Чи потрібна музична освіта музикантам чи це не обов"язково?..))

| 99 | Розділ: | 15 квітня 2008 1:25

Якщо говорити про наших музикантів, то мало хто може похвастатись знаннями сольфеджіо і. т. п.. Але чи взагалі це обов"язково, оскільки лабають і без музичної освіти, та й досить нічогенько виходить… Взяти от до прикладу легендарних "Бітлз"…(та й не вони одні).
Знайомий каже - "головне бути музикантом в душі, а решта додасться", але і з іншого боку - розуміння по нотках що ти там лабаєш тоже б не завадило (хоча чи в часи прог таких, як "гітар про" потрібне те сольфеджіо? )…
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

mezkerei | 15.04.08 01:30:16 | #

аматорів ніхто не заставляє грати

punker | 15.04.08 01:32:52 | #

не потрыбно
нырвана зе бест!

ORTHODOX | 15.04.08 01:34:08 | #

дивлячись який стиль… в ідеалі вся музика вимагає муз. грамоти, проте десь тре більше, десь менше… імхо. можете не погодитися:)

mezkerei | 15.04.08 01:35:06 | #

і це де тре менше знань?))

Кея | 15.04.08 01:42:52 | #

можливо навики роблять своє, можливо теорія, вивчена десь в музичному закладі, але що більше допомагає, коли тримаєш, наприклад, гітару в руках-перше чи друге?

Miklos | 15.04.08 01:34:23 | #

бітлз ніколи ніхто не вважав класними музикантами..
фрідман з малмстіном, тімо толккі та дейвом мастейном були самоучками, що стали віртуозними музикантами, але врубились в ту всю нотну хню вже потім, щоб можна було або а)грамотно складати партії для інших музикантів з якими працюють б)просто для кращого розуміння, що то все таке. джімі хендрікс взагалі в то всьо врубатися не міг і грав, бо дар мав… луї армстронг зрозумів шо таке ноти коли його запросили в джаз бенд, тобто мусів вивчити грамоту, щоб просто там грати.. прикладів багато є як і одного, так і другого, але знання ніколи нікому не були зайвим тягарем.

Кея | 15.04.08 01:39:26 | #

а ти знаєш сольфеджіо?

Кея | 15.04.08 01:45:43 | #

Міклош, я не говорила, що "бітлз" вважались класними, але погодся з тим, що в свій час вони таки були легендарними…

Miklos | 15.04.08 01:48:17 | #

вони легендарні тим, що вміли створювати хіти. так само як і абба зрештою.

Кея | 15.04.08 01:51:49 | #

то ти знаєш сольфеджіо?
хіти стараюся створювати всі

Miklos | 15.04.08 02:01:50 | #

намагаються всі, але створюють одиниці і не просто хіт-одноденка, а такий за який будуть памятати десятиліттями

Miklos | 15.04.08 01:52:14 | #

займався тим ще з тих часів коли співав у хорі, тобто дуже рано почав. на даний момент приділяю увагу технічній стороні, бо внаслідок тривалої перерви тривалістю в кілька місяців техніка фактично втратилась.

Кея | 15.04.08 01:56:16 | #

а, тоді тобі особе - браво)) маладєц

Miklos | 15.04.08 01:37:03 | #

п.с. така тема недавно була.

Кея | 15.04.08 01:40:19 | #

не знала про неї, тоді сорі

ДЯДЮШКА БУ | 15.04.08 01:38:27 | #

…Про Beatles - Это Вы погорячились… Все они к 1966 году читали партитуру и знали сальфеджио… Думаю здесь дело в человеке… Если он занимается музыкой всерьез - он учится и осваивает грамоту… Если собирается "ЛОБАТЬ" - пусть лобает… но музыкантом не станет… ТАК - говнорокером…8)

Miklos | 15.04.08 01:41:41 | #

за те шо бітлз не були технярями говорили багато, при тому професійних відомих музикантів. тут мова йшла за це. сам хендрікс вважав їх всіх гавном зрештою.
якщо хендрікс, дейв мастйн (megadeth), інгві малмстін і інші це "гавнорокіри", то всьо ясно))))

