Антисемитизм на Западной Украине – национальная идея

| 73 | Розділ: | 23 жовтня 2007 21:05

http://vgolos.com.ua/nagolos/6716.html?page=1
Мої шанування всім дописувачам.. Скажу так - я справді неприємно вражений всім описаним.. І на місці Андрія Черкашина не піднімав би надмірного галасу у цій ситуації.. Особисто з цим псевдо-митцем я, на жаль, незнайомий, але від довірених осіб чув не надто прихильні відгуки про нього як про особистість..І таке ж враження у мене склалось після прочитаної статті, яка "майорить" перебільшеннями та викривленнями реальності.. Насправді Андрій Черкашин (себто культовий представник львівського андеграунду) справді частенько буває у вищезгаданому закладі у т.зв. алкогольно-екстазійному ауті і не соромиться ні оточуючих, ні присутніх представниць прекрасної половини, яким робить нецензурні пропозиції.. і це поціновувач Пета Метані та духовний засновник 4-х червневих черкашинських читань та духовний наставник Костя Бондаренка + художник, дизайнер, поет, філософ, патріот Львов.. Та який це патріот Львова, якщо він сміє "смердіти" своїми ницими словами і ображати наше славетне місто, яке толерує всіх і навіть, на жаль, інколи таких (без перебільшення) покидьків як герой поданої статті. Патріоти і справжні митці так не поводяться, пане Андрій! І повірте, що Ваші "собутильники", якщо навіть такі закрались у редакції "Вголос" і вирішили Вас підтримати без вияснення ситуації, не будуть вічно на Вашій стороні! Ідея вічна! І справжні ПАТРІОТИ завжди дадуть відсіч покидькам, але не на основі расової чи релігійної приналежності, а на основі блюзнірства, лицемірства та ницості, яку проявляв і проявляє пан Андрій Черкашин, псевдо-митець.. Дякую за увагу! Слава Україні!
http://vgolos.com.ua/nagolos/6716.html?page=1
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Ladiginskiy) | 23.10.07 21:10:53 | #

Так то вже є чистий груз… Блін…

Miklos | 23.10.07 21:16:08 | #

ЗОГ правіт мірам

Варяг28 | 24.10.07 09:13:42 | #

ЗУГ он павсюду…

Kroolick | 23.10.07 22:03:55 | #

тупа провокація… на сайті уважно коменти читайте

Pooh | 23.10.07 22:32:59 | #

коменти жгут. особливо дєвочька яка з компанією 15 хвилин терпіла образи.
таке враження шо андрюня це двохметровий амбал косая сажєнь в плєчях і всі бояться йому дати в морду і прийшлось збирати у 1 ночі аж 30 людей)))

Kroolick | 23.10.07 22:44:37 | #

ну і я про той комент )
є старе галицьке прислівя "не рухай гімно не буде смердіти" )

Pooh | 23.10.07 22:18:38 | #

у мене враження що андрюша черкащин галіме трепло і провокатор

Pooh | 23.10.07 22:19:15 | #

і вопшем вломить йому люлей не мішало б.

Корок | 23.10.07 22:42:51 | #

а в мене не відкриваєтся. DB Error: connect failed

Keiser | 23.10.07 22:55:30 | #

Та ж ситуація.

Morphine | 23.10.07 23:02:42 | #

Антисемитизм на Западной Украине – национальная идея или государственная политика?
Место действия - Центральная Европа, демократическое государство Украина, европейский город Львов. Время действия – 21 век, 20 октября, 01 ночи. Локализация пространства – львовское кафе "За кулисами".
Невинная, на первый взгляд, просьба налить пива (на русском языке), обернулась дисскусией по поводу незнания украинского языка. Наш корреспондент, думая, что произнесенные тексты представляют собой ни что иное, как недостаток принятого алкоголя или сублимативный процесс – никак не прореагировал на происходящее, а зря.
Через 5 минут "элитарное кафе" превратилось в грохочущее, беснуещее сборище гоблинов, завывающих – "УБЫТЬ МОСКАЛЯ". Пародаксально, что среди этих персонажей не было ни криминальных элементов, ни объектов отягащенных отсутствием интеллекта (на первый взгляд), ни бомжей или деклассированных элементов, это были представители, что называется, среднего класса, с претензией еа "элитарность", средний возраст которых был от 25 до 35 лет.
Наивно думая, что данная публика не решится на активные действия, наш корреспондент продолжал слушать звучащие вокруг тексты, пока не услышал предложение выйти на улицу…
Там его окружила толпа (в начале состоящая из приблизително 30 персонажей, сократившаяся в последствии до 6), говоря приблизительно такое:
– Ты что, думал, ты будешь разговаривать с кем то один на один??!!.. Щас…
Понимая, что шутки кончились, был пущен в дело последний козырь – (слыша, что на западной Украине толерантно отосятся к евреям) – да какой я москаль, я чистокровный еврей…
Паузы не было…
– прозвучало обрадованно – ЖИД?!!! – жида на шыбеницю..
– а ну докажы, шо ты жид, скыдай штани…
– а ну прочытай молитву на иврите…
Попытка показать удостоверение сотрудника "Вголоса" закончилась вырыванием оного из рук и забрасыванием его в пространство.
Нашему корреспонденту доказывать, что он жид, как то не хотелось, посему промалчал. И услышал:
– жида будэмо быты на рахунок тры…Кинулись…занавес…
Кто не был в этой ситуации, тому сложно понять, какого чувстовать себя человеку, которого пытаются убить, только по тому, что он еврей…
P.S. Есть предложение – не говорить больше, по крайней мере во Львове, о толерантом отношении к евреям, а всех приезжающих во Львов проверять на знание украинского языка, если не знают – давать в дюндель прямо в аэропорту – пусть уезжают…
Від редакції "Вголоса". Андрій Черкашин наш класний друг. Він автор дизайну нашого сайту та інших львівських сайтів різноманітного спрямування. Окрім того, Андрій Черкашин – це відомий та культовий представник львівського андеграунду. Духовний засновник 4-х червневих черкашинських читань + художник, дизайнер, поет, філософ, патріот Львова, автор багатьох крилатих висловів та афоризмів, які зберігаються у бібліотеці Конгресу, Вашингтон (округ Колумбія), USA.
"Вголос" висловлює свою повну та абсолютну підримку Андрія Черкашина у його прагненні жити вільним життям у вільній країні.

ВАШІ ВІДЗИВИ


Ромко, 2007-10-23 12:01:12
Не треба зсипати докупи все підряд "замашки канонічєского МП" і дурість.


