яка ваша думка щодо самогубства?

| 230 | Розділ: | 28 червня 2007 11:29

Суіцид…Особисто я не можу осуджувати таких людей…Це страшно й жахливо…В самої такі думки були дуже часто…Але на щастя я знаходила досить багато причин не робити цього…Дуже важливо в такий період мати підтримку…Люди,які здатні на це просто не бачать іншого виходу…і вони не можуть побачити те світло в кінці тонеля..Але не можна сказати,що так коять тільки покинуті люди…я,наприклад,знаю дуже багато історій,що люди йшли з життя просто…в них було все…але…щось значить завело їх в куток…і вони не змогли звідти вибратись…
Яка ваша думка щодо цього?
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

сокира | 28.06.07 11:32:02 | #

самогубців не хоронять із нормальними людьми!

Cry | 28.06.07 11:33:04 | #

Що саме ти маєш на увазі?Ти вважаєш суїцид дурістю чи чимось іншим?

сокира | 28.06.07 11:35:21 | #

я маю на увазі пісню найгеніальнішої групи сучасності - Хамерман Знищує Віруси ))

рльомккко | 28.06.07 12:01:20 | #

україна це я україна це ми!!!!!!!!!!

сокира | 28.06.07 12:04:08 | #

Курт Кобейн застрелився!!!!

рльомккко | 28.06.07 12:27:25 | #

а гагарніна пахітілі інапланєтянє

сокира | 28.06.07 12:36:18 | #

стефан цвейг отравився

RUDA | 01.07.07 17:39:19 | #

а Гагаріна пахітілі інопланетяни…

EmperoR | 28.06.07 16:14:13 | #

Пиши назву Батьківщини з великої літери!

Cry | 16.07.07 13:06:07 | #

А при чому тут Україна?

сокира | 16.07.07 13:07:35 | #

при пісні.

Cry | 16.07.07 13:09:58 | #

Почали про суїцид,а закінчили про Україну…

Dan | 28.06.07 13:00:59 | #

яка тобі вже буде різниця де тебе похоронять?

сокира | 28.06.07 17:13:48 | #

лічно мене спалять - такий мій заповіт.

EmperoR | 28.06.07 17:14:46 | #

Аа.. Сокиру спалили з Даніком

сокира | 16.07.07 13:11:31 | #

а чо? :))

Cry | 16.07.07 13:14:28 | #

Класно…яка б не була тема завжди згадаємо рідну неньку-Україну…:)

Doktor | 28.06.07 11:32:42 | #

вже була яката хароша статейка..методи якими можна покінчити життя…

Cry | 28.06.07 11:34:05 | #

Я не питаю про методи…я питаю про ваше відношення до цього явища…

EmperoR | 28.06.07 11:33:56 | #

Суїцид - це дурість, і в першу чергу провина перед Батьківщиною…

Zeratul | 28.06.07 11:34:19 | #

у каждого человека есть судьба, может их судьба покончить с собой…

EmperoR | 28.06.07 11:36:03 | #

Життя - це надто дорогий дар, ніхто не має права його забрати

Cry | 28.06.07 11:39:04 | #

А якщо людина не має іншого виходу?

EmperoR | 28.06.07 11:39:36 | #

Вихід завжди є, якщо нема - то наведи приклад, Лізо.

Cry | 28.06.07 13:34:32 | #

Я знаю що вихід завжди є…Але,Сергію,от тобі ситуація(це реально з життя):
Хлопець навчався в університеті,мав кохану дівчину,яка була вагітна,через тиждень вони мали одружитися,мав також люблячих батьків,гарних друзів,які завжди його підтримували.Сам хлопець був дуже гарною людиною.Але він взяв і повісився.Питання-ЧОМУ?Здавалося,все ж добре,так?Але людину щось завело туди,звідки вона не змогла вийти,розумієш?І мені здається не можна осуджувати таких людей…Я не кажу що треба казати,що ак можна робити,але…В кожного своє життя.І кожен розуміє по-своєму його цінність.

EmperoR | 28.06.07 15:35:15 | #

Можливо його повісили… А якщо ні - значить всихіка недорова

Варяг28 | 01.07.07 18:08:35 | #

піпєц… ото пацан жЖоть… зробив дівчині дитину, і повісився - звільнив себе від відповідаьності. Звісно, його осуджувати не можливо, по-людськи… бо одразу з'являється питання - а чи він як ЛЮДИНА поступив? Відповідь: ні, він поступив як НІЩО, і НІЧИМ і залишився. Чому?? - тому що від нього залежили інші життя, і він не мав НІЯКОГО морального права, нівечити життя дівчині і СВОЇЙ дитині!

"""А якщо людина не має іншого виходу?"""
такого не існує, вихід є завжди, і не один.

