за бугром рекламу робили не для нас, а для себе. а нам перепадали крихти зі столу. а тепер нас аутсорсять вовсю - і за це треба бути глибоко вдячним? глибоко-глибоко.
кругом ніформали, нігери кругом
по тєліку сказали - давай в макдак бєгом!
а я на то не сприймаю, отой вот весь піздець
бо я арійський парєнь, я гуцул-молодець!
вот это пиздец:
http://img825.imageshack.us/img825/9839/fasad2.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q315/quadrath/serbska_0045.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q315/quadrath/stara_3518.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q315/quadrath/kle_3483.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q315/quadrath/wa_3479.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q315/quadrath/lwa_3463.jpg
А одній книженції писала така теорія – групова солідарність один із основних факторів виявлення агресії, яке назбирало за всі роки людства найбільш криваві жертви.
Наприклад стдо , яке зустріло інше стадо оцінивши його чужаком або конкурентом , на всякий випадок витягувало свої списи і шукало багато різниць між ми і вони. Думаю то і був день зародження всяких там Грюнвальдів, Чудінських озер, Аустерліців, Бородіно, Верденів, Сталінградів, всіх повстань, революцій і погромів.
Різниця, яке побачило перше плем'я була звичайно не в користи «ЇХ». Тому свідомість древньої людини випрацювало формулу» ми то добре, Вони то зло». До речі формула виявилась дуже живучою, як ми бачимо, що наглядно підтверджують расистські коментарі.
напевно ляна має на увазі те, що львів останніми роками акумулював фішки, культуру, ідентичності, унікальність, атмосфери і т.п. частину цієї роботи виконували комерційні структури (наприклад холдинг емоцій ФЕСТ!). але другу частину в цьому зіграли активісти-ентузіасти. такі як ляна. яка піднімала культурну марку міста і виховувала хіпстерів. а хіпстери раптом взяли і продалися транснаціональним корпораціям. та ще й яким! абсолютно антильвівському макдональдсу! трагедія.
не сумуй! львів вже буде мати свій путівник lonely planet, ще 100.000 туристів на місяць і кілька десятків нових хостелів.
вже скоро.
причім тут негри то-сьо? їх там раптом півтора штуки в тому роліку. площа ринок і тупорилий макдоналц - це ж піздєц, браття. ви так не вважаєте? це ж типу серце львова, а макдональц - це найгірше з найвідомішого, шо можна придумати рекламувати.
чому ж найгірше? це як кола, чи нескафе, чи оболонь. ну продукти масового вжитку, ну піаряться собі, можна подумати, що в мадриді можна рекламувати макдак, а у львові нє, бо львів - колиска мірової культури, чи як?
не чула. в червні щоб потрапити в макдональцький туалет, тре було показати прибиральниці чек на отоварення протягом останньої години, і тоді вона відмикала двері.
а ващє такий закон не має сенсу, по-моєму.
да не…вроде как по старинке…проходил мимо…припёрло…зашёл…облегчился…вышел…
*а закон такой вроде реально есть…это вроде как к Эвро типа из-за того что у нас в центре почти нет общественных туалетов что б туристам было де справлять нужды
ещё там морожко и холодная кола летом очень кстати…а зимой довольно дешёвая жрачка в тепле…хожу редко но всёже иногда бываю и честно мне бы больше удовольствия доставило бы перекусить в том же Дим Легенд или ещё чёт по типу но к сожелению там ебанутые цены…выпить пиво/вино и посидеть с друзьями пообщаться да но пожрать нет…а кроме макдака и бигбургера(где зимой напряжно) почти ничего нет
если честно немного схаривает эта наигранная антиглобализация(относиться не именно к автору топика а вообщем)…ну замутили рекламу макдака на площе ну и хули…Львов стал хуже от этого?площа теперь во власти гамбургеров?больше негров станет к нам приежать от того что там один?(хотя присуствие негра тоже непонятно и совсем не нужно…)…кстати сама картинка вроде ничё такая и будет круто если кого то заинтересует что за город на ней…на самом деле туристы это хорошо…кароче не пиздец это да и уверен что временами туда все заходят как просто поссать так и перекусить…вот когда на площе решать построить макдак тогда это будет пиздец но опять же благодоря таким родикам туристов привлекает именно архитектура и хуй его там построят))
по-моєму, це у вас наіграна глобалізація, тов. харллющій.