Zholob, 2007-10-23 10:55:13
До редакції і якщо вже на то пішло - змініть підзаголовок "ваші ВІДЗИВИ" на "ваші ВІДГУКИ"…


Zholob, 2007-10-23 10:52:56
самовпевнений страус з претензією на замашки канонічєского МП…один з небагатьох, кому вдається настроювати проти себе людей кількома словами…тепер таке враження, що відстоює позицію великомученика, додаючи до свого офігітєльного послужного списку ще й горде звання "Борєц с ЖидоБандьоровцамі" Медаль "панові" Андрію! Пулітцерівську премію у всіх можливих номінаціях! І, "лєчіцца, лєчіцца і єщо раз лєчіцца"…так Лєнін казав - автор статті напевне шо його абажає:)


Andra, 2007-10-23 10:51:54
Але ж ті МОСКАЛІ таки покидьки. Як вправно перевели теми з русской речі на ненависть до жидів, перетворивши Львів на якийсь монстроград. Ну, і не вказати їм після цього на місце? Їхня фішка - це лише створювати провокації і розпалювати міжнаціональні ворожнечі. Це від безсилля зробити щось вартісне?..


Tima, 2007-10-23 10:51:52
Випадково побачив цю статтю. Плавно офігів. Якщо особисті образи бухого покідька це предмет для написання статті, то цей сайт видно хоче отримати фінансування від Раші. Згоден з Стецею - непогано б було подати власникам на сайт і автора за наклеп - юристи запропонуйте допомогу. Особисто мене ця стаття образила, за всі роки що туда хожу нічого подібного небачив, якщо ти себе ведеш нормально жодних проблем.


жека, 2007-10-23 10:13:22
to Куня: а хіба не бувало таке, шо той охоронець нєрвно віддихав, і нічогісінького не робив? Я не про всіх і кожного, але…


куня, 2007-10-23 09:26:52
блядь,пора давно повернути в філу охоронця,щоб не ходила різна мудацька шушера(це я про ондрюшу).


Alex, 2007-10-23 03:45:35
Прочитав я що Андрій Черкашин написав… То може і не повірив би тому. Але ж коментарі…


Medvied, 2007-10-23 02:16:08
Андрей, а ведь я тебя в тот вчер раз 50 просил вести себя культурно, не хамить, расслабится, отдыхать самому и не напрягать окружающих… … нет же, мля, не подейсвовало! Стоило мне только уйти, - как ты схлопотал звиздюлей. А какого ты еще ожидал исхода? Все справедливо, антисемитизм тут нипричем, - сам дурак.


Henk, 2007-10-22 23:00:15
Народ…я прочитав багато відгуків…я так зрозумів що більш меньш постійних відвідувачів Філи …до яких я себе до речі зачисляю …просто обурила ця стаття…мене також…оскільки за ті роки що я відвідую цей заклад я такого не бачив…по перше.. в першій годині на всю Філу не набереться 30 відвідувачів…по друге я спілкуюся там і на російській і на українській і навіть на англійській мовах завжди цілком спокійно…по третє…якщо хтось і дійсно хотів натовкти пику пану Черкашину…то попередньо був спровокований тим паном…по четверте я так розумію комусь це було потрібно…


Ксенофонт, 2007-10-22 21:32:27
Народ: ви або дикі, або вам щось пороблено. Якщо у вас була п'яна нічна сварка з якимось неадекватним чоловічком, то при чому тут його національність, мова, якою він розмовляє, чи його сексуальна орієнтація? Звідки оце зверхнє ставлення до "жида"? Ви що - вихованці гітлерюгенду? Ображати національну гідність свого опонента дозволяють собі тільки тупоголові ідіоти на кшталт праворадикальних маргіналів, а ви ж ніби представники андерграунду.


Зубр, 2007-10-22 20:16:51
Андрійко - ти пихдиш! Як свідок і як людина яку ти спитав "А Львов что український город?" і потім додав "ти можєшь мне здесь устроїть адрєналін?", як людина яка попросила тебе як мінімум десять раз сидіти і не виябуватися, кажу тоби - ти хотів конфлікту, ти його шукав, ти його спровокував, на жаль тебе не відзвиздили. тобі просто сказали йти з миром а ти послав їх нагуй… якось негарно виходить. Наступного разу як зайдеш до ФІЛІ знай - тебе будуть звиздити виключно москалі і жиди, які ходять в Філу і є нашими друзями. Ласкаво просимо!


SoftICE, 2007-10-22 19:57:40
Бля… ну скільки можне терпіти таке млядство? Пане Черкашин - не пам'ятаю чи бачив Вас а мо' ні - але якшо Ви духовний наставник і т.д., то мені шкода тих брехливих недомірків, яких ви духовно наставляєте. Моя Вам порада - не прижилися в ФІЛІ, ну то звиздуйте звідти і не показуйтеся на очі - бо "ждать Вам батенька пєрвой звєзди (@@зди) ужо нє долго" :)… Як один з старожилів ФІЛИ можу Вам сказати що ще у кінці 90х цей заклад завжди славився непересічною толерантністю до всіх без винятку національностей та віросповідань і все що ви звиздите - то батєнька гуйня… А всіх читачів/дописувачів можу переконати в одному - прийдіть і подивіться… Якщо все було так як Ви описуєте - то скажіть на милість чому люди приїздять з Европи і шукають "зи свічкою в руках" наш заклад саме завдяки добрій атмосфері і толерантності… Інше питання - пане Черкашин ЧРМУ БЛЯ ТАК ВАЖКО ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ У ЛЬВОВІ? Чи Ви корінний росіянин? У Вас громадянство яке? Національність ясно яка - про це можна й не згадувати… На разі…


Лев, 2007-10-22 19:23:37
Господи, то оце убожество таки кінчений дизайн сайту зробило? Пальці треба було ламати, пальці! Курва, понаїхали тут "інтілігєнти-андєграунд-духовніотці" :^))) P.S. Шось жиди розвайдосились після Маршу УПА в Києві.


Дід Панас, 2007-10-22 18:29:47
Про консуляти щось вам в око впала,а про головного равина з ножем ні.Де ваше тонке почуття гумору.Пожартував я ,малята))))))))


Мак, 2007-10-22 18:08:19
А вот это самое главное :) "Вголос" висловлює свою повну та абсолютну підримку Андрія Черкашина у його прагненні жити вільним життям у вільній країні. " Значит "Вголос" шо делает? ;) Очень интересно :)


VV, 2007-10-22 18:07:53
Все кінець каментам.. у "буфєта" і так хороший піар.. і тому не треба тут ще всякої фігні надалі писати.. хотіли висловитись - висловились.. автор - однозначно не є правий ні з юридичної, ні з морально-етичної точки зору! всі це розуміють та підтримують.. таким чином, все ясно.. кожний може додатково описати гарними красномовними словами всю хвору сутність пана Андрія Черкашина у "філі" сьгодні ввечері, куди ласкаво запрошуємо і самого автора статті! всім вітання! БУДЬМО!


VV, 2007-10-22 18:01:11
а в гуглі все ж кілька згадувань про Черкашина є.. але все те саме - духовний наставник, поет, філософ, художник… вилупок… більше нічого.. а яких це інших львівських сайтів різноманітного спрямування пан Андрій Черкашин є автором?? Хоча що тут казати про дизайн.. зайве.. а якщо Консуляти Росії та Ізраїлю напишуть "ноту протесту", то ми проведемо свою акцію на підтримку своєї власної справедливої позиції, а не позиції хворого вилупка! і нехай доводить свої права у суді, якщо будь-яка судова інстація візьметься за рогляд цієї справи, в якої нема нічого, окрім хворої уяви митця-дегенерата!


