Гітари, наприклад, можна і вдома якісно записати. Але, звісно, треба мати певний апарат і навички.
ПС. А взагалі. пописавши оце пару днів тому гітару за 2 штуки баксів, остаточно впевнився в тому, шо гарний звук залежить в першу чергу від інструмента
ну…, воно і так і ні) В ідеалі звичайно якщо і музикант класний і грає на хорошому інструменті. Але часом і з серднячкового інструменту можна дуже гарний результат отримати, якщо гра була відмінна
можна, оскільки кінцевий результат більше залежить від зведення і мастерінгу то можна і дома якісно записатись, в плані барабанів - на лапаївку, напевне, марян і андрійко там добре все приготували для того
Ні з матеріальчиком, ні з музиками траблів нема, є трабли з попитом і стимулами до роботи. Ну і є трабли з організацією ВІА, а також з відповідальним ставленням учасників, що, в свою чергу, випливає з попередніх пунктів
те що ви не можете найти для вас музиканта не значить що його нема, значить що йому не цікаво з якихось причин! я маю як мінімум 2х барабанщиків які в тємє стилю який вам треба, але ви просто не настільки цікаві їм на скількі цікаві інші проекти… така от байда.
ну але є! так? а людей без ізьян неіснує! тебе теж терпіти не легко ):)) ну і "хоча пропозиція йому сподобалась." знач не на стільки щщоб перешмигнутись
ВОни всі зайняті))) Як писав МІМ - то, шо ти не можеш знайти собі, не значить, шо їх нема) Ну конкретно по барабанщиках, то їх просто менше, ніж інших, і тому їх важче знайти. Але вони є
"є трабли з попитом і стимулами до роботи" - це проблема,
якшо людинi щоб творити, треба ще якiсь стимули, то постаэ питання, чи треба iй взагалi творити.
Ну якось так, це конешно моя позицiя, але я граю туму шо хочу, а не тому шо вмiю))
ну i все решта так само.
зара вообще всьо просто, хочеш? - роби, умов бiльше нiж придостаточно, але як показуэ результат вихлопу - неочень
наверно буду совсем не нов в этой мысли но записаться здесь можно качественно. от отличной записи (если иметь ровные руки и нормальный апарат) дома, до нескольких точек и людей во львове котороые могут сделать накопление вполне хорошо.
но накопить материал это только пол дела..а вот грамотно вызвучить, свести, отмастерить и что немаловажно - толково выпустить и подать во львове это не делает никто.и еще очень не скоро будет делать.
да опять же вопрос размытый..что значит качественно? это как дрим тиатр? или как первый блек саббат? или как скай? что именно подразумевать под качеством? для меня к примеру запись тех же тиатров - отстой, мне скажем нравится звук амон амарса или грейва…так что вопрос очень размытый.
по поводу где-то выше матвик писал что у анс валом хороших музыкантов…ага..поэтому на любой хороший концерт невозможно найти хороший львовский сапорт. начиная от брит попа, пост рока и инди закачивая металкором и грайндой…во львове всегду будут только либо опиум и им подобные либо Залізний хрест и всякий набор говно группниочем
що таке запис? автор теми повинен зрозуміти деяки принципові моменти:
1) писатись треба зі своїм бек-лайном, це барабани, комбіки, інструменти… якшо не маєте свого, то студія може записати на свому апараті, але то буде суб"єктивне звучання, бо до вас на цьому апараті писався Васильцев, а ви рубаєто нью-метал.
2) накопичення і тут головне, як можно більше каналів на звуковій, якісні мікрафони та звукореж з досвідом, який врубається в те що ви граєте і накопичує звук по всім правилам. Звичайно що і ціна повинна бути більш-меньш адекватною. Ну і краще щоб та людина яка буде зводити була присутня при запису, чи керувала чи слідкувала за процесом. Помилки при накопиченні рідко виправляються на зведенні.
