Шевченко написав велику українську книгу "Кобзар", за що був відправлений у Сибір, де в палаючих землях посадив вербовий гай. - цей образ мені дуже сподобався.
а взагалі, чого можна очікувати, коли теми для творів придумують десь такі ж відсталі. осьосьо це от щьо таке: "Ніщо не звеселяє душу людини, як споріднена праця". щьо за споріднена праця? з ким? з чим? чому вона звеселяє? а якщо не звеселяє, якщо абітурієнт не мав ще в житті таких переживаннь? як він повинен про це писати, ну чьо за піздєц? і оці от "До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле", "Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш" - омайгад 20 століття фокс. кращє б про щьось цікаве писати задали.
ну там туже якесь слабеньке розшифрування того поняття, якась хмура суспільна користь і прочіє моральні задоволення від роботи, ну от якось воно так далеко від школьніків, шо я даже не знаю, промивають діткам мізки застарілою філософією. бує.
Собака йшла по берегу, побачила кусок м'яса в річці, поплила. Поки плила, побачила ще більший шматок, поплила за ним, а там була течія і собака ледве не утонула. Тоді вона пойняла, що треба цінувати цінності.
А чого журитись? Якщо освічених людей буде менше, то платити їм будуть більше. Водночас буде вдосталь дешевої робочої сили для т.з. "чорної роботи".
Тому, шановне панство, більше читаємо літературу, причому не лише фахову, вчимось плавильно мислити і чітко висловлюватись, планувати свій робочий час та відпочинок, слухаємо якісну музику, дивимось хороші фільми, спілкуємось із цікавими особистостями, проектуємо майбутнє.
тю, як можна тішитися з того, шо хтось дурніший від тебе? натовп дурнів легко переможе купку розумників. платити більше щось ніхто не поспішає. і поняття "більше" дуже аморфне. чим більше розумніших, тим краще. а чорну роботу хай виконують роботи.
У Станіслава Лема є оповідання про людину, яка хотіла ощасливити цілу планету. Коли захочеш врятувати цілий світ, перечитай його.
А освіченість у нас не вважається приорітетом. Ні батьки, ні вчителі, ні посадовці не вважають це цінністю. А якщо немає попиту, то …
в чого ми маємо орієнтуватися на наших посадовців, а тим більше підлаштовуватися під них? мої батьки і вчителі так не вважають.
освіченість усіх - це не порятунок світу в прямому сенсі, але великий крок до цього, це так. чи ти заперечуватимеш силу знань?
Леді, це не розборки, це інтелектуальне спілкування, яке за приємністю можна порівняти хіба що із сексом Мені пощастило із співрозмовником, а це буває рідко.
Нечего проверять: слово "power" многогранное:
1. власть
2. мощность
3. сила
4. питание
5. энергия
6. мощь
7. степень
8. способность
9. электропитание
10. право
11. могущество
12. держава
13. влияние
14. возможность
15. полномочие
16. производительность
17. правомочие
18. компетенция
19. государственная власть
20. интенсивность
21. божество
22. сверхъестественные силы
23. бог
24. сила увеличения
25. множество
саме у формі "знання - сила" - англійська/латинська (англійський автор її міг латинською сказати). подібна приказка була ще гебрейська, але поняття сили у ній все одно більше схоже з усіма конотаціями швидше англійської мови, ніж східнослов'янських. що історія, втім, і доводить.
а чо ви вважаєте тих дітей дурними? ну не вміють вони писати сочінєнія, так це хіба їх вина? ти більше, що цей, без сумніву, корисний навик їм ніфіга ніколи не знадобиться. хай вони вчаться чогось кориснішого, бо з такими стереотимними критеріями розуму і освіченості ви ще їх танцювати заставите і риторику ізящьну вивчати. долой 19 століття!
там неграмотність і обмеженість в елементарних знаннях не те, що прямують до нуля, а давно нуль минули і тепер прямують до від'ємної нескінченності.
ерудованість - це коли елементарні + базові знання перевищено, і + випадкова інформація, яка може не мати жодної практичної цінності. так що дарма ти тойво.
"Все що ми робимо - це щасливий кінець до нашого майбутнього."
Все-таки хтось із абітурієнтів усвідомив чим завершиться його існування, якщо продовжувати у тому ж напрямі І це добре.
