Pussy Riot, Sponge Bob, Simpsons et al

| 289 | Розділ: Запитання | 15 серпня 2012 14:16

мені цікаво, чому ви не обговорюєте насущних питань, які торкаються сабжів у сабжі? адже процес над дівчатами - це поворотна точка в історії, а прікольних мультиків більше не буде і настане лиха вікторіанська епоха для тих, хто без інтернету. уявіть собі, кого вона породить і як вам потім з тим жити. чим ви там займаєтесь? всі фестивалять? що за байдужість?
відповідати не треба про те, як ви провели літо. зріть в корєнь.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

PacyuchinA | 15.08.12 14:20:01 | #

Ріальна жизнь-гавно! Я вам атвічяю! Я кампютерний задрот і в мене всьо заєбок. Впізду всі ті вапроси

PacyuchinA | 15.08.12 14:20:53 | #

Німий режим мені на 3 дня пажалуста шоб я погуляв а то я задрцтвую і літо проходить повз. Віду в калюжах хоть пакупаюсь. Спасіба!

сокира | 15.08.12 14:21:28 | #

та пажалуста.

сокира | 15.08.12 14:21:09 | #

тобто ти ніколи не задумувався, шо буде, коли ти відірвеш свою сраку від компа років через 5?

PacyuchinA | 15.08.12 14:58:07 | #

Я буду на 5 років старше. А ващє думатипро будущє то якісь онанізм

Hippie | 15.08.12 14:31:29 | #

Як можна обговорювати пусі райот, коли януковичі розкрадають країну та нищать українську культуру. кого цікавлять якісь там особи з розщепленням особистості у формі надмірної тяги до самореалізації.

ACKET | 15.08.12 14:40:57 | #

шо значить мультиків не буде???

slavko stimac | 15.08.12 15:12:54 | #

"ну, паґаді" залишать, нема чьо переживати.
більше епічної інформації тут: http://gloria.tv/?media=320469&fullscreen

PacyuchinA | 15.08.12 15:17:30 | #

Гбка боб-гомосексуаліст))) Бля там прост оадова інфа є)

Andrew:) | 17.08.12 17:34:01 | #

Цей мультфільм - це класичний приклад садизму, де є жертва (Ведмідь) Вовк і маленький садист (Маша) Заєць

Savka - JLOX | 16.08.12 11:34:30 | #

дякую, поржав)
підписався на Інфопорн

Jesus_Christ | 15.08.12 15:05:51 | #

всякие есть всяких надо.

brutal_gore | 15.08.12 15:24:40 | #

единственные пидарасы там это члены комисии, священники, верующие уебки и прочие отстуженые.
губка боб значит гомосексуалист а бездомный бородатый мужык который таскался с 12 бомжами, сравнивал их с невестами, тусил и ночевал с ними где попало то он образец для подражания.
пиздет отморозки.

PacyuchinA | 15.08.12 15:37:20 | #

Прєдсказую холівар!

slavko stimac | 15.08.12 15:41:38 | #

та де! такі статті не добирають навіть 100 коментів.
http://rock.lviv.ua/article/17209/
http://rock.lviv.ua/article/14998/

особливо в часи всеперемагаючої байдужості

pissing_duchamp | 16.08.12 12:07:52 | #

щось не цікавлять нікого pussy.

http://www.youtube.com/watch?v=oH24-H4NO7M

pissing_duchamp | 16.08.12 21:13:58 | #

http://lenta.ru/columns/2012/08/13/dispersion/

Kroolick | 16.08.12 12:22:17 | #

тема про Дніпродзержинську бабу і кота не менш актуальна

slavko stimac | 19.08.12 16:56:26 | #

кажись, вже вичерпана

punker | 20.09.12 17:05:21 | #

АААААААААААААА

ACKET | 16.08.12 13:00:34 | #

я вас умаляю, в нас в пів міста нема гарячої води, маршрутки їздять як їм вздумається, я на роботу не можу попасти нормально., ціни ростуть.

а ви тут дурью маєтесь, нучесне слово.

Lactarius | 16.08.12 13:01:27 | #

хз в мене таких проблем нема…

ACKET | 16.08.12 13:04:24 | #

в тебе машина і бойлер)))

Lactarius | 16.08.12 13:06:26 | #

Котел газовий тепер. він гріє воду.

ACKET | 16.08.12 13:24:42 | #

я тебе ненавиджу)) в мене зйомна квартира))) а воду гарячу відключили, тепер кожен ранок в мене свіжий і бадьорий)))

Lactarius | 16.08.12 13:28:22 | #

а ше я за містом живу в особняку, можу голосно грати на гітароу

Hippie | 16.08.12 15:18:51 | #

шо ти робиш серед цього рокльвівського сброду я даже ума не приложу

MiM | 16.08.12 15:29:31 | #

те шо і ти)))

Lactarius | 16.08.12 16:50:12 | #

як що? ) вийобуюся;)

Mr_Snake | 16.08.12 21:53:44 | #

тре знімати хату з бойлером або з колонкою

p.s. кажу шоб чісто жабу подушити)

MiM | 16.08.12 22:09:21 | #

і як душиться?))))

Mr_Snake | 16.08.12 22:15:20 | #

просто на вихідних переїжаю на іншу хату і там бойлер))

MiM | 16.08.12 23:09:38 | #

не радуйся так) теж є нюанси :)

Greys | 16.08.12 23:14:52 | #

ну нюанси канєшно є але є один агромний нюанс. ціна) і тут бойлер пабєждає без нюансів

Mr_Snake | 17.08.12 00:41:27 | #

дада, платити за гарячу воду це триндєц просто…

MiM | 17.08.12 08:14:13 | #

а за світло? вони ж десь від півтора кіловата беруть

Mr_Snake | 17.08.12 11:22:40 | #

все-одно то не то)

Wahnsinn | 17.08.12 13:11:33 | #

елестричний бойлер капец як світло жре

MiM | 17.08.12 13:27:17 | #

і ккд менше за газовий котел)

Mr_Snake | 17.08.12 13:28:18 | #

я хіба за котел щось казав? нічо проти котлів немаю, шарю що це круто

MiM | 17.08.12 13:29:17 | #

так все почалось з http://rock.lviv.ua/article/26671/#com606989

Mr_Snake | 17.08.12 13:39:50 | #

нєнєнє, почалось з http://rock.lviv.ua/user/5467/ ))))

MiM | 17.08.12 13:46:15 | #

з його народження?… хммм

Mr_Snake | 17.08.12 13:47:55 | #

косомазий я… ось http://rock.lviv.ua/article/26671/#com606913 ну чи десь приблизно з того, ну коли ми з Аскетом почали обговорювати теплу воду і бойлер, та й взагалі шо це в нас з тобою за розмова така дибільна вийшла?)))))

MiM | 17.08.12 14:18:34 | #

та ну, нормальна! Это ПЯтнЕца детка!

MoZ6Go | 17.08.12 23:53:21 | #

бля…бойлербойлербойлербойлербойлер… захотілось послухати Limp Bizkit - Boiler

MoZ6Go | 17.08.12 23:54:20 | #

там класна басова партія в куплеті

Mr_Snake | 17.08.12 23:58:48 | #

там взагалі пісня класна!)

Lactarius | 17.08.12 13:53:37 | #

Я маю проти котла, ібо вода не одразу гаряча, бойлер стабільно видає гарячу воду (десь 70-80 градусів)

Mr_Snake | 17.08.12 13:55:13 | #

доречі та, а бойлера на 60 літрів стає мало тоді, коли в хаті народу від 4-ох чоловік (принаймні в мене вдома такий досвід був ше давно)

Lactarius | 17.08.12 14:04:48 | #

В мене був бойлер на 80 походу

Mr_Snake | 17.08.12 14:09:48 | #

ну і тобі ж його вистачало? чи тепла вода теж любила в непідходящий момент закінчуватись?)

Lactarius | 17.08.12 14:16:35 | #

повністю вистачало, якщо приймати душ то питання ващє не піднімається. якщо ванну то вона підігріваєтьсья весь час і ти не юзаєш там воду 80 градусів, а міксуєш її з холодною.

MiM | 17.08.12 14:20:39 | #

а ну то якщо ганяти на прідЄлах мощьості, але ізнос + пластикові труби не варто ганяти на температурах бойлера!

Lactarius | 17.08.12 14:21:01 | #

8 років прослужив.

