т.зв. "безшумні" сингли - то насправді стекові хамбакери (хоть і виглядають як сингли, не розбираючи різницю просікти неможливо), і дають вони цілком сингловий звук з рівнем шуму як в хамбакера
відносно "синглового" звуку - інфа 100%, я особисто впаював в страт такі (пасивки EMG)
ці звукачі про які ти говориш це хамканселери, дві вертикальні катушки одна давить фон іншої, я все життя на таких звучках лабаю, поміняв 5 різних виробників таких датчиків, і от після того коли я вперше взав в руки гітару з класичними сінглами то можу впевнено сказати шо хамканселери не мають 100 % сінгловості, в цьому і є вся проблема,але вони не фонять..
100% ніхто й не обіцяв, проте характер звучання той же… шоб сингли не фонили - при правильно розведеній електроніці і нормально підібраних звучках юзай проміжні позиції…
зрештою, не існує жодного методу приглушити фон від сингла, оскільки конструктивно сингл - фактично ідеальна антена, можна лише заекранувати все к хуям - але тоді постраждає звук, або екранувати звучки частково - але тоді буде більше шуму
план діяльності в ітогє такий:
1) робим всьо шо тут, ібо дешево - http://rock.lviv.ua/?category=7&item=19028&com=471861
якшо не хватає ефекту переходим до:
2) купуєм безшумні сингли (може бути доволі дорого)
ше можна трохи заекранувати звучки, але то таке…
вирок: тихішим твій страт не буде… хіба мутити схеми компенсації - в теорії вони не міняють звук, але там їбатися і їбатися треба, бажано маючи точно такий самий звучок як в тебе зараз стоїть, 100% заглушка не гарантується, може бути потрібна фрезеровка гітари
вопщім, я б задешево навіть не брався… якшо сильно цікаво - можу поділитися ідеєю як то має бути, якшо прямі руки наявні
бо дешево - http://rock.lviv.ua/?category=7&item=19028&com=471861
якшо не хватає ефекту переходим будуть фоніти,але вони не дають той звук який дає звичайний сінгл,а мені тре саме таке фонить бо це сінгл, от чи можливо зробити так шоб сінгл Земля в гітарі зіркою розведена?
Ставь кинманы или сухровские звучки. Фон упадет значительно. А для диста все таки лучше хамба не придумать. И не понятно, зачем на перегрузе сингловость? Хотя, я понимаю что на цвет и вкус…
http://www.fralinpickups.com/bpssc.asp
shur придумали таку панельку,там тіпа антена яка бере на себе весь фон… але ціна 275 євро, і хз на скіки воно забере фон і чи не зміниться тембр звучка.
Alexx | 24.07.10 22:26:45 | #
ше можна трохи заекранувати звучки, але то таке…
вирок: тихішим твій страт не буде… хіба мутити схеми компенсації - в теорії вони не міняють звук, але там їбатися і їбатися треба, бажано маючи точно такий самий звучок як в тебе зараз стоїть, 100% заглушка не гарантується, може бути потрібна фрезеровка гітари
вопщім, я б задешево навіть не брався… якшо сильно цікаво - можу поділитися ідеєю як то має бути, якшо прямі руки наявні
ще такий варіант - а якщо я поставлю на гітарі класичний сінгл з дуже потужним виходом, десь до 250 мілівольт, і скручу на ньому волюм до половини і буду так лабати, чи пропаде фон разом з потужністю ? можна навіть не скручувати волюм а просто впаяти до волюму опір який стабільно буде випускати половину звуку, в результаті я получу не 250 мілівольт а наприклад десь 120… фон зникне чи нє ??
Нераціонально. Ліпше, якшо є сингл з сильним виходом, просто скрутити гейн на перегрузі, тоді дждж буде таке ж, як на більшому гейні при слабшому виході синглів, зате шуму менше
мотається котушка яка по своїх параметрах на 100% відповідає котушці в звучку, але без сердечника і втикається до звучка в протифазу - в результаті вона ловить тіки фон і глушить його нафіг. це теорія. на практиці - міняється індуктивність системи. можна з цим миритися, можна вигадувати компенсатори, можна робити напівактивні схеми - залежить від стадії упоротості
А можна не скромне питання- чо ти тикаєш свій стратокастер в дісторшен, і при цьому не любиш хамкенцелери за їх "не на 100% сингловість"? Сингл сам по собі кагбе далеко не для роботи з дісторшеном. Цікаво, що тобі в тому звуці так сподобалося?
