На чому ти моніториш при зведенні ? Що в цьому, що в попередньому треку завал по високих і наніц вбита динаміка лімітером. Може в твоїх моніторах дико задраний верх, і ти його в міксі прибираєш?
Я сумніваюся, що можна отак стисло розписати весь процес зведення і мастерінгу.
Ключові моменти, які мені в цьому записі бачаться:
Вирізати непотрібні частоти в окремих треках, щоб не перевантажувати мікс
Відрізати все, що нижче 30-35-40 Гц (наскільки релігія дозволяє) - це дасть запас для підняття рівня тих частот, які вухо чує.
По частотному балансу рівнятись на якусь фірмУ, звук якої подобається
Використати паралельну компресію
На мастері тверезо оцінювати, що гучності як при аналоговому мастерінгу все одно не получити
Користуватись багатополосним лімітером, так набагато більше можливостей і підняти гучність, і не розкатати запис в гавно.
НЕ користуватись Озонівським максимайзером
Все імхо…
я не рахую, що я його в щент зажав, а щодо високих - я порівнював із улюбленою фірмою… і неодноразово, і далеко не на одних колонках чи моніторах і не на одних навушниках і МЕНІ все було ок на всьому, ну не тільки мені, але й гурту
так не спорю, звук не ідеальний, можна краще, але робив я цей звук таким чином, яким, на мою думку, воно найкраще дійде до слухача, звісно обмежуючись моїми можливостями, і по-моєму мені вдалось уникнути дискомфорту при перемиканні з фірми на оцю пісню, який пов"язаний з різницею гучності при тому дати звуку ту ідею яку я хочу в неї вкласти, не дивлячись на фірмачів, бо все-таки Онатра це не Найтвіш, Онатра це не Стратоваріус… Онатра це Онатра і тиряти звук фірмачів треба вміру, але тільки при наявності власної ідеї звучання і впевненості в ній, і звісно є нюанси, на які так звертають увагу рідкісні поціновувачі (в основному інші звукорежисери) і на які в більшості випадків наплювати рядовому слухачу
Так просто не поясниш, то, можна сказати, мистецтво ціле. Тому треки крутих груп звучать голосніше при хорошій якості, бо там круті чуваки зводять і мастерять, а апаратура, то вже вторинне
Лірічєскі куски заєбцом, хоч бери, і в якийсь пафосний фільм голівудський вставляй сходу. Соляга теж дуже гарна і пафосна) Стосовно іншого - ну Найтвіш, не знаю, чи то добре, чи погано) Але заводна така тємка, краще, ніж 90 відсотків того, шо в нас робиться, взагалі, треба б на ваш концерт сходити
Как для меня (не музкритка, а банального слушателя)- слищком выделен вокал при мастеринге, а на пригрыше-клавиши. Получается, что не слушаешь музыку, которую вы подаёте, а набор партий, которые подаёт человек, это мастеривший. Кусочков (по мелочи) таких есть масса. А МАТЕРИАЛ ХОРОШ. НИЧО НЕ СКАЖЕШЬ!!!
а шо?
павер різний є. з херш вокалом (чілдрен оф бодом і тд) чи навпаки з чистим, проте жостким звучанням (весь юес павер метал з всякими деліверенс, 12гейтс, яг пантер, айсд ерс, а також німецький та шведский). з прогом (невермор, симфоні ікс і тд). а це в міру жосткий симфо павер.
народ, я не шарю… чому будь-яке обговорення викладеної пісні на форумі рок-львову зводиться до обговорення нюансів зведення цієї пісні? я виклав ПІСНЮ, а не музичний супровід спєцом придуманий для демонстрації зведення… звук для музики, а не музика для звуку.
Пісня кльова)) КАжу ж, деякі куски вперли дуже) А про звук таки дійсно, ліпше на спеціалізованих форумах триндіти. мабуть. Тут і так більшість ніц не зрозуміє
ну якшо ващєто глянути, то про звук писали в темі в основному люди які власне шось намагаються зводити (на домашніх студіях), і хочуть дізнатись, поділитись досвідом, такшо ненада
Класні пісні і ця і попередня. Головне не зажовуйте стиль, намагайтеся експериментувати і не бійтеся виходити за рамки які раніше вас обмежували шоби м