Дереш, або моє розчарування

| 69 | Розділ: | 31 жовтня 2007 4:12

Почитайте самі http://www.zaxid.net/article/7588/
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Keiser | 31.10.07 04:14:38 | #

В чому, власне, проблема? Львів - спокійне місто. Ти тут робиш з слів якого наркомана трагедію!

Кріль | 31.10.07 04:21:12 | #

не роблю я трагедії, просто розчарувалась, та й написала.Може тепер хтось теж розчарується і я буду не одна?

Корок | 31.10.07 04:25:09 | #

Через що? Через ставлення до львів"ян? В багатьох людей складаєтся така думка про міста в яких проживаєш багато часу. Приклад: приїхавши в Мукачево, я був дико вражений, мені здавалось, що більш милих людей годі й шукати, не те, що наші львів"яни. Пару тижнів назад познайомився з дівчиною з цього міста. Вона каже все навпаки: львів"яни хороші, а от мукачевці на її думку непривітні і недобрі. Ось так от.

N@tylka | 31.10.07 05:16:00 | #

доречі про львівян більшість кажуть шо вони не привітні і грубі і взагалі пихаті якісь чишо ну взагалі просто не подобаються і повністю згідна побувавши в інших містах ну звісно і там є такі але набагато простіші всі

Miklos | 31.10.07 04:22:20 | #

я теж глибоко розчарований… во урод!

Кріль | 31.10.07 04:29:12 | #

ось я ж казала,що хтось теж розшарується.
Правильно кажеш!

Keiser | 31.10.07 04:29:57 | #

Над тобою жорстоко познущалися…

Кріль | 31.10.07 04:32:34 | #

Fuck

Miklos | 31.10.07 04:34:18 | #

тіліпат блін

сокира | 31.10.07 04:33:00 | #

по-моєму, дереш зі своїх 16 років так і не виріс.
не розчарована, бо не зачаровувалась.
але я не знала, що він вчився у фізматі )) тепер мені зрозуміло, чому саламахалеонід так від нього фанатіє ))

Корок | 31.10.07 04:36:11 | #

хе :). Фізматівці усього Львову, у єдину кучку, гоп!

НЕВІДОМИЙ | 31.10.07 08:17:20 | #

ага:) тута вже мінімальна банда назбирується:))))

Matvik | 31.10.07 05:10:28 | #

Ну і шо? А я от не фанатію

N@tylka | 31.10.07 05:19:10 | #

тишо тож візмат? ого вітаю я теж…колись в 10 класі фанатіла від нього бо всі фанатілі і культ таки був тоді класною книжкою але то було 5 років назад…він мавби підрости творчо від того часу але шось нічо не змнилось…я вже давно набагато цікавішу літературу читаю

Ата | 31.10.07 23:29:19 | #

як кому, а мені зі своїх 16ти так само не хочеться виростати як і дерешу

сокира | 01.11.07 05:24:45 | #

думаю, коли ти будеш на 4 курсі універу, як зараз любко дереш, тобі захочеться себе відчувати трошечки розвинутішою, ніж всі ті роки просто 16-літкою. бо шкода змарнованого часу.

Ата | 05.11.07 00:28:54 | #

розвиток завжди починається з найнижчого щабля. всього-на-всього

сокира | 05.11.07 01:50:33 | #

хіба хтось це заперечує? крім початку, потрібне ще продовження - щоб це називалося розвитком.

Ата | 06.11.07 03:52:45 | #

а для цього всього потрібен час
не сумуйте, ті, хто вважає, що ми маленькі дітки!
ми ще подорослішаємо вам на радість!
хоч і не хочеться

Dark_Symphony | 31.10.07 04:34:38 | #

бигиги…прочитала один "Намір" …попса. читати більше не хотілось…

Lanz | 31.10.07 04:37:11 | #

І…шо? чьо стіки кіпішу?

Kava | 31.10.07 04:40:38 | #

А тобі подобаються його книжки????Особисто моя думка книжки для дітей не старше 13 років(з власного досвіду-в 13 прочитала чесно кажу сподо …але …в 15 ледь дочитала а зараз взагалі далі кількох сторінок не йде-нагадує …хм…гаразд не буду))))))Але за фразу-космонавт на самопідтримці велике дякую

Irzha | 01.11.07 02:17:17 | #

Нічого соі для дітей не старшИХ 13 років. То якраз Архе рівень…

Кріль | 01.11.07 03:17:19 | #

Колись подобався, бо тоді він в моді був,ось

Kava | 01.11.07 05:24:42 | #

коли я його читала він далеко ще не модний був!!!!!