сокира | 28.06.07 11:37:39 | #

я вважаю це позерством. вбити себе має право тільки людина таких масштабів, як Маяковскій, чи як мінімум прем'єр-міністр Японії ))

m0nk | 28.06.07 19:23:03 | #

жжошь))))))))))))) навіть посміхнувся0)))

garland | 01.07.07 02:48:22 | #

ГОніш!!! ТУТ Є ПСИХІАТРИ??? ПОЯСНІТЬ ПІПЛУ ТАКЕ ЗАХВОРЮВАННЯ, ЯК ДЕПРЕСІЯ!!!!!!! В такому стані людина не завжди дає звіт своїм діям. І її вчинки стають часом навіть спонтанно-некерованними. От така от блін фігня. А от коли ШІШКА схильна до суіциду - ото вже позерство, чи ПиаР.

Варяг28 | 01.07.07 18:19:47 | #

Маяк це ідіот… він засунув собі в зад записку "жил грешно, умер смешно", засунув голову в пічку та застрілівся. Хвора людина, хоч і самий. напевне, талановитий, з червоних поетів. але особисто я вважаю, що писав він все одно тупо.
З російських письменників того часу рулить М.Булгаков! оце талант…
Доречі, щодо самогубств і долі… Сry, дівчинко, прочитай "Майстер і Маргарита", тобі незавадить…

Delirium | 28.06.07 11:39:29 | #

йшли, і куй з того?

Афтар, єслі ти нікак нє можеш понять накуй тібє жить, просто убєй сібя і нє саздавай еті аццкі дєпрєсівниє тєми…

Cry | 28.06.07 11:41:39 | #

Delirium,я що,про себе кажу???Ти чого!?Щось не подобається-не коментуй!!!

Delirium | 28.06.07 11:46:52 | #

В тебе кожна тема про те саме

Cry | 28.06.07 12:59:40 | #

Мої теми:
Емо
Романтика
Поцілунок
Смерть
Суїцид
Ти находиш щось спільне між цими темами?

сокира | 28.06.07 13:05:20 | #

смерть, суїцид і ше раз суїцид - нема спільного?

Cry | 28.06.07 13:29:41 | #

Добре…смерть і суїцид…але давайте не будемо путати!В попередній темі я,можна сказати,задавала риторичне питання що значить смерть сама по собі.Не вбивство,а просто власна смерть.А тут про суїцид.Про смерть,яку ти коїш навмисне.Мені здається це трохи різні речі.

Delirium | 28.06.07 14:28:30 | #

так

Rotten | 28.06.07 11:39:48 | #

На рахунок судьби, то брєд як на мене, але то моя думка…
а на рахунок суіцида - а шо людині ше залишається робити, якшо ні підтримки, ні будь-якого сенсу в житті для неї…і головне - ніякої релігійної віри…толку їй харитись серед живих…

сокира | 28.06.07 11:48:33 | #

…і повітря псувати, і харчі переводити. підтримую! треба поширювати таку свідомість серед покидьків - і ця планета ще трохи протягне ))

Zeratul | 28.06.07 11:42:11 | #

каждый человек, ценен независимо от того Маяковский он или нет! И каждый решает сам как ему быть! хотя это дурость, но осуждать это нельзя!

Cry | 28.06.07 11:43:09 | #

Я на 100% з тобою згодна!Хоч це й дурість,але кожен вибирає свій шлях…це його життя…

Rotten | 28.06.07 11:43:30 | #

чьо за маяковскі такій…

EmperoR | 28.06.07 11:45:54 | #

Вона мала на увазі, що покінчити з собою має право тільки людина, яка вже щось зробила достойного в цьому житті… і не тільки для себе, а для народу, для країни!

Cry | 28.06.07 11:47:10 | #

Я не згодна з такою думкою…у кожної людини своє життя…і хоч вона вибрала такий дурний спосіб піти з нього-це теж її право…

EmperoR | 28.06.07 11:50:32 | #

Не її… Вона не має права, якщо життя дано - то потрібно прожити його з честю та гордістю… І пройти через всі труднощі, інакше - ти слабак!

Cry | 28.06.07 11:51:38 | #

Ось з цим я згодна…життя дається нам всього один раз і ми повинні прожити його з гідністю…

сокира | 28.06.07 11:53:25 | #

як можна бути згодною з двома протилежними точками зору? ))))

Cry | 28.06.07 11:55:32 | #

Зрозумій,я згодна з тим,що життя потрібно цінувати і вміти пройти крізь всі труднощі,але я не згодна з тим,що людина не має права піти з життя якщо вона не зробила нічого доброго в житті…не залишила слід…

сокира | 28.06.07 12:19:25 | #

зрозумій, ти написала "я згодна" на два коменти: "людина має право" і "людина не має права" ))
зрозумій, якшо вже проходити через всі труднощі, то не вбивати себе, і навпаки ))

EmperoR | 28.06.07 12:28:00 | #

зрозумій, Фурер закохався в тебе

Cry | 28.06.07 12:42:42 | #

:?

