взбреде.
шо сказати? інших слів як хамовитий обмежений, рагулячий тугий засранець,що не вміє аналізувати прочитане, то і сказати годі) твоє діло і тобі з тою ношою жити;) інджой уорсерф короче)))
Іпу, який ти долбооб . Ти любиш пизданути недумаючи, з'їжджати з теми, а після цього доводити шо ти ахуєнних фацет)). Покарай себе сам за свою тупизну. Розмова закінчена, бо в тебе вже моск потік, і ти починаєш всяку ліву хню ліпити. Бувай здуров..кєнт
це ти блять туга ніхуя не довівши зїзжаєш на особисті образи і сходиш на хамство, що вкотре підклеслює твою розумову обмеженість і рагульську натуру. все
ny tu mydak. Ja vosxiwwajys. Tu prosto adyrennuj dovbograj. Tu nekompetentnuj v tomy pro wo vedetsa rozmova, i tum ne menwe tu pizdec jakuj ymnuj. Vbujsanax
багато з того, що зараз називають класикою, то в свій час вважали міщанством, музикою для зажраних безвкусних долбойобів, які шоб мали під що трясти задом на балу. а сама музика писалась композиторами, власне для того, щоб тупо продати, втюхати продукт. зараз вони класики канєшно, що писали з душою))) а по суті це та сама вєрка сердючка, тільки інструменти, виконання та технічний рівень інший. але короче суть та сама, що і у попси зараз, тільки подача інша, ну і "тящяться" від неї не так як тоді, бо люді ща попрощє.
переоцінюєте занадто гадів. а на рахунок фраз типу "одна" чи "друга", то це діло смаку. тобто однозначно написати, що є одні гади, а інші це так - єрунда, думаю неправильно та не розумно
я за це і кажу, що нєфіг виписувати фрази, що лише одне це гуд, а решта кал. некоректно як на мене. допустим Бритві не подобається Реквієм (Єфіма) і Ембіваленс, хоча я їх вважаю одними з найкращих у Львові.
Ну та, ти правий, це питання смаку, сорь. Ну принаймі мою думку щодо львівських гуртів ти знаєш. Хоча мені ще гурт Шоколад трохи подобається, але тіко коли вокалістки нема..
Когда в Одессе солнце, и на пляже
Сгорают белоснежные тела,
Во Львове дождь и это знает каждый,
Хотя бы раз приехавший сюда.
Когда в Узбекистане сохнут лица,
И загибаются верблюды от жары
Во Львове дождь и всем львовянам снится
О наступлении солнечной поры.
Кап-кап-кап-ты солнца даже не жди,
Кап-кап-кап-идут дожди.
Кап-кап-кап-на крыши стареньких домов
Я без дождя не представляю тебя, Львов.
Когда в Москве зима и снег хрустящий,
И люди выдыхают пар, как дым,
Во Львове дождь, легчайше-моросящий
Сменяется холодным, проливным.
Когда в Берлине теплая погода,
Когда в Париже жарко в Мулен Руж
Во Львове дождь в любое время года,
И на брусчатке силуэты луж.
Кап-кап-кап-ты солнца даже не жди,
Кап-кап-кап-идут дожди.
Кап-кап-кап-на крыши стареньких домов
Я без дождя не представляю тебя, Львов.
Во Львове даже близко нету моря,
И речку не найдешь здесь днем с огнем.
И, видно, Бог, чтоб наше сгладить горе
Обильно поливает нас дождем.
Знакомый мой давно живет в Майами,
Он как-то позвонил мне и сказал,
Что там в Майами он скучает за дождями:
За Львовский дождь он тыщу долларов бы дал.
Кап-кап-кап-ты солнца даже не жди,
Кап-кап-кап-идут дожди.
Кап-кап-кап-на крыши стареньких домов
Я без дождя не представляю тебя, Львов.
я не про ту енегетику…
…на рах сцени я тобою не погоджуюсь…шо начить працювати?? вчитися срибати як Ангу Янг пд час виконанн соляка???
чи вчтися махати патлами під час ріфа???
ні, чувак! все має буи щиро…
якшо чесність є в групі з самого початку то вона буде і до кінця…
публіку не обдуриш))))
але можуть бути ипадки коли група 10 років і вял і ей плюс хю грає…а молоді виходять і вставляють…яким е року нема…не буду казати про кого а то дядя Юра образиться_))))))
Що ж ви Львівяни морозитесь і не кажете правду,про свою істинну сутність та музичні смаки? Бо тільки такі шанувальники могли виплекати,народити і підтримувати Вову зі Львова та Козловського!
перелічу ті, які представлені на цьому сцайті і ті, яких я чув і мені сподобались в алф.порядку
7 Nебо
Абу-Касимові Капці
Giuntare
Green Silence
Інкунабула
K402
Лекс
Метелики
Riff Inc.
SWAMP FM
а ще Люди Бобрі
кхем.. так тут писати львівські групи чи які:?
я дуже любила інкунабулу, але, якщо мова йдеться про львівські групи, то цю вже пора відкинути…
а більше я не знаю груп, які б грали щось, що мені подобається та ще й якісно.. колись подобалась анна
нє, ну правильно:
Факультет - львівський гурт з дніпродзержинська!
так само И друг мой грузовик - львівський, вони ж не винні, що понароджувалися фіг зна де, в задуп'ї
Подобається багато, а итм, хто розказує, як в нас все фігово, скажу свою думку - для мене набагато краще сходити на лажовий концерт наших банд, ніж слухати вдома афігєнну студійну якість західних по 100-ому колу
СамаЗнаєшХто (особливо пісенька з чотирьох стрічок, шось по типу колискової) ,
7небо,
Полинове Поле,
Giuntare,
Метелики,
КіллБарбі,
Ways of Dependence (правильно написав? ;)),
Evidence…