Сумніваюся, що це буде надійний механізм… Плюс, гітару якраз перед виступом і налаштовують. А зі струнами скільки мороки буде? Хоча цікаво було б побачити це чудо техніки :)
У Крамерах була і є фіча коли 6 струна опускалась моментально при нажатті кнопочки на тон нижче (тупо механіка), що перестроювало в Dropped D. Вроді це було запроваджено після просьби Едді Ван Хелена.
стандартний. навіть коли тре хіграти чи записати в нестандартному, то все одно вчу в стандарті, а тоді довожу в звичному для композиції строї. а якщо суто щось своє граю чи пишу, то використовую теж стандарт, бо звук як на мене найкразий в ньому (в принципі так і Ренді Роуд думав). ну Eb (пів тона) звучить непогано.
Автонастройка, якщо я правильно зрозумів, то мається на увазі настройка струн (хоча в статті про стрій нічого не сказано), то єдине кому це вигідно, людям які біля сцени займаються настройкою інструментів для відомих музикантів (типу як в Ролінг Стоунс є один дядя який відповідає, щоб на кожній гітарі стояли завжди нові струни і вона була настроїна)
А ось якщо мається на увазі моделююча гітара, бо встатті сказано якщо ви зхочите мати звучання як Джимі Хендрікс… то вони трошки запізнились, Лайн 6 вже має "Варіакси" які моделюють різні гітари.
Хоча, якщо врахувати що це Джипсон, то можна очікувати якоїсь бомбової гітари, бо самі знаєте Гібсон він і в Африці Гібсно. Я б особисто хотів би мати таку гітару, чи був би мені толк з настройки чи ні.
Мається на увазі саме відповідний стрій, тобто повна перестройка інструмета, звичайно, звук Хендрікса і Пейджа не змоделюєш на одній гітарі, бо в одного Страт, а в іншого Лес Пол.
Що стосується надійності, так сказано, що вони вже купу років то розробляють, та і я не думаю, що така крута фірма може випустити ненадійний інструмент
Чув від одного гітариста, який юзав проц BOSS GT-6, що і на ньому є подібна штука коли звук розстроєної гітари перетворюється в звук настроєної. Шось таке короче. Але насправді на практицівсе це звучить дуже убого на практиці і в основному використовують це не як допоміжну ф-цію, а як ефект викривлення звуку