Чмошні ніфари Проти Людей які справді вміють відпочивати!!

| 206 | Розділ: | 17 грудня 2007 15:50

Як не прикро але поціновувачі рок музики , "фестівальщікі" в основній свої масі і суті ..просто чмошні уроди..
Не вірите мені на то є факти

Рок против Техно глазами любителя техно )) http://fishki.net/comment.php?id=10436

Нажаль , культура масового відпочинку під улюблену музику для людей які люблять рок музику, залишається у всьому світі на рівні тих же чмошних неформалів з-під жаби чи франка(((
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Miklos | 17.12.07 15:53:33 | #

повністю погоджуюсь. недавно в який раз стикнувся з цим явищем, але вже не у Львові, а на Висадці в Тернополі

k@rlSON | 03.01.08 23:48:25 | #

БАРМА МУДАК!!! ЯКОГО ХУЯ ТИ ЛІЗЕШ НА ЦЕЙ САЙТ, І ПИШЕШ ТУ ХУЙНЮ?:X ТИ ПРИЙШО ДО ТИХ "УРОДІВ "

k@rlSON | 03.01.08 23:51:30 | #

до хати, і тут панти ганяєш. І нєхуй узагальнювати.ДИБІЛИ Є ВСЮДИ!!! НАХУЯ ТИ ЛІЗЕШ НА СЦЕНУ ТОДІ ПЕРЕД ТИМИ САМИМИ "УРОДАМИ"????

k@rlSON | 03.01.08 23:55:50 | #

тебе назвали "чмошним уродом", а ти "повністю погоджуюсь." (Як не прикро але поціновувачі рок музики , "фестівальщікі" в основній свої масі і суті ..просто чмошні уроди..)
Значить ти ним і є.Шо в Тернополі мальчіка абіділі?

сокира | 17.12.07 15:54:22 | #

найкраще вміють відпочивати пенсіонери в інвалідних візочках.

Pooh | 17.12.07 15:58:34 | #

)) ущербно порівнювати непорівнювальне.
хатя забавно протиставляли уриг і придурків проти блядєй . *це я про "наши люді ваши люді".
а ваше техно туса такаж як і рок.як і в кожній поп культурі в основній своїй масі - чмошні уроди.
ну і підбирались конешно фоти тоже круто.

jazzanova | 17.12.07 16:02:27 | #

Чувак ..я не є ахті прихзильником клубних паті ..але скільки я їх не відвідував…там ніколи не буває уродств…і бруталів.. Там люди нормально відпочивають пють нормально бухлдо, в міру…а не в гамно ше до початку паті… А те зщо ти кажеш це ти собі так просто уявляєш..Я реально на багатьох таких паті тусив як і в Україні так і закордоном..немає такого Ці фотки якраз в касу підібрані

сокира | 17.12.07 16:05:28 | #

нормально відпочивають нормальні пацани. а клабери, репери, рокєри і другіє - це все ніфари в очах нормальних пацанів.

jazzanova | 17.12.07 16:06:14 | #

це уже другая тема..нашей не касаєцца

сокира | 17.12.07 16:09:58 | #

чо це не касаєца? ти вважаєш нормальним тусуватися в якихось обрізаних кальсонах і одних ліфчіках?! ти вважаєш нормальним, шо весь натовп в білому?!
ти шо, думаєш, шо клабери не смітять і не кривляються в камеру?!

Pooh | 17.12.07 16:09:58 | #

=))) мені реально впадло шось шукати і тобі шось доводити. у тебе броня "рок гавно а всьо шо проти року то круто" . на всіх діскарях драгси розповсюджуються также вільно як і семечки на вулицях. якшо тобі цього мало ну то шо я можу зробити

jazzanova | 17.12.07 16:13:13 | #

… І шо? Так само як і на рок концертах бухло.. П.С на рахунок броні ти не прав…)) Але результаткінцевий який… Фотки всьому факт..кінцевий результат різний

Pooh | 17.12.07 16:14:54 | #

ти відчуваєш різницю між бухлом і драгсами? фотки - вдало підібрані. я тобі покажу фотку саксофона в лайні і скрипки в розах і на основі цього буду доводити, що скрипка ліпше. убогість.

jazzanova | 17.12.07 16:17:17 | #

я тобі говорю не тільки про це ..читай вище…Я бував і бачив… А ти вперто валиш своє

Pooh | 17.12.07 16:19:22 | #

))) з"їжжаєш ти хорошо) я тобі кажу шо я був і бачив. і там і там - обдовбанібухі і просто кретіни, і там і там - сміття.

jazzanova | 17.12.07 16:22:09 | #

Ну так де ти був?? Наприклад якщо ти скажеш був в БІт Клабі я стабой саглашусь.Казантіп тож саглашусь …я тобі говорю про нормальні речі…маштабні а не локальні (хоча і на локальних достатньо прикладів) По сцилці фотки з Маштабних концертів І Маштабних паті …

jazzanova | 17.12.07 16:23:27 | #

Блять Той Самий Гластенбері - МЕГА ФЕСТ і ібіца в разгар

Lanz | 17.12.07 16:23:38 | #

а чьо ти думаєш шо то такі аж масштабні конци?

jazzanova | 17.12.07 17:01:55 | #

А ти де живеш ?? В печері чи на северному полюсі?? я вважаю твоє питання недоречним)))

Lanz | 17.12.07 17:03:49 | #

ві Львові. Мені ці фото із концертів не здаються аж сильно масштабними, імхо на їхньому рівні вони на зразок Рок-Славське або Тарас Бульба…шота тіпа того…

сокира | 17.12.07 16:26:16 | #

а чому біт клаб і казантіп не катять?!

jazzanova | 17.12.07 16:58:39 | #

бо рагулятні то всі знаю ть )) вот відіш … в чом разніца…ти просто собі так гаваріш а я знаю а чьом я))

сокира | 17.12.07 17:08:51 | #

ти вже кілька раз пазорно довів в цій статті, шо не знаєш а чьом ти.

Lanz | 17.12.07 16:15:39 | #

ти хочеш сказати що на фотках показані СЕРЕДНЬОСТАТИСТИЧНІ відвідувачі, а не самі атборні кадри?

