А то у мене є такий викладач,що про своє життя розказує,про студентські роки,як люди після Китаю в дурку попадали.
Ну і і випускники пишіть теж=)
P.s.Ой зараз тему Сокира зтре
ну, наприклад на матані ми слухали про то, який був лулзовий совіццкий саюз і яка лулзова наша держава
а на схемотехніці препод триндів про шо завгодно крім власне предмету - починаючи від того чого перегорають лампочки і закінчуючи конструктивними недоліками двигунів німецьких танків в часи другої світової, з перервами на філософію, політику, питання "а жизні" і прочі ніштяки
у нас фізручка в універі, 50річна (але приваблива) вона нам ще з
першого курсу чи не на кожній парі впарювала,як треба розминати вагіну)) мовляв,це дуже важливо, що чоловік тебе розлюбить,якшо буде слабка вагіна,блять))).. і вона сама кожен день робить вправи)))) піздец))
у мене найкращі спогади про викладача грецької, тараса лучука. він таке і стільки розповідав, що ми за ним записували і досі теплі спогади про пари. предмету я не знала зовсім, щоправда. тіки читати навчилася.
п.с. людина, якій ти посилаєш зашифровані послання, взагалі реагує на твої статті, чи ти марно стараєшся?
про Біла Гейтса і про своїх далматинців,про то як йому одного разу далматинець насрав в капець.
хто вчиться в політеху і мав справу з кафедрою пз той знає такого викладача Рицар В.В
хм. був у мене викладач.. розказував про синхронний переклад і те, як іноді складно буває в житті, якщо не працювати над собою і читати журнал "отдОхні", про суші, про лідерство, випитував нас спочатку по 10 рецептів приготування суші, а потім одразу переходив до судової системи США, про те, як влаштовуватися на роботу, про те, що нахуя вам разпездяям переклад і з вашим рівнем ви собі не будете ним заробляти і т.д., про те, що сказати 300 звязних слів за хвилину реально, про те, що не можна казати "иии.." між словами бо це хуйово, про те, що фіг мені поставить 5 за держекзамен.
от через нього я і забив на навчання і став похуїстичніше до всього відноситися
хулі. я його ненавиджу але завдяки такій дрессурі можу тягнути синхрон. типо ми опрацьовували по 2-3 слова лише за пару… із 20-30 українськими синонімами і 10-15 англійськими відповідниками до кожного із них…
але завдяки тому виклалачеві я перекладачем не став. ггг
ще він мене пресував і занижував відкрито бал (89 із 90, 84 із 85) за те, що я знав та юзав матеріал одним із кращих та запізнювався на пари по півгодини. (… тому що через нього - він наставив завелику кількість четвірок, тим самим закривши доступ у державну магістратуру - я почав підзабивати на науку та працювати ночами ще активніше, в т.ч. і переклалами іноді).
угу. бо я став програмістом та прикладним лінгвістом, оскільки зрозумів, що перекладом заробляти не дуже вдячна справа)))
із нашої групи ще сильних людей було аж троє. інакші - то так, ледве витягували те все. або зубрили без жодної креативності. свою одногрупницю навіть раз ставив на синхрон замість себе, оскільки захворів перед днем сеансу
Самий класний прєпод шо в мене був… то з матану… в політесі. Мусій прізвище)
Чувак кожної лекції стабільно запізнювався мінімум на 20хв… деколи навіть на пів пару… Приходив і пів години, а може і більше він розказував чому запізнився. Причому кожна історія завжди була пов"язана з трамваєм… Завжди або світло виключили і давай матюкати уродів шо світло виключили, або якийсь кретин (с) машину поставить шо трамвай проїати не може)))) Блін це були часи))))
В результаті кожна лекція була 15хв… Кожної лекції він казав "наступного разу дві лекції прочитаю"… і т.д… А на іспиті - жопа у всіх…
Молодші курси потім розказували як він про НЛО шось розказував, ше шось… Вєсєльє коротше)
у нас був викладач економіки. на лекціях читав мляво і тихо. кожної пари він читав якісь економічні статті із газет. а відповідати на парах лишалося часу всього 15 хв. на відробках - грузив хиткими питаннями і "а чого ви на парах не відповідали?..". до екзамену давалося 800 відкритих питань для тестів. тести на компутерах мали протирічні та взаємозаперечні в 8 варіантів, що довели всю групу до істеричного реготу. це перший раз, коли прийшлося звернутися до хабаря.
