ваше ставлення до повій

| 184 | Розділ: Офтоп | 6 березня 2010 16:01

Кілька тижнів тому засікла, що в мене під вікнами в годині 3-5 ночі тусуються сутенери і повії. Мене роздирала цікавість, куди ж вони ходять робити свою чорну справу, але ніяк не могла засікти, бо вони шось вічно дуже довго топчуться, зясовуючи стосунки. Оце вчора нарешті вдалося спостерегти весь процес: спочатку тусується один чувачок, потім підвалює ше два, потім вони топчуться, активно обговорюючи сучасну політичну ситуацію, потім привалюють дві дівахи. Після цього починається вєсєлуха, в компанії панує лад, спокій та іскрометний юмар. Потім всі поволеньки, але з активною жестикуляцією валять десь далеко, підозрюю, шо все-таки мають якусь квартиру, бо ніяких машин не наблюдалось.
Були в мене дві знайомі повії, абсолютно морально здеградовані, говорити з ними не було про що, і що з ними сталося потім не знаю. Кажуть, шо проституція досить поширений спосіб заробітку серед студенток, і по них зовсім не скажеш, що зароблять таким чином.
І от мені цікаво, вніманіє вапрос: чи є у вас знайомі повії? як ви загалом до них ставитесь? якою була б ваша реакція, якби виявилось, що ваша бабця-мама-сестра-подруга повія?
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:09:14 | #

знала одну курву, яка жила в багатоповерхівці в двох кварталах від мене. заробляла собі на життя в своєму місті (курорт же!). абсолютно не соромилася своєї роботи. але минулого року її знайшли у лісі. дозаробилася, бля

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:11:06 | #

а ти десь на Городоцькій живеш?

Kreker | 06.03.10 16:15:40 | #

нє, на сихові.

Kreker | 06.03.10 16:14:28 | #

о, я згадала про ще одну кобіту легкої поведінки. коли вперше її побачила, просто не могла відвести очей: начебто нормальна собі кобіта, але мене просто вразив її нездоровий сміх, нездорові очі і нездорова поведінка. коротше це не піддається поясненню. вона настільки мене зачудувала, що я з нею познайомилась…
удівітєльний персонаж…

Hippie | 06.03.10 16:15:45 | #

ну, поняття "заробляти тілом на життя" і "повія" досить розтяжимі. адже всі баби - бляді ті ж студентки не вважають себе повіями, а просто тусять з пацанчіками чі мужечьками.

Kreker | 06.03.10 16:18:58 | #

є ті, що просто "тусять" проїдаючи їхнє бабло, а є ті, які беруть конкретну суму за конкретну послугу.
яка різниця між цими поняттями на твою думку?

Hippie | 06.03.10 16:27:30 | #

та мені шось впадло задумуватися над такими глобальними речами. я ліпше буду думати, коли вже людство у космос вийде.
Пи.Си. Ну, от у мене була знайома, яка, маючи мужика/нареченого на вихідні періодично гасала в всякими бізнесменами по курортам, знімаючи їх перед цим в кабаку. поїздки закінчувалися переважно таким базаром "давай 1000у.е., бо розкажу твої друині де ти був". Я не знаю чи вона повія, чесно. Нам треба в космос швидше, бо піздєц буде.

Greys | 06.03.10 16:31:59 | #

не хочу в космос. краще забрати гроші у багатих, роздати їх бідним а на здачу нагодувати Африку
і все буде харашо

Kreker | 06.03.10 17:00:59 | #

зроби це!

pablokorner | 06.03.10 16:17:00 | #

http://theideologycarrier.fripolitisk.no/index.php?ID=current&ID2=224
вот про бесплатні борделі в норвегії інтірєсна стоття))

Ellenka | 06.03.10 16:18:30 | #

в мене нема таких близьких знайомих, є дуже далекі знайомі… ставлюсь негативно… і більшість з них думаю тік виправдовуються, що іншого виходу не було… вихід завжди є…
спочатку треба було б знайти першопричину.. чому людина такою стала… якщо це тривало не довгий час, то зупинитись не так вже й важко… а от якщо більше 3 місяців - важче, тоді вже треба повний курс реабілітації в першу чергу моральної)))) я так думаю
взагалі нормальний психолог може визначити чи змогла б дівчина протриматись в такому середовищі… і якщо протрималась більше 3 місяців - знач залишиться надовго…

Hippie | 06.03.10 16:28:30 | #

а чому саме 3 місяці, а не 2,5 чи 4?

