кстати, у мну есть на PCI експрес GeForce 7600 GS 256 mb
сгорел в нем VGA выход, может работать через DVI, или через переходник DVI-VGA.
отдам за ту же цену, мертвым грузом валяется (если найду дома де валяется)
Неа. Почнемо з того шо тут шейдери 2,0. якшо ти купив материнку 0,5 року тому то в тебе вєрняк шось з підтримкою 3,0. 128 метрів памяті DDR то вже якось смішно… інтегрована бере з оперативки думаю десь до 512. якшо оперативка DDR2 (як мінімум) то відповідь очевидна. не говорячи вже про морально застаріле ядро.
По крайній мірі на 965 чіпсеті інтегроване відео кончене. Не знаю, яке в Матвіка, але ця відяха краща була би. Єдине, що навіть на 965 зазвичай вже не ставилися АГП слоти =)
я уважно прочитав. а от ти мій - ні. я хіба десь заперечив те що ти написав? я написав, що зовсім нерозумно порівнювати відео GMA 3000 (здається) якому десь 4 роки з чимось, що куплене 0,5 року тому. не здається?
Ви забули сказати, що АГП та ПЦІ-Е інтерфейси також файно відкусують оперативку, і це є одною з причин того, що навіть поставивши 4Гб оперативки реально для використання виділяється 3.2
32-разрядные видят 4гб, юзают 3.2 гб при установленной физически памяти >= 4гб. 64-разрядные видят и используют пространство выше 4 гиг, но всегда несколько меньше, чем физически доступно.
та все оно может работать со всем физически доступным объемом.
единственно, что все переменные среды занимают в 2 больше места в памяти за счет увеличенной разрядности.
народ, топайте в педевікію читати про PAE (Physical Address Extention), люба сучасна 32х бітна ОС на процесорах починаючи з Pentium Pro (того який 100МГц мав) може працювати з 64Гб оперативки (в тому числі віндуз XP SP1 (в SP2 ту фічу заблокували з комерційних міркувань, даби пересажувати тупе бидло на дорожчі ОС))
єдине - то шо в 32х бітній ОС процес не може отримати доступ більш, ніж до 4х гб оперативки (прошу заувати, шо якшо прога взагалі запускається на 32х бітній вєнді - то на 64х бітній вона тож не зможе юзити більш ніж 4Гб ібо сама прога тупа і 32х бітна)
чьота ви уже тут запутались.
всі устройства проецирують свою память на послєдні адріса основноі, а т.к. для 32 максімум 4 гіга адрісуєця, то соотвєцтвіно они отїдають і її неріально іспользувати
в 64 там якіта міліарди гігобайт адрісуються, поетому оно хоть і отість адріса сверху, стікі памяті нікада не буде всьоравно, поетому всьо нармально хуяре
Ну, принаймні, при зміні масштабу відображення вікна проекту, якщо включений моніторинг в кубі (правда, я ним вже не користуюсь), то відчуваються глюки в звуці, я інших причин не бачу. А оперативки в мене 4 гіга, і ше ніколи не було так, шо вона повністю залась