Поздравляю с релизом) Наверно вам интересно конструктивную мысль услышать а не просто, круто\не круто
Минусы: Работать на вокалом еще много, мьюз в середине вообще по дестки) В общем тоньше развивать песни.
Плюсы - чувствуется, что всетаки таллант есть, и есть та самая искра) Короче искра есть, теперь на нее нужно долго дуть, чтоб из нее разгорелся огонь. Вот)
в загальному - гарно. канцовка пісні класна, ніби має бути продовження …
з технічної сторони: треба це все трошки краще і динамічніше записати (це ніяк не стосується композиції, тут діло автора). просто навіть подивитись на форму хвильки треку в шапці теми, видно що не рівномірно йде рівень звуку.
немає ударної партії. середина мюз але не по мюзівськи. якось ломаніше шолі це все має бути. вокалом тре займатись дійсно багато, але як результат може появитись ще одна непогана група. і ше якось засипаєш під час того всього.
Отличный старт! Хорошая песня, запоминается и крутится в голове.
Насчёт Мьюза, то да… влияние ощутимо на группу, но это скорее плюс, чем минус.
Английский текст был бы интересней для меня, а про "радянську естраду" никто б и не вспомнил, но это ваш выбор.
По записи: начало ухх! эффектики там всякие… люблю такое. Но, к сожалению, ритм-секция не выполнила своей функции, но это скорее всего проблема записи и сведения, отсутствие необходимой для этого аппаратуры (барабаны на Украине наверное только вайт-студио пишет нормально). Ну и соло
По вокалу, то да, надо подтягивать, экспериментировать с манерой исполнения. С чувствами всё в порядке - верится.
Вывод: молодцы, талантливо, есть большой потенциал. Ну и работать над собой конечно же надо, чем собственно музыканты целую жизнь и занимаются;)
З.Ы. Если фото на обложке новое, то молодец, что подстригся
дуже цікаво, я бачу шо вам є шо сказати) запис сирий, не передає і половину шо міг б передати, але слухабельний, записана на совість гітара, вокал занадто другорядний
дуже капєц як нагадало ранніх нас))) ше аве ноктюрну))
кароче нахлинула ностальгія, і взагалі емоціїї викликались, знач ціль досягнуто, так тримати
композиція прикольна.
а зводив, мабуть, гітарист
вялий барабан (суперіор драммер?), купа помилок у вокалі (блін, хіба можна тягнути душооойййй, замість душоооооой?), відсутня ритм-секція як така, незрозуміле зведення - як наслідок одного і другого - повна відсутність качу, не сподобався і вокал в плані зведення (нагадало щось с дельфіна, і ще щось з старого макарєвіча… але тут не в тєму)
да да, надо распевать гласные звуки, а согласные петь прямо перед следующими. в академическом вокале.
если ты будешь анализировать эту вещь с точки зрения одноголосной музыки то найдешь еще больше ошибок) это я к тому что может лучше подумать зачем тут голос отображен именно так? (и не соответствует некоторым требованиям некоторых систем )
та ні. можна розпівати і приголосні, які питання? хочеш - "рррр" розпіваєш, хочеш - "дддд", можна і "щщщщщщ" - які тут можуть бути в сраку правила?
звичайно, що ото "начина-а-а-ать" звучить ще круче, блін, ніж "душооойййй". написано ж - багато помилок у вокалі, при чому похуй з якої точки зору чи одноголосої музики чи безголосої, чи багатоголосої. Просто, розумієш, от нахера мені задумуватися "зачем тут голос отображен именно так?" Чувак, тобі сказали - пісенька кльова, але, виконанням і записом ви її підпсували, на жаль. Краще назбирали би трохи грошей і записали би в нормальній студії (щоби вам ще на помилки вказували і заставляли робити дубль за дублем, поки не було би так, як має бути) і дали би звести досвідченим спеціалістам (звичайно, з вашими побажаннями) - було би, дійсно, кльово!