Ellenka | 06.03.10 16:39:15 | #

психологи зробили висновок, що 3 місяці в середньому…

Boogagaga | 06.03.10 16:28:45 | #

нє, ну є ж німфоманки…для них це один кайф…

Kreker | 06.03.10 16:30:55 | #

ну німфоманія - це інша хороба.

Boogagaga | 06.03.10 16:40:44 | #

значить виходить, що повій, які люблять свою роботу потрібно лікувати?)))

Ellenka | 06.03.10 16:42:22 | #

ага.. від всяких венеричних хвороб)

Kreker | 06.03.10 16:49:26 | #

ну, як на мене, то та. але ніхто їм, крім них самих, не допоможе. я от сама намагаюся в цьому всьому розібратись.
повія - це стиль життя і стан душі, думаю, йдеться навіть не про гроші, себто гроші - не основна причина цього явища.
полігамія більше притаманна чоловікам, і це мені чомусь видається природнім. чоловік - самець, який запліднює.
жіночі гареми розповсюджена штука, про чоловічі я шось небагато чула.
короче я намагаюсь намацати в цьому якийсь подтєкст

Boogagaga | 06.03.10 16:56:34 | #

а що це тебе так зацікавило? псіхалогію ізучаєм?

Kreker | 06.03.10 17:02:52 | #

та власне, шо мабуть пора ізучять
бо я шось залізла в тєму, не вникнувши, наскільки вона глобальна…

Ellenka | 06.03.10 16:59:13 | #

а мені здається цене стан душі*(( і йдеться саме про гроші… бо подивишся на них бідних і відразу відчувається тонни депресії, апатії, ненависті в певній мірі до самої себе і заліковування всього цього в водці, траві і якщо гроші є наркотиках
звичайно це не про всіх.. але про більшість
а от гейші це круто, думаю))))

Kreker | 06.03.10 17:05:31 | #

от власне, шо гейші і куртизанки чомусь у багатьох викликають захоплення.
можливо тому, що це всебічно розвинуті особи.
вони займаються сексом за гроші, але не на тваринному рівні.
вопшім це РІВЕНЬ.

Ellenka | 06.03.10 17:09:43 | #

угу, так і є..
а от звичайні повії викликають в мене огиду і жалість одночасно*( і вони себе так само певно сприймають

Kreker | 06.03.10 17:22:39 | #

я думаю, шо більшість з них втрачає здатність відчувати огиду чи жалість, тим більше до себе.

Ellenka | 06.03.10 16:41:57 | #

німфоманки - зовсім інше… вони можуть мати хлопця і займатись з ним по 20 раз в день, або 20 хлопців, або просто з кожним зустрічним… а тут, як я зрозуміла питається саме про тих, які роблять це за гроші…
плюс сумніваюсь, що серед повій багато німфоманок)

Boogagaga | 06.03.10 16:55:43 | #

та я от теж сумніваюсь, але ж можна поєднювати приємне з палєзним)))

Hatred | 06.03.10 18:43:51 | #

повністю згідний з тобою

Kreker | 06.03.10 16:21:14 | #

+1 за "вихід завжди є".
що насправді сподвігає жінок ставати повіями?

d|D | 06.03.10 22:56:54 | #

типу вихід є завжди * на хуй * )

Kreker | 06.03.10 23:04:12 | #

тю. от обовязково якось непрікольно састріть(

d|D | 06.03.10 23:08:53 | #

извиняюсь и лезу назад в нору )

Boogagaga | 06.03.10 16:21:31 | #

хз, я не маю таких знайомих, або можливо просто не знаю про їхні діла…Хоча мальчікі розказували багатенько історій про повій, один навіть закохався, казав що розумна і пц сєкасна баба, але мутити серйозне з нею б нізащо. Так от, шкода мені такиж жінок, їх ж не сприймають нормально, а як якусь річ, як дрянь…Мало хто з повій в кінцевому результаті будує нормальну сім*ю і т.д. і зав*язати ж не так просто. кароч…ставлюсь взагальному нейтрально, пусть буде те що буде, комусь ж плоха без повій, а добре має бути всім, але хотіла б щоб мене такі штуки обминали дааалекою дорогою.

Kreker | 06.03.10 17:25:20 | #

є люди, які відчувають до них вдячність, не повіриш.
наприклад, інваліди, яких ніхто не хоче.
або самотні, які хоча б на вечір хочуть вдати, що в них все нормально в особистому житті.

Boogagaga | 06.03.10 18:19:40 | #

да, з цим я згідна. тому підтримуєм легалізацію проституції. менше проблем буде.

