гиии, цікаво-цікаво, якшо брати утопічну студію з барабанами мєчьти, то Sonor SQ2 або якусь круту віртуалку, типу Rolland з модулем TD-20. ну але це таке - мрії, ех))).хотя колись в рівному в клубі "Гавана" мені поставили sonor SQ2, а я лох, тоді навіть не знав шо то таке, але зразу поняв шо ппц круте)))
ну,якшо чесно по сабжу, вспомні, Макс, одневсе) думю починати можна з барабанів такого рівня, ніяк не нижче - сонори 3005-3007 і вверх. якшо Pearl, то модельний ряд MCX хороший і якісний. якшо мапекси, то не нижче про-М (РМ) серій.
шо там ше є? DW абажаю, з хорошого в - collectors series в них дуже круті, мега якість. ямаха - Tour Custom дуже короші. ше серія Advantage класна. ну і їх багато ше є… на то, шо згадав і перерахував, приблизно подібний ціновий діапазон - 11-16 тисяч грн… от
Не погоджусь. Тут залежить що грати i яке звучання треба. Однослойнi мають довший сустейн, дзвiнкшi, чутливiшi, на них добре звучить щось легоньке, iдеальнi для гри щiтками. А дешевшi вони не тому що гiршi, а тому що простiшi у виготовленнi
не погоджусь і я) сустейн і чутливість - настроюваний параметр на будь-яких пластиках. вперше чую доречі, що однослойні ідеальні для щіток. хоча сам я не дуже компетентний в цьому питанні - щітками за барабанне життя грав мало
нє-нє-нє. тищо, дусити колектрорси, на приклад, двошаровими пластами - це кощунство. Кадла повинні співати! а всякі пінстрайпи - це установок, які катають турне (бо живучі) і для дешевих барабасів, щоб гамняні обертони прибрати
Авантаж ямашистий, 3000-ні сонори і Про-м - це не для студій установки. а з рештою списку дуже навіть згідний
а про щітки - навіть з ЕС-шок евансівських щітками звук витягти важко, тут однозначно одношарові
хм, я якраз пінстрайпи люблю, бо вони прибирають зайвий сустейн і гудіння (але люблю як звукорежисер, а не драмер )
ну, але мати декілька комплектів пластиків - то не проблема.
зайве гудіння і обертони на дорогих барабанах приберається настройкою
до речі, на ДВ-шках кадла в середині маркують - малюють ноту, на якій конкретно цей барабан звучить найкраще і формують таким чином "акорд". Це сильно помічне звукорежисерам) при наймні мені так київські дядькі з прибріхували
на студии должны быть барабаны группы, которая пишеться (если, конечно имеет место работа над звуком))),
или же, такие барабаны, с которыми удобно работать звукорежу(студийному),
по моделям тяжело что-то сказать, так как очень много зависит от исполнителя и одна и та же установка может и звучать) и незвучать(.
кок-то так)
Про групу, яка пишеться - в точку. Але не всі собі таке можуть дозволити. А от про то, що ті, з якими зручно звукачу - не думаю, шо то так критично, звукач має вміти з різними ударками працювати, для різного звуку
Ну це в ідеалі, але я шось сумніваюсь, що є багато студій на Україні, які мають 4 барабанних сети, а робочих і того більше має бути (і вони переважно коштують як сет)))
так шо тут більше справа не в майстерності звукача, а в фінансовій спроможності студіі)
… прежде чем мечтать о барабанной установке - лучше бы подумали - как ее записать … а теоретически - никак нельзя… Успокойтесь - студии в Европе-жопе пишут уже лет десять с датчиков и на концертах - тоже самое… Запись барабанов с микрофонов - АЦТОЙ и СОВОК… ПОтому что невозможно записывать каждый предмет без призвуков соседнего… Напрягите мозг и бегите покупоть HEART DINAMICS…
шановний, по-перше, я чув ваші записи і те, як звучить ваша електронна ударка. якщо це для вас хороший звук - то на вкус і цвєт, як то кажуть, але мені такий звук не подобається.
по-друге, я б не "мічтал" про ударну установку для студії, якби не знав чи не вмів її писати. і хто сказав, що звук буде записуватись тільки мікрофонами? В Європі пишуть живі ударні установки і мікрофонами і датчиками, а не тільки датчиками.
якщо для вас записати ударну установку тєарєтіческі нільзя, то значить ви свій мозок недостатньо напрягали.
"невозможно записывать каждый предмет без призвуков соседнего" - и не надо. хорошая установка, правильный подбор и настройка пластиков, то же с микрофонами и их расстановкой - и все, что может быть лучше грамотной записи живой ударки? другое дело что у нас редко кто стягивает добиться етой грамотности + стафф фирмачевый по финансам тоже стянуть напряг.
Тут теж не все так просто.
Якби наші музиканти грали ідеально рівно- все було б супер.