ДЯДЮШКА БУ | 15.04.08 01:52:56 | #

… Скажу только ,что перечисленные вами музыканты мелковаты по сравнению с Вейкманом ,Брафордом,Фриппом или тем же Маккартни…

Miklos | 15.04.08 01:55:39 | #

))))) ще цоя з макарєвічом забули

Miklos | 15.04.08 01:57:00 | #

хоча перші 3 яких ви назвали справді сильні як музиканти. маккартні це просто дуже талановитий композитор, не більше

Miklos | 15.04.08 01:59:36 | #

треба розрізняти поняття "техніка" і композиторські здібності. та й стилі в яких дані музиканти грають (яких назвав я та ви) є різними. якщо це гітарний шред, то це одне, якщо арт рок чи фьюжн рок, то зовсім інше.

ДЯДЮШКА БУ | 15.04.08 02:12:37 | #

Тогда не путайте музыкантов с технарями… композиторов заместить нечем и придумывать музыку комп не умеет а вот дрочить в МИДИ как Мальстрим - это уже сотни программ есть…

Miklos | 15.04.08 02:22:27 | #

шо має малмстін до міді?) давайте ще скажіть, що наприклад нулячі в музичній грамоті (і не тєхнарі, що грають 64 нотами в темпі 140) самоучки типу хендрікса чи габора чабо не були МУЗИКАНТАМИ.

ДЯДЮШКА БУ | 15.04.08 02:38:20 | #

Хендрикс - великий гитарист… Напомню Вам как записывая ЛЭДИЛЭЙН он перед очередным творческим отпусков ЛСД записал все партии гитары на нотоносец и передал его Коллейну для составления мнения о ней… Учился он сам - но учился ведь грамоте!..Технари - это музыка которая не живет в сердцах… никто не вспомнит о Мальстине через десять лет и он не будет играть концерт 50 лет первого диска… А скрябина будут слущать и через 400лет - или вагнера "Летучий голландец"… кстати 64-е в темпе 140 также… Но красиво…

Miklos | 15.04.08 02:58:11 | #

якщо можна посилання, бо цікавивлюсь творчістю джимі ще з дитинства і всюди писалось, що нотною грамотою він не володів, бо нерозумів, що воно таке, хоч і старався зрозуміти.
малмстін досі грає речі з свого першого альбому, його стиль копіюють, а виконання у супроводі з симфонічним оркестром дає нове життя його музиці. стиль в якому він грає називається неокласикою. вона може бути такою якою є стравінський, барток та інші. може бути електронною, а може бути такою якою є в тих ж віртуозів типу малмстіна, вінні і гаррі мура, беккера, джо стемпа, майкла енджело, феррері та іншіх. просто базується на гітарному шреді. та навіть наш клавішник віталій купрій під це підпадає по суті. той ж паганіні чиї капріси грають хайтехові скрипалі та гітаристи є по суті шредом, але скрипковим. а римський корсаков? теж його "політ шмеля" яку звичайний музикант не зіграє, а вимагає високої техніки. короче час покаже

karter | 16.04.08 18:19:33 | #

Малмстин нудоту играет, быстро, сложно, но нудно. Без души

Miklos | 16.04.08 19:49:38 | #

картер уУУУууу))))

Matvik | 16.04.08 01:28:12 | #

Теж недолюблююю Малмстіна, але в нього крім техніки ще дуже гарний хвук, мабуть, найкращий зі "Стратових" гітаристів

Matvik | 17.04.08 02:42:43 | #

*звук

Кея | 17.04.08 02:52:55 | #

"гарний хвук" тож непогано звучить

karter | 16.04.08 18:15:06 | #

Хендрикс вообще из себя ничего не представлял, просто придурок с гитарой, который попал в нужное место в нужное время.