а насчет голоса просто можно пробовать тоже разные варианты, но зачем говорить "вокал плох" когда его там как бы нет ? ) я вот о чем. это как критиковать прозу за отсутствие рифмы.
шкода, що в пісні немає вокалу. загалом, композиція трохи в стилі дельфіна, ніби вимагає і відповідного вокалу - скоріше не співу, а начитки тексту, як от, наприклад, Дельфін - Серебро, або ж, чогось такого середнього між співом та начиткою, як Дельфін - Романс (Скажітє єй, что я ушьол…), чи Дельфін - Прозрачная. І, звичайно ж, певного виділення вокальної (чи то начиточної) партії спецефектами. Однак, навіть як інструментальна композиція вона слухається на одному дихані і відсутність вокалу додає їй певної ізюминки своєю молодою наївністю, справжнісю та відсутністю причесаної комерційної жилки.
непогано. одинаково непогано. одинаково непогано рівно. одинаково непогано плоско. одинаково непогано вяло. одинаково непогано без настрою і без життя в звучанні. одинаково без акцентів. одинаково тупо. одинаково заїбало. заїбала синтетика. заїбав суперіор. заїбало те, що з 10-ти львівських записів, викладених тут, в 9-ти звучить суперіор, ні разу не паливний. заїбали мертві і бездушні партії барабанів, набрані гітаристами і вокалістами. заїбало зведення гітаристами та вокалістами. заїбало те, що більшість вважають кращим пробухати вагон бабла, зате зекономити на записі і вимучувати свій запис вдома на вонючому компі з жахливою аудіокарточкою і ще гіршими колонками та навушниками, на яких і мегопрофесіонали ніколи не досягнуть високих результатів.
а взагалі, звичайно. суперіор в кундагалаці - це круто. і в онатрі також. і в анімі легіт. і в іскрі… продовжувати?
образити когось і думки не було! але "встряхнути" вас треба однозначно.
На мою думку, краще херовенько записати живий барабан з живою грою живого драмера з його справжньою партією і настроєм, його індивідуальністю, ніж продовжувати плодити тони одинаково звучащих синтетичних записів. А для того, щоби зводити - для початку треба мати необхідну апаратуру, якої в 90% тих, хто тут викладає свої записи - немає, на жаль.
Ви і так це робите постійно )))
Пора виходити на вищий рівень - навики композиторів та виконавців багатьом вже це позволяють.
З мозгами - гірше - продовжуєте вірити в те, що на запорожці можна догнати ферарі, хоча багато хто вже прикупив нормальні інструменти і не тільки.
Збирайте гроші і пишіться на нормальних студіях, вдома можна лише демки "як у всіх" зробити.
тут не лактаріус месія))) тут ти месія!) ти несеш тільки кращі записи за всіх як мінімум у львові, ти не ви*буєшся, іти завжди правий! блін я мрію стати тобою! реально!
олололол))))))))))
шкода, що я нічого не записую - а то би, раптом, і справді, "кращі записи за всіх як мінімум у львові" вийшли би))))))
і ще шкода, що правоти в моїх словах ніхуя нема. і вийобуюся я багато своїми досягненнями також. а то став би треш убубубом - було би капєц, як круто! )))))
не лактаріус тут месія! тут ти месія))) ти не би*обуєшся) мутиш такі записи що мурашкі по шкірі від кайфа! ти реально крут! я мєчтаю бить как ти! бо те як якісно мутиш музику і як ти спілкуєшся і чого досяг на світовій музичній арені, це мрія напевно кожного! вибач що я раніше випендрювався!
