два гітарних, басовий комби, шнури до комбів є, ударка без металу, можливий за додаткову оплату, вокал і клава, якшо така буде :) в лінію, 30 - 35 грн ДВІ ГОДИНИ, в районі туриста…
Так 30, чи 35? І які комбіки, потужність, фірма, модель? Яка ударка, скільки мікрофонів? А додаткові шнури є? Кожжна поважаюча себе контора має шнури у великій кількості
Однозначно, підтримую, Марщали класні, але, специфічні дууууже… Комусь підійде, а комусь ні, от я не можу накрутити звук на них, хоч ти трісни, хоч буває і більш-менш, як от в Далі зараз
Маршал маршалу рознь: серія AVT (advanced virtual technology)-має вмонтовані ефекти, як правило невеликі за розміром звучать препаскудніше (за невеликі гроші та з ревером…), серія MG-означає: зроблено в Індіі.Транзисторні. Серія JCM-ламповий бренд, на якому грає весь світ, і задоволені! Величезний вплив на звук мають динаміки. Навіть найпопулярніший кабінет MARSHALL 1960 насправді має 3 види: динаміки G12-T рекомендую для важкої музики(провалена середина), динаміки GREENBACK-на них грає Ангус Янг, і найжирніші-VINTAGE
Це зрозуміло, я знаю, що на Маршалі лабе пів-світу. От якраз стосовно кабінетів, то на мою суб"єктивну думку, кабінети Маршал мабуть дійсно найкращі. А от підсилювачі видають специфічний "пісочний" звук, який комусь подобається, а комусь ні. От, наприклад, я на бріджовому датчику своєї гітари ще ніде не зміг на Маршалі настроїти нормальний чистий звук, весь час виходить трохи перегружений… Воно теж класно звучить, але, якщо потрібний чистий звук, то не підходить. Так само, перегруз - тут є варіант, що просто Металзон не дружить з Маршалами, хоча, то ще невідомо. Якщо ж ми подивимось на апарат всесвітньовідомих музикантів, до десь половина грає на Маршалі, але попадаються і такі, хто його не використовує, наприклад, Стів Вай, наскільки мені відомо, коли він приїжджав в Україну і Росію, то був незадоволений саме вибором Маршала в якості підсилювача.
Резюмуючи вищесказане, хочу зазначити, що більшості гітаристів Маршал цілком підходить по звуку, але, є деяка частина, в котрої при грі на підсилювачах цієї марки виникають певні незручності, і до неї на жаль, чи на щастя я відношусь. До речі, рекомендую звернути увагу на комбіки фірми "HiWatt" - на дорогих лампових грати не приходилось, але навіть дешева транзисторна серія звучить чудово.. Хоча, тут може мати місце і суб"єктивний фактор сприйняття звуку, але, кілька людей, які цей апарат пробували, дотримуються тієї ж думки.8)
Якщо хочеш добитися насправді чистого звуку-раджу використовувати датчик типу сінгл (хембакери більше пристосовані для драйву-вже насичені гармоніками, тобто трохи перегружені), якщо такого нема, тоді ручкУ "MASTER VOLUME" треба встановити на максимум, а GAINом добитися потрібної гучності і не перебрати TREBLE.
Єдиною альтернативою MARSHALLу є MESA RECTIFIER (від звуку якого я просто виторчую), але, нажаль, поки що я не можу дозволити собі комбік за 26.000 гривень. (хоча прямую до цього)
Ну, з синглом, це ясно, а от стосовно гейну, то не завжди виходить максимальна гучність при збереженні чистого звуку, особливо це проявляється на Маршалах, принаймні на тих, котрі я пробував.. Чув навіть думку, що вони не пристосовані для чистого звуку апріорі, але це, мабуть, неправда, оскільки часто на концертах можна почути відносно чистий звук саме через Маршал… Тим не менше, на підсилювачах інших фірм ця проблема, чомусь, вирішувалась набагато простіше (а саме - нормальний чистий звук при достатній гучності). Існує ще варіант просто скрутити волюм на гітарі, але це не зовсім зручний прийом. На Мес Бугі не грав, на жаль, у Львові таке бачив тільки у Патієвича. Ще непоганий варіант - Львівські Phast-и, класний ламповий звук дають, правда, ревера нема, але то вже таке..