Чи існує справжня дружба між.....

| 261 | Розділ: | 25 вересня 2007 9:36

…хлопцем і дівчиною, між колишнім хлопцем і дівчиною, або навпаки, та й чи взагалі вона існує???
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Ірка-шкірка | 25.09.07 09:40:23 | #

дружба існує!!!це з власного досвіду кажу!!!!!!і це добре!!!

Іванця | 25.09.07 09:43:08 | #

От подружете ви так роки 2-3 і потім він в тебе закохається і вся дружба коту під хвіст, з власного досвіду, разів 5 так було

Ірка-шкірка | 25.09.07 09:49:59 | #

я з своїм бувшим дружу і все гуд…ми рік зустрічались.

DipKoRD | 25.09.07 09:51:22 | #

я тоже со своим бывшим дружу)))))

сокира | 25.09.07 17:39:07 | #

а ви скільки років зустрічались?

Кре@тивЧик | 03.10.07 03:28:38 | #

підтримую…

Кре@тивЧик | 13.10.07 04:16:36 | #

о…і я так кажу..)))

Lanz | 25.09.07 09:41:43 | #

колишніми не знаю. взагалі вбивають спроби колишніх частіше бачитись, етс. Для чого? Тіки щоб очі помозолити? Чи щоб показати, що і без колишньої(го) себе прекрасно почуваєш?
а про хлопця і дівчину - так, напевно може. але в деяких моментах зрозуміти один одного ніяк не вдассця.

Іванця | 25.09.07 09:48:26 | #

в мене теперішній мій найкращий друг колись був моїм хлопцем.

слоненятко | 25.09.07 09:51:33 | #

а ти не задумувалася над тим що ви є друзями тільки тому що хтось з вас двох продовжує вірити що "а раптом а може а колись…"

Lanz | 25.09.07 09:52:40 | #

+1

Іванця | 25.09.07 09:55:34 | #

та ні ти знаєш він дійсно ні на що не сподівається, точно так само як і я, це дійсно дружба, ми все знаємо один про одного, як в нього є дівчина, так і в мене є хлопець і всі між собою знайомі, і в всіх нормальні стосунки

слоненятко | 25.09.07 10:00:44 | #

слух…мені щось не сходиться…якщо все так супер - я дружба ніхто нічого не хочу всі щасливі…то який сенс у цій статті? ти питаєш хоча маєш відповідь…ти чого наш час тратиш?
П.С.
нє ну дійсно…?

Іванця | 25.09.07 10:06:20 | #

а я дуже хотіла почути твою думку

слоненятко | 25.09.07 10:11:27 | #

ну от моя думка :
між колишніми не буває
секс і дружба поєднувальні
будь-які закоханості кохання і пристрасті переростають з часом у дружбу, просто звуть її або шлюбом або цивільним шлюбом
ніхто поки не провів чіткої межі між дружбою між хлопчиком і дівчинкою і коханням між ними ж - тому питання не зовсім коректне

Іванця | 25.09.07 10:14:56 | #

кожна людина має для себе ці межі, повір абсолютно кожен, так вони різні і в кожного свої, але вони є

слоненятко | 25.09.07 10:21:31 | #

ну добре - ми одне одного не переконаємо ні в чому залишаємося при своєму

Іванця | 25.09.07 10:24:07 | #

а це дуже класно, тому що так на світі цікавіше жити стає, коли люди з різними поглядами

сокира | 25.09.07 10:48:31 | #

та ну, не все так однозначно.
шось може в шось переростати, а може і не переростати. все індивідуально )

Іванця | 25.09.07 10:54:28 | #

не переростає тоді коли одна з сторін не хоче, але всерівно дружби як такої, вже не буде

сокира | 25.09.07 11:21:57 | #

якшо одна сторона не хоче чогось, то ясно, шо не буде. хіба я сказала, що буде?

Збоченка | 23.10.07 09:26:49 | #

Найкращі друзі дівчат - геї!

Іванця | 25.09.07 10:06:50 | #

а ще якщо ти не хочеш писати, то я не примушую

Lanz | 25.09.07 09:52:18 | #

я за тебе можу тільки порадіти.

слоненятко | 25.09.07 09:41:57 | #

особливо якщо залишити секс - тоді просто прєлєсть

Іванця | 25.09.07 09:46:25 | #

але це не дружба

слоненятко | 25.09.07 09:49:17 | #

хто тобі сказав? чого ж ти такий позитивний елемент як секс в дружби забрала?

Іванця | 25.09.07 10:01:49 | #

там де секс дружби немає

слоненятко | 25.09.07 10:03:57 | #

от не люблю я такого… те що в тебе такого не було не означає що такого впринципі бути не може - навіщо взагалі щось питати не сприймаєш аргументів інших сторін…

Іванця | 25.09.07 10:09:21 | #

аргументи я приймаю, просто такого як секс і дружба в одному не буває, розуміє, люди тоді на фізичному і в певному розумінні психологічному стані стають споріднені, а за таких умов їх організм потребує більше ніж дає проста дружба

слоненятко | 25.09.07 10:15:56 | #

ну так взяла і вліпила до слова дружба слово "проста" фу всьо дружба дає - нінада 8) я ж кажу - в кожного по-різному - не треба узагальнювати…так само як і не треба вживати слова ",розумієш," бо я себе якимось недорозвиненим починаю відчувати коли мені говорять прості речі і при тому вживають це слово… "добрий день якбуло…"

Іванця | 25.09.07 10:19:55 | #

ну соррі, я більше так не буду

слоненятко | 25.09.07 10:23:40 | #

якщо підняв голос - вибач

Mephisto | 25.09.07 10:13:52 | #

Неправда

Іванця | 25.09.07 10:15:29 | #

що неправда?

MoZ6Go | 25.09.07 09:47:26 | #

тут все можливо)))

Matvik | 25.09.07 09:49:07 | #

Ясєн пєнь, шо може бути, тільки, от цікаво, колишній хлопець, це хто - гомік, шо лі?

Sparrow | 25.09.07 09:55:07 | #

Між хлопцем і дівчиною? Спаравжня дружба?)
ні.

