усе є, і наразі функціонує, от просто подумуєм про зміну локації на більш зручну і з можливими зручностями, типу міні кухні, душової ітд… але можна і без того!
Друзі-колеги! Я пропоную використовувавти (орендувати) дві з працюючих студій - у Центрі "Нове Життя" (SAT-Records)- невелика вокальна студія, з комп'ютером, з моніторами, хорошою аудікартою та мікрофонами. Або Юри Ясінського - Arena Center, правда там - окремо треба домовлятись за використання комп'ютера та звукової.
Ось приблизно так…
Можна звичайно бути лише "конкурентами", та краще (і результативніше) - співпрацювати і наскільки це можливо допомагати одне одному…
З повагою, я :)
Комп*ютер, зовнішній інтерфейс, студійні монітори, парк мікрофонів та преампів, обробку, гітарний апарат та вокальну кімнату зараз можна мати і в домашній студії без проблем.
Єдина вигода в аренді нормального студійного приміщення- це запис живих барабанів.
Звісно, все написане вище стосується людей, які записом/зведенням не заробляють (принаймні це не основна робота), а отже, займаються цим собі в кайф.
Та тут нема потреби перечисляти що є - це вже реклама
А тут мова про те де можна працювати "на себе" і не вкласти "всьо шо є" і пролетіти через брак замовлень
Власне в тому і фішка- якщо вкласти бабло в приміщення і обладнання- у Львові можно пролетіти з вірогідністю в 90%. Вийти в невеликий плюс (і то ще питання) можна, якщо організувати там же репетиційку.
В любому випадку окуплятись це буде дуже повільно, тому з кредитом можуть бути проблеми, можна взагалі на вулиці лишитись.
Тому і пишу, що нормальне обладнання в нашому місті в основному купляють у власні студії, для себе. А такі студії, що ледве виживають- не можуть собі позволити нічого кращого за хлам типу берінджер чи мяудіо (нікому не в образу)
ну з цим треба боротись - для інших "тільки гімно", "не своє - не шкода" і т.п. Почати закаляти мізки можна з того щоб кожен саунд-продюсер, як і кожен гурт мав своє"персональне" притаманне тільки йому обладнання - це не дасть змішатись всім "лейблам" в одне. Як драмери мають тарілки, Як гітаристи мають гітари. А на приміщенні зробити "хід коньом" - Взяти шось велике, З ДУШЕМ, поділити на 3 функціональні зони і прцювати разом…
Наприклад взагалі за містом, особняк. Ну нашо одній студії це - не потянуть. А разом і батька легше бити ) Тільки проблема з гордістю і поділом шкури невбитого артиста
Особняк- це взагалі ідеальний варіант. Ніби і своя, домашня студія- але в великому підготованому приміщенні.
Багато успішних студій зроблені саме в таких будинках. Ну, з тим, чи потянуть- кожен по своїх фінансах вирішує.
І з розрахунку на СВОЇ фінанси вкладається у загальний графік - хтось пише своїх раз на місяць, хтось кожну ніч - головне відповідна амортизація приміщення і штатного обладнання - того яке одне для всіх (ДУШ!) (…і мило:))
нє ну правда! ми ж якби всі разом склались до купи - був би нам і душ і виділені кімнати під різні потреби акустики, і рояль би стояв і навіть два… Але найбільша проблема - бажання "ділити" (рвати на шматки) потенційних нещасних замовників пропонуючи їм те на що вистачило коштів (персональний мінімум, на який тратиться кожна студія наново))
ЧОМУ?? Це ж не комунізм! На рти ділилась би вартість приміщення! А "лейбочка" - в кожного своя, в кожного своя розцінка, в кожного свої "клієнти" Народ! Цеж ринок а не общєжитіє
Ага, і всі би посрались за місяць. Думаєш я над таким не думав?) Та і все одно, хтось вкладає більше, хтось менше, ремонт поточний (тоді якось треба визначати, хто більше вплинув на зношення/поломку апарата), хтось більше займає студію, хтось менше, та і апгрейди постійні треба робити, як це все ділити?) На жаль, дуже багато інтересів. І взагалі, коли одні і ті ж девайси (особливо комп) юзаються купою людей, то це приводить до повного дурдому. Так що, на жаль, ідея утопічна, хоч і позитивна
Ну поставити пару компів… Хто "пригає" багато - можна попрощатись, щоб цінували довіру до себе… Да ну, я так вже по домовленностям працюю деякий час… Скоро два роки… Це можливо. Важко, але можливо, навіть потрібно - якщо ми хочемо щоб Львів був і далі культурною столицею.