сокира | 31.10.07 04:45:03 | #

мені от цікаво, як насправді ставляться всілякі андруховичі до таких дерешоподібних новоутворів. все-таки андруховича я вважаю людиною дуже освіченою, ерудованою і амбітною. не можу собі уявити, що йому було б цікаво марнувати час в турах з дерешем. чи це така великодушність? бо дереша мені язик не повертається називати письменником. в 16 років ще можна було зробити скидку на вік і вважати його вартим уваги, але він зовсім не прогресує. недопрацьований, недовиправлений, недонедо цей дереш…

хай він і слушно говорить про схід і захід, міста східної європи і тп, але мова його не письменницька. так говорити може будь-який студік.
сумно це все. мілина.

розбійник гуцик-буцик | 31.10.07 06:56:29 | #

А може Дереш просто чувак прикольний і з ним класно спілкуватися.А то шо людина ерудована ше про неї нічого не говорить

сокира | 31.10.07 07:16:16 | #

%)
шо значить "чувак прикольний"? в міру симпатичний.
якраз з ерудованими цікаво спілкуватися. з прикольними прикольно приколюватися, але це спілкування нічого не несе

Pooh | 31.10.07 09:11:42 | #

андрюхович ерудований? гагага)) як може бути монгол ерудованим? ви чівото путаєте.

сокира | 01.11.07 05:18:31 | #

так, андрухович ерудований. незалежно від того, як я до нього ставлюся і як оцінюю його творчість, його ерудиція - це факт.

N@tylka | 31.10.07 05:17:16 | #

ашо Дереш?втому шо він дурак повний я переконалась ше читаючи намір і недочитавши його докінця…а прото шо він говоррив на пл ринок взагалі нівякі рамки невходить..правда нічим не кращі ні карпа ні покальчук..

Кріль | 01.11.07 03:20:09 | #

а що він говорив?Ні, Карпа файна, вона принаймні з себе пуп землі не робить

Irzha | 02.11.07 00:51:35 | #

Дерш не робить з себе пуп землі. Принаймні, за ним таго не замічалося!

НЕВІДОМИЙ | 31.10.07 06:53:03 | #

за мій рідний фіз-мат -- вічний ріспект:)))))
дуже правильно висловився в тему цього навчального закладу.

розбійник гуцик-буцик | 31.10.07 06:53:59 | #

А мені дереш подобається,не те шоб я від нього фанатів,але книжки прикольні пише.Крім того з часу виходу культу його творчість дуже змінилася

Leia | 31.10.07 07:57:17 | #

Ви люди не ображайтесь але той хто жене на Дереша той перепрошую останній рагуль.
Бо зара якась така фішка стала тільки гнати на нього. Типу, о я такий інтєлєктуал, я такого не читаю то все попса. При тому насправді ті люди могли Дереша не читати зовсім, але як казав Брєжнєв, нашо нам фільм дивитись, якшо ми маємо тільки розкритикувати?
ІМХО, чувак просто в стєльку талановийтий і такого ше треба пошукати. він вміє писати і вміє шукати сюжети. В нього класний стиль і цікаві ідеї. І просто нефіговий інтелект. Вам би баранам упередженим на таких рівнятись.

Pooh | 31.10.07 09:15:41 | #

дада) я теж вмію шукати сюжети у Лавкрафта і у Борхеса… мене вбиває коли люди з низьким смаком до літератури намагаються обізвати інших рагулями і недоумками. цьом.

4erry | 01.11.07 00:20:42 | #

Leia +100

Бліда Поганка | 31.10.07 08:07:20 | #

от я одного не розумію… Дереш - дурний, тупий, не прогресує, не розвивається, шо там ше ви кажете… Але його книжки продаються великими тиражами, перекладаються різними мовами світу, і про нього, зокрема, не раз писали в різних журналах-газетах… А ми тут всі такі мудрі, завжди знаємо як тільки когось обкритикувати, а чогось самі зробити не можемо! Якшо всі такі правильні, то давайте напишіть хоч одну книжку, яка буде відповідати всім правилам і нормам, і не буде "для дітей не старше 13 років" !! І тоді хтось знову знайде щось не те…

Pooh | 31.10.07 09:16:40 | #

бо його читають недоумкуваті підлітки і постмодерністи. і мейнстрімне гавно завжди добре продавалось. але хто про "ето" згадає через 30 років?

Бліда Поганка | 31.10.07 20:41:09 | #

Добре, візьмемо до уваги, наприклад, підручник з математики. Інтелектуальна, повчальна книга, не мейнстрімне гавно, актуальна вже більше ніж 30 років!!! То що виходить? Читати лише занудні теорії, вчити напам"ять формули, розв"язувати складні задачі??!!
А якщо людина просто хоче розслабитися, прочитати книгу і не думати про щось інтелектуальне, важливе і повчальне. Просто сісти і прочитати для душі, не замислюючить ніпрощо, поринути в світ героїв книги, і тобі тоді байдуже чи це інтелектуально, чи воно тобі пригодиться в житті.
На мою думку, всяка література має право на існування, а читати її чи ні - особистий вибір кожного. Так само, як і існує багато письменників, які будуть комусь подобатись, а комусь ні, це нормально, тому що всім догодити неможливо!