Miklos | 16.04.08 19:51:53 | #

а шо ти з себе представляєш?)))
скажи то чувакам типу Бека, Сатріані, Вая, Малмстіна і того ж Хеммета. список продовжувати можна довго і нудно. короче нєхуй час на тя тратити))) діназаври ахой!!!

karter | 17.04.08 01:11:38 | #

А пирм чем тут этои чуваки? я от своего имени говорю, потому что я так считаю, какая разница что об этом думают другие, у меня своя голова на плечах, и уши свои], которые ничего особенного в его музыке не слышат.

Miklos | 17.04.08 01:43:57 | #

для "этои чуваки" Хендрікс був тим після прослухання якого вперше взяли в руки гітару, чиї речі вчили, а потім записували на свої альбоми та грали на джемах на концертах в знак шани ВЕЛИКОМУ. САМ Джеф Бек, який вже в 60-х вважався світилом гітари вперше як почув гру Джимі сказав: "Коли я вперше почув його гру, то дійшов до висновку, що те чим я займався, а саме грою на гітарі було лише бриньканням, тому, що в порівнянні з грою цього молодого гітариста я взагалі не вмію грати і я є ніщо як гітарист!". Після того Джеф на деякий час закинув гру та впав депресію… Хоча звісно для тебе ні слова Джефа, ні вище згаданих гітаристів нічого не означають. Це твої проблеми
Я слухаю Хендрікса з 8 років і повністю погоджуюсь з думкою, що це ЛЮДИНА яка створила унікальний стиль гри та дала ВЕЛИЧЕЗНИЙ поштовх для музики.

karter | 17.04.08 11:03:41 | #

Идола себе сделали. Что за бред, играть по томучто кто-то играл? Музыкай заниматься нужно не из-за любви к какому-то музыканту и его игре, а из-за любви к музыке. Тем более в кашеватой игре хендрикса я не вижу ничего уникального и стоящего музыкальных похвал. Он не был особенней других в музыкальном плане, возможно он сам относился по другому к музыке чем другие. Но как и все придурки скатился до наркотиков, алкоголизма, и здох в 27 лет. Если бы он любил музыку то никогда ни под каким предлогом не сел бы на наркотики, и не умер так глупо, думаю только про свою жопу и личный кайф а не про музыку. Не уважаю людей, которым на все насрать кроме себя и людей, которые делают идолов из наркоманов.

Miklos | 17.04.08 13:34:15 | #

ти взагалі є НІХТО, щоб судити за когось і казати хто був придурок, а хто ні. від тебе на форумі взагалі ні одного коменту розумного ще не було і не буде, бо тобі срати на думку всіх загалом, так, що не пиши, що тільки наркоманів ти не поважаєш чи егоїстів. сам ти чужої думки поважати не хочеш і не будеш ніколи. не бачу сенсу тобі доводити будь-що, бо це лише зайве витрачання часу і завелика честь буде, оскільки видно, що і так нічого не дійде . адью!
і навчись вже грамотно писати російською, а то противно читати

karter | 17.04.08 15:16:10 | #

Какя тебе разница, форум не для того что бы тупо соглашаться с чужим мнением, а что бы свое выражать. Не нравится что кто-то с тобой не согласен - твои проблемы. Я это Я, для кого-то пустое место, для кого-то нет, это и не важно. Кому-то комменты полезны, кому-то нет, мне в приват много прятных отзывов приходит, и вопросов по моей свере деятельности. Это мое личное дело. Наркоманы - пропащие люди, идиоты которым главное получить кайф, у человека должна быть сила воли и достаточно интеллекта что бы не втягиваться в это дерьмо. Каждый сам выбирает свою судьбу, Хендриксы выбрал забить на музыку, когда начал увлекаться наркотиками, потому я его уважать не буду как человека вообще, не только музыканта. Музыка мне не нравится, я ее бредом считаю и это мое личное мнение, не больше.

