А гітара, чи шось інше, крім самого процесора, може бути причиною піску? Бо якшо я скручую гейн до такого рівня коли "пісок" зникає то на тому перегрузі можна хіба блюз грати
попробую ще завтра побавитись з тим, і сюда результат кину.
П.С. компресора не ставив, попробую, дякую.
взагалі тут трохи не про той пісок писали) ти можеш викрутити собі комфортний рівень гейну, а потім поставити в ланцюг компрессор перед головою, звук стане ніби плоскішим і втратить в гармоніках, але отримаєш поширене мітолічне звучання) ще як варіант можеш поекспериментувати поставивши голову на 70-80% гейну, а перед нею скрімер, щоб підігрівати сигнал) якщо знову чутиметься пісок, то пробуй ставити компресор і бавитися з його налаштуваннями)
Оцей перший запис я записував так: 40% гейну на комбіку + перед ним скрімер на 20%. Буду експерементувати з компресорами, дякую за пораду. Раніше на них уваги не звертав
той тип нехерово шарит в игре, и если пообщаться с ним поближе, то приходишь к мнению: побольше б таких пацанов, и музло на пост-совке было бы на порядок выше по качеству.
а то, шо он тут гонит, это правда но под соусом стёба и цинизма.
или Ты шота другое имел ввиду?!
Ты так говоришь, как будто он этот видеоурок продаёт за 50 баксов, или утверждает, что просмотрев это, Ты будешь играть как бог.
По сути, чувак в грубой форме высказал прописные истины, и многим этот ролик нравицца не потому, что Серж матюкаецца, а потому, что кучу всякой правильной фигни наговрил.
Или Ты считаешь, что там тупо один трёп?!
ну и плюс - они вынуждены делать серьёзные хари на видеошколах, ибо это бабки, и они за это их получают.
Думаю, если дать волю каждому, то и Петруччи и Беттенкрут не хуже от Табачникова гари дадут.
У меня есть журнал "Гитарс мегезин", там чел описывает мастеркласс Вая на пост-СССР… и рассказывает, шо Вай ещё тот падонок, и поржать и поглумицца он может весьма крепко.
Так шо, смотри чуток шире.
есть такая хуйня - чувство юмора…это свойство психики такое, сложное, но очень нужное.
Ты смотрел другие ролики с ним?!
у чела нету комплексов, есть чувство юмора, и понимание того, что делает и как это работает.
Зная его не только по этому ролику, а по многим другим обзорам, и общаясь в переписке - могу сказать, что Сергей крайне адекватный, терпеливый, и нехуёво раздуплённый в гитарных делах чел. плюс очень приятный собеседник, и просто хороший чел.
кстате, Ты не сматрел видеоурок Аббата из Иммортал?!
Чел беса гонит так, что Серж бледнеет. И ничё, никто его не называет дилетантом или неадекватом.
на всіх відео він як далбайоб поводить себе. Імортала не бачив сорі ) але я знаю точно хто чоткі урокі викладає , які можна дивитись і насолоджуватись без напряжних риків криків і тупого цинізму
так он не претендует на урок, или типа того. просто чел погнал, постебался.
если Тебе такой юмор не нравицца - это ещё не повод назхывать его ебанутым.
Обзоры его - это тоже гон, стёб, но такой юмор по душе многим челам.
а шо он там такого странного сделал?!
ну порет всякую херь смешную и не очень, шпилит, корчит из себя идиота.
он это делает для прикола, от нехер делать, или просто погнать
Некоторые, воон, всю жизнь себя как долбоёбы ведут, но делают это на полном серьёзе - вот это реально страшно и непонятно.
Чувак ти по моїх записах передчасні висновки не роби, вже якщо на то пішло то на ютубі є непогані приклади, а я тільки вчуся.
Прямі руки при будь якій примочці потрібні, а цей процесор далеко не з тих що підєднав і зразу граєш
а і коли зверху радили записати дві гітари з різними пресатами, то малось на увазі один і той ж кусок синхронно, воно добавить плотності, раджу один хай буде супер дждж як в тебе, а інший більш кранчовий читаємий, і буде толсто
Записав по-новому. Зліва та сама найстройка, тільки замість скрімера компресор, тому що коли і то, і то та зробити мало гейну вкрай важко + більше басів додав, справа на слабенькому перегрузі. Сподіваюсь вже краще http://www.divshare.com/download/16565838-b2e
я підозрюю, що все-таки ні, є одна молода група, яка рєпає в репетиційці зразу після Онатри і в їхнього гітариста віднедавна ХД500, і звучать десь якраз отак… мабуть це він і є
в мене ось в чому ще проблема: коли звук налаштовую під себе і граю, то ніби класно все, а якшо слухати запис того, ну або себе збоку, то чогось бракує, і якийсь він не той. А якщо налаштувати більш менш нормально для запису, то грати на такому неприємно. Короче я так і не знаю в чому причина, в мені (що найімовірніше), в гітарі, доречі Корт у мене, чи в процесорі
а що важливіше? :)
на репетиціях можна побавитись з тим що на місці стоїть, на концерт можна притарабанити свій голова) головне з оргами дотерти) і буш всєгда із своїм звучанням при тому якісним звучанням… як багато людей пробували на концертах ХД серію? а як багато пробували їх в міксі з группою?