Mephisto | 11.01.08 13:29:27 | #

+1

jazzanova | 17.12.07 16:14:53 | #

п"яні ублюдкі оборигані…обриганий завалений пляшками і прочей хуйней зал…І чистий танцпол …всі помиті давольні..чекають наступного екшину

Pooh | 17.12.07 16:17:38 | #

там нема ні одної фоти з кінцевим результатом техно паті.
а ти можеш подивитись на цю фоту
http://de.fishki.net/pics9/rockvstechno_37.jpg і дивись, будь ласкав, не на жопу бляді, а на асвальт. я там бачу сміття, а ти?

jazzanova | 17.12.07 16:26:16 | #

Я бачу піздату жопу))) Сміття , ясен хуй шо є , НО ))) http://de.fishki.net/pics9/rockvstechno_25.jpg і ВО http://de.fishki.net/pics9/rockvstechno_14.jpg
А І ШЕ ___ http://de.fishki.net/pics9/rockvstechno_13.jpg

Та ту нгехуй шо споріть блін це як РИМ і Челябінск)))

Корок | 17.12.07 16:34:39 | #

от приклад вашого Челябінска :)))

Корок | 17.12.07 16:34:50 | #

http://pics.livejournal.com/tuss/pic/000r06z8 :)

Корок | 17.12.07 15:58:41 | #

цікаво :) Але при бажанні можна зробити таку ж штуку, яка б висвітлювала негатив клаберів. Хоча те що він показав, має місце

сокира | 17.12.07 15:59:58 | #

та є таких штук повно )) клабери ше та кунсткамера )

jazzanova | 17.12.07 16:04:44 | #

чітай више…
стверджувати , аргументуючи "Бо я собі так думаю"… Ти реально тусувалась на таких паті???

сокира | 17.12.07 16:05:45 | #

так.

jazzanova | 17.12.07 16:06:43 | #

шось слаба веріцца…Ти була на чомусь подібному…із серії того що на фото???

сокира | 17.12.07 16:18:42 | #

я була на концерті молоко в ляйпцігу і на транц-паті з ван дюком в берліні. цього достатньо?

(зара прийде корок і скаже, шо я зажравшася буржуазія)

jazzanova | 17.12.07 16:20:27 | #

Ніштяк)))

сокира | 17.12.07 16:24:34 | #

так от, на молоко мені здерли африканський кольоровий браслет, який зник в смітті залу, а на ван дюку порвали куртку.
натомість на рокфестивалі на концертах гоголь борделло і ману чао мені ніхто нічо не зробив, хоча народ курив маріхуану і ми казилися з дайвінгом як має бути.
так шо ти ні прав.

до речі, в німеччині обслуговуючим персоналом в касах і гардеробах підробляють скіни ггг

Lanz | 17.12.07 16:25:22 | #

так а хулі) рабочій клас)))

сокира | 17.12.07 16:27:01 | #

ну це ж не синоніми. рабочій клас і цивілами можуть бути

Pooh | 17.12.07 16:27:48 | #

фігочий клас. справжній скін до такого не опуститься.

Lanz | 17.12.07 16:29:08 | #

м/ ти ше щя скажи шо справжній скін вжисть с панками тусити не буде.

Pooh | 17.12.07 16:31:11 | #

прислужувать буржіїнам і мідл класу справа раба а не скіна. от робота на заводі чи стройці - от що чоловіча справа.

сокира | 17.12.07 16:33:47 | #

для роботи на заводі треба мати хоч сяку-таку кваліфікацію
а на стройках місця заняті нелегальними українськими мігрантами. нічо не лишається, як…

jazzanova | 17.12.07 16:35:06 | #

НІШТЯК )) Ше в порту ящики грузити ))) Да це пацанячо ))))

Pooh | 17.12.07 16:38:58 | #

да. всьо інше - для буржуїв і мажорів.

сокира | 17.12.07 16:54:24 | #

пух, а для жінки? яка почтьонна робота для жінки, шоб мені повірили, шо в мене бідні батьки?

Lanz | 17.12.07 16:56:24 | #

на фабрику!!!!

сокира | 17.12.07 17:12:54 | #

бляха, де ж я шяс фабрику найду?

Hippie | 17.12.07 16:37:42 | #

А якби скін прислужував уриганим нєфарам у львівській кафешці?

сокира | 17.12.07 16:40:18 | #

цьому не бувать.

Pooh | 17.12.07 16:40:40 | #

скіни не прислужують.

Hippie | 17.12.07 16:50:37 | #

Було. Тільки ви тепер будете говорити, що у Львові немає справжніх скінів, а одні бони.

Корок | 17.12.07 16:28:08 | #

jazzanova | 17.12.07 16:07:02 | #

От Ібіца наприклад..??

Pooh | 17.12.07 16:11:09 | #

а ти був на ібіці? )))
на казантіпі уриг і ублюдків просто меряна немеряна. релакс.

jazzanova | 17.12.07 16:18:55 | #

нащьот Казантіпу сагласен…На ібіці не Був Був в Катовіце на Техно фесті повністю надувний Зал на 15 тис чол… Круто піздєц меееееееега… Всьо красіва …Ніякої хуйні… Якшо для тебе трава це піздєц мега ЗЛО ..то .. повір Партвейн 777 чи проче шмурло замучене на акварелі і спирті…нічим не краще …якшо не гірше

Pooh | 17.12.07 16:24:18 | #

почнемо з того, що трава НЕЛЕГАЛЬНА і будь вона хоть бальзамом целебним її вжиток тим не менше кримінально наказуєм. хоча це і далекі питання до дискусії. найпопулярнішими наркотиками на всіх паті є спіди, а не трава.
і ще раз кажу нефіг порівнювати непорівнювальне. єдині паті на яких ушльопків мінімум - закриті. на всіх інших - уриги і наріки в рівних кількостях присутні. звісно, ми говоримо про молодіжні вечірки.

jazzanova | 17.12.07 16:28:38 | #

Я не кажу шо їх нема… Я мав наувазі пропорції , якшо ти мене не зрозумів… Є … згоден є…Але в меншій кількості ніж на рок концертах

Паті в Мі100 і Рокотека в спартаку … блять наявне порівння )))

