я просто не мав змоги послухати його в живу і пограти на ньому…в мене страт…цікаво чи підійдуть вони один одному…та й взагалі, сильно пласмасу чути, чи лампа то всьо покриває?
скажу так що я б брав зуум… почЄму? потому що там лучша маршрутизація ніж в 300 і 400 ! + ефектов больше ао інтереснєє! а лайн 6 - класика тоесть для себя я б брал ЗУУМ а любітєлю перегрузов і классических ефектов то НД
а шо цікаво? проц - ефекти + перегруз! хоч якісний перегруз купуй перегруз) хоч ефекти купуй М13 або педалі, хоч всего ПО НЄМНОЖКУ бери ХД! хоч космас бери ЗУУМ
гм, зацікавило! а чим власне управління відрізняється? на скільки я зрозумів то м 13 - це 4 будь-які примочки одночасно, кожну з яких можна міняти на ще 3 різних, в межах одного пресету. Правильно?
і на кожну з них можна назначити будь що і де завгодно поставити розрив і на що завгодно підписати 2 педалі експресії і редагувати в прямому часі без переходів в під меню і зберігання автоматичне (без всяких меню і натискань на кнопочки) або за бажанням
ну і не забути що є ще 12 сцен (те саме що банк в процессорі)
кароче с Єтім чудом мона всьо… а проци нажаль в таких темах обмежені…
короче якщо є звукова і норм перегруз то м13 нєзамєнім) доречі перегруз там є ТУБ АМП то тежнічим не гірший за хд лише нема емуляції кабінетів…для виступу мега вєсчь…і для запису !
доречі, може я й помиляюсь, але особисто мені було зручніше накладати ефекти вже в редакторі на компютері, та й настройки завжди можна змініти, і якісь точно не гірша була. ну це стосується тільки з ревербацієми, еквалайзерами і ділеями, іншим не користувався. А м13 на виступі буде саме то
Стосовно запису, то ти абсолютно правий. Класично ефекти під час зведення вже накладаються, окрім випадків, коли вони обов"язково мають іти перед перегрузом/комбіком, наприклад Ваммі чи Квакушка.
З іншого боку, якщо говорити про круті студії західні, які все життя пишуть один стиль музики, то вони вже можуть собі дозволити під час запису прямо вже нарулювати звук ефектами, бо вже мають досвід, і знають точно, шо це саме те, що треба. Крім того, в них є залізні прилади високої якості, котрі можуть бути недоступні на зведенні.
Але, повторюсь, в наших умовах це неактуально, тому особисто я виступаю за максимально необроблений звук на записі. Вс одно в тебе не буде залізних компресорів крутіших, ніж ті, які є у вигляді ефектів на компі
а чьо ти говориш про наші умови? наприклад я перебираючи можливостями визначив що і як для мене краще і я впевнений що мені ці настроки при записі будуть гуд! то я можу так писати а от якби когось писав то да! після це робити краще бо буде ситуація "ми уже зомбі не хотім! ми хотім отвьортку"
Бо в наших умовах в тебе немає залізного девайсу (наприклад компресора), який би був ліпший, ніж відповідні ВСТшки. Я не говорю зараз про преампи всякі і усілки з кабінетами, це кагбе частина запису рахується.
В смислі, як визначити? Це все одного типу фігня, цифрова емуляція, або обробка. Та і воно очевидно стає, якшо юзати. Кращі - це, наприклад, той же Пультек еквалайзер, який коштує хуєву тучу бабла. Звісно, сам не юзав ніколи, але знающі люди пишуть, шо на вокал ше нічого ліпшого не придумали. Ну це я, як приклад навів
ну то шо ти чешеш? "Бо в наших умовах в тебе немає залізного девайсу (наприклад компресора), який би був ліпший, ніж відповідні ВСТшки" VS. "Це все одного типу фігня, цифрова емуляція, або обробка."