коли в нас в группі було 2 проца то все звучало гуд а коли 1 проц а 1 через перегруз то проц зникав в міксі… навряд ХД технології це виправили)
проци добрі для диванних задротів які задротствують і мінімальнопишусть якісь демо запісі… а якщо захочеться якіснішого запису? буш бігти до сусіда з комбіком?)
я вже в якіта темі казав… от є в мене кльовий підсилювач і норм звукова… і постає питання купівлі ефектів, я вибрав Line6 M13 а не HD. Причина досить проста: перегруз ХД не буде кращий за мій підсилювач і тут лишається ті самі ефекти М серії тільки М13 шалено зручний в використанні і дуже гнучкий дл використання на концертах та репетиціях а в ХД купа менюшок щоб змінити один параметр і т д.
для репетиції є емуляції педалей дісторшна і всякі перегрузи того достатньо а на концерт опять такі з комбіком)
Конечно! Раз утонешь в миксе на концерте или в лучшем случае на репе, против ламповой структуры звука когда и громкость не спасает. Сразу станет все на свои места. Я недавно "танк" на репу принес, так утонули все кроме барабанщика. Мой звук был везде, в каждом углу, где бы я не становился. Остальные пытались себя расслышать.
тоді забудь про такий звук як на відосі, що кинув бабарак) в мене раніше була палка з активами 81-85, так на ній такий звук можна було без проблем нарулити, зараз в мене гітара з сеймуром 11тим(пасив), так от з тим звучком вже якось тугіше рулити звук на поді) просто активи мають дуже чіткий і одразу компресований сигнал, відповідно засоби цифрової обробки краще справляються з опрацюванням такого сигналу) в мене були і HZ-шки, на мою думку то взагалі говно, в них звук якась невнятна каша, ще на клінах більш-менш, але на хай-гейні завжди звучали ніяк.
на кліні поганого звуку майже не буває (ну принаймні я не зустрічав). А як активні ведуть себе з хорошим ламповим агрегатом? та компресія на атаку наприклад не згубно впливає? Мав колись справу з активними дунканами?
це вже субєктивне питання, наприклад коли я з пасивів пересів на 81-85, то спочатку, з непривички, звук мені був ніякий, я був навіть розчарований активами, потім зробив 18в мод, теж не допомогло. Але це лише спочатку, потім привикаєш до компресії і для тебе такий звук стає нормальним, просто перерулюєш свій сетап під ті звучки і вже тоді бачиш їх плюси) Просто треба розуміти, що і в активів і в пасивів є свої плюси, звісно ще треба враховувати, що є хороші пасиви, а є не дуже. Я для себе зробив висновок, що для запису металу бажано юзати активні хамби, якщо не треба писати хай-гейну, то можна сміло брати якісь пасивні сеймура, так як вони мають більш насичений гармоніками і, відповідно, живіший звук) До сеймурів я поки не добрався, якраз наступними звучками планую взяти сет блекаутів, але пишуть, що поживіше звучать ніж emg, але знову ж таки, треба пробувати самому =)
і то правда, але перепробувати все це все-таки проблематично, тому хочеться полегшити ті проби відсіявши хоча б якусь частину, яка теоретично не підходить
Ага. Скажи то Алексі Лайхо, наприклад. Нормальні звучки, просто грати треба вміти. А то це прямо якась манія - шо активи гірше, ніж пасиви. ПРОтсо різні речі. та і все
ти не зовсім мене зрозумів, мені для запису металу активи подобаються більше, в мене на гітарі стоїть пасивний сеймур кастом 11й) і в нього шикарний насичений звук, але на проці який тут обговорюється, мені набагато важче нарулити бажаний звук під той звукач) от і все) і пасиви і активи мають свої плюси, вибирати треба слухаючи і пробуючи)
щоб перейти на 7 8 струн треба з 6 сначало разобратись) якщо ты зара на корті не можеш вирулити звук то з 8 струном буде халепа бо 8 струна - те саме що бас в гітарний підсилювач пхати, а це тЄжко
1. мені зараз потрібні гроші, а грати зара й так часу нема, тому поки ще актуально - продаю
2. все що мені потрібно це хороший перегруз, ну там максимум ще ділей. Цей процесор трохи не те, що мені зараз треба.
о да) пысля проца на лампу это не легко … той хто грає чьотко - начінаєд рдать і стачівать пальці а той хто грає так собі то ваще заканчіває жизнь суіцидом…
а якщо серйозно то навряд ти будеш довольний перейшовши на лампу після проца враховуючи все що ти тут описав…
підозріло аднака! вчора неміг настроїти бо шось не так було а сьодня срочно продаєш бо нема часу грати? а тиждень на переписування на форумі про проц … на це час був… ХМмммм