дуже правильно кажеш, но це канає тіки для "року", але ідея правильна взагалі для всього. якшо робити, то робити суперклас а не якусь хуйню, або 1 або 0
Слушне зауваження, але тільки стосовно тих груп, які грають вживу і мають барабанщика, а з перелічених тобою груп такою являється тільки Онатра, так от, на носі запис повноформатника і його ми писатимемо в студії… як мінімум ударку
за бутилку водки. за обід. за торт. за ганджубас. за трохи грошей. за дякую. за рекламу того, який він маладєц на сторінках рлуа. за багато похвал. за віскарь. за перспективу. за хороші відносини і майбутню зворотну допомогу. варіантів - мільйон.
взагалі, якщо колектив укомплектований, то драмер, думаю, і сам хоче записати свою партію. і, навіть, можливо, і сам скинеться грошима на запис в студії, не те, щоби йому за це бутылку водки))))) треба було давати.
нє, блять, я жартую. всі барабанщики, сука, повмирали. і допомогти ніхто не може. залишається тільки тапати по міді-клаві, або малювати нотки в фруті-лупсі чи ще якійсь хуйні, а потім підставляти суперіор драмер для якісного звучання.
канєшно шо проблемно
найти чєлавєка який за короткий термін освоїть непрості партії з карданами і всіма приколами і зможе це рівно записати дуже тяжко. я лічно таких у львові … мм не впевнений шо знаю.
а тото я думаю стільки крутих львівських команд розкручені до міжнародного рівня… в них даааа записи круті! зразу черга лейблів із пропозиціями на міліони баксів…
чутливість ударки до динаміки гри, а також певна "кривість" від живої гри барабанщика придавала. навіть, соваючи ці параметри руками в компі тобі не вдасться нормально внести в звучання "почерк" того чи іншого барабанщика і передати його інтонації. але загалом треба погодитися що звучання ударки бу не надихало на музичні подвиги.
присідають прикільно. і кору тут надто багато. більше, ніж металу чи прогу. хоча поняття "кор" і з'явилося по-приколу і, по суті, нічого не означає.
о. тобі там, напевно, ті арпеджіва дуже подобаються під кінець речі. :)
бубубу
драмєр в дяді бу - нєт нє слишал. з моїх скромних джерел я знаю шо карданом у нас владєють тіки мєталісти і панкі. в більшості тіки думають шо владєють, на жаль,. у нього таких кажись атрадясь не було.
ну сопсна ..
"… і зможе це рівно записати дуже тяжко. я лічно таких у львові … мм не впевнений шо знаю. " - не у львові таланти кстаті є.)
або можна просто вчити тих хто є. але ті хто є здебільшого ламєри і гавнарі, які щітають шо фраза "може ти візьмеш метроном" це аскарблєніє.
тяжело нинчє на русі з драмерами вопщєм
а за що її любити? за косінуси з сінусами? хіба за стакангенси, якщо є кому налити. а так- хз чи мені колись в житті знадобиться вирішення оцього:
ху=5х-42у
27х-3у(4+5х)=43у
а в школі на то купу часу потрачено…
мені вот цікаво))) нє, ну реально)) тобі в твому віці, з сімьєю, шо нема зовсім чим зайнятись крім як навязувати свою думку яка нікого не цікавить тут?)))
я, взагалі, нічим не займаюся. лише тролю в тирнеті і то слабонько поки що. вчуся, скажімо так. насправді - все дуже проблемно і складно. і знайти барабанщика на запис - просто нереально, так само, як і записатися невдома.
Доречі не зовсім, по-перше, гурт в пошуках басиста, по-друге, що важливіше, так як в деякому плані гурт зараз вчиться та набирає потрібну техніку та вміння у виконанні своїх композицій, нема смислу на даному етапі тратитись на повноцінний студійний запис, для демонстраціі себе та почитати конструктивну критику відносно того ж вокалу чи гітари, який необов'язково писати на студії для таких цілей
ніхера. мною була просто написана моя думка про пісню і запис ось тут
з нею не обов'язково треба було сперечатися, доказувати мені, що суперіор рулить і т.д. ви самі (і ти перший) пішли шляхом суперечки. то ж насолоджуйтеся.