сокира | 28.06.07 12:43:40 | #

ти ревнуєш?

Cry | 28.06.07 13:25:43 | #

А то!Зараз вже почну плакати від ревнощів!

EmperoR | 28.06.07 15:38:06 | #

Cry | 28.06.07 13:37:41 | #

Почитай уважніше,сокирко!
Я ЗГОДНА з тим,що людина має право піти з життя,тому що це її право.І я НЕ ЗГОДНА з тим,що людина може піти з життя тільки тоді,як вона залишить якийсь слід.

Rotten | 28.06.07 11:52:49 | #

оййййййй…ну а якшо тобі просто до лампи все це, слабак не слабак, прожити важко чи трудно…якшо все-одно…

EmperoR | 28.06.07 11:53:56 | #

Ну якщо тобі до лампи - то вбивайся, але це буде невірно…

Rotten | 28.06.07 11:55:20 | #

та якшо для мене, наприклад - це вірно, а на думку тих, для кого це вірно - насрати…

EmperoR | 28.06.07 12:28:43 | #

"та впірьоооотт!!!" (с)

сокира | 28.06.07 11:54:10 | #

та впірьоооотт!!!

сокира | 28.06.07 11:51:02 | #

шо за диктатура права?!

e | 28.06.07 11:52:05 | #

нема в неї такого права. ні в конституції ні в законі не пише такого

Rotten | 28.06.07 11:54:00 | #

сьодня кстаті день тої канцтітуциї…

сокира | 28.06.07 11:54:55 | #

то ми спіцяльно таку тему замутили, якраз до дня ))

garland | 01.07.07 02:57:52 | #

Що не заборонено, то шо?

e | 28.06.07 11:44:08 | #

та хай собі будуть

сокира | 28.06.07 11:45:43 | #

наш концерт вітань продовжує свою роботу. в ефірі прозвучить пісня на замовлення самогубців у виконанні легендарної поп-звєздової вокально-інструментальної формації "Хамерман Знищує Віруси"!

Україна це ми

Стефан Цвейг отравився
Маяковський застрелився
Ганнібал отравився
Шикельгрубер застрелився
Зігмунд Фрейд отравився
Курт Кобейн застрелився
Брайан Джонс утопився
А Гагаріна похітілі інопланєтянє

Україна це ми
Україна це ми
Самогубців не хоронять
Із нормальними людьми

Лондон Джек отравився
Граф Потоцький застрелився
Акутагава отравився
Ван Гог застрелився
Сократ отравився
Фадєєв застрелився
Ян Кертіс удавився
А Дільоз вибросився із окна

Україна це ми
Україна це ми
Самогубців не хоронять
Із нормальними людьми

Вірджинія Вульф утопилась
Цвєтаєва удавилась
Лі Бо утопився
Єсєнін удавився
І Сапфо розбилась
І Чєлєнджер розбився
Стефан Цвейг отравився
Маяковський застрелився

Україна це ми
Україна це ми
Самогубців не хоронять
Із нормальними людьми

EmperoR | 28.06.07 11:47:40 | #

зіграйте для мене My Dying Bride - Prize of Beauty

EmperoR | 28.06.07 11:51:09 | #

ну будь-ласочка…

сокира | 28.06.07 12:06:14 | #

ем… а хто зі світочів української естради її виконує? )

EmperoR | 28.06.07 15:39:08 | #

Іво Бобул!

слоненятко | 28.06.07 11:59:00 | #

ce z jakoho albomu?

Rotten | 28.06.07 12:00:23 | #

Necrosadistic pervert abortions upon human vaginal pediatrical holocaust

EmperoR | 28.06.07 12:30:09 | #

Songs of darkness words of light [2004]

рльомккко | 28.06.07 12:06:54 | #

крашче дредфул аурс… цей підкріплює віру в світлість родинної підтримки, вся фігня…

сокира | 28.06.07 12:10:52 | #

та шо ви якимись загранішними термінами сиплете? нема у нас в студійній фонотеці таких записів )

рльомккко | 28.06.07 12:27:51 | #

а в мене йе

сокира | 28.06.07 12:42:58 | #

о, то постав йому )

EmperoR | 28.06.07 12:29:38 | #

ну будь-ласка!!

Вагінальний геморой | 28.06.07 21:56:35 | #

Можна не цитувати лірику, написану дурним суржиком?

garland | 01.07.07 02:52:24 | #

і по-дурному!

Zeratul | 28.06.07 11:45:52 | #

2 rotten музыку хорошую писал..

Rotten | 28.06.07 11:49:34 | #

классику какуюто или чтото в роде того типа?

EmperoR | 28.06.07 11:51:31 | #

Ти притворяєшся чи як?