Kreker | 06.03.10 18:22:57 | #

та 100%, глянь відіо, яке меднес закинув. толкова тьотка, гарно говорить.
проституції не позбудешся, її можна хіба шо приховати. то нафіга ховати, якшо можна легалізувати і позбутися ряду проблєм?

НІМФА | 06.03.10 16:25:40 | #

не маю таких знайомих або друзів і не хочу

Wild_cat | 06.03.10 16:26:10 | #

особисто незнайома з таким но вважаю то ужасним…
хотя вони хоть додумуються гроші брати ато в нас в місті є такі малолєткі шо роздабться наліво-направо після 100-200грам горілки,вот таких я взагалі нерозумію…
доречі колись помічала як їхдила на франківськ через сихів, там біля моста що за туб.лікарнею в період сесій дівчат ставало більше)

Rostyslav777 | 06.03.10 16:26:13 | #

Що за стереотипи? Немає ніяких повій! Є ті що віддаються по симпатії чи коханні і ті що за гроші,а називати дівчину повією бо вона якась не така чи в неї стиль життя такий якось безглуздо.

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:27:41 | #

так зараз проституція - не суто жіноча професія

Wild_cat | 06.03.10 16:28:30 | #

недоказано)

Kreker | 06.03.10 16:32:00 | #

кстаті імінно у львові досить розвинута чоловіча.

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:38:08 | #

а хулє, в сауні тобі масажик зробить. і ще до масажику

Rostyslav777 | 06.03.10 16:32:27 | #

Авторка описувала дівчат і при цьому обзивала їх бездоказано..Не гарно якось…

Kreker | 06.03.10 16:38:35 | #

я нікого не обзивала)
не бачу в слові "повія" нічого образливого)

Hippie | 06.03.10 16:29:52 | #

да! і безглуздо називати мужиків і жінок мужиками і жінками! ми просто люди, тікі одні з хуєм, інші - без! взагалі, погано іменувати речі чи явища!

Лисий | 06.03.10 16:31:59 | #

так само безглуздо як називати гітару - гітарою, а саксофон сасофоном, все це муз інсмтрументи і різниці нема!!!!

Лисий | 06.03.10 16:32:11 | #

*саксофоном

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:42:47 | #

кстаті, альфонси не проститутки? чи то ті жінки шльондри, які ще й за секс утримують йобаря?

Бубенчик | 06.03.10 16:27:16 | #

нармальные бабы,мозги не ибут!!!!

Лисий | 06.03.10 16:30:38 | #

це журба(

VictimOfFate | 06.03.10 16:31:59 | #

я повія

Лисий | 06.03.10 16:32:33 | #

http://rock.lviv.ua/?category=7&article=20273&com=521273

Wild_cat | 06.03.10 16:33:12 | #

безсумнівів)

Kreker | 06.03.10 16:33:25 | #

розкажи нам про це.
чи нормальний для тебе такий спосіб заробітку?
що ти відчуваєш з цього приводу?

Лисий | 06.03.10 16:35:37 | #

про те, що він відчуває недавно стаття була мого авторства, принаймі там була спроба розкрити цю тему))))

VictimOfFate | 06.03.10 16:39:38 | #

сволочь)

Kreker | 06.03.10 16:50:49 | #

ти добре подумав?)

VictimOfFate | 06.03.10 16:39:15 | #

мене грає життя… в різних позах… але не платить за то…

Boogagaga | 06.03.10 16:44:01 | #

ти не повноцінна тоді повія)

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:45:07 | #

нє, він повія-альтруїст

VictimOfFate | 06.03.10 16:45:42 | #

а ше я не граю по нотах… і шо?

Kreker | 06.03.10 17:08:35 | #

а бувають повноцінні повії?)

Ellenka | 06.03.10 16:45:15 | #

тогды ты просто неудачнєг*(( таке з повіями буває.. як їх кидають… обіцяють заплатити і не платять… нєудачніцИ

VictimOfFate | 06.03.10 16:46:57 | #

а тобі хтось платить за неудачі?

Ellenka | 06.03.10 17:14:10 | #

нЄ-НЄ) я не про то) тон е дозволяй життю грати тебе…
а якщо дозволятимеш - знач неудачнік*(((((

Kreker | 06.03.10 17:16:19 | #

тон е.
живи в тоні е.
*інформація на правах реклами*

Ellenka | 06.03.10 17:20:20 | #

ахахах) тон е заплатить мені за антирекламу) тон е - дозволяй життю грати тебе) ну бо так цікавіше

VictimOfFate | 06.03.10 17:26:58 | #

я німфоманка

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:29:50 | #

німфоманію у чоловіків називають сатиріазисом. к.о.