Pooh | 01.11.07 02:08:56 | #

у мене враження, що тобі здається буцім існує тільки дереш і підручники. існує прірва цікавіших оригінальніших письменників за любашу, візьми коли небудь до рук Хвильового.
література, що прославляє образи наркоманів, бомжів, душевнохворих чи іншу бридоту - жити не повинна.

Бліда Поганка | 01.11.07 02:39:05 | #

я так і знала, що твій комент буде вигляати таким чином. Там ж написано - НАПРИКЛАД!!! Це було сказано лише для прикладу!! Але основна думка не в цьому, і ти її не вловив!! Читай комент до кінця!!

Pooh | 01.11.07 05:02:45 | #

існує прірва цікавіших оригінальніших письменників за любашу, візьми коли небудь до рук Хвильового.
література, що прославляє образи наркоманів, бомжів, душевнохворих чи іншу бридоту - жити не повинна.
читай комент до кінця!!!

Бліда Поганка | 02.11.07 00:38:56 | #

ти робиш висновки, що цікаве що ні, лише з власних вражень. Хто ти такий, щоб говорити що варте уваги, якийсь славнозвісний критик??!
Ти говориш про письменників, які вивчаються в школі на уроках літератури. Але чомусь ці твори не зацікавили мене так, як твори Дереша. Саме з них я почала взагалі цікавитися літературою, почала читати, що мене раніше не цікавило.Саме цим я йому,можливо, завдячую. І якщо мені подобаються його твори, то не означає що я обмежуюсь лише ними.

Pooh | 02.11.07 01:47:28 | #

щоб критикувати лайно потрібно бути славнозвісним критиком?!
я тут говорю про ХОРОШИХ письменників. і треба зазначити, що зачасту, в шкільній програмі зовсім не найкращі їх твори.
ти ще дитина, можливо, колись виростеш - удачі.

Бліда Поганка | 02.11.07 04:54:18 | #

я не кажу, що названі тобою письменники погані. І твої викуки, про те, що ось я такий розумний, бо читаю Хвильового, а хтось тупий бо читає Дереша, звучать дійсно по-дитячому! Ще раз повторюю, що усяка література має право на існування, кожен нехай сам для себе вибирає, що йому читати. Без "поганої" літератури, не було б і "хорошої", тому що не було б з чим порівнювати!
p.s. шкода, що я вже не дитина((

Ата | 31.10.07 23:32:46 | #

читаєш свого шевченка, то читай мовчки
зрештою, його теж не всі за життя сприймали
а от років так "через 30" і пізніше…

Pooh | 01.11.07 02:11:38 | #

дитино, по твоєму література закінчується на ТГШ? своїм коментарем ти тільки ствердила низький розвиток фанатів дьореша.

Ата | 05.11.07 00:27:21 | #

я не фанат дереша. просто мені сподобалось те, що я прочитала. сподобалось в даний момент, тут і зараз. і навіть думати не хочу про те що буде через 30 рочків
хай навіть для тебе то прозвучало як ствердження. що мені? мені вистачає мого рівня, який розвивався на фоні котляревського, коцюбинського, тютюнника, ніцше, соловйова, крісті, конан дойля, плугаржа, гріна, ворзельської і того ж таки дереша + ще кілька десятків імен. хай то лише імена, які ні про що не говорять. і жодне з них не налещить геніальній людині. але шевченко теж не бог. крапка

сокира | 05.11.07 01:48:56 | #

ти шось так войовничо настроєна
ніхто не каже, шо дереша не повинно існувати. ідеться швидше про те, наскільки перейматися його творчістю і на якому рівні ставити. з того, що написала дівчинка, можна зрозуміти, що дерешем вона переймалась - звідси і розчарування. а ті, хто не переймався, про це і висловлюються.

Pooh | 05.11.07 01:55:30 | #

я кажу, що дереша не повинно існувати.