Смерека, 2007-10-22 17:54:40
я теж шукав хоч якісь згатки про такого ,як тут кажуть Він автор дизайну нашого сайту та інших львівських сайтів різноманітного спрямування. Окрім того, Андрій Черкашин – це відомий та культовий представник львівського андеграунду. Духовний засновник 4-х червневих черкашинських читань + художник, дизайнер, поет, філософ, патріот Львова, автор багатьох крилатих висловів та афоризмів, які зберігаються у бібліотеці Конгресу, Вашингтон (округ Колумбія), USA. ніхто йього незнає, ятішобчили відхрещуються і 5 дорогую оминають, кажуть самозванець


Мак, 2007-10-22 17:53:52
Ту Макс…: работать надо - отсуюда все вдохновения! А кто не работает - у того разброд в мыслях Ненька в апаснати, а ты халявишь :)


Макс, 2007-10-22 17:48:52
То Мак: Что-то ты сегодня расфилософствовался ;)))) Ушел в астрал и оттуда черпаешь креативы? ;)))


f00t0r, 2007-10-22 17:47:59
Друзяки. Пропоную закінчити флейм (писання коментів). Тільки рейтинг лінку робите. Амінь, я пішов і більше коментів не пишу - кому шо треба - в асю. Ту МАК - ну да, я ж тут, можнасказаць, працюю тяжко на благо України і Австрії, а тут таке лайно на території Батьківщини, гета ж ващє… Ладна пішов звідси, і всім того ж бажаю.


Мак, 2007-10-22 17:44:10
Нарид - читайте про гестбук, курвамать :) Кстати да, автор красиво написал, а вы ответили кучу каментов которые подтверждают его текст. Думайте шо пишете, а если пофигу - ну то хто на вас папа? :) ----- ту Футир: судя по каментам ты недавно узнал про Говерлу :)


VV, 2007-10-22 17:42:23
так, хлопці, що за х..ня діється?? тут Говерла, тут на тобі "філа".. що таке?? всі цінності нівечать підарюги скоцькі.. толерантність толерантністю, але нехай не смітять в нашій домівці! зовсім страх загубили…


Тарас Чубай, 2007-10-22 17:42:21
Андрій Черкашин їду до себе , як ви там кажете " Родіна" як співає ваш любимий ансамбель ДДТ " Родіна пусть крічат Уродіна" Україна для Українців і державна мова є єдина Українська,


Макс, 2007-10-22 17:42:01
То Футор: Андрій Черкашин - далбайоб. шо тут ше про такого мудака як він можна сказати


f00t0r, 2007-10-22 17:38:57
так… все це мені дивно… Я за 30хв. не знайшов гуглем ЖОДНОГО згадування про даного суб.єкта. Було, щоправда, дещо про якогось чувака з кредитування фізосіб, але не думаю, шо то він. Тож маю питання - ХТО ТАКИЙ АНДРІЙ ЧЕРКАШИН !?


f00t0r, 2007-10-22 17:36:40
Тарас Чубай, 2007-10-22 17:34:44 --- Терен? То ти?


daniel_ortega, 2007-10-22 17:35:22
Так я не понял… Афтар! Ты, все-таки отгреб пизды? Или не отгреб? Если отгреб - то где? На улице? Или прямо в зале похуярили? А лечился долго?


, 2007-10-22 17:35:11
хто такий андрій черкашин?



UMBROKEN, 2007-10-22 17:33:21
ШАМР ти би не пригадав бо то після 10ої було напевно… навіть якбити був там ініціатором ))))))))))


Макс, 2007-10-22 17:31:19
"Дайте мені жида, други мої, дайте жида - от моя просьба!" (Л.Подеревлянський, п"єса "Місце встрєчі ізмєніть ніззя, блядь!" )


UMBROKEN, 2007-10-22 17:30:55
я би його на сихів сюда запросив… тут би ми йому влупили без всякого "язика" і ідеології, щоб не піздів хуйню…


shamr, 2007-10-22 17:30:15
f00t0r: нєа, по крайній мірі як би побачив то може б і пригадав… :)


f00t0r, 2007-10-22 17:30:02
Росія готує ноти протесту???!!!! А на Говерлі, бля, всяку х-ню творити?!!! Це вже просто ппц!!! Мля, аффтар просто скотина. Всьо, більше тут не нахаю… Урод нах :-(


Андрій Москаленко, 2007-10-22 17:27:19
Чувак просто невміє читати Українчкою мовою, запросимо йього в Криївку


Дід Панас, 2007-10-22 17:25:23
Це вже не жарти.Консуляти Росії та Ізраїлю вже готують ноти протесту стосовно подій в "За кулісами". Головний равин Львівської синагоги точить ніж, якщо раптом потрібні будуть недокументальні підтвердження.Отако от х.й.я виходить,малята.


Макс, 2007-10-22 17:22:12
Футор, а я вже знаю хто аффтар :)


VV, 2007-10-22 17:21:49
От ми тут всі теревенимо-балакаємо.. а де аффтар?? аффтара в студію! нехай має сміливість сказати щось у відповідь і пояснити, що до чого?? сумніви закрались, що він взагалі жид, а може ще й не москаль.. хто ти, хворий вилупок "без рода і плємєні".. може у аффтара "комплекс національності" і він бідака мучиться довгими "тверезими" вечорами, хто він насправді от і кривдить своїм невіглаством тиху спокійну громаду у "буфєті"? заграло, дайте тому дурнику по пиці і нехай більше не п..ть, за перепрошенням, х..ні! втомлюють, такі дискусії, коли "гєроя собитій" нема… аффтара в студію!


Макс, 2007-10-22 17:21:12
shamr - Шамрик, дарагой, це ти? :)))


Теорія змови?, 2007-10-22 17:21:03
Насправді він сказав, що він гей і хлопці просили, щоб він зняв штани та розвернувся задом, щоб пересвідчитися. Тому статтю треба переіменувати - "Гомофобія в закладах культури Львова, чи чому тепер геїв називають під@@@ми".


f00t0r, 2007-10-22 17:20:49
to Shamr - Ти знаєш хто то, ну аффтар? Бо я шось не пригадую


Макс, 2007-10-22 17:20:16
Футор, бро, істинно глаголиш! Редакцію на мило!


f00t0r, 2007-10-22 17:19:51
і ще - гестбук, не то що кривими руками писаний, а взагалі ногами… Релоуд, параграфи, пробіли… Ужоснах.


shamr, 2007-10-22 17:19:19
Ржу німагу! Це скільки ж треба вживати щоб таке привиділось? просто 300 спартанців… правда в іпостасі versus пан Черкашин… най го тепер совість мучить,за те що наклепи зводить! ну а якщо захочеться викласти це в правовому полі, ласкаво просимо.. цікаво які свідчення він буде давати…


