Он-лайн ігри
Корбел
| 54
| Розділ: Офтоп | 2 серпня 2007 18:37
Комп'ютер і Інтернет міцно увійшли до нашого життя і стали незамінними помічниками: неможливо навіть представити, як можна було б без них працювати! Але відпочивати багато людей без Мережі теж майже не можуть: постійне скачування файлів, спілкування, проглядання цікавих сторінок і ігри. На останніх мені і хотілося б зупинити увагу.
У науковому співтоваристві йдуть суперечки: чи зараховувати он-лайн ігри до розряду наркотиків чи ні. Багато за. І не дивно: останнім часом ігри по мережі захопили розум. Одних тільки користувачів знаменитої MMORPG «World of Warcraft» в світі вже більше 4 мільйонів, причому це тільки ті, хто грає на офіційних серверах. Геймеров, що користуються піратськими серверами, не менше. Адже деякі паралельно грають в декілька он-лайн ігор.
Але в чому ж небезпека з першого погляду безневинної розваги? Вона затягує. Люди забувають про все: дорослі втрачають роботу, тому, що не можуть перервати ігровий процес для того, щоб піти на роботу, студенти вилітають з престижних вузів, оскільки не можуть піти на іспит – вони групою вбивають монстра і не можуть «підвести інших», діти стають з відмінників двієчниками з тих же причин. Гравці за великі реальні гроші набувають один у одного віртуальних предметів, «необхідних» в грі. І ще добре, якщо людина зуміє схаменутися і припинить нескінченний ігровий марафон. А раптом ні?
Постійна гра згубна не тільки для соціального життя людини: втрата грошей, роботи і виліт з університету тільки квіточки в порівнянні з наслідками для фізичного і психічного здоров'я людини. Геймер уривається тільки для того, щоб задовольнити фізичні потреби, тобто на повноцінну їжу, відпочинок для очей, прогулянку часу просто немає. Гастрит, різка втрата зору, ослаблення м'язів – далеко не все, що загрожує запійному гравцю. Після багатодобової гри в «Warcraft» китайська дівчинка померла від виснаження.
Психіка людини сильно страждає: людина стає неадекватною, вона вже насилу розрізняє реальний і віртуальний світ. Реальний світ викликає у неї негативні асоціації, оскільки тут вона не наділена такими здібностями, як в грі, тим більше, якщо все в реальному житті котиться під укіс. А у віртуальному світі гравець сильний, багатий, його 3d модель завжди прекрасна і безліч інших гравців прагне поспілкуватися. Навіщо взагалі потрібна реальність? Виходить замкнутий круг: рідкісні перерви в грі тільки збільшують подальше бажання грати.
Хочеться дізнатись: чи є серед Вас любителі он-лайн ігор, яких і скільки часу на них витрачається? Чи витрачали Ви колись "Реал" на такі іграшки?
Наприкінці хотілося б сказати: зло не у вживанні поганого, а в зловживанні хорошим. Знайте у всьому міру, і тоді ігри принесуть вам тільки задоволення.