Нераціонально. Ліпше, якшо є сингл з сильним виходом, просто скрутити гейн на перегрузі, тоді дждж буде таке ж, як на більшому гейні при слабшому виході синглів, зате шуму менше
от в тому і весь прікол в тому шо фону чомусь буде менше на скрученому волюмі з сильним гейном на педалі ,ніж максимальний вихід звукача з малим гейном на педалі) , я це пробую і добиваюсь потрібного ефекту але проблема в тому шо звукач мій і так слабенький, і при скрученому волюмі в половину звук занадто слабий
але це все дома пробується в гітар ріг тому хз як воно себе покаже на апараті
100% ніхто й не обіцяв, проте характер звучання той же… шоб сингли не фонили - при правильно розведеній електроніці і нормально підібраних звучках юзай проміжні позиції…
зрештою, не існує жодного методу приглушити фон від сингла, оскільки конструктивно сингл - фактично ідеальна антена, можна лише заекранувати все к хуям - але тоді постраждає звук, або екранувати звучки частково - але тоді буде більше шуму
Да от і юзаю проміжні позиції… але тоді звук лєвий (( дуже дохлий темброво.. скажем так не роковий)) всі кажуть що не можливо приглушити фон сінгів,а от Блекмор грає на сінглах і фону нема
Smerch | 24.07.10 23:08:43 | #
А можна не скромне питання- чо ти тикаєш свій стратокастер в дісторшен
справа в тому що я люблю тягучий звук з безконечним сустейном з скрипко подібним характером, і щоб була сінглова прозорість з максимально стратовським шклом… без ніякого жужаня і пердіжа,звук має бути литий,сочний
Скільки накатали !
Активні методи:
- хамканселери (вже згадували);
- режекторні фільтри (50 Гц приберуть, але залишаться слабкі гармоніки на 100 Гц);
- активна електроніка;
- схема для протифазної сумації основного сигналу і фону (складно в реалізації і потрібно підстроювати постійно);
А взагалі, я б спочатку екранував гітарку. Або принаймні вирізи під сингли. Ти можеш сказати, що фірмовий хвендер - вершина інженерного мистецтва, але це зовсім не так Спробуй екранувати ячейки, у яких сидять сингли, або самі сингли (розібравши їх) не графітом / фольгою/іншою лабудою, а якимось феромагнетиком: пермалоєм, наприклад. Пермалой використовували для екранування трансформаторів живлення, він буває у вигляді стрічкивід 0,1 мм до 0,5 мм товщиною і шириною до 5 см. Дріт від екрану паяєш у ЦЕНТРІ земляної зірки, причому для кожного екрану дріт окремий.
Дуже цікава статтяНе знаю мене проміжні позиції пруть.Не сказав би шо звук там гавняний)Проблема напевно все таки в наводках зі сторони.Сингл-це сингл кароче))
ПС.Завжди припирало коли на зАписах фірмаічів можна чути фон.Для прикладу на Tender Surrender Вая,коли він включає діст(DS-1 вроді),-зразу такий фонок хороший)))Прикладів багато
то дуже дорого, бо якшо ти хочеш якісно записатись то не просто сталь треба, або якесь залізо, а спеціальний матеріал, який по всьому частотному спектрі не пропускає. Правда звукозаписуючі студії і мають бути такі
Режекторний фільтр - це такий фільр, який вирізає зі спектру якусь вузьку полосу частот, ну наприклад 50 гц, а все що вище, або нижче по частоті він залишає без змін.
Цей фільтр далеко не такий вузькополосний, як рекламується) Впаювати його в схему самої гітари- думаю взагалі погана ідея. Можна впаяти його в дісторшен наприклад- після першого каскаду підсилення.
Тобто? Ти маєш на увазі такий фільтр для силових схем? Можна звісно зробити самопідстроючийся контур з потужними елементами- і тут не обов'язково цифру. Але ж фон лізе по вхідних ланках- тому там і не потрібно великого струму/напруги.
Так. Про роботу режекторного фільтра мало хто має уявлення. Втім, це не важливо…
1) При центральній частоті 50 Гц і ширині смуги пропускання 30Гц весь діапазон гітари збережеться.
2) Гармоніка 100 Гц має низький рівень, тому можна знехтувати. Але лишаються ВЧ наводки: комп, монітор, телевізор… Заземлити усьо!
3) В гітару його запхати можна, але я особисто в цьому сенсу не бачу. Краще окремо.
4) Якщо вже давити завади - то протифазним сигналом, тобто спеціально ловимо на антену сигнал завади, а потім підсилюємо його і віднімаємо від корисного сигналу. Але треба ручку для підстройки балансу.
5) Якщо фон невеликий - я не заморочуюсь.
Ну от скажи мені - нахрена гітарі режекторний фільтр? Хіба звукознімач - це антена з високою селективністю, одні частоти ця антена лапає, а інші - ні? І ти точно знаєш якої частоти перешкоди звукознімач нахапає?