Вопщем спор глупий… Но факти єсть факти .. як би не було жіль ((

Pooh | 17.12.07 16:34:49 | #

в мі100 - дети буржуїв і буржуї. в спартаку - просто діти. але поведінка їх багато в чому сходна і низька.
ліпше глянь як було на обох хк концертах на погулянці. п"яні - мінімум, ніхто не рига, ніхто не курить, всьо тіха мірна - всі давольні. куда там тому дісцо. а рівняти гламур до гавнороку це як мінімум дивно.
ше можна провести паралелі такі: діти в африцікоролівська сім"я Британії. преші - голодні брудні немиті чмошнікі, а другі - ах які хороші люди.

jazzanova | 17.12.07 16:38:41 | #

сагласен, сагласен, не сагласен дуже радікально…Я не для того ту статтю написав..а для того шо нада делать вивади..Ще раз кажу … уроди є всюди ..але десь їх більше а десь менше В співвідношенні паті клубні рок концерти…на рок двіжняках уродів більше..може від нестачі денег, від нестачі культури проведення таких заходів, може від хуйової організації ..але так воно є…

Lanz | 17.12.07 16:39:52 | #

отож всі на транс?

Pooh | 17.12.07 16:40:23 | #

нашо робити якісь вивади? яке тобі діло до уриганих дітей? )) хай собі ригають - кожному своє.

jazzanova | 17.12.07 16:41:35 | #

мені їх шкода… я гуманіст не то шо ви папаша)))

сокира | 17.12.07 16:41:23 | #

а я кажу, шо так не є. і виводи обратні.

сокира | 17.12.07 16:36:00 | #

ну от а чо ти сам опускаєшся до таких невигідних локальних прикладів? на нормальному рок-концерті міжнародного рівня величезна команда прибиральників, мільярд смітників, всьо благоухає і охороняється. при чому тут спартак?

jazzanova | 17.12.07 16:42:28 | #

там є фотки з міжнародних великих концертів ну шо неясно))

Lanz | 17.12.07 16:44:13 | #

ти думаєш якщо провести транс на такому ж полі, то на ранок там не було би такої ж купи сміття? сумніваюсь…

jazzanova | 17.12.07 16:51:55 | #

питання в тому нахуя на полі , якшо є бабло на стадіон ))) бьілети розхкуповуються в перші 3 години))

Lanz | 17.12.07 16:56:00 | #

питання в тому не де, а як. якби тих же трансерів пустити на поле, то вони б засмітили аналогічно. пусти мітоліздів на стадіон з блатними спецефектами - те ж саме буде. Те що квитки розкуповуються - нічого дивного, пуша мейнстрім. Так і має бути по ідеї. Але якщо припустимо на Aube в якомусь клубі квитки розкуповують не за 3 години, а за 3 тижні чи місяці - то це його не принижує від трансерів. Так продаж квитків це не показник.

jazzanova | 17.12.07 17:02:38 | #

Насмітили би але не так …уродів би апасля меншек би було..нарахунок третього сагласен ..не показник

Lanz | 17.12.07 17:06:03 | #

Не факт що не так би насмітили. Це досвід показав би. А уроди є всюди.

сокира | 17.12.07 16:56:41 | #

так шо мені фотки, якшо я на власні очі бачила роботу організаторів і як розважається публіка? всього на фотки і не знімеш. а ти показуєш проміжний етап - коли щойно розійшлись, але ше не прибрано. недороблену роботу ніхарашо показувати.

jazzanova | 17.12.07 16:20:02 | #

А і ше рекомендую читати що над фотами написано…

Hippie | 17.12.07 16:22:56 | #

Барма, в Катовіце 777 не продають. Не порівнюй фести там і тут.

Lanz | 17.12.07 16:00:28 | #

що краще хуй чи пизда?

сокира | 17.12.07 16:04:34 | #

Lanz | 17.12.07 16:05:46 | #

ну от і я про те ж.

Miklos | 17.12.07 16:05:33 | #

це залежить від вподобання

Lanz | 17.12.07 16:06:18 | #

так само як і тут.

Miklos | 17.12.07 16:09:48 | #

хоча як кажуть: "хуй без пизди - ні туди, ні сюди"

Jekill | 17.12.07 16:17:40 | #

Гарна стаття, мені сподобалось.
Там ще мужик с сокрикою ГУД фото.
Хоча по основній частині вони праві: ніфори то є грязний чмошний піпел як я, як ти, як він, як вона, а вони чистенькі інкубаторні створіння.
І взагалі там якісь металургі були показані, а не всі ніфори взагальному. Короче, смерть металургам, клаберів в резервації, будем жити пА-пАнЯтІях.

P.S. Їм треба було ще показати фото панків і скінхедів. хой&oi!

Lanz | 17.12.07 16:18:17 | #

хой!!!1111

Hippie | 17.12.07 16:20:20 | #

Та, бля, Барма, рок-тусовки на рок-концертах відрізняються один від одного. Прийди, наприклад, на концерт якоїсь блюзової чи хардової групи і прийди на концерт ню-металу чи просто металу. На першому люди п'ють пиво і слухають музику, на другому 14-річні діти махають брудними патлами і козами, підпівуючи "садісь на байк, ми, брат, прарвьомся".
Техно вбиває моск, як і супроводжуючі цю музику засоби релаксу. Рок теперішній, на жаль, також здебільшого вбиває моск.

jazzanova | 17.12.07 16:22:47 | #

Сам атветіл на свой вапрос))

Hippie | 17.12.07 16:28:56 | #

Барма, вапросів нє задавал. Просто теперішня культура так зв. електронщиків - це перероджена культура хіппі із тим же фрі-лавом, наркотиками, загальною любофью і трансом-психоделом. Закінуцца кальосамі - патанцевать-трахнуцца. Тільки хіппі ше книжки читали і музику грали.

Pooh | 17.12.07 16:36:33 | #

о_О яким хером електроніка має до хіппі?! )))) знаток музики)))

Hippie | 17.12.07 16:40:00 | #

До чого тут знаток музики? Хоча… Поцікався історією суб-культур, де і як виникла електронна музика, нью-вейв, мінімалізм панків Нью-йорку, що то були за панки. Поцікався творчістю Т. Лірі і яке він відношення має до хіппі.

сокира | 17.12.07 16:43:52 | #

від мінімалізму до транцу еммм… то так само, як стверджувати, шо все людство походить з африки і тому слід всім розслабитися.