VictimOfFate | 06.03.10 17:31:28 | #

не пизди)

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:36:02 | #

не хами!
http://www.medslv.ru/html/s/satiriaz-satiriazis.html

Kreker | 06.03.10 17:31:28 | #

ти лесбіянка

Ellenka | 06.03.10 17:36:10 | #

оо нііі)) завтра прийде юрба підерастів до тебе)

punker | 06.03.10 16:48:27 | #

тада ти не повія еслі тобі не платить життя. а ваабще життя платить тільки іншими проявами. не все циклиться на матеріальному. сльози і посмішки - теж непогана оплата за вчинки

VictimOfFate | 06.03.10 16:52:29 | #

ну тоді я повноцінна повія! круто! ти вселив в мене надію!

Boogagaga | 06.03.10 17:00:11 | #

пишайся собою!*))))

VictimOfFate | 06.03.10 16:32:35 | #

z gjdsz

LaVey | 06.03.10 16:38:08 | #

розтріляти

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:40:13 | #

давай ми тебе продавмо в сексуальне рабство

LaVey | 06.03.10 17:06:24 | #

давай нє

Boogagaga | 06.03.10 16:45:03 | #

нє, в кожного є право вибору і в кожного є голова на плечах. інагда повії палєзні, я так думаю.

Трамбулямбулямбус | 06.03.10 16:38:24 | #

загалом до них не ставлюсь. Вам не раджу

Skuller | 06.03.10 16:38:46 | #

http://www.youtube.com/watch?v=3AilZ_xikjU&feature=channel
боян, але по темі)))

Ellenka | 06.03.10 16:50:43 | #

грустно

Skuller | 06.03.10 17:07:44 | #

та ні) "реалії" життя xD

punker | 06.03.10 16:41:29 | #

в связи с неделей "фрилава" я б вдул (с)…но тока с резинкой

Matvik | 06.03.10 16:43:47 | #

Я так собі думаю, шо вони ліпші за тих, хто тусується з хлопами через гроші, бо, принаймні, чесні перед собою і клієнтом

VictimOfFate | 06.03.10 16:44:35 | #

а да Матвік як завжди тєму сказав.

punker | 06.03.10 16:45:10 | #

АХАХА! А з тобою таке було? що чухі тусили заГроші шоле?

VictimOfFate | 06.03.10 16:49:06 | #

та ну Матвік якби гроші мав то би вже потратив їх на апарат… то вєрняк

Matvik | 06.03.10 16:50:46 | #

Нє)))) Ну я б не дуже і хотів, бо то не кашерно якось)

punker | 06.03.10 16:52:50 | #

а за секс ти б платив? тупо за секс?

Matvik | 06.03.10 17:10:39 | #

Думаю, шо нє. Але, от лічно я вважаю, шо вони ліпше поступають

Wild_cat | 06.03.10 17:16:19 | #

я вище приблизно то саме писала)

Kreker | 06.03.10 17:28:50 | #

апять плюсіком абділили!
шо за світ такий, яніпайму!

Bunny | 06.03.10 22:46:51 | #

ти певно якісь жлоб (

Miklos | 06.03.10 16:47:40 | #

як до блядєй

Rostyslav777 | 06.03.10 16:51:23 | #

Щоб там не казали,але їх всі люблять, при чому в прямому сенсі цього слова! А не люблять ті що не можуть,або заздрять.

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 16:57:06 | #

а я б легалізувала у нас проституцію. і гроші в бюджет, і контроль за цим процесом ведеться. путани перевіряють в клініках, менше поширюються інфекційні хвороби. карочє, всєм харашо, кагбе. не вмієш працювати головою чи руками, то працюй коє-чим другим (то стосується всіх, як я вже писала вище, що зараз проституція - не суто жіноча професія). проституцію не викорінити, ібо це найдревніша професія і вона завжди була

Rostyslav777 | 06.03.10 16:59:15 | #

І головою і руками там теж потрібно працювати…

Matvik | 06.03.10 17:11:04 | #

Кстаті да

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:19:05 | #

ну а чо! от знімаєш собі дєвачьку чи мальчіка в якіто канторі і воно тебе якоюсь фігньою заражає. так, коли то нелегалізовано, то твоя проблєма, як у потопаючих. а при легалізації самжу можна на них в суд подати, вимагати гроші на лікування

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:19:32 | #

*сабжу

Bunny | 06.03.10 18:20:26 | #

да, і устроїти їх на роботу в поліклініку

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 18:21:52 | #

здати на органи

Kreker | 06.03.10 16:59:12 | #

тема дійсно дуже складна і вимагає досліджень. чим і займусь.
знайшла тут книжечку Чезаре Ломброзо "Жінка злочинниця і повія"
http://sociolog.org.ua/index.php?categoryID=383
можливо, комусь також буде цікаво.
якщо маєте хороші поради, що ще можна почитати/подивитись по темі, буду дуже вдячна.
фільм "Малена" також по темі. хто не бачив - раджу. дивилася його вже, мабуть, разів з 20.