А в реальності виникає дуже багато проблем при рівнянні ударних партій через взаємопроникнення в сусідні мікрофони.
Из европейских концертных райдеров датчики уже год-два как попропадали. На то есть пару объективных причин… На студии можно использовать, но только проявив сообразительность, ну и понимание что такое "датчик".
ДЯДЮШКА БУ | 21.03.11 19:26:51 | #
"Запись барабанов с микрофонов - АЦТОЙ и СОВОК… ПОтому что невозможно відповісти
записывать каждый предмет без призвуков соседнего…"
Хотел бы я чтобы у нас записывали как настоящий тру соул,фанк и другой кучи настоящего крутого музла 60-70-ых.И шоб оно так звучало.В штататах такое музло в таких традициях и продолжают писать до сих пор http://www.youtube.com/watch?v=YVPcK2pjAR0
К сожалению у нас так не пишут, и неизвестно ли научаться.Может микрофонов нужных нет и их количества правильного,а может понимания))
Запись Бонема на Леви брейкс-гораздо круче чем всякое мясццо тригеровое.ОЛДСКУЛ-это душа и энергия Вселенной.
ДЯДЮШКА БУ | 21.03.11 19:26:51 | #
"Запись барабанов с микрофонов - АЦТОЙ и СОВОК… ПОтому что невозможно
записывать каждый предмет без призвуков соседнего…"
Нічого не буду писати, бо не барабанщик, а як небайдужий флудер - чо то тебе так зацікавило?)
До речі, цілком реально самими мікрофонами записати гарно, без трігерів, але трігери полюбе пригодяться, бо по них можна гейт поставити, наприклад, ну або підмішати шось до головного звуку. Також, можна, в принципі, бочку з томами повністю семплами заміняти, і не юзаючи трігери при записі, авже віртуальними трігерами. Просто помудохатись треба, шоб не пропустити якісь удари
взагалі це зло і так над барабанщиками іздіватса ніззя! колись бля на концертах в ляльці ударка підзвучувалась Двома! мікрофонами. ващє піздєц. хм, вот доречі сцилка на цікаву статтю про визвучку малого на запис за допомогою 3, 4 і навіть 7 мікрофонів).
Так чувак, то все залежить від музла, і від типу звуку, який хочеться отримати. На рок, звісно. того мало буде. Я от зараз планую писати на 11, а потім може і більше мікрофонів. ПРосто деколи таке не потрібно
ну хз, я звичайно до звукорежисури маю відношення як і до усами бен ладена, але імхо якшо для визвучення на концерт і можна поставити один оверхед на всю кухню, то для якісного запису цього явно мало.
Ок, може не дуже вдалий приклад. Але бачив, як визвучувалось дуже чьотко 3-4ма мікрофонами. В джазі. наприклад. можна, там овери дофіга всього знімають
А. ну логічно))) У всіх плани подібні є, я думаю) А взагалі. я тобі відповім - просто треба кілька різних усановок, шоб всіх задовільнити, і пластики міняти регулярно. Але то і коштує відповідно
да кстати, если на будущее, то и про гитары не забудь.
хорошо бы, если в студии есть Месовские Марк5, Рактифаер, еще Пиви5150, енгловскую башку E670 можно, Пару маршалов в числе которых ЖСМ800 обязаловкой и т.д. Пару педалек-грелочек, пару кабинетов, лично мне нравятся с Гринбеками или Винтаж30 селейшн.
ну, реально, буде щось одне (максимум два) з того гітарного щастя і одна ударка (з декількома робочими), бо по-інакшому плани на далеке майбутнє перетворяться на нездійсненні мрії
В музлі все будується на довірі, і тільки. А в договори прийдеться вносити тоді кожний шнур, зроблений кимось, також стане питання про офіційне ойформлення того всього, і всім прийдеться яякісь ПП робити, чи шось таке. Гємор, короче
Не обовязково на тому бізнес робити і бабки колотити. Без того навіть мало б простіше все бути, не треба ніяких ПП і офіційного оформлення. І конфліктів менше б всяких мало бути, які в основному є наслідком поділу заробітку наприклад. От якшо взяти основну масу музикантів, то думаю більшість заробляє собі на інструменти не музикою, а музика це вже для задоволення, для душі. От і добре б було зробити хоча б, так сказать, "спілку музикантів Львова" для обєднання зусиль/досвіду/можливостей і створення якоїсь спільної колекції інструментів апарату.
Тобто ти пропонуєш кожному повкладати по штуці баксів, і їх не відбивати? Лабання, то одне, там є віддача від публіки, і все таке. А студія - інше. Це робота, хоч і приємна
Писав недавно DW SATIN OIL , доречі трьома мікрофонами…лайток-джазок..
повністю задоволений… Впринципі, дуже багато залежить від самого ударника і настройки ударки ну ще + фази…