Що це за "нормальний" драмер такий, який буде записувати чужі партії за водку? Альо, ми в якому році? То не 90-ті. Хоча якщо розібратись, тоді хороших драмерів було більше.
А стосовно критики SD, звісно, вся команда його розробників разом з Д.Таунсендом, Т.Хааке, Д.Вербуреном, Дж. Хогланом і купою інших музикантів (і то тільки перелік знайомого мені Metal Foundry) - ламери і лохи, тільки один наш львівський ребелянт "главнийхуйвмірєживотних". А записані на електронній ударці живою людиною партії і підставлені з SD звуки - теж "ненормально"? А те, що ніяка супердорога техніка не буде звучати в руках непрофесіонала - то так, вторинне? А те, що сам запис барабанів на спеціалізованій студії (яких у Львові просто немає) потягне зарплату держслужбовця за рік - то теж дурниці? І ради чого - щоб Ваша Величність одобріла і благословила на всесвітньовідомому рокльвові?…
" І ради чого - щоб Ваша Величність одобріла і благословила на всесвітньовідомому рокльвові?…" отожбо! яби я писав (та і всі хто тут є) альбом на студії під контракт лейбла за який відвалять купу бабла то ясне діло що їхали б в польщу чи в німеччину щоб записати все правильно і якісно але для пересічного слухача різниці не має чи то ЕЗ по пресетах чи то студійний запис за тисячі долярів! а вкладати шалені бабки щоб Убубубуб зацінив і дал дабро … нєєєє це того не стОїть)
работали над записью долго. это мой первый серьезный опыт такого плана. потом еще время ушло на оформление, которое было частью задумки. в итоге материал, как и часто бывает в таких случаях уже немного устарел. в том плане что сейчас, если бы делали еще раз, то делали бы по другому. т.е. объективно тут нет особых претензий по многим формальным параметрам, хотелось бы лучше. с другой стороны, запись получилась достаточной для донесения основных её составляющих. это и определило её попадание в интернет.
ну та думаю тут нікуди не дінешся коли робиш сам, довго харишся (я на альбом спутнік полярона потратив місяць), а потім кажуть гавно або втикають носом в помилки, то виникає невелччке бажання взять і уєбать, але ченса гаваря коменти усі тут без винятку адекватні, шо рідко зара зустрінеш, так шо рахуй шо зачот))
Мне понравилось :) Продолжай в том же духе, и у меня , быть может, появится ещё одна причина поехать во Львов.
Из неожиданных плюсов: этот трек будет отлично читаться в рингтоне А это в наше время тоже важно.
должен сказать что по ходу работы над записью (да и следующими) потребность в нормальной студийной работе очень ясно очертилась. я с радостью бы сидел в хорошей студии, где бы занимался своей частью работы, а записью, сведением и прочим занимались профи) сколько бы времени с экономилось да и слышно все намного лучше - в плане удачности аранжировок, столько идей приходит по ходу работы - соответственно их бы можно было быстрее воплощать)
дело однако тут не в пробуханых вагонах бабла, думаю это многие понимают. иначе у нас бы все непьющие сидели по студиям)
по ударке - я не знаю что это за ударные, там в основе записана живая ударка.
запись была очень полезная. в один момент меня начала волновать одна штука и я решил разослать разным людям черновик. написали много интересных вещей, порой забавных в сочетании (как то например "выкиньте вокал" - "слова отличные…"), порой полезных.
но никто не написал о том что меня волновало) так что это останется секретом. оказалось полезным посмотреть на музыку чужими глазами. с одной стороны когда долго работаешь над музыкой - мозги уже отключаются и такой взгляд освежает. а с другой видно насколько же по разному люди воспринимают музыку.
ну а насчет того стоит ли серьезно критиковать первые релизы - стоит) вреда от этого нет, зато будет что учесть.