Lactarius | 17.08.12 14:21:35 | #

при тому, що його треба чистити кожні пів року, чого я не робив…

MiM | 17.08.12 14:19:29 | #

ноуп) нас 2є і 80л не стає) + поки він розігріється…

Lactarius | 17.08.12 14:20:42 | #

Бо ти його виключаєш, в мене був весь час ввімкнений. Навіть більше тратиш на електрику, якщо виключаєш…

MiM | 17.08.12 14:22:37 | #

ноуп! я його на 1-4 потужності юзаю, ледве додаю холодної води

MiM | 17.08.12 14:23:16 | #

правда то наш! і я його купив за 700 грн) аби доробити документи на котел тому не бачив доцільності купувати якийсь нормальний)))

Lactarius | 17.08.12 14:28:20 | #

вот-вот Мігаль. сам Матвіку казав шо він жлоб в нього ламається і він жаліється. Зроби нармально раз і буде на довго. я котлом не довольний поки, хоча думаю підтюниться кращою тягою в комені

MiM | 17.08.12 14:41:09 | #

нашо? в мене котел нормальний в кладовкЄ стоїть, треба підключати а я буду бойлер купувати))) того і взяв дешеве

Lactarius | 17.08.12 14:24:24 | #

читай вище про потужність. трубки металопластикові. вони 95 градусів витримують.

MiM | 17.08.12 14:42:15 | #

витримують! але це прідЄл, а ще врахуй що це пластик і як вони плавають по довжині від температури + зЄднання може бути десь не дуже хороше і той шов просто трісне

Lactarius | 17.08.12 15:53:18 | #

МЕТАЛОпластикові

Mr_Snake | 17.08.12 15:54:27 | #

джентопластикові

MiM | 17.08.12 18:01:04 | #

та вкурсі)

MiM | 17.08.12 18:01:34 | #

там того металу 0.3 міліметра :)

Mr_Snake | 17.08.12 14:27:18 | #

хз, в мене вдома в хаті коли був бойлер (60 літрів), то невистачало як коли… інколи коли третій підряд йшов купатись, інколи коли четвертий, а зара в мене на одного 80 літрів буде (жорстоке УХАХА в стилі доктора івл)

Greys | 17.08.12 12:08:06 | #

вапщє не то. шота з батьком рахували - виходила вапщє різниця така шо пісєц. а ше плюс до того у нас в квартирі вона тече не зразу гаряча. нада трохи дахуя спустити поки до неї дойде шо вона має бути гаряча.

Mr_Snake | 17.08.12 13:27:32 | #

в однокімнатній з проведеною гарячою водою та центральним опаленням літом комунальні 200 грн, зимою - овер300, а в хаті з бойлером та електричним опаленням літом - ~120, зимою - 200… по-моєму, різниця таки відчутна)

p.s. так, в попередніх постах я не врахував центральне опалення яке теж багато коштує, але літом за гарячу воду йде значно більше, ніж за опалення

MiM | 17.08.12 08:13:38 | #

можеш не розказувати) я поки рішаю документи на котел купив дешевий бойлер аби була хоч якась тепла вода)

Mr_Snake | 17.08.12 11:22:52 | #

ну то і якого *** ти ше шось тут говориш?))))

MiM | 17.08.12 12:50:26 | #

а чьо незя?)

MiM | 17.08.12 12:50:48 | #

і як бачиш в коменті я роблю котел ! а не бойлер на стабільно!)

MiM | 17.08.12 13:27:53 | #

ну і що? я про газовий котел!))))

Mr_Snake | 17.08.12 13:28:45 | #

мова взагаліто йшла про проведену теплу воду VS бойлер

MiM | 17.08.12 13:30:33 | #

так крім бойлера можна поставити і котел і відключитись від такої подачі) але то тре напахатись))))
ну і мова йшла про якісь двіжі з пусі ріот і сімпсонів)))))

Mr_Snake | 17.08.12 13:39:09 | #

на зйомній квартирі котел ставити???

MiM | 17.08.12 13:47:10 | #

ні)))))) я не знімав квартири) але! є квартири з котлами для зйому

Mr_Snake | 17.08.12 13:48:23 | #

ну от, а шо я, шо Аскет знімаєм, за то й розмова

Dude | 17.08.12 13:59:45 | #

панаєхалі!

Mr_Snake | 17.08.12 14:10:44 | #

і не кажи, я й кажу Аскету, хай їде домів)) там і тепла вода, і решта ніштяків))

MiM | 17.08.12 14:21:38 | #

вово!) пусть моються в холодной!)

Mr_Snake | 17.08.12 14:27:42 | #

Аскет та, а в мене бойлер))

Mr_Snake | 17.08.12 00:40:07 | #

усьому треба радуватись шо є!

ACKET | 16.08.12 22:10:35 | #

грін піс тібє ніпрастіт!))

Mr_Snake | 16.08.12 22:15:08 | #

чьо, бойлер класна штука

blasphemer | 16.08.12 22:28:49 | #

знімати хату з бройлером

Kroolick | 16.08.12 16:18:06 | #

так жеш включили

Мать Твою Тереза | 16.08.12 16:30:17 | #

Аскету как всегда очень везет!!!

ACKET | 16.08.12 16:30:59 | #

так жеш коли? сьоня зранку ще не було.

Kroolick | 16.08.12 17:09:54 | #

в нас в районі тобто наукова/вол великого включили ше вночі

ACKET | 16.08.12 17:14:58 | #

в мене зелена. хз. може буде))

Mr_Snake | 16.08.12 21:54:54 | #

зара ше покишо біля південного живу (в кінці виговського, майже володимира великого) і води нема досі гарячої (тіки шо перевірив)

MiM | 16.08.12 22:09:52 | #

там багато відключили за борги! так що на довго!)

Mr_Snake | 17.08.12 13:06:22 | #

доречі, вони якісь суки, вночі врубують, вдень вирубують

ACKET | 17.08.12 13:06:47 | #

добре, що там хоч так)) в мене то ніяк))

Mr_Snake | 17.08.12 13:23:09 | #

добре?))) ладно я в четвертій ночі не сплю, а решта народу?))) в 1-ій чи то в 12-ій ше не було)) хоча то теж ніби ніч рахується)) ну карочє брєд, нахера комусь на глибоку ніч на пару годин врубувати воду, мудаки

Wahnsinn | 17.08.12 13:13:48 | #

так то не наші борги, а тих наверху http://zik.ua/ua/news/2012/08/13/363545

ACKET | 16.08.12 21:59:48 | #

досі нема.

tomko yorko | 16.08.12 15:34:32 | #

Pussy Riot імхо в УА такий варіант не пройде і не матиме розголосу, оскільки в нас вже є нарвані баби Фемен, тому ніша тіпа зайнята, а потенційна громадська позиція вже завідомо дискредитована

tomko yorko | 17.08.12 13:49:04 | #

і до теми

Dude | 17.08.12 14:16:16 | #

О. оце я розумію!
Ще б церкви попалили нахуй

MiM | 17.08.12 18:02:17 | #

:))))))))))))))

MiM | 17.08.12 18:05:28 | #

вобше не пойму за что варга так не взлюбили? он ведь за пусси риот церкви ЖЖЕГ

Jesus_Christ | 18.08.12 08:18:43 | #

теперь єто мейнстрим

Hippie | 17.08.12 14:19:03 | #

ну, тут мав би бути піздєц після такого цим тупорилим пьоздам, але, оскільки їх кришує ПР - то ніхуя їм не буде.

brutal_gore | 17.08.12 14:26:11 | #

за что пиздец? за то что спилили бревно с гипсовой фигуркой? все правильно сделали.

tomko yorko | 17.08.12 14:30:26 | #

що в цьому вартісного?

brutal_gore | 17.08.12 15:17:57 | #

ну спилили девки бревно. че в этом плохого? зачем в центре города втыкивать бревна в землю? некрасиво же.

Hippie | 17.08.12 19:46:57 | #

а якби розвалили памятник Данилу Галицькому у Львові? Ти ж юрист, ну, давай сухо, без релігійних замашок атеїзму (який є такою ж релігією, чьо уж там), кваліфікуй їх дії.

brutal_gore | 17.08.12 20:02:53 | #

ты не видишь разницы между палкой и здоровым бронзовым памятником? я вижу. квалификация при спиле бревна - мелкое хулиганство.
при развале памятника - вандализм, групове хулиганство, пошкодження майна (суммы шкоды не могу сказать)
но пилить всунутый крест и памятник исторической личности не одно и то же

Hippie | 17.08.12 20:22:52 | #

а якщо цей хрест - памятний знак? чому фемен спиляли хрест, а не світлофор?