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:02:52 | #

є ше радянський фільм "Интердевочка". якраз про проституцію в СРСР

Kreker | 06.03.10 17:10:28 | #

помню. але то не то, навіть при тому, що ближче до нашого менталітету.

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 17:43:04 | #

по тій ссилці переклад з російської на україньску прагмою робили. я не можу таке читати!

Kreker | 06.03.10 17:48:03 | #

прашу пращєнія
http://lib.ru/DPEOPLE/LOMBROZO/women.txt

Pooh | 06.03.10 17:12:46 | #

по-моєму, нормальна робота. не гірше секретутки, вчителя чи сантехніка.
єдине, що вони в нашому "моральному" гавногосударстві знаходяться під тиском - це сумно. людина має право робити з своїм тілом все, що їй захочеться.

Kreker | 06.03.10 17:29:49 | #

а з душею?

Pooh | 06.03.10 20:31:31 | #

і з душею, якщо така існує теж.

gringov | 06.03.10 20:32:56 | #

от скажи-ти був колись з повією?

Pooh | 06.03.10 20:35:28 | #

нє, мені не треба, а що?

Kreker | 06.03.10 20:32:56 | #

тобто ти вважаєш душу своєю власністю?)

Pooh | 06.03.10 20:35:09 | #

так.

Kreker | 06.03.10 20:37:09 | #

як твоєю власністю може бути не створене, не зароблене, не вкрадене тобою?

Pooh | 06.03.10 20:39:04 | #

ой, не ліпи, пожалуста. нехай не власністю, а частиною мене. воно моє і я роблю з ним все, що захочу. і іншим теж бажаю так поступати з своїм

Kreker | 06.03.10 22:51:14 | #

то я ліплю? я поставила питання, на яке ти відповів "так") ти смєшон, пух)

Viray | 06.03.10 17:29:55 | #

Ущербней этой профессии, только те кто пользуется их услугами. Нормальному и здоровому человеку их услуги не нужны. Платить за "любовь" - извините, но это пиздец! Не можешь жить - займись чем нибудь другим.

brutal_gore | 06.03.10 17:50:13 | #

**Платить за "любовь"*** - ты платишь за еблю,любить тебя родина будет…
***Нормальному и здоровому человеку их услуги не нужны*** - ага..поститься,молиться слушать радио РадонежЪ
**Не можешь жить - займись чем нибудь другим. *** - а вот это прекрасная фраза..достойная быть в меморе))) я предлагаю большей части планеты заняться чем то другим…

Kreker | 06.03.10 17:53:09 | #

і ваше ставлення до повій… ?

Viray | 06.03.10 18:10:31 | #

**Платить за "любовь"*** - ты платишь за еблю,любить тебя родина будет… -читаем более внимательно, за " любовь "
***Нормальному и здоровому человеку их услуги не нужны*** - ага..поститься,молиться слушать радио РадонежЪ - ключевое слово нормальному и здоровому
и вообще почему всех интересует есть ли жизнь на Марсе, а я постоянно слышу от туда вещание.

Kreker | 06.03.10 18:15:13 | #

це ти "чітай вніматєльно"))
нормальна здорова людина не буде платити за секс, бо нашо платити за те, що і так є?
це все одно шо платити за повітря) ну а шо, в криму продають повітря в баночках, по 5грн)

Viray | 06.03.10 18:26:39 | #

Вы с одной планеты? Я написал слово любовь в кавычках, что это значит объяснять? И кто читать внимательно должен?

Kreker | 06.03.10 18:28:37 | #

ну так нафіга ті кавички?) називай речі своїми іменами)
ми з планети Земля, а ти аткуль будєш?

Viray | 06.03.10 18:32:36 | #

Не думал что тут нужно понижать уровень информации учитывая аудиторию

Kreker | 06.03.10 18:34:07 | #

канєшна шо нужно.
і нужно нас постійно роздупляти, бо блять тупієм не по дням а по чясам.

