Двохламповий овердрайв у корпусі DOD
Ivanhoe
| 16
| Розділ: Творчість і мистецтво | 27 листопада 2011 14:56
Пропоную Вашій увазі двохламповий (!) овердрайв у компактному корпусі DOD. Лампова техніка зазвичай асоціюється із великими габаритами, потужними джерелами живлення. Оскільки у мене вивільнилось трохи часу, то я його витратив на роботу із руйнування даного міфу, результати якої представлені нижче.
Якби я працював на зарплаті пару десятків кілобаксів у якомусь задрипаному підрозділі "Mesa Engineering"
, я б, напевно, написав про дану педальку таке:
Наша фірма із гордістю представляє ексклюзивну розробку на основі нанолампових технологій - Full Blast (BurnOut… або ще якусь фігню, допишіть самі…) Overdrive Unit побудовану із використанням VVS (Variable Voltage Supply) architecture та HotRod Direct Heat tube tech. У конструкції було використано лампи, зняті із збитого над Тихим океаном радянського винищувача… Темброблок виготовлений із застосуванням Top Boost technology та деталей, омитих слиною конкурентів…
Ну або щось таке подібне (у офіційних релізах я ще й не таке марення читаю). Так, фантазія закінчилась…
А якщо нормально - то дана примочка дозволяє живити її стабілізованою напругою від 12 до 30 В за допомогою звичайного блока живлення, споживає усього 200мА за рахунок використання мініатюрних прямонакальних ламп.
У конструкції використано конденсатори Elna, Philips (прохідні та сіточні), Nichicon, Rubycon і вітчизняні К73-9 (не плутати із К73-17 !). Резистори у анодних та сіточних колах - вінтажні вугільні (їх зараз модно називати карбоновими). У коло живлення та на вході сигналу включені ВЧ дроселі для запобігання, або принаймні мінімізації ефекту "Українського Радіо". Лампи запаяні безпосередньо у схему і закриті мідними екранами. Віброізоляція забезпечується прокладками з високотемпературного силікону. Плюс бездоганний монтаж.
Конструкція дозволяє регулювати не тільки ступінь перегрузу ( верхній регулятор гейну), але й його динаміку та структуру (нижній регулятор гейну). Для більшої універсальності темброблок доповнено тумблером, якій відповідає за буст верхніх частот (інколи виникає така необхідність, коли гібсон хочеться тимчасово перетворити на телекастер). Байпас релейний, на герконовому реле з паладієвими контактами та схемою автоматики на КМ155ТМ2 у керамічному корпусі (допускає більш високу температуру експлуатації). Всі гнізда стандартні розташовані на задній панелі, що дозволяє без проблем вбудовувати педальку навіть у майже заповнений педалборд.
Тільки от львівські ручки для примочок у мене вже майже закінчились. Може у когось є пару пачок?
Як подумаю, що доведеться ставити китайські - стає недобре. Але це вже холіварна тема…
Відгуки, пропозиції та цінні рекомендації - обов'язок кожного!