сокира | 17.08.12 20:50:36 | #

а чому кусок бронзи - це для тебе пам'ятник, а символ хреста - це кусок брєвна? несправедливо виходить. і то, і то - нічого не варті куски. або і те, і те - важливі символи.

Hippie | 17.08.12 21:10:00 | #

нє, ну дохуя бронзи і мармуру по собівартості більше, ніж кілька метрів дерева. світ же матеріальний. все інше - не існує. памятник - це бронза. хрест - це дерево. люди - мясо, вода, гавно. не більше.

Dude | 17.08.12 17:45:53 | #

brutal_gore | 17.08.12 18:02:14 | #

именно))))))))))
токо я не просто агностик. я agnostic front))))))))))

сокира | 17.08.12 18:55:42 | #

та причому тут релігія, ідіоти. ви в своєму зашореному атеїзмі не бачите глибше поверхні. хрест був поставлений жертвам репресій. це символ, який концентрує у собі мільйони смертей, а не те, на що ви реагуєте, як надрочене щеня у цирку.
акція київських дибілок не має нічого спільного по своїй суті з акцією пуссі райот. якщо звичайно у вас залишились ще якісь мінімальні здатності вирізняти аналогії.

Dude | 17.08.12 19:15:09 | #

Dude | 17.08.12 19:16:47 | #

brutal_gore | 17.08.12 19:44:22 | #

нене))мы не умеем отличать))для нас все шо хрест и церковь все исус)))))
а крест стоит вообще как символ мира. его во время оранжевой чумы ставили. мне знакомый который помогал его ставить сказал. так шо к репрессиям он никаким боком.

Hippie | 17.08.12 19:50:52 | #

там два хреста: один при помаранчевій чумі, інший - ГО "Меморіал" поставила. Тут більшість пише, що помаранчевий хрест стоїть, меншість - шо спиляли його. хз.

brutal_gore | 17.08.12 20:04:17 | #

ну так сначала разобраться нада. а не изобличать всех в зашореном атеизме. мне знакомый четко написал - крест он помогал ставить при оранжевой революции. так что я склоняюсь что крест в память оранжевой - нахуй нада.

сокира | 17.08.12 20:11:43 | #

якщо фемен спиляли хрест, поставлений оранжевими, то це тим більше не акція підтримки пуссі райот, а акція підтримки партії регіонів, що найочевидніше.
чому твій знайомий - єдине джерело інформації, а всі решта джерела, в тому числі присутні на місці події, помиляються? кожен схильний вірити більше власним знайомим?
і так, атеїзм у своїй реакційності - такий же тупо зашорений, як і православний фанатизм.

brutal_gore | 17.08.12 23:55:51 | #

та я вообще этто не рассматриваю как акцию поддержки пуськам. от такой акцией пуськам только хуже.
а почему память оранжевой революции именно крест? типо поставили крест на стране? почему не тризуб, не апельсин, не подкова, не слово ТАК?
почему именно крест?
мой атеизм не зашореный ибо я не бегаю за людьми не нападаю на верующих. не оскверняю другие молильни и даже не ламаю крестов на кладбище.
мой атеизм (хотя я не считаю чебя атеистом вообщето) носит сугубо личный характер. я не пойду пилить крест, мне оно не нужно, но я не буду против если кто-то это сделает.
почему крест памяти жертв НКВД должен иметь сугубо христианскую антуражность? погибли что только католики? там небыло евреев? атеистов? комунистов?православных? что за узурпаторство памяти и подминание его тупо под выгодные им символы. раз память значит крест? нахуй такое. это неуважение к тем погибшим кто исповедовал другие ерилигии или не исповедовал ниодной. ибо среди жертв НКВД очень часто были и ярые комунисты которые мешали.
мой источник не истина - конечно я проверю инфу. я просто поделился тем о чем сказал мой знакомый который якобы устанавливал этот крест.

сокира | 18.08.12 01:06:32 | #

я вообще этто не рассматриваю как акцию поддержки пуськам
ну фемен же офіційно цю акцію саме з такою метою проводили.

почему память оранжевой революции именно крест? типо поставили крест на стране? почему не тризуб, не апельсин, не подкова, не слово ТАК?
почему именно крест?

я вперше чую про таке. у нас політика пам'яті взагалі крива, з цим згідна. але не думаю, що це означає, що треба варварськи пиляти ті хрести, ще й виставляючи такі некрасиві цицьки.

мой атеизм…
я ніде не написала нічого про твій особистий атеїзм чи віру, як і не написала про себе в цьому ключі. я написала про те, що на хрест як лише на асоціацію з релігією - неправильно. бо це занадто вузька асоціація.

почему крест памяти жертв НКВД должен иметь сугубо христианскую антуражность? погибли что только католики? там небыло евреев? атеистов? комунистов?православных? что за узурпаторство памяти и подминание его тупо под выгодные им символы. раз память значит крест? нахуй такое. это неуважение к тем погибшим кто исповедовал другие ерилигии или не исповедовал ниодной. ибо среди жертв НКВД очень часто были и ярые комунисты которые мешали.
як я вже написала вище, я теж незгідна з офіційною політикою пам'яті, але так вже семіотично склалося, що смерть асоціюється з хрестом у тих народів, що населяють ту частину суші, що і україна. чи ти пропонуєш поруйнувати всі цвинтарі по європі, на яких стоять хрести?

сокира | 18.08.12 01:08:21 | #

чи навпаки, хрест зі смертю.

* написала про те, що реагувати на хрест як лише на асоціацію з релігією - неправильно

Hippie | 18.08.12 08:34:55 | #

отак ніби християни просто в дискусіях зрікаються християнства у "незгоді з політикою памяті".
тут же відповідь проста:
КОНКРЕТНА ГРУПА ХРИСТИЯН ХОТІЛА ВШАНУВАТИ ПАМЯТЬ, ХРИСТИЯНИ ПОСТАВИЛИ ХРЕСТ. Шкода, шо тоді поруч не було атеїстів і вони не подали ідею поставити щось інше, наприклад, памятник Дарвіну чи статую мавпи, що гине під блискавкою в руках Зевса.

slavko stimac | 18.08.12 01:40:38 | #

Відзначу, що атеїзм Дмитра носить не зовсім "сугубо личный" характер. Хрестів він не пиляє, але ікони свинячою кров'ю намастити (мастив-мастив!) - таке було. Навіть газети писали Але то ж мистецька акція!

лінк http://zhurnal.lib.ru/b/bulat_a_a/pso_episode1_pigs_are_coming.shtml

Hippie | 18.08.12 08:35:38 | #

РПЦ на нього немає.

slavko stimac | 17.08.12 21:46:57 | #

кумаре, ти є смішний.
а Фемен тепер мають приїхати до Львова і розбити кувалдами хрест пам'яті польських професорів на Вулецьких пагорбах,бо консульство видає візи повіям.

brutal_gore | 17.08.12 23:58:39 | #

интересно никто действительно не может провести разницу между памятью, памятником, и суто религиозным символом означающим СИМВОЛ ВЕРЫ?
для вас распятие и памятник даниле или польским проффесорам это одно и тоже?
символ абстрактного бога, в которого верит определеная группа людей, существование которого недоказуемо вообще не должно выносится за рамки их ритуальных и культовых сооружений. дабы не нарушать права других которым насрать на палки, крестики и нолики.

slavko stimac | 18.08.12 00:19:26 | #

на місці розстрілу є хрест із написом. прошу фото:

Фемен спиляли хрест із написом:

Думаю, що ти знаєш про хрести встановлені в селах на скасування панщини, в пам'ять про рекрутованих юнаків під час 1 світової та інші подібні об'єкти. Всі вони є пам'ятниками. Хрест польським професорам теж є пам'ятником, спиляний хрест у Києві теж є пам'ятником (чи був таким до сьогодні). Можна сперечатися про історичну цінність і т.д. але суті не зміниш. Це не є хрест біля п'ятиповерхівки, який жителі будинку встановили, щоб їм ще один кіоск не втулили на тому місці.