Matvik | 07.03.10 02:23:03 | #

КОхання тут ні при чому. То ж секс, а не кохання

WatchOut! | 06.03.10 17:40:42 | #

тю, а че? нармал, тоже дело нужное.

VOVIKpf | 06.03.10 17:43:02 | #

платити бабло за сєкс? не серйозно! шо то тоді за сєкс? хоча… прохфесія очень даже потрібна! не всі народжуються "ален-делонами", а природні потреби все-одно треба задовільняти! так хочеться раз …кошель дістав…і вйо! З другої сторони подивитись… скільки дівчат гуляють по Львові, на яких потратиш ті-самі гроші (вечеря-туса-готель) отримуєш те саме…зате совість чиста, ні вона не віддалась за гроші, ні ти кровно зароблені на бл…югу не потратив, хоча-кінцевий результат той самий))))

madness | 06.03.10 17:49:57 | #

не видел ни одной. но хотле бы познакомится и пообщаться.

помню пару лет назад была известная особь в ЖЖ.

Kreker | 06.03.10 17:52:03 | #

ссилачьку пажалуста. осабь знакома нє всєм.

brutal_gore | 06.03.10 17:55:10 | #

ты нордегу или нахему?

brutal_gore | 06.03.10 17:52:47 | #

та работа как работа..
есть пару знакомых…
лучше так чем корчить из себя гламурную кису и крутую девочку …ебут все равно одинаково…только те честно говорят - с вас 50 евро за час , а те пол жизни ебут мозг и кошелек…
так что проститутки - нормально
бляди - плохо.

Graves | 07.03.10 17:51:45 | #

да

madness | 06.03.10 17:57:32 | #

кстати, вот видео про то КАК НАДО быть проституткой
http://www.youtube.com/watch?v=aGi431LjHB8

Kreker | 06.03.10 18:11:40 | #

посібо, інтірєсне відіо.
чувачок шокє)
кобітка "хевін секс із ізі", "ай лав май джоб". хм…

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 18:04:38 | #

до речі, відверте питання. а з вас хтось користувався послухами повій чи проститутів? тільки чесно!

brutal_gore | 06.03.10 19:06:07 | #

блядь)))да тут большая часть юзеров недавно токо первую поллюцию пронаблюдала с утра в трусах))))))а ты про блядей спрашиваешь)))))))))))

-=Claret-Violet=- | 06.03.10 19:11:28 | #

т-ссс! це провокація)))

Matvik | 07.03.10 02:22:02 | #

В тебе полюції пізніше за бороду з"явились?

brutal_gore | 07.03.10 11:46:39 | #

одновременно)просыпаюсь с утра - епты борода,смотрю вниз - епты мокро

Graves | 07.03.10 17:54:13 | #

ахахахахах)) це надто особисте питання

Бубенчик | 06.03.10 19:39:31 | #

а зачем ты хочешь это знать?

калашнікоф | 06.03.10 18:36:04 | #

всє прафєсіі нужни всє прафєсіі важни!
вот недавно читав інтервю з сексом по телефону. казала шо діти знають чим займаїця і реагують нормально, а вот муж не знає. главне не росказувати нікому в школі.
ше казала шо дзвонять іноді просто поговорити, вот напевно хтось тожи хочє живого спілкування. є типу постоянні клієнти якіта називають сибе бізнисменами депутатами, і кажуть шо у них хуі по 50 см. вона ше така "вони хоть уявляють шотаке 50 см!!!"
а з одного чоловіка ціле село сміялося коли хтось всім росказау шо він в секс дзвонив, то він потім звонив шерас спитати шо йому робити і шо йому дужи стидно

Kreker | 06.03.10 19:37:13 | #

а щодо легалізації проституції в нашій країні я собі подумала, шо то ше з півстоліття просто смішно.
в нас це напевно спровокувало б вибух хабарництва: всі б кинулись платити за медогляди.
та й то - в кращому випадку кинулись би.

gringov | 06.03.10 19:37:54 | #

позитивне

сокира | 06.03.10 20:23:12 | #

доки існуватиме проблема торгівлі людьми, доти моє ставлення буде негативним.
повіями "за покликанням" не стають. за покликанням стають "свєтскімі львіцамі", і не через секс, а через жагу уваги і самолюбування.
чезаре ломброзо читати не варто, це збірка не те, що стереотипів, а просто смішних ярликів. це ж спроби тицяння пальцем в небо сторічної давності, коли жінки ще й за людей не вважалися. коли головне призначення жінки - здійснити свій інстинкт материнства (якого я вважаю, не існує), а всі її негативні емоції - тільки істерики від бєшеності матки. він і типи злочинців по формі обличчя виводив.