що "а раптом а може а колись…" згідний з слоненятком, бо в більшості випадках так і є.

Іванця | 25.09.07 09:57:14 | #

тоді це вже не дружба, це така штука як секс без зобовязень, але це не дружба, просто близькі люди

слоненятко | 25.09.07 09:58:56 | #

це не той мій комент - тут він зі мною згоден в тому що хтось з двог надіється не на секс а на повернення стосунків як таких - просто використовує дружбу як засіб бути поруч

Звірі | 25.09.07 10:01:18 | #

ви безглузді чи шо?! ясно шо буває

Іванця | 25.09.07 10:02:49 | #

доведи!!!

4erry | 25.09.07 10:04:56 | #

+5 енд ноу комент

ALEXandrus | 25.09.07 10:05:41 | #

Ага, тільки своєрідна вона…дуже! Нє, ну можна звичайно і ігнорувати цікаві, хоч і незначні, випади в поведінці (це більше стосується колишніх)

Sparrow | 25.09.07 10:08:28 | #

"Давай залишимося друзями.." знайоме комусь?

Іванця | 25.09.07 10:11:26 | #

ну ти ж розумієш, що в таких випадках це говориться хоч для якогось збереження стосунків, а не в прямому значенні!!!!

сокира | 25.09.07 10:51:44 | #

або шоб не травмувати )))
але переважно друга втрачати значно прикріше, ніж йобфренда.

Sparrow | 25.09.07 10:56:00 | #

"йобфренда" ггг

Збоченка | 23.10.07 09:28:42 | #

+1

Lanz | 25.09.07 10:12:02 | #

хто після цього залищаєцця повноцінним другом?
"Давай залишимося друзями.." - це не пропозиція ,а привід.

Sparrow | 25.09.07 10:14:38 | #

Ага, тільки одна з особєй може це прийняти як шанс.. " шо десь колись"..
В тому й справа, що між хлопцем і дівчиною повноцінної дружби буть не може.
ось так.

Lanz | 25.09.07 10:16:44 | #

прим: між бувшими хлопцем і дівчиною. так якось ближче до реальності звучить.

сокира | 25.09.07 10:54:32 | #

по-моєму, якраз між колишніми вона і може бути )) просто не відразу.
між хлопцем і дівчиною, у яких не було романтичних стосунків, навпаки, ще може все бути, дружба може перерости і тп.
а в таких, хто вже знають один одного, хто на що здатний, але симпатизують і можуть підтримувати, якраз чудова дружба :)
перевірено

Ліліт | 16.10.07 06:33:28 | #

…доречі це правда…я якось зустрічалась з хлопце 1 тиждень..там цьомки-бомки..хотьба за ручку…розійшлись спокійно..а зараз суперові друзі…но поправді щоб в щось більше ця дружба переростала в мене нема бажання =))))))

Pooh | 25.09.07 12:33:37 | #

Ланс, давай залишимось друзями?

Lanz | 26.09.07 02:52:23 | #

працівний. you broke my heart…йду різать вєни…то на твоїй совісті

Cry | 26.09.07 02:53:18 | #

раста | 25.09.07 10:12:52 | #

круто..то одна з улублених тем…ось..дружби між хлопцем і дівчиною не існує…а між колишніми…вона є…

Іванця | 25.09.07 10:16:58 | #

я з тобою згідна!

слоненятко | 25.09.07 10:18:01 | #

о - це я поважаю - прийшла і поламала всі наші теорії - ріспект8)

Hatred | 25.09.07 10:19:44 | #

Так існує…Все дуже просто…Є люди (дівчата)..в яких ти бачиш лише друга і не більше…і розумієш,що десь поряд ходить та єдина на яку ти часто дивишся в небо у ночі рахуючи зорі…

Іванця | 25.09.07 10:22:28 | #

ага,і ось та твоя подруга живе собі і ти бачиш в ній лише друга, йде час, вона завжди поруч, помагає, радить і т.д. і тут ти починаєш розуміти, що щось не так коли її нема, що тобі щось бракує, а потім виявляєш, що ти вже сприймаєш її як дівчину і тоді все…

сокира | 25.09.07 10:59:32 | #

чого як дівчину? як дівчину, то коли на неї стоїть. вона тобі радить, заглядає в очі, а ти відчуваєш, шо в штанях революція від тих заглядань. і якшо ти зараз не кинешся цілувати ці найспокусливіші в світі вуста, то просто загинеш відразу ж наступної миті.
оце процес зміни сприйняттів подруги в дівчину.
ну і ше звісно важливо, шоб дівчина не дала по морді за цю революцію гггг бо всяке буває.

слоненятко | 25.09.07 11:02:44 | #

в Вас сьогодні настрій якийсь дивно-сексуальний - Ви мене бентежите

сокира | 25.09.07 11:23:11 | #

слоню, тебе всі бентежать )))

слоненятко | 25.09.07 10:23:15 | #

це прекрасно що ти в них бачиш а те що вони в тобі бачать тебе часом не хвилює?

Іванця | 25.09.07 10:25:29 | #

ти бачиш ми з тобою таки маємо спільні погляди

слоненятко | 25.09.07 10:29:40 | #

хм…я вражений…я думав ми як інь і янь який кашмар
*сидить і чухає голову, на фоні грає Sex Pistols - My Way, і він згадує всіх подруг, коханих, коханок…і посміхається…завіса*

сокира | 25.09.07 10:56:58 | #

хейтріііііііііііід!!!!
як я давно нічо не читала в твойом стілє

Sparrow | 25.09.07 10:24:16 | #

Любов і дружба — взаємна луна; вони дають стільки, скільки беруть.
О. Герцен

Іванця | 25.09.07 10:27:34 | #

ану давай ще!;)

Sparrow | 25.09.07 10:30:00 | #

Справжня дружба - одна із тих речей, про які, як про гігантських морських змій, невідомо, чи є вони вигаданими, чи десь існують насправді (А. Шопенгауер).