сокира | 28.06.07 11:51:31 | #

в нєкотором женском родє ))

jurassic | 28.06.07 11:47:26 | #

давайте вбєм себе і спасемо світ! і нехай проживають гопники і буде мир на землі)

сокира | 28.06.07 11:56:23 | #

навчіть китайців, шо це дуже кльово і корисно - себе вбивати ))

garland | 01.07.07 03:00:23 | #

тю, та ти ще й расист…

Zeratul | 28.06.07 11:51:05 | #

2 rotten да

EmperoR | 28.06.07 11:56:55 | #

проживи гідно і здохни як тварь

Cry | 28.06.07 11:57:31 | #

сокира | 28.06.07 12:07:28 | #

прожи як тварь і здохни гордо і красиво

Rotten | 28.06.07 11:58:04 | #

http://www.suicidemethods.net/pix/listpix.htm
прошу…це стосується аффтара перш за все…

Cry | 28.06.07 12:01:22 | #

ЖАХХХХХХ…

Delirium | 28.06.07 12:05:30 | #

ератічна

EmperoR | 28.06.07 12:31:48 | #

Фау! Круто!

рльомккко | 28.06.07 12:07:57 | #

переконано негативне хоч маю схильність до цих дурниць

сокира | 28.06.07 12:11:38 | #

частенько покінчуєш з життям? ))

рльомккко | 28.06.07 12:26:58 | #

і починаю нове

Zeratul | 28.06.07 12:12:06 | #

сайт просто ужоооос! :(

Rotten | 28.06.07 12:18:46 | #

також подібні фотки є і на www.rotten.com

сокира | 28.06.07 12:20:24 | #

пєарщік ))

Rotten | 28.06.07 12:22:35 | #

чьо…пусть люді знают, на скоко жизнь жистокай бивайет…

Zeratul | 28.06.07 12:23:52 | #

так можно и психику травмировать…

сокира | 28.06.07 12:25:15 | #

у дітей індіго нема псіхікі, сплошна травма ))

Zeratul | 28.06.07 12:30:49 | #

))))) может тогда из травмы воспитаеться психика)))

Rotten | 28.06.07 12:38:53 | #

то хіба всі так звикли втикати на ті довбані цвіточькі, голубоє нєбо…на красівих женсчін…
но жизнь відь ні обходітся тільки етім))

сокира | 28.06.07 12:45:11 | #

найді мені картінкі як женщіни рожают, то цікавіше.

Zeratul | 28.06.07 12:44:57 | #

да, но не обязательно всю мерзость вываливать на показ, есть еще насильства, убийства, зверства, так что теперь все это плакатами расклеить по стенам и показывать что б детки смотрели!

Delirium | 28.06.07 12:46:38 | #

дєткі уже ітак дєградіровани, ім похуй

Rotten | 28.06.07 12:49:14 | #

нє…має бути так: дєткі уже ітак дєградіровани, куда ж ім дальше

Rotten | 28.06.07 12:47:27 | #

да…именно…
и побольше б таких пк-игрушок…

Delirium | 28.06.07 12:49:25 | #

ігрушкі ні прічьом, тєлєвідєніє свойо дєлаєт дєло… создалі целоє поколєніє ублюдков своїми маскальскими сіріалами про бандітов…дєті бірут с етіх мати, те шо тре курити і бухати з 10 років, йобатися з 12… добре шо мені таке не грозить…

Rotten | 28.06.07 12:51:26 | #

то виходить шо не уліца їх воспітивайіт…а тв…

Delirium | 28.06.07 12:52:26 | #

і уліца, і тв…

Zeratul | 28.06.07 12:50:14 | #

деградации нет предела…))))

Delirium | 28.06.07 12:53:10 | #

ну єсть… кагда абізьянамі станут, шас ідьот евалюция в абратную сторону… распад так сказать…

Zeratul | 28.06.07 12:52:40 | #

сериалы не только москальские, а в основном американские, ужасы кровяра, трупы пачками, и никакой ценности жизни, а потом удивляються, что убийства везде…и шо людей убивают за 200грн

Delirium | 28.06.07 12:53:48 | #

у нас за бутилку убівают

Rotten | 28.06.07 12:53:59 | #

бізнес вигідний…а на почуття насрати…

Delirium | 28.06.07 12:57:40 | #

ім вобщє на всьо насрать, нє ім свої плоди расхльобивать… собсно ето і нєкому расхльобивать… Ето всьо будєт правільна і нармальна в нашей странє ну скажем так чєрєз 20 - 30 лєт по маіму прагнозу, тобіш когда вирастіт 2 поколєніє…

Zeratul | 28.06.07 12:55:19 | #

а между прочит во всеми нами ненавистном СССР такого не было, человеческая жизнь действительно была ценнее чем бабки и бутылка…

сокира | 28.06.07 12:58:07 | #

не було свободи слова )) ніхто нічо не знав, а зара всі всьо бачать і читають, як 80-річний дід в селі Залупиздрівка зарубав трьох родичів на свій день народження ))

Delirium | 28.06.07 12:59:02 | #

тогда люді билі людіми, а нє бикамі, как січас большая часть…

Rotten | 28.06.07 13:00:54 | #

ну то і так ясно…тоталітарізм…всьо по правілах…і шо саме главне: ніхто нібось о етіх СУІЦИДАХ (шо до теми й відноситься) і не думав…це просто для ніх казалось брєдом…для всіх…

Zeratul | 28.06.07 12:58:50 | #

в СССР он бы такого не сделал!