Hippie | 18.08.12 08:38:03 | #

з чого це група людей повинна вирішувати що должно, а що ні, причому коли ця група - меншість у країні? тим більше, якщо цій меншості насрати нібито, то яка цій меншості в хуй різниця, шо стоїть на горбу між дерев у Києві? нахуя ця меншість це спилює, вона що, приватизувала всю країну і коли бачить хрест, то їй якось раптово стає хуйово, хоча ніби і похуй?

slavko stimac | 17.08.12 17:20:37 | #

ця акція досягнула би своєї цілі за однієї умови - якби хрест, падаючи, убив дівку.

Andrew:) | 19.08.12 02:14:43 | #

всьо хрест вже відновили;)

сокира | 19.08.12 03:34:35 | #

так зранку ж знову ця інна шевченко прийде його пиляти.
заявила десь там в блозі.

Scorn | 16.08.12 16:29:32 | #

Як казав якийсь відомий фізик: реальна проблема при її вирішенні породжує іншу проблему. Ну тобто всі серйозні проблеми не можливо вирішити без наслідків, проблема залишиться просто вона трансформується в щось інше при її вирішенні, в іншу проблему, яка переноситься на інших людей. А якщо вирішення дуже просте і не призводить до нових проблем значить і проблеми не було, і вона надумана. От тільки у нас походу і надумані проблеми не вміють вирішувати, виходить що там де не було проблеми вона з'являється або вирішення проблеми робить набагато більшу проблему

Greys | 16.08.12 16:31:01 | #

ухти атлічне висказування

Scorn | 16.08.12 16:49:34 | #

можна підбити підсумок що при теперішній владі її оптимально нічого не робити або йти у відставку

Hippie | 16.08.12 17:10:31 | #

кажи бігом імя фізика, шоб знати хто то такий далбайоб

pablokorner | 17.08.12 15:21:56 | #

фізика звали остап хіппі

Hippie | 17.08.12 19:38:52 | #

ну, значить остап хіппі однозначно тупий, оскільки будь-яка проблема існує лише у формі часової матерії, якій не притаманна зворотність, відтак - усе, що ми можемо сприйняти за нову проблему, є лише і виключно вирішенням попередньої.

сокира | 17.08.12 18:56:51 | #

це часом не гомеопат про офіційну фармацевтику казав?
до суспільних проблем ця "теорія" ніяким чином не застосовна.

V_lw | 16.08.12 23:13:32 | #

о чем речь вообще?

PacyuchinA | 17.08.12 00:21:27 | #

Ніачьом посуті. І о всьом вкратце

Hippie | 17.08.12 06:10:00 | #

отак завжди: країну розкрадають, фундаментальні цінності нищать, але всім похуй, поки не чіпають його особисте. Для Сокири це мультики, для Аскета - вода гаряча.

brutal_gore | 17.08.12 10:21:44 | #

а что такое - **фундаментальні цінності** ?

slavko stimac | 17.08.12 11:52:35 | #

тут два варіанти:
- або в Гіппі конфіскували корову до колгоспу,
- або він має на увазі виступ "Тостера" на фестивалі "Захід"

Hippie | 17.08.12 12:29:08 | #

я думаю, після свого останнього посту в ЖЖ ти, нарешті, зрозумів, шо таке "фундаментальні цінності", і перестанеш задавати такі тупі запитання.

brutal_gore | 17.08.12 13:53:21 | #

нет. я не поинмаю что ты имеешь в виду по словосочетанием **фундаментальні цінності**.
и мой пост тоже не отвечает на этот вопрос. или **фундаментальні цінності** это то о чем я иногда жалею?

Hippie | 17.08.12 14:20:00 | #

це те, що ти втратив чи свідомо відмовився. наприклад, мова твоїх батьків.

brutal_gore | 17.08.12 14:27:17 | #

ага. значит язык это фундаментальная ценность?. одну определили. а что еще?

Hippie | 17.08.12 14:31:17 | #

ну, якщо ти хочеш поіронізувати, то вживаючи термін "фундаментальні цінності", потрібно ще додавати "кого" або "чого".
Ти погоджуєшся з наступним визначенням "цінності":
"Цíнність — будь-яке матеріальне або ідеальне явище, яке має значення для людини чи суспільства, заради якого вона діє, витрачає сили, заради якого вона живе".
?

brutal_gore | 17.08.12 15:20:41 | #

только для человека. ценности общества понятия из раздела *хуй свинной дистилированый *
разговор об фундаментальных ценностях, ценностях общества итд заходит только огда когда кому-то нада пропихнуть свою точку зрения или интересы прикрываясь при этом абстрактно-аморфными ценностями. фундаментальные ценности бывают только личностные. персональные. ито фундаментализм в любом вопросе плох и туп. даже в физике. хотя наверно особенно в физике)

Hippie | 17.08.12 15:25:35 | #

твої особисті фундаментальні цінності співпадають з потребами в основі піраміди?

brutal_gore | 17.08.12 15:42:37 | #

незнаю я прогуливал геометрию.

Hippie | 17.08.12 16:08:15 | #

я про піраміду Маслоу. це економіка. у школі її не вчили, універ я не знаю чи ти закінчив.

Hippie | 17.08.12 16:12:34 | #

я розумію, що зараз модно начитатися розумних книжок, продаючи диски в якомусь відеоларьку (це не про тебе, єслі шо) і заперечувати усі наявні догми та цінності, спиратись виключно на логіку та відомі умовиводи, заперечуючи усі припущення та виводи, що грунтуються на припущеннях, заперечувати фундаменталізм та консерватизм, нечучись на вістрі увного шатлу вглиб Марсу, але, все ж таки, доколє, йо?!

brutal_gore | 17.08.12 20:06:45 | #

я вижу у тебя спор всегда сводится к *я понимаю что счаз модно* и потом идут слова *стонер, сладж, идеи, тенденции, взгляды, хардкор* итд.
не не сейчас и не модно. сейчас модно быть богатым метросексуалом на бумере или сисястой девачкой с утиными губками.
а читаь книги и тем более выстраивать свое мировозрение - бесполезное времяпровождение.

Hippie | 17.08.12 20:11:24 | #

"вистраівать свойо міровозрєніє". як високопарно звучить у світілі намагання підїбати після фрази "фундаментальні цінності".

brutal_gore | 17.08.12 23:59:15 | #

ты реально унылый до тошноты.

Hippie | 18.08.12 08:43:05 | #

їбать, чувак, от ти в цій статті тошниш в кожному коменті, намагаючись довести хуй його знає що. хочеш довести, що памятник у вигляді мужика на коні - цінний, а памятник у вигляді хреста - ні? ок, во славу атеїзму!
я написав "знищують фундаментальні цінності", в тебе в грудях одразу заграв інет-баєц і ти тіпа такий підловив "а шо ета, іба я нєпанімаю". А мета цього " а шо ета"? Ти хотів тіпа підїбати, що фундаментальних цінностей не існує, що вони існують, але група людей, яку ти представляєш, вважає, що це зло?
Чи в тебе просто метод зливу будь-якої дискусії, коли вже немає що сказати, написати опоненту "ти рєально унилий"?

brutal_gore | 18.08.12 10:17:42 | #

а какую группу людей я представляю? интересно стало.
а то что ты унылый и тошнотворный это не слив, это констатация факта.
я вижу ты всеравно не понимаешь что я пытался обьяснить. что религиозный символ и исторический изначально несут в себе разные посылы и разное восприятие. и дело не в бронзе или дереве. если крест сделать бронзовым? у меня начнется перегруз?)))
я пытаюсь обьяснить что в уничтожении религиозного символа веры вижу хулиганство и не больше.и не считаю это злом. и даже местами согласен, хотя сам такого делать бы не стал по крайней мере на данном этапе жизни.

Hippie | 18.08.12 12:07:50 | #

дай відповідь на просте запитання: для чого ти запитав мене "що таке фундаметальні цінності?"?

brutal_gore | 18.08.12 15:57:01 | #

потому хотел узнать что ты вкладываешь в это понятие. ибо они у нас с тобой явно несколько разные. поэтому оперирование *фундаментальными* вещами меня всегда умиляло.

Hippie | 19.08.12 07:44:39 | #

піздєц, капітан ачєвідность. у нас із тобою все різне. ти що, розчарувався? тіпа, якщо у когось розуміння чогось відрізняється від твого, то це тебе уміляє? бо ти піздєц ерудований і можеш умілятися з унилих?
тобто, ти передбачав, що є щось смішне для тебе вкладаю у фундаментальні цінності і вирішив проявити свою зверхність, продемонструвавши мені, що у мене не ті цінності?

brutal_gore | 19.08.12 14:34:51 | #

умозаключение идиота.
абсолютно нет по всем пунктам.

