Цікавить запис, зведення, та мастеринг)
Порекомендуйте плз "шарящі" і не дуже дорогі кантори!)
По можливості залиште посилання на сторінки студій з їхніми записами) Дякую -:)
все залежить від того скільки ви готові віддати за весь запис зі зведеннм загалом, а там і відповідно порадять…
можна записатись на вищенаведених студіях теоретично навіть дуже не дорого і адекватно по якості… але там виникають питання зі зведенням, чесно не знаю як зарас зводять на ЕF але на сихові взагалі ніяк, вони можуть або когось порадити або шукатимете самі… от! якшо в вас взагалі нема грошей то єдиний варіант знайти когось типу снейка і писатись вдома в нього, це вийде значно дешевше і не факт шо менш якісно… + порада набити барабани оскільки я так здогадуюсь шо ви не є дуже досвідчені музиканти і з записом драмера завжди найбільше траблів у молодих команд. За семплованими драмами треба звертатись до людей які шарять не погано… тут можете звертатись в приват і я вас наведу на таких. от.
Ну от така фігня з барабанами не ясна мені. Я ще розумію аргументи стосовно звуку, але, тіпа "наш драмер лажає, тому ми набиваєм", то ні в кут ні в двері. ТОді вже і сесійних гітаристів треба запрошувати, і всіх решта, бо всі лажають однаково, переважно. А в чому тоді зміст лабання барабанщика в групі, якшо його на записах немає? Тупо якось.
Інше діло, якшо то сольник, або просто проект чийсь, або ще якось так.
вузько мислиш. головне результат, а то як ти записував і скіки тобі років було коли ти то записував, навіть якшо ти записував соло в прижку з парашутом це ГЛИБОКО всім похуй.
+100 для того шоб справды якысно записати барабани треба не аби який скыл драмера, на відміну від всього іншого. тому шоб отримати якісний запис на такому етапі то я би тільки набивав!!!
А шоб записати нормальний даблтрек на гітару, не треба скіл гітариста?) А шоб вокал нормальний записати, не треба вокаліста з класним голосом? Про басуху я взагалі мовчу.
В кінці-кінців, барабанщик, то половина саунду групи, і виходить, шо ти викидаєш той саунд
Ніхто не каже, шо звук поганий, я кажу, шо то вже не рог ніфіга виходить.. Фігня, короче. Якшо в групі є драмер, то він має приймати участ ьв записі, а то інакше можна і концерти під набиті лабати, чому нє?
ну чому? драмер прийшов і захтів запсати, а в живу толку нема писати бо такої якості не дасть… якщо драмер нічим не гірше грає то чому на запис не можна впахти набиту… при тому він награє партії а я вже повторюю до мінімальної його фішкі… що тут намухування? драмка набита так як він грає, фішки звуковитягу є, саунд натуральний… слухач не намаханий))
Та все дають, звести просто нормально, та і все. І я вже був писав, шо тобі заважає трігернути записану вже ударку, і накласти ті самі семпли, шо в набитій? От і маєш ту саму якість, але вживу записану. А овери дають відчуття реальності якраз
знаю я тут одну кантору яка пише на електро ударцы… так от резултат не то що гірший а просто жахливий…) вірю що таким методом можуть писати наприклад Дівайн Хересі но у львові … щось не віриться)
Хто казав про електроударку? Я тобі кажу записати живу, і трігернути потім вже записану. Запис на електроударці в плані звуку не може бути гіршим, ніж набита, але відчуття не ті зовсім в барабанщика
[SAT-Studio] (А.Таборов) - Недорого, але якісно. Дуже порядний звукач і редактор. Робота "поденна" а не "погодинна". 60-100 у.о. Ось одна з останніх робіт:
http://www.ex.ua/view/8701949