Delirium | 28.06.07 12:59:54 | #

нєту січас нікакой свободи, єсть йєйо ілюзія

сокира | 28.06.07 13:00:50 | #

доступ ЗМІ є. раніше такого не було.

Delirium | 28.06.07 13:02:34 | #

дєточка, нє нєсі брєд. ЗМІ пішет только то, что ім вигодно для бізнеса.

сокира | 28.06.07 13:07:45 | #

дєточька, кримінальні хронікі пишуть не для бізнеса )) хатя завісіт шо ти читаєш, канєшна.

Delirium | 28.06.07 13:11:04 | #

настоящіє крімінальниє хронікі узнаєш, єслі будєш чєм-то сєрьозним в жизні заніматься. Тєбє по крімінальним хронікам только то, что надо, покажут.

сокира | 28.06.07 17:08:43 | #

так а раньше і того не писали і не показували. от всі сиділи щасливі вдома і вірили, шо наша міліция нас біріжот. а коли з кимось шось ставалося, про це все одно ніхто не дізнавався.

сокира | 28.06.07 13:02:06 | #

ану бистра пишіть коменти до того, до кого говорите, бо нічо не панятно, хто кому шо хоче сказати!

Zeratul | 28.06.07 13:02:46 | #

такого не было, но СМИ все равно, сейчас полной свободы нет! и небудет наверно никогда!

Delirium | 28.06.07 13:03:43 | #

Уже нє будєт. Будєт хуже.

Zeratul | 28.06.07 13:04:46 | #

))

Cry | 28.06.07 13:39:00 | #

Починали про суїцид,а закінчили про бізнес…КРУТО!!!

Zeratul | 28.06.07 13:43:22 | #

эволюция мысли…:))))

LeZo | 28.06.07 13:50:04 | #

в житті занадто багато прекрасного шоб його отак покинути…
одні люди шукають причини а інші засоби…то я про те шо коли "немає виходу",може ми просто його не бачимо?
як на мене то вчинити суїцид це не подвиг і не тре для того бути,як кажуть психологи, морально сильними людьми,а навпаки…найлегше здатись…а боротись…а боротись треба…

Zeratul | 28.06.07 14:06:40 | #

2 LeZo я с тобой абсолютно не согласен! у одних в жизни много прекрасного а других…! А осмелиться стать на краю, и шагнуть в никуда и в неизвестность, ведь по большому счету самый большой на уровне подсознания страх у человека, это страх смерти, и преодолеть этот страх, преодолеть свой инстинкт сможет далеко не каждый!

Delirium | 28.06.07 14:23:58 | #

итак все умрут) куда денуться)

LeZo | 28.06.07 14:59:34 | #

отже…що на твою думку легше вирішувати проблему вірішення якої ти не знаєш чи просто втекти від проблеми?

Zeratul | 28.06.07 14:25:30 | #

ага, типа че ждать :))))) умрут то все, но все равно страшно!

Rotten | 28.06.07 14:29:38 | #

хули страшно то?

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 28.06.07 14:29:42 | #

Я про суїцид перестала думати після 10 років, до того було багато спроб, хотіла стати ангелом
так от, свідома, твереза, психічно здорова людина ніколи себе не вб'є.

Zeratul | 28.06.07 14:32:52 | #

2 А-Бе-Ве-Ге-Дейка, ты права наверно!

Rotten | 28.06.07 14:35:30 | #

а шо?…може хтось колись бачив дітей-суїцидщіків?…
діти ж переважно такі веселі і добрі…

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 28.06.07 14:37:58 | #

ага. а я була гацішна і депресивна ))

Rotten | 28.06.07 14:40:49 | #

і по кладбіщях шлялась безпризорно(((…
і різала собі шкірку…
…і не могла жити без червоно вина…
…а сум поховав усі мої мрії…((

EmperoR | 28.06.07 15:33:51 | #

:? до чого тут це?

Самурай Гриць | 28.06.07 15:20:00 | #

ставлюсь позитивно . треба буде якось спробувати..

взагалі то суїцид це втеча від життя, а втікають зазвичай боягузи.. звісно бувають моменти коли втрачаєш віру, здається шо все скінчено, але то всьо залежить від ставлення до життя, бо когось це ламає, когось навпаки робить сильнішим . мабуть треба знати себе, визнавати свої помилки, цінувати любов і повагу інших, не думати шо твої проблеми є головною проблемою людства..

