але ролік дуже зачьотний. до чого б він там не готувався)
насправді, дуже сподобався)
тим хто робив зачьот)
п.с. поки дивився цей ролик мені згадався цей, дуже подібний за подачею
http://www.youtube.com/watch?v=VTnyh1sS2jk
ну от яким чином він зачьотний, якщо це нарізка з українських рекламних архетипів, який не відповідає на питання, що саме він рекламує і не є зрозумілим цільовій аудиторії? тут мала бути динаміка, мячі футбольні, бари, веселуха, бухло і дешеві шлюхи ну те, що очікує фанат футболу від поїзки на чемпіонат європи, а не ця унилость
хз, як на мене, то паражняк, тобто сам по собі ролик красивий і все таке, але … як же заколупали оці ярлики тупі - треба ролик про україну, ну то значить нада їбанути у відеоряд козака з оселедцьом (на\без коня, з\без смолоскипа). купу хіпстерів в нац одяці, які пригають навокло ватри - і заїбісь ролик вийде, фантазії не наблюдається і креативності нажаль ні грама
першу хвилину прікольно, останні 30 секунд - якась недопрацьована беліберда. меседж кліпу незрозумілий. чи то ми такі дикі на конях і хороводи в свитках водимо, вогонь в лісі палимо, чи то в нас є якісь старі будинки, чи в нас в операх грають музику - шо з тим всім має робити глядач?
ну, якраз, думаю, автори хотіли сказати глядачу, що у нас є все: це якраз видно тоді, коли карета на вулицях Львова одразу змінюється кадром зі скейтером на Майдані. Кліп показує розмаїття України і автори кажуть, що цим країна і хороша.
Нормальна робота.
це скорше для туристів блядь а не для футбольних вболівальників
.
по перше дуже мрачні кольори роліка, на початк святонаближається кока кола
і акстріси не гарні.
ватра?
ну кароче хуйово замутили як всігда в нас
«Все работы по производству клипа и логотипа стоили от 3,5 до 4 млн гривен. А правительство выделило на это 8 млн грн.», – рассказал Колесников.
Смотрите видео Украину будут рекламировать блондинка, Родина-мать и олень.
Украинский режиссер Лесь Санин считает, что для съемок промо-ролика четыре миллиона – скромный бюджет. «У меня были подобные проекты в других странах, так там бюджет был в 3–4 раза больше. Хотя не так важно, сколько потрачено денег, как то, какой эффект достигнут», – рассказал он.
боже, яка грусть-пічаль. ще й за 8млн гривень, ну піздєц. леся саніна повісити б на стовпі десь.
http://www.youtube.com/watch?v=JFlRk-7z9R8&feature=related
ось ролік швейцарії-австрії. він коштує 30 баксів в хороший торговий день. він про футбол, а у нас дорогуща реклама пива і руслани, в якій взагалі не зрозуміло європейцю, що це таке, до чого це нагромадження символів і чому це мають показувати по тб. дуже сподіваюсь, що це качка, бо таке відео можу нарізати і я.
страно..почему когда французы снимали ролик про францию они не тулили туда тамплиеров,кретсоносцев и гугенотов
также как и скандинавы на свои рекламные ролики не тулят бородатых мудней в штанах которые жрут мясо запивая элем и пиздят франков..
а у нас шароварно-саловая тема это просто таки визитная карточка…мы так всю жизнь и останемся сало\борщ\шаровары\гола срака…