Kava | 25.09.07 10:31:32 | #

ні не буває-завжди одна з сторін націлена на подальший розвиток стосунків.особливо чоловіки-покажіть мені будь ласка хоч з десяток хлопців які дружать(тобто не звичайне привіт бувай як справи-то не дружба!!!!говориться про спільне проводження часу обмін думками etc)!!!!!!з дівчиною якщо вона не приваблює їх хоча б фізично.Хоча я згідна дуже рідко але бувають винятки коли можлива й дружба.
(моя особиста думка)

Іванця | 25.09.07 10:37:52 | #

я тобі покажу, ну правда не 10 але 2х точно

may | 25.09.07 10:48:27 | #

буває. от я дружу зі своєю бувшою %)) все натякаю їй на секс а вона ніяк %)) хіба це не дружба? ))

Kava | 25.09.07 10:57:02 | #

ти дружив би з дівчиною яка тебе сексуально не приваблює?(але чесно!!!!)для того щоб виникла дружба потрібне спілкування-БАГАТО спілкування-а фізичне притягнення в основному один з найсильніших факторів продовження знайомства!!!й навряд ти поченаєш спілкуватись з дівчиною власне з метою ПОДРУЖИТИСЬ!!!!!хіба як не вийшло то така от своєрідна компенсація…

may | 25.09.07 11:03:24 | #

це дуже важко, але міг би ))

Kava | 25.09.07 20:49:56 | #

важко але міг би????тоді будь ласка назви інший збудник для подальшого продовження знайомства???(берем типову ситуацію коли з людиною до першої зустрічі жодного разу не спілкувався)

may | 26.09.07 10:47:06 | #

вона багата ))) хочеш познайомитись шоб жити за її рахунок ))))

сокира | 25.09.07 11:01:44 | #

як можна друзів дискримінувати за статевою ознакою?!

Kava | 25.09.07 11:04:32 | #

Я не дискриміную друзів за статевою ознакою!Ти можеш заперечити факт що в основному тілтьки фізичне притягненення спонукає до подальшого розвитку знайомства???(окрім дуже окремих випадків коли люди спершу листуються а потім вже бачаться в живу)Якщо можеш буду страшенно вдячна за подаровану тобою можливість подивитись на речі під іншим кутом.

сокира | 25.09.07 11:13:09 | #

можу :))
то я до того, шо 99% моїх найкращих подруг - чоловіки. мені байдуже, якої статі людина, якого зовнішнього вигляду, якого зросту і ваги - якщо ця людина ЦІКАВА.
ідеться ж саме про дружбу, еге ж?

просто кохання може бути і без дружби. пристрасть. навіть ненависть. тягне один до одного, але з болісними наслідками щоразу. кохання ж передбачає момент володіння. тому там включаються вже показники зовнішності, чи якоїсь значущості чи хз. в дружбі того нема.
ну я говорю за себе і за відомі мені випадки, звісно ж.

Іванця | 25.09.07 11:16:28 | #

це всьо кльово, а ти ніколи не задумувалась, що в цьому всьому крім твоєї харизми грає такий фактор як зовнішність?

сокира | 25.09.07 11:24:48 | #

через свою зовнішність я цікава в спілкуванні? протягом багатьох років? гмм.. дуже навіть може бути гггг

Іванця | 25.09.07 11:17:30 | #

76% хлопців перед спілкуванням роблять чітку оцінку зовнішності дівчини

Kava | 25.09.07 11:23:00 | #

Я мову веду НЕ ПРО ДІВЧАТ!!!!!!це без заперечно так для більшості!я теж орієнтуюсь на ЦІКАВЕ спілкування де фактор зовнішності не важливий!!!!Всі мої коменти стосувалдись мужчин!!!!фізичне притягнення поштовх до подальшого розвитку стосунків!!!!

сокира | 25.09.07 11:29:32 | #

не знаю, не знаю.
мій приятель ще з першого класу точно не любить таких худорлявих, як я. у нього всі дівчата завжди були повненькі і різкуваті, ні грама жіночності. а тим не менше, ми з ним дружимо ще зі школи і довіряємо багато речей. він мене точно не сприймає як жінку.
тобто я не виключаю, що якогось разу під впливом алкоголю, наприклад, ми могли б опинитися під ковдрою - чисто рефлекторно. але оскільки він алкоголю не вживає, то навіть під ковдрою нічого не було б ггггг

я думаю, що узагальнень на цю тему не може бути.
все буває. і дружба, і ворожнеча.

Kava | 25.09.07 20:47:22 | #

типаж це важлива річ але вона не заваджає оцінити іншихце раз а два я ж обумовила що є окремі випадки-такі як довге попереднє листування чи он як у тебе коли дружба будувалась у той вік як ти наваіь не підозрюівав що оті чудернацькі патлатті створіння можуть викликати ще якесь бажанні окрім як жорстоко подражнитись хоча я згідна життя така чудернацька й не прогнозована річ що чого тільки не буває й дружба з сексом й любов без нього й ще 10001 одна незрозуміла дивовижа…Тому як на мене впринципі такі питання А ЧИ БУВАЄ…????немає конкретної відповіді -як не було то буде

сокира | 25.09.07 10:46:24 | #

існує.
щодо колишніх, друзі, які припиняють бути коханцями і припиняють вірити в спільні перспективи, залишаються найкращими порадниками і улюбленими людьми, які знають один одного краще від багатьох теперішніх. але на відмову від спільних перспектив інколи іде кілька років.

Іванця | 25.09.07 10:49:38 | #

ти вважаєш, що існує дружба між хлопцем і дівчиною?

may | 25.09.07 10:52:58 | #

і я так вважаю

Іванця | 25.09.07 10:57:27 | #

справжня дружба між хлопцем і дівчиною, між двома протилежними статями, які фізично притягуються?

сокира | 25.09.07 11:02:15 | #

так.
я маю таких друзів.

Іванця | 25.09.07 11:04:35 | #

і ти впевнена що вони в тобі не бачуть дівчини на майбутнє?

сокира | 25.09.07 11:31:30 | #

впевнена. друзі про таке говорять

Sparrow | 25.09.07 10:53:43 | #

Та то не дружба, то просто товариші.. де в одного з них ще досі "горять очі".
Хіба це справжня дружба?