нікого не засуджую. судити немає сенсу

EmperoR | 28.06.07 16:02:39 | #

Добре, якщо б так думали всі негри…

Самурай Гриць | 28.06.07 16:31:06 | #

до чого тут негри ? ? ?
вони життєрадісні сутенери, наркоторговці, студенти та представники інших вільних професій. вони якраз насолоджуються життям

EmperoR | 28.06.07 16:37:18 | #

ну вони повбивалися б і це було б великим щастям дял мене

Самурай Гриць | 28.06.07 16:50:11 | #

дик, то вже ше одна тема на 347коментарів..

EmperoR | 28.06.07 16:55:35 | #

Zeratul | 28.06.07 15:39:11 | #

а никто и не говорит, что проблемы самоуюийци, это проблемы человечества, просто иногда не видишь смысла жизни, просто , не от проблем, и тогда от такого поступка может ужержать лишь, ответственность перед другими, в первую очередь, перед родителями!

EmperoR | 28.06.07 16:12:40 | #

Сенс в житті завжди є, просто люди його не бачать, ми надто егоїстичні, щоб зрозуміти, що сенс життя не полягає в нас самих

F**kdan | 28.06.07 16:04:33 | #

Взагалі це дурні люди тіки таке роблять…не можна…який глухий кут?!Через шо людина може зайти в такий глухий кут шоб позбавити себе життя…в світі стільки всього, стільки можливостей…!Не розумію такого і всьо!:X

Rotten | 28.06.07 16:08:20 | #

то Ти не розумієш…а для людей, які суїцидяться, їм ті всі можливості, стільки того всього - не цікавлять або тупо не містять ніякого сенсу…

F**kdan | 28.06.07 16:16:29 | #

Просто для МЕНЕ таке незрозуміло…як так для людини не може бути ніякого сенсу!Просто, напевне, я до такої кагорти не відношусь)

Miklos | 28.06.07 16:24:44 | #

Зацініть це фото: http://www.metallibrary.ru/bands/discographies/images/mayhem/pictures/95_the_dawn_of_the_blackhearts.jpg Це вокаліст Dead з групи Mayhem. Короче він вскрив собі вени, а для певності вгатив собі з дробовика в голову… Його друг по групі Євронімус, який до речі теж R.I.P побачивши все це був такий розчулений, що сфотографув товариша, а фотку помістив на альбом-бутлег групи - The Dawn Of The Blackhearts.

Самурай Гриць | 28.06.07 17:09:22 | #

Service Temporarily Unavailable

EmperoR | 28.06.07 17:16:25 | #

всьо евеїбл

Самурай Гриць | 28.06.07 17:18:54 | #

тепер бачу

Cry | 28.06.07 18:44:30 | #

Який ЖАХ…

Zeratul | 28.06.07 16:54:23 | #

2 F**kdan Вот именно, шо ты не понимаешь, у каждого свой смысл жизни, у одних смысл жизни зароботать все деньги в мире, у других перетр****ать все что движеться, у третьих писать и творить, а у четвертых такого смысла просто нет!

F**kdan | 28.06.07 17:20:12 | #

Самогубство просто не вихід…от і висновок мого коменту

FURER | 28.06.07 17:15:48 | #

нада іти вішатися!

evil-dark | 28.06.07 22:28:39 | #

ти що?!

Zeratul | 28.06.07 17:33:12 | #

2 F**kdan опять же , кому как!

Jesus_Christ | 28.06.07 20:07:06 | #

http://www.suicidemethods.net/pix/tank.htm )))

EmperoR | 28.06.07 20:08:33 | #

Тількии щось нічого не ясно і не видно, таке враження, що розмазана піца

Jesus_Christ | 28.06.07 20:10:20 | #

Ні, це тіп під танк потрапив.

EmperoR | 28.06.07 20:11:32 | #

та я зрозумів, ще не втратив свої знання англійської!

johnny | 28.06.07 22:20:56 | #

Mozu osudyty takyx lysze za brak syly woli!

Xocza pro mertwyx: aut bene, aut nihil!!!

Mar4yk | 28.06.07 22:23:11 | #

а чо ви всі так гоните на самогубців? Якшо тіпу надоїло жити то шо йому лишається робити? А то шо самогубців не можна поховати разом зі всіма на цвинтарі- взагалі дибілізм!

johnny | 28.06.07 22:31:06 | #

Ty ja baczu ukrajinec! Zakon powazajesh! A jakyj zakon cerkownyj???

Rotten | 28.06.07 22:33:01 | #

біблію читай

Irzha | 29.06.07 12:24:57 | #

В кожного життя своє і це його справи як і коли він з ного піде. Я, наприклад, би ніколи не змола зробити собі нічого поганого. ТИм білше, завжиди цікаво подивитися чим все закінчит6ся.

jurassic | 29.06.07 13:00:30 | #

побільше самогубців і світ стане цікавіший!