Hippie | 19.08.12 15:20:27 | #

тоді для чого ти запитав? коли я писав той комент, загалом, я написав його як жарт чи як тролінг. потім аж самому стало цікаво до чого ж приведе поставлене тобою запитання, але, як завжди, не привело до якогось логічного наслідку поки.
ти мене запитав, бо "хотів дізнатися, що я вкладаю у це поняття, бо вони у нас з тобою явно різні". як ти міг зробити такий умовивід, не дізнавшись моєї відповіді на тему "що я вкладаю". це, якраз, і є умовивід упередженого ідіота. тіпа, "ви вапщє в тєатр ходітє хоть, патамушта я знаю, шо ви бидло і в тєатр нє ходітє".

сокира | 18.08.12 17:16:26 | #

а хуліганство це добро чи як? )))

сокира | 17.08.12 19:01:27 | #

нірріе, про фундаментальні цінності перемелено на усіх інших ресурсах. на цьому ресурсі про політику заборонено, зате панк-молебень і мультики відповідають формату цього сайту. тому уройся і йди жуй свої фундаментальні цінності, а не потикайся до нас, таких ницих і недостойних твоїх високих поривів.

Hippie | 17.08.12 19:20:08 | #

мультики, панк-молебені і проча поєбєнь - чистої води політика. спілкуйся з людьми культурніше і отримаєш більше поваги, може даже повернеш її на цьому сайті на рівень десь 2005 року.

сокира | 17.08.12 19:23:35 | #

з людьми це з тобою шолі? триста років мені потрібно спілкуватися з тобою.

Hippie | 17.08.12 19:37:03 | #

ти чим далі стаєш все більш незрозумілою та неврівноваженою якоюсь. мені щиро прикоро.

ACKET | 17.08.12 13:29:56 | #

тут хоч хтось прочитав сам топік?))

MiM | 17.08.12 13:31:07 | #

ШО?

Mr_Snake | 17.08.12 13:53:47 | #

він не цікавий, цікавіше то шо під ним)

Мать Твою Тереза | 17.08.12 14:13:56 | #

ты чё, до сих пор читаешь топики?! зачем?! о_О

ACKET | 17.08.12 14:30:59 | #

конь стул восемь красный

mezkerei | 17.08.12 14:56:55 | #

Kroolick | 17.08.12 16:58:45 | #

Pussy Riot визнали винними і посадили на 2 роки

www.pravda.com.ua/news/2012/08/17/6971024/

madness | 17.08.12 17:17:32 | #

лол. я про мультики и не знал =)

меня дико веселит, когда кто-то думает, что можно пропагандировать сексуальную ориентацию.

madness | 17.08.12 17:21:33 | #

“Сауспарк” – “знущання на християнськими цінностями“.
Мультики Діснея – “деформація образу жінки“

типа, с одной стороны это плохо, а с другой стороны анти-это - плохо.

Чешир | 17.08.12 18:18:46 | #

канєшно прозвучу напевно сильно суб'єктивно і односторонньо - але я тупо не розумію людей, які дрочать на будь-яку релігію впринципі. вашу ж мать, поклоняються хз кому хз навіщо. якісь принципи втирають і пропагують, шось доводять. тотальний піздєц, таваріщі. єбать, ну спиляли хрестик то й спиляли, акція протесту, хулі тут такого. зробили хуй зна з чого панаслишкє всяких символів і ідолопоклонств і з піною в ротиках захищають "святиє вєщі", бо так положено, так талмут з хрєстіком каже робити і наші бабці так роблять.
вон вам пару питань на засипку, може й баянистих, але тим не менше цікавих, думаю, середньостатистичний батюшка з кадилом впаде в ступор, не знайде відповіді і пошле тебе… очистити душу і висповідатись, бо в тебе нечистий вселився:
+Спойлер
"На фоне очередной религиозной волны у меня возникла серия вопросов к братьям нашим во Христе. Вот как современные христиане справляются с существованием Будды, Диониса или там Сварога? Ведь основной аргумент у них — «А ты докажи, что бога нет». Доказать это невозможно, но получается, что либо все эти боги реально существуют, либо не существует никто из них, поскольку все они в равных условиях — хуй знает, есть или нет. В Ветхом Завете с этой хреновиной справились просто: боги есть, но Саваоф круче (см. битву между Моисеем и египетскими колдунами). Дальше вроде как стали говорить, что бог един, а других нет. Но так как доказательство одно на всех, получается, что единый бог есть с той же вероятностью, с которой есть все остальные боги. Это был первый вопрос.

Если логика победит вашу веру и вы–таки признаете, что при равных условиях существуют все боги, у меня есть вопрос второй. А как они людей делить будут? Один главный боженька напинает остальным неудачникам или каждый верующий пойдет в свой амфетаминовый рай?

Если вы выбрали второй вариант ответа, то у меня последний вопрос. Если каждый получит по вере своей, то что вам мешает верить в то, что вкусная еда, хороший секс и необузданное веселье приведут вас прямиком в рай? И заодно маленький подвопрос — какое количество людей должно уверовать в данную веру, чтобы она имела вес в заоблачных высях и ее последователи после смерти могли тусоваться по своему усмотрению?"


ну і наостанок для хорошого настрою: " У Иисуса Христа был только один плюс, да и тот деревяный"
мир вам, і рімембер: релігія - опіум для народу.

Kroolick | 17.08.12 18:49:42 | #

є люди які дрочать на музику на літературу чи ше шось то теж какбе можна прирівняти
але тут не справа в хресті, який до речі католицький а не православний, шо б мало зачіпити православних батюшек і попів з рпц
спиляли хрест пам'яті жертв сталінських репресій 30-50років,піздєц яка акція для протестц і підтримки пусі

Чешир | 17.08.12 19:39:51 | #

контраргумент - піздєц мудацтво ставити такі пам'ятки, в стилі "дьошева і сєрдіта", на нормальний меморіал бабло розпиляли, а тут хуяк - деревяний хрестик в'єбашим, і всі довольні, ходють, хрестються, цілують…

Hippie | 17.08.12 19:42:11 | #

вот цікаво якби ісуса повісили, чи була б шибениця символом?

Dude | 17.08.12 19:46:30 | #

Більше було б користі, якби в сортирі втопили- хоч би громадських туалетів на вулицях вистачало.

Чешир | 17.08.12 19:48:11 | #

блін, атлічьно сказав)))

сокира | 18.08.12 01:17:24 | #

в той час ні шибениць, ні сортирів не було. а цілком можливо, що якби були, то це стало б теж символом. і ви б тепер плювалися на сортири і на знак протесту проти релігій не ходили б в туалет.

Hippie | 18.08.12 08:48:02 | #

та ладно, шибениці якраз в Римі були. також були удавки. а от деякі "дослідники" стверджують, що Ісуса розіпяли на прямому стовпі, а не на хресті. А ще деякі доводять, що на хресті, але хрест був іншої форми - буква "х".

сокира | 18.08.12 17:17:19 | #

деякі дослідники єгови? )

Hippie | 19.08.12 07:45:10 | #

ні, наприклад, язичники, такі, як Галина Лозко

сокира | 22.08.12 02:45:25 | #

єговісти були першими, хай би галина лозко собі на іншому наукову кар'єру будувала, а не до велесів примазувалася.

mezkerei | 21.08.12 10:33:31 | #

ісус вєсус

Kroolick | 17.08.12 19:49:17 | #

ну а яка тобі от разніца? дрочать на релігію то хай дрочать, мені якто пох хто на шо і як, в кожного свої уподобання, то то саме шо ненавидіти підарасів чи нєгрів але слухати їхню музику і то шо вони творять впорядкє вєщєй.
а звідки ти знаєш шо там мали ставити меморіал і "на нормальний меморіал бабло розпиляли ", аткуда дровішкі то ?

Hippie | 17.08.12 20:00:01 | #

вот,бля, як дрочити на епл - це нормально, на ісуса - смішно, бо ісус творив міфи, а епл - пласмаски.

Kroolick | 17.08.12 20:02:53 | #

бля, де ти таке бачив, дай ссилку на то як дрочать на епл, єй богу хочу глянути)))

Jesus_Christ | 18.08.12 08:53:55 | #

таким образом ты оправдываешь свою фекальную привычку окатываться праведным гневом при виде любого не менее фекального поста?