строіти можна і не строїти, а встроювати. а прівлєкати надо з умом і умом, а не яркім мєстом.
шо ви почали срач через якусь херь ?… то ж не реклама яка закликає вбивати\гвалтувати\принижувати когось і т.д.
Ну показали центрі міста в рекламі маКа, що тут такого, що всі почали асоціювати мак з львовом чи будуть думати, що мак це сердце львова, ну в чім проблема?…
а негр і азіати в тій рекламі как всігда потому шо нада впихнути когось в рекламу крім чисто білих арійців)
де ти бачиш срач?
лічьно мені обідно, шо з великих поривань в "перлини європи", списки юнеско і культурні столиці ми скочуємося в скромне примирення з роллю громадського туалету з красівими декораціямидля туристів.
а за негрів тут всі почали зовсім не втєму, бо пух всіх спантеличив верхнім коментом.
Тобто, всі міста де є мак апріорі не можуть бути "перлиною європи" ?)
Ми не скочуємось кудись, а просто сприймаємо мак так, як виходить. Я не вірю, що всюди його сприймають як безкоштовний туалет.
місце туалету - в туалеті, а не посеред вітальні. це ж та сама тєма, що була з будівництвом бункєра на вірменській.
звісно, що не всі його сприймають як туалет. але що це міняє?
Ну, то хіба мак позиціонує себе як туалет безкоштовний ? Це наш рівень і проблема в нас.
Не бачу в цьому нічого страшного, дивлячись на то, що відбувається в центрі і взагалі по всьому місту з закладами харчування і магазинами.
Така реклама зовсім не діковінка, з наближенням 2012 всякі такі макдональдси, кока-коли і прочі звєрі мірового бізнеса будуть нагадувати потенційним туристам, що "ми є в тому місті, пріхадітє к нам". Тому що туристи зазвичай ідуть у знайомий макдак, який в усьому світі однаковий, п'ють кока-колу, до смаку якої звикли, і т.п.
Піздєц тут взагалі ні до чого.
мені така реклама міста не подобається. в усьому світі в макдональдз ходить харчуватися маргінальний прошарок - можна припустити, що такий же контингент туристів ця реклама привабить до львова. і поводитися вони будуть з містом, як і з макдональдзом.
якшо вже продаватися за рекламу, то комусь пристойнішому. все одно на туристах згребуть собі більший навар, ніж місту доведеться ремонтувати опісля.
і потім, що саме львівського тут рекламується? чим львів запам'ятається після такої реклами? тут нічого автентично львівського навіть не залучено! де кава, бруківка і леви?
зовнішнім виглядом. в них брудні руки і жирне волосся. і серед них багато негрів. одним словом, це реклама негрів у львові. негри, приїжджайте, у львові є макдональдз!
аа.. я думав там буде інша форма ксенофобіі, а то та сама яка спочатку була.
я думаю краще була б реклама "негри, приїжжайте, у нас є медінститут!" чи де вони там тусуються
Звідки в нас з"явилась легенда про маргінальний прошарок який у всьому світі харчується в макдаці? То на президентів і різний топменеджмент ми тут рівняємось? Я, знаючи скільки Ти подорожуєш світом, просто дивуюсь підтримці цієї легенди. Скільки я по тому світу бачив - у макдаку всюди типовий контингет людей які кудись спішать, щось чекають, є іноземцями, студентами, чи просто хочуть отримати їжу з передбачуваним вмістом за невеликі гроші не вивчаючи особливості місцевої кухні на власному шлунку.
Крім того в багатьох ситуаціях альтернатив макдаку у Львові нема.