Ентузіазму повні штани, а ось з такі деталі (типу графік репетицій) розхитують гурти. Це ще добре коли люди знають один одного не один рік… а коли незнайомі збираються і давай один одному втирати що треба вийти з-за рамок метала, а інший переконує що все має бути як колись було - то получається каша!!!
re правильно сказав. Якщо люди разом зібралися для цього діла і ставлять репетиції вище за пріоритетом, ніж якась гулянка, день народження друга тощо - то все в них вийде. І музикантам не конче бути закадичними друзями. Скоріше друзями (братами) по Музиці.
Немаловажно мати ціль і йти до неї, але то вже інша історія.
Для того щоб гурт тримався потрібно щоб були люди з однаковими музичними вподобаннями, щою їхні інтереси не ставали на заваді інтересів інших, щоб музика для них відігравала важливу роль, а не: сьогодні по теліку балет - я на рєпу не піду..
..а ще важливий фактор відіграють можливості гурту пробитися на сцену…
не завжди.. ..от скажи - куди треба йти щоб виступити?
..ти знаєш а є такі що незнають..
..одне діло коли банда лабає давно і всі знають хто вони а друге коли всі ще зелені
..конкуренція конкуренцією, а от зверни увагу що на кожен фест спочатку йде відбір, чи не так?
Береш знайомих чуваків, які лабуть, і організовуєш з ними концерт в Ляльці, аби примазуєшся всюди, де щось відбувається, рано чи пізно кудись візьмуть, звичайно, спочатку на розігрів
Погоджуюсь з тим, що учасники повинні бути справжніми соулмейтами [soulmates], тоді може щось і вийде. Яскравими прикладами є Металіка, Радіохед, Мьюз, Нірвана.
Але ж таки є й яскраві приклади як люди мали зовсім різні вподобання, і все що їх об'єднувало це спільна ідея - творити щось нове (з різних стилів). Не обов'язково щоб твоя група була мега відомою, головне - це щоб тобі це було до душі (і все ж таки раджу прислухуватись до порад teammaterів - без егоцентризму). А що до Metallica, то після смерті Cliff'а, Newsted відігравши стільки років, вже на першій депресії James'а свалив у свій сайд проект. І взагалі, на мою думку сайд проекти - це порятунок від монотонності буднів своєї основної групи. Я це не схвалював аж до появи Stone Sour, A Perfect Circle та сольняка Thom'a York'a. ВИБАЧТЕ ЗА НЕЛАКОНІЧНІСТЬ.
Спочатку то хобі і велике бажання показати себе… Важко, потім потрошки починає получатись… потім ти вже виходиш на певний рівень… а потім хлоп, і половина гурту поступає вчитись…
Не здаєшся, починаєш заново вилазити з того гівна, шукаєш нових музикантів, виділяєш час на репетиції, зновупочинаєш займатись і підтягувати нових музикантів… потихеньку вилазиш, тебе починають впізнавати, потім хлоп, хтось в Штати хтось в чехію… БЛЯ і знову треба вилазити… Ну і історія повторюється знову…
Бажання це саме основне, бо я вже міг 3-ри рази забити болт і бичувати РОБОТА-ДІМ… Нарахунок того що музиканти мають бути друзями, це необов*язково, тут я підтримую І4NI вони мають бути братами по музиці.
А сама основна проблема чому гурти розпадаютиься, хобі, то є хобі, музика музикою, а гроші на життя заробляти треба, а так як в Нас Рок-музикою толком ніфіга не заробиш, ось і доводиться розлітатись хто куди.
Одні інтереси в музиці - це точно (бо як один гітарист буде грати мелодіс дез, а другого то буде харити, бо він любить мазафаку…то нічого ні з того не буде)!Далі - це серйозні люди зі серйозним ставленням до того!Далі - дуже важко знайти підходяшчих музикантів!Далі - тре шліфувати, шліфувати матеріал…і деколи не витримує дехто…короче проблем куча…і грати в групі не так легко як здається…
Привіт всім!
Як на мене, дуже актуальна і болісна тема
для всіх гуртів, хто прагне донести свої почуття, бачення, вміння і т.д. до
інших через музику!
Я як засновник свого гурту також стикаюся з такими проблемами.
Чому виникають такі проблеми?
Тому що ми всі люди і ми всі різні!
Це великий “плюс” і такий самий “мінус”.
Тому що грати в гурті - це величезна, титанічна праця, а не всі це можуть, хочуть осягнути, зрозуміти.
Це купа витраченого часу, сил, нервів!
Тому з самого початку треба всім членам майбутнього гурту сісти і вирішити для чого вони зібралися.
І періодично задавати таке питання, нагадувати один одному для чого вони тут!
Треба любити те, що Ви робите! Треба вірити в те, що Ви робите!
А те що ви погано граєте, не знаєте нотної грамоти, не закінчували консерваторій чи музичних шків, немає значення!
Ви самі знаєте купу музикантів і гуртів світового рівня, які спочатку, а деякі і до кінця свого життя ніде не вчилися музиці!
Це справа бажання, старання, репетицій!
P.S. Плинність кадрів і розпади гуртів, це звичайна річ для любих гуртів, любого масштабу і цього непотрібно боятися.
Все що з нами відбувається, робить нас сильнішими і розумнішими! Сподіваюсь!
Видко ця тема досить болюча… Але все ж таки переконаний, що шліфування складу групи має як позитиви так і негативи: з одної сторони відвалюються несерйозні, або сильно заняті люди (особисто я чомусь знахожу час і на навчання, і на роботу, і на другу роботу, і на брейк(правда вже менше), і на паркур, і нарешті весь час що залишився це - музика: як електронна(d'n'b), так і жива(акустика, les paul , клавішні) -- взагалі я вважаю, що це є мій справжній відпочинок і то що я хочу), а з іншої сторони це нестабільність, яка розхитує склад, що є фундаментом гурту.
Ти підняв дійсно болючу тему!
В мене взагалі сім'я і діти вже є, і робота і теща , але час на написання
віршів, музики, на виступи я знаходжу завжди…на відміну від інших… ,
які мають набагато більше вільного часу від мене!..(та людина зрозуміє на кого я
натякаю, якщо прочитає це).
Так що все в ставленні до того, що ти робиш!
Все в людині!..