VV, 2007-10-22 17:18:38
От ми тут всі теревенимо-балакаємо.. а де аффтар?? аффтара в студію! нехай має сміливість сказати щось у відповідь і пояснити, що до чого?? сумніви закрались, що він взагалі жид, а може ще й не москаль.. хто ти, хворий вилупок "без рода і плємєні".. може у аффтара "комплекс національності" і він бідака мучиться довгими "тверезими" вечорами, хто він насправді от і кривдить своїм невіглаством тиху спокійну громаду у "буфєті"? заграло, дайте тому дурнику по пиці і нехай більше не п..ть, за перепрошенням, х..ні! втомлюють, такі дискусії, коли "гєроя собитій" нема… аффтара в студію!


f00t0r, 2007-10-22 17:17:35
ДОРОГА РЕДАКЦІЄ ЧАСОПИСУ "ВГОЛОС !" Дуже вас прошу! Викладіть, не постидайтеся, лінки, які могли б підтвердити оцей текст : Він автор дизайну нашого сайту та інших львівських сайтів різноманітного спрямування. Окрім того, Андрій Черкашин – це відомий та культовий представник львівського андеграунду. Духовний засновник 4-х червневих черкашинських читань + художник, дизайнер, поет, філософ, патріот Львова, автор багатьох крилатих висловів та афоризмів, які зберігаються у бібліотеці Конгресу, Вашингтон (округ Колумбія), USA. який ви тут постулюєте. В ЗВОРОТНЬОМУ ВИПАДКУ, ви будете розглядатися тут присутніми, як вельми непрофесійне ЗМІ, що плутає факти з особистою думкою редактора (або ше там кого). До речі, я цю статєйку обов.язково зашлю своїм друзям в Ізраіль, хай ще вони вам напишуть своє фе.


UMBROKEN, 2007-10-22 17:17:12
аааааааа… так йому все-таки дали пізди!!!!!!!!!!!!!!!!!! очевидно, він як "акула пєра і шакал ратаціонних машин" пробує піздьожом помахати кулаками :))))


Макс, 2007-10-22 17:13:10
И будет лучше, если я аффтара ебучего в филе не увижу. В противном случае дам пиздюлей. И ему, и тем кто кричал "бий москаля" и "бий жида" тоже. Ибо нехуй!


ігор, 2007-10-22 17:12:01
Насправді його попіздили зато шо він лох!!! В нього впала мабіла а він начинає прєдяви кидати до Віті - атайді!!! А коли пацани почали задавати пару навадящих питань то все стало ясно і його попиздили, тре було ту ксіву йому в сраку запхати…


f00t0r, 2007-10-22 17:09:07
Мда! Нахєнг вдаєцця наславу! Еееее… до суті - оскільки аффтар не привів жодного доказу, шо він єврей, пропоную в подальшому забити пісюна на антисеміцький аспект питання і розглядати питання мудаків в філі безвідносно до імперсоніфікації (о як я загнув!) До речі, я особисто в свій час там товк правовірних грекокатоликів (сподіваюсь) - тому шо мудаки і тому шо нєх*й


Макс, 2007-10-22 17:08:24
Кстати, аффтар ебучий - выучи язык, на котором ты статью написал. Там много ошибок стилистических :-)))


VV, 2007-10-22 17:08:11
Нарід, а ви бачили лінк, з якого фото для цієї "вельми поважної та патріотичної" статті взяли… infodon.org.ua - перегляньте… як це символічно.. Андрій Черкашин - "патріот" Львова.. чесно, це якась хвороблива провокація хворого журналіста.. звідки такі покидьки беруться і як їх земля Львівська носить?? Та такого єврея чи жида (нема жодної різниці і так), як Андрій Черкашин, і сам єврейський нарід би відцурався, як би вчасно викрив покидька у хворому нутрі… А юнакам з "філи", які наважились дати відповідь цьому пройдисвіту - респект! так тримати!!!


Мироська Пінгвіну, 2007-10-22 17:07:37
:) точніше пий ще))


UMBROKEN, 2007-10-22 17:05:41
якийсь лєвий ПІАР БУФЄТа… :)))) але я щось так і не зрозумів, що той жидок хотів… один проти 30 тіпів - ЗВІР якийсь … а чо фоток цікаво не зробив???? карочє хай іде нахєр..


Заінтригована кобіта, 2007-10-22 17:03:46
Бліін, я вже заінтригована. Повісьте хоть фотку того фацета на дверях,чи на тотій стіні,замість того хлопця зубатого. І якщо він то читає то хай завтра зайде до "буфету", ми з ним сі поспілкуєм і як залізу йому в тоті штані і будесь він там дійсно обрізаний, то тих 30-ть (правда кажуть було 52) перепросять пана журналіста за той-во-во причинені йому незручності. А якщо не обрізаний,то тоді звиняйте пане журналісте будете просто причинені дверима,теж десь в районі обрізання тіко причинять тоті яйка,тіко збоку.


Макс, 2007-10-22 17:03:09
Футор, пишем камєнти нах! :-))))


Макс, 2007-10-22 17:02:11
То f00t0r Футор, цей Андрый Черкашин адназначьна мудак і сцуко зводить наклепи на святий буфєт, куди ходять такі достойні люди як ми :-)))


Падалянка, 2007-10-22 16:58:44
це є провокація кремльовска, ми на таке неведемся


f00t0r, 2007-10-22 16:58:12
to Остап - в криївці, Ринок 14, принаймні там я його востаннє бачив. However, був без набоїв - так шо мусиш шукати де ти їх лишив. А як нідайБог лишав не всі одному місці, а потрошка всюди - то це ащє ппц тоді… Ліпше бери рівольвєр сістєми наган, він там з патронами! to Мак - :-*********** шоб ти був здаров, друг!

Mak, 2007-10-22 16:55:55
Люди, вважайте, що "гостьова" не дуже вдало написана і при перезавантаженні сторінки (щоби переглянути нові коменти) - комент відправляється ще раз


Остап, 2007-10-22 16:55:00
трясця… де ж мій автомат?