сокира | 18.08.12 00:09:50 | #

та не мали там ставити "нормальних меморіалів", це публіка вічно невдоволена. ставлять скромний хрест - погано, бо дьошева і сєрдіта, воздвигають меморіал з кованими квітами скорботи і емоційно навантаженими фігуркамі - погано, бо бабло проєбали, а в той час діти від діабету вмирають.

slavko stimac | 18.08.12 00:21:11 | #

всьо правильно написала

Kroolick | 17.08.12 18:49:54 | #

Два года реального срока. У нас больше не светское государство, друзья, помянем. Девушкам и их близким сочувствую просто от всей души. И нам всем заодно.

Вспомним о том, что на днях выходит из тюрьмы педофил Крестов, которому справедливый суд дал 2 года за два эпизода изнасилования несовершеннолетних.
Вспомним, что на днях самый гуманный суд дал условный срок экс-сенатору, изнасиловавшему выпускницу школы.
Вспомним, что гуманнейший суд обязал снести дом в Мытищах прямо с жильцами, которые купили квартиры там, где с управой не поделился мошенник.
И на этом фоне два года реальной колонии за 40 секунд дрыганья ногами в ХХС.

Я уже молчу про сообщения о ДТП, совершенном попами, одно из которых со смертями. Хоть пожурят священнослужителей-то?

Нет у нашего президента желания что-то сделать с судебной системой? Просто спросила, ага.
И как теперь будут спать яростно верующие православные "потерпевшие"?


Отдельное "спасибо" ебанутым, натянувшим в знак поддержки ПР балаклавы на памятники партизан и особенная "благодарность" уебанкам из ФЕМЕН, спилившим крест в Киеве. Мировой славы с Мадонной им вряд ли видать, а вот лучи поноса, полагаю, они заслуживают не меншьие, чем судья Сырова.

И да. Здравствуй, новое средневековье. Глядишь, скоро за ересь жечь начнут на площадях. А то ишь как бесы распоясались.

http://katja-k.livejournal.com/2673926.html

сокира | 17.08.12 19:14:53 | #

треба вводити якісь особливі позначки, щоб відрізняти ПР від ПР.
пуссі райот від партії регіонів.

Kroolick | 17.08.12 19:17:34 | #

партія райот і пусі регіони

Hippie | 17.08.12 19:22:00 | #

ну, наші палили хрест, шоб від котиків відволікти!

сокира | 17.08.12 19:05:56 | #

ти прозвучав дуже типово і середньостатистично.

tomko yorko | 17.08.12 18:36:41 | #

Дєвки з тюрми видали сингл
приспів хороший
http://www.guardian.co.uk/music/video/2012/aug/17/pussy-riot-release-new-single-video

сокира | 17.08.12 19:13:54 | #

скажімо, яка різниця в дрочиві на кусок дерева зі струнами і кусок дерева без струн? жодної різниці. тільки глибина символів має значення - кусок дерева зі струнами це особистий символ, кусок дерева без струн уособлює спільні переживання (плюс особисті, якщо у кого він з ними пов'язаний) - причому незалежно від того, яким знаком ті переживання позначені (негативні чи позитивні). а тут різниця в тому, що глибини не бачать. тільки поверхневу картінку, винятково примітивізуючи і перекошуючи ситуацію.

якби фемен хотіли підтримати пуссі райот, спиляли б хреста на території РПЦ МП, лаври, котрийсь із тупо непотрібних натиканих скрізь просто хрестів, але ж ні - це був хрест пам'яті жертв сталінських репресій 30-50років. і це також у момент, коли більшість ЗМІ заразилися анти-ПР мемом про кота і бабусю. переключили увагу? ще й як.

Greys | 17.08.12 19:21:14 | #

*тадам*
випало три вишеньки

Hippie | 17.08.12 19:23:51 | #

фімен просто зняли Ісуса з хреста і опустили на землю! вони проявили гуманізм!

Чешир | 17.08.12 19:47:20 | #

по сабжу - ніякі пусі райот мене впринципі не хвилюють, попали під роздачу кнутів, а не пряників, влада найшла крайніх, шоб зробити страшну історію з тюрмою та богохульством, кагбє дєвучькам не пощастило, шо в такій йобнутій країні живуть. і виходячи з того могли б прикинути чим то для них може закінчитись. який саме хрест спиляли фемен - також по барабану, я вже вище Вані відписав на цей рахунок. які символи? ти шо? порівнювати музику, літературу, мистецтво та соціальну культуру з абсолютним фанатизмом і поклонінням релігії як мінімум тупо, я про одне, ти про інше.

Kroolick | 17.08.12 19:52:52 | #

"порівнювати музику, літературу, мистецтво та соціальну культуру з абсолютним фанатизмом і поклонінням релігії як мінімум тупо, я про одне, ти про інше. "
ну а як нє? скільки музикантів були як сектантами так і релігійними фанатами, і робили кардинальні речі під впливом музики чи начитавшись всякої окультної єресі)

сокира | 17.08.12 20:03:28 | #

от власне, шо ти бачиш хрест і в тебе стояк відразу "ой релігія мать-перемать", а не бачиш того, що стоїть за тим хрестом. за цим конкретним хрестом. тобто тебе не хвилює те, що це був хрест, поставлений жертвам репресій? тебе хвилює тільки те, що це був хрест? яким чином ти відокремив хрест від музики, літератури, мистецтва та соціальної культури і відхрестився від символів?

щодо пуссі райот, реакція типу "ну не пощастило їм з країною" - це звичайно достойна реакція, з огляду на те, що в україні відбуваються достоту ті самі процеси, що і в росії, зі стрункістю імітаторства і хіба що невдалістю копіювання. це я до того, що в україні без 5 хвилин судитимуть за богохульство теж чи за якийсь схожий маразм, який не вкладається в голову. а щодо їх самого акту, то зараз ти судиш на боці тих, проти кого пуссі райот і виступали, чим собі і суперечиш у своїх антирелігійних твердженнях.

Hippie | 17.08.12 20:07:46 | #

тобто, пусі райот судити не треба, бо вони пошкодили ефемерні почуття тупих християн, а фемен судити треба, бо пошкодили цілком конкретну кровоточащу память про закатованих НКВД?

сокира | 17.08.12 20:47:50 | #

ти мене питаєш як прокурора? я не знаю тонкощів втручання органів правопорядку. як на мене, саджати нікого не треба. треба змушувати відшкодовувати, а не позбавляти волі і годувати за кошт платників податків. як на мене, танці на амвоні, скеровані проти конкретно путіна і конкретно зрощення церкви і держави - продумана і цільова акція, яку можна принаймні зрозуміти. спилювання ж хреста жертвам репресій на знак підтримки танців на амвоні проти путіна - це пажар в галавє. цього зрозуміти годі.

brutal_gore | 17.08.12 20:11:06 | #

це не хрест жертвам репресій

Hippie | 17.08.12 20:18:46 | #

Как сообщает агентство Reuters, крест, который сегодня спилили активистки Femen в поддержку участниц российской панк-группы Pussy Riot, установлен в память о жертвах сталинских репрессий напротив Октябрьского дворца.

В то же время, по данным источника, девушки спилили крест, установленный над Майданом во время событий Оранжевой революции в 2004-2005 годах жителями Западной Украины.

Сами участницы движения затруднились ответить Корреспондент.net, какое историческое значение имеет крест, который они спилили.

сокира | 17.08.12 20:42:49 | #

єдиним виходом буде свіже фото з датою того хреста, який поставлений жертвам репресій. якщо його не спиляли, значить, він стоїть.
це, втім, не відміняє ідіотизму акції. танці на амвоні куди кращі.