Ну ти по суті не відповів нічого. Я є прихильником мінімуму ефектів під час запису, бо досвід показує, що так виходить краще. Якшо тобі подобається інакше. то тебе ніхто не заставляє, роби собі як хочеш, і не сприймай то, як смертельну образу)
Якшо ти нарулиш конхветку без ефектів, то потім ше ліпше вийде) А деякі люди співають так шо нічого і міняти не треба, і ніяких компресорів і еквалайзерів взагалі ставити, ні на записі, ні на зведенні
Підміна понятть детектед) Я не казав. що соляки з ділеєм некрасіві, я казав. шо бувають красіві соляки і без ділею. І я шось дуже сумніваюсь, шо вони його писали відразу з ділеєм. Скоріше за все, накладений вже в процесі зведення
ПРОсто ти нав"язуєш свою думку цьому чуваку, виходить, а я впевнений, шо він не знає точно, шо йому треба, і тому вважаю, шо йому таки ліпше ефекти потім накладати, як він і хоче робити, в принципі
"зручніше накладати ефекти вже в редакторі на компютері, та й настройки завжди можна змініти" а відеспертментувати? тобто так крутиш а потім на компутері вже чітко знаєш що виходить) але як я не крутив то я не міг повторити те що на процах) але довго не бавився) але якщо на те пішо то можна просто потім перегнати записане через проц ))))))
Ну, експерементувати, звісно, ніхто не забороняє, просто в загальному якшо говорити, то ліпше постобробка. Бо якшо записано з ефектами, то вже фіг поміняєш потім, а це серйозний мінус
Як ти можеш знати, шо в тебе буде при зведенні? Мікс же ж кожен раз різний виходить, інакше толку тоді переписувати?)
І ше є такий важливий нюанс - коли ти пишеш без будь-яких ефектів а-ля ділей, або компресор, то набагато більше чуєш свої лажі, і вимогливіше до звуковидобуття ставишся, тому кінцевий результат вийде кращим, вже після накладання цих самих ділеїв.
бляяя з тобою що з забором говорити) от говориш говориш а назаборі все так жеж і написано "ХУЙ" ))))))))))
"З іншого боку, якщо говорити про круті студії західні, які все життя пишуть один стиль музики, то вони вже можуть собі дозволити під час запису прямо вже нарулювати звук ефектами бо вже мають досвід, і знають точно, шо це саме те, що треба…"
ти говорив?
ну то чому я перепробувавши десятки варіантів зведень найшовши те що мені треба не можу писати зразу з ефектом? те саме і з чіткістью виконання… я свої треки вісні догори ногами без гітари чітко зіграю!
Ок, запиши відео, як ти висячи догори ногами лабаєш, подивимся)) Чувак, я не хочу тебе загрузити, просто пояснюю свою думку. Якшо ти впевнений в своїх силах, то пишись собі як хочеш)
то так, правильно пишеш. до пода доречі теж успішно можна підєднати ще одну педальку експресії і теж буде дві) а можна на одну поставити багато налаштувань ефектів і дуже цікаво вийде)
Вобщем дійсно. Тоді взагалі про шо можна говорити? Все ж таки, звук ПОДів менш замилений, в будь-якому випадку. Звісно, Зум сильно піднявся з того часу, коли він був 505-им, але не дотягує поки до лідерів
отожбо)! матвый сказав що поди меньш мильны! а це насправды чьос! бо технологія ХД перегрузів - це просто інший тип а не менш замилені! а по ефектах то ващЄ не можна порівнювати! згадай Г9.2тт ефекти і ті що в тебе зара!
Ми тут вроді як про все і говоримо, а перегруз, то головне, мабуть. ЗВісно, якшо ти юзаєш якийсь преамп чи усілок, і в розрив втикаєш проц, то різниця навряд чи велика буде, ефекти не так складно відтворити. А от перегруз таки замилений трохи у всіх профах такого рівня. Може в АКСів не так, я не знаю, не мацав їх
все розумію! там де я казав " я перебираючи можливостями визначив що і як для мене краще і я впевнений що мені ці настроки при записі будуть гуд!" ти кажеш що я навязую апоненту свою точку зору! а там де ти кажеш що йому краще робити ти стверджуєш що це лиш твоя думка)
Маю цей девайс, але не маю зараз часу і бажання тут все розписувати про нього, бо ж всерівно залишиться багато запитань, тому якщо хочеш - приходь в старушку в четвер між 19:00 і 21:00, або в неділю між 11:00 і 15:00. Викрою кавалок часу щоб розказати і показати шо і як.