Це би нас виділило з усієї країни, і Київ навіть сюди їхав би і Польща
Та яке))) Льві- повнісью відстале місто по кількості і якості студій. Подивись на Київ, Харків, Одесу. Там в кожній другій студії ПроТулс HD, в деяких навіть Pyramix. Вже не кажу про великі студії з консолями та аналоговим аутбордом.
Не треба рівняти. У Львові все на ентузіазмі тримається.
Ну і не потрібно щоб МІЙ мікрофон був у когось крім мене!
Найбільша потреба - ПРИМІЩЕННЯ
Все інше індивідуально-недоторканне! Або за хороші гроші
І головне - РІЗНІ імена.
Не одна марка на всіх - а кожен саундпродюсер, ставить свій підпис, ніякого Директора студії - тільки координатор (і по ходу власник) приміщення НЕ БІЛЬШЕ
Таким чином кожна студія може забрати "своє" і звалити не втрачаючи НІ ІМЕНІ НІ АПАРАТУРИ
От скільки це терпіти??? Друзі звоніть, давайте зустрінемось, давайте працювати. Техніка кожному своя, Будинок можем зняти один.
Протулз тоді - справа неминуча, тому що при наявності такої великої студії з ДУШЕМ, до нас нарешті приїдуть платоспроможні виконавці…
А можливо візьмемось за голову і самі станем їх "створювати" а не жебрачити в не менш бідних ніж ми самі "самородків"
в просторій кімнаті можна не збирати.
для тих хто зводить дома - можна тримати дома
якщо за якимось саундпродюсером похєрєне обладнання і жодного бажання відповідати - розтрубити і опустити його як "звукача" по всім гуртам та виконавцям - щоб думав іншим разом.
я собі просто уявив "звукорежисерський акваріум" (як висловились нижче), в якому 3-4 робочі місця, на кожному по одній-дві пари студійних моніторів, поруч стоять окремі власні рекові кейси з замками на них…
Якось нереально.
три, або тридцятьтри окремих (с) пари навушників… косонік…
берете, нах, спортзал на талпу, ділите на кабінки і чекаєте, хто раніше здохне… а тоді думаєте, яким хером платити за площу, яка звільнилася після "погибелі" когось із "компаньонів".
От-от :) Тому можливо треба брати щось не надто можорне, і кожен до тогож має більшість обладнання власного, завжди може собі піти геть, на його місці може прийти інший, зрештою, велике приміщення можна здавати під що завгодно, навіть якби всі студії пролетіли
Та і нема тут мови про "компаньонів" - це не одна контора, не фірма, не акціонерне товариство, а приміщення здане в оренду ДЕКІЛЬКОМ ОКРЕМИМ СТУДІЯМ або саундпродюсерам - навіть домашникам…
уточнюся. ОДНЕ приміщення? Якщо у одної з студій серйозні фінансові труднощі, то, автоматично, вони відображаються "вльотом" на інших, бо та перестає платити оренду, так?
при цьому платить просто на перед, або навіть по факту.
при ДОБРЕ поставленій роботі мова буде йти не про мєстних САМОПИСЦІВ, а про продюсерів серйозних гуртів, що зможуть ЖИТИ в цому приміщенні, поки все не запишуть,
Бронювання, і т.д… Як і в інших готелях, це ж нормально!
чуваня, ти в курсі, що таке "попит та пропозиція"? Чи, може, ти Ільфа і Петрова перечитався - розділ про Новые Васюки і міжгалактичний чемпіонат по шахам? У вікно дивишся часами? там життя реальне відбувається, глянь туди, потім візьми телефон і перезвони по Львівським студіям і попитай про "бронювання, і т.д… як і в інших готелях". Потім поїдь в Київ, глянь на їхнє обладнання, можливості та вміння і задумайся ще раз про черги у Львівські студії.
а какие цены в такой студии могут быть ?
ЗЫ для примера среднестатистическая Львовская группа (4-5 человек) не всегда имеет 50грн. уплатить за 2 часа репетиции
тех которые способны платить за качественный результат во Львове можно на пальцах сосчитать, при чем пальцах одной руки.
думаешь рентабельно организовывать крутую студию во Львове ?