сокира | 25.09.07 11:05:24 | #

нічо подібного. то міцна дружба. ми разом на футбол ходимо і я з цілою компанією регулярно бухаю.
позитив ше в тому, шо ніхто в тій компанії лізти до мене не буде, з поваги до свого друга, мого колишнього ммм… коханого?

Іванця | 25.09.07 11:11:34 | #

то що вони до тебе лізти не будуть не означає, що ви є справжні друзі, і хіба дружба вимірюється в кількості того що ви разом бухаєте, чи того, що ви ходете на футбол???

сокира | 25.09.07 11:20:27 | #

нє. ну шо ти чіпляєшся до слів? дружба вимірюється в довірі і позиції "бути горою за свого друга".
те, що я з ними проводжу час, просто підтверджує, що ми можемо робити усе те саме, що робили тоді, коли були закоханими один в одного.
а те, що лізти ніхто не сміє, просто позитивний момент. тобто певний захист в особі цього хлопця залишився, розумієш? але без планів на спільне майбутнє.
та йой, такі самі стосунки і з братами, зрештою. і з колишніми однокласниками. це, по-моєму, взагалі стандартний позитивний тип стосунків з чоловіками.

короче, можна сказати так: ми дружимо, тому що сходимося характерами, а закохуємося, бо захоплюємося особистостями. от спорідненість характерів ніхто ж не відміняє, коли розчаровуєшся в особистості чи в тому, наскільки ваші особистості пасують. і одночасно характерами можна не сходитися, коли захоплюєшся особистістю.

Іванця | 25.09.07 11:27:39 | #

То що ти з своїм колишнім стали( чи то залишились) друзями все супер, в мене теж таке.Але чи ти зі всією компанією друзі це інше(хіба що ти зі всіма там перезустрічалася)вони до тебе не лізуть, бо поважають іт.д., але це не означає, що вони тебе сприймають виключно як друга

сокира | 25.09.07 11:33:59 | #

я не сказала, що зі всією компанією. компанія - його. ми й наодинці час проводимо. а те, що ніхто мене смикає з залицяннями, просто позитивний момент, бо поважають його, а не мене ))) поза компанією поползновєній не уникнути ))) просто я порядна дівчина8)

Іванця | 25.09.07 11:42:53 | #

всьо з тобою ясно;)))

may | 25.09.07 11:00:06 | #

дружити з дівчиною і шоб вона сексуально не притягувала.. це в пєдіків класно виходить %))

сокира | 25.09.07 11:04:06 | #

та сексуально може притягувати, але якшо ти свідомо розумієш, шо навіть секс між вами нічо не змінить, то стосунків як між хлопцем і дівчиною не буде.
є просто люди, які всіх сексуально притягують гггг

слоненятко | 25.09.07 11:04:53 | #

я наприклад

сокира | 25.09.07 11:07:16 | #

або я

Іванця | 25.09.07 11:29:56 | #

ну і я до вас приєднаюсь,бо теж дещо є

сокира | 25.09.07 11:35:09 | #

давайте всі дружити

слоненятко | 25.09.07 11:36:14 | #

а який варінт "дружіння" вибираємо з всіх тут запропонованих?

Іванця | 25.09.07 11:38:27 | #

а створюємо свій варіант

слоненятко | 25.09.07 11:39:27 | #

з сєксам чи без ?

Іванця | 25.09.07 11:41:41 | #

на трьох;) а ти хитрий!!!

слоненятко | 25.09.07 11:43:43 | #

я жонатий взагаліто тому і питаю - бо якщо з сєксом то мені доведеться зризигнувати хіба будете довго просити

сокира | 25.09.07 11:46:02 | #

слоню, покохайся з нами!!! задовільни нас!!! дай нам тебе задовільнити!!!! ну будь же другом врешті-решт!!!

слоненятко | 25.09.07 11:49:48 | #

лана я вдам що повірив і мені буде приємно що мене все ще хтось жадає дякую

сокира | 25.09.07 12:28:39 | #

справжні друзі вміють бездоганно вдавати…

сокира | 25.09.07 11:44:28 | #

з сексам, якщо кожен з нас зараз без пари. тільки за таких умов.

слоненятко | 25.09.07 11:46:36 | #

я так і знав що по мені знов на основу статусу одруженості проїдеться…не пропустить моменту

сокира | 25.09.07 11:49:28 | #

шо ти собі уявив? думаєш, ми тут вільні, чи що?!

слоненятко | 25.09.07 11:51:19 | #

нічого подібного - ти ж просто сама казала що дискримінуєш жонатих …
ви сьогодні зайняті а завтра…невідомо - а я усьо - пріплилі

сокира | 25.09.07 11:52:36 | #

нічо не буває назавжди
і сумно, і правда.

дискриміную в залицяннях. бо флірт з жонатими карму псує

слоненятко | 25.09.07 11:53:45 | #

і то правда

Іванця | 25.09.07 11:46:41 | #

всьо народ, я вас люблю

слоненятко | 25.09.07 11:47:24 | #

пагодь нас любити - ми не такі за кого себе видаємо 8)

Іванця | 25.09.07 11:50:48 | #

не розчаровуйте менея ще молода, буууудь ласка

слоненятко | 25.09.07 11:52:24 | #

ну добре добре - ми тебе не скривдимо, можеш віддати нам душу і тіло :p

Іванця | 25.09.07 11:54:00 | #

і все?????