Mak, 2007-10-22 16:53:08
Футир, пишиесчо :)


f00t0r, 2007-10-22 16:48:12
Чуваки! Це сірьозно! Зара нахнем тут 1.5К коментів і покладем цьому поважному мережевому, мурррва його каць, часопису весь його бізплатний трафєг по УА. Рєзко переносимо флейм кудась в друге місце :-)


f00t0r, 2007-10-22 16:44:41
hrynja, 2007-10-22 16:37:27 Я також одного разу, я сама стала жертвою моральної розправи на „національному” ґрунті. Мене принизили, потопталися по моїй національній та людській гідності. АААААААААААААААААААААААААА ПІЦТОЛОМ!!!


f00t0r, 2007-10-22 16:43:24
offtop - от так завжди, тіки мене нема - відбуваюця епічєскі собитія. В топік - А до речі, чо чувак не доказав, шо єврей? Тим більше, шо в буфєті всього двоє українців можуть відрізнити іврит від фарсі. Один не у Львові, а іншого там не було - то й казав би шонібудь :-) Якийсь неумний карочє…


Мироська Пінгвіну, 2007-10-22 16:43:23
:) точніше пий ще))


hrynja, 2007-10-22 16:37:27
Я також одного разу, я сама стала жертвою моральної розправи на „національному” ґрунті. Мене принизили, потопталися по моїй національній та людській гідності. І це зробив ваш дорогий колега, такий поважаний, заслужений, і скривджений гоблінами (які, до речі, у сто разів достойніші люди від нього) жид. Так жид, він без прохання та нагадувань на кожному кроці про це заявляє. А тепер, він цим ще й спекулює цим. Залишилось довідатися, яку мету він переслідує цією спекуляцією. От так одного разу, він вирішив мені персонально заявити, що він жид. Я сиділа за столиком з друзями „за кулісами”. Спілкувалися і мовчали, просто і затишно. Безпечніше мені було тільки вдома. Тут підійшов до нашого столика ваш товариш жид і попросив дозволу посидіти, хоч було достатньо вільних місць навколо. Ніхто не заперечував, оскільки це нормальне явище і всі дуже дружні по відношенню до нових людей. Ну мовчки жид висидів хіба 1.5 хв, а далі почалося: а шо ви? а я жид; а хто ви?; а шо ви тут робите?; а хто вам сюди дорогу показав?;а шо це за одні тут біля тебе сидять? Отримавши вичерпні і надзвичайно тактовні відповіді на ці всі запитання, які були поставлені не особливо коректно і недоброзичливим тоном, напад продовжився вже агресивніше. Цього разу питань було менше і розмова переросла в монолог-звернення до мене. - Та шо ви знаєте, от я жид і батько мій жид, ми жили в цьому місті, то було нормально. Львів взагалі жидівське місто, жиди його зробили, а тепер кажуть шо воно Українське. Та хто ви такі? Шо ви думаєте шо ви львів'яни, та ви бидло, ви наволоч, ви рагулі, які заповнили вулиці цього святого міста. Ти тупа, всі ви тут тупі, ви повинні вулиці називати на честь Сталіна і дякувати йому шо він ваше місто відновив. І ше полякам, так тут нема українців, тут є жиди і поляки і тому в України давно треба забрати ваше місто. А ти думаєш, шо ти хто? Ти бичка, ти болото недавно місила під парканом а тепер тут гордо ходиш цими моїми вулицями. Та стріляти вас всіх треба, бидл як. Ви, українуки тупі, ні думати не вмієте, ні жити, ні читати, ні їсти варити, ні трахатися… Це все продовжувалося до 15 хвилин, звертаю вашу увагу, що все це було сказане російською мовою, МАТОМ. Я вже мовчу про те, що це все було сказане, без причини і бажання спілкуватися з мого боку, мені, молодій дівчині. МАТОМ! Інтелігент, інтелектуал, достойний Львів'янин. Я припинила цю розмову, попросивши його замовкнути, і бути принаймні трошки чемнішим і пам'ятати де він знаходиться і не ображати людей, які дали йому можливість посидіти і „поговорити”. У відповідь на це, я почула: - та шо ти дура? І знов по новій. Да я в тебе влюбився. А ти дура необразованая. Я великий художник і намалюю твій портрет, а ти ж така темнота, що й знати не будеш. А я прославлюся… Після того я знову чемно попросила його відсісти. Але, в силу невідомих мені обставин, ці слова не дійшли до вашого високоповажаного жида. Прийшлося відсісти мені. „Шо ж я його бити буду, чи хтось буде його бити?” - подумала я З того часу минуло більше ніж пів року! Я розповідала знайомим відвідувачам „за куліс” цю історію, а вони, натомість, розповідали мені свої історії пов'язані з цією ж непересічною постаттю. Всі ці історії закінчувалися зверненням до жида з проханням не ображати людей. Жодна із цих історій не завершувалася побиттям і такими образами, про які жид розповідає в цих своїх слізливих писульках. Так от, заїхати в морду цьому падлюці в першу чергу хочу я. І я це зроблю. Як належить зробити необтесаній бидлячці. І думайте там про мене шо собі хочете. Можете до посиніння звинувачувати мене у антисемітизмі. Те що я вислухала того вечора про себе, українок, українців та Україну, живить в моєму серці віру в те що кожен повинен сидіти на своєму місці, в своїй країні і нічого тут гуляти і сіяти розбрат між психічно здоровими людьми, між українцями. Бо, погодьтеся, подібні заяви розпалюють недовіру між українцями. Одні за, інші проти. Чому взагалі якийсь „невідомо хто”, якесь „нічо” може ображати мене? І знаєте, я зраділа прочитавши сьогодні записки цієї скривдженої людини, бо думаю:”… нарешті! Хтось таки наважився „ Але потім довідалася, від моїх друзів, які були учасниками того інциденту, що все це брехня, і що ніхто „жуду в морду” так і не дав, а кількість людей…? Коли йшла того вечора з „за куліс” то залишалося від сили 10, а враховуючи на пізню годину, їм нізвідки було взятися більше. Тепер ваш видатний митець, став ще й талановитим байкарем, але от питання чи свідомо він складає такі байки і йому платять за розпалювання міжнаціональної ворожнечі?, чи може їх йому нашіптує його хвора і перелякана суть…?


Stecia, 2007-10-22 16:36:42
Ще одне - вчитайтесь в заголовок: "Антисемитизм на Западной Украине – национальная идея или государственная политика?". А чи не підпадає тоді цей наклеп сам по собі під статтю ККУ про розпалювання міжетнічної ворожнечі. Тобто коли виявиться, що добродій "Духовний засновник" :) (плакав зі сміху ще раз), просто вчинив п'яну витівку, за що був висталений з бару, а тепер в своє виправдання намагається створити підтекст для образи на львівян євреїв та росіян, то тоді це вже робота для правоохоронних органів. Дійсно, тут мене вже, як львівянина і українця, це дуже непокоїть.


Пінгвін, 2007-10-22 16:31:22
Так шо шановний пан-діяч робив у філі в першій ночі??!!!


f00t0r, 2007-10-22 16:30:38
Кажуть довіри варті джерела, шо цей незнаючий івріту єврей на прохання говорити українською спитав "а шо, Львов украінскій горад?" Ну шо тут скаж… До речі, друзяки, викладіть, пліз, сцилу - WHO THE FUCK IS Андрій Черкашин - бо я шось не вдупляю хто це взагалі такий…


ги :), 2007-10-22 16:26:43
Фото автора - на двері в "буфєт". Громада має знати довбойобів в писок. А потім буде новий опус про дискримінацію прогресивних представників преси за статевими ознаками.


