Хто такий Дядюшка Бу, та що таке BUT RECORDS ?
efim
| 440
| Розділ: Запитання | 30 березня 2008 20:27
…И пришел Мессия. И вошел он в Город, проклятый и забытый и сказал:
"Дети мои, Я принес вам спасенье! Услышьте сирые и убогие, Я укажу вам Путь…
Почув якось таку історію від Влада (SWAMP FM, WAYS OF DEPENDENCE):
“ Были мы у Левандовича. Стоим возле пульта, общаемся, никого не трогаем, и тут заходит человек, свиду интиллигентный, в годах, и начинает разглядывать технику, выспрашивать: «А че это вы тут делаете?.. а, записываете… ану-ка дайте послушать». Включает ему Рома, дежуривший тогда на репетиционной, первую попавшуюся запись. И тогда Человек «расставляет пальцы», и заявляет: да вы тут х…ней занимаетесь, а не записываете! Все неправильно! Бред! Вот слушайте, как правильно записывать!» Достает диск, включает… «Что-то я не понимаю»-подумав Влад, почувши «правильний запис»-чего тут правильного?» Вообщем так. Звать меня Сергей Валентинович, вот визитка, я- ОЧЕНЬ опытный звукач, приехал из Питера, писал группы «Калинов Мост», «Алиса» и др. и представляю студию звукозаписи BUT RECORDS.»
Зайшов якось до знайомих в «Елтон», ну і випадково зачепив цю тему. „да-да, появился у нас тут покупатель: в аппарате вообще не шарит, зато спорит по любому поводу, доказывает постоянно всякую чушь… а еще рассказывает, что с Балабаном в 70-х лабал…» Саша Ллой (OPEN BLUES BAND): «Я с Балабаном с 69-го играю, но этого субьекта, хоть убей, не помню».
Дуже зацікавив мене Сергей Валентинович, я навіть написав групі „Калинов Мост”, поцікавився. Ось що отримав у відповідь, цитую:
Львовской Рок-общественности хотим заявить, что человека, о котором
Вы писали в гостевой Калинова Моста, группа не знает. Это
самозванец.
С уважением. Администрация КМ.
З”являються на ROCK.LVIV.UA змістовні статті, звіти про концерти від Дядюшки Бу, які починаються зі слів „Здравствуйте дети мои…” Одразу ж відчуваються серьйозні претензіі на роль БАТЬКА ЛЬВІВСЬКОГО РОКУ. Після ознайомлення (не тільки мені) закортіло не меньш авторитетно відповісти: „Ане пошел бы ты нах.. , папочка» Треба спочатку показати, що можеш сам, а потім так критикувати рокерів і себе нахвалювати:” Видите ли - я опытный боец…, Слух у меня абсолютный..”
Завітав, нарешті, на BUT RECORDS. Взята в оренду, або викуплена студія Панкратова. Усе чисто, аккуратно. Аппарат жирний. Але на рокерах напевне вирішили зекономити: барарбани електронні, та жодного комба. Хоча напевно, як завжди, проблема в сусідах.(студія в житловому будинку) Поспілкувався , нарешті з Дядюшкою Бу, знову вислухав лекцію про досвід, Калинов Мост та про те як у Львові жахливо грають. Виявляється, що приваблива ціна в 10$ за годину виливається в 100$ за пісню (з урахуванням зведення). Для серьйозної студії ціна нормальна, але уявіть собі рок-музику без жодного потужного стека та з електронними барабанами!. І вже чую невдоволення музикантів, які пробують там працювати: „Ці барабани звучать гірше, ніж „набиті”. Ніхто в світі не пише рок-гітару „в лінію”, а от „досвід” Дядюшки Бу це дозволяє. Невже не знає він, що, наприклад у тому ж Пітері, або в Москві на дорогих студіях рок-музику пишуть тільки на принципі „грають всі разом”, оскільки це хоча і не ненайкраще технічне рішення, але насправді ЖИВИЙ результат
Виходжу звідти із враженням:”Ще одна якісна, але нерокерська студія у Львові”.
…И ответили ему сирые и убогие: не баклань брата своего Да не забакланен сам будешь…