Cry | 29.06.07 22:08:05 | #

В чому цікавість,Юрцю?В тому що подохне куча гарних людей?

Zeratul | 29.06.07 13:24:25 | #

2 Irzha +1 )))
2 jurassic людям херово, а тебе интересно -1

RUDA | 01.07.07 17:43:28 | #

я не розумію самогубців…Життя таке цікаве!звісно бувають скрутні моменти,але якби їх не було,ми ніколи не взнали,що таке щастя!!!немає безвихідних ситуацій,є просто вихід,який нас не влаштовує!

salamakhaleonid | 01.07.07 17:45:52 | #

моя думка швидка і солодка як звуки тіні балконів у індії)))

Варяг28 | 01.07.07 17:57:40 | #

Ну що ж… скажу і я:
я вважаю, що нормальна, психічно здорова людина ніколи не вчинить самогубство. Самогубство, депресія, сльози - це риси слабких людей, котрі самі ж себе, цими темами. начитують, що життя погане… але ж це не так, і з кожної, навіть самої безвіхідної ситуації є, щонайменше, 2 виходи.
Простий приклад людини, талановитої людини, що вчинила самогубство - Коржов Саня, лідер гурту Манускрипт. Він сам себе до цього довів… сам, особисто… Він міг працювати. далі створювати хорошу музику… але не захотів… не зміг… хоча, якби захотів - зміг би, і був зараз живий.

Особисто я ставлюсь негативно до самогубств, до суіцидальних настроїв… але якщо людина хоче вмерти - це її справа, і не треба скиглити, нити, як це роблять всякі емо… хоче здохнути - нехай йде і дохне, як ніхто і ніщо.
Те саме стосується всяких бічів, бомжів - це люди, що, в більшості випадків, самі себе до цього довели, не змогли самореалізуватись через себе ж самого, а потім засмічують собою і своїм шлаком місто і природу.

Cry | 01.07.07 18:42:08 | #

Ну…В кожного своє житття…Хтось його не цінує і просто чинить самогубство,а хтось бореться до кінця не зважаючи ні на що…
І,на мою думку,правильним є другий варіант…

garland | 01.07.07 19:12:59 | #

І тут до прикладу непогано підійде Ф.Ніцше: людина була хвора(як візично, так, з часом, і психічно) і самотня. І це не завадило йому мріяти про надлюдину и прожити своє життя.
Не знаю, чому я це написав, адже сам суіцидальний шизофреник

Cry | 01.07.07 20:02:44 | #

Zeratul | 03.07.07 11:41:02 | #

2 garland ))))

раста | 03.07.07 22:45:12 | #

ну це цікава річ-самогубство…життя таке мінливе…то все добре…і в іншу мить…буквально не хочеш продовжувати жити…перше питання-нащо?
а впринципі…не трецього робити…бо потім не можна дуже пожалкувати…хіба-сила в реїнкарнації

evil-dark | 07.07.07 12:51:43 | #

так, віршик в тему…

Шею в петлю без капли сомненья
Я ставлю, желая уйти навсегда,
Ведь минимум счастья и столько ж везенья
Дарнила всю жизнь мне злая судьба.
Изнемогаю полностью до рвоты,
По лбу течёт холодный пот.
Мне хочется того полёта,
Который в небо унесёт,
Туда, где нету зависти и лжи,
И где спокойствие не стоит денег,
Туда, где не используют ножи,
На тихий и беспечный райский берег.
В душе воспоминания - все переношены,
Сумашествие у порога - гость непрошеный.
Меняет структуру моё ДНК, -
Дуло кастета напротив виска…
Уже не стоит меня ни в чём убеждать,
Ревень на груди, целовать, обнимать.
Н поможешь ничем - ни улыбкой, ни взглядом…
Отойди от меня! Хватит плакать! Не надо!
Мне надоела жизнь на земле суровой,
Я вошла в пистолетный азарт.
После " русской рулетки" обычно много крови,
Но мне нет дороги назад!..
А потом вокруг гореть будут свечи,
И ничего не нарушит зала тишину.
Тогда склонятся надо мной твои плечи,
И в мёртвом поцелуе я в вечность улечу…

garland | 07.07.07 22:20:00 | #

Cry | 08.07.07 14:08:09 | #

garland | 08.07.07 14:19:00 | #

Не варто, "дуло кастета" це не так вже і смертельно)

evil-dark | 08.07.07 17:54:18 | #

при бажанні може бути і смертельно

evil-dark | 08.07.07 17:55:56 | #

я ще не збираюсь помирати, хоча вже могла багато разів померти, але врятували…

Cry | 08.07.07 18:45:06 | #

Ти коїла суїцид???

evil-dark | 08.07.07 19:16:19 | #

ні, ти що!!
Три рази тонула, потрапила більше року назад в автокатастрофу…
Ось, що я мала на увазі

F**kdan | 08.07.07 18:49:54 | #

Блін деякі люди живуть без даху над головою, голодні, побиті життям, незнають навіть шо таке інтернет…а тут люди,в яких куча можливостей, скоюють суїцид!!Не добре

garland | 08.07.07 18:54:23 | #

Так, вони матеріально забезпечені… Але для щасливого життя цього недостатньо.