жека, 2007-10-22 16:15:40
А якщо цей клієнт образив своєю присутністю якусь чарівну дівчину з філі, не ма чого прикриватися міжетнікою, а просто слід визнати, хто він насправді, і якщо йому і надавали, то значить, було за шо.


Пінгвін, 2007-10-22 16:14:36
Ржав. Автор, пиши ще :))))))))


Forrr, 2007-10-22 16:12:14
1. В такий час згаданий бар не працює. Див. розклад. 2. Якщо п 1. з якигось причин був порушений, то послугововування службовим посвідченням не при виконанні службових справ (а так і було, див. місце і час справи, тему розмов) є зловживанням. Чому це не бачать шефи? 3.Чому таке поважне видання стає на однобокий захист людини, котра в позаробочий час стає учасником конфлікту в барі? Чому немає коментарів з іншого боку конфлікту? 4. Якщо журналіст бачить злочин, він мусить звернутись у міліцію - Закон про ЗМІ. Чому не було звернень а є апеляція до етнічних мотивів? 5. В цьому закладі ніхто не каже "УБЫТЬ МОСКАЛЯ", кажуть або "вбити", або "убіть" або "замочити" або "прип…ти". Це гарантовано вигадана цитата 5. Що робив цей пан у тверезому вигляді в першій ночі в барі, де пють всі, причому дуже багато?


трохи москаль, 2007-10-22 16:09:48
До першої ночі народ розсмоктується і чоловік 30 просто не буває в цей час там.Є і серед завсігдатаїв люди які спілкуються виключно російською або англійською))) і нічого особливого, в писок їм за те ніхто не б*є. Взагалі щоб получити пілюль в Філі,треба дуже постаратися.Наприклад ходити і дойо..вати всіх і вся на протязі вечора-може хтось і зацідить,хоча в іншому барі така людина отримувала б пілюль щодсять хвилин. А за те що хтось москаль чи жид? Ги-ги-ги. )))) Стосовно статті,то ще б написали що бармен за звертання російською бере клієнта за комір і спускає з сходів, або викидує через вікно на той балкончик)))


Фома, 2007-10-22 16:01:02
І я не зрозумів. Товариш Черкашин журналіст чи дизайнер Вголосу?


Stecia, 2007-10-22 16:00:11
І ще одне - нехай цей "відомий та культовий представник львівського андеграунду" :)))) (тут не можу без сліз), напише імена цих злосних "ЛЬВІВСЬКИХ СКІНХЕДІВ". Для невтаємничених повідомлю, що "закуліси" - це клуб, де всі один одного знають та є фактично постійними клієнтами (я наприклад від самого відериття), тому в нього не повинно бути з цим проблем. Оскільки імен нема, натомість є світчення відвідувачів про його "тверезість" та хамство, то для мене ця тема здається вичерпаною.


VV, 2007-10-22 15:59:32
Мої шанування всім дописувачам.. Скажу так - я справді неприємно вражений всім описаним.. І на місці Андрія Черкашина не піднімав би надмірного галасу у цій ситуації.. Особисто з цим псевдо-митцем я, на жаль, незнайомий, але від довірених осіб чув не надто прихильні відгуки про нього як про особистість..І таке ж враження у мене склалось після прочитаної статті, яка "майорить" перебільшеннями та викривленнями реальності.. Насправді Андрій Черкашин (себто культовий представник львівського андеграунду) справді частенько буває у вищезгаданому закладі у т.зв. алкогольно-екстазійному ауті і не соромиться ні оточуючих, ні присутніх представниць прекрасної половини, яким робить нецензурні пропозиції.. і це поціновувач Пета Метані та духовний засновник 4-х червневих черкашинських читань та духовний наставник Костя Бондаренка + художник, дизайнер, поет, філософ, патріот Львов.. Та який це патріот Львова, якщо він сміє "смердіти" своїми ницими словами і ображати наше славетне місто, яке толерує всіх і навіть, на жаль, інколи таких (без перебільшення) покидьків як герой поданої статті. Патріоти і справжні митці так не поводяться, пане Андрій! І повірте, що Ваші "собутильники", якщо навіть такі закрались у редакції "Вголос" і вирішили Вас підтримати без вияснення ситуації, не будуть вічно на Вашій стороні! Ідея вічна! І справжні ПАТРІОТИ завжди дадуть відсіч покидькам, але не на основі расової чи релігійної приналежності, а на основі блюзнірства, лицемірства та ницості, яку проявляв і проявляє пан Андрій Черкашин, псевдо-митець.. Дякую за увагу! Слава Україні!


Anonim, 2007-10-22 15:58:51
Полный бред. Поддерживаю предыдущего. Автор красиво и высокохудожественно умолчал как же он вел себя на самом деле. По тексту действительно видно - журналист :) Весь текст ОЧЕНЬ субьективное мнение представленное исключительно собственным желанием видения ситуации. Особенно подпитывая свою гордость тем, что он журналист и как луч света вскрывает все темное… особенно там где его нет. Иначе как доказать свою профпригодность?


Фома невіруючий, 2007-10-22 15:57:52
Гоніво якесь. Оце читаю, намагаюся собі це все уявити і щось ніяк не виходить. Я, в принципі, давненько вже не був в тому кахве, може там просто публіка помінялася і тепер там пивнушка для гопоти?


жека, 2007-10-22 15:56:17
І Футор абсолютно правий. Ми в філу ходимо з дня її відкриття, ніколи проблем з національністю там не було.


жека, 2007-10-22 15:54:46
Чесно кажучи, я взагалі не розумію, в кого така бурна фантазія і при чому тут євреї і антисемітизм в філі. Абсурд, толерантнішої публіки взагалі важко знайти, а ше і з гумором і тактом.


$lava, 2007-10-22 15:46:56
Ну хулі тут сказати… Хоча напевно скажу.. Шановна редакціє не пишіть х… Якщо є такі випадки то пліз Адресу, Дату, Час події, активних "Гоблінів" і вивісити все тут, і звичайно можна навіть в суд звернутися :)) А то дико читати такі речі…купа друзів їздить до Львова жодного подібного випадку не чули!


f00t0r, 2007-10-22 15:46:49
to Stecia -- точно, точно :-) 31-го числа


Stecia, 2007-10-22 15:44:34
Пропоную не розводити теревені, всім постійним клієнтам закладу і так зрозуміло, що це брехня. Нехай власники закуліс просто подадуть в суд на це інтернет видання за наклеп та підрив ділової репутації, а на вибиті з них гроші організують безкоштовну вечірку в "філі". :))


f00t0r, 2007-10-22 15:43:31
Я дуже хотів би якось особисто познайомитися з це відомим та культовим представником львівського андеграунду, духовний засновником… королем Англії, Шотландії, Ірландії та Уельсу, захисником віри тощо, тощо. Бо я в названому закладі буваю з дня його заснування. В львівськом, як тут пишуть "андерграунді" з 1990 року. Філософів, поетів та художників міста знаю мабуть, як мало хто. І мене дуже напружує читати таку маячню, як тут написано. Можу лише порадити автору вийти у вікно, або вбити себе об стіну. Leh tizdayen ben zona!