пане євген тарасович, якщо ви читаєте це - ви сучий виблядок
в нас був виклдач з соціології культури, якій кожної пари по 40 хв обсирав нас, розказува шо молодь тепер гнила і лінива, і як він в молодості зависав в бібліотеці, коли всі бухали, тмоу він зараз розумний і крутий , а більшість його одногрупніків дебіли. "а ви знаєте який мій улюблений розділ був в біліотеці? - НОВІ ПОСТУПЛЕННЯ!" вчився цілими днями, якшо починав розказувати по-темі то уходив в ліричні, дотичні до теми ідеї, хочя в принципі він реально знав тонни інформації. Боря Поляруш - ви канєчно геній, але ідіть в сраку. а ше мені казали шо він пєдік, але я шота не вірю.
а в школі нам фізик напастой розказував про то як він служив, і був в спортроті, і як він всю жизнь з всякими хуліганами бився, і про змагання всякі з карате, і як він штангістом був, і як він в спортроті служив, і як хуліганів бив, і як в спортроті був, і як травмувався, і шо ми вапчє в жизні не шарим і називав нас "морозенки". але мужик він був просто афігенний якшо тре підтримати, шось порадити, підказати. а ше він матюкався коли його дуже розізлити)))
капєц, я так дивлюся, мені неймовірно пощастило з викладачами - ніхто нас не обзивав, не матюкав і не принижував. навпаки, більшість були такими, як ортодокс описав. деякі навіть на "ви" зверталися. замдекана в універі, правда, жутко нєрвний і неприємний тіп з відповідним прізвищем - бик, але свій предмет він читав спокійно і дуже фахово, нєрвнічяв тіки з адміністративними питаннями. ну і ше в школі була заноза з математики, храмова майя івановна, яка нас обзивала придурками, коли шось неясно було з підручника. вона мені скалічила любов до математики, але вчасно звалила в ізраїль, і я своє надолужила.
ем. ну перший - він був ахуєнний викладач і ахуєнний сука. він принижував і ображав. при чому конструктивно. ну і я йому вдячний за таку дрессуру. багато у чому допомогла. навіть у професійній діяльності, як не дивно. та кілька сивих волосин та зіпсовані нерви не повернути. а другого я поливаю брудом. якщо він потрапить у аварію, сумувати за нього не схочеться. перший пережив аварію, реанімацію і трохи змінився - падлюкою залишився, але додалися цікаві та розумні філософські штуки у його розмовах.
ой, їх було два? я шось не зауважила ))
я не знаю, як можна конструктивно ображати студентів, тому не розумію тебе.
але так, як в нас студенти вчаться, їм тре настіки люту систему тиску і навантаження створювати, шоб вони не мали часу подрочити, не то шо по кав'ярнях шлятися. і всякі ці панібрацтва нікому не потрібні. в мене було кілька автоматів з профільних предметів через те, що я з викладачем грала в одній команді на ЩДК. тепер потом вмиваюся то все толком роздуплячи сама. карочє, нема системи, одні окремі особистості, і то зле.
я маю той весь файл прочитати зараз чи що?
ні, не обжовували, бо в цьому немає потреби. не тільки тому, що в мене така досконала вимова, а тому що ідеалу вимови не існує. якщо цей викладач так робив, то тільки в мінус йому.
хм, а до нас всі викладачі на "ви" звертаються. і за весь час навчання я не чула жодної особистої образи в сторону студентів.
взагалі в нас все досить демократично - приходь коли хочеш, йди коли хочеш, на парі роби що хочеш, лиш би іншим не заважати. потім просто будеш мати наслідки у вигляді низьких балів, відробок чи просто ігнорування з боку викладача, але про це переважно попереджають і без всяких образ.
на юрфакє люди серйозні. від теми далеко не відходять. про особисте не розказують. якшо шось лєве говорять то тільки з метою вз*їбати нам мозги і доказати шо ми ніфіга не знаєм.
але була в мене історія релігії. викладач дуже скиглив про свою нещасну любов і казав шо до шлюбу не можна займатись сєказом
була тупа молода викладачка (об'єктивно оцінюючи її рівень знань та викладання), що 5 раз повертала мої реферати та індз через те, що фарба у принтері поплила. не зважаючи на досить адекватний контент. ділова англійська мова. хоча я зараз на роботі більше ділової англійської мови на практиці вивчу, аніж за той курс. яскравий приклад, коли на роботу влаштовуються певне що за хабарем.
була дуже розумна молода викладачка, випускниця фулбрайту, що грузила із своїх предметів. їх я навіть трохи вчив. але наприкінці семестрів не хотіла ставити вперто 4, оскільки саме мене примушувала здавати на 5.
