погугли и бесплатно себе занимайся, сколько влезет
а если хочешь чужим людям деньги платить, чтобы они тебя тренировали, зайди в музучилище на пл. Шашкевича и спроси кого-то, где найти преподавателя эстрадного вокала. если подсунут классического, тоже не беда, но я бы не советовал. а то вдруг станешь петь, как Иво Бобул
імхо вчитель має направити на путь: показати в якому діапазоні можна співати твоїм голосом, який стиль варто розвивати а який краще не треба шо б не нашкодити
как бы и да, но основное направление развитие себя, любимого, надо выбирать самому.
если соседи несложные, можно петь дома вместе с альбомами любимой группы. очень помогает. и по ходу дела обратиться к учителу. тогда и сам себе меньше навредишь, и учитель тебе мозги не запарит своим видением. ;)))
чувак ти просто будеш бабкі платити зайві. вчись сам, основні штукі є в неті відеоуроки, ну справді. бля а класичний вокал тобі ващє хз чи нужен впринципі хз шо ти там співати хочеш.
если не очень поддаваться, эстрадники научать правильному дыханию, подаче и звукоизвлечению. остальное -- самостоятельно, иначе есть риск стать стандартным колном клонов и потом попасть на фабрикузирок, консерваторию -- и продаваться в банке, ккак паштет.
а вот классики, как по мне, научат быть Иво Бобулом, Иваном Поповичем, Лилией Сандулесой и Павлом Дворским. И ещё такому мерзкому вибрато -- фи. %)
чесно скажу шо ті поставлені голоси уже на стільки нірвірують шо слухати не можу вже. зараз набагато цікавіше мені слухати нестандартні цікаві голоси аніж іво бобулів і жилізних дравасєків. я люблю коли люде не соромляться лажати не тільки на концертах а і у записах і дєлають це со вкусом
А я устал слухати крівий вокал груп львівських які лажають на концертах і деколи на записах не спєциально, а тому шо по іншому невміють. Незнаю в чому вкус лажі але думаю легше лажати де тобі це схочеться з поставленим голосом ніж лажати всюди без власного бажання з непоставленим.
П.С. Іво Бобул до класичного вокалу має тваке ж відношення як Елтон Джон до сатанінского блек мєтала.
Ну йорк сам визнає шо він музикант з неідеальною технікою. Це раз. Останнім часом йорк співає набагато чистіше це 2. На альбомах лажі в йорка нема всьо дуже чьтоко чисто і тонально це 3. А на концах то є до чого навіть у вєлікіх придратися.
та шо ти доєбався і доказуєш мені якусь хуйню смішну)) я не буду спорити даже )) єсі є у чіолвєка вкус і він дєлає музику то йому ващє на техніку пофіг) от де йорк пізданув шо він не з ідеальною технікою? я думаю йому ващє на такі речі ржате хочєця
Найду інтерв*ю то кину. Просто ти сидиш і розказуєш людині яка питає де можна найти вчителя шо вчитель ненада і вчись сам і т.д. сам ти мабуть співати невмієш? Чи я не правий??? І потім починаєш терти про класні лажі і т.д. твоя порада-хуйовий савєт який дають людині яку не люблять чи ше шось таке. Шо зе бля за мода на рлуа нічьо не вчись вот зараз всі співають самі і всьо ок. Немаєш нормального чогось сказати-пройди мімо.
Я сказав шо вчитися треба! І поставити голос треба! Бо то сам початок. Зараз непочставиш голос благодаря совєтчікам які розказують про відєошколи вокалу і всьо хана раху. Бо то не рукі які можна за допомогою вправ перевчити як наприклад на гітарі(а це займає також в 10 разів більше ніж займало б на початку) і не фразування яке можна поправити при бажанні. То звязки і голос-це фізіологія.
Ну зараз взагалі цінується прімітівізм. Хтось співає і витрачає на йце роки занять а хтось виходить голим на сцену і махає хуйом і спфіває про то шо він в ахуїтельному кастюмі і має тіж гроші якшо не більші. Отут уже треба задуматись хто з цих людей музикант а хто прімітівна істота.
Карочє тіп іди в музучилище шо по вулиці Чайковського 13. Можна на шашкевича як писав Акімич але там в основному естрадні вокалістти. І попитай в вахтьора викладачів вокалу вона всьо тобі скаже бо вони в курсє дєла. Тобі там нормально поставлять дихання і поняття про подачу звуку. З платою за уроки вкладешся запросто. Іво бобулом не станеш)
хачу сказать несколько вещей крабику:
вот ты говоришь всякую хуйню, равноззначную тому: необязательно упражняцца у препода, чтоб научицца играть всякие вещи, как Иван Смирнов или Пако Де Люсия…
это пиздец, блять, как можна говорить такую хуйню.
человек, для того, чтоб красиво лажать, должен уметь красиво и чисто петь, чтоб потом знать, где красиво слажать.
вася из 3-го подъезда не сможет красиво слабать фламенко по-своему, тока потому, что он не знает, как сыграть фламенко правильно хрестоматийно.
Как думаешь, клавишник Дрим Театр сам учился или с преподами?!
я хуею, первій раз в жизни слышу, чтоб человек отвергал хотя б частично роль преподавания в становлении музыканта!!!
тема вопшето про вокал а не про фламенко і дрімсіатер на гітарі. розумієш, фішка в тому шо єслі чіловєк чюствує од пріроди - він може даже просто прочитати пару слів і буде хіт. а єслі не чюствує - то хай іде до викладачя і співає шо научять. канєха шо різні стилі потребують різних підходів. я вважаю, що музика яка перенасичена технікою втрачає душу, вона цікава суто технічно. чьо всіда всьо сходиться до класики класична школа сракамотика. ненада бути таким агресивним - я висловлюю свою думку
хуй с ним, с фламенко…это примеры были.
учицца надо, и поебать, чувствуешь ты или нет…сядь и сыграй АСДС, или спой так как он…вроде и чувствуешь, как надо спеть, но хуй так споёшь, ибо нада пахать. и вокал такой тоже нада ставить, а не от природы ждать его.
Думаешь, Брайан Джонсон от нехуй делать так начал петь, или всё таки упражнялся и ходил к кому-нить спрашивать совета и учицца петь.
чувство музыки и техника - это разные вещи, но блять, одно дело пилить тупорный блюз на 5 нот, а другое дело ебашить как Стиви Рэй Воен…
я не агресивный, я тоже высказываю свою точку зрения, просто она у Тебя слишком уж в крайность ушла.
мені взагалі здається, що варто би було коректніше висловлювати свої думки і погляди, бо ними можна образити інших.
Окрім того мені здається, що цей сайт створювався "всупереч", а не "задля" розвитку свідомості "донецького пацанчика", який окрім "плєвать сємєчкі і развадіть лахов" більше ні на що не здатний
Тим більше, що зараз Львів є чи не найпоказовішим містом, де синьо-білі бандити не змогли прибрати владу до своїх рук. Давайте покажемо приклад справжньої української молоді (я вже не говорю еліти). Хоча музиканти завжди вважались елітою в державі