Anonim, 2007-10-22 15:39:50
Полный бред. Поддерживаю предыдущего. Автор красиво и высокохудожественно умолчал как же он вел себя на самом деле. По тексту действительно видно - журналист :) Весь текст ОЧЕНЬ субьективное мнение представленное исключительно собственным желанием видения ситуации. Особенно подпитывая свою гордость тем, что он журналист и как луч света вскрывает все темное… особенно там где его нет. Иначе как доказать свою профпригодность?


Янь, 2007-10-22 15:32:56
Ну зачем такую хуню пиздеть????? Я был в субботу там, не было такого. и никогда в этом заведении ни слова за русский не сказали и не могли побить за это. Я блять сейчас как пишу? Так что не надо страдать хуйней


Pol, 2007-10-22 15:29:13
Коли десь хтось не так подивиться на "русскоязичєскіх" представників, то відразу здіймається галас про "антисемітизм". В той же час зовсім не чути про, скажімо, "українофобію" чи "антиукраїнство", хоча прикладів є на кожному кроці, навіть у такому запекло-бандерівському Львові. Про те, що самі єврєї дуже часто є україножерами навіть не варто говорити, бо відразу отримаєш тавро "антисеміта"
Veselo, 2007-10-22 15:22:01
"Безстрашний Жид"чи пак "Жид Фантас" 30-ьом злим скінхедам опирався…


MarD, 2007-10-22 15:11:43
це все брехня - нічого такого не було - тільки посвідчення викинули - от і все ;-) А просто так до цього "карєспандєнта" в поважаному в народі "буфєті" ніхто би не чіпався - значить була причина. P.S.: а москалів в "буфєті" буває досить багато і часто і ніхто їх не чіпає при умові культурного і толерантного відношення один до одного. От так от

METEOR | 24.10.07 01:29:34 | #

прочитав тільки початок, відзиви - ні, влом шось..

Keiser | 24.10.07 01:32:45 | #

orrr, 2007-10-22 16:12:14
1. В такий час згаданий бар не працює. Див. розклад. 2. Якщо п 1. з якигось причин був порушений, то послугововування службовим посвідченням не при виконанні службових справ (а так і було, див. місце і час справи, тему розмов) є зловживанням. Чому це не бачать шефи? 3.Чому таке поважне видання стає на однобокий захист людини, котра в позаробочий час стає учасником конфлікту в барі? Чому немає коментарів з іншого боку конфлікту? 4. Якщо журналіст бачить злочин, він мусить звернутись у міліцію - Закон про ЗМІ. Чому не було звернень а є апеляція до етнічних мотивів? 5. В цьому закладі ніхто не каже "УБЫТЬ МОСКАЛЯ", кажуть або "вбити", або "убіть" або "замочити" або "прип…ти". Це гарантовано вигадана цитата 5. Що робив цей пан у тверезому вигляді в першій ночі в барі, де пють всі, причому дуже багато?


трохи москаль, 2007-10-22 16:09:48
До першої ночі народ розсмоктується і чоловік 30 просто не буває в цей час там.Є і серед завсігдатаїв люди які спілкуються виключно російською або англійською))) і нічого особливого, в писок їм за те ніхто не б*є. Взагалі щоб получити пілюль в Філі,треба дуже постаратися.Наприклад ходити і дойо..вати всіх і вся на протязі вечора-може хтось і зацідить,хоча в іншому барі така людина отримувала б пілюль щодсять хвилин. А за те що хтось москаль чи жид? Ги-ги-ги. )))) Стосовно статті,то ще б написали що бармен за звертання російською бере клієнта за комір і спускає з сходів, або викидує через вікно на той балкончик)))

Keiser | 23.10.07 23:04:20 | #

Погоджуюся з попередніми коментарями, це тупа провокація!

Kroolick | 23.10.07 23:04:23 | #

чьото сумніваюся шо т овсьо хтось зараз захоче читати))

Keiser | 23.10.07 23:05:01 | #

http://vgolos.com.ua/nagolos/6716.html

Matvik | 23.10.07 23:32:11 | #

До суду - хай доводить, свідки мали б лишитись, а інакше - штраф нормальний за наклеп… Знаєте, мене дуже пре, коли всі кричать про погане ставлення до російськомовних, якщо таких у ЛЬвові відсотків 20, якщо не більше, і, чомусь ні від кого зі знайомих не чув подібного

Graves | 24.10.07 00:44:45 | #

Та ті рускі… треба їх… ))) ну от, від мене вже чув :p Шютка

RauS | 24.10.07 04:41:47 | #

за голокост-2

Варяг28 | 24.10.07 07:16:44 | #

+28

Варяг28 | 24.10.07 07:21:29 | #

правда, нажаль, першого не було… але, маю надію, що буде тотальний)))

$trilec | 24.10.07 08:32:34 | #

+1

SUM | 24.10.07 07:23:33 | #

плоско…
БИЙ МОСКАЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!

Варяг28 | 24.10.07 07:24:01 | #

не москаля, а ЖИДА.

SUM | 24.10.07 07:28:17 | #

нє, МОСКАЛЯ БИЙ!!!!… ну і жида можеш копнути

Варяг28 | 24.10.07 07:28:46 | #

навпаки

SUM | 24.10.07 07:32:36 | #

ну тоді краще знайти компроміс… як нарвахунок щоб обом наваляти??

Варяг28 | 24.10.07 07:45:54 | #

теж нормально, тільки от термін "москаль" я не до російськомовних вживаю, а:
1. до москвичів (це в нормальному варіанті, звичка).
2. до всяких імперців і скаму, що нашу Країну не поважають.

SUM | 24.10.07 07:58:38 | #

ну так воно, так бо є ж хороші росіяни - бряття наші, які розуміють що насправді відбувається і щиродушно підтримують нас.
а москалів бий!!!!!!!!!
ЗІ: покличеш мене як буш бити

foot-in-mouth | 24.10.07 08:10:38 | #

хм. я Вас не так зрозуміла. Ви теж росіян та москалів розрізняєте.

SUM | 24.10.07 08:14:58 | #

ну це все умовно… можна ж сказати що є погані росіяне і є звичайно хороші (запевняю Вас, я особисто знаю таких), та щоб не казати "погані росіяне" я кажу москалі

foot-in-mouth | 24.10.07 08:16:57 | #

а як Ви їх, росіян, розрізняєте? за якими критеріями здійснюєте поділ на росіян-хароших і росіян-бяк?

SUM | 24.10.07 08:28:50 | #

"росіяни-хароши" як правило люди не з москви (хоча бувають і винятки) і вони поважаю Нас УКРАЇНЦІВ, згідні з тим що Україна вже не їхня і ніколи нею не буде.
а "росіяни-бяк" - це фанатики які сліпо вірять своїм політикам (російським політикам, якщо це наші москалі.. тобто "українці-бяк"))) і які не розуміють (а точніше вдають шо не розуміють або не хочуть розуміти) нашу солов*їну і взагалі дуже неприємні особини…

foot-in-mouth | 24.10.07 08:32:14 | #

ах, зайчику, я так і думала. за цією класифікацією я 100% україночка.