Miklos | 17.04.08 16:00:57 | #

енджой йорсерф)))

Matvik | 17.04.08 02:45:50 | #

Особисто я не вважаю Хендрікса найкращим, але одне безперечно - він перший почав грати хард-рок, в чистому вигляді, а звідси і роль гітари, як соло-інструменту. Також до цього доклались Крім і Ярбедс, але в Хендрікса була неповторна манера, погодьтесь

Miklos | 17.04.08 02:51:19 | #

та дохера було, ті ж the gun хуячили протохеві до всіх них, мова за інше. тут не за техніку чи правильність виконання йде мова. той ренді роуд чи зак уайлд дозволяли (уайлд дозволяє на щастя досі) собі вольність і небрежність у грі, хоча обоє технарі, але ця манера гри, яку в маси кинув хендрікс і яку роуд, а потім уайлд перейняли і є унікальною!!! плюс взагалі хендрікс унікум, бо багато в чому був новатором як в плані гри, так і звуку

mezkerei | 15.04.08 01:42:13 | #

ну як ви добре знаєте, колись (до відносно недавно) всі записи на студію приносили сперш в нотах, а на раханунок лобать (хоч сам визнаю що розбератись як мінімум тре) то всі можуть, але не всі це роблять добре, тому не всі говнорокери.

Matvik | 15.04.08 01:45:18 | #

Не обов"язково, але зайвим не буде… Та і більша частина професіонів рано чи пізно освоюють ці штуки, принаймні знання нот, тривалостей і розмірів є обов"язковим, без цього важко

Кея | 15.04.08 01:48:55 | #

от))

punker | 15.04.08 01:47:29 | #

угу…навіть я вивчив пінтатоніку

Кея | 15.04.08 02:00:24 | #

уже за вивчення того слова тобі плюстисьчяпітсот)

Matvik | 15.04.08 02:15:42 | #

І модуляцію

Кея | 15.04.08 02:39:30 | #

іш які модні слова знаєм8)))

Matvik | 16.04.08 01:30:15 | #

З тою модуляцією в свій час прикол був, коли ми ше разом лабали))

Кея | 16.04.08 01:32:44 | #

і?…(аж заінтригував)

Matvik | 17.04.08 02:42:19 | #

Та нічого такого)) Довго розказувати, я вже суть і забув давно, але запам"яталось, шото було пов"язане з модуляцією)))

Кея | 17.04.08 02:54:07 | #

e | 15.04.08 01:54:33 | #

освіта кому поможе, кому навпаки попортить. більшості попортить

Кея | 15.04.08 02:01:27 | #

тобто, тої освіти нафіг не тре??…

e | 15.04.08 02:07:58 | #

треба. для тих хто буде грати безпосередньо від душі і одночасно використовувати отримані знання і навики.
для тих кому навчання дає тільки володіння технікою це теж корисно. мають чим зайнятись і виїбнутись

Кея | 17.04.08 03:29:10 | #

шо і трєбавалас даказать)

ДЯДЮШКА БУ | 15.04.08 02:04:01 | #

… а вот это замечательно… Знаете почему композиции(особенно тяжелых направлений музыки) у львовских рокеров до ломоты в зубах однообразны и неинтересны мелодически? .. Потому что рокеры дремуче необразованы и не знают что любое развитие тоники подчинено вполне определенным законам… что есть запрещенные квинты ,которые физиологически неприемлемы человеком со слухом , гармоническое построение и закономерность чередования размеров и интервалов,изменения высоты тона в каждой фразе…

mezkerei | 15.04.08 02:06:42 | #

слухайте матрок)

Matvik | 15.04.08 02:16:59 | #

Часто саме дисонансні інтервали придають особливе звучання пісні, хоча, безперечно, знання такі потрібні, але іноді слід робити вийнятки з правил

e | 15.04.08 02:18:11 | #

музика в першу чергу іде від душі. освіта другорядна

Pooh | 15.04.08 16:05:42 | #

помоєму, проблема наших рокірів не в грамоті, не в умінні грати, не в знаннях, а в тому, що вони музики практично не слухають - 5-6 колективів на постійній прокрутці, як наслідок абсолютна дрімучість і безпонтовість в музиці. да, більшість з них навіть саббатів не чула і не може удачно стибрити риф.