VARG_SS | 08.07.07 18:53:56 | #

Суіцид-це слабкість людей…або бажання привернути до себе увагу…

Ladiginskiy) | 08.07.07 18:57:34 | #

згоден тільки що то прочитав

F**kdan | 08.07.07 19:15:05 | #

Підтримую

Ladiginskiy) | 08.07.07 18:56:36 | #

я вважа. що самогубці то бідні люди…
знаете , шановні я маю досвід спілкування з колишніми самогубцями… якщо їх врятували то, можливо , зробили ще гірше… бо ці особи втрачені:( так.
я часто зрівнюю самогубців з терористами… цікаво правда:)?… а знаєте що в них спільне… як і терористи так і суїцидники роблять все , щоб привернути увагу суспільства до свого горя… самогубці йдуть на вчинок смерті лишень для того щоб їх помітили та жаліли … потому жаліли… бо ніби їм погано жити…
ліпше загинути у боротьбі ніж накласти на себе руки то надто примітивно щоб втікти від проблем…
потрібно боротись та рости…
якщо хтось незгоден чекаю на реакцію…

Cry | 08.07.07 19:09:23 | #

Я згодна на всі 100% з тобою…

garland | 08.07.07 19:10:53 | #

Ага, особливо у Преслі не було чим до себе привернути увагу… Шановні, пройдіть хоч раз через глибоку тоді, коли ти навіть не розумієшь, як чиниш собі зле. І тоді "дуло кастета" - то єдина мрія.

garland | 08.07.07 19:12:43 | #

Глибоку депресію)))

Cry | 08.07.07 19:13:00 | #

Все.Суїцид-це дурість.

F**kdan | 08.07.07 19:20:22 | #

Правильно!

Ladiginskiy) | 08.07.07 19:19:12 | #

а ти вважаєш що смерть може бути тільки через самогубство… ех смерть … так я переживав смерть… і переживав депресняк…

Cry | 08.07.07 19:20:01 | #

garland | 08.07.07 19:21:00 | #

Ти воскрес?

Ladiginskiy) | 08.07.07 19:23:00 | #

ні я вижив:( і повір не завжди отримую радість від того що я а не інші:(

Cry | 08.07.07 19:24:13 | #

garland | 08.07.07 19:40:30 | #

Співчуваю.
Але ні про який ПР не йдеться. Особисто я пережив це лайно в своєму житті. і ні чиєї уваги не хотів привернути. Просто набридло. В кожного своя історія, і всіх под одну грєбьонку… не правильно.

Cry | 08.07.07 19:53:27 | #

Дійсно,кожен має власне життя…і власну історію…і проживає її так,як сам цього хоче…

garland | 08.07.07 20:00:24 | #

Якби кожен міг прожити так, як того хоче, то не було б шизів, як я)

Ladiginskiy) | 08.07.07 19:55:00 | #

мені шкода що ти показав свою слабкість… мені тебе шкода…

Cry | 08.07.07 19:57:01 | #

garland | 08.07.07 20:07:34 | #

???

Ladiginskiy) | 08.07.07 20:12:38 | #

що до того що ти то пережив…

Ladiginskiy) | 08.07.07 20:14:01 | #

знайди краще себе в чомусь у цьому світі…

VARG_SS | 08.07.07 20:01:38 | #

взагалі то померти від самогубства у вікінгів вважалось почесно…так як це зробив Одін..бо померти в бою означало показати свою слабкість перед ворогом…

Sinful_angel@anni_anni | 08.07.07 23:52:57 | #

Зацініть! Та сама тема!
It"s raini morning
It"s rainy day
You paint your pikturews on the glass
You dream to be in the sun shine
But what can make you to feel good
It's the best day to do that
Life is boring
Life is cruel
Life is hard
But why you are so sad
When You are standing on the edge
It's hard to jamp
It's hard to stay
Your heart is so far avey
But you need nothing of it
It's useless
It's broken today
You tray to fix it
But it's broken
You tray to find it
But it's lost
You ask for halp of your brain
But it's fluing avey
Iy haven't ani good thouths
You think only to fly far avey
Today! Today! Today

garland | 09.07.07 00:00:50 | #

Дас из гуд) А памілкі ета стіль?

Sinful_angel@anni_anni | 09.07.07 00:05:18 | #

Ошибки это не стиль, ето так просто! А віршик як?

garland | 09.07.07 00:08:45 | #

Вірщик цікавий, якщо српиймати саме англійською… НЕ ПЕРЕКЛАДАЙТЕ!!!
Нє, мені сподобалось)))

Cry | 09.07.07 15:58:16 | #

Гарні слова…