3) Знайти ту єдину людину, яка вкурила Ваш саунд і працювати постійно з нею по зведенню. Бо чим далі, тим зведення будуть кращі.
4) Шукати оптимальні умови по ціні якості. Якшо ви не граєте під метроном то і запис пісні за 1000 грн вам не потрібен. і навпаки, якшо Ви супер профі… то запис за 100 грн перетворить вас на Гавнорокера… дешевий сир в мишеловці, і до тогож себе треба поважати.
5) шляхів якісної записи дуже багато, але головне не шлях а результат. Дома може вийти так офігенно!!!! а на студії де куча аппарата навпаки якесь лайно! Тому не ведіться на аппарат, слухайте тільки результат який роблять студії чи окремі звукорежі і по вподобанням звертайтесь. Бо і слухачам також байдуже скільки ламп використовувалось при запису, вони слухають не шлях а результат.
Ну і як висновок: У Львові можна зробити якісне накопичення - а далі шукайте того хто його зведе!!!
Все правильно написав..
Але все ж є нюанси.
Вірогідність, що в хорошій студії добре зведуть- значно вища за вірогідність такого ж результату від якогось "домашнього своділкіна" без освіти та необхідного обладнання.
Я не кажу, що без нормального обладнання не зробити хорошу роботу. Але той, хто добре її робить, зазвичай має від цього дохід, та з часом обставляється нормальним залізом.
Вірогідність, що в хорошій студії добре зведуть- значно вища
нісагласная я))
який би пиздадитий не був би звуокреж - якщо він зводить круто скай, другу ріку і опіум - він хуй зведе нормальнійхардкор, хуй він зрозуміє як зводити БМ і ніколи в житті не зробить толковий брудний сладж чи грандж. в нас дорогі студіїї заточені під попсу і людей які шарять там в андеграундному музлі немає.
натомість *домашніх* людей які точно знають як повинен звучати саунд скажем панку орієнтованого на америку 80-х чи кросовер 94 - є. однак нажаль часто оснащення в них не дотягує. і досвід
Ну я типа писал про нормальные студии, которые специализируются на определенных жанрах. Про всякие попсовые "недоаранжировочные" подвальчики во Львове речь не идет))
а где у нас в Украине есть студии **которые специализируются на определенных жанрах**?? у нас есть один определенный жанр - второсортный укр говнобритпоп недорок с вагоном понтов.
леха то вкурсе))он вообще мульфункциональный в этом плане..на нем и выживает укр панк)))и не только…а вот дальше и все…что у нас издаю и сводят по гринде, дезу, блеку,сладжу, стонеру, хардкору, красту, думу, и еще милиону стилей? у нас водят либо РОК либо обычный попсовый формат звука. у нас родят чтоб свести что-то плана креатора или содома. про мейхем или амон амарс я молчу
Относительно блэка все в порядке)) В Киеве- Блэк Лайт по этой теме. Еще в Харькове чето есть, не помню названия. Во Львове- я выше ссылку кидал, только открылся, пока скромновато.
Всякие дезкоры, дезню, и похожее музло Любинский круто делает.
Если что полегче- у Мортона отлично звучит, очень вылизанно, как у многих фирмачей.
Боб Рок говорит в фильме так: Я слушаю группу у них на репетиции. Потом Они тащат всё своё Гавно на студию. И на студии я хочу услышать то, что я слышал у них на базе и на концерте. (написано со слов Боба рока) Тоесть, музыкант должен сам работать над своим саундом. Сочетание различных подходов ко звуку каждого, создаёт в группе Вашу особенную звуковую палитру. Имея свой бек-лайн, достаточно вставиться с ним на любую студию и снять с него правдивый звук. А дальше главное при сведении не испортить!
КТО ИЗ ВАС ТАК ПИШЕТСЯ? Или это прикольно крутить ручки чужого Мессабуги а потом ебать мозг звукорежу: Сделай мою гитару поплотнее! А хуй!!!! Что накрутил на аппарате с лампочками, то и имееш!