karter | 16.04.08 18:21:47 | #

я на эту тему несколько часов с одним типом спорил, он мне доказывал что в музыке правил нету, это только академическая музыка по своим правилам живет, так я ему и не доказал остался при своем, говнорокер

Кея | 17.04.08 02:52:00 | #

ну…кожен має право на власну думку

Dude | 15.04.08 02:06:26 | #

Як освідченість в чомусь може нашкодити? Щодо музики, то люди, котрі займаються цим серйозно, просто зобов'язані знати основи написання партій, нотну грамоту, гами, і т.д

MarkX | 15.04.08 23:37:36 | #

мені трохи нашкодило. коли я почанав розбиратись з тою всією хрєнню то мені набагато гірше придумувались пісні. бо я забагато думав над тим шоб зробити гарну гаму. просто треба не думати про то а тільки застосовувати коли треба

punker | 15.04.08 02:10:12 | #

DOLLS
Так часто нам трапляються ляльки…
З фарбованими нігтями достатку
Пливуть крізь нас обмежені птяшки
Лишаючи по собі чорну згадку…
Так часто хочеться любити їх
Прозорі очі і сухе волосся
Ковтають нас своєю пустотою
Нажаль, ось так між нами повелося…
Вогонь згасає їх на гаманці
І так не хочеться платити по рахунку
Тебе використовують як фонд
Твого кохання… і, твого гатунку
Так часто бачу їх в мистецьких снах
Але не вмію їми управляти
Як я хотів тебе таку лиху
То я б не вмів тебе по справжньому кохати…

І тільки секс віщує радість цих дівчат
Що так по справжньому танцюють на помостах
Мені не вистачає гаманців…
Мені не вистачає мого зросту…
Мені так дивно, холодно і просто…
Та просто я повій своїх вбивав…
Ще, не зустрівшись, різав всі контакти
І мій вогонь лишу для чистоти…
І ці лялькі мене не будуть варті…

e | 15.04.08 02:27:18 | #

((

Dude | 15.04.08 02:13:03 | #

Мда, дохуя змісту

Кея | 15.04.08 02:38:20 | #

ти про шо?

Dude | 15.04.08 02:40:12 | #

про текст

Кея | 15.04.08 02:48:43 | #

статті?

Dude | 15.04.08 03:13:10 | #

пункера

Кея | 15.04.08 03:24:35 | #

хех, а я то подумала, що ти про мою статтю…

punker | 15.04.08 11:30:27 | #

то доречі по темі якшо вдуматися в контекст

Кея | 15.04.08 23:29:24 | #

тобто?

Кея | 15.04.08 23:31:23 | #

вірш цікавий, але не найшла там теми, пов"язаної з музичною овітою…(може не бачила між рядками чи неправильно прочитала..гм)

Tender exp | 15.04.08 03:24:22 | #

Osvita ne zavadut, ale gratu klasno mojna i bez nei

Dude | 15.04.08 03:30:10 | #

Стаття дуже доречна, оскільки молоді гурти муз. освіту вважають чимось дивним і не "рокерським".
Я, наприклад, жалкую, що не маю такої освіти, бо часто доводиться "вигадувати велосипед"

Кея | 15.04.08 03:49:21 | #

дякую..сама б хотіла повчитись грати на піаніно, фортепіано чи скрипці

Dude | 15.04.08 03:53:00 | #

піаніно і фортепіано- одне й те саме

Кея | 15.04.08 23:28:36 | #

Кея | 15.04.08 23:38:21 | #

от якби вміла грати на ньому, то точно б не поплутала…ех,а так…

k@rlSON | 15.04.08 11:15:03 | #

Освіта музична, то вообше діло першочергове.Для чого скаладти , якусь хню з частин місяць, якщо можна взяти і нструкцію і те ж саме зробити за 5хв.? Хоча "прочупування" грифу лишнім також не буде.Як не як є відчуття кожної ноти.Тому думаю, що спочатку треба за інструмент братися, а з часом ,піднімаючи рівень, братись за муз теорію.
Доречі знаю одну людину, яка дальше нот не видить вообше.Хоча музикант вельми хороший.Але…

k@rlSON | 15.04.08 11:17:53 | #

*першочергове, для людини яка хоче, або називає себе "музикантом".Музикант - то є професія, а там без освіти ніяк. Те ж саме що на будь-якій іншій фахові роботі