Бліда Поганка | 05.11.07 02:02:42 | #

то йди його вбий

Kava | 02.11.07 02:00:19 | #

Так!Стоп!!по перше я вказала що це особисто моя думка яка не претендує бути останнім мірилом геніальності чи навпаки Дереша це раз!А два …гаразд будь така ласкава назви мені ЧОГО тебе навчили ці книжки??????я не заперечую що цікавий сюжет присутній але як на мене це те саме що з Роздобудько-в кінці книги відчуття що тебе надули!!!!!!!!!!1

Syka | 31.10.07 18:05:44 | #

я погоджуюсь.я не жив у Львові,але досить часто там бував.зі своїх спостережень можу сказати,шо він правий.Львів не таке місто як всі інші,воно повільніше.не впевнений щодо депресивності,але те,шо Львів живе повільніше таких міст,як,наприклад,Харків,Київ,Донецьк,Дніпропетровськ та ще багато інших міст України,в яких я був.але це один з тих багатьох фокторів,який вирізняє Львів серед всіх інших.він вірно сказав,шо Львів має свою ні з чим не зрівнянну ауру.і саме тому це місто залишається моїм улюбленим.я не можу судити про таку підступну рису як лицемірство,про яку говорить Дереш,приписуючи її львів"янам,я зустрічав лише чемних і привітних людей.але я ж не можу знати шо вони говорять у мене за спиною,тому я залишу собі лише приємні враження від спілкування з жителями цього чудового міста.можу лише сказати,шо таке явище досить поширене всюди.а щодо Тернополя,то він абсолютно правий!

Shybzzz | 31.10.07 19:02:18 | #

Во я тоже вчився. А Сокира про саламахалеоніда неправа. Він так само "фанатіє" від Дереша, як і я.

Шось в мене та сцилка не відкрилася… Мля.

Але Поклоніння Ящірці мені сподобалося. Решту - зовсім ніяке.

сокира | 01.11.07 05:20:34 | #

шибзз, я вкотре зворушена твоєю пристальною увагою до мене.
буду знати про твої вподобання. саламаха сам казав, в інтимній розмові ;)

4erry | 01.11.07 00:38:32 | #

Чомусь люди такі примітивні бувають.Він напевно як і багато інших випереджує свій час. Дорогі мої, а що ви тоді радите читати?.. Я от класику не дуже люблю. І взагалі, це тупо казати що це тупо. Я раніше також думав, як може подобатися Muse? Але з часом я змінився, мені сподобалося, і зрозумів, що в людини не може бути ніяких обмежень щодо творчості. Просто потрібно проникнутися настроєм, ідеєю і тоді ти зрозумієш що це не фігня якась, а праця, що справді заслуговує уваги.
Все що не сприйняте кимось одним, сприйняте іншим.

Pooh | 01.11.07 02:28:44 | #

О, пророк, ти відкрив мені очі! я був сліпий! так Великий Любарт Дерешський випереджує свій час на тисячоліття! Він взагалі позачасовий!

то нічьо, кстаті, що він тибрить ідеї?
і пораджу тобі почитати, раз так просиш: Хвильовий, Тургенев, Достоєвський, Сартр, Борхес, Гессе, Камю, Гашек, Стругацькі, Маркес і тд і тп.

сокира | 01.11.07 05:21:58 | #

боюся, шо він не тибрить ідеї, ібо не є настіки начитаним. просто не в курсі, шо хтось подібні образи і повороти сюжетів вже до нього прожовував

Ата | 05.11.07 00:30:14 | #

спасибі. як хто, а я почитаю

розбійник гуцик-буцик | 05.11.07 02:16:14 | #

Почни з Тургєнєва

Ата | 06.11.07 22:33:38 | #

з чого саме?

сокира | 01.11.07 05:38:23 | #

в тому то й річ, що праця не відчувається там. він не викладається у твір, як людина, яка переживає натхнення. та й сам каже, що літературою займається несерйозно. то чого так сильно загострювати увагу?
ти собі, звісно, читай що хочеш. ніхто тобі не нав"язує ніяких смаків чи вказівок. особисто я просто висловлюю свою думку. я не люблю літературу низького сорту. якщо мені не запам"ятовуються і не торкають мене описані речі, мова викладу і несподівані образи - такий твір хвалити було б нечесно з мого боку. хтось любить ковтати детективи десь в дорозі чи на кухні, готуючи борщ. я краще не читатиму взагалі.
а те, що в творах дереша є теми, близькі багатьом одноліткам - це закономірно. було б дивно, якби цих тем не було

Irzha | 01.11.07 02:14:42 | #

Ой. Тоже мені знайшли страшне розчарування. Про моє місто він навіть не згадав і шо, я ж нічого не кажу.

e | 01.11.07 02:42:27 | #

а я читав колись дереша і мені подобалось
но якшо би щяс читав то би не сподобалось
а розчарування твоє вапщє в чьому полягало? в тому шо думки дереша не збігаються з твоїми чи як?

mezkerei | 01.11.07 05:04:30 | #

+1

Leia | 05.11.07 00:40:03 | #

Ну, хто нас похвалить як не ми самі, правда?

e | 06.11.07 03:55:34 | #

вот ви розчаровуєтесь тут в дереші, а дереш в вас! схаменіться і зачаруйтесь назад! і напишіть дерешу книжку шоб він почитав!