деякі викладачі останнього року були поставлені перед фактом "я працюю на фулл-таймі, у нас залік, ваш предмет мені у ближній перспективі зовсім не потрібний, а якщо і буде - сам детальніше досліджу що мені потрібно, на ваші пари ходити просто не маю часу. матеріал здаватиму десь раз у два тижні. мені лише потрібна трійка для заразування заліку. документи про працевлаштування зробити мені впадло і марудно, так що давайте суто на слові тримати це все.". хтось розумів одразу, за що честь їм та хвала. до когось доходило туговато, але наприкінці таки вдавалося видерти зарахування. приблизно так і було із сучасною зарубіжною літературою - нагле списування на екзамені (так. майже вперше так нагло і на екзамені) - і четвірка в результаті. честь і хвала тій викладачці - один із заліків у неї отримав лише за те, що взяв участь у конференції - у тому предметі я реально більше орієнтувався, ніж вона ("Використання інформаційних технологій у перекладі"), про що навіть часто конструктивно говорили.
ну і домучив я отак на червоний диплом. правду кажучи, диплом зараз абсолютно не важливий. хіба лише для різних аспірантур і т.д. які нікому не потрібні. ну хіба що для наукової пенсії )))
нам недавно один викладач висказав свої підозри щодо того, що наша кафедра підписала таємну угоду з алькаїдою і готує смертників, які без проблем можуть підірвати будь-яке хім. виробництво)
Дуже цікава вчителька мене в школі "вчила" англ.мову..вона постійно з нами розмовляла про всяку містику типу переселення душ, єтті, бермудський трикутник, НЛО, лох-несське чудовисько, потойбічний світ, третій вимір і т.д. Завжди доказувала шо вона пам'ятає своє життя повністю від самого народження..шо пам'ятає, сам процес, як вона народилась, як вона плакала тому, шо її завертали в пеленку, а їй то не подобалось ну і т.д. ше вона казала шо її дуже любили собаки завжди і вона не розуміла чому так, доки їй не приснився сон, де вона є собаководом в середньовіччі і їй хтось там сказав в сні шо це її минуле життя..після того вона повірила в реінкарнацію )) а паралельному класу вона чомусь казала шо вона була знахаркою в минулому житті.. ше вона казала шо люди починають собі вводити в їжу різні гени биків, шоб бути сильними, ген гепарда шоб бути швидким і т.д. казала шо всьо прослуховується і ми того не знаємо..навіть дитячі іграшки,бо був випадок де малий якийсь бавився машинкою і вставив якийсь шнур від неї в резетку і через машинку почало транслюватись радіо чи шось таке)) і ше вона свято вірить, шо китайці скоро захоплять весь світ )
біохімік про то як правильно пити чистий медичний спирт: "взяти кружку з спиртом -> випити вміст кружки -> видихнути -> запити холодною водою. якшо не видихнути, а вдихнути, то пізда легеням".
в нас мало хто говорить не по темі, часу надто мало, а програма насичена.
таке буває тільки на вступних заняттях, коли викладач знайомиться зі студентами.
а так, то можуть пожартувати, або розказати якусь коротеньку історію з власного досвіду. найчастіше розказують, як працюють із замовниками, ситуації бувають дуже веселі, але все це стосується теми.
Всі мої минулі викладачі любили розказувати про то, як вони вчилися в професора Мушака і як він викидав заліковки в вікно. Професор Мушак викладав мільйон років назад в нас в університеті. І коли хтось шось не знав він казав "Не хочеш вчитись то йди побігай" і студент як правило біг з 4го поверху за заліковкою.
Ше був Шуневчи - то окремий кадр, ВІН_ ПСИХ. Він любив копійувати голоси і розказувати як він в Канаді займався дистанційним начанням і зайшов раз в аудиторію а там великий екран і всі махають.
Професор німецької філології розказував про древніх німців і клички.
З юридичного - то викладач раз розказував як його зловила міліція , а він мав при собі ксіву прокуратура льв. області і мусара сказали на то "Ми пішли патрулювати".
Ще одна викладачка розказувала про дійте індіго, то займало всю пару , що от народжуються діти індіго… бла …бла..бла
Інша з соціології розказувала шо вона по совмістітєльству крута бізнеследі.
Моя любима викладачка з англійської мови розказувала про свою веселу юність в Великобританії і верхову їзду.
Але я не розумію для чого просити публічно німий режим, а під іншим ніком далі сидіти в чаті і постити дурнуверхі теми.
ну, кщо зас почну згадувати,всьо шо говорили викладачі…уууу…за 5 років-то … :)
найулюбленіші фрази то є фрази мого керівника диплому :) Дл прикладу "Наше життя являється апроксимаційною функцією, яку ми апроксимуємо впродовж нього. Але ми і так ніколи не взнаємо, що ж це була за функція"…
Ну а фрази на першому Халявки, Щербини, Тарасюка… вони є всі аккуратно занотовані :)