SUM | 24.10.07 08:34:24 | #

слоненятко | 24.10.07 08:37:11 | #

по твоєму кожен нормальний росіянин має розуміти українську мову?

foot-in-mouth | 24.10.07 08:38:52 | #

здається він мав на увазі - поважати. тобто не мати нічого проти. (встановити собі українську вінду)

Miklos | 24.10.07 08:40:47 | #

точно! я бачив старих пердунів українців які не розуміють і не знають за такі речі як московський і київський час, значення деяких російських слів і т.д.

SUM | 24.10.07 08:46:47 | #

ну так вони ж не кричать щоб усі росіяни розмовляли по українське і не нагадують з чого починалася Київська Русь

Варяг28 | 24.10.07 08:47:57 | #

скільки знаю росіян - переважна більшість розуміють Українську… Я, наприклад, розумію, не ідеально, звісно, і болгарську (це все, напевне, що залишилось в болгар від слов"ян - мова), і білоруську, і сербську… хоча ніколи їх не вчив

SUM | 24.10.07 08:50:52 | #

+1 і польську можна зрозуміти за пів години спілкування з поляком (і не треба її вчити).
просто треба захотіти

слоненятко | 24.10.07 09:13:19 | #

я дуже сумніваюся що ти розумітемеш побутову польську і за день і за тиждень

foot-in-mouth | 24.10.07 09:19:47 | #

я вже 2 семестри її вчу і може десь 50 слів вивчила.

слоненятко | 24.10.07 09:21:31 | #

я просто перебуваю в середовищі українців які ніколи не вчили польську мову і попали в Польщі

Варяг28 | 24.10.07 09:26:44 | #

Мова йде не про вивчення мови, а про розуміння (хочаб мінімальне) співрозмовника… читайте уважніше)))

слоненятко | 24.10.07 09:31:03 | #

та я читаю…)) мій комент не до Варяга(бо він чітко написав "хоча б мінімальне") а до Сама, який написав про пів години - а нарахунок польської мови я можу точно сказати що це не можливо звісно, якщо поляк зацікавлений в тому щоб ти його зрозумів то це можливо (говорить повільно, по декілька зарів повторює одне і те ж, допомагає тобі англ. словами і т.д.) от.

foot-in-mouth | 24.10.07 09:40:07 | #

я з поляками виключно на англійській спілкуюсь. ні слова не розумію з польської.

SUM | 24.10.07 21:11:15 | #

я польську ніколи не вчив, але розумію, якщо не кожне слово, то хоча б загальний зміст 100%, але щоб сформулювати речення на польській - то облом. але річ йшла взагалі то про українську і російську (тільки не кажіть що росіянину потрібно пів року вчити українсь щоб її зрозуміти). ми не говорим про те що росіянин повинен розмовляти українською, він принаймні не повинен роздратовано відповідати "я вас нє панімаю" і вдавати що не зрозумів жодного слова.

Miklos | 24.10.07 08:38:16 | #

заграло… до чого тут москвичі? шо вони не є нормальними людьми? всюди є виродки і нормальні люди, а ставити всіх в однин ряд це тупо і обмежено

SUM | 24.10.07 08:44:22 | #

"як правило люди не з москви (хоча бувають і винятки)"… просто ІМХО люди з менших і бідніших містечок (у нас аналогічно) простіші і людяніші і в них більше моральних цінностей. шось типу того мав на увазі

Варяг28 | 24.10.07 08:50:34 | #

Міклосе, моквичів недолюблюють по ВСІЙ РОСІЇ! Бо вони себе вважають "пупом Землі"… ось в чому справа. Так шо СУМ правильно сказав - БУВАЮТЬ ВИЙНЯТКИ! (я знаю вийнятків).

SUM | 24.10.07 08:51:46 | #

я перепрочую не СУМ а САМ

Варяг28 | 24.10.07 08:52:31 | #

ок, перепрошую, САМ))))

Miklos | 24.10.07 08:54:41 | #

тоді і я скажу Міклош, а не Міклос

Miklos | 24.10.07 08:53:50 | #

блін… точно протупив з винятками за які Сум казав

SUM | 24.10.07 08:56:37 | #

і Ви Міклоше вибачте але СУМ а САМ
кому ше сказати?

Miklos | 24.10.07 08:59:44 | #

ну тоді і ви вибачте Сам)))

SUM | 24.10.07 08:59:56 | #

тобто не СУМ а САМ (вже спати хочу і туплю))

foot-in-mouth | 24.10.07 08:55:40 | #

хм. справді в Росії москвичів називають москалями. але татари невдовзі витіснять їх

Варяг28 | 24.10.07 09:03:17 | #

чесно? ну-ну-ну…

foot-in-mouth | 24.10.07 09:05:38 | #

мені здається що в Москві останнім часом надто вже погіршився баланс між корінними мешканцями та азійськими переселенцями. скоро і москалями назвати нікого буде.

SUM | 24.10.07 09:07:35 | #

аґа, порозводилось всяких джумшутів і равшанів )))))

Варяг28 | 24.10.07 09:08:49 | #

та ну? а я й не знав про становище у Мск і РФ… от дякую, що просвітила)))…

foot-in-mouth | 24.10.07 09:10:55 | #

не кидайся сарказмом,козлюшко

Варяг28 | 24.10.07 09:13:15 | #

я нічим не кидаюсь, напрімєр. Тащем-та не хаміть.

foot-in-mouth | 24.10.07 09:16:02 | #

угу. смерть хамству.

foot-in-mouth | 24.10.07 07:53:25 | #

ем. зустрінеш на вулиці мою маму яка не може ніяк нормально українську мову вивчити і майже завжди російською спілкується і надаєш їй тапком по писку. подумаєш, всього то вона справно податки сплачує в казну держави. всі не москалі, москалі - не всі.

Варяг28 | 24.10.07 08:01:40 | #

ти вирішила непомітити постів вище?… Ясно ж сказано, що це стосується не суто російськомовних.

foot-in-mouth | 24.10.07 08:09:34 | #

я на заяви "бий москаля" завжди однаково реагую. соррі. звичка. може колись і мене поб"ють.8) це ж ти не даєш тапком по писку коли чуєш російську, а є ще дуже багато людей, які не лише по мордє надають.

Варяг28 | 24.10.07 08:11:01 | #

я??? коли чую російську??? Це шось з виміру фантастики

foot-in-mouth | 24.10.07 08:12:29 | #


полноє ніпоніманіє

Sparrow | 24.10.07 10:38:32 | #

Прочитав назву статті і вирішив не чіпати цей потік лайна.

Shybzzz | 24.10.07 22:06:59 | #

Бля, та йому тре тше раз вдиню дати. Жаль, шо мене в той день не було в філармонії))) Прославився би на весь ІНЕТ)))))))))))