Не знаю… ТАм где я бівал - все уверені что во Львове студии- просто бомба, раз столько звезд зажглись именно здесь! Правда лишь до того дня пока приезжали во Львов и видели что тут на самом деле…
Они где-то есть… Только не верят в будущее местніх студий…
Хотя конечно "неликвидов" без 50 грн очень много
ну просто музыкой занимаются в основном студенты, де им взять деньги на запись ?
если хотят зарабатывать музыкой то нада вливаться в струю становится попсой. бо на рок музыке у нас не поедешь далеко.
Так колись може так і було. в порівнянні з середнім рівнем. Було немало студії, пам"ятаю з дитинства. А зараз і звьозд немає нових зі Львова, і студій.
я образно ) Просто три кабінети для зведення це і так жирно, нема такого потоку артистів… дол того ж при бажанні кожен майстер своєї справи з ВЕЛИКИМ прибутком може мати ВЛАСНУ кімнату і спільні зали запису. А "бюджетники" - все спільне, якщо нема грошенят навіть на малий кабінет у великій студії. "Хто не має - в того забереться і те що думає мати" - Біблія
Треба, сцуко, як таксісти - по черзі, блін! Приходить до тебе клієнт, а ти йому - сорі, зараз черга Петра. Запишіть одну річ в нього- він не дуже глухий, має кльові монітори і добре набив руку на гавнороці. наступну пісню у Євгена - він по репу круто шарить, ага. а тоді вже третю в мене!
Круто, правда?
Часи совку пройшли - ми різні. Дуже різні! Тому ціни у нас дуже різні!
І группа, спробувавши щось хороше буде платити за хороше, а не за "понятія"
Ми нарешті можем подумати за контракти, за концептуальну конкуренцію - де одні роблять швидко і дешево, інші, через двері, для зовсім іншого ринку, ДОРОГО, і довго )
Да блін це нарешті заставить піднімати якість а не демпінгувати ціни!!!!
Групи почнуть платити за реально використане обладнання та "замовляти" конкретного звукача і його студію в цьому центрі, а не миритись з тим що в одного нема того, в іншого ще чогось, а в третього все є але від дебіл, і писати хоч як…
Ми зможем самі створювати і продавати "свої" гурти, своє звучання, свою уяву та вміння продавати власні послуги
Якби я не робив того про що говорю - то так, сраний ідеаліст. А якщо я вже так живу, і можу доказати що це працює - то прошу пробачити за зачіплену вашу впертість
Зара почав обростати технікою, зимою нарешті поселився в новому приміщенні, зара освоююсь в другому. На єтапі зведення- нарешті повністю живі записи, з нормальними комбіками, ударкою і т.п.
І знову ж таки - сказати скільки там "моїх" грошей - не повірите
тупо попсово-весільні записи, в яких жостко вперед виставлений вокал (як правило - корявий. не зрозуміло, що робив саундпродюсер, чому не вилизали вокальні партії?), а все решта - просто ніяке. купа пластмаси. Якщо вдається таке продавати - вітаю.
Приходиться продавати, приходиться демпінгувати, приходилось зводити тільки в дохлих навушниках, приходилось обіцяти золоті гори та виводити вокал з таких "співів" що аж сумно згадувати.
Приходилось самому вчитись і самому на всьому грати - у 80-85% тих записів
Прийдеться ще багато чого терпіти і сподіватись і пробувати і кликати саундпродюсерів і сесійних музикантів
сори если обижу, послушал первый трек в том линке, но по-моему я дома приблизительно с таким же качеством записываю и свожу и мне мои результаты не очень если честно
я еще не волшебник, поєтому те записи которіе не потяну - даю на сведение более именитім "волкам", в таких случаях беру только за монтаж и оборудование
Да и что говорить - там есть и то что я делал за 40 уе и то что даже бесплатно. Тот трек писал без студии, но в хороший микрофон без преампа, снимая комбик в линию.
Фактически - "на коленке". Прям как дома. Да, и без мониторов. Тем не мене - одна из любиміх моих старіх работ. Новое пока вс' пишется, т.к. я в новой студии с января только, сходу пишу два альбома, и нич' не могу віложить сюда )
яка різниця, за скільки ти робиш трек? Чувак, це виключно питання бізнесу між тобою і замовником. Не хочеш світитися з гавноякістю - не роби того! навіщо потім комусь пояснювати, що "я делал за 40уе и то что даже бесплатно"(с). Роби тільки кльові речі для крутих музикантів, які бронюють студії (з душем) наперед, як ти вище розказував. що заважає?