Hippie | 17.12.07 16:53:02 | #

Мінімалізм був електронний. І наркота була, і педерастія, і культ НЛО, яскравий одяг с бльсткамі, музика робилася не на живих інструментах. Це були уригані вихідці з хіппі, які називали себе панками, а коли половина вимерла від СНІДУ - стали рейверами. Про це навіть кіно знімали, Антоніоні, здається.

Lanz | 17.12.07 16:59:36 | #

"Це були уригані вихідці з хіппі, які називали себе панками" - можна поіменно? Чи то може МС5???

Hippie | 17.12.07 17:03:18 | #

Поіменно: Коля, Вася, Пєтя і Джоні

Lanz | 17.12.07 17:04:39 | #

Вийди за двері і подумай шо ти написав.

сокира | 17.12.07 17:07:53 | #

жах. як можна так все спрощувати %%%%%!!!!
ти собі просто не уявляєш, шоб хтось не був вихідцем з хіппі, очевидно. хіпі + бльостки х панк = рейвери = клабери. мда
першими не на живих інструментах почали ще авангардщікі коли твоїх хіпі і в планах не намічали. і були це люди з освітами з високих класів, які панками себе не могли називати, бо: 1) до панків ше було кілька десятиліть, 2) вони за класовим походженням не могли бути панками.

Hippie | 17.12.07 17:14:23 | #

Пані Сокирко, я не спрощую. Я порівнюю. І те, що теперішні тусовщики-електронщики - логічне продовження хіппі (НЕ В ПЛАНІ СТИЛЮ МУЗИКИ, А В РОЗУМІННІ СУБКУЛЬТУРИ) - такий висновок можна зробити із звичайної порівняльної характеристики ідеологій та лозунгів, а також вони самі це пишуть, почитай, хоча б, Коупленда і "кніжкі із сєріі с жьолтимі аплошкамі".

сокира | 17.12.07 17:18:43 | #

абсолютно провальне порівняння. в розумінні субкультури можна порівнювати будь-кого, але це не означає, що хтось від когось походить, бо вони обоє є субкультурами.

Hippie | 17.12.07 17:22:23 | #

Порівняння не провальне. Я складу порівняльну характеристику, довідку з історії, напишу на листочку і при зустрічі віддам тобі. Поки-що можеш вважати, що клабери ні від кого не пішли, а були завжди.

Pooh | 17.12.07 16:49:03 | #

музік конкріт ( фактично перша електроніка ) виник задовго до хіпі. індастріал був раніше за нювейв. крафтверк був раніше за ню вейв. лірі кончений нарк.

jazzanova | 17.12.07 16:52:31 | #

Крафтверк то пацани - Тур де Франс))

Hippie | 17.12.07 16:54:00 | #

А от деякі знавці кажуть, що Лірі - основоположник індастріалу.

Pooh | 17.12.07 16:55:44 | #

деякі знавці - інваліди умственного труда.

сокира | 17.12.07 16:39:42 | #


скажи то хоч одному транцеру:?

Hippie | 17.12.07 16:49:52 | #

Тімоті Лірі називають одним із основоположників електронної трансової музики. Саме хіппі почали перші застосовувати електронщину в музиці. Гасло електронщиків "Рай уже сьогодні" запозичено в хіппі і вони цього не приховують. Знак електронщиків - знак радіаційної небезпеки (чи безпеки) - чітко перегукується із знаком хіппі. Та й просто історичний факт - велика кількість хіппі із розвитком металу просто пішла в клуби електронної музики, щоб саме так ковтати наркоту. Бо мєталісти бухали і пиздилися.

Pooh | 17.12.07 16:54:24 | #

хто такі електронщики?! о_О і в 90, коли виник транс, твоєму лірі було 70 років. шо він основоположив? треки пожалуста.

Hippie | 17.12.07 16:59:25 | #

Ми говоримо не лише про музику, а про суб-культури, таваріщі, стаття була саме про це.
От тобі твоя вікіпедія (там, звичайно, мало підтверджень моїх слів, але і ти нє прав):http://uk.wikipedia.org/wiki/Електронна_музика

Pooh | 17.12.07 17:07:45 | #

там взагалі немає нічого на підтвердження твоїх слів і нічого, що заперечує мої. і всеж, мені було б дуже цікаво послухати те що грав лірі. давай ссилки.

сокира | 17.12.07 17:16:34 | #

бгггггггггггггггггггг
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_art_music
Stylistic origins: 20th century classical music, Experimental music, Modernism

http://en.wikipedia.org/wiki/Hippie
began in the United States during the early 1960s

ах про субкультуру? ))))))) лірі основоположив субкультуру? зігнав хіппі в клуби? ))))) ти щойно говорив про індастріал! шо за гарячка в голові? де послідовність?

Hippie | 17.12.07 17:28:40 | #

Послідовність є. просто в женсчін логіка работає по другому. Лірі - один із основоположників культури клаберів, яка спочатку будувалася на культу ЛСД, потім - просто на наркоті. А хто основоположник? Чи вони були завжди?

сокира | 17.12.07 17:31:42 | #

атвлікісь від того, шо в мене між ногами, мущінка.
а чому в субкультури повинен бути основоположник?

Hippie | 17.12.07 17:33:31 | #

Все має першоджерело (шось тіпа Фоми Аквінського)

сокира | 17.12.07 17:41:03 | #

ось тобі першоджерела клаберства:

Early history
During US Prohibition, nightclubs went underground as illegal speakeasy bars. With the repeal of Prohibition in February 1933 nightclubs were revived, such as New York's Stork Club, El Morocco and the Copacabana. In Harlem, the Cotton Club was a popular venue for white audiences. Before 1953 and even some years thereafter, most bars and nightclubs used a jukebox or mostly live bands. In Paris, at a club named Whisky à Gogo, Régine laid down a dance-floor, suspended coloured lights and replaced the juke-box with two turntables which she operated herself so there would be no breaks between the music. The Whisky à Gogo set into place the standard elements of the modern discotheque-style nightclub. In the early 1960s, Mark Birley opened a members-only discotheque nightclub, Annabel's, in Berkeley Square, London. However, the first rock and roll generation preferred rough and tumble bars and taverns to elegant nightclubs, and the nightclub did not attain mainstream popularity

http://en.wikipedia.org/wiki/Clubber

Hippie | 17.12.07 17:43:59 | #

А Пух каже, що клаберів не існує. Так шо расслабся. І вапше, не читаю чужими мовами.