повіями не стають. повіями змушують ставати. дуже цинічно говорити "всі баби бляді" чи "якщо не має розуму, хай заробляє тілом". можеш подивитися фільм про типові ситуації, як це відбувається: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0_%28%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC,_2006%29
або яку-небудь документалку про торгівлю жінками, їх зараз багато. ці жінки рідко доживають довше ніж до 35 років, скалічені фізично і психічно. причому такий стан дуже мало відрізняється і від заслужених перевірених професіоналок у країнах, де проституція легалізована.
те, що це явище існувало завжди, не означає, що воно правильне. не означає, що воно повинно бути виправдане законом. і не означає, що його треба схвалювати. його треба контролювати і перерозставляти акценти.

Kreker | 06.03.10 20:26:39 | #

для загальної картини читати варто все) але ладно, я тобі довіряю)
материнського інстинкту не існує? абаснуй)
повіями стають, я стверджую протилежне, людина сама винна у всьому, що з нею стається, так чи інакше.
дякую за корисний коментар.

сокира | 07.03.10 02:21:07 | #

читати варто різні точки зору, але з наукового - поновіше, бажано )
вченими не доведене існування материнського інстинкту, це поки що міф, складений культурно.
я вважаю, що людина ще не настільки могутня, щоб керувати усіма без винятку обставинами свого життя, тому відповідальність покладати на жертв не берусь. це несправедливо, на мою думку.

сокира | 06.03.10 20:26:52 | #

і соь іще http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BB%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%B3%D0%B4%D0%B0

Pooh | 06.03.10 20:33:47 | #

ну хз-хз. був недавно знятий цикл передач про порно-акторів. так вони дуже навіть задоволені життям, непогано тримаються ззовні і всячески люблять свою роботу, яка по суті відрізняється від проституції десь так як театр від кіно - кількістю можливих глядачів. і навіть я чомусь думаю, що панянки курви мають роботу значно легшу.

сокира | 07.03.10 02:26:23 | #

так я і не заперечую, що є бляді, які раді давати всім направо і наліво, без розбору ) але вони і гроші за то не беруть, якщо самі походять з достатку. проблема полягає в тому, що обставини змушують ставати блядями, які беруть гроші - і таких повій абсолютна більшість. а гірша проблема, коли повіями змушують ставати треті особи, і на тому наживаються. і таке діло залишається безкарним. а це несправедливо щодо тих, кого змусили.

Kreker | 07.03.10 02:29:05 | #

блін, ну нереально людину змусити шось робити. вона повинна сама вирішити це зробити. навіть якшо людину залякують, гіпнотизують чи ше шось, нічого не трапиться без її особистого рішення/вибору.

сокира | 07.03.10 02:33:23 | #

тобто не існує згвалтувань і застосування сили?

Kreker | 07.03.10 02:34:18 | #

не існує. якшо не захочеш.

сокира | 07.03.10 02:48:41 | #

тобто неможливо не хотіти чоловіка, який хоче тебе? )

Kreker | 07.03.10 16:49:16 | #

звичайно, шо можливо, до чого тут це?

Miklos | 06.03.10 23:39:22 | #

з тим, що інстинкту материнства не існує я традиційно не погоджуюсь) колись навіть була в нас тут дискусія на ту тему) г)
а інше в принципі підтримую

CYKAHAX | 06.03.10 21:27:23 | #

Є пару знайомих, ставлюсь позитивно, сам не користуюсь.
Скажу тока шо вони в мене більше поваги визивають чим абичні пізди, котрі сосуть лаве з тіпа і при тому себе шлюхами не щітають

Matvik | 07.03.10 02:21:07 | #

вово

mezkerei | 07.03.10 02:32:44 | #

+500

Kefir | 06.03.10 22:16:34 | #

вони потрібні людям :)

d|D | 06.03.10 22:54:52 | #

Короч все читати не осилив ) але думка десь така ) Ті дівчата які стоять на вулиці і торгують своїми принадами, це нічого особливого, так було, є і буде, критикувати їх це в першу чергу мені здається низьким і дебільним вчинком ) кожному своє, якщо людині це !подобається! і не приносить школи іншим то валяй ) Інше діло це бляді які сука шифруються ) ти думаєш вот яка гарна дівчинка, кафе, цьомки-бомки, а птом бачиш на наступний день її з іншим, а птом і всім дає ) і ше вішає шо всіх любить ось це вже викликає неповагу Оо ну це саме стосується чуваків )