Pooh | 15.04.08 16:08:44 | #

музикант це не професія. той хто вбачає у музицированні метод виключно заробітку грошей той сільський лабух, не залежно від рівня майстерності.

Matvik | 16.04.08 01:26:25 | #

А в тебе освіта є?))) До речі, так говорять переважно якраз ті, що з освітою, але є купа прикладів прекрасних самоучок, котрі стали професіоналами, взяти того ж Пейджа

punker | 15.04.08 11:36:40 | #

http://www.youtube.com/watch?v=C3uD9GQNIco&feature=related

punker | 15.04.08 11:37:16 | #

http://www.youtube.com/watch?v=avLM0PAQR4Q&feature=related

punker | 15.04.08 11:38:13 | #

http://www.youtube.com/watch?v=mjo5YyzHo2o

Abiturient | 15.04.08 12:34:13 | #

Я маю.

Але це не головне. Головне, щоб музика виходила гарною і "живою".
Але, звісно, треба знати і вміти "читати" ноти, переносити їх у іншу тональність та ін.

je_taimе | 15.04.08 13:32:22 | #

+5 ja povnisttjy pogodzhyjysja,v perwy 4ergy treba znatu xo4 jakis' notu,a potim vse inwe…

je_taimе | 15.04.08 13:34:07 | #

+5 do K@rlson@

Abiturient | 15.04.08 18:38:19 | #

Є купа народу з вищою муз освітою, яка крім віртуозного читання нот ніц не вміє (в значенні щось самому придумати).
Є купа музикантів (справді музикантів), які імпровізують, та елементарної пісеньки з нотного стану не заграють.

Треба все гарно і розумно поєднувати.

RioT | 15.04.08 19:14:53 | #

красавец))))))))

Кея | 15.04.08 23:36:14 | #

плюсбагатоочків

Roll | 16.04.08 01:46:49 | #

Помоєму тут ніхто взагалі не бачить різниці між композитором і виконавцем. "Тупе читання нот", як тут часто кажуть - це мистецтвояку вчать в музичній школі, потім 3 роки муз-училища, 5 років конси і ще можна в аспірантуру. Все так зі сторони просто. Але не знаючи нот, не написати твори на декілька інструментів..Багато хто хвалиться грою на слух - але цей слух чує тональності скажімо Е-moll, D-dur(пардон за виєбонство), але є такі хроматичні лади, де слухом не обійтись.

Matvik | 16.04.08 01:55:25 | #

Можна в будь-яких ладах зіграти на слух, хоч то і важко, інакше ти ж не зможеш імпровізувати, погодься.

Roll | 16.04.08 18:16:22 | #

треба генієм бути, чи дуже багато років грати. А коли багато граєш - потихеньку сам відкриваєш ту теорію, по любому. Хоча слух - штука невивчена

Matvik | 17.04.08 02:40:59 | #

Та чого генієм, просто, ти можеш довше роздуплятись, який саме там лад і тональність, ніж власне підбирати мелодію)))) Хоча, то, безперечно, дуже бажано знати, але я до цього часу спеціально вивчив тільки стандартну "боксову" пентатоніку)))) А решта на слух підбираю, мені так легше, та і заморочуватись не треба)) Звичайно, у випадку якоїсь складної гармонії треба напрягтись)

Джей | 17.04.08 02:43:35 | #

Пашко, тєбє дєлать нєчєго ? хоч промою мозгі ?