сокира | 17.12.07 17:46:17 | #

а там і не написано, що клабери існують. користуйся перекладачем.

Hippie | 17.12.07 17:54:33 | #

Я знаю, що там написано. Але ти назвала то: першоджерела клаберства.
Здається, ми сперечаємось, щоб сперечатися.

сокира | 17.12.07 19:34:49 | #

уяви, що там стоять насмішливі лапки, ось такі - "першоджерела клаберства".

Hippie | 17.12.07 19:36:34 | #

Бееееееее

Pooh | 17.12.07 17:34:17 | #

вау. я женшіна. бо до мене твоя логіка не доходить. ти заявив, що вся електронна культура, а, отже, і музика - від хіпі і Бога Лірі. тобі пояснили, що це не так. які питанняя?

і ета запиши десь. культури клаберів НЕ ІС НУ Є. таким терміном окреслюють людей, що не в темі особливо то, але "пастусуваться по клубам, паслушать клубною музику" люблять. такі люди є зараз, були 10 20 30 і 100 років тому. ппл, який танцював джазки, фокстроти всякі в клубах 20-х сьогодні теж були б названі клаберами.
ну і електронної культури теж не існує і в помінє.

Hippie | 17.12.07 17:38:44 | #

І тєбя вилєчат, всєх вилєчат.
Я, блять, нідн не говорив, що вся електронна музика від Лірі і хіпі. Я писав, що там - першоджерела. Куди і як розвивались ці першоджерела далі, що на них впливало - друга історія. Так само я можу сказати, що в основі електронної музики - класична музика. І заперечуйте, блядь.

Pooh | 17.12.07 17:44:12 | #

шо ти так нервуєшся? ))
як можуть існувати першоджерела, які хронологічно пізніші за те, що з них мало б вийти?

сокира | 17.12.07 17:45:44 | #

як то ні?!

Hippie | 17.12.07 16:49:52
Тімоті Лірі називають одним із основоположників електронної трансової музики. Саме хіппі почали перші застосовувати електронщину в музиці.


справді гарячка, чи що?:?
хочеш звести все до спільного знаменника у цій темі - кинь копатися в корінні. спільне на вечірках у рокерів і так званих клаберів є тільки те, що і там, і там є уроди і всі смітять. не більше.

Hippie | 17.12.07 17:53:16 | #

Добре, я трішки не так висловився: саме хіппі почали перші застосовувати електронщину в ПОПУЛЯРНІЙ музиці. У клубах не слухають авангард. Хіба якщо таким назвати нойз (ну, або за виключенням спеціалізованих клубів).
Я не ототожнюю рокерів, хіппі і клаберів. Але: що роблять клабери крім танцю, сексу і вживання наркотиків. Хіпа ше п'ють коктейлі.

Pooh | 17.12.07 18:01:06 | #

1) а шо, крафтверки теж хіпі?
3) а які електронні хіппі-групи є популярними?
2) а де слухають авангард?
6) а зі скількома клаберами ти знайомий, що можеш таке стверджувати? і взагалі, чи не здається тобі твоє твердження абсурдним?

Hippie | 17.12.07 19:35:51 | #

Клаберів не існує

Hippie | 17.12.07 17:56:09 | #

Зайдіть на http://www.leary.ru. Там можна почитати і, можливо, послухати (не скачував).

Syka | 17.12.07 16:27:39 | #

в мене є пару відео на телефоні (відзняті мною) на підтримку правоти афтара теми, і спогади про вибиті пальці і зламані носи на вечірках супер-хуюпер відомосвітових дуджеїв)))) там круто і там круто! там херня і там херня! короче все це лірика! хочеш драйву-пензлюй на рок,хочеш зняти шалавку,нюхнюти дорожку в параші-в клюбняк,чи на лівобережку!я за те і те двіжло

jazzanova | 17.12.07 16:29:51 | #

+1

Вар’ятка | 19.12.07 20:00:20 | #

шо ти плюсодинаєш? Сука сказав шо і за те і за те, а тобтою створена стаття попустити рок-культуру перед клаберською. шо там раптово думки пом'якшали, а?

Hippie | 17.12.07 16:33:48 | #

Але тьолкі на фотках прикольні

сокира | 17.12.07 16:39:09 | #

як вас всіх легко обвести круг півкулі голої сраки, низьмєнні самци

Lanz | 17.12.07 16:40:46 | #

півкуль…і побільше…

jazzanova | 17.12.07 16:43:25 | #

ти просто заздриш красівій і прівлекательній девушці на фото ))) Бо … я промовчу)))

сокира | 17.12.07 16:49:24 | #

моя срака нічим не гірша, а навіть краща. але я її не виставляю в інтернеті

Syka | 17.12.07 16:51:32 | #

правльно,нет не місце для срак нормальних дєвок

Lanz | 17.12.07 16:52:23 | #

а я кажу навпаки. інтернет для всіх. (я нізмєнний самєц )

Syka | 17.12.07 16:54:35 | #

всіх срак! тре зробити в неті сракотеку для нізмєних самцов. хоча таке вже є

Pooh | 17.12.07 17:09:22 | #

http://static.diary.ru/userdir/3/7/1/8/371808/21670647.jpg як тобі такі сраки?

Lanz | 17.12.07 17:10:19 | #

я твоїх смаків не розділяю.

Chyvaak | 18.12.07 22:14:30 | #

ну й дупа… попереджати тре, а то люди можуть отримати і зупинку серця і ше чогось

jazzanova | 17.12.07 16:53:06 | #

ну я пасматрю пасматрю ))

jazzanova | 17.12.07 16:57:42 | #

я тобі не вірю шо краще, от не вірю і всьо )) Ти самавлюбльонна егаїстка))))яка не умеєт праігривать))))

сокира | 17.12.07 17:23:12 | #

та про мене! задовольняйся собі клаберськими сраками, до моєї тобі зась.
я самовлюбльонна егаїстка з атлічною сракою, яка завжди виігрує :p

METEOR | 17.12.07 16:58:25 | #

втикав ці фотки сьогодні вже… це рагулі, які захотіли виїбнутись і підібрали чмошні фоти…

jazzanova | 17.12.07 16:59:50 | #

А тобі тільки одне можу сказати… АННА найкраща група в світі… )) вийді із класа)))

METEOR | 17.12.07 17:01:30 | #

бля… яка ф пізду анна? пройшли часи…

-=Claret-Violet=- | 17.12.07 17:02:04 | #

мене мала в футболці Слєпнот заперла)))

METEOR | 17.12.07 17:03:56 | #

та це ващщє пепеЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ!