слоненятко | 25.09.07 11:55:21 | #

ну якщо є квартира машина заощадження колекції якісь, старі меблі, дача в Бібрці - теж можеш віддати - ми їх віддамо на доброчинність

Іванця | 25.09.07 11:59:28 | #

ясно-ясно

слоненятко | 25.09.07 12:01:00 | #

ну зато ми тебе теж любити будемо :p будемо тобі давати нашими фантіками бавитися і на бейзбольні матчі тоже брати будемо 8)

сокира | 25.09.07 11:59:38 | #

давай поділимося. віддаю тобі тіло Іванці, а мені давай усі статки

слоненятко | 25.09.07 12:02:39 | #

замьотана

Іванця | 25.09.07 12:04:49 | #

всьо народ, любов пройшла

слоненятко | 25.09.07 12:07:23 | #

та чого ти *відсуває в сторону тіло і обережно підсовує ніжкому до Іванці * - ня

Іванця | 25.09.07 12:20:27 | #

ви тут мною так…:((((( як з не живою…;( а я… до вас так… любляче:(((((((((((((((((((((((((((((

Oma | 20.10.07 12:29:22 | #

Не переживай, це тому що ти робот…

сокира | 25.09.07 11:43:08 | #

традиційний - хлопці ні на що не сподіваються, але у всьому нас підтримують і плачуться нам в панчішку

слоненятко | 25.09.07 11:45:04 | #

мене від дотику до панчішок струмом бє можна в светр махровий плакатися?

сокира | 25.09.07 11:47:11 | #

ну добре. заради тебе натягну на панчішку той кусючий светер ((( але як я буду тоді виглядати?

слоненятко | 25.09.07 11:48:01 | #

для мєня як завжди прєкрасна

сокира | 25.09.07 12:01:47 | #

ти кажеш, як справжній друг

слоненятко | 25.09.07 12:03:12 | #

я стараюся

Іванця | 25.09.07 11:45:11 | #

ну в принципі як завжди( про панчішку)

Sparrow | 25.09.07 11:46:08 | #

Які панчішки? да нічого подібного!

Іванця | 25.09.07 11:47:54 | #

та ладно, не прикидайся всі ми любимо похникати

Sparrow | 25.09.07 11:55:34 | #

Останній раз я бачив свої сльози на похороні 4 роки тому.
І почуття не видаю, один раз попікся, більше не хочу.
От чому все прекрасно допоки не скажеш: "Я тебе кохаю", відразу відповідь : "Давай будемо друзями".
Це все звичайно індивідуально і тп.
Одним словом - я не шарю.

Іванця | 25.09.07 11:57:03 | #

я не про сльози а про ниття і т.д.

Sparrow | 25.09.07 11:59:38 | #

Яке ниття і тд? поясни.

Іванця | 25.09.07 12:02:24 | #

ну тобі ніколи не хотілося просто понити, обняти свою подругу і пожалітися на таке погане життя?

Sparrow | 25.09.07 12:04:58 | #

Яке погане життя? Життя таке, яке ми собі його робимо.
Кожен в праві його змінити. Карму можна змінити завжди.

сокира | 25.09.07 12:06:48 | #

можна не нити. а разом святкувати своє чудове життя і звершення у ньому )) друзі для цього теж є.

сокира | 25.09.07 12:02:56 | #

ти з друзями говориш про свої справи?

Sparrow | 25.09.07 12:08:46 | #

Є один друг, на якого я можу завжди покластися.
І взагалі кого мої справи цікавлять..?

сокира | 25.09.07 12:11:33 | #

як усе трагічно :(

Іванця | 25.09.07 12:12:31 | #

саме друзів і повинні цікавити!

Sparrow | 25.09.07 11:02:38 | #

Чорт, я запутався…

b0<br>_0.id | 25.09.07 11:04:51 | #

справжня дружба існує тільки між справжніми друзями

слоненятко | 25.09.07 11:05:20 | #

+1

Іванця | 25.09.07 11:09:33 | #

7 слів зробили чудеса;)

b0<br>_0.id | 25.09.07 11:18:23 | #

вони просто такого кольору)))

Іванця | 25.09.07 11:20:59 | #

хитро

b0<br>_0.id | 25.09.07 11:26:04 | #

ну, це воно так не просто так )))

слоненятко | 25.09.07 11:28:16 | #

мльооо…чувак кольорами шаманить…нікак ВуДу чи навіть, не побоюся цього слова, агент ЗОГ…

b0<br>_0.id | 25.09.07 11:29:12 | #

не 30г а 84кг )

слоненятко | 25.09.07 11:31:16 | #

або зміни колір або розмови не буде *прикриває очі щоб не впасти в залежність від шаманських штучок*

Іванця | 25.09.07 11:28:44 | #

а як?;) розкажи мені цікаво!

Кільки в томаті | 25.09.07 12:03:34 | #

колишній хлопець і дівчина - це типу як хлопець стать поміняв?

Кільки в томаті | 25.09.07 12:09:46 | #

яка різниця?

Іванця | 25.09.07 12:10:33 | #

ти коли небудь з дівчиною зустрічався?

Кільки в томаті | 25.09.07 12:11:10 | #

та. а при чом тут то?

Іванця | 25.09.07 12:14:11 | #

а при тому, що коли ти з нею розійшовся, то вона стала тобі колишньою

Кільки в томаті | 25.09.07 12:16:13 | #

хочеш - дружиш, не хочш не дружиш. я то мав на увазі, всього навсього

darkseed | 25.09.07 12:22:21 | #

в дружбу між бувшими я не вірю,бо в мене ніколи такого не було. як вже розходилась-то без всяких потім прогулянок, розмов і т.п…а як бачились,просто вітались і обмінювались стандартними фразами…
а в дружбі між тими,хто ше не зустрічались як хлоп з дівкою, полюбе хтось комусь подобається і має надію на більше! або закохується по вуха.
переважно,хлопці-по статистиці серед моїх знайомих.

Pooh | 25.09.07 12:31:22 | #

колишніх нада убивать, знімати скальпа і висмоктувати мозок соломинкою. шоб іншим не дісталось.

сокира | 25.09.07 12:34:18 | #

з них треба шось інше знімати, поки вони ще не колишні і ше живі ))) собствєннік 8)

Pooh | 25.09.07 13:44:58 | #

мозок випити куда приятней і практічней.

сокира | 25.09.07 13:46:11 | #

мозок в справі знімання всєво участі не бере, можеш пити

Lanz | 26.09.07 02:56:00 | #

і вішати як трофей у спальні

Іванця | 25.09.07 12:40:58 | #

Скажу вам таку штуку, посиділа я тут, поговорила, почула багато думок і висновок один. Що є любов в яких би вона проявах не була але вона є всюди…;)

Іванця | 25.09.07 12:44:18 | #

надобраніч

stepRideR_Ant | 25.09.07 15:32:47 | #

існує

olegos | 25.09.07 17:40:12 | #

Перевірено не один раз:
НЕМАЄ, НЕБУЛО, І НЕБУДЕ!!!

