Shooters (PC Games)

| 26 | Розділ: Офтоп | 11 серпня 2011 11:27


Раз відкрили тему про X-COM, я продовжу з популярними досі жанром - шутерами. Для тих хто не знає: суть гри полягає в тому, що бо рівнях чи картах бігає мужик з пістолетом-рушницею-пулємєтом-ракетою чи ще якоюсь єрундою і валить все (або майже все) що рухається. Doom 1, 2, 3; Quake 1, 2, 3, 4; Duke Nukem; Blood 1, 2; Heretic; Hexen; Shadow Warrior; Half Life і т.д.
Старі шутери хоч цікавіші були, бо відстутня лінійність гри, рівні були закручені і поки все облазиш в пошуках ключа, часу пройде купа. Тепер все лінійне, з крутою графікою, але до дідька спрощене.
Взагалі, сам ніколи дуже не тащився за такими іграми. Старий Duke Nukem був оригінальний, пародіював олдсульні бойовики і американську культуру, і чомусь нагадував фільм "Останній кіногерой" зі Шварценегером.
Doom ніколи не приваблював, одноманітне і нудне мочілово.
Shadow Warrior - на основі гонконгських бойовиків, складна гра, але відносно цікавий ігровий процес.
Quake - було класно ганяти по мережі. Особливо третій. Пам"ятаю, як з другом у школі на канікулах грали третю частину. Хоча, першийс теж колись активно проходив.
Blood 1 - була хорошо річ. Фантазія на рівні.
Half Life - не зачепив. Зніс з компа через 20 хв. гри.
Може, щось пропустив. Доповніть

Зараз, звичайно, шутери сприймаються не більше ніж засіб для вбивства часу. Зупистив, постріляв, вимкнув і забув. Цілеспрямовано в це грати і проходити немає ні часу ні бажання. Годинами бігати по коридорах з пушкою і валити у всі сторони здається примітивним і нудним. Але, є дорослі люди, які досі тим займаються, сидять на фан-форумах, будують рівні для старих ігор, обговорюють це і дуже серйозно ставляться до 3D Action. Не розумію я такого.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!