-=Claret-Violet=- | 17.12.07 17:05:11 | #

чесно, я ще такого уйобища в житті не бачила!!!! під столом від сміху валялася.

Chyvaak | 18.12.07 22:16:41 | #

+1

MoZ6Go | 17.12.07 17:13:07 | #

+1

jazzanova | 17.12.07 17:03:20 | #

ВСЬО МАЛЯТА Я ДО ЛЬВОВА НА РЕПУ !! ЗАМУТІТЬ ТАКА ШОБ ЦЯ СТАТТЯ БУЛА НАЙПАПУЛЯРНІША!! І ТОДІ ВСІ АЧІРІДНОЙ РАЗ ПРИЗНАЮТЬ МІЙ ТАЛАНТ )))

EmperoR | 17.12.07 17:28:59 | #

купі себе лекарства

Syka | 17.12.07 17:04:20 | #

скіки б ви тут не спорили…хоть пообпльовуйтесь! а тим діджеям і рокерам насрати! одні збирають стадіони і інші збирають стадіони,рубають лаве і на все поклали! а ви товчіть воду в ступі,дурачки! от ,наприклад,доведіть,шо крьосний атєц круче гарі потера

Hippie | 17.12.07 17:09:48 | #

Крьосний атєц не кручє Гаррі Потера, бо Гаррі знає магію, а крьосний атєц пользуєцца застарілими моделями аружия.

Syka | 17.12.07 17:15:35 | #

а гарі потер вигаданий і в окулярах

Hippie | 17.12.07 17:30:45 | #

А крьосний атєц здох і не васкресне

Chyvaak | 18.12.07 22:18:44 | #

йоб тваю мать + безкінченність оце загнув

stepRideR_Ant | 17.12.07 17:17:52 | #

Ого. Навіть за конкріт згадали))
Убога тема Барма. підтримую Пуха, Сакіру і Ланца
А Ібіца крута капєц. Я там не був, але певне блювотне уявлення маю про неї. Краще вже на обриганів піти подивитись в Спартак або Романтік. Забавніше і дешевше. Тим більше майже всі такими колись були. А ти береш за приклад поодинокі мажорні і тупарилі паті. Натомість я був на рок концертах і фестах, де таке як на фотках навіть не можливе. Де дружня атмосфера без будь-яких наркотиків і без бухла.
Не бухай, закідайся! Бо то не по-нєфарськи.

Hippie | 17.12.07 18:09:40 | #

2.Рейверы. Киберпанки.

Рейверы - представители яркой и чрезвычайно многочисленной молодежной субкультуры, группирующиеся вокруг таких «мобильных звуковых систем», как Spiral Tribe и многих других. Нечто помешенных на «техно-музыке» цыган с одной лишь разницей - они таковые только на уик-энд, эдакие «воскресные рейверы». Во многом - это дети эпохи Тэтчер, выходцы из теперь уже широких слоев среднего класса, значительно выросшего за последние годы. Находящиеся в центре рейв-культуры молодые люди могут говорить, как хиппи, выглядеть, как панки, однако они также демонстрируют характерные для пост-тэтчерских времен самостоятельность и независимость. Лишь немногие из них работают, остальные предпочитают жить на пособие по безработице или на пожертвования, распостраняемые на рейвах. В Соединенных Штатах таких людей условно прозвали «Поколением Икс», потому что вместить новое поколение в какие-то теоретические рамки представляется сейчас практически невозможным.Это молодежь, незатронутая деловым бумом восьмидесятых, которая не видела никакого интереса в общественной жизни, предпочитая становиться аутсайдерами. Британскую версию также можно назвать «Поколением Э» (от экстази - самого популярного наркотика девяностых, мощнейшего стимулятора, cоздающего долго временное ощущение довольства и эйфории).

Под стать этому наркотику и музыка - монотонная и гипнотическая, насыщенная однообразными, шаманскими трансовыми ритмами. Началось все летом 1988 года, когда в Англию из Штатов проникла музыка «эйсид-хаус», «черный», радикальный вариант диско, огромное влияние на которое оказали, помимо достижений чисто технических, негритянские традиции рэпа и диск-жокейской (ди-джейской) практики брейка (ритмических сбоев), которая затем переросла в огромную и влиятельную в стране техно-культуру или «сцену» с множеством подстилей. Техно - мутные пульсации дискотек в огромных ангарах, где отдаются волнам космоса «киберпанки». Техно - это народная культура вырождающихся перенаселенных мегаполисов. Культ анонимности, обезличивания доведен в ней до предела. Основная масса техно-групп принципиально неразличима. Появление в техническом музыкальном оборудовании сэмплера, с помощью которого практически любой может делать свою музыку из обрывков чужой, открыл новую эпоху в развитии субкультур.

Лето 1988 года называют также «вторым летом любви». Для немногих это было возвращение в трансформированном виде философии хиппи. Другие же упрекали рейверов в тотальном гедонизме, пропаганде наркотиков и наплевательском отнощении к старшему поколению. На следующий год то, что началось как андеграунд, вылилось в организацию массовых «коммерческих» рейвов, в которых приняло участие до двадцати тысяч человек. Во многом поднятию популярности рейвов способствовали консерваторы, принявшие закон «Об усилении ответственности за организацию платных собраний». Рейвы стало организовывать трудно и дорого. Выражаясь экономически, предложение было задушено при усиливавшемся росте спроса. В итоге, оказалась открыта дорога тем, кто хотел политизировать это крупнейшее со времен шестидесятых молодежное движение. «Раньше люди просто хотели танцевать, но теперь они все чаще отвечают на вопрос - почему им это запрещают?»,- говорит Фрэйзер Кларк, издатель альтернативных рейв-журналов.