Hippie | 17.08.12 20:55:34 | #

попереднє посилання, на якому нібито табличка зі спиленого хреста

сокира | 17.08.12 20:59:02 | #

спасибі.
може там на кожному кускє брєвна таке пише, а саме цей встановлювали оранжеві?

pissing_duchamp | 17.08.12 20:31:14 | #

Одержимая суверенной демократией, власть 12 лет подряд хихикала над общечеловеческими ценностями, пестуя в народе фундаментализм с его моралью и нравственностью, общинную ненависть ко всему чужому и, разумеется, к Западу. Православие стало шикарным, как все на Руси. В результате в последнем опросе Левады 70% населения считают себя православными, но из них 80% не ходят к Причастию, 90% не принимают участия в жизни Церкви, а 30% вообще не верят в Бога. Вы только вдумайтесь в эту цифру. Это не горстка сумасшедших хоругвеносцев, это вполне себе народ, который в Бога не верит, зато верит в солею. О ней он, впрочем, узнал из телевизора, посмотрев репортажи про панк-молебен, но солея ему теперь дорога, как мама, а за маму охальникам пасть рвут. Какое тут христианское милосердие. И вообще, какой Христос, если Бога нет. Это самая причудливая мутация последнего десятилетия — фундаменталисты-безбожники, и их тьмы, и тьмы, и тьмы.

http://www.afisha.ru/article/chto-teper-delat/

сокира | 17.08.12 20:41:18 | #

це не стосується судового процесу. проблема у справі з пуссі райот у деформованому судочинстві, а не в тому, наскільки глибоко чи правдиво віруючі ті, хто себе такими вважають у цілому суспільстві. це ж не громадський суд, там навіть більшість слухань закритими проходили.

pissing_duchamp | 17.08.12 21:10:24 | #

це стосується механізмів нової вікторіанської епохи.

pissing_duchamp | 18.08.12 11:31:09 | #

фантазматическое православие - очень любопытная форма солидарности времен постсовременности. безусловно, это дериват политической религии, но тоже весьма странной. Мы видим наглядный пример виртуализации социального, реконструируемого лишь по событиям. В этом фантазматическом православии сплетено многое: и антимодерн, и симуляция традиции, и антиоксидентализм, и запрос на легитимацию сверху, и медиальное аархаическое сообщество, конструируемое несколькими центральными каналами (все это технически - новая архаика) и мн другое. причем ничего христианского в этом фантазматическом православии нет, это чистый талион, не обеспеченный заветом. ясно, что это и есть абсолютная форма сообщества, проектируемого чекистским нигилизмом, т.е. "бесами" в их дескрипции Достоевским. Православие Ставрогина? "метафизика своеволия" как религио, собирающееся вокруг своих идолов.

эдуард надточий

сокира | 18.08.12 17:21:20 | #

ну в нас же мультики не через руске православіє забороняють. це значно ширша тенденція вдаряння у псевдо-мораль.

pissing_duchamp | 18.08.12 17:34:23 | #

в нас, здається, взагалі нікого нікого та НЕК не цікавить і немає ніякого "праведного гнева" з низів (як от в росії), яким би можна було пояснити створення цієї структури. православія немає, але є антимодерн. байдуже, свободівський чи просто бюрократично-параноїдальний (НЕК).

сокира | 18.08.12 18:43:32 | #

що таке НЕК?

"праведного гнева" з низів (як от в росії), яким би можна було пояснити створення цієї структури
чому ж немає? є. ячєйка тоталітарної свідомості легко заповнюється іншими тоталітарними ідолами, зішкрябаними з поверхні (релігія була переслідувана, значить ось що істинний рулєвой; та сама історія і з дисидентами, до речі, хоча серед них купа бєздарі). це значно простіше, ніж ставитися до суспільства раціонально (до всього, що поза межами "я") і сприймати явища без емоцій.


православія немає, але є антимодерн
у нас якраз все складніше, бо і "православіє" є, хоч не тотальне, і антимодерн, хоч модерну не відбулося. але спроби такі ж, як у росії - через рефлекс імітатора.
хоча, звичайно, казати, що у нас складніше, неправильно, бо може просто видиміше, а в росії занадто тверда кірка вдаваної монолітності.

pissing_duchamp | 18.08.12 19:07:25 | #

в росії відпрацьовані механізми квазі-представництва народу. коли від імені народу якісь групки (казаки, кургінян etc.) просять владу протидіяти чомусь і влада милостиво виконує бажання "простого народу". в нас щось такого ще не помітно, влада взагалі вдає, що "простого народу" немає. може мовний закон і стане першим таким "виконанням бажань".

НЕК - Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі

це ж вже давно ці теми з мультиками крутяться. тоді ще отар багато про це писав, володарський протестував і т.п.

це якраз в росії зараз всі поверхні ламаються. зокрема завдяки пуссі.
а в нас цього глибшого пласту "традиції без традицій-антимодерн-моральный ущерб" ще не помітно.
в нас все ще "про януковича". хоча з того, що відбувається в росії видно, що без цих глибших пластів політика малодієва.

"Все "казенное" только формально существует. Не беда, что Россия в "фасадах": а что фасады-то эти - пустые. И Россия - ряд пустóт. "Пусто" правительство - от мысли, от убеждения. Но не утешайтесь - пусты и университеты. Пусто общество. Пустынно, воздушно. Как старый дуб: корка, сучья - но внутри - пустóты и пустóты." (Розанов)

сокира | 18.08.12 19:33:59 | #

може мовний закон і стане першим таким "виконанням бажань"
http://tsn.ua/politika/v-izmayili-bolgaram-vidmovili-v-regionalniy-movi.html


влада милостиво виконує бажання "простого народу"
здається мені, ти якось ідеалізуєш росію. якщо якийсь один чи два випадки так і можна потрактувати, то в тенденцію вони не переросли. немає такого в росії.


це якраз в росії зараз всі поверхні ламаються. зокрема завдяки пуссі.
да? де? які поверхні поламалися? поарештовували тих, хто демонстрував підтримку, і все.
44% россиян верят в справедливость суда. Россияне готовы к приговору участницам Pussy Riot. Как выяснил "Левада-центр", большинство граждан считает, что суд над Pussy Riot проходит "справедливо и беспристрастно".
Подробнее: http://www.kommersant.ru/doc/2002817

отар писав про саус парк. тепер же цілий ряд мультиків збираються вилучити.

pissing_duchamp | 18.08.12 20:17:36 | #

ну це ж очевидно, що ці групки і сам "простий народ" інспіровані або навіть створені владою. до чого тут болгари?
в росії йде систематичне створення уявного діалогу з народом, на рівні всіх цих сєлігерів, робітників з заводів, які стають представниками президента на федеральному рівні і тому подібних чудасій.
а народ дивиться телевізор і виходять ці 44%.

основна поверхня - захід затролить путіна.
крім того досі православіє не було основним каральним механізмом. останній такий суд був у 2003 за виставку "осторожно, религия".
і раптом виявилося, що рпц крутіше за суд. в них там був лозунг "поп сосет у прокурора". а вийшло навпаки.

сокира | 18.08.12 20:28:41 | #

групки і сам "простий народ" інспіровані або навіть створені владою
тоді для чого ти говориш, що влада робить поблажки, ідучи назустріч "простому народу"? чи це в тебе такий прийом заманити співрозмовника, а потім "хоп!" - усе це суспільство спектаклю!

до чого тут болгари?
до закону про мови, який не спрацює так, як ти це припустив у своєму попередньому коменті.

pissing_duchamp | 18.08.12 20:41:34 | #

там було "квазі". ну але може моя звичка про все говорити мовою того, про що я говорю, збиває з пантелику.
чи ти мене вже в фанати путінської росії записала? лол

для того, щоб закон спрацював меншини не потрібні.

сокира | 19.08.12 03:38:06 | #

там було "квазі" і тому від самого початку мало бути "хоп - це все суспільство спектаклю"?
про що ми взагалі говоримо? ти паралельно про те саме, що і я, чи про щось протилежне, чи взагалі собі про своє?

меншини, як показує практика, взагалі не потрібні. мій лінк доводив, що "той, хто мав би працювати", не працюватиме, а меншини цьому - показник.

pissing_duchamp | 19.08.12 07:29:42 | #

ми про те саме.

P@R+!Z@N | 17.08.12 22:27:46 | #

лол, ті бляді не той хрест спіляли?
чи вони ваше не вкурсі який хрест нада було піляти?))

P@R+!Z@N | 17.08.12 22:52:43 | #

завчасно перепрошую, якщо когось образив цим коментом)

крабік | 17.08.12 23:10:39 | #

ха-ха скільки коментарів)

slavko stimac | 17.08.12 23:27:57 | #

V_lw | 17.08.12 23:40:36 | #

есть какое то обозначение для хронической усталости от людей и их деятельности?

Pooh | 19.08.12 00:11:53 | #

В Оренбурге двух скинхедов осудили на 5 и 6 лет за осквернение синагоги.
В Оренбургской области вынесен приговор двум неонацистам, которые расписали фасад синагоги свастикой. Молодые люди проведут в заключении до шести лет.

просто проведіть паралель.