Говорю из личного опыта. Чтоб не было проблем при записи, в звуке, начните с себя.
Огромный плюс. Забугром большинство команд ездят на выступления и в туры со своим бэклайном, даже многие барабасы возят.
Это у нас народ бедный, даже шнур гитарный на репбазах одалживают
Да. Но если гитарные бошки возят даже малоизвестные группы, то барабаны таскают уже группы посерьезней. Это я о больших международных фестах, если что.
Ну, я наблюдал такую картину: орги выставили весь бэклайн от Пивей (то ли партнер того феста, то ли спонсор). Причем бошки и кабинеты- все дорогое, топовое.
В результате в этот аппарат играли процентов 30 групп (и мы). Все остальные приехали со своими Месами, Энглами, Маршалами, Оранжами, и т.д. Даже смешно было: кто-то притащил самый дешевый транзисторный Маршол, и врубил вместо Пивика (раз в 5 более дорогого). Вот, что значит свой звук.
"КТО ИЗ ВАС ТАК ПИШЕТСЯ?" cо всей не скромностью скажу что я так пишусь. Да полностью поддерживаю твою мысль, только так начинаешь понимать что ты хочешь от звука и как его сформировать. Но к сожалению свести/отмастерить грамотно я не могу :( а давать по одиночные треки на сведение тому же мортону нет смысла, как в прочим и наверное альбом ибо если нет куда приткнуть готовый материал то это лишь деньги на ветер.
Доброго Дня!пропоную записатися в нашій студії звукозапису Arena Center!!! у Львові можна зробити якісний трек!!!Різдвяні знижки:лише 100 грн за годину!!!
звертайтеся за номером 0633589117 або сюди:http://vk.com/arena.center
Будемо раді співпрацювати
на якісних студіях вам не треба приносити свій говно-аппарат на студію, тому що там потрібно бути така кількість варіаций кабінетів та підсилювачів, щоб кожних вибрав собі потрібний звук для свого жанру стилю і тп. такох там можуть бути і гітари, щоб гурти не говнили звук своїми китайськими веслами)) а найголовніше - це грамотний звукоріж, який вміє всим цим користуватися, знае як все накопити, який буде їбати вам мозок за кожну лажу, а потім зведе та відмастрить так, що ви такого навіть не очікували! у нас в Одесі є така одна студія, коштує 200-250 баксів за трек http://vk.com/edrecords
Почему на всех сайтах практически никогда не пишут расценок??? Бесит просто невероятно) Вот у Мортона всё написано, и вся ясно) А у остальных надо слать контакты, искать , спрашивать.. бесит)
На цену влияет куча факторов, которые очень трудно вынести в прайс.
Поэтому проще говорить цену, когда видишь сам материал и количество работы, предстоящее выполнить.
Але ж краще, щоб накопичував, зводив та мастерив один звукач, тому що при формуванні саунду тільки він буде знати, з якою метою він записав гітару з таким звуком, а щось інше - зі своїм. Зрозуміло, що це - невеличкі ньюанси, але ж ми розмовляемо про студійні записи, авжеж?)
Не знаю, чим тобі ЕД не сподобався, а по тим ссилкам які ти кинул можна судити тільки про White студію, тому що тільки вони знають як робити тяж. (наприклад якщо на попсову студію записати метал, то він там ніколи не зазвучить, якщо звукореж ніколи не слухав та не зводив метал, і не знає що до чого!)
"Але ж краще, щоб накопичував, зводив та мастерив один звукач" ага розкажи це відомим американським продюсерам :)
якщо вже говорити про одну людину в процесі то запис і зведення має робити одна людина, а мастеринг інша але із прямим контактом з тим хто зводив. Це нормаольна практика для нормальних студій
Якісно записатись можна у Львові на EF-Studio, (ось приклад останньої роботи http://www.ex.ua/view_storage/524537183662 (мастеринг-White Studio)), але для цього треба добре підготуватись і добре заплатити.