Scorpion | 06.03.10 23:41:25 | #

гарти їх потрібно, ібо вони для цього існують

boban | 07.03.10 02:13:57 | #

Маю пару знайомих, шлюх, дивлячись на них, не скажеш, що вони таким займаються, в них не ростуть роги, полумя з рота не вивалюється. Навіть є про що поговорити. Їх не їбав. Два рази пробував знімати шлюх, але так і не зняв, настрою не було - недоперепив. Тому що таке продажна любов я не знаю, але хочу це виправити. На рахунок моральності - абсолютно корисна і потрібна професія. Є попит, є пропозиція. Це особиста справа кожної дівчини. Найбільше, мене дивує, це коли, якась високоморальна сука, починає показово цих людей принижувати, а потім дає всім на ліво і на право.

mezkerei | 07.03.10 02:31:22 | #

я прінімаю ванну ка она єсть (с)

сокира | 07.03.10 02:59:24 | #

взагалі, мені не подобається, що питання проституції переважно розглядають в чисто економічній площині або з чисто чоловічого погляду. що насправді відчувають ті жінки і з якого вони прошарку - ніхто не бере до уваги. всі тіки ображені на перебірливих пьозд, "які всім дають, а мені одному не дісталось", або на тих, хто висить на шиї (бо так їх виховали, до речі - змалку вити вірьовки з інших). точно такі самі є і блядуни. і купа мужиків - всунув, наробив дітей, і гуляй вася.

я проти легалізації проституції, вважаю це суспільним лихом, а не питанням моральних заборон. до речі, це неправда, що всі аж так дуже погано ставляться до повій. знаю багатьох, хто їм навіть заздрить.
а щодо усіх, в кого труднощі зі сексом, то їм має бути рекомендована сексотерапія. це і чисто, і перевірено, і контрольовано. така штука має існувати.

Kava | 07.03.10 05:48:20 | #

думаю що вони ліниві.

ZV-T | 07.03.10 11:10:38 | #

в принципі це інколи прикольно коли серед друзів є шлюшки)) коли захотілось - натягнув шарік і до діла) особливо по пяній))) ми ж молоді! нам потрібно відіриватися і радіти життю! а от коли нам буде за 25, то вже потрібно братися за голову!

Boogagaga | 07.03.10 12:33:52 | #

нэ, ну ми ж про повій, які беруть гроші, а не про дєвачьок в компаніїї, яких можна *** коли захочеш.
не згідна я з тобою, що за 25 нада братись за голову, її мати потрібно завжди. Радіти життю і відриватись можна і без шлюх.

d|D | 07.03.10 17:21:37 | #

можно по всякому )

salamakhaleonid | 07.03.10 18:39:56 | #

pora meni bratus za golovy)))

V_lw | 07.03.10 17:12:27 | #

было, когда малой был с пацанами в футбол играли с девахами, которые, как мне казалось работали в одной борделевидной точке и иногда выходили "на свежий воздух" посидеть, покурить.

SelfishBitch | 07.03.10 17:44:14 | #

всім відомо, що це найдревніша професія, яку ну не викоринити ніяк. завжди найдуться мужики, яким дуже важко знайти дівчину, яка дасть просто так. Якщо таких не буде мені здається, буде якийсь бум маньяків.
Зараз інколи повій важко відрізнити від інших. Як казав один мій знайомий "Вони вдягаються отак і потім жаліються, що їх гвалтують". Власне провокація.
Воно було і є буде і тут нічого вже не зробиш :)

salamakhaleonid | 07.03.10 18:38:27 | #

Один раз викликав повію…
страшна, дурна, пішла працювати бо !!! "мусить утримувати дитину і чоловіка" !!!…
короче це дуже часто легкий шлях підняти касу - і жінки цамі це вибирають…

Boogagaga | 08.03.10 08:34:41 | #

нада було дзвонити і викликати гарну і з високим iq ))))

gringov | 19.03.10 20:42:22 | #

нічьо подібного ніколи небачив

indierockk | 18.06.10 09:46:44 | #

у мене знайома повія є, адекватна вцілому людина

*D@RK fIRe* | 18.06.10 10:02:33 | #

До повій? Та нормально. Хай би узаконили ту справу нарешті. А то всі їхніми послугами користуються а визнавати ніхто нехоче. Чехи вот узаконили і порядок.

Kreker | 18.06.10 10:04:52 | #

ану ше хтось шота скажіть

Zabaday | 18.06.10 10:43:37 | #

Я не знакома ни с одной, однако пару раз наблюдала драки "плечевых" за территорию и демпинг.
Чето вспомнилась песня группы Shri-Ланка "5 минут".