сокира | 19.08.12 01:11:44 | #

а, ну тепер все стало на свої місця. все справедливо.
хатя тема не тільки про повсталих кішок.

Kroolick | 20.08.12 22:30:16 | #

"именно за «свастику на синагоге» (Попов и Кривошеев) получили 160 и 240 часов обязательных работ, а к тюремным срокам (Янюшкин и Семёнов) были приговорены не сколько за свастику, а за более тяжкие преступления (в первом случае - грабёж и разбой, а во втором - хранение боеприпасов). граната Ф-1 с запалом." (с)

Hippie | 20.08.12 12:35:54 | #

Ну, шо, в Раша панєслась. На відео праваславна молодь доїбалась до людей в кафе за надпис на футболці:
З діалогу:
- Ми нє хотім с вамі разговарівать! Оставьтє нас!
- У вас на футболкє богохульство!
- Богохульство нє запрєщєно законом.
- Запрєщєно! Богохульство запрєщєно богом, бог више закона! Снімітє футболку!

Hippie | 20.08.12 12:54:51 | #

кстатє, на футболці написано "Богородіца, Путіна прогоні"

mezkerei | 20.08.12 14:22:44 | #

скоро муслімів переплюнуть

Мать Твою Тереза | 20.08.12 17:36:26 | #

slavko stimac | 20.08.12 23:00:51 | #

виявляється, в Росії стільки православних!

MoZ6Go | 20.08.12 23:21:34 | #

єбать ото ПГМ, то про то пздц…
я так і не зрозумів, в чому там богохульство… ну хіба якщо Путіна прирівняти до Бога

pablokorner | 21.08.12 00:29:56 | #

на 14:39 появляєця ірина фаріон мєстного разліва))

pablokorner | 21.08.12 01:21:50 | #

slavko stimac | 21.08.12 01:43:21 | #

Кумару пасує рожевий колір

Mr_Snake | 21.08.12 02:32:24 | #

еххх… не зрозуміло чим закінчилось

Hippie | 21.08.12 08:07:53 | #

там же написано під відео: пішли в мусарку, написали заяви. хоча, ця компанія православних - то не "народ", то, швидше, професійні провокатори, бо вони ще в одному відео на мітингу фігурують цією компашкою. але може бути що і просто активісти їбануті.

MoZ6Go | 21.08.12 21:35:48 | #

цікаво як вони би реагували на футболку "Дякую тобі, Боже, що я не москаль"

? | 25.08.12 23:40:20 | #

punker | 20.09.12 17:18:57 | #

больные.

Kava | 21.08.12 00:28:19 | #

ніяк зв"язку не простежую між голими цицьками, спиляними хрестами й правами жінок та свободою слова і дій.

Hippie | 21.08.12 08:22:01 | #

Дев'ять російських активістів, що виступають проти гомосексуалістів, подали до суду на американську співачку Мадонну. Активісти стверджують, що Мадонна образила їх підтримкою гомосексуалістів під свого концерту в Санкт-Петербурзі. Сума позову складає 10 мільйонів доларів.
-AAA+

Адвокати позивачів заявили, що позов включає організаторів шоу в Санкт-Петербурзі та власників концертного залу, повідомляє «Радіо Свобода».

Районний суд Санкт-Петербургу має вирішити, чи прийме він справу до провадження до кінця цього тижня.

«Гомосексуали мають рівні з іншими людьми права як в Росії, так і в усьому світі. Вони заслуговують на те, щоб до них ставилися з повагою, терпимістю і любов'ю», – заявила співачка під час концерту.

На початку року міська рада Санкт-Петербурга ухвалила закон, що вимагає штрафу за «пропаганду гомосексуалізму» серед молоді.

Hippie | 21.08.12 08:23:15 | #

як ви думаєте, зможе пітерський суд заробити 10млн.у.е. для казни і своїх громадян?

Kroolick | 21.08.12 10:55:59 | #

шото не по праваславному просити сотонатовскі долори, тільки рублі да капєйкі !

mezkerei | 21.08.12 11:23:59 | #

дик то ващє вже якесь покоління православних 2.0 вимальовується. як обідять то в суд подають, якшо шо на айфони знімають богохульство і відправляють відео священнику, де той в твіттері пише шо того і того в рай не пустять. тіпа в ногу з часом

Hippie | 21.08.12 09:31:42 | #

Во Владимире в России возбуждено дело в отношении приезжего из Москвы, подозреваемого в разжигании ненависти либо вражды по признаку принадлежности к социальной группе.

Об этом 20 августа сообщается на сайте Следственного комитета РФ.

Фигурантом дела стал 27-летний москвич, причисляющий себя к субкультуре антифашистов. По версии следствия, 19 июня 2011 года он, находясь в кафе во Владимире, публично продемонстрировал видеоролик, направленный против скинхедов.

В сообщении СК видеоролик характеризуется как «содержащий факты негативной оценки сторонников националистических взглядов, пропагандирующий неполноценность граждан по признаку их принадлежности к социальной группе, и призыв к враждебным действиям по отношению к скинхедам».

MiM | 21.08.12 09:36:52 | #

АААААААААААААААааааааааааааааааааа прорыв! ЛОЛ)))) Еврей Мойшя задержан за разжигание ненависти либо вражды по признаку принадлежности к социальной группе против группы скинхедов)))))))))))))

RioT | 21.08.12 13:11:35 | #

Как же у вас тут офигенно)

Kroolick | 21.08.12 17:29:29 | #

4i4warkin | 21.08.12 18:17:41 | #

гифка завораживает!
в машине вайфай не ловит, вот он и сгибает антенну. в машине этим убогим по блютусу управляют.

MiM | 21.08.12 18:25:30 | #

:)))))))))))))))))))))))))))))

mezkerei | 21.08.12 18:37:41 | #

mezkerei | 21.08.12 18:37:08 | #

то він перед мойкою в порталі)

MoZ6Go | 21.08.12 21:45:51 | #

Бля!!!!!!!!!!! разрив! а є відео?)))

Hippie | 22.08.12 02:07:09 | #

У наших те ж саме:

сокира | 22.08.12 02:46:22 | #

бачу, вам сподобалося. навіть нірріе.

Hippie | 22.08.12 09:29:04 | #

Руководитель православного движения "Святая Русь" Иван Отраковский рассказал о создании в Москве православных дружин для защиты христианских святынь и священников.

По словам Отраковского, дружины формируются из добровольцев и призваны бороться с "агрессивными действиями против священников" и "кощунственными действиями против святынь".

В Москве уже сформированы семь мобильных групп, которые будут патрулировать районы города, в основном, в вечернее время.

Если православные дружинники увидят, что кто-то, например, расписывает стены храма граффити или издевается над священником, то они должны сразу же "принять меры к задержанию и вызвать полицию".

Если же уличенный в осквернении попытается сбежать, то дружинники должны "удержать его под руки, не применяя насилия".

убубуб | 26.08.12 01:27:42 | #

ACKET | 26.08.12 02:00:40 | #

Пили кресты — спасай Россию!

бруталілі.

"поноражают уродов, страна дебилов" (с)

V_lw | 22.08.12 11:46:17 | #

punker | 22.08.12 12:05:27 | #

сокира | 26.08.12 06:29:43 | #

от дуже правильно сформулював рефлексію на femen vs pussy riot дадакіндер, що не завжди з ним трапляється:

*Тот факт, что «крестоповал» вызывает негативный отклик даже среди атеистов и антиклерикалов, намекает на дефицит искренности у разсисенных дровосечек. И это именно то, что отличает их от Pussy Riot.

*Неожиданное «безбожие» Femen – это не столько об эмансипации, сколько о протестной моде нынешнего сезона.
мода - ключове слово. пустишка.

*важно не забывать: борьба ведется не с крестами, но тем, что пытаются спрятать за ними, а именно – с репрессивной властью земных отцов.
боротися треба не з символами, а з маніпуляторами тих символів. інакше боротьба з символами перетворюється в чергову маніпуляцію.

*«Поход» же не только размывает суть борьбы, но, во-первых, снабжает противника аргументами против феминизма и для репрессий таких активисток, как Pussy Riot, во-вторых, отталкивает потенциальных соратников от столь необходимого обществу безбожия.
атеїстішкі, візміть на замітку.

http://www.looo.ch/2012-08/802-femen-ne-pussy-riot

punker | 20.09.12 17:04:22 | #

sonic the hedgehog ^ ремонт і работа

сокира | 20.09.12 20:48:38 | #