яке в задницю "оборудование", чувак? Що там зводити в тих треках? Послухай Шуфутінського і ти прозрієш - там по сотні треків на кожну пісеньку і всі зіграні вживу! По якості виконання та звукозапису Львову до його записів - пішки до неба!
те, що використано в тих твоїх "записах" зараз у кожного п'ятого вдома є! Бляха, та 15-20 років тому ті ж RDS і то кращі записи робили. На Протулзі, паходу (може, комусь приємно буде, що така шняга у Львові вже стільки років є). Якщо на тебе і твої "записи" і є попит то лише тому, що старі студії повмирали і люди стали займатися іншими речами. Не думай, що буде попит на двох таких як ти чи трьох!
мені ПОТРІБНЕ те все чого в мене нема, і таких як я тут у Львові є ще пару штук як мінімум.
ми вмієм робити навіть без нічого, а на ЩОСЬ - поокремо нема коштів!
Тому нам потрібно спробувати видертись на цей клятий "рівень" хоча б разом
ну тоді має бути інший шлях… не може так бути щоб у львові неможливо було гарно записуватись… тому я й думаю, може справа не тільки в відсутності грошей…
гроші?? в барі посидіти зара це 200 грн а іноді і набагато більше з кожного, за вечір!
запис коштує - 600-800 раз на два місяці для гурту з 5 чоловік - це гроші??
Якийсь загон, то задорого ти описав) Шоб утримувати адекватну студію, треба брати десь по 200 баксів за трек, це мінімум. Альбом в середньому 10 треків, от і порахуй. скільки груп в нас може віддати 2000 баків тільки за запис, без зведення
вот допусти есть 2-3 группы готовы платить 600-800 в месяц за трек
а сколько стоит аренда помещения для студии ?
а сколько ты потратишь на нормальный аппарат, что бы они согласились у тебя писаться а не у кого-то дома за пиво бо качество соизмеримо бо аппарат гавно
без нормального заліза, навіть з унікальним слухом - не витягнеш. вартість студій, на яких пишуться Шуфутінські і ко можна оцінити мінімум в шестизначне число в уях (лише залізо і софт)
скажем так вони це роблять аккуратно ы грамотно) але не якысно бо за якысть выдповыдаэ техныка… типу посади гонщика за ОКА ы вын буде вправно ъздити але ныколи не зробить кубок)
Ти не враховуєш фактору професійного росту.
З часом розумієш, що тебе вже не влаштовує якість того чи іншого обладнання,
Купляєш краще, викидаєш з тракту слабкі елементи для підняття загальної якості.
В більшості студій "львівського" рівня (це образно сказано, територіально вони є по всій Україні) купляється якийсь стартовий апарат, і працює, поки не здохне. А нащо купляти щось краще?- і це працює.
Така логіка в більшості випадків.
Є і винятки, як от Старушка, де поступово росте рівень обладнання.
Але більшості якість до лампочки.
все гарно але… вже не одноразово були пропизиції з обєднанням зусильв записі, відповіді у всіх, приблизно, такі "а нашо? в мене все і так добре" нажаль не все так добре :) але як жеж з кимось поділитись сумнівною славою?! так само і з музикантами і організаторами, все впирається в кумедний такий менталітет:( і результата так і не має!
При всій повазі, може не будемо створювати статтю в статті і рекламу одночасно, по моєму це не етично. Якщо ти думаєш що таким чином набєш собі клієнтуру то це помилка, при всій повазі покажи портфоліо і тут все стане ясно. нікому не цікаво на чому і як ти записуєш, покажи кінцевик і все, до тебе всі підуть … а виходить шо ти демпінгуєш ринок звукозапису у львові, це також не етично з точки зору здорової конкуренції. Я ж в своїй статті не виставляє лінк на студію і наш парк обладнання… тут вирішується апсолютно інше питання.
Пояснюю конкретно, щоб не виникало зайвих питань! Усе повністю є своє і повноцінно функціонує, просто для зручності є потреба змінити локацію яка включала би собою приміщеня яке має такі юніти:
- основну кімнату(приміщення) в якому власне і проводитимуться записи(обовязково є потреба в наявності місця для запису онлайн - всі разом)
- звукорежисерський акваріум(маленьку кімнату з можливістю встановлення або наявністю вікна)
- усі додаткові юніти також вітаютсья