Рок У Твоєму Місті: Дніпропетровськ
romko321
| 8
| Розділ: Новини | 18 квітня 2008 17:01
19 квітня відбудеться черговий, другий концерт з низки Рок у Твоєму Місті. Цього разу дійство перенесеться у Дніпропетровськ, а саме до Рок-Кафе (Набережна Перемоги 106-а). У ньому візьмуть участь місцеві юні шукачі рок-звучання у своїх серцях та гітарах:
19 квітня відбудеться черговий, другий концерт з низки Рок у Твоєму Місті. Цього разу дійство перенесеться у Дніпропетровськ, а саме до Рок-Кафе (Набережна Перемоги 106-а). У ньому візьмуть участь місцеві юні шукачі рок-звучання у своїх серцях та гітарах:
Freeman
King Samchuk
Cry Неба
Е-Гурт
БаNZаЙ
Мерамия
Кімната Гретхен
Особливий гість події: Оркестр Янки Козир.
Початок о 18:00. Вхід 30 грн.
Нагадаємо, що низка дійств Рок у Твоєму Місті насправді є відбірковими концертами до нового фестивалю U.Рок, який від миті заснування встиг вже підчепурити свій значок і внести ясність у назву: тепер забава правильно називається UA Рок.
13 квітня Рок У Твоєму Місті вперше відлунав у Білій Церкві. Підсумкова оцінка групам-пошукачам на участь у забаві складалася з трьох складових: «голосу громади», «голосу музикантів» і думки рок-знавців. У висліді переможцями білоцерківського відбіркового туру стали команди Нерозгадані та ЗаКрай.
Вичерпні відомості про забаву UA Рок можна почерпнути у живому щоденнику дійства, а також http://www.fdr.com.ua/news_item/23043/ . Докладні довідки щодо наступних турів і забави UA Рок постійно можна дізнаватися за особовими: +38-097-346-83-41 (Тетяна Бондар), +38-067-940-7507 (Олександр Литовка), чи через скриньку tetyanka.muzpr {рАвлик} mail.ru .
КОНЦЕПЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ.
Дослідивши та проаналізувавши ситуацію у вітчизняному шоу-бізнесі щодо фестивальної діяльності, продюсерським центром «ЛІСА-СТАР» було прийнято рішення про створення кардинально нового музичного фестивалю. Більшість українських фестивалів є поверховими і скоріше статистичними, аніж такими, що здатні хоча б відкрити нове яскраве ім’я, не говорячи вже про продюсінг, менеджмент чи промоцію майбутньої зірки.
У світовому шоу-бізнесі рок-музика займає мінімум другу після поп-музики позицію за об’ємом продажів копій аудіоносіїв . На жаль, в Україні ситуація кардинально інакша. Комерційний попит існує лише на аудіоальбоми поп-виконавців, а цілий пласт молодіжної альтернативної культури залишається поза ринком.
Продюсерський центр «ЛІСА-СТАР» вирішив започаткувати Відкритий загальнонаціональний фестиваль живої музики „UРОК”.
„UРОК” – це щорічний мистецький захід, що проводиться в декілька етапів. В процесі свого розвитку фестиваль має набути конкретних обрисів. Завдяки розширеній географії учасників, фестиваль відвідають виконавці як з близького, так і дальнього зарубіжжя. З часом фестиваль планує конкурувати з найбільшими європейськими музичними фестивалями (Гластонбері, Sziget, Przystanek Woodstock тощо).
Фестиваль планує охопити всі регіони України (не менше 50 концертів).
Статус фестивалю – відкритий,загальнонаціональний,міжнародний,багаторівневий.
Фестиваль проходитиме в декілька етапів: 1. «Рок в твоєму серці» - прийом заявок на участь у фестивалі від колективів 2. «Рок в твоєму місті» - проведення відбіркових концертів в містах 3. «Рок в Україні» - фінальні концерти переможців в регіонах з прямими телемостами та прямим показом на одному з центральних ТБ каналів. 4. «UРОК у світі» - участь лідерів фестивалю в міжнародних музичних проектах різного рівня
Учасники – представники низки міст з різних регіонів України та автономної республіки Крим (орієнтовна кількість гуртів – 600) та запрошені зарубіжні гості.
Аудиторія – громадяни від 13 років; необмежена в соціальному статусі; Орієнтовна кількість глядачів та слухачів – до 400 000 глядачів на сценічних майданчиках та багатомільйонна телевізійна та радіоаудиторія.
1. Жанровий спектр Завдяки спеціалізації фестивалю на всіх існуючих стилістичних напрямках рок-музики, забезпечується залучення широкого кола аудиторії віком 15-50 років, що цікавиться музичним матеріалом у всіх напрямках рок-музики.
2. Комплексний підхід Комплексний підхід передбачає створення першого в Україні бренду, що спеціалізуватиметься на переорієнтації вітчизняного споживчого ринку аудіо- та відеопродукції шляхом продюсування рок-колективів - переможців фестивалю, розміщення публікацій іміджевих матеріалів у друкованих періодичних виданнях та фестивальному каталозі, розміщення музичного матеріалу гуртів на FМ-радіостанціях та проведення рекламної промо-кампанії.
3.Телевізійне втілення фестивалю Одне з основних завдань фестивалю організація та проведення повноцінної сучасної та високопрофесійної телевізійної зйомки всіх подій і заходів фестивалю з метою отримання конкурентноздатного телевізійного продукту.
Фестиваль забезпечує розміщення готового ТБ-продукту на одному із загальнонаціональних ТБ-каналів та на низці комерційних каналів як в Україні, так і за межами нашої держави.
Всі події та концерти фестивалю проводяться в жорсткому підпорядкуванні до вимог телебачення.
4. Міжнародний статус Співпраця з подібними фестивалями у світі надає українським виконавцям можливість активно і наступально інтегруватися у європейський і світовий шоу-ринок та долучити до числа запрошених в Україну у якості гостей провідних закордонних виконавців, проводити взаємообмін музичних колективів та організовувати телемости в режимі прямого ефіру з аналогічними фестивалями Європи.