Патлатий | 25.09.07 21:33:28 | #

Перевірено не один раз:
НЕМАЄ, НЕБУЛО, І НЕБУДЕ!!! - правда
Як взагалі, будь-яка дружба…

слоненятко | 25.09.07 21:48:28 | #

jak vsjo pichjal'na
nema druzhby nemaje kohannja..nic nemaje…
brakuje shche Vedmedyka-vbyvci z jogo vrodzhenym optymizmom
Vsjo je vsjo isnuje - v kogo ne isnuje - haj shukaje prychymu

Pooh | 25.09.07 22:15:35 | #

дружба і кохання поняття соціальні і штучні. такі потреби історично склалось.

слоненятко | 25.09.07 23:23:13 | #

pragmatychno 8) ja voliju buty trohy romantykom

Pooh | 25.09.07 23:26:56 | #

романтизм поняття соціальне і штучне. тіпа так легше самок приваблювати))

слоненятко | 25.09.07 23:28:18 | #

nu i pust'

stepRideR_Ant | 26.09.07 00:17:16 | #

ужз, тре налисо стрічся

Lanz | 26.09.07 02:56:37 | #

я ужо)

патісончик | 25.09.07 22:06:31 | #

…друзья встречаються разные
как находяться так и теряються
дружбы часто бывают напрасные
но я знаю что счастья случаються…

dunkelmann | 25.09.07 22:17:14 | #

Існує…Але це поки хтось не жениться, або заміж вийде…Потім дружба зникає…

Irzha | 25.09.07 23:01:29 | #

НЕ знаю

mezkerei | 25.09.07 23:28:40 | #

Є.

METEOR | 26.09.07 00:45:17 | #

люба дружба між чуваком і дівчинкою рано чи пізно переростає в оргазм… во…

FactitiousAfflictedQueen | 26.09.07 01:40:33 | #

Та ні…дружу з чуваком з 4-5 років, живемо в сусідніх будинках, вчимося в одному класі, сидимо за одною партою тай ніколи в нас не було натяків на щось таке, що дружбою не назвеш… В нього своє кохання, в мене своє, так от…до оргазму такі стосунки і не збираються доростати)))) А от з колишніми майже зі всіма (крім одного, чомусь не розмовляє))) хороші стосунки, навіть дуже))))))

Pooh | 26.09.07 01:43:08 | #

не розмовляє з тобою чи нерозмовляє взагалі?!

FactitiousAfflictedQueen | 26.09.07 01:46:35 | #

ой…так давно не чула, як він розмовляє, що аж затрудняюсь відповісти)))

METEOR | 26.09.07 01:47:18 | #

))))))))

METEOR | 26.09.07 01:46:04 | #

винятки звичайно бувають…

FactitiousAfflictedQueen | 26.09.07 01:48:03 | #

))

olegos | 26.09.07 01:49:09 | #

конєха ну у наз з тобою дружні стосунки ні в що більше не переросли!)))

METEOR | 26.09.07 01:55:38 | #

бо не дівко!!

FactitiousAfflictedQueen | 26.09.07 01:56:26 | #

ну…а може у вас все попереду))))бувають ж вийнятки…

патісончик | 26.09.07 02:00:27 | #

…ну то і шо можно все одно при цьому лишатися просто друзями і з оргазмом

FactitiousAfflictedQueen | 26.09.07 03:06:56 | #

ну не тягнуся я до нього…а в нього до мене також…не тягнеться)))

слоненятко | 26.09.07 23:32:43 | #

mozhna padumat' shto u Vas vsigda seks i druzhba argazmam zakan'chivajutsja hatja jesli tak…mozhna s Vami druzhyt'?

No_Fear | 26.09.07 01:53:21 | #

як на мене то не какой би ана небила потяг до неї буде завжди!!!

METEOR | 26.09.07 02:13:49 | #

кароч, я думаю шо буває, але дуже-дуже рідко…

T@RgAn | 26.09.07 02:16:53 | #

Я бумаю існує …

Cry | 26.09.07 02:48:37 | #

Існує.Якщо люди розумні,то вони завше зможуть переступити всі образи,які були між ними і продовжуватись спілкуватись.

Lyucifer | 26.09.07 03:21:30 | #

+1000000000

Ата | 26.09.07 03:24:18 | #

Ну тупа статейка, чесно!
знаю, коли нема тем, це гнітить, але тема дружби - боянн абсолютний

Ата | 26.09.07 03:24:58 | #

Але якраз такі тут і стають найпотужнішими…

Іванця | 14.10.07 06:13:03 | #

якщго для тебе це така статейка,то якого милого ти сюди зайшла???

Відьмочка з Личакова | 26.09.07 03:27:31 | #

"Ніхто не стане другом жінки, ящо може стати її коханцем"
Оноре де Бальзак
"Кохання не плямують дружбою. Кінець є кінець"
Ремарк

Відьмочка з Личакова | 26.09.07 03:29:13 | #

Існує - дружба з перевагами, дружба за переваги.
Я дружу з одним чуваком, але він втрісканий в мене.
А так… близької НЕ існує.

НЕВІДОМИЙ | 26.09.07 05:25:40 | #

ну й дофіга коментів… но коментс…

Lifeisfun | 26.09.07 06:23:35 | #

На мою думку без симпатії тут ніяк ніззя!

раста | 26.09.07 07:13:23 | #

от читаю і страшусь..народ ми живеме в реалі…а не в неті…
дівчатку з хлопчиками…або навпаки…дружать виключно в тій ситуації…якщо хтось комусь вигідний…або існує симпатія…
нащо дружити з людиною…яка тобі не симпатична…хіба її можна використовува в ролі свого психолога…і не показувати людям…бо соромно…
а ось після зустічання…це дійсно виходить ідеальна дружба…бо вже ніхто більше нікого "не хоче"
тож не будьте такими наївними…життя в формі "маленьких" людей вами користується…а вам це не мусить підходить… керуйте вашим життям самі…

сокира | 26.09.07 11:41:59 | #

таке шось нагородила %)) які маленькі люди? чортішо.
в неті якраз трапляються бєшені страсті порєальнєє рєала.
говорити, шо все зводиться до вигоди, то те саме, як американські науковці доводять, шо голоду насправді не існує, а просто з дитинства виховують звичку їсти і почуватися голодним, коли не їси.