6. Людський мозг пройшов великий ряд ароморфоз прикладом є: дерев'яні палочки, які під час удару друг о дружку призводять до вогню, а зараз і створювання нових досконалених технологій таких як стиральна машинка і мікроволновка.
Просто шедеври =) Навіть важко відокремити найкраще :)
Як-от: "Собака йшла по берегу, побачила кусок м'яса в річці, поплила. Поки плила, побачила ще більший шматок, поплила за ним, а там була течія і собака ледве не утонула. Тоді вона пойняла, що треба цінувати цінності"
Просто філософія йопт=)
Просто собака не правильно зробила:) Треба було з*їсти спочатку той менший кусок, щоб мати силу плисти за більшим:)
Щось таки в тому є, коли люди хочуть мати все і одразу:)
Тут теж скажу так: Все залежить від вчителів, якщо вчитель вимагає знати мову, то діти знають, а як не вимагає, то всі думають: А нащо мені це?
А потрібно пояснити, для чого треба знати мову, щоб не було таких насмішок з укр. народу, то як глянути по сайтах, деякі люди роблять настільки дурні помилки, аж злість бере
Я знаю людей, які не озираються на зад, а дивляться тільки у перед.
порвало нах
Іван тільки воспользовался Катериною, коли вона зв'залася з москальом.
ну просто шик
Всё равно ніхто нічого не пойняв!
сєло атдихает
Іван Ленін.
феноменально пля
Мавка була лісового роду…На мою думку, я підтримую думку…Я познайомився з одним хлопчиком. Спочатку ми просто товаришували, потім наша дружба перелилась у щось більше…Змалку я хотів велосипед, а тепер жінку… Чіпка убиває матір з точки зору чекіста…Осип Мандель Шпак…Ярослав Мудрий з отрядом козаків звільнив Київ від німців.
ноу коментс
ця стаття продовжила мені життя мінімум на 20 років))))))))))))
не…ещё немного повыёбуюсь а ты пока ещё пару десятков фраз выпиши шоб все знали о продолжение твоей жизни ещё как минимум на 20 лет ато никто спать несможет незнаю шо ж тебя именно так сильно повеселило
то вже чуток перебор, да, але хз які там умови, може дитина ніфіга не вчилась взагалі або неповноцінна, в кожному разі, для людини ( андрі хаус ) яка робить 2 помилки в 1 слові тут немає причин сміятись.
От тут правду кажеш. Зараз більшість людей мають золоті медалі або є відмінниками за рахунок батьків-вчителів або чогось іншого, а якщо таку дитину спитати щось, то таке відчуття, що вона не вчилась взагалі. Також є проблема і у вчителях, є такі, що нічого не пояснюють, зато вимагають так, що не знаєш чого від них чекати і тоді починається корубція:)
я собі нагадала старий анекдот
зустрічаються дві приятельки.
- чула, ти недавно випустила книжку гуморесок. звідки стільки натхнення?
- та ось, працюю вчителькою української мови. в шкільних творах моїх учніх такого начитаєшся…
В мене така вчителька строга була, вона завжди нас за ті "приколи" сварила:)
То є проблема, зараз навіть вчителі деякі в диктантах роблять по 30 помилок:)
Тут ще вбиває то, що мало з того, що дурню виписують, ще й пишуть неграмотно! От правду кажуть, що в Україні грамотність на рівні першокласника. Я б не назвала то сміхом, то проблема.
Тут щодо тем, я б не сказала, що теми такі вже і "розумні". Можна сказати життєві, от щодо майбутнього, мається на увазі то, що потрібно дивитись в минуле, щоб не наробити минулих помилок, про споріднену працю, то означає про дружню працю, де один одному допомагають, про цінування моментів, то означає, що деколи мріючи про одне, ми забуваємо про то, що в нас є.
А про Ярослава Мудрого і козаків то дійсно сміх получається:)
Там байки були прикольні, трохи вже забула, давно вже школу закінчила, пам*ятаю лиш, що Сковороду я все ж таки читала, хоч і читати в той час не любила:)
як на мене, то тема із спорідненою працею - просто подарунок абітурієнту
я писав тему шлях до майбутнього - теж цілком адекватна тема, де і структуру твору, і думки, і загальний розвиток можна нормально виразити