Представляющие эту субкультуру музыканты заимствовали многое из идеологии и облика хиппи (убрав длинные волосы, но оставив красочные одежды), дополнив ее идеями «нью-эйдж», такими как теория хаоса и экономический радикализм. Основным социальным злом они видят потребности эго и материализм. Их девиз: «Нет денег, нет Эго». При этом они решительно настаивают на своей аполитичности. От панков они восприняли идею тотальной свободы, говоря, что единственная причина, по которой они находятся в подполье, потому что правительство своими законами вынуждает их это делать.

Подобно первым панкам рейверы и киберпанки вырабатывают для «техно» свои технические каналы распостранения, только в гораздо более широком масштабе. Независимые студии выпускают небольшими тиражами так называемые «белые ярлыки» (то есть диски без указания фирм производителей), синглы без обложки, которые расходятся по клубам, переживающим даже сейчас настоящий бум, и специализированным магазинам. При этом не у дел остались как радио, так и интернациональные звукозаписывающие компании, которые оказались не в состоянии быстро реагировать на быстро изменяющиеся музыкальные стили. Купить техно-лейблы, то есть фирмы грамзаписи, практически невозможно - музыка не требует больших затрат, ее легко записывать. «Закон о Преступности» 1994 года свел практически до минимума возможность проведения свободных рейвов, но попытки организовать коммерческие тоже часто проваливаются из-за местных властей - так случилось в этом году с крупнейшим техно-фестивалем «Tribal Gathering». Будущее же этой субкультуры в свете нынешних изменений в молодежной среде представляется мне туманным. С моей точки зрения, как движение, и музыкальное, и стилистическое - оно себя исчерпало, наступила усталость и апатия. Часть рейверов соединилась с «нью-эйдж», остальные превратились в клубных рейверов, возращающиеся после вечеринок в обыденную реальность. Они стали доминирующей культурой, превратив временно пришедший в упадок рок cнова в жизнеспособную, по-настоящему альтернативную обществу силу.

І все. Більше: http://www.leary.ru/misc/kervey/?n=00

Корок | 17.12.07 19:31:11 | #

а киберпанк там при чем??

сокира | 17.12.07 19:32:15 | #

просто так. аби було.

Hippie | 17.12.07 19:34:30 | #

Зайдіть по сцилці і пачітайте тварєніє целіком

сокира | 17.12.07 19:37:15 | #

віпиши спершу пуху. в мене нема часу читати тварєнія па сцилці.

Hippie | 17.12.07 19:46:08 | #

хай сам читає

Hippie | 17.12.07 19:33:41 | #

Аяїбу

Abiturient | 17.12.07 18:12:39 | #

От цікаво, по скільки квитки на ті техно вечірки з голими майже тьолами…
Якщо народ таке організував, то, мабуть, там і прибиральники залами один за одним ходять…
Якщо б вони своє зорганізували на відкритому просторі з безкоштовним входом, то так думаю, сміття було б не менше…
Взагалі це є дурне порівняння, якщо вважати, що це робила не нейтральна до обох стилів людина. + порівнювати концерт живої групи, на яку народ втикає і напівживу музику, коли дзіджеїв не видно, от і народ розглядається по сторонах за цікавими прикрасами є нелогічно…

Graves | 17.12.07 19:28:51 | #

Класна стаття. Я однозначно за рок тусовки)) Тут вже стіки народу навели справді суттєві і переконлифі факти, що я свої 5коп вже вставляти не буду. А шоб знайти таких обриганів, як показані на фотках, то ше полазити з камерою трохи треба. Фсьо провокація:p

Hippie | 17.12.07 19:32:03 | #

Але тьолки таки класні

Sparrow | 17.12.07 19:38:40 | #

З обидвох сторін є свої плюси і мінуси, і якшо добре пошукати ще й не таку купа лайна мо знайти, але
під чистеньким одягом і голими чіксами криється
1 - антиморальність.
2 - антидуховність.
3 - неетичність.

От колись файно було на Україні.. музики грають.. всі танцюють під гру сопілок та скрипок.. ех..

п.с. але ж блін.. голі чікси.. так проїхали..

Корок | 17.12.07 19:41:13 | #

ці 3 пункти можна приписати до будь-чого.

Sparrow | 17.12.07 19:47:33 | #

Якщо з цієї парафії, то можна і до "неформалів" теж можна приписати, тільки хіба антиморальність викреслити.
Мораль деякі ще "пачітают".

lobotomy party | 18.12.07 20:54:19 | #

та хто там на то звертає увагу…
внутрішній світ - приватна власність кожної людини

Sparrow | 19.12.07 17:47:33 | #

просто не люблю лицемірів. страшенно. От і все.

poiSSSon | 17.12.07 19:47:04 | #

))))))))))

EmperoR | 17.12.07 19:53:11 | #

Головний аспект упустили, це - жива та нежива музика… Звісно тусовки неформалів - справді не найкраще місце, але це ні в якому разі не свідчить про те, що рок гірший за техно, тому не бачу сенсу постити ці фотографії…
тим більше, як писали вище, стільки ж "хороших" прикладів можна навести у бік технарів…
і що саме смішне, далеко не всі вони красиві, і не всі неформали - уроди…

Кільки в томаті | 17.12.07 20:14:34 | #

мене пруть клаберські паті. сама обстановочка пре))

Корок | 17.12.07 20:23:57 | #

не, наші дівчатка покращще будуть. Оть вам клаберскі дівки без макіяжу http://www.bidla.net/images/stories/20071031/11.jpg

EmperoR | 17.12.07 21:14:45 | #

R@nDoM | 18.12.07 14:17:48 | #

+111111111 )))))))))))))))))))))))))

mezkerei | 17.12.07 23:03:14 | #

+1, drum*n*base рішає)))

Cayce_P | 17.12.07 23:05:03 | #

оба два!

Slim.km | 18.12.07 20:44:45 | #

Ну шо за очіпяткі. base=bass :/

Джей | 18.12.07 09:53:54 | #

фотки подобраны на 5+.. я плакаль.. афтар випей йаду..

lajlubeclobo | 18.12.07 16:28:20 | #

"як відомо герої не дрочать і не сруть" (с)

п.с. гамно погано пахне, чиє б воно не було!

Slim.km | 18.12.07 20:51:46 | #

Прочитав всьо :) Фотки не дивився, бо нема трафіка :/ але вроді суть теми поняв.
Ну от реальна картіна намба один: рок-марафон, С.Далі. Малолєтня пьянь, нема де пукнути (хотя можна будь-де, ібо і так нема чим дихати), рюкзаки, патли, по куткам валяються особо уставші або бухі. Корочє. 3-4 години і ти вижатий лімон, пропахший димом і потом. Таке очікується на тостері:)
Той же С.Далі, транс/д"н"б. Нічо вишеописаного нема, є люди шо танцюють в пьострих нарядах, можна до 6ї ранку таки відпочивати.
Можна намалювати картіну номер два, повністю протилежну, де буде порівнюватися рок-концерт із дорожчим входом і менш відомими або йкимись посерйознішими гуртами, і той же біт-клаб.
Як казав хтота умний, і даже придумав по тому поводу теорію - всьо відносно.
Але сабж має місце бути :/

Звірі | 19.12.07 17:45:10 | #

я от сука клаберів ніколи не зрозумію… йопте… тож не музика… то молотком по голові.. бля вона ніхера не розслабляє… сцуко такий напряг в приміщенні під клубняк… ппц.

Irzha | 19.12.07 18:29:48 | #

+1

Koffin Cat | 29.12.07 21:57:49 | #

ти дурак тебе посадять

Slim.km | 16.01.08 10:30:16 | #

-1

Irzha | 19.12.07 18:00:48 | #

Треба було зрбити таке саме про поціновувачів техно і п`яних бабусь, які напали на контролерку в трамваї… Можна ше про поціновувачів техно і інтлегентів таких канонічних, шо виколюють одне одному око шапочками від ферзів… О, а ше можна про поціновувачів техно і малих дітей, які ковиряються в піску. ачиш скільки ідей. Так шо прапор в руки і за ідеями знимкувати…

Mimo Kasi | 24.12.07 11:07:14 | #

отже, падбіваєм ітогі - єдиний вихід… ! ! ! А Т У С І Н ! ! !

Dark_Symphony | 26.12.07 18:09:13 | #

злить короткозорість, і неграмотність автора. можу навести велику купу доказів цього. хоч це вже зробити за мене. і єдине :
вбийся, любий, до стіни. можеш кілька разів.

LeZo | 26.12.07 19:52:53 | #

то всьо пиздьош і провокация.вибрали неайгірше з одного і найкраще з іншого і давай хвалитись мол які ми всі красіві і пухнасті,а хуя…уроди є всюди,незалежно від того то рокер чи клабер,але так само є і хороші люди серед всіх прошарків суспільства. а наші дівчата і дійсно кращі,хто сумнівається - приходіть на чатівку - полюбуєтесь

Witch_Hunter | 29.12.07 21:05:59 | #

блін!! ці фотки нічого не варті !! я які буф неформаттак і залишуся… !! я неможу слухати те що вони я неможу бути похожим на всіх … а вонитам всі як клони … !!Тим ми і неформат! заради любимоїгрупи я буду хоть попояс в дермі стояти … але музика це моя душа … блін неможна судити людей по їхньому вигляду …

Вагінальная атрижка | 29.12.07 21:55:27 | #

"а вонитам всі як клони" Фотка - де всі в білому - це жесть. Вони СПЕЦІАЛЬНО всі однакові - це хороша задумка і грандіозне дійство.
"Тим ми і неформат!" угу, це коли клони доводять один одному, що вони унікальні :)

Witch_Hunter | 29.12.07 22:52:06 | #

я тільки ожного не поняф ти підтримуєш мою думку … чи відповідаєш на неї ??)))))))))))

Leia | 29.12.07 22:36:12 | #

Знаєте в чому найбільший прикол? на отих перших фотках воно все брудне і заригане і типу така бяка і десь там в болоті вони товчуться, але воно все СПРАВЖНЄ. там люди собі відриваються як хочуть і їх то пре і їм класно. А на других фотках всі такі чистенькі, біленькі і світла багато і так гарно там, але ж воно насправді: всі однаково вдягнуті. однаково намальовані, шоб здаватись однаковими і навіть рухаються як запрограмовані.
Але як би там не було та дівчинка на одній з фоток, така повненька і в білій футболці з якимсь нємислімим просто пейнткорпсом мене вбила. Фреді крюгєр во плоті. Тут автор фоток добре попрацював, на таке надивитись то до нефомалів можна відчувати хіба відразу…

johnny | 03.01.08 23:36:40 | #

Po mojemu na rock-koncerti mozna widpoczyty a ti jak jix tam … liubitieli TEXNO prosto zbyrajutsia shob pozmahatys'… nawit odiah odnakowyj wdiahajut' – indywidualy sr..i

k@rlSON | 13.01.08 14:30:09 | #

а по-моєму БАРМА - ДИБІЛ

NEbEL-fucka | 10.01.08 01:45:13 | #

не

Вирус иммунодефицита | 11.01.08 12:18:12 | #

а нормальные люди ето реальные пацани или мажоры? каждый отрывается в меру своих фантазий и возможностей.Не хер так сказать лезть в Тулу со своими пряниками. Если люди так лтдыхают, значит их это устраивает. Да и вобще на техно-пати тож не так уж все идеально

Mimo Kasi | 12.01.08 16:08:57 | #

АТУСІН!!!

SAT | 14.01.08 18:17:23 | #

Ну блін, я читав коменти і з тобою погоджувався, але я не дочитав до кінця… і таки переглянув фотки по сцилці, і я з тобою не згудний…
Це то ж саме що я б сфоткав тебе на двіжусі, і Тома круза :) Ну тіпа це перше що в голову прийшло :)

SAT | 14.01.08 18:18:55 | #

А і доречі, чому нема фото після КЛАБ-ФЕСТУ ? Я готовий поспорити що там таке саме, ну тоже шприців більше…

Da_BiN4i | 15.01.08 10:56:33 | #

дибіл ти з таким підбором фоток можна гамном облити кого завгодно

ой

lajlubeclobo | 15.01.08 12:11:20 | #

отоож бо. Як то кажуть кожному своє - кому гавно, кому …

4yk | 16.01.08 10:17:10 | #

+1 у кожного свій ентертеймент… кожен отримує задоволення від свого…