Shybzzz | 26.09.07 22:25:55 | #

+1))

слоненятко | 26.09.07 23:03:39 | #

malen'ki ljudy pryhodjat' vslid za zelenym zilljam 8)
comment rasty mozna asilit' vzhyvajuchy rechovony,jaki vzyvala avtorka pry stvorenni cjogo vlasne commenta
koroche ja jogo zbarezhu i pochytaju na adsugje jak trava bude - a potim vam pojasnju shcho same vona hotila skazaty - ba zaraz tak jak i vy - nichjo ni panimaju

Pooh | 26.09.07 17:47:38 | #

дада! усі вчинки людей мотивовані утилітаризмом!
в жопу життя.

Shybzzz | 26.09.07 21:15:23 | #

Мля, як мене тут давно не було. Я вже аш саскучив за слюнява-флудивими статтями про ЦЕ )))
Ну, я тіпа радий вас фсіх бачити і фсьо такоє!!! Але досить флуду.

Моя думка яка. (Я вже нірас її писав).

Дружба - найпрекрасніше почуття, яке я знаю. Вона навіть краща за кохання - менше болю. І в дружбі є фсьо то саме, шо і в коханні - спілкування, ревнощі і таке прочє дірьмо. А ше в народі кажуть - сексам дружбу ні іспортіш)))

Вот.

А коли та дружба між парнішей і дєфчонгой, то взагалі дуже файно. Єдине, від чого требе апсрагуватися, то від двозначних поглядів, а вони точно будуть з якоїсь сторони.

В мене дофіга баб-падружек, при тому я сафсєм не пєдік. Ясне діло, шо я до всіх своїх теперішніх падружек колись яйця котив (при тому не саме вдало), але я радий, шо ми просто друзі.

Мля, якта пафосно палучілось. Шось мене тут давно не було…

Іванця | 27.09.07 08:19:47 | #

Здоров піпли!
Якщо все уважно перечитати то всі говорять про одне, існує справжня дружба тільки між колишніми закоханими, а між простими хлопцем і дівчиною навіть на фізичному рівні такого бути не може!


От а тим хто каже, що такого почуття взагалі немає, можу тільки поспівчувати!!!

Звірі | 27.09.07 23:10:52 | #

ти не уважно читаєш(((
які нах колишні закохані.

Іванця | 27.09.07 08:26:29 | #

А ще знаєте, кожен для себе дружбу сприймає по-своєму, і якщо для людини дружба з сексом-це саме дружба то нехай, але чи це дійсно так, вирішувати кожному окремо!

Металістка | 28.09.07 06:08:15 | #

Між хлопцем і дівчиною існує дружба тільки тоді,коли вони або колишні коханц,або майбутні.Це правда на 100%

4erry | 28.09.07 07:44:32 | #

Та блін… я бачу шо мабуть немає, ато пособі зараз бачу. Хочеться дружити, а не получається, треба шось міняти, мабуть не сюсюкатися, а переходити на пошлі пріколи і т.п. шоб охолодити стосунки. Не знаю ше як…:?

storming_your_brain | 28.09.07 10:47:31 | #

njea nixera.ne byvaje i nikolu ne byde

рльомккко | 28.09.07 22:28:34 | #

ну, буває… .і шо? так, буває і ще раз кажу, буває… без сумніву, стається коли закохуєшся… це гальмує дружбу.. але загалом воно таки буває.. таки є.

bigsocks | 30.09.07 23:13:55 | #

дружба буває тілько з кпу і леніном.

GOGA 666 | 03.10.07 03:26:09 | #

Буває.Сам знаю.Я дружу з дівчинкою.Але ми не колишні коханці.І не майбутні.Вже 4 роки дружим і все добре.В мене свої справи з коханням в неї свої.Іколи вона мені каже шо в неї новий хлопець,я не біжу вішатись і різати вени.Навпаки радію за неї.Так само і вона відноситься до того шо в мене є дівчина.Ми зустрічаємся,говорим про життя,гуляєм,буває і сваримось.Всі наші спільні знайомі твердо переконані шо ми закохані один в одного.Але я з своєю подругою лише сміємся з їх теорій.Коли ми бачимось то ми починаєм говорити хто і де казав шо ми закохані.Це дуже смішно звучить.Тому не знаю чому всі так думають що дружба з дівчиною обов"язково переростає в кохання.

FactitiousAfflictedQueen | 03.10.07 03:39:23 | #

От навіть не сподівалась, що ця стаття сьогодні буде для мене досить близькою… От скажіть, невже в дружбу між хлопцем і дівчиною вірить тільки малесенька частина представників протилежної статі? Невже хлопці крутять типу "дружбу" з дівчатами лише для того, щоб потім дружба переросла в щось більше? Невже прикрдаються вірними друзями для зайнятих дівчат лише для того, щоб відбити в них кохання чи принести купу проблем? А коли розуміють, що шанси нульові, просто знаходять собі іншу пасію і зникаю нафіг… І де тут дружба??? Особисто зі мною таке було не раз…навіть сьогодні знову повторилось))) То скажіть мені, хлопці, ви таки вірите у реальну дружбу між вами і нами і чи здатні ви до неї???

GOGA 666 | 03.10.07 09:48:45 | #

див.вище.я там все сказав.мало хто вірить,але воно так є.я просто унікал:)

N@tylka | 03.10.07 09:40:57 | #

та нє ніхто не робить нічого спеціально…просто завжди існує варіант…ніхто не каже шо коли він дружить з тбою то обовязково тільки і думає як тебе відбити в твого хлопця…просто коли трапиться нагода то між вами може бути більше ніж дружба і ше хтоз чиєї ініціативи..от так от…от тому і дівчата тримають біля себе близько якихось хлопців -друзів..хоча ви тут зараз обуритесь та нє ташо…але то все підсвідомо такшо…така природа

Tooti | 05.10.07 23:31:24 | #

Чи існує дружба? Дивне питання… Дивлячись, що Ви розумієте під цим словом… у кожного своє розуміння дружби…

Oriana | 06.10.07 05:18:33 | #

Дружба існує, але між хлопцем і дівчиною вона не є можлива. Завжди між різними статями основою стосунків є потяг. Хто думає по-іншому - наївний. Між колишніми дружба - взагалі збочення Дружба - бажання присвятити іншій людині більше часу, ніж цього насправді потрібно…

_Necromantia_ | 07.10.07 02:51:57 | #

Что касается меня, то я стараюсь выбирать в друзья исключительно парней, они надежнее девушек, у меня есть несколько так сказать, подруг, но я сними не настолько откровенна, как с парнями. А вобще, мне с лучшим другом повезло, т.к. он-гей! Отношения между нами исключены)

Ladiginskiy) | 10.10.07 20:07:34 | #

незнаю як Вам … а мені перше що прийшло в голову коли прочитав заголовок статті( всю статтю довго читати коментів багацько) то ЧИ ІСНУЄ КОХАННЯ????----- ТАК ІСНУЄ, Я НИМ ВЧОРА ЗАЙМАВСЯ…)

bigsocks | 14.10.07 03:21:14 | #

А ти розумієш різницю між сексом і коханням?

Артем | 12.10.07 10:48:27 | #

Тобі як раз не пощастило, бо він гей! А в нашій країні на щастя більшість - гомофоби.

antin | 15.10.07 09:06:19 | #

от я дружу з деякою кількістю дівчат, я з ними направду Дружу,
хоч я й знайомився з ними задля іншої мети, але потім усвідомлював, що от це не моє кохання,
але дівчата виявились настільки класними, цікавими що неможу не дружить з ними… ПРОСТО СУПЕР дівчата.
… ех , навіть була пропозиція від одної з них зайнятись сексом, але я відмовився… тож думаю з них всіх хоча б одна направду
ДРУГ!!!!
П.С. от перечитав своє повідомлення і подумав, а чи не прогледів я серед них кохану?
але як дізнатись… серце мовчить… і стука … я напевно сцука

Іванця | 17.10.07 10:58:05 | #

А я думаю,що ти лише стараєшся так думати,що сприймаєш їх тільки як друзів,а в глибині в тебе до кожної з них щось таки є й поза дружбою. Така вже в нас фізіологія і поки в тебе з кимось з них не буде чогось більшого за дружбу,доти ви не будете дійсно справжніми друзями!

сокира | 15.10.07 17:13:05 | #

тепер в цю статтю треба настрочити ше кілька коментів, шоб виграти перегони з віруваннями ))

слоненятко | 15.10.07 21:34:38 | #

Іванця | 16.10.07 06:29:50 | #

тааа,вірування тепер в моді))))

bigsocks | 16.10.07 06:36:23 | #

я тебе люблю…хоча ми колись були друзями

Ліліт | 16.10.07 06:44:27 | #

…скажу вам так : хто захтів - лишився друзями…хто не захтів - послав один одного під три чорти…
…наприклад мені було всерівно…спочатку так.."давай лишемся друзями !!! "…а зараз іду ценром з пар…а мені колишній на зустріч..німі, ховаєм очі…ми як чужі…
В мене таке враження що він думає якщо розійшлись то кінець світу !!!!…

Tirra | 16.10.07 07:34:13 | #

+1. хотя…я всегда считала,что сама виновата в этом. что дело во мне.но,наверное,все же нет. с одним так и получилось,а с другим и до сих пор общаемся асолютно нормлаьно. не как друзья,потому тчо друг для меня очень спецефическое понятие и друзей у меня мало,но весело провести вмесет время-пожалуйсат. встречались мы с ним почти год.

bigsocks | 16.10.07 06:59:32 | #

дадада

bigsocks | 16.10.07 07:00:24 | #

найпотужніша стаття

bigsocks | 16.10.07 07:08:04 | #

Іванця-це найчарівніша,найсимпатичніша,найсексуальніша дівчина насвіті…я тебе люблю…дуже

bigsocks | 16.10.07 07:09:06 | #

а вам хрєн))))!

Nikola | 17.10.07 04:33:36 | #

по власному досвіду - буває. думаю це своєрідне заміщення сексуального потягу. але тим не менше, це цікаво коли є щось недосказане в відносинах

Pooh | 17.10.07 17:01:26 | #

було б цікаво взнати ваші думки на цю тему, але якби ви народились, скажемо, в вікторіанській епосі. або в якійсь країні де поширений шаріат. або в Вірменії, де секс до шлюбу для дівчини - позор.
ви розглядаєте будьяке питання з точки зору своєї дзвінниці і навіть не усвідомлюєте наскільки смішно виглядають потуги висловлювати якісь апріорні судження і давати беззаперечні твердження в питаннях духовного чи колись-у-нас-сакралізованого.
в свої 15-16-17-20 років показувати з себе страшно досвідчених, побачивших життя, людей це ппц якийто))

Іванця | 24.10.07 09:19:26 | #

знаєш деякі люди в свої 15-20 пережили більше ніж інші за свої 50!!!!!

Oma | 20.10.07 12:17:27 | #

Міжстатева Дружба неможлива. "Дружба" то взагалі то набутий стадний інстинкт. Щось на зразок вимушенного симбіозу. А з жінками симбіоз у чоловіків природній. Одним словом з чоловіками ми виживаємо, а з жінками продовжуємо Життя…
Що дійсно цікаво то жіноча дружба взагалі є .?

Kovbazzza | 23.10.07 11:24:59 | #

є.
шось таке нагородив про симбіоз. дружба то довіра, а не уніфікація:?

Іванця | 24.10.07 09:16:08 | #

не знаю чого в тебе такий погляд на жінок і на